Powered by Blogger.

Thursday, June 04, 2026

Vom avea un guvern #rezist sub acoperirea de tehnocrați? Da, Nicușor a anulat rezultatul alegerilor parlamentare.

66 comments

 

Tomac, la retragerea lui Băsescu in 2018

Mișcarea #rezist a luat naștere in România prin Uniunea Salvați București, transformată apoi in Uniunea salvați România, fondator fiind Nicușor Dan.

Nicușor Dan a ajuns presedinte printr-un concurs de imprejurări, concurs generat in principal de teama că la conducerea statului va ajunge un antieuropean.

Culmea este ca  alegerile la care nu a participat domnul Nicușor Dan au fost anulate de CCR, iar la alegerile repetate, la care a participat, n-ar fi avut nicio șansă dacă in primul tur șoșoiul Victor Ponta nu rupea mai bine de 1 milion de voturi din cele care... altfel reveneau candidatului PNL susținut de PSD.


Ajuns președinte, Nicușor Dan a sprijinit formarea Guvernului Bolojan,  al alianței partidelor proeuropene, dar,  incă de atunci, a pus condiția ca principalele portofolii, externe, apărare și finanțe, să fie ocupate de miniștri useriști sau apropiați de curentul #rezit. Premierul Bolojan, și el un apropiat de doctrina #rezist, a incerecat să joace un rol nesubordonat președintelui, dar lipsa de experiență politică, rigiditatea in decizii, tolerarea  in guvern a unor voci antiamericane, au generat tensiuni in interiorul guvernului/ guvernării. Social democrații au constatat că li se rezervă un rol de decor, doar pentru validarea măsurilor nepopulare de austeritate.

Rezultatele dezastruoase ale guvernării Bolojan au indemnat PSD, cu susținerea tacită a lui Nicușor, să inițieze moțiunea de cenzură, in speranța că guvernarea coaliției va continua  fără Bolojan. 

Pentru a fi mai convingători in demersul lor, social-democrații lui Grindeanu au făcut greșeala de a-și  retrage din guvern toți secretarii de stat și reprezentanții din prefecturi.

Se conturează formarea unui guvern tehnocrat (#rezist) la nivelul de miniștri, dar cu secretari de stat si prefecti useristi, liberali si udemeriști, aflați deja in funcție in prezent. Aceștia nu pot fi demiși decât de miniștrii Guvernului TOMAC. Tomac este incă președinte al Partidului Mișcarea Populară. continuatoare a partidului lui Băsescu și Elena Udrea.

Iată cum Nicușor Dan l-a păcălit pe Grindeanu. Social-democrații vor fi eliminați complet de la guvernare... și de la nivelul 2,  și de la nivel local.

Singura consolare a lui Grindeanu ar fi că învestirea Guvernului Tomac ar insemna sfârșitul guvernării Bolojan.

De. acord cu opiniile care subliniază că, prin numirea unui candidat din afara partidelor parlamentare, Nicușor Dan a anulat și rezultatul alegerilor parlamentare din 01 decembrie 2024.

Foarte curând, in Parlament, nicușoriștii vor afla că democrația constituțională in Romania se bazează pe partide, nu pe ONG-uri.


66 comments:

Viorel said...

Nici măcar faimoasa Lov nu a înțeles mișcarea președintelui și eliminarea PSD de la guvernare?

Paolino68 said...

Politrucii se păcălesc unii pe alții, dar până la urma cei mai mari tepuiti din ultimii 10 ani tot rezerviștii și în retragere au rămas!!!
Din 2017 și până în prezent au apărut tot felul de modificări privind salarizarea bugetarilor, ultimul proiect de lege probabil va intra în vigoare din ianuarie 2027, dar pensiile militare au rămas în continuare plafonate, neactualizate și supraimpozitate cu 20% sau 30% sau CASS de 10% datorită teparilor din clasa politică aflati la guvernare în frunte cu Ciuma Roșie PSD și restul politrucilor din PNL, UDMR, USR și restul politrucilor minorităților naționale!!
Daca nu se va abroga neactualizarea pensiilor militare orice modificare asupra salarizării activilor nu va produce nici un efect pozitiv asupra pensiilor militare, fapt ce nu pare să îi deranjeze deloc pe politruci ținând cont că plafonarea și neactualizarea produc în continuare efecte pozitive bugetului de stat!!
Ar fi hilar ca după intrarea în vigoare a noii legi a salarizării din 2027, în scop electoral și populist, înainte de alegeri să fie din nou actualizate pensiile civile de stat printr-o nouă modificare a legislației pensiilor civile de stat in detrimentul rezerviștilor și în retragere care pe langa faptul că au contribuit pentru fondul de pensii militare cât au fost activi, contribuie în continuare la bugetul de stat prin plafonarea pensiilor militare și recent prin plata CASS și neactualizarea pensiilor!!!
Având în vedere contextul actual al crizei financiare, nu prea cred că sunt șanse ca politrucii parlamentari și guvernantii să inițieze și să adopte vreun proiect prin care sa se actualizeze pensiile militare pentru că în accepțiunea clasei politice rezerviștii și în retragere nu reprezintă decât o cantitate neglijabilă și de sacrificiu, care sunt obișnuiți încă de când erau activi să accepte cu stoicism bătaia lor de joc!!!🤬🤮

Bzr said...

Daca nu sunt bani pentru noi,haideti sa ii luam noi!de la aia care au prea multi,nemunciti,nemeritati!cred ca a ramas obligatie de serviciu sa faci dreptate,chiar daca inamicul este din interior

Inginerul said...

Dacă Tomac e prim ministru mai mult de 6 luni, contributivitate scrie pe noi, și aia gen Băsescu-Boc. Discutam acum vreo două săptămâni cu un prieten instalator, are 4300 pensie, a ieșit acum vreo 5 ani cu 2000 și ceva. I-am zis soției, până in 2030 ma întrece. Acuma cu Tomac, chiar mai devreme.

Claudiu Marin said...

Mihnea Motoc, ministrul propus pentru fotoliul de la apărare, este același care in anul 2015 a dus doamnei ministru de finante, Dragu, draftul scris la MApN ce avea să devină celebrul articol 40 al OUG 56/2015 care a maltratat L 223/2015, inainte de a intra in vigoare.

Viorel said...

Nu vă mai speriați pentru că Guvernul Tomac nu va trece nici de comisii iar de Parlament nici nu mai vorbim. Doar dacă se fac mânăreli (un ție, una mie, una ție, una, două mie).

Mhy said...

