Gânduri despre trecut, prezent și viitor

Un produs Blogger.

sâmbătă, noiembrie 09, 2013

Model de contestatie la decizia de punere in plata conform Legii 241, aspirator de sindicalisti cotizanti

22 comments
Departamentul Juridic al SCMD publica pe pagina sa un model de contestatie pentru indrumarea membrilor de sindicat nemultumiti de Decizia de punere in plata a pensiei, incerpând cu luna octombrie 2013 .
Primele trei cereri sunt pertinente, corespunzatoare Deciziei de punere in plata . Restul formularilor avocatesti exced prevederilor Legii 241/2013.


22 de comentarii:

  1. Mii de mulțumiri pentru promptitudine -cred că SCMD iși bate joc de noi- cei mai mulți dintre cei păgubiți am primit deciziile pe 7.10.2013 !!! SCMD ne "ajuta" pe 09.11.2013 , taman la fix cu doua zile peste termen !

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost publicat pe 23 10, pentru filiale chiar mai inainte, dar acum i-a venit randul de a fi pus in discutie pe ecest blog.
    Ma intreb cum poti sa crezi ca, dupa ce ti s-a indexat valoarea punctului de pensie in luna ianuarie. mai poti cere indexarea si a pensiei in plata.
    Oamenii astia uita ca adevarata lor pensie este masurata in puncte de pensie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am nimic cu cei care au beneficiat de Legea reparatorie dar au avut pensia pe L164 corect calculata. Sa ai insa o pensie in dec 2010 de 12.000-14.000 lei, la recalculare pe contributie sa ai 4000-6000 lei , sa ti se repuna in plata pensia aia de 14.000 lei(cuantum fara justificare doar vorba unui comentator simpatic , daca te intreaba cineva cum ti-ai tras pensia aia nesimtita si de ce e asa mare tu sa spui simplu: de aia !) si sa mai ceri si banii din urma ( deci smechereala retro) cred ca e cam prea mult. Curat murdar, coane Fanica ! Nu credeti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai niste capete seci pot indemna la asemenea ineptii.
    Un model de contestatie lipsit in primul rind de baza legala, incoerent ,intocmit parca de niste spiro-haretisti in ale dreptului .

    RăspundețiȘtergere
  5. La tupeul lor ar trebui neaparat instalata din nou pensia din ultima luna de activitate pentru multi smecherita, recuperarea diferentelor banesti si cumulul pensie -salariu. Singurele obiective care-i mina in lupta.
    De o noua lege care sa ia in considerare ca baza de calcul veniturile salariale din cel putin ultimele 12-24 luni sau o perioada la alegere precum si de neaparat necesara reglementare a incadrarii unitare in grupe de munca a tuturor cadrelor militare nici macar nu vor sa auda.

    RăspundețiȘtergere
  6. La 30.10.2013 mi-au emis Decizia cu recalcularea pt p.l.varsta din p.inv. cu L 263.
    retroactiv incepand cu 01.06.2011 ?
    Stagiu cotizare militar 26 ani ,inclus gr. munca .

    Nr puncte 30,50727 impartite la 22.9 .
    Stagiu cotizare public 14ani/6luni(1an civil+13,5 p.inv).

    Nr puncte 6,42460 impartite (?) la 35 ani ?
    Stagiu total de cotizare 40ani/6luni
    Total puncte realizate 36,93187 =Punctaj mediu anual 1,5182

    Am impartit in fel si chip,nu mi-a dat nicicum suma asta.

    Am sunat la CSP, raspunsul ....asa a dat calculatorul .

    In Deciziile anterioare,
    revizuirea si recalcularea s-a facut in baza L119/2010 , baza OUG 1/2011, stagiul complet de cotizare la 20 de ani.
    Total stagiu de cotizare realizat 27ani/4luni din care civil 1an/1luna ,impartirea punctajului total la 20.

    Total puncte 32,48871 =Punctaj mediu anual 1,62443

    M-a intereseaza sa gasesc o cale sa-i dau in judecata pt ca nu m-au trecut la P.L.V. de la 01.01.2011 .
    Art.64 , alin(1) L119.
    Sunt in p.inv pana la 01.05.2014 ,iar P.L.V. au emis-o incepand cu au 01.06.2011, lasand deoparte ceva ani (puncte).

