Un produs Blogger.

marți, mai 03, 2016

Comisia juridica a discutat OUG 57/2015 in urma cu o luna

68 comments


Comisia juridică, de disciplină şi imunităţi





11. Marţi, 5 aprilie 2016, 10:00

Ordine de zi  
Înreg. video: Video în format Real Media
Proiect de Lege pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare
- consilier: Silvia Olaru
Cameră decizională
29.03.2016
Raport
Initţiator: Guvernul României
Invitaţi: MF, MMFPSPV, MAN, MCSI, MAI, MAE, MENCS, MT
Adoptat de Senat
CL-aviz favorabil
CES-aviz favorabil
Comun cu Com Muncă, Com Buget, Com Apărare
Marţi, 5 aprilie 2016, ora 10:00, Sala Drepturilor Om

68 de comentarii:

Unknown spunea...

Dle ICEPARU, Abia a plecat de o saptamana dosarul de la serviciu. Nu am uitat de promisiune.

Alin P spunea...

Și cum aflăm ce s-a discutat?.... Ce s-a hotărât?.... Liderii sindicali dorm?...

Mirage 2000 spunea...

PLx 82/21.03.2016 nu s-a discutat decat in Comisia pentru munca si protectie sociala din cele 4 comisii raportoare:
-Comisia pentru muncă şi protecţie socială
-Comisia pentru buget, finanţe şi bănci
-Comisia juridică, de disciplină şi imunităţi
-Comisia pentru apărare, ordine publică şi siguranţă naţională
si a primit avizele de la 3 comisii din cele 5 desemnate:
-Comisia pentru industrii şi servicii Aviz pozitiv
-Comisia pentru administraţie publică şi amenajarea teritoriului
-Comisia pentru învăţământ, ştiinţă, tineret şi sport Aviz pozitiv
-Comisia juridică, de disciplină şi imunităţi
-Comisia pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor Aviz pozitiv

Huhu Rezea spunea...

@Alin P
Poti sa asculti inregistrarea sedintei. Dai click pe botonul de deasupra tabelului.

Nasul spunea...

Nu se va modifica nimic .Lasati sperantele.

Nasul spunea...

Stiti ce ''imi place'' in colonia de rahat Romanistan ? Genocidul organizat impotriva romanistaniloe se pedepsete cu inchisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amenda penala exact ca la un banal furt al unui salam . Stiti la ce ma refer? ''Dezinfectarea'' spitalelor cu apa chioara ceea ce a dus la sute de mii de morti ( chiar si majoritatea celor de la Colectiv) datorita infectiilor intraspitalicesti( in special stafilococul auriu care e rezistent si mortal ) .Si de ce spun ca genocidul e organizat (probabil de un serviciu strain) ? Mi se pare foarte putin probabil ca majoritatea spitalelor sa fie '' dezinfectate '' cu solutie de aceeasi firma (care livreaza apa chioara ) .Dar cine are curajul sa sape mai adanc si sa dea iar de vre-un cub ? Asa vor marsa pe ideea ca directorii spitalelor sunt vinovati ca au luat spaga desi probabil acea firma le-a fost impusa ( de politic) la toti .Si mai e ceva foarte grav.In Romanistan nu mai exista nici un laborator autorizat care sa verifice calitatea acelor substante si nici alimentele impregnate cu e - uri si plastice din lista criminala a Codex alimentarius.Ultimul laborator era in institutul de chimie alimentara praduit de Voiculescu si inchis ulterior de DNA ''pur intamplator '.Asa ca e liber la genocid iar romanistanii mamaligari stau ca vitele la taiere.Acum populatia unei colonii o poti controla prin vaccinurile obligatorii( pline de mercur de ce?) cantitatea de e-uri din alimente vezi Codex alimentarius si spitalele tip lagare pline de bacterii. P.S. Apropo de ce credeti ca nu se mai permite Institutului Cantacuzino sa fabrice vaccinuri desi au aparatura japoneza de ultima ora ? .Pentru erau controlati stric si nu se punea mercur in vaccinuri.

brenda spunea...

dle H atunci ce se va intampla cu aceasta ordonanta adica cu acel art 40 , ?

brenda spunea...

nu am reusit sa ascult ,decaceea spuneti-ne dvs ce s-a ales de la comisia asta mult asteptata? nu se mai termina odata cu aiureala asta?

iceparu spunea...

In concluzie ramane cum am stabilit adica precum valiza in gara de nord.Autorii art.40/oug 57/2015 se cred batuti in cuie in M.Ap.N.si ca nu vor ajunge niciodata pensionari.Ma repet.Am convingerea ferma ca revizuirea legii 223 este opera MApN si Oprea nu este strain .Va aduceti aminte cand se declara sus si tare ca legea pensiilor militare in proiect nu va duce modificari in buget?Ii doresc lui Oprea, bratari si nu numai.Pana una alta are sechestru pe avere care nu este a unui sarman.Dumnezeu nu doarme.

Huhu Rezea spunