tag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post432337123200903768..comments2024-03-28T23:29:47.271+02:00Comments on huhurez.com: Curtea Constituțională decide soarta taxării componentei necontributive a pensiilor de serviciuHuhu Rezeahttp://www.blogger.com/profile/06968954507883785769noreply@blogger.comBlogger196125tag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-19552833187055529192020-11-09T19:45:37.363+02:002020-11-09T19:45:37.363+02:00MApN MILITEAZA POLITICA LIBERALA DE A TRANSFERA PE...MApN MILITEAZA POLITICA LIBERALA DE A TRANSFERA PENSIILE MILITARE IN SFERA PENSIILOR SPECIALE. Nu este o utopie, e plin internetul cu asemenea stire!Cornelius Flavius Ifrimhttps://www.blogger.com/profile/11703531610050942762noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-39664414490533482702020-11-09T17:38:10.098+02:002020-11-09T17:38:10.098+02:00Componenta necontributiva este pentru pensiile spe...Componenta necontributiva este pentru pensiile speciale. Pensiile militare de stat sunt pensii de serviciu nefiind nici speciale si nici necontributive!! E mizerabil ce se intampla, iar...mega2005https://www.blogger.com/profile/00073430968028071833noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-52569404348248590342020-11-07T14:17:54.246+02:002020-11-07T14:17:54.246+02:00PS
M123 /2015
Articolul 9
(1) Personalul militar c...PS<br />M123 /2015<br />Articolul 9<br />(1) Personalul militar care urmează cursurile de zi ale unei instituții militare de învățământ poate beneficia de condițiile de muncă stabilite de către conducătorii acestor instituții, în raport cu activitățile de instruire și pregătire pentru luptă la care participă.<br />(2) Personalul militar care urmează cursuri sau se află la misiuni ori posturi permanente, stagii de practică/pregătire, în străinătate, poate beneficia de condiții de muncă dacă desfășoară activități prevăzute în anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2001, cu modificările ulterioare.Mihaihttps://www.blogger.com/profile/08839147775964866409noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-81686213438950655472020-11-07T14:17:09.584+02:002020-11-07T14:17:09.584+02:00Domnule M, dacă ați ieșit la pensie în 2017, pentr...Domnule M, dacă ați ieșit la pensie în 2017, pentru toate cursurile absolvite în întreaga carieră trebuia să beneficiați de condiții deosebite. Când am primit ordinal de la eșalonul superior venit pe cale ierarhică de la M.Ap.N. am avut o muncă titanică pentru refacerea tuturor fișelor cadrelor militare de la absolvirea școlii și până la momentul respectiv cu prevederile noilor norme de aplicare și întocmirea acestor fișe și pentru S.G.P. care nu beneficiau de aceste condiții. Nu știu totuși de ce nu ați beneficiat de condiții deosebite pe perioada cursului sau mai mult chiar de speciale sau alte condiții dacă pe timpul cursului ați fi desfășurat activități specifice categoriei respective cum prevede (redau documentele care erau în vigoare la trecerea dumneavoastră în rezervă, respectiv 2017 / poate că cele de la Aviație diferă de cele de la Marină și cele de la Forțele Terestre / Avem exemplul modului de interpretare a unor acte normative de către cele 3 C.P.S.):<br />Ceva nu este corect, sunați și întrebați la Compartimentul personal la unitatea unde ați lucrat spre informare (dacă până la abrogarea Ordinului M. 123/2015 de către de M. 72/2019 s-a procedat la fel). În funcție de răspuns adresațivă CMJ pentru verificare. Totuși la unitatea dumneavoastră de bază trebuie să existe întreaga lucrare. Unde am lucrat eu, cel puțin 3 ani de zile în foldere separate țineam evidența tuturor situațiilor apărute prin ieșiri de personal din sistem sau alte situații pentru orice eventualitate și pentru a nu fi nevoit să caut în arhiva unității.<br />H.G.R. nr. 1294 / 2001 și M. 123/2015, Anexa nr. 1, Cap. I, nr. crt. 1, 2, 3. (deosebite) Cap. II, nr. crt. 3 (speciale) Cap. IV, nr.crt. 4 (alte condiții). Anexa nr. 1 la normele metodologice nu este publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, fiind clasificată potrivit art. 6 din Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2001, cu modificările ulterioare.Citiți totuși de curiozitate și pentru documentare poate vă ajută la ceva ce mai poate fi remediat. https://www.avocatnet.ro/articol_42391/Ordinul-MApN-nr-123-2015-aprobarea-Normelor-metodologice-privind-incadrarea-in-condi%C8%9Bii-deosebite-condi%C8%9Bii-speciale-%C8%99i-alte-condi%C8%9Bii-specifice-personalului-militar.html. O zi bună.<br /><br /><br /><br />Viorelhttps://www.blogger.com/profile/03363899315013855265noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-74654729939561530162020-11-07T14:16:40.114+02:002020-11-07T14:16:40.114+02:00Domnilor care sunteti nedumeriti in privinta incad...Domnilor care sunteti nedumeriti in privinta incadrarii in GRUPE DE MUNCA<br />In baza Ordinului MAPN Nr M116/2002 care continea in anexa si " Normele Metodologice de aplicare a HGR 1294/2002" (Norme clasificate si nepublicate in MOF) exista o prevedere la un art 3 prin care ,permisiile ,invoirile ,concediile de studii ,cursurile erau exceptate de la incadrarea in grupa de munca.<br />Daca ai fost insa la un curs intr-o alta unitate iar la acel curs ai desfasurat activitati (expl.pirotehnie ,baraje cu mine si explozivi reali ,radiolocatie cu practica pe statii,etc ) pe baza adeverintei emise de acele unitati se putea reface incadrarea in grupa data de unitatea in care s-a desfasurat cursul.<br />In acest sens M116/2002 prevedea si modelul ~"FISEI DE EVIDENTA A TIMPULUI CARE NU SE IA IN CALCUL LA STABILIREA TIMPULUI EFECTIV LUCRAT IN CONDITII DE MUNCA DEOSEBITE SPECIALE SI ALTE CONDITTI " . <br />Baza M116/05.09.2002 Anexa nr 2 ,art 3<br />Prin acesta anexa erau eliminate din calcul periodele de invoiri ,permisii ,grupe de munca ,concedii de studii.<br /><br />Ulterior ,la modificarea H1294/2002 prin S1019/2015 aceasta prevedere a fost modificata si perioadele de cursuri au fost luate in calcul in conditiile art 9 si 10 din" Normele Metodologice de aplicare a HGS 1019/2015 "_ M123/2015.<br />In baza acestei metodologii si a prevederilor L223/2015 va puteati reconstitui prin CMJ grupele de munca ,parca timp de 2 ani de la data intrarii in functiune a L223.<br />Cine a urmarit si cunoaste legea si-a reconstituit grupele de munca in acest interval.Si eu am avut un curs postuniversitar -6 luni trecut in baza M116/2002 la CN de la AC ,refacut in baza M123/2015 art 9 cu incadrare CD fiindca asa era incadrarea la locul unde s-a tinut cursul-ATM.<br />La data respectiva am sfatuit si ajutat pe multi colegi sa-si refaca grupele. <br />De asemenea am sfatuit cititorii acestiu blog sa nu trimita optiunea cu cele 6 luni alese decat dupa ce detin de la arhiva adeverinta cu salarizarea pe ultimii cinci ani.<br />Unii au ascultat ,altii precum Cezar nu si au dat-o in bara !!!!<br />Asta deoarece anumite drepturi banesti ,precum sporurile ,etc care intrau in baza de calcul nu s-au platit la timp ci cu intarziere de cateva luni si atunci situatia exacta se putea sti doar din adeverinta de la arhiva.<br />Cam asta trebuia sa va spuna Viorel .............<br />Sa traiti bine ,sa urmariti procesul legislativ si sa invatati sa interpretati corect legile.Mihaihttps://www.blogger.com/profile/08839147775964866409noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-24237551859332868562020-11-07T13:10:59.822+02:002020-11-07T13:10:59.822+02:00@Burebista
Da, stimate camarad! Asa este! Am avut...@Burebista<br /><br />Da, stimate camarad! Asa este! Am avut (ne)sansa sa lucrez intr-un domeniu evaluat in conditiile aderarii Romaniei la diferite organisme si participarii la misiuni asa ca a tot trebuit sa ma pregatesc sa nu ne facem de kkt. 😁 Sigur, am trecut toate "examenele", unele cu "outstanding", nu eu neaparat ci structura pe care o conduceam (asta si ca o explicatie pentru sporurul de "lucrari exceptionale") dar abia la dosarul de pensie am vazut cat de scrupulosi au fost in a taia unele avantaje. Ma rog, apa sub pod! 😀<br /><br />Noi sa fim sanatosi ca ne vor moartea destui!Mhttps://www.blogger.com/profile/13184040605853004976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-87163498851194926652020-11-07T12:28:35.693+02:002020-11-07T12:28:35.693+02:00@ M , la mine in decizia de pensie,la fel că și la...@ M , la mine in decizia de pensie,la fel că și la tine ,toate perioadele in care am fost la cursuri am trecut Condiții Normale..Norocul meu că nu am avut prea multe cursuri la care am fost obligat să merg... Cât despre alți colegi care abia așteptau cate un nou curs casa mai fenteze munca (gen curs de calculatoare,limbi străine etc) vor vedea când vor ieși la pensie... Oricum pe actuala lege nu prea mai contează grupele de munca decât pentru ieșirea din sistem cu scăderea vârstei de pensionare cu maxim 13 ani...<br />Cât despre sporurile ne baza de pontaj sau prezenta la serviciu (cel de antena) acestea nu se acordau când erai in CO,CM ,C studii . Dacă mergeau la cursuri chiar și 2 zile ți se dădea la sfârșit o adeverință pentru cele 2 zile că unitatea respectivă beneficiază de spor antena și automat primeai și tu pt 2 zile. Burebistahttps://www.blogger.com/profile/16119776269192516804noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-70159313082678714792020-11-07T09:20:45.162+02:002020-11-07T09:20:45.162+02:00@Viorel
Am ieșit în 2017. Din fericire am fost av...@Viorel<br /><br />Am ieșit în 2017. Din fericire am fost avertizat și am luat în considerare perioadele de cursuri (a căror evidență exactă o aveam). Luând propria experiență spuneam la un moment dat că e imposibil să ieși la 47 de ani la pensie dacă începi la 21 de ani activitatea pentru că ar trebui să lucrezi toți cei 26 de ani numai în condiții speciale și să nu ai nici un curs. Lucru pe care eu îl vedeam ca imposibil (spuneam că exclud situațiile de teatre de operații sau locuri de muncă cu AC) și că mă refer la marea majoritate. <br /><br />Iată însă că aflu că se poate și îmi dau pumni în cap că nu am lucrat la Forțele Terestre 😁<br /><br />Toate cele bune și pensie cât mai lungă!!!!! Mhttps://www.blogger.com/profile/13184040605853004976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-36483271327198449982020-11-07T09:11:40.262+02:002020-11-07T09:11:40.262+02:00@Viorel
Da, și ei zic ca dumneavoastră. În plus, ...@Viorel<br /><br />Da, și ei zic ca dumneavoastră. În plus, pe perioada cursului omul era alocat la drepturi în unitatea în care se desfășura cursul. Adică ăla figura și în unitatea de bază și în unitatea de instruire? Cine semna documentele din competența lui de avizare /aprobare? Când se semna cu "pentru" se trecea data ori dacă ăla nu era dat în ozu ca plecat ce bază legală era?<br /><br />La plecarea în străinătate era și mai complicat.<br /><br />Poate cei care susțin asta pot confirma dacă lor personal li s-a întâmplat sau doar au auzit că s-a întâmplat altora informația venind prin "telefonul fără fir".Mhttps://www.blogger.com/profile/13184040605853004976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-85793060748633705812020-11-07T09:00:13.461+02:002020-11-07T09:00:13.461+02:00@Calinmihaib
Am înțeles. Eu am ieșit după recalcu...@Calinmihaib<br /><br />Am înțeles. Eu am ieșit după recalcularea din 2016 iar în Decizia mea toate perioadele de cursuri din ultimii ani au fost trecute la CN. Am crezut că e o practică unitară. De fapt, la plecarea la curs se emitea ordin de personal ce prevedea atât încadrarea în CN cât și drepturile salariale pe perioada respectivă. Mhttps://www.blogger.com/profile/13184040605853004976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-65611488439302986752020-11-07T03:40:07.621+02:002020-11-07T03:40:07.621+02:00Domnule Arfy, nu prezentați fapte reale. Un comand...Domnule Arfy, nu prezentați fapte reale. Un comandant (sau alt cadru militar) pleacă la curs în baza unui raport (la cursul pe care trebuie să-l facă dacă vrea să promoveze și să ocupe o funcție superioară sau la care dorește / cursuri de limbi străine / cam obligatorii pentru comandanți și nu numai) în baza Planului anual de cursuri. Propunerea se înaintează pe cale ierarhică la eșalonul competent. În funcție de numărul de solicitări aceste cursuri se organizează sau nu ( nr. necesar pentru organizarea a 1, 2, 3 grupe). Se emite un ordin care ajunge la unitate. Obligatoriu se dă în O.Z.U. în baza căruia Cdt. sau cadrul resapectiv beneficiază de foi de drum dus-întors (sau contravaloarea transportului cu alte mijloace) cât și decontarea transportului pentru vizitarea familiei în această perioadă conform legii (nu mai știu acum la câte vizite are voie / depinde și de durata cursului). Care Cdt. riscă să nu se dea în O.Z.U. când în orice moment din vina dânsului sau al altui conducător auto (marea majoritate se deplasează cu autoturismul proprietate personală fiind mai mulți din aceeași garnizoană / vorbesc de când eram în activitate) poate provoca un accident (mortal sau cu consecințe grave ce necesită scoaterea din sistem prin pensionare / mă refer la dus spre curs / care este atunci baza legală pentru pensie de urmaș sau pensie de handicap ?) sau un alt eveniment pe traseu sau în timpul cursului care se încadrează la Evenimente deosebite și care atârnă mulți ani la calificativul unității sau bilanțul anual până se scoate unitatea din evidență (se înscrie cu eveniment deosebit unitatea unde face cursul).Viorelhttps://www.blogger.com/profile/03363899315013855265noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-67791071452140741022020-11-06T23:44:59.487+02:002020-11-06T23:44:59.487+02:00M.: la recalcularea din 2016.. toate perioadele c...M.: la recalcularea din 2016.. toate perioadele cu grupa "CN"= au devenit cel puțin: "CD".., restul:au devenit:"CD","CS","CA" ..după caz..!= prin eliberarea de către: CMJ./CMZ.-uri,UM-uri, după caz: a F.L.M.-urilor..!= anexate dosarului de recalculare <br />a pensiei..!Calinmihaib12https://www.blogger.com/profile/14780185045596346400noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-19421949206889694342020-11-06T23:28:10.280+02:002020-11-06T23:28:10.280+02:00AVIA:în răspunsul adresat lui VIOREL ai relevat câ...AVIA:în răspunsul adresat lui VIOREL ai relevat câteva deose biri între serii de pensionari: <br />cu sporuri NE-CUVENITE/DUBLATE și PLĂTITE..!..și serii de pensionari militari cu sporuri CUVENITE și NEACORDATE=deși erau "IMPLICITE" funcțiilor de coman dă avute și având și certificate ORNISS, conferindu-le dreptul la spor de CONFIDENȚIALITATE..!(a fost.și cazul meu) = spor de vreo 14 % din SOLDA LUNARĂ BRUTĂ (am văzut AICI=pe blog=o DECIZIE de RECALC.cu acest spor= de sute de lei..!la lit."g"..?),spor "introdus"..? cam DUBIOS..în PENSIILE mai RECENTE! = FĂRĂ BAZĂ LEGALĂ ..?;..la fel și sporul de "fidelitate"..!?<br /> Calinmihaib12https://www.blogger.com/profile/14780185045596346400noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-24714801032783415062020-11-06T23:21:13.247+02:002020-11-06T23:21:13.247+02:00Pai vedeti mai fratilor de ce vrem alinierea pensi...Pai vedeti mai fratilor de ce vrem alinierea pensiilor???Sa inteleaga TOTI MAHARII AIA care cica ne conduc!VREM DREPTATE!Din cele spuse de Viorel -care nu e vinovat cu nimic ca asa au hotarat neno aia care ne-au si ne conduc-si cu admonestarile nedrepte catre Viorel dar super drepte catre conducatori,vdeti ce nedreptati strigatoare la cer???Pai tu iei 10% spor de radiatii de la telefon