    Marturisesc ca numai anul acesta am realizat (cu ajutor de pe net) ca aveam stagiile si condiile de trecere la PLV .
    Vreau sa refuz trecerea in acest mod la P.L.V. si s-a cer sa-mi anuleze
    Decizia aceasta, pot ramane in p.invalid pana in 04.11.2016 ,macar se
    mai aduna ceva puncte.Ce argumente sa invoc ,art106 ali(3)L263. Am fost pe cativa avocati prin Cluj dar nu l-am gasit pe ala stapaneste domeniul p.militare.
    Daca stie
    cineva de pe aici vreun-ul rog sa mi-l indice.

    RăspundețiȘtergere
  7. La 30.10.2013 mi-au emis Decizia cu recalcularea pt p.l.varsta din p.inv. cu L 263.
    retroactiv incepand cu 01.06.2011 ?
    Stagiu cotizare militar 26 ani ,inclus gr. munca .

    Nr puncte 30,50727 impartite la 22.9 .
    Stagiu cotizare public 14ani/6luni(1an civil+13,5 p.inv).

    Nr puncte 6,42460 impartite (?) la 35 ani ?
    Stagiu total de cotizare 40ani/6luni
    Total puncte realizate 36,93187 =Punctaj mediu anual 1,5182

    Am impartit in fel si chip,nu mi-a dat nicicum suma asta.

    Am sunat la CSP, raspunsul ....asa a dat calculatorul .

    In Deciziile anterioare,
    revizuirea si recalcularea s-a facut in baza L119/2010 , baza OUG 1/2011, stagiul complet de cotizare la 20 de ani.
    Total stagiu de cotizare realizat 27ani/4luni din care civil 1an/1luna ,impartirea punctajului total la 20.

    Total puncte 32,48871 =Punctaj mediu anual 1,62443

    M-a intereseaza sa gasesc o cale sa-i dau in judecata pt ca nu m-au trecut la P.L.V. de la 01.01.2011 .
    Art.64 , alin(1) L119.
    Sunt in p.inv pana la 01.05.2014 ,iar P.L.V. au emis-o incepand cu au 01.06.2011, lasand deoparte ceva ani (puncte).

    Marturisesc ca numai anul acesta am realizat (cu ajutor de pe net) ca aveam stagiile si condiile de trecere la PLV .
    Vreau
    sa refuz trecerea in acest mod la P.L.V. si s-a cer sa-mi anuleze
    Decizia aceasta, pot ramane in p.invalid pana in 04.11.2016 ,macar se
    mai aduna ceva puncte.Ce argumente sa invoc ,art106 ali(3)L263. Am fost
    pe cativa avocati prin Cluj dar nu l-am gasit pe ala stapaneste domeniul
    p.militare.
    Daca stie
    cineva de pe aici vreun-ul , il rog sa mi-l indice.

    RăspundețiȘtergere
  8. La 30.10.2013 mi-au emis Decizia cu recalcularea pt p.l.varsta din p.inv. cu L 263. retroactiv incepand cu 01.06.2011 ?

    Stagiu cotizare militar 26 ani ,inclus gr. munca .

    Nr puncte 30,50727 impartite la 22.9 .

    Stagiu cotizare public 14ani/6luni(1an civil+13,5 p.inv).

    Nr puncte 6,42460 impartite (?) la 35 ani ?

    Stagiu total de cotizare 40ani/6luni

    Total puncte realizate 36,93187 =Punctaj mediu anual 1,5182

    Am impartit in fel si chip,nu mi-a dat nicicum suma asta.

    Am sunat la CSP, raspunsul ....asa a dat calculatorul .

    In Deciziile anterioare, revizuirea si recalcularea s-a facut in baza
    L119/2010 , baza OUG 1/2011, stagiul complet de cotizare la 20 de ani.

    Total stagiu de cotizare realizat 27ani/4luni din care civil 1an/1luna ,impartirea punctajului total la 20.

