Powered by Blogger.

Friday, May 22, 2026

București, invadat de 50 000 de rosofoni anti-lukașenco-putiniști(Bucharest, invaded by 50,000 anti-Lukashenko-Putinist Russophones)

41 comments

Max indeamnă publicul să scandeze București! 

***********************

Regimurile totalitare post-sovietice se vor prăbuși din interior sub presiunea noilor generații de rusofoni care vor inlocui omul  sovietic.

Primul val a fost cel de tip maidan care a spulberat totalitarismul de la Kiev, subordonat Moscovei. Putin a incercat să-l sugrume prin agresiunea militară impotriva Ucrainei, dar nu a reușit decât să consolideze naționalismul ucrainian impotriva Rusiei.

Muzica manifest-politic de toate genurile reunește tinerii rusofoni din toate țările Spațiului Estic in concerte gigant dedicate luptei pentru libertate și impotriva războiului lui Putin din Ucraina.

După ce stadioanele din Kiev și Varșovia au fost pline de antiputiniști, a venit rândul stadionului Arena Națională din București să găzduiască un astfel de concert manifest susținut de rapper-ul  belarus, Max Korzh, foarte puțin cunoscut in România, pentru că ale sale melodii sunt cântate in limba rusă.

Biletele puse in vânzare pe retelele Telegram au fost epuizate in 3 zile, fiind cumpărate de ucrainieni, belaruși, polonezi, moldoveni etc. 

Deja de ieri, Bucureștiul este sufocat de tineri rusofoni sosiți pentru concertul de sâmbătă, 22 mai.

Aproape 10.000 de poliţişti, jandarmi şi agenţi secreţi vor fi pe străzile Bucureştiului, mulţi dintre ei îmbrăcaţi civil. Autorităţile se tem de violenţe şi că printre spectatori s-ar putea infiltra sabotori plătiţi de Moscova, scrie observatornews.ro. La Varsovia au fost arestați cca 100 de max-iști.

Vedeți tinerii care se bucură in concertele lui Max belarusul dispuși să se sacrifice in război pentru conducători de tip Lukașenko și Putin?





41 comments:

Andrei said...

@ Claudiu Marin

Da, nu pot să nu observ că și aici folosești aceeași tehnică de manipulare prin dramatizare și limbaj panicard. Nu informezi echilibrat despre un concert și despre contextul lui politic sau cultural, ci construiești deliberat o atmosferă de teamă și suspiciune.

Formulări precum „București invadat”, „sufocat”, „sabotori plătiți de Moscova”, „agenți secreți” nu sunt specifice unui text jurnalistic echilibrat, ci unui discurs construit pentru impact emoțional și anxietate colectivă. Oameni veniți la un concert devin în textul tău aproape o amenințare strategică.

Mai grav este că amesteci identitatea rusofonă, activismul anti-Putin, războiul din Ucraina, securitatea publică și presupuse riscuri operative. Sugerând subtil asocierea automată a termenului „rusofon” cu „potențial risc”, chiar dacă articolul pretinde că vorbește despre tineri anti-Lukașenko și anti-Putin. Este o contradicție evidentă între mesajul declarat și atmosfera de suspiciune pe care o creezi.

Iar termenul „invadat” este complet disproporționat și manipulator. Bucureștiul nu este „invadat” de oameni care vin la un concert. Ai ales intenționat „meme” cu încărcătură psihologică și geopolitică puternice pentru a amplifica reacția emoțională a cititorilor.

Din păcate, acesta a devenit un tipar în articolele tale deoarece selectezi elemente reale, le încarci cu un vocabular panicard, alarmist, introduci speculații și sugestii ca mai apoi să construiești o narațiune tensionată care induce indignare, teamă sau ostilitate.

Asta nu mai este informare lucidă, ci încercarea de a implica emoțional permanent un public și așa frustrat de nedreptățile din sistemul de pensii militare prin tehnici de propagandă și panică mediatică. Am mai întrebat și cu alte ocazii: de ce? La ce și cui folosește?

Dan B. said...

Mă intrigă clasificarea spectatorilor de la concertul din Stadionul Național in anti-putiniști, fără a menționa curentul neofascist ucrainean al participanților la eveniment, ba chiar uitând că între cei 50.000 de spectatori străini ar fi și rusofili.
Ai dreptul la opinie personală, dar aceasta este partizană lui Zelensky.
Eu cred că organizarea acestui concert la București este o mare greșeală, în condițiile în care concertul ar fi trebuit organizat oriunde, numai aici nu. Să fie, oare, un scenariu înscris de autoritățile române, știind adversitățile etnice?
Sper că vă amintiți de sălbăticia etniei ucrainene, angajată cu predilecție la paza lagărelor naziste, de jaful săvârșit de ucraineni, ca sovietici, în România, la invazia din 1944, la masacrul de la Fântâna Albă din 1941, la blocarea canalului Sulina prin scufundarea navei ucrainene, la atrocitățile suferite de românii bucovineni, la .......... și multe altele.