Zic întâi să ne distrăm puțin cu niște preziceri mai recente:
“Proiectul cade bine și pentru viitorul premier liberal.”
“Vom avea in curând un guvern social-democrat pro-occidental, fără PNL, USR și AUR“

S-a ramolit de tot și Baba Vanga, numai gherle ne oferă drept preziceri de ceva vreme. Poate că ar fi cazul să se reorienteze către predicții. 😁

“Vom avea un guvern #rezist sub acoperirea de tehnocrați? “ ------ titlul este cel puțin penibil. Păi cum nene guvern #rezist când pesedeaua a sărit prima să îl sprijine pe Tomac? Olguța era ieri maxim excitată politic de acesta (că sanchi, are bun-simț 😅), Olguțul feisbucește pozitiv despre fostul PMP-ist iar contele de Nordis i-a feisbucit și el discret din ochi.
Dacă acu 10 ani îmi spunea cineva că pesedeii vor sări să voteze cu două mâini un băsist, îl trimiteam direct la Bălăceanca. Se răsucește tata Iliescu în mormânt când vede ce limitați au ajuns să conducă partidul lui…




Viorel said...

Să mai și zâmbim. Ăsta vrea să ne taie curentul.
https://www.mediafax.ro/social/urs-cocotat-pe-un-stalp-de-electricitate-in-brasov-23749427

Calinmihaib12 said...

DOMNILOR:
.."jocul" REAL al PSD-ului, dar nu numai.., "se va vedea" = la VOTUL din PARLAMENT, la.."investirea" sau NU a "guvernului" TOMAC..‼️

Calinmihaib12 said...

Mhy:
1..cine e "băsistul" de acum 10 ani (2016..?).."votat de PSD".., și .."în ce funcție"..?;

2. Și = să ți minte cât trăiești că PSD(R) a "jucat și joacă"..= din 1992..(după mișcarea "genială" de scindare a FSN-ului..!)..încoace..= "TOTUL"= ÎN TANDEM = cu PD("L")..[=FRATELE SIAMEZ. 💥🤔😜‼️], chiar dacă "între timp".., împreună au scos din cotloane și ."jobene" "porumbei"/ grupuscule/ partidulețe..FICTIVE (mesageri) de model: .."USR, AUR și celelalte" ..= prezente sau NU în Parlament..!

ifrim said...

Și uite așa după următoarele alegeri AUR o să guverneze singur fără să facă nimic!

nicval74 said...

bai frate dar nu s-ar fi gasit un prim ministru sa ne agreeze si pe noi rezervisti militari?numai scursuri de la Basescu si auzi al Elenei Udrea.nu stii incotro sa o mai apuci???????????????

Leo said...

@Claudiu ,
1. Așa a făcut Moțoc în guvernul Cioloș în 2015.
Numai că BĂTRÂNUL H , a explicat foarte pertinent că acele modificări din Art. 40 al OUG 56/2015 erau unele de bun simț și realiste.
2. RĂUL primordial l-a elaborat maciu piciu , prin Ordinul M 25/2016 prin care în mod viclean s-a statuat în esență , că TOATE pensiile militare care se vor recalcula , NU se raportează la SALARIZAREA militarilor din activitate din 01.01.2016 , ci la salarizarea din 2009.
3. RĂUL SISTEMIC MAJOR l-a elaborat tot maciu piciu prin Art. VII din OUG 59/2017 în cârdășie cu jiganu + luca + ăla de HR + ălălalt de la Direcția gen. juridică . Dar maciu piciu a fost șeful bandei.
4. TOȚI VARȘOVIȘTII VOR DISPĂREA PE CALE NATURALĂ ȘI NU VOR VEDEA DREPTATEA . ESTE O POLITICĂ DE STAT , COORDONATĂ SISTEMIC ȘI SISTEMATIC ÎN ACEST SENS.
Vor vedea ceva mai bun , tot aceeași care au fost avantajați și anume JIENII.

Andrei said...

@Claudiu Marin,

Iată încă o postare a dvs. în care amestecați termenii, ca să iasă probabil punctajul primit de la PSD, cel mai probabil. Altfel nu îmi explic de ce procedați astfel, fără nicio legătură cu interesul pensionarilor militari.

Înțeleg că aveți o opinie critică față de Nicușor Dan, USR, ONG-uri și curentul politic pe care îl reprezintă. Este dreptul dumneavoastră. Totuși, cred că sunt amestecate câteva lucruri diferite. Dacă #rezist a fost creat de USR, cum se explică faptul că protestele împotriva OUG 13 au scos în stradă sute de mii de oameni, iar USR avea atunci puțin peste 8% la alegeri?
Matematic, explicația este dificilă.

Mișcarea #rezist nu s-a născut din USR și nici din Uniunea salvați Bucureștiul (USB). Ea a apărut în contextul protestelor masive împotriva OUG 13 din ianuarie-februarie 2017, emisă de guvernul Grindeanu (PSD-ALDE). La acel moment USR exista deja ca partid parlamentar, iar #rezist a inclus și încă include oameni cu opțiuni politice foarte diferite, inclusiv persoane care nu au votat USR la multe alegeri, așa ca mine.

Mai mult, ONG-ul fondat de Nicușor Dan, USB, a fost o mișcare civică locală, concentrată doar pe problemele Bucureștiului, în special urbanism și administrație locală, înainte de apariția fenomenului #rezist. Nicio legătură cu o asociere cu politicul, așa cum îi dați dvs. și PSD tente peiorative sau doriți identificarea în mișcarea #rezist a „unui dușman de clasă”, pe model stalinist.
În ceea ce privește afirmația că Nicușor Dan ar fi „anulat rezultatul alegerilor parlamentare”, aceasta mi se pare și mai discutabilă. Constituția nu obligă președintele să desemneze premierul din partidul cel mai mare și nici măcar dintr-un partid parlamentar.

Constituția vorbește doar despre existența unei majorități capabile să susțină un guvern. Singura fiind acum cea formată din formațiunile parlamentare care au dat jos guvernul Bolojan, PSD-AUR. Din care PSD nu dorește guvernarea, fugind de răspundere, iar AUR vrea singur la guvernare.

Putem fi de acord sau nu cu desemnarea unui anumit premier, dar asta nu înseamnă că rezultatul alegerilor parlamentare a fost anulat în contextul amintit anterior, al fugii PSD de guvernare și riscul aducerii la Palatul Victoria a rusofililor din AUR. Astfel veți înțelege de ce președintele a ajuns după 30 de zile la această soluție. Una din care știm doar premierul desemnat, nu și componența și programul guvernului Tomac.

În opinia mea, dacă vrem să criticăm o decizie politică, este mai util să vedem cum arată componența guvernului (să nu mai mergem după „fentele” presei furajată de partide) și să o criticăm, după ce o cunoaștem, pe baza efectelor ei. Fără să rescriem retrospectiv și contrafactual istoria unor mișcări civice sau regulile constituționale, doar pentru a induce frica unui „dușman” imaginar.

Pentru confirmarea spuselor mele de mai sus, vă las spre documentare următorul link din wikipedia: https://ro.wikipedia.org/wiki/Protestele_anticorup%C8%9Bie_din_Rom%C3%A2nia_din_2017%E2%80%932019

micutzul said...

PSD sub Grindeanu e o ,, labă tristă "!

Margarit Fernand said...