    Total puncte 32,48871 =Punctaj mediu anual 1,62443

    M-a intereseaza sa gasesc o cale sa-i dau in judecata pt ca nu m-au trecut la P.L.V. de la 01.01.2011 . Art.64 , alin(1) L119.

    Sunt in p.inv pana la 01.05.2014 ,iar P.L.V. au emis-o incepand cu au 01.06.2011, lasand deoparte ceva ani (puncte).

    Marturisesc ca numai anul acesta am realizat (cu ajutor de pe net) ca aveam stagiile si condiile de trecere la PLV .

    Vreau sa refuz trecerea in acest mod la P.L.V. si s-a cer sa-mi anuleze
    Decizia aceasta, pot ramane in p.invalid pana in 04.11.2016 ,macar se
    mai aduna ceva puncte.Ce argumente sa invoc ,art106 ali(3)L263. Am fost
    pe cativa avocati prin Cluj dar nu l-am gasit pe ala stapaneste domeniul
    p.militare.

    Daca stie cineva de pe aici vreun-ul rog sa mi-l indice.

    RăspundețiȘtergere
  9. La 30.10.2013 mi-au emis Decizia cu recalcularea pt p.l.varsta din p.inv. cu L 263. retroactiv incepand cu 01.06.2011 ?

    Stagiu cotizare militar 26 ani ,inclus gr. munca .

    Nr puncte 30,50727 impartite la 22.9 .

    Stagiu cotizare public 14ani/6luni(1an civil+13,5 p.inv).

    Nr puncte 6,42460 impartite (?) la 35 ani ?

    Stagiu total de cotizare 40ani/6luni

    Total puncte realizate 36,93187 =Punctaj mediu anual 1,5182

    Am impartit in fel si chip,nu mi-a dat nicicum suma asta.

    Am sunat la CSP, raspunsul ....asa a dat calculatorul .

    In Deciziile anterioare, revizuirea si recalcularea s-a facut in baza
    L119/2010 , baza OUG 1/2011, stagiul complet de cotizare la 20 de ani.

    Total stagiu de cotizare realizat 27ani/4luni din care civil 1an/1luna ,impartirea punctajului total la 20.

    Total puncte 32,48871 =Punctaj mediu anual 1,62443

    M-a intereseaza sa gasesc o cale sa-i dau in judecata pt ca nu m-au trecut la P.L.V. de la 01.01.2011 . Art.64 , alin(1) L119.

    Sunt in p.inv pana la 01.05.2014 ,iar P.L.V. au emis-o incepand cu au 01.06.2011, lasand deoparte ceva ani (puncte).

    Marturisesc ca numai anul acesta am realizat (cu ajutor de pe net) ca aveam stagiile si condiile de trecere la PLV .

    Vreau sa refuz trecerea in acest mod la P.L.V. si s-a cer sa-mi anuleze
    Decizia aceasta, pot ramane in p.invalid pana in 04.11.2016 ,macar se
    mai aduna ceva puncte.Ce argumente sa invoc ,art106 ali(3)L263. Am fost
    pe cativa avocati prin Cluj dar nu l-am gasit pe ala stapaneste domeniul
    p.militare.

    Daca stie cineva de pe aici vreun-ul rog sa mi-l indice.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu ce or fi vinovate bietele case Sectoriale, ca sa restituie diferentele solicitate de juristii sindicatului, daca legea nu reglementeaza asa ceva. Din contra, legea este foarte precisa. Pensiile se repun in plata, in cuantumul cuvenit in 2010, numai de la 01 10 2013... nu si retroactiv.
    Iauzi, suntem discriminati fata de Gourcha care are hotarare definitiva ...dar care nu are autoritate de lucru judecat pe revizuire.

    RăspundețiȘtergere
  11. cipriotis octopusluni, noiembrie 11, 2013

    Dar cu aia pe invers ai ceva? Adica cu aia care in dec 2010 au avut 4000-6000 ron, iar dupa recalculare au sarit "subit" la 12.000-14.000 ron. De astia ce spui, or fi ajuns pe bune la pensiile astea?