Claudiu Marin said...

@Andrei și Dan B
La cât de îndoctrinați sunteți voi, e greu să intelegeți că din astfel de emoții artistice se vor naște acțiuni civice care vor dărâma regimurile Lukașenko și Putin.
Nu va fi nevoie nici de trupe NATO sau americane.
Repperul belorus este refugiat din țara lui, dar in mod sigur este ascultat și de ruși din Federația Rusă. Acestia nu vor scăpa ocazia de a veni la București să-l ascute pe Max.

Leo said...

Poate să concerteze și mama lui xerj .
Lukașenko și Putin , Xi , Un și Moștaba vor conduce țările respective , cât vor exista ei biologic. Apoi, continuatorii lor vor fi la fel ca ei , niște dictatori sângeroși.
A se vedea cât de sângeros au fost reprimte fiecare mișcare de opoziție din fiecare din aceste dictaturi criminale.

Cornelius Flavius Ifrim said...

Greu de cenzurat sau clarificat in mod calificat o situatie in care o generatie slobodă intră prin Europa ca Vodă prin lobodă, la o adică o amestecătură tari in clănțică, imberbă si pestriță, la șurubică de pipilică fiind destul de mică si pricăjită, ca orice mâzgălitori in chirilică, dar cu prea puțintică glagorie in capetele cu câlți, mai toti semianalfabeti, drogați sau beti lăudandu-se, destrăbălndu-se si exchibitionandu-se cu o doctrină pro vodka Viborova si Stalinskaia kakaia si cicătelea anti moșia balșoi Rossia, cu lozinca anti incorporarea in rezbelul din Ukracina si dorind decesul lui Putina, realitatea fiind apriori sustinerea cohortei de dezertori paria care refuză să-si apere Patria, Ukracina sau toate țările din Europa, incurajând totodată peste tot inrolarea in armată, asa cum cântaciosului porunca i-a fost dată misto si express modo de Lukasenco, scula lui Putina, trebuind sa ai belit ochiul de voyorist si ciulită urechea de securist sau de KGB-ist sa intelegi versurile cu intelesurile care tintesc sabotarile cu anti incorporările si inrolările Romanistaniei Cefeilatebalgariei, Polskăi, Hungariei sau Ukraciei! Slava, Ukcracia, pașol na Putina in turbinka, de mi-aș băga la CEC boala si sărăcia să-mi pot bea si eu țoaia cu răchia!

Dan B. said...

@Claudiu Marin:
Și aici, ca mai mereu, apreciezi ca negativ „îndoctrinați” pe cei care au opinii diferite de ale tale. Postarea de față, pentru dta, ar fi trebuit să aibă un ton neutru, ca o relatare obiectivă a evenimentului, fără mizerabila dtale caracterizare. Este un eveniment muzical, care ar fi trebuit perceput ca atare, fără politizare. Dar cum „veninul” din ADN-ul dtale este arhicunoscut de când ai preluat blogul, pare-se că accepți strict opiniile celor care „te mângâie” pe creștet. Și mai afirmai că noi suntem „îndoctrinați”? Înclin să cred că ai beneficiile unui ONG, stipendiat la greu de diferitele guvernări venite „la butoane”, indiferent de culoarea lor politică. Dacă nici comentariul lui Andrei, unul neutru și corect argumentat, nu-ți place, cred că ar fi cazul să te retragi în „mocirla” filozofală, de unde ai provenit.

Stelian P. said...

@Dan B.
Un om educat nu are voie sa arunce anatema pe un popor intreg pentru faptele unor inaintasi. Poate ca UNII ucrainieni au facut faptele de care ii acuzati dar asta nu inseamna ca tot poporul ucrainian trebuie acuzat.Ati uitat sau probabil nu prea ati pus mana pe cartile de istorie ca sa aflati ca UNII romani au participat activ la holocaust, au ucis, violat si jefuit evrei. Ati uitat sau nu stiti ca UNII romani mai verzi decat altii au ucis intelectuali sau detinuti neinarmati? Ce facem, ne dam singuri picioare in fund? Ii uram pe nemti deoarece UNII au lucrat in Gestapo sau SS? Ii uram pe sarbi deoarece au vrut sa ne fure Banatul, sau pe bulgari sau ii iubim pe rusii care au lucrat in NKVD si i-au educat pe criminalii din securitate? Cu gandirea dvs. nici cu Marea Neagra nu ne impacam deoarece ne fura zilnic bucati din tarmuri.