PSD va susține acest guvern doar dacă va promite că dă drumul la programul Anghel Saligny , adică la robinetul cu bani pentru baronii locali, ceea ce cred că deja s-a și negociat! Periculos este faptul că probabil pentru a forma o majoritate se va ”deschide ușa” putiniștilor de la SOS și POT ceea ce este foarte grav pentru viitor, cât despre pensiile militare indiferent ce guvern ar fi venit și indiferent cine ar fi fost prim-ministru nu s-ar fi schimbat nimic! Este de noaptea minții să crezi că atunci când ”țara fierbe” din cauza noii legi a salarizării cineva ar da vreun leu la pensiile militare! P.S Si acum îl aștept pe @raul et co. să-mi spună cele de rigoare!

Claudiu Marin said...

@Leo
Trebuie să te contrazic cu putere in privința sactualizării soldelor la recalcularea din 2016.
Si soldele de funcție ale activilor din 2016 erau deduse tot din soldele din 2009, potrivit OUG nr.1/2010 și Legii nr. 285/2010 .
Prin neaplicarea art. 12 din Legea nr. 153/2017.... și in prezent soldele de funcție ale activilor sunt deduse tot din soldele de funcție din anul 2009.
De aceea sindicalistii polițiști spun că nu s-a incheiat aplicarea L 153/2017.
Maciu(nu Baciu) a gafat numai in art, 3 al Ordinului M25/2016 , unde a băgat in aceeași oală recunosterea vechimilor din art. 110 al L 2123/2015 cu cele din art. 109 si astfel au fost capturate in deciziile de recalculare stagii civile ulterioare pensionării. Cu toate acestea, nimeni nu atacă acel articol in contencios administrativ. Eu nu o pot face pentru că am rămas in plată cu cuantumul contributiv.

@Andrei
Miscarea #rezist există pretutindeni, nu numai in România, fiind o formă de manifestare civică și politică a noii clase muncitoare, respectiv a corporatiștilor care muncesc in marile corporații internaționale. Aderența mișcării in rândul electoratului rar depășește 10%.Chiar și Trump o combate in SUA.
Părintele acestei mișcări ong-iste in România este Nicușor Dan.
Dacă guvernul #rezit va fi validat in Parlament, greșeala aparține partidelor parlamentare. Nicușor a făcut ce știe el mai bine, respectiv să incerce să dea guvernarea unei minorități parlamentare de esență useristă.

Paolino68 said...

Andrei, nu Nicușor Dan a anulat alegerile din noiembrie prezidențiale, ci susținătorii săi din 2024, adică următorii artizani: PSD cu premierul Ciolacu, PNL cu Ciuca, fostul președinte Johanis, Enache de la CCR, ministrul MAI Predoiu și CSAT!!
Aceasta a fost gașca care din ordinul CE în frunte cu Ursula Von Der Leyen au furat voturile românilor exprimate la alegerile din primul tur din luna noiembrie 2024, restul sunt basme sau povesti de adormit fraierii!!

Claudiu Marin said...

Vezi că nu înțelegi despre ce vorbim in acest topic?
Prin incercarea de instalare a unui guvern #rezist, din afara partidelor parlamentare alese in decembrie 2024, Nicușor a anulat, in realitate, rezultatul acelor alegeri . Nu vorbim de alegerile prezidențiale.

magda said...

Nu este exclus ca actualul guvern sa treaca de votul din Parlament...dar nu pentru ca Tomac si ministrii propusi ar fi nu stiu ce firma de blugi ci pentru ca mai toate partidele(in special acelea din fosta coalitie) vor sa isi verse naduful pe cineva la viitoarele ,,alegeri''...Acest posibil guvern nu raspunde in sens constitutional in fata nimanui...ei sunt doar niste mauri care apar si dispar fix cand trebuie ....Credeti ca poporul...poporul acela care ,,are intotddeauna dreptate''...a invatat ceva in ultimii 35 de ani?...A invatat pe naiba...

Andrei said...

@Claudiu Marin,
Problema este că porniți de la o teză politică falsă și apoi încercați să adaptați fapte contrafactuale la ea. Am indicat intenționat articolul despre protestele din 2017–2019 tocmai pentru că el contrazice ideea că #rezist ar fi fost o creație a lui Nicușor Dan, a USR sau a unei presupuse „clase corporatiste”.

Printre participanți și susținătorii protestelor ANTICORUPȚIE și ANTI-PSD au fost filosofi, scriitori, actori, regizori, muzicieni și sportivi: Mihai Șora, Ana Blandiana, Mircea Cărtărescu, Maia Morgenstern, Oana Pellea, Tudor Chirilă, Andreea Răducan și mulți alții. Care dintre aceștia erau „corporatiști”? Care erau membri USR? Și, mai ales, cum au ajuns sute de mii de oameni din întreaga țară să fie transformați retrospectiv într-o anexă a unui partid care abia depășea 8%?

Confuzia pe care o faceți este aceeași pe care o fac de ani de zile adversarii USR, rostogolită la televiziunile care primesc bani „fără număr” de la PSD (și nu numai) aceea că luați o mișcare civică foarte largă și o reduceți artificial la un partid politic. Apoi, criticând partidul, pretindeți că ați explicat mișcarea.

În realitate, relația este exact inversă. Mișcarea #rezist a fost mult mai mare decât USR, disociată de acest partid existent la data protestelor din 2017-2019, după cum nemulțumirea față de OUG 13 a fost mult mai mare decât electoratul USR. Dacă lucrurile ar fi stat cum spuneți, ar fi însemnat că un partid cu 8% a scos singur în stradă sute de mii de oameni. Cu atât mai mult Nicușor Dan. Este o afirmație care sfidează logica elementară.

Mai mult, Nicușor Dan nici măcar nu a fost figura centrală a protestelor din 2017. Atunci atenția publică era concentrată pe OUG 13, pe guvernul PSD – ALDE condus de Grindeanu și pe reacția societății civile. Faptul că astăzi îi atribuiți lui Nicușor Dan paternitatea întregii mișcări #rezist spune mai multe despre actualele dvs. opțiuni politice decât despre realitatea anilor 2017–2019.

Istoria poate fi interpretată, dar nu poate fi rescrisă după nevoile polemicii de moment.


@Paolino68
Aveți dreptul la această opinie, dar eu fac diferența între suspiciuni, convingeri personale și fapte dovedite. Până în prezent nu am văzut nicio probă publică prin care să se demonstreze că PSD, PNL, Klaus Iohannis, Predoiu, CCR sau Comisia Europeană au „furat voturile românilor”. Este o afirmație foarte gravă și cred că necesită dovezi pe măsură.

Mai mult, dacă acceptăm ideea că orice decizie care nu ne convine este rezultatul unei conspirații a UE, atunci nu mai discutăm pe bază de argumente, ci de credințe. Iar o discuție cu sectanți, indiferent de credința lor adâncă, este pierdere de vreme, deoarece unii vor să te convingă de ceea ce cred, alții vor să demonstreze că acea credință nu are bază reală. Iar aici ADEVĂRUL pierde în fața EMOȚIILOR, așa cum observ la multe dintre comentarii.