    RăspundețiȘtergere
  12. cipriotis octopusluni, noiembrie 11, 2013

    Conform legislatiei actuale, ai dreptate. D.p.d.v. moral insa, firesc ar fi fost ca macar dupa 01.10.2013, pensiile repuse in plata sa fie indexate la fel ca si pensiile civile. Dar, asa cum spuneam, pe actuala legislatie nu este nimic de facut, contestatiile sunt inutile.

    RăspundețiȘtergere
  13. Citeste aici
    http://www.huhurez.com/2013/03/miza-revenirii-unor-pensii-militare-la.html

    si vei constata ca doar 6 pensii recalculate depasesc 10 000 lei

    RăspundețiȘtergere
  14. Spui un adevar fara sa vrei . Tocmai pensia revizuita este o pensie civila si aia se indexeaza, pentru ca aia este calculata in puncte de pensie.
    Daca s-ar indexa si pensia in plata, pensie facuta cadou de Guvernul Ponta, când ar mai depasi pensia revizuita si indexata pensia in plata?

    RăspundețiȘtergere
  15. Huhurez
    Tu chiar spui un adevar fara sa vrei: "...pensia revizuita este o pensie civila si aia se indexeaza, pentru ca aia este calculata in puncte de pensie."

    Pai de cand vorbim discutii pe aici, nu te-ai prins ca tocmai asta este problema?
    Pentru perioada cat am lucrat in sistemul civil, am deja pensie civila.Pentru perioada lucrata in sistemul militar, nu doresc a doua pensie civila, ca nu am lucrat in conditii "civile".
    Iar daca ai senzatia ca Ponta, sau oricare alt jegos de asta de-si spune politician, face vre-un cadou, chiar nu are rost sa discutam.
    Poate unii pot considera pensia un cadou, altii au muncit pentru fiecare banut, nu au frecat menta prin locuri caldute, cu secretara in anticamera.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pensie militara ai avut cândva si vei mai avea daca se adopta legea pensiilor militare,
    Deocamdata ai pensia civila, calculata in puncte de pensie de regimul Basescu- Boc, si o pensie in plata formata din pensia revizuita si o parte necontributiva acordata electoral de guvernul Ponta.
    Asa-i trebuie lui Ponta! Bine a facut, injuraturi sa-si auda de la nerecunoscatori care au fost catane fara secretare ;) ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. @Huhu Rezoiu
    Ce faci prietene, nu mai ai replica?
    Vorbeste cu amicu; tau Lupus, sa trimita maidanezii la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bucura-te cat mai poti, in curand o sa mori de ciuda impreuna cu toti basistii tembeli, cati or mai fi !

    RăspundețiȘtergere
  19. Deorece blogul a devenit basisto-retardat, ma retrag din discutii.Prea multa prostie , chiar si pentru tara asta cretino-tenbela!

    RăspundețiȘtergere
  20. No, io,acvila,care ma trag de la alde ”ultimii maidanezi” in ordinea stabilita de mos alecu, zic asa, nu inainte de a preciza ca nu sunt deloc un adept al contributivitatii,dar in acelesi timp nici nu vreau sa se piarda un leu din drepturile cistigate meritat de ”contributivii”multumiti;
    - oare combatantul Nato ,Gohrcha, ”detinator ” de pensie militara in adevaratul sens al cuvintului cit o fi cistigat in plus la pensie din 2010 incoace tinind cont ,ca guvernele au caam inghetat salariile. Dar cei care detin pensie pe contributivitate care depaseste cuantumul din dec.2010?
    Hei,mos alecule, scoate abacul si prezinta te rog niste socoteli exacte in acest sens ,cu concluzii asupra evolutiei fenomenului pe termen lung.

    RăspundețiȘtergere
  21. Aveti dreptate. De aceea e strict necesara o noua lege pentru pensiile militare, posibil in genul L164/2001 cu imbunatatirile de rigoare dar fara adaugiri si amendamente care sa permita smecherii si inginerii financiare. Oricum , situatia actuala in acest domeniu e de-a dreptul catastrofala si compromite imaginea unei institutii apreciata de societate. Nu e normal ca pentru cateva mii de indivizi (maximum) lacomi si descurcareti nevoie mare( care au speculat L164 sau L119) sa compromitem o institutie fundamentala in care populatia civila are mare incredere.

    RăspundețiȘtergere