Florin Stoica said...

Bună ziua. În actualul context geopolitic dar și al realității politice din România, nu știu cum ar exploata unii analiști sau așa ziși influenceri efectele acest eveniment și în favoarea cărui politician/partid. Este sigur că nu toți rușii sau bielorușii sunt putinisti sau pro lukashenko, în special generațiile tinere, care la fel ca și generația tânără din România sunt rupte într-o anumită măsură de istoriile propriilor țări, aceștia îmbrățișând mai degrabă multe învățături toxice din vest (homosexualitatea, consumul de droguri, înverșunare împotriva credinței creștine și altele). În 2024 partidele pro europene, mai nou pro occidentale, după cum vine semnalul de la Cotroceni, ne spuneau că dacă va fi votat un anumit candidat la prezidențiale sau anumite partide la parlamentare vor veni rușii și legionarii și nu va fi bine. Iată că până la urmă vin rușii, dar nu cei despre care ne spuneau politicienii care și-au dat mâna pentru guvernarea țării. Aștept un eveniment cultural la care să fie prezentate și opere scrise de foști simpatizanți ai mișcării legionare, unul dintre aceștia fiind poetul Octavian Goga, din cele auzite la televizor, pentru că nu am avut de gând să fac o documentare despre o mișcare care nu trebuie să mai existe vreodată în România. Am scos în evidență aceste aspecte pentru că politicienii români care se tot plâng de greutățile guvernării, dar nici nu i-ar lăsa pe alții să încerce să rezolve aceste greutăți, induc o teamă falsă românilor ca să le distragă atenția de la adevăratele probleme, despre care mai aflăm din când în când de la televiziuni sau jurnaliști, în funcție de interesele celor care îi plătesc. Până la urmă, acest concert este un eveniment cultural și trebuie tratat ca atare. La televizor se discută despre noua lege a salarizării, draftul analizat de jurnaliști prezentând creșteri salariale pentru circa 500.000 de bugetari, în special la profesori, medici (un profesor universitar și un medic primar creșteri de 3.000 de lei brut), ambasadori, judecători (creșteri de circa 5.000 de lei brut) sau creșteri ale salariilor demnitarilor. Pe ansamblu, este o creștere de circa 8 miliarde de lei anual la anvelopa salarială. Nicușor i-a convins pe liderii celor 4 partide pro occidentale să voteze legea pentru a putea fi îndeplinit jalonul din PNRR și să fie accesate 700 milioane de euro. Se pare că atunci când se vrea se găsesc bani pentru majorări de venituri, însă deocamdată nimic despre pensiile publice și militare.

Akord said...

Da,da mintenas lukasenko si putin vor fi dati cu cracii'n sus.Urmeaza xi-jin-ping sa fie dat jos,dar aici sigur se ocupa chinezoaica Tzo-Yu ajutata de armata lui My-Ryu-Tza
Ce simplu...!!! mai ales ca putin a mai murit de fo trii ori de "cancere galopante"...o intreaga herghelie
Dupa iskander,rs-28 sarmat,kinjal,oreshnik,burevestnik si poseidon(aia cu tsnami-ul nuclear) in mod sigur vom "infrange" da nu vedeti voi asa ceva la jiji24 sau labe1 tv
Aveti glume in program cumva?
....................................................................................................
Asta e pe bune dupa cum zic unii ca au aparut doar,citez: "chinezarii facute din frica"
https://www.youtube.com/watch?v=yR0H7or1YYA

Akord said...

Da,corect...UNII,UNII,UNII dar "unul"este este vexler parlamentar "român" .De unde se vede ca e de-ajuns si unul.Cat despre poporul german vedeti arhivele anilor '30 si o sa vedeti ca "UNII" aia erau cam toti si absolut convinsi.Iar actualul Mertz se pare ca iubeste tare mult istoria aia,chiar daca nu lasa sa se vada.Dar scapari tot are....Trebuie sa fii doar atent
Priviti cu era multimea in delir pe strazi cand trecea barosanul si nu ma refer aici la evenimentele organizate.Deci aia "UNII" erau o micuta minoritate pe vremea aia
Desigur ca aici au contribuit si "democratiile consolidate" ale Europei care au pedepsit ingrozitor un intreg popor dupa WWI .....H nu a aparut din neant,asa cum nici lenin si nici altii,ei sunt doar consecintele tzarismului si nobilimii ruse(in cazul lui lenin)sau Mao-tze-dun in cazul imperialismului japonez
E plina istoria omenirii de exemple si nici unul nu face exceptie de la principiul actiuni si reactiunii
Si de ce? Va spune mosul.Cauza principala(am zis principala,nu singura)este lacomia de la nivel individ pana la nivel statal,inca de pe vremea cand "oamenii" locuiau inca in pesteri.Probabil ca va fi si unul din motivele principale ale extinctiei umane
Gata ca am "filozofat"ceea ce stie oricine...sau simte....