Eu observ însă altceva. De aproape nouă ani, rezerviștii militari discută despre actualizarea pensiilor, despre OUG 59/2017, despre PL-x 540/2024 și despre inechitățile dintre generații. În tot acest timp, indiferent cine a fost la Cotroceni, la Palatul Victoria sau la Bruxelles, problema a rămas nerezolvată.

De aceea cred că energia noastră ar trebui concentrată pe întrebări mai concrete: cine blochează acum reexaminarea PL-x 540/2024, cine își asumă deblocarea ei și ce partid este dispus să transforme declarațiile în fapte.

În rest, despre alegerile din 2024 putem avea opinii diferite. Dar pensiile militare nu se actualizează nici cu teorii despre Ursula von der Leyen, nici cu lozinci pentru Georgescu sau Simion, nici cu laude pentru Grindeanu sau Bolojan, vici cu dispute despre primul tur al prezidențialelor.

Se actualizează doar prin voință politică și printr-o lege care să reziste controlului de constituționalitate. Asta ar trebui să ne preocupe.

Claudiu Marin said...

#Andrei
N u te percepusem un așa de inrăit sustinător #rezist.
Cu un guvern băsisto-#rezist, suntem mai aproape de abrogarea Legii nr. 223/2015 si trecerea pensiilor militarilor pe contributivitate pură, cam cum a scris useristul ala in jaloanele 214 si 215 din PNRR. Rămâne fără obiect reexaminarea Plx 540/2024

Andrei said...

@Claudiu Marin,
Observ că, în loc să răspundeți argumentelor mele despre originea mișcării #rezist, despre USB sau despre afirmația privind „anularea alegerilor”, preferați să mă etichetați drept susținător „înrăit” #rezist. Nu cred că aceasta lămurește problema discutată.

Faptul că nu sunt de acord cu unele dintre afirmațiile dvs. nu mă transformă automat în userist, rezist, băsist sau orice altă etichetă politică, peiorativă sau nu, după optica dvs. Este posibil ca un om să verifice faptele și să constate că unele afirmații nu sunt susținute de realitate. Atâta tot.

În ceea ce privește Legea 223/2015, eu nu am văzut în anii trecuți de la eliminarea actualizării cu soldele militarilor activi niciun proiect de abrogare valid, care să treacă de analiza de constituționalitate. Dacă există asemenea documente, sunt dispus să le citesc. În schimb, un lucru este cert: indiferent cine a fost la guvernare în ultimii ani, problema actualizării pensiilor militare a rămas nerezolvată.

Nu înțeleg la cine vă referiți prin „useristul ăla” care ar fi scris jaloanele 214 și 215 din PNRR, deoarece PNRR nu a fost redactat de un singur funcționar USR care s-a trezit într-o dimineață și a decis ce face România cu pensiile. PNRR a fost un program politic, negociat între Guvernul României și instituțiile europene și a fost asumat politic de statul român. Au participat ministere, experți, funcționari și reprezentanți ai mai multor formațiuni aflate atunci la guvernare. Iar acordați unui partid de 8% mai mult decât poate? De ce?

În plus, dacă jaloanele respective obligau explicit la desființarea pensiilor militare, de ce Legea 223/2015 există și astăzi? De ce nu a fost abrogată nici de guvernele care au urmat? Și de ce nici acum nu există un proiect de lege aflat în procedură parlamentară pentru desființarea pensiilor militare?

Mai este o contradicție. În numeroase articole susțineți că PSD și PNL controlează pârghiile esențiale ale puterii și că ele sunt responsabile pentru blocarea PL-x 540/2024. Dacă este așa, atunci cine anume va desființa pensiile militare? Un guvern minoritar tehnocrat sau tehnic cu i-a zis Tomac? Un premier desemnat fără susținere parlamentară evidentă? Sau aceeași majoritate parlamentară despre care spuneți că blochează actualizarea?
Pensiile militare nu se abrogă prin etichete precum „băsist”, „rezist” sau „userist”. Se abrogă prin lege votată în Parlament. De aceea cred că este mai util să discutăm despre proiecte concrete și majorități reale decât despre pericole ipotetice atribuite unui „userist” anonim care ar controla, singur, politica statului român și deciziile Comisiei Europene.

De aceea cred că rezerviștii ar trebui să judece toate partidele după fapte, nu după etichete. Pentru că și PSD, și PNL, și USR, și AUR pot face promisiuni. Mai important este ce fac efectiv atunci când au puterea de a decide. În fond, nici eticheta „#rezist”, nici eticheta „suveranist” nu actualizează pensiile militare. O fac doar voința politică și o lege care rezistă controlului de constituționalitate.

Brenda said...

Se pare că poporului....îi merge bine, au o viață așa cum și-au dorit în 1989 , acum le place că au libertatea sa moară fără lumânare că nici de asta nu au bani.... adio și asteapam sa se trezească

Adryan said...

https://www.antena3.ro/actualitate/alerta-in-portul-constanta-o-drona-marina-care-a-fost-adusa-la-mal-a-explodat-zona-a-fost-evacuata-790939.html

Calinmihaib12 said...

Andrei (05.06.2026/07:44'33"):
1."Constituția" =PERFID=formulată în multe articole (mai ales după "rescrierea" ei în 2003..!), "spune": că președintele, în scopul desemnării unui candidat de premier "consultă" partidele parlamentare, după care desemnează "un candidat"..care, chiar dacă nu scrie în clar = de unde .."e scos", LOGIC ar fi că el să fie ales..dintre "propunerile" partidelor participante la consultări, adică cu alte cuvinte: acel "candidat" de premier NU POATE FI NUMIT din "afara" membrilor partldelor parlamentare care, mare atenție la NUANȚE: au o "majoritate RELATIVĂ" în parlament..!, căci dacă NU ar fi "așa cum spun" = ceea ce rezultă din LOGICA TEXTULUI CONSTITUȚIEI ACTUALE ❗("** **)❗= de ce ar mai fi nevoie de "consultările.. prealabile" (?). { care au durat aproape o lună întreagă..⁉️}..= dintre președinte și partidele parlamentare în vederea desemnării unui candidat de premier..în "situația dată", președintele "putând" = ABUZIV și NECONSTITUȚIONAL= să desemneze.."ca..candidat" de premier = ..pe "oricine" = ..de pe.."stradă".., sau chiar din.."parlamentul european" = ca acum..în iunie 2026❓..💥🤔😜‼️;
2. ..În. "siajul"/ concluzia..= celor spuse = mai sus = desemnarea lui TOLOMAC..ca "candidat de premier" este evident..NECONSTITUȚIONALĂ
..‼️(conform opiniei mele, rezultată din = decriptarea= textului PERFID al CONSTITUȚIEI "noastre"=bolșevice.. ‼️😜); în plus președintele "putea" să-l "numească" pe TOLOMAC..ca "candidat"..= imediat după aflarea rezultatului moțiunii de cenzură, fără să mai tragă de timp o lună..!, mai ales că argumentul că = "PSD fuge de răspundere și nu vrea să-și desemneze un candidat propriu.. de premier".. NU POATE FI = O SCUZĂ A SITUAȚIEI ACTUALE..= CREATE ..ARTIFICIAL..‼️😜
📌Și încă: mai rezultă că tot ce se întâmplă e o FĂCĂTURĂ, un blat = "împreună" = între = președintele ="marionetă" și "partidele" = (ale) SISTEMULUI .."ocult" = care de 36 de ani = tot experimentează.."aventuri" (=lucrative=‼️)..=socio-politico- economico-.."și altele"..= în ROMÂNIA.."noastră" (?)
💥Notă:
..Cele "4 steluțe" =dintre paranteze =subliniate cu semnele roșii = sunt puse "acolo" de editorul de texte, nu de mine..!