si eu de la rdlc, care mi se aprindea becul in mana de radiat ce eram ,tot 10 %??Spor de exceptia lui peste ,dar SLP-urile AAT -ului ce dracu erau ???Dar zborurile pilotilor ce dracu erau????Numai cand vezi chestiile astea simple mai tovarasul BALU si tovarasul ROSU sa va fie rusine!raulhttps://www.blogger.com/profile/08161651918659524986noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-79523327893677752982020-11-06T22:20:23.025+02:002020-11-06T22:20:23.025+02:00Mulțumesc pentru înțelegere domnule Huhu Rezea. Eu...Mulțumesc pentru înțelegere domnule Huhu Rezea. Eu regret enorm astfel de discuții dintre oameni și mai ales dintre noi pensionarii militari. Respect vârsta, omul, pregătirea, gradul și funcțiile pe care le-a îndeplinit fiecare de la mic la mare, dar de la o simplă prezentare a unor elemente dintr-o decizie de pensie să se degenereze la acuze și jigniri nu cred că ține de pretențiile pe care le avem. Cât despre domnul avia, să fie sănătos. <br /><br />Viorelhttps://www.blogger.com/profile/03363899315013855265noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-35409506473363699102020-11-06T21:56:25.763+02:002020-11-06T21:56:25.763+02:00Domnule M, ceea ce afirmați dumneavoastră o fi ade...Domnule M, ceea ce afirmați dumneavoastră o fi adevărat și vă cred. Având în vedere faptul că, pe decizia dumneavoastră de pensie apare condiții normale și nu deosebite înseamnă că ați ieșit la pensie înainte de 2010. Domnul (amicul de cafea al domnului Ifrim) Gl. Oprea, fost ministru al Ap.N. în perioada decembrie 2009-mai 2012 a emis un Ordin de ministru (mâine sun sau verific pe google ordinele emise în această perioadă) prin care s-a ordonat refacerea tuturor Fișelor cu locurile de muncă în care a lucrat……..și care îi dau dreptul la încadrare în locuri de muncă și activități cu condiții deosebite, condiții special și alte condiții cât și Fișa de evidență a timpului care nu se ia în calcul la stabilirea timpului efectiv lucrat, în condiții de muncă deosebite, condiții special și alte condiții ale …. cu o altă metodologie de aplicare. Ca o noutate, inclusiv la S.G.P. am fost nevoiți să întocmim aceste fișe (ei nu beneficiau ) retroactiv atât lor cât și cadrelor militare active din momentul în care a devenit cadru militar. Excepție (nu s-au luat în calcul) făcând pensionarii militari care au rămas cu ceea ce aveau (cum era ordinul) în momentul trecerii în rezervă. A fost scandal între pensionari și ministru (și pe bună dreptate), dar având în vedere că această activitate trebuia făcută de către CMJ sau CMZ având M.O. de unde foarte ușor se putea întocmi fișele plecând de la funcțiile pe care le-a îndeplinit fiecare cadru militar dar, au considerat că fiind un volum mare de muncă iar structurile respective se subordonau direct Bucureștiului, la intervenția lor ați rămas și aici păgubiți ca și cu pensiile. Mâine sper să revin cu documentul respectiv. Viorelhttps://www.blogger.com/profile/03363899315013855265noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-28620762982148391982020-11-06T20:49:04.885+02:002020-11-06T20:49:04.885+02:00Acest comentariu a fost eliminat de autor.Viorelhttps://www.blogger.com/profile/03363899315013855265noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-92195585645092373162020-11-06T20:22:40.932+02:002020-11-06T20:22:40.932+02:00@ M
Pe timpul cursurilor e beneficieza in baza ade...@ M<br />Pe timpul cursurilor e beneficieza in baza adeverințe eliberate de unitatea in care se desfășoară cursul daca locul de desfășurare si activitățile desfășurate se încadrează la activități care dau dreptul la încadrare in grupe de munca cf HGR1294 / 2001 cu modificările ulterioare.Mihaihttps://www.blogger.com/profile/08839147775964866409noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-49265577426692293362020-11-06T20:18:02.492+02:002020-11-06T20:18:02.492+02:00@ Huhurez