Paolino68 said...

D-le Claudiu Marin, dacă eu o susțin sau o simpatizez pe tenismena Arena Sabalenka, Nr 1 mondial WTA sunt probielorusia sau prolukasenko???
Fata asta de când e războiul a fost jignita constant de tenismenele din Ukraina și nu cred că merita acest tratament, mai ales în sport când învinsul ar trebui sa strângă câștigătorului daca e fairplay!!!

Stelian P. said...

@Akord
Sunt de acord cu dvs dar as face o observatie. Daca vorbim de comportarea parlamentarului Vexler sa nu uitam de parlamentarul Vadim care avea in spatele lui un partid intreg. VADIM, un roman pur care avea un nume rusesc!!!

Dodo said...

Nu demonstrând unii altora ,care este mai isteț,informat sau îndreptățit, să facem unele afirmații care,uneori jignesc, acuză și pun etichetă ( pozitivă sau negativă). Păcat că se procedează așa,deși nu acesta este scopul nostru. În schimb, ar trebui sa fim mult mai uniți, și cei dinainte de OUG 59 și cei de după, pt a reuși să fim luați în seamă. Mai bine am fi critici cu sistemul, că doar știm toți intențiile lor vizavi de noi. Credeti- mă, că tot se zice că acest blog este urmărit și de clasa politică, repet credeti-mă, că ei sigur se bucura,când observă,cât de putini am rămas,în aceasta lupta, vazandu- ne cum ne ciondănim. Și păcat ,din nou, că în acest blog, postează oameni de foarte bună calitate, profesională. Multi dintre cei care postează " pe aici"... ar fi potriviți pt a fi liderii de care avem nevoie. Dacă greșesc,accept sa fiu contrazis, civilizat,așa cum vreau sa cred că suntem, toți. Dacă am renunța la lupta aceasta,am fi lași și nu ar mai avea rost sa zicem,cuiva,că suntem militari. Eu nu prea postez pe blog, pt că, nu am multe cunoștințe juridice despre pensiile militare și implicit despre legi. Îmi doresc foarte tare, sa ni se facă dreptate, chiar și așa etapizat,cum susținea cineva, zilele astea. O să ne ajute și noua Dumnezeu,exact cum le-a ajutat și celor din sistemul public de pensii. Sunt convins. Dar să fim mai buni,unii cu alții și mai înțelegători. Așa cred eu,că putem duce aceasta bătălie, uniți fiind și înzestrați cu răbdare,înțelepciune și inteligența. Doamne ajuta!

Andrei said...

@Claudiu Marin

Dacă eu sunt îndoctrinat, prin comparație, tu ești un veritabil sectant. Păcat de acest blog: ce a fostpe vremea lui Huhurez, Dumnezeu să îl odihnească în pace, un spațiu al discuțiilor argumentate, ce a ajuns pe vremea ta, un spațiu plin de clivaje pestilențiale, "moderat" cu mult venin.

Akord said...

Razboiul dinainte de razboi
https://www.youtube.com/watch?v=fy910FG46C4

Claudiu Marin said...

@Andrei
Dacă prin acest articol am reușit să scot din sărite niște rusofili... inseamnă că mi-a reușit.

Akord said...

Nasol "cu ganditu' "daca am ajuns sa ne luam de de nume.Vai de aia care "gandesc" asa......obligatoriu toti trebuie sa se numeasca "....escu".
N-are legatura dar numai un uzerizd poate "gandi"asa. Eu am gasit un nume neaos romanesc dar si chinezesc ceea ce ne duce cu gandul la radacinile romane ale chinezilor.De pilda Țoiu poate fi si Tzo-Yu
si totusi rusii ne-au ajutat "un pic" la dobandirea Independentei de Stat.....stiu ca pentru uzerijdi nu conteaza istoria mai departe de "parinte 1"si"parinte2"

Apostol Mircea said...