Calinmihaib12 said...

Magda (05.06.2026/10:03':10"):
..👍✋🤝..❗.. și e "l.m.c..."🐓"..!

Calinmihaib12 said...

Doamnă Brenda:
..cât timp avem IMNUL NAȚIONAL ..= cu textul scris de un ARDELEAN (!) = cu.."deșteptarea din somnul cel de.."moarte", sunt infime șanse ca "poporul"/= POPULAȚIA..= să se.."trezească"..vreodată..din acel SOMN profund, comatos =..de peste un mileniu..😰‼️

Cornelius Flavius Ifrim said...

Suntem naivi dacă nu credem ca Grindeanu deliberat sabotează PSD din interior, astfel: A fost chemat la camera secretă si i s-a rânjit la urechea bleagă ca are două optiuni clare: Distruge partidul din interior si pune stânga in genunchi, ca pe boul injunghiat de Iuda, sau merge la pârnaie pentru fraudele si beneficiile din NORDIS, cat si niste fraude si spagareli de la autostrazi, descoperite mai curand! El a ales distrugerea PSD, dar ce nu stie Buzemoi e ca după ce isi va distruge partidul, a doua zi va fi saltat si băgat in bulău, pentru ca faptele nu se prescriu! Sa fim sanatosi, sa traim ca sa vedem ca am avut dreptate! Oricum, prin faptul ca PSD a acceptat in prima guvernare USR si au aprobat nenorocirile de austeritati au iritat si indepartat Poporul Suveran, iar a doua inhaitare cu acest guvern USR ii va darama de tot, mai ales ca Grindeanu a retras esaloanele teritoriale din consilii si primarii, facuta tot la amenintarea ca va intra la puscarie daca nu o face! Hristos a supravietuit tradarii Iudei fiind Fiul Lui Dumnezeu, dar PSD va muri in urma trădării Iudei, Buzemoi Gringo! Sa fim noi sanatosi ca sa vedem o inmormantare de partid, ca la carte, si un sef de partid adanc băgat la puscărie! Amin.

Cornelius Flavius Ifrim said...

Bravo pentru spovedea, soro, Brenda! Asa este, că românul ce-si doreste aia i se indeplineste, crestineste, cu tot placul ca să dea de dracul si de tat-sul!

Brenda said...

Poate se trezește PSD. și îl aduce pe ,. PONTA, la conducere să îi salveze

Claudiu Marin said...

@Adrian
#reziștii mai au și alte denumiri deja consacrate; progresiști, tefeliști, neo-marxiști,
Ghinea, fie-i numele slăvit, a scris singur PNRR-ul și l-a semnat premierul Pip-ta-lac
Dacă trece Tomac de Parlament, trebuie instituit codul roșu de pericol pentru pensiile militare.

@Ifrim
Te-ai molipsit și d-ta de la propaganda # rezist? De când nu mai au voie politicienii să zboare cu companiile private? Cu Nordis au zburat și niște liberali, dar nu-i beștelește nimeni.

Claudiu Marin said...

@brenda
Victor Ponta va ajunge in partidul de susținere a nicușorismului, ca rasplată pentru rolul de șoșoi ijucat n primul tur al prezidențialelor din mai 2025.

Rezervistul said...

CM Ucrainienii au inceput sa bage batul prin gard. In dimineata asta sa autodetonat dupa 5 ore de la depistare in portul Constanta o drona maritima Măgura plina cu explozibil...Noroc că IGSU a dat alarma la timp evacuând populatia pe o raza de 3 km Din fericire nimeni nu a avut de suferit...Conform unui inginer expert in drone care este si comandant de vas ...intervievat la euronews spune ca aceasta drona nu avea cum sa ajunga pana in port langa terminalul petrolier ...deoarece este un dig in larg de protectie si nu poti ajunge in port decat ocolind cu o intoarcere de 180 grade.. acest lucru fiind facut sigur de operatorul dronei prin gps...Tot acest specialist spune ca ucrainienii au stiut in mod sigur ce fac ....drona inca functiona....cand sa inpotmolit la mal intre cordoanele portocalii antii scurgeri de produse petroliere pe mare. Oricum ...e groasa.....Arafat care a aparut pe ecran....ce era sa nu l mai recunosc ...a slabit puternic,doar urechile i au ramas mari pe cap..multumeste lui d zeu... că nu au fost victime...Desigur ca trebuie vazut care d zeu.. al lui sau al meu

Catana said...

Victor@ cum ca AUR este simpatizant rus trebuie dovedit.Ca unele afirmații ale membrilor AUR sunt apropiate punctelor de vedere rusesti nu demonstrează ca sunt prorusi.Dece unele afirmații ale unor rusi nu pot fi de bun simt?

Anonymous said...

Au mai incercat odata dupa ce nu "le-a iesit" cu drona navala(tot Magura5) "esuata" si gasita de un pescar grec , inca cu motorul in functiune si incarcatura de lupta activata, intr-o pestera de pe o insula grececeasca.
De te si intrebi cum mama dracu' a ajuns aia acolo prin toata M Neagra si Mediterana,bashca traversand doua stramtori(Bosfor si Dardanele) si parcandu-se fix in grota aia.Ca orkracii spun ca a ajuns singura singurica.....doamne feri! n-au "plantat-o"ei asambland-o din piesele componente aduse cu diferite mijl de transport.
La peste 300kg exploziv ......ohooo!!!!
Intrebarea ramane: Cum o fi ajuns acolo?

Anonymous said...

Insula Lefkada .....

Anonymous said...

👍

Brenda said...

Nu va contrazic din considerația pe care vio port,dar PONTA este foarte potrivit in acest moment, eu va spun că nu o sa regretați davao mă credeți...

Brenda said...

DLE ,și ce este interzis să simpatizezi cu alt popor, pai parcă este o opinie greșită. Eu ii simpatizez poporul Rus este greu să îi egalizezi în multe, dar nu mai băgați bățul prin gard.

Anonymous said...

Prea multa manipulare in textul dvs.Il pot demonta fraza cu fraza dar mi-ar lua prea mult timp si nici nu merita.Oricum "apreciez pozitiv" pregatirea politico-ideologica de care dati dovada si talentul innascut de a face din alb, negru si din negru, alb.Oricum nu tine! Prea multe fracturi logice in text,ba chiar ,de-a dreptul mistificari

Claudiu Marin said...