Uite asa ies la suprafață facaturile bir...@ Huhurez<br />Uite asa ies la suprafață facaturile birocratilor in privinta umflarii bazei de calcul cu sporuri inventate.<br />Dacă la Viorel se poate asa in mod sigur la vârfuri se poate cam asa;<br />SM + Spor pentru lucrări de excepție + Spor de confidențialitate + Spor de radiații si gata s-a făcut de 100%.<br />Si probabil ca pe lângă astea mai isi trag si un spor de încordare psihică, etc <br />Asteaptati actualizare sau majorarea pensiilor in astfel de conditii.<br />Si ne întrebăm de unde pensii nesimtite dupa 2016 ,dece OG 59 ,dece ,dece ,Mihaihttps://www.blogger.com/profile/08839147775964866409noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-75552446119964571152020-11-06T19:43:25.467+02:002020-11-06T19:43:25.467+02:00@Viorel
Spuneti: " astăzi am verificat din n...@Viorel<br /> Spuneti: " <i>astăzi am verificat din nou, când pleci la curs beneficiezi de condiții deosebite.</i>"<br /><br />Eu stau cu decizia de pensie in mana si ma uit cum in TOATE perioadele de cursuri am fost in conditii normale (evident TOATE cursurile care au fost organizate in SNAOPSN) <br /><br />Sa cadem de acord ca sunt institutii din SNAOPSN in care s-au dat conditii deosebite si in altele nu! Eu va cred pe dumneavoastra si ma dau cu capu' de un perete ca nu am lucrat la Fortele Terestre ca asa am pierdut eu peste un an de vechime!<br /><br />In ceea ce priveste centralizarea fiselor la noi aveam un program ERP. Totul era automat. Ti se aproba concediul - automat erai scos de la drepturi. Ti se facea Ordin de serviciu - la fel. Primeai ordin de misiune in tara (erai scos de la antena cu obligatia de a aduce adeverinta), in strainatate erai scos si atat.<br />O vreme cand puneai cartela la turnicheti erai pontat in unitate, puneai cartela sa iesi sa te duci sa iei o sticla de apa din masina ... 😁 ieseai de sub antena!<br /><br />PS - la un moment dat onor esalonul a decis ca nu mai sunt bani de mentenanta softului la turnicheti si am scapat de nebunie! 😂Mhttps://www.blogger.com/profile/13184040605853004976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-18638550962366694332020-11-06T19:38:47.783+02:002020-11-06T19:38:47.783+02:00Ei, v-ați mai liniștit după ce ați scris pogoane d...Ei, v-ați mai liniștit după ce ați scris pogoane de text?Huhu Rezeahttps://www.blogger.com/profile/06968954507883785769noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-28456482997077087312020-11-06T18:49:18.878+02:002020-11-06T18:49:18.878+02:00@ Viorel
Atata timp cat ati profitat indirect de b...@ Viorel<br />Atata timp cat ati profitat indirect de bunatatile pe care si le-au inventata si introdus in baza de calcul birocratii de rang inalt cu transmitere pana la baza piramidei ,eu zic ca ar fi mult mai bine sa fiti mai moderat in anumite optiuni cerinte ,etc. Evident ,nu-i vina dvoastra ,insa nu dati lectii unora care stiu bine regulile militariei si au lasat ceva concret in urma activitatii lor ,detinand chiar si functii de comanda sau de raspundere majora in unitati ,comandamente ,etc.<br />Sa stiti ca exista cadre militare care au detint functii de raspundere ,au dus doua-trei functii neplatite prin cumul , au indeplinit misiuni de importanta deosebita ,au activat numai in conditii "AC" cu risc major de pierdere a vietii ,etc si nu au reusit performantele pe care le-ati reusit dvoastra prin racordare la beneficiile pe care si le-au tras birocratii de rang inalt inclusiv probabil mares caruia ii doresc multa sanatate si pensie lunga ca de altfel si dvoastra.<br />Ar fi bine sa stiti cand va avantati in discutii si cerinte ca unii pentru eforturi deosebite in bunul mers al activitatilor abia au fost rasplatiti cu SM si nu au avut bucuria unui cumul SM + Spor pentru lucrari de exceptie. Eu personal consider ca este un lucru total amormal acest cumul si ca este suficiet un singur reper drept rasplata ,sau SM sau spor pentru lucrari de exceptie.