Concerte, rusofili, critici si replică la critici.Dar, dar în Europa lui Jean Monnet, Robert Schuman și Konrad Adenauer, păstorită de Frau Ursula von der Leyen se vorbește, cam fără reținere, despre o reluare a legăturilor cu Federația Rusă pentru a reîncepe exportul de hidrocarburi spre țările UE , desigur după încheierea războiului.Mulți leaderii europeni, nu exclud o asemenea variantă, si au propus un negociator, în persoana Frau Kanzelar Angela Merkl, dar care a refuzat să se implice.Nu rusofonii , nu războiul , dar criza energetică cu impact major asupra economiei si stabilității sociale este luată în calcul.Este revoltator că în secolul XXI avem un război in Europa între doua tari creștine, care a produs atâtea pierderi umane și materiale.Diplomația si dialogul trebuia să bareze calea războiului, care urma să fie stins cu ocazia negocierilor inițiate la câtăva săptămâni de la declanșarea conflictului, la Istambul.Dar să preferat încurajarea războiului prin propaganda , fonduri financiare și arme.Pot fi plasat în orice tabăra, dar iubesc pacea ßi pe Dumnezeu cel prea slăvit și binecuvântat care este:,,calea adevărul și viața,,

Styx said...

Certati-va voi pe aici in continuare, a cu e mai mare si mai tare, intre timp puliticienii isi maresc lefurile, pt rezervisit nu se gasesc bani ca sa regleze odata mizeria asta cu discrepantele intre pensii... lehamite.
Nouă lege a salarizării, convenită de partidele pro-europene împreună cu președintele Nicușor Dan, prevede o majorare semnificativă a lefurilor pentru șeful statului, premier, miniștri și parlamentari.
https://adevarul.ro/politica/leafa-lui-nicusor-dan-creste-cu-peste-1000-de-2531633.html

Claudiu Marin said...

Styx
Noua lege a salarizării care va intra in vigoare de la 01 01 2027 va majora și soldele militarilor sau, acolo unde sunt prea mari, le va stopa creșterea până sunt ajunse din urmă de soldele calculate potrivit noii legi.
Le dau o veste proastă ciucanilor și post-ciucanilor, care i-au cam luat in derâdere pe cei mai vechi pensionari militari, că, din 2027 vor fi și ei discriminați... dacă nu se reia procedura de actualizare a pensiilor militare.
Le va pieri pofta de a jubila că nu au fost actualizate pensiile celor care au primit indemnizații și compensatorii la trecerea in rezervă/disponibilizare.

Stelian P. said...

@Akord
Faceti o mica greseala. Vadim si-a ales singur numele la inceputul carierei literare si asta demonstreaza convingerile sale. TOIU este un nume tipic românesc. Asocierea numelor cu diferite defecte e un obicei lansat de Vadim. Sper sa nu-mi ceara drepturi de autor.

Rezervistul said...

Buna ziua stimati camarazi...Am si eu 2 intrebari...poate cineva sa mi raspundă...1) In urma concertului.. are de castigat vreo primarie sumele imense de bani din încasari si organizare...sau doar baietii destepti ?? primaria sect 2..pe raza careia se desfasoara evenimentul...sau primaria generala condusa de Ciucu..? si ce au de castigat oamenii... alegatorii sectorului...sau al capilalei...dupa plecarea ăluia ...să nu mai punem la socoteala mizeria ce o vor lasa in urma.. in Bucuresti...pe stadion...in centrul civic....poluarea fonică de asemenea . la care vor fi supusi bietii oameni in miez de noapte...2) Ce vor spune familiile...mamele din Ucraina ce au copii... fratii...tatii ucisi pe campul de lupta in apararea tarii cand vad cum statul ucrainian le a permis unora de peste 18 ani sa vina aici sa bea in neștire ...sa râdă..sa urle ...sa urineze in public( au fost cazuri in centrul vechi aseara sanctionate de jandarmerie) ...să se scălâmbăie la concert ...eventual sa traga si pe nas? Este frumos...? Mie imi crapa obrazul de rusine...pt ce a putut sa faca statul roman cu acest concert...Daca d ne fereste vor fi evenimente grave diseară..sigur se va descoperi ulterior...ca nu aveau de la ISU...avize....aprobari...autorizatii....Sper sa mă înșel....

Claudiu Marin said...

Acest blog nu se adresează nici #reziștilor și nici rusofililor, deși au fost permise aici și astfel de comentarii exprimate decent și considerațiune pentru interlocutori.
Blogul rămâne un spațiu de informare până la momentul in care se reglementează actualizarea permanentă a pensiilor militare.
Cei cărora le pute doctrina social-democrată se pot lăfăi pe multiplele sait-uri tefeliste!
Nu-mi fac probleme cu audiența, dacă, asa cum este consemnat in spațiul informativ al primei pagini a blogului, in numai 45 de zile audiența a crescut de la 54 milioane de acesări la 55 milioane.
Comparați cu audiența celor care sunt defăimători ai blogului.
Important este că blogul iși găsește utilitate informațională printre mii și zeci de mii de cititori.