@Brenda
Ponta deja a plecat la grupul parlamentar născut din POT-ul lui Gavrilă.
In privința marii iubiri pentru poporul rus, asta este doar o eschivă de la a condamna invazia rusească in țara vecină, Ucraina.
Nu condamnă nimeni aici poporul rus, ci conducerea rusă care duce o politică de agresiune fața de vecini. A dezlănțuit un război nesăbuit pe care nici rușii nu-l mai susțin.
Uită-te și la moș @Iceparu cum s-au trezit in el simpatiile față de agresorii ruși.

Fănică said...

Nu spuneam eu, când unii spuneau, că PSD va forma noul guvern, că va fi un guvern de conjunctură fără PSD? Nu-i așa că PSD nu are curaj sa vină acum la guvernare? Nu era normal ca PSD+AUR sa vină cu un guvern care să schimbe macazul reformelor lui Bolojan? Și uite așa, AUR+SOS+POT și neafiliații vor veni la guvernare în 2028. Cine vor fi perdanții? Voi ce credeți? PSD,PNL,USR și UDMR sau România? Consecința? Dezastrul României și despre noi, pensionarii, nici nu mai spun.Ajutor social scrie pe unii, cred că majoritatea dintre noi. Asta înseamnă aventura nesabuita a unor politicieni. Numai la PSD și PNL sa vedem elita. Grindeanu, LOV, condamnatul cu suspendare Neacșu, foștii PDL-isti în frunte cu Blaga, etc. Iar la USR, e ceață la conducere. Au, au,ce am mai luat-o pe cocoașă.Sa trăiască Sindicatele și organizațiile de pesionari, că pe mulți i-au fraierit! Să fiți sănătoși și să mergeți la grătare și bere.Ieftine și relaxante.E puțin haz de necaz, dar asta e.De la lovitura LOV din 2017și până astăzi, doar am scris pe unde am putut.Ne-am jeluit degeaba!!

Andrei said...

@Claudiu Marin


Înțeleg, dacă nici numele nu îl poți scrie corect, Adrian în loc de Andrei, ce pretenții să mai am la elocvență.


Așadar reducem totul la faptul că „Ghinea a scris PNRR-ul”, iar „Tomac desființează pensiile militare”.


Doar că lipsesc dovezile. Chestiune importantă, zic eu.

Leo said...

În aceste momente grele , numai un nou guvern Ciolacu 3 , ne mai putea salva .
Avem acest GENIU chiar lângă noi , iar noi nu-i valorificăm geniul.
E trist.

Catana said...

CM@gata,ai pus eticheta.Ce este neadevăr privind conducerea Ucrainei?.Conducerea Ucrainei a aplicat o politica greșită privind minoritățile.Cine afirma este simpatizant rusi?
Conducere Ucrainei nu pricepe ca mortul nu se mai întoarce dela groapa.Nu vor mai recupera teritoriile cucerite de rusi decât în cazul unui război între o coaliție și Rusia în care Rusia sa fie înfrântă.Cine crezi ca se aventurează intr-un razboi cu Rusia?Numai niște nebuni .Rusia la cât teritoriu are nu poate fi cucerita.Au încercat unii și si-au rupt gatul.
Nu sunt simpatizant imperiu rus.Gandesc.
Sa ne vedem de necazurile noastre ca avem destule.

Catana said...

Nu așteptați minuni dela Tomac.
Tomac este o soluție de conjuctura.Vom merge ca la exercițiile militare adică cu pasiune la misiune.
Cheltuiți cu chibzuinta.Nu va aventurati.Mergeti în piață, gustați din produse și va întoarceți acasă sătui.La iarna tăiați coada pisicii .

Rezervistul said...

Poate cineva sa confirme...? Eugen Tomac are 3 buletine...si 3 pasapoarte ?1. Sa nascut in RSS Ucrainiană la Odessa deci prin nastere cetatean sovietic...2.cetatean al Republicii Moldova...deci pasaport si buletin moldovenesc.3) Obtine si cetatenia română...alt pasaport si buletin...Dacă pt cetatenia Ucrainiană nu este cazul deoarece sa nascut acolo...pt celelalte doua cetatenii romana si moldoveneasca...a jurat credintă tarilor respective..pe rand sau concomitent ?

Cornelius Flavius Ifrim said...

@Leo, ehei, Covrigul 3 poate sa ne ramană in gârleje ca niste găteje, fără bere gârlă, țâghir și spârlă!

Calinmihaib12 said...

Leo și Claudiu:
"RĂUL" profund al OUG-urilor din anii de după 2015.., dar mai ales a
"Ord. COMUN: 31/M.25/999/8148/ ..//2016" = e "și mai profund", el însuși = acest Ordin fiind APLICAT prin ÎNCĂLCAREA (și.."terfelirea" cu picioarele a lui) lui și a propriilor sale prevederi privind " actualizarea" la nivelul din = 31.12.2009" = a "elementelor salariale": de la literele: "a...g" = ale BC = BAZEI DE CALCUL a pensiei recalculate/actualizate = din TABELUL ANEXĂ= a Ord.COMUN amintit mai sus, dar prezent și în NOTA DE CALCUL din DECIZIILE DE RECALCULARE/ACTUALIZARE a pensiilor din L.223/ 2015, nivel prevăzut așa cum am scris mai sus : la data de: 31.12.2009, dar care: PRACTIC= ABUZIV și ILEGAL = a fost ÎNCĂLCAT prin TĂIEREA acelor elemente salariale din cele 6 luni alese din timpul activității și care până în "31.12.2009"= au fost ACTUALIZATE în perioada 2006-2008 =la un nivel care OBLIGATORIU /LEGAL= trebuia să se regăsească = în nivelul lor = din 01.01.2016, așa cum prevedea L.223/2015 și însuși Ord. Comun amintit =..M.25/2016..!, FAPT ce ILEGAL = nu s-a întâmplat = în cel puțin = CAZUL = MEDICILOR MILITARI recalculați..prin = FURT= EFECTIV = din drepturile plătite in pensii= până în 31.12.2015..‼️
DECIZIOLE DE recalculare/ actualizare a pensiei mele emise de CPS/M.Ap.N. în anii 2017..2018 STAU: ="PROBĂ" ..= în DOSARUL DE PENSIE /MApN, DOSARELE "JUDICIARE: "Tribunal" ..⬅️ ..↗️.. "ICCJ"..=..🥶😜👻🥳 👹‼️

raul said...

Sa numesti o conserva ruseasca ,prim ministru ,asta da performanta!Ce radea Putin la intalnirea cu Sosoaca!Nu cu sau de ea ,ci de noi!

Anonymous said...

Coalitia exista deja,inca de 4 ani juma'.....doar ca inca n-au trimis oameni pe teren.In rest de toate.....
Da,e greu sa invingi o tara intinsa pe 11 fusuri orare cu 6 noi arme de ultima generatie si unice si detinatoare a 5 900 de focoase nucleare....suficient ca sa distruga intreaga planeta nu odata ci de vreo 300x.....nu-i mai pun la socoteala si pe ceilalti detinatori incepand cu SU ale A.
Io cre' ca "geografia" politica si militara ne spune ca pe rusi nu-i va muta nimeni de unde sunt si nici pe noi(sper).Asa ca vom ramane vecini .Si totusi ce se spera prin infrangerea Rusiei? Isi face cineva idee cat e de greu cat de scump si daca e posibil sa tii sub ocupatie cea mai mare tara de pe planeta?Aaaaa ca se vor resursele daaaa! dar cum? Inlocuirea lui Putin cu altul oricare altul, s-ar putea sa fie ca saritul din lac in putz

Anonymous said...