<br />Sunt foate multe cadre intre care si eu care au avut ORNIS , accest la documente secrete ,inclusiv cu trei zero in fata plus la documente de mobilizare ,planuri de mobilizare etc care nu au avut sansa sa beneficieze de sporul inventat de birocrati ""confidentialitate".<br />Isi duc zilele fara acest spor de confidentialitate in baza de calcul desi au lucrat si manipulat astfel de documente care dau dreptul la acest spor.<br />Datorita acestor malversatiuni dubioase cu sporuri inventate ,cumul SM+spor pentru lucrari de exceptie au sarit pensiile peste limitele bunului simt ,datorita acestor fenomene s-a dat OG 59 art 60 ,datorita acestor fenomene s-au anulat actualizarea pensiilor cf fostului art 60 ,datorita acestor fenomene care consuma multi bani de la bugetul de pensii al mapN nu se pot pune in lege anumite proiecte de majorare a pensiilor mici care nu au avut sansa sa preia in baza de calcul ce aveti dvoastra si altii in aceeasi situatie pana la varf in ierarhia militara. Daa ,nu se poate fiindca banii sunt aici in aceste sporuri inventate din bazele de calcul .<br />Asa ca atentie cand scrieti pe unde scrieti si ce scrieti ca s-ar putea sa stie ei mai bine despre ce-i vorba prin aceste bazze de calcul ale unora.<br />Cat s-ar bucura si @micutzul , Huhurez ,tehnocrat si multi altii sa fi avut acesata sansa in privinta bazei de calcul pe l223.<br />Va doresc numai bine . Ca sa scapati de in oarecare masura de depresie incercati sa va educati vointa ,sa va gasiti preocupari utilee care sa va ocupe timpul si de a caror rezultat sa va bucurati ,socializati in medii care va tin departe de accentuarea depresiei . De regula de o depresie instalata se scapa cam in noua ani dupa cum spune stiinta medicala ,dar pentru asta trebuie vointa ,o vointa educata spre a iesi din mediul care provoaca depresia . <br />Doamne ajuta.<br />Ma opresc ,ar fi multe de spus insa pe masura ce scriu ma enervez si nu-i bine. Am lucrat toata activitatea militara in AC cu multe sporuri de pericol deosebit si vatamarea sanatatii ,am 10 ani in aviatia civila ca si copilot incadrat in grupa CS. Iar altii pentru taiat frunza la birou prin armya au CS din pix .............<br />Da ,Kis este foarte indreptatit in a cere ce cere ,nu in aceasi masura si altii ,gen birocrati ,fosti activisti reconvertiti ,etc.<br />Numai bine tuturor.<br />Mihaihttps://www.blogger.com/profile/08839147775964866409noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-1217509031050896322020-11-06T17:30:21.806+02:002020-11-06T17:30:21.806+02:00Am omis o întrebare pentru domnul avia. Până să se...Am omis o întrebare pentru domnul avia. Până să se introducă norma de hrană și la P.c.c. (personalul civil contractual), noi militarii din Forțele Terestre beneficiam de contravaloarea normei nr. 1 de hrană, dumneavoastră ca aviator (sau personal din cadrul aviației) beneficiați de norma nr. 6 de hrană. Diferența dintre una și cealaltă în ziua de astăzi este de aproape 300 lei în funcție de lună (28, 29 / februarie, 30 sau 31 zile). Probabil și atunci era la fel. Noi, cei de la Forțele Terestre ar fi trebuit să fim supărați pe dumneavoastră la acel moment sau să acceptăm că așa a fost stabilit prin lege.Viorelhttps://www.blogger.com/profile/03363899315013855265noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-34284896599912239992020-11-06T17:00:06.978+02:002020-11-06T17:00:06.978+02:00Acest comentariu a fost eliminat de autor.Viorelhttps://www.blogger.com/profile/03363899315013855265noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5214615981587619332.post-79529869671064632082020-11-06T16:59:19.133+02:002020-11-06T16:59:19.133+02:00Acest comentariu a fost eliminat de autor.Viorelhttps://www.blogger.com/profile/03363899315013855265noreply@blogger.com