Florin Stoica said...

Bună ziua. Rezervistul, banii încasați din închirierea stadionului Arena Națională vor merge la Primăria Generală a Capitalei, care administrează acest obiectiv. Acum ceva timp în urmă am văzut unele informații publice din care rezultă că primăria are în intenție ca stadionul să fie încredințat unei firme care să se ocupe de administrarea acestuia, însă nu știu dacă a fost efectuat acest demers. Sunt de acord cu cele spuse de dl Claudiu Marin și alți colegi în sensul că cei care urmărim și comentăm pe acest blog trebuie să avem un limbaj decent și să nu ne supărăm dacă suntem criticați pe drept. Subscriu la alte comentarii referitoare la faptul că un astfel de eveniment nu trebuia găzduit în România. Concertul se adresează în principal vorbitorilor de limba rusă iar noi românii suntem mai receptivi inclusiv în muzică, la alte limbi de circulație internațională pe care le înțelegem mai ușor.

Rezervistul said...

CM. Ce sa i faci ....Unii incă consideră ....sau isi imagineaza ca au stele in 5 colturi mari sau mici... pe sub tresele de ofiter...iar la subofiteri ce sa mai zic....pe sub tresele de cârpă actuale ..de sub epoleti ..au nostalgia tablagiilor din Militie...

Viorel said...

Rezervistul. Statul român câștigă prin:
- Consum alimente, băutură, etc;
- Costul cazării;
- Închirierea Arenei Naționale.
Și românii fac la fel în astfel de situații (nu toți cum la fel nu toți străinii veniți la concert se comport cum ați prezentat).

Viorel said...

Florin Stoica: Muzica unește, nu dezbină. Cine nu vrea să asculte versurile, să asculte linia melodică, pentru că notele muzicale vorbesc aceeași limbă — sunt universale, la fel ca cifrele / numerele. După căderea lui Putin, o să vedeți o altă Rusie. Oare ce gândesc părinții ruși, știind că fiii și tinerii lor au murit pe front pentru un război pe care mulți nu și l-au dorit? Plâng și tac, pentru că, dacă vorbesc, riscă să fie reduși la tăcere.”

Mhy said...

“Lukașenko și Putin , Xi , Un și Moștaba vor conduce țările respective , cât vor exista ei biologic.” ----- never say never, nenea @Leo. Pana în 89 nimeni nu visa la noi că nea Nicu urma să fie răsturnat de o revoltă populară. Cînd vrea, Dumnezeu face și treabă bună printre oameni ...
Cei pe care i-ai enumerat, merită din plin să fie debarcați și judecați de către propriile popoare.

“Cei cărora le pute doctrina social-democrată se pot lăfăi pe multiplele sait-uri tefeliste!” ----- dacă nu mă înșeală memoria, parcă doctrina social-democrată le-a stopat rezerviștilor actualizările pensiilor și de 10 ani îi tot plimbă pe bloguri unii trăgând ața de care e legată o conservă cu promisiuni …
Ah, era să uit, tot doctrina social-democrată le-a “săltat” și o indexare cu 10,4% a pensiilor în 2025.

Dan B. said...

Din păcate, unii chiar au stea în 6 colțuri, pe lângă obligatoria kippă, pe post de caschetă.

Akord said...

Da,da si "Fritz" e romanesc ca ei de fapt sunt germani.....unii le mai zic si nemti dar se spune ca se simt jigniti dpdv "arianistic" 🤣Dvs cum sunteti,tot d'ala cu "white supremacy"? ca am niste filmulete documentare facute de ziarul Time si BBC mult mai noi decat alea cu ku-klux-klan ...sunt de pe la Kiev cu seful lor Biletski si cu Azov

Akord said...