@Catana
Coalitia exista deja,inca de 4 ani juma'.....doar ca inca n-au trimis oameni pe teren.In rest de toate.....
Da,e greu sa invingi o tara intinsa pe 11 fusuri orare cu 6 noi arme de ultima generatie si unice si detinatoare a 5 900 de focoase nucleare....suficient ca sa distruga intreaga planeta nu odata ci de vreo 300x.....nu-i mai pun la socoteala si pe ceilalti detinatori incepand cu SU ale A.
Io cre' ca "geografia" politica si militara ne spune ca pe rusi nu-i va muta nimeni de unde sunt si nici pe noi(sper).Asa ca vom ramane vecini .Si totusi ce se spera prin infrangerea Rusiei? Isi face cineva idee cat e de greu cat de scump si daca e posibil sa tii sub ocupatie cea mai mare tara de pe planeta?Aaaaa ca se vor resursele daaaa! dar cum? Inlocuirea lui Putin cu altul oricare altul, s-ar putea sa fie ca saritul din lac in putz

Anonymous said...

Ce a făcut Ministerul de externe al Greciei când a găsit o dronă ucraineană în apele lor teritoriale?
( La greci nici nu se autodetonase).
Conform conferintei de presa a purtătorului de cuvânt al Ministerului Afacerilor Externe al Greciei, din data de 03.06.2026:
”În urma primirii constatărilor oficiale ale anchetei de la Ministerul Afacerilor Externe privind nava de suprafață fără echipaj identificată în Lefkada, ministrul Afacerilor Externe a luat următoarele măsuri:
- a informat-o pe Înaltul Reprezentant al UE, Kaja Kallas, cu privire la rezultatele constatărilor anchetei.
L-a contactat pe secretarul general al NATO, Mark Rutte, pe această temă.
- El a ridicat această problemă, în persoană, cu omologul său ucrainean în marja Reuniunii Informale a Miniștrilor de Externe ai Uniunii Europene „Gymnich” de la Limassol.
Joi, 28 și vineri, 29 mai, a avut loc un DEMERS OFICIAL DE PROTEST, la nivel oral și scris, la Atena și Kiev, în cadrul căruia s-au evidențiat următoarele:
• Nava de suprafață fără echipaj, detectată în apele teritoriale grecești, A PUS ÎN PERICOL GRAV traficul maritim și ar fi putut cauza pierderi de civili nevinovați. De asemenea, ar fi putut provoca daune ecologice incalculabile.
• Prin transferarea operațiunilor militare în Mediterana, la mare distanță de frontul propriu-zis al războiului, securitatea noastră națională este în pericol, iar economia noastră națională suferă o lovitură decisivă.
• Dreptul Ucrainei la autoapărare NU POATE JUSTIFICA astfel de acțiuni.
• Grecia își exprimă ferm opoziția față de PREZENȚA ILEGALĂ a navei de suprafață fără pilot înarmate ÎN APELE TERITORIALE GRECEȘTI și solicită Ucrainei SĂ SE ABȚIN DE LA ACȚIUNI SIMILARE în viitor și de la transferul nejustificat al OPERAȚIUNILOR MILITARE în Marea Mediterană.”
https://www.mfa.gr/enimerosi-diplomatikon-syntakton-apo.../
În România, ce au făcut Țoiu, Miruță, Nicușor?
Au dat vina pe ruși.
Bă, tâmpiților, apele teritoriale ale României nu sunt câmp de luptă pentru Ucraina!
Nici românii carne de tun!
Și nici obiectivele noastre strategice jucării pentru Ucraina!
Puneți dracu mâna și plângeți-vă de acțiunile militare ostile ale Ucrainei!
Nu știu să fi fost cuceriți de Ucraina și să facă ce vrea pe teritoriul României, indiferent de situația ei!
yt

Anonymous said...

Deci au venit rusii!🤣🤣🤣

Anonymous said...

Hai ca poate zambiti 😁
https://www.facebook.com/watch?v=1447037873893132

Dan B. said...

Pentru respectarea adevărului, „conserva”, despre care este vorba, este de origine ucraineană, moldoveană și/sau română, dar în niciun caz rusească. Eventual, l-ai fi putut caracteriza „sovietic”, dar cum istoria ți-e străină, ...... Dacă ar fi fost rusească, fii sigur că al nostru „cotrocenist” nu l-ar fi nominalizat, căci, mai mult ca sigur, ar fi încetat ajutorarea Ucrainei.

Cornelius Flavius Ifrim said...

Vă ofer curent gratuit sufletele de mântuit cu toate bucuriile ca să vă incarcati bateriile interioare cu incurajări morale, caci viața, fie ea cât de amărâtă si prăpădită, ca la mine care am uitat ce este frumos si bine, trebuie si merită cu ambitie parcursă si trăită!:
facebook.com/reel/967065146193108

Claudiu Marin said...

#Akord
Ce te mai umfli in. pene cu rușii tăi!
Să știi că nu-și propune nimeni să-i ocupe. Occidentul se ține la ei să nu se extindă și ii ajută să se democratizeze.
Arme nucleare a avut și Uniunea Sovietică , dar s-a prăbușit din interior. Cei 40 000 de rusofoni, care au venit la București la un concert anti-putinist in limba rusă, ne arată că momentul in care rușii se vor elibera pe ei inșiși nu este departe.

Calinmihaib12 said...

Catana: și Akord:
Catană:
Într-o privință, te înșeli: "Rusia" = rușilor.., NU e chiar o țară "întinsă pe "11" (real și legal= numai 9 fusuri orare)"..‼️🤔😜👹.., ci împreună cu țările din "federația rusă"(= care este autocratică..!) ..= asiatice: mongoloide, chineziide și alte popoare..non-ruse.., "ajunge" până la..Oceanul PACIFIC..!;
Dacă acele țări, împreună cu CHINA .., vreodată.., sub o formă sau alta.., tind spre.."suveranisme" auto-cefale", sunt "posibilități" teoretice, dar nu numai..= de.."limitare" a puterii și tendințelor "hegemoniste""/ expansioniste ale RUSIEI RAPACE‼️

raul said...

Iar se dau unii priceputi in industria conservelor!

Anonymous said...

@CM
Occidentul nu face decat sa imbuibe pe zelenski cu arme si bani ,romania cu atat mai mult.Greu e sa nu poti gandi liber!
1-Da-mi un motiv pentru care rusia ar vrea sa "cucereasca" occidentul...un singur motiv pentru care ar risca distrugeri ireparabile pentru a obtine ce?.....resursele care nu exista?....cumva tehnologia vestului ramasa "de caruta".Privesti lucrurile cu o ingustime infioratoare.UE pe planeta asta e doar un petic pestrit,o carpeala cu 27 de petice care trag fiecare in interesul propriu(mai putin Ro) care pierde in fiecare zi in fata concurentei planetare.Eheee a trecut de mult evul mediu in care vestul "facea legea".....adio flote spaniole,adio flote olandeze,adi burii din Africa de sud(belgienii)adio imperiu britanic,adio colonii in africa ale francezilor si nemtilor....a ramas doar aroganta fostilor"civilizati cruciati" si amintirea altor vremuri si locuri, unde "ioropa taia si spanzura" de cele mai multe ori la propriu....restul se numeste doar "ochelari de cal" si clisee propagandistice de la Ursula von der Lenin pe care politicienii romani le aplica fara cracnire iar "influencerii" si"creatorii de continut 🤕"o raspandesc pe bani grei.Astea ti le-am spus doar ca poate ne mai dezbaram naibii de minciuna si autoamagire.
PS Iti place sau nu ,nu conteaza,geografia e de neclintit.Si vecinii nu ni-i muta nimeni de acolo de unde sunt de secole,si vor mai fi alte secole.UE s-ar putea sa nu mai fie nci macar in 10 ani (cu optimism maxim) desi nu ma mai intereseaza
Daca ai vecin pe palier unu solid si rau nu te duci sa-l injuri ,nu-i stropesti usa cu vopsea si nici nu dai cutite altui vecin sa-l injunghie si nici macar nu trebuie sa-l iubesti.Doar il respecti ca vecin si-i ceri acelasi respect.In mod sigur nu-ti va intra in casa daca nu-i ajuti dusmanii
Da stiu rusii sunt rai,chinezii la fel,americanii devin si ei rai(si chiar sunt prin cele peste 50 de razboaie declansate in 80 de ani)....doar macron mertz si starmer sunt niste idealisti care ne vor binele absolut.....ei ne dau arme pe bani grei ca imprumut noi ii atacam pe rusi ca ei sunt "un pic mai departe".Doar acum doua zile rusii sunt de vina ca a ajuns drona in portul Constanta....intamplator fiind bruiata dar "stiind" sa ia 4 viraje la fix.
Cat despre punctajul de partid pe care-l ai e ok te cunosc de mult timp,te inteleg banu' se castiga greu.E ok din partea mea,dar nu mai vopsi realitatea cu clisee rasuflate ca n-ai cum
Ceea ce am scris mai sus ia-o ca un mail personal pentru ca asa ceva n-ai sa publici conform indicatiilor

Stelian P. said...

@Akord
Cand rusii o sa ne dea tezaurul inapoi si o sa-si ceara scuze pentru acapararile de teritorii si pentru cei 50 de ani de comunism o sa-i respect si eu, daca asta e conditia sa nu ne intre in casa. Deocamdata Putin si-a facut o lege prin care marea armata rosie (care se lauda mereu ca daca vrea ajunge la Paris in 3 zile) poate intra in alte tari ca sa -i ajute pe rusii asupriti de bastinasi. Ne garantati dvs. sau Sosoaca in maretia ei ca Putin nu o sa spuna ca rusii lipoveni sunt asupriti de fascistii romani?

Claudiu Marin said...

Akord spunea...
@CM
Occidentul nu face decat sa imbuibe pe zelenski cu arme si bani ,romania cu atat mai mult.Greu e sa nu poti gandi liber!
1-Da-mi un motiv pentru care rusia ar vrea sa "cucereasca" occidentul...un singur motiv pentru care ar risca distrugeri ireparabile pentru a obtine ce?.....resursele care nu exista?....cumva tehnologia vestului ramasa "de caruta".Privesti lucrurile cu o ingustime infioratoare.UE pe planeta asta e doar un petic pestrit,o carpeala cu 27 de petice care trag fiecare in interesul propriu(mai putin Ro) care pierde in fiecare zi in fata concurentei planetare.Eheee a trecut de mult evul mediu in care vestul "facea legea".....adio flote spaniole,adio flote olandeze,adi burii din Africa de sud(belgienii)adio imperiu britanic,adio colonii in africa ale francezilor si nemtilor....a ramas doar aroganta fostilor"civilizati cruciati" si amintirea altor vremuri si locuri, unde "ioropa taia si spanzura" de cele mai multe ori la propriu....restul se numeste doar "ochelari de cal" si clisee propagandistice de la Ursula von der Lenin pe care politicienii romani le aplica fara cracnire iar "influencerii" si"creatorii de continut 🤕"o raspandesc pe bani grei.Astea ti le-am spus doar ca poate ne mai dezbaram naibii de minciuna si autoamagire.
PS Iti place sau nu ,nu conteaza,geografia e de neclintit.Si vecinii nu ni-i muta nimeni de acolo de unde sunt de secole,si vor mai fi alte secole.UE s-ar putea sa nu mai fie nci macar in 10 ani (cu optimism maxim) desi nu ma mai intereseaza
Daca ai vecin pe palier unu solid si rau nu te duci sa-l injuri ,nu-i stropesti usa cu vopsea si nici nu dai cutite altui vecin sa-l injunghie si nici macar nu trebuie sa-l iubesti.Doar il respecti ca vecin si-i ceri acelasi respect.In mod sigur nu-ti va intra in casa daca nu-i ajuti dusmanii
Da stiu rusii sunt rai,chinezii la fel,americanii devin si ei rai(si chiar sunt prin cele peste 50 de razboaie declansate in 80 de ani)....doar macron mertz si starmer sunt niste idealisti care ne vor binele absolut.....ei ne dau arme pe bani grei ca imprumut noi ii atacam pe rusi ca ei sunt "un pic mai departe".Doar acum doua zile rusii sunt de vina ca a ajuns drona in portul Constanta....intamplator fiind bruiata dar "stiind" sa ia 4 viraje la fix.
Cat despre punctajul de partid pe care-l ai e ok te cunosc de mult timp,te inteleg banu' se castiga greu.E ok din partea mea,dar nu mai vopsi realitatea cu clisee rasuflate ca n-ai cum
Ceea ce am scris mai sus ia-o ca un mail personal pentru ca asa ceva n-ai sa publici conform indicatiilor

Răspuns
Ti-am publicat mizeria de comentariu pentru a intelege și cititorii cât de mult ți-a afectat mintea consumul excesiv de alcool.
Ai impresia că gândești liber, dar nu realizezi cât de prost gândești.
Doru Serban, nu-ți place in UE, du-te rusofilule la Moscova, ca să te apuce dorul de libertate.
Nu te mai public aici. Marș în boschetărie!



duminică, 7 iunie 2026 la 14:57:00 EEST

raul said...

Akordule nu ma fa de ras!Las naibii rusofilia,dar vezi ca burii erau olandezi ,nu belgieni!N-ai citit in tinerete Capitanul Casse cou???

Claudiu Marin said...

Akord, adică Doru Serban, și-a sters numele din profil dar a rămas numărul contului blogger --:> https://www.blogger.com/profile/06644642849211566064,