Eu acum ce ma fac? ...ca am avut o matusa careia ii spuneam "tanti Olguta"....o fi fost rusofila,putinista
dar ma mai linistesc cand vad ca am avut si alti rusofili dupa "gandirea" lui Stelian P:" "
-Vladimir Gaitan
-Vladimir Roland Draghia(cu asta e nasol ca e si cu"marseieza"-cf gandirii Steliano-P.....
-Vladimir Ivanov
....si poate or mai fi si altii.Astia sunt doar o parte,actori.
Eu as fi de-a dreptul multumit daca alde acneicul Chirila sau/si Caramitru ar ajunge macar pana la nivelul de cunostinte al unuia precum Vadim Tudor(Daca tot zice Stelian P ca Vadim e rusesc-si de ce n-ar fi ....in mod sigur in conceptia uzerijdilor "culti" si "Tudor"e chiar mai mult.E sovietic!
Ma gandesc,in Israel unde s-au adunat de pe toata planeta cu toate numele posibile/inclusiv arabe, tot la fel gandesc "uzerijdii"de acolo?
Asta denota o profunda "gandire"
PS Eu deocamdata astept "meciul" de dupa concert.Deja vuiesc televiziunile ca Putin si-a trimis sute de agenti sub acoperire pentru a destabiliza concertul,Bucurestiul,Romania,flancul estic al NATO si tot ce mai gasesc ei pe acolo .Poa' sa nu trimita pe nimeni,oricum maine se stie cum vor fi stirile.Textele sunt scrise.Aseara putinistii au facut doar o mica repetitie,ucrainienii statea linistiti la mese si beau ceai.Tocmai s-au intors de pe front in invoire....ca prea erau multi.Sau sunt scutiti de mobilizare/inrolare ca sunt ff grav bolnavi mai toti,sau au neveste si cel putin 3 copii desi unii nici nu sunt trecuti de douaj de ani
Slava!
De prin 2019 filmul
https://www.youtube.com/watch?v=fy910FG46C4

Akord said...

.....si "toroapele" sunt rezervisti nu-i asa?

Rezervistul said...

Dan B .....Aveti grija sa nu va faca altii antisemit...ca nu e bine.. in vremurile astea dictate de bruxell es cand toate femeile au barbă si sliț...iar barbatii sunt....parinte 1sau 2

Akord said...

Eram curios sa vad ce naiba e cu prenumele(pronume cum ar zice o distinsa fosta "ministra")si am aflat ca Vadim Tudor chiar ii ura pe rusi iar numele respectiv /extensia si l-a luat dupa regizorul francez Roger Vadim al carui admirator era
Numele real era doar Corneliu Tudor(get-beget rusesc !!??) nu cum manipuleaza Stelian.P...
iar banditul vexler se pare ca nu merge chiar pe un "teren gol"
"Controverse
Poezia pamflet „În apărarea lui Eminescu”, scrisă la începutul anilor 1980, ca răspuns la un articol al rabinului Moses Rosen, care denunța revenirea antisemitismului în cultura română și făcea referire la unele poezii antisemite ale lui Mihai Eminescu.
https://ro.wikipedia.org/wiki/Corneliu_Vadim_Tudor"
iar "roboteii"nu confirma spusele lui Steli.P de "spion rus"......ca acum toti sunt spini si toti sunt la vedere,de ai zice ca umbla cu etichete e frunte.Ca asa e in spionaj! 🫨😁
Poate va mai uitati ce se mai intampla prin Ghaza cu cei luati prizonieri(prizonieri e doar un fel de a zice...e departe de cuvantul asta) de catre IDF....mai scapa pe net cate ceva desi e totul ultra cenzurat.

Akord said...

Eu zic ca totusi pana la inceperea "meciului" sa va hotarati.Rusofoni, rusofobi sau rusofili ca nu se mai intelege nimic din ce aveti in capsoare.Nu le mai amestecati,ca sunt chestii distincte

Claudiu Marin said...

@Stelian P. și Akord
Denumirile de România Mare pentru revista și partidul conduse de Corneliu Vadim Tudor erau din start antisovietice și antiruse.
S-ar intoarce in mormânt Vadim dacă ar mai putea afla că mulți din foștii săi simpatizanți sunt in prezent putiniști.

Andrei said...

@Claudiu Marin

Penibil comentariul tău de sâmbătă despre doctrine și trafic, la fel cum este și penibil să alegi să ștergi comentariile care nu îți convin. Repet: faptul că cineva îți critică manipularea, dramatizarea sau etichetările politice din articolele tale nu îl transformă automat nici în „rezist”, nici în „tefelist”, nici în adept al „doctrinei social-democrate”. Nu există nicio legătură logică între solicitarea mea la decență, echilibru și verificare a informațiilor și apartenența la o tabără politică.

A cere ca un articol să nu folosească expresii panicarde precum „București INVADAT de 50.000 de rusofoni” pentru un simplu concert care s-a desfășurat fără incidente nu înseamnă „tefelism”, ci bun-simț jurnalistic. La fel cum a observa că ai creat artificial o atmosferă panicardă și conspiraționistă în jurul unui eveniment care s-a încheiat normal, nu înseamnă rusofilie.

Problema este că răspunzi aproape oricărei critici prin etichete ideologice și împărțirea oamenilor în tabere. Exact acesta este mecanismul propagandei moderne, fie ea și social-democrată: dacă cineva contestă metoda sau tonul, este automat plasat într-o categorie disprețuitoare pentru a-i fi delegitimat argumentul fără discuție pe fond.

În plus, ți-ar trebui puțină modestie și în raportarea la audiență.

BLOGUL ACESTA NU A FOST CREAT DE TINE DE LA ZERO, ci l-ai preluat după ani în care alți oameni au construit o comunitate bazată mai mult pe informație utilă, decență și preocupare reală pentru problemele rezerviștilor. Traficul actual nu poate fi folosit ca argument că orice direcție editorială sau orice exagerare este automat validată.

Un număr mare de accesări nu transformă automat un articol într-unul echilibrat sau obiectiv. Și televiziunile care au intoxicat ani întregi spațiul public cu conspirații, panică și propagandă au avut audiențe uriașe.

Responsabilitatea reală a unui astfel de blog nu este doar să strângă trafic sau să întrețină teama socială și indignarea permanentă a unei comunități, ci să păstreze un minim echilibru între opinie, informație verificată și respect pentru adevăr. Acolo apare diferența dintre informare și manipulare.

SPER CĂ AI ÎNȚELES MĂCAR ATÂT, CHIAR DACĂ NU VEI PUBLICA ȘI ACEST COMENTARIU.

Stelian P. said...

@Claudiu Marin
Daca credeti ca sunt putinist deoarece am indraznit sa-l critic pe Vadim atunci ma retrag. Aveti destui putinisti aici si fara mine.

Claudiu Marin said...

@Andrei
Mă bucur că ințepăturile la adresa opiniilor extremiste și fals deontologice, de natură #rezist, tefeliste sau rusofile te supără!
Sari din letargie doar când iți vezi atacate orientările politice pe care n-ai curajul să le recunoști. Nu am văzut de-a lungul anilor să fi contribuit cu ceva la informarea cititorilor pe problematica legislației pensiilor militare.
Chiar crezi că este atât de ușor să menții interesul a zeci de mii de rezerviști pentru legislația pensiilor militare, in concurență cu activitatea blegoasă a satructurilor asociative și cu propaganda ostilă a instituțiilor militare?

@Stelian P
Sper că ești de acord că Eugen Barbu și Vadim Tudor au promovat un naționalism românesc, cam agresiv, care nu are nimic in comun cu ramura suveranismului actual de tip CG sau putinist.

Stelian P. said...

@Claudiu Marin
Evident ca sunt de acord. In 2015 cand Vadim a disparut suveranismul de azi era doar un bebelus. Nationalismul (intre altele) ma deranja pe mine chiar daca Vadim spunea fara sa clipeasca despre el ca e nationalist "moderat."

Calinmihaib12 said...

Mhy (23.05.2026/16:15':29"):
Te CITEZ, :
"say never, nenea @Leo. Pana în 89 nimeni nu visa la noi ❓că nea Nicu urma să fie răsturnat de o revoltă populară.❓ Cînd vrea, Dumnezeu face și treabă bună printre oameni ..."
Încheiat CITATUL,
🔥COMENTARIU:
Mhy:
"Regimul..Ceaușescu" = NU a fost
răsturnat de: "o..REVOLTĂ.. POPULARĂ", ci a fost "răs-turnat" de o..= CONSPIRAȚIE.."mixtă": ..internă și externă, în care, oameni "deștepți", dar CINICI..și CRUZI, cunoscând bine..= "profilul" (aproape..public..!) al lui .."nea Nicu", dar și al.. "structurilor" care îl susțineau (!) au PLANIFICAT, ORGANIZAT și..aplicat, în momentul oportun TOATE "măsurile" și.."acțiunile" din planuri.. acțiuni care impuneau și momentul/ etapa:.."REVOLTA" din TIMIȘOARA.., urmată de REACȚIA regimului..cu..= "EFECTELE" TRAGICE..= previzibile.. = SÂNGEROASE și CRIMINALE..! (.. "PIERDERI COLATERALE "= prevăzute în orice acțiune politico- militară..!) = etape premergătoare "acțiunii principale": PRELUAREA /TRANSFERUL = PUTERII POLITICO MILITARE, care a inclus și un.."scurt"..RĂZBOI CIVIL (!) care a început în seara zilei de 22 decembrie 1989, (după orele: 17..18)
..și/"dar".. care.., sub o formă sau alta..= CONTINUĂ și..în PREZENT..= 2026..👺🥳😰😇👹..👻🤫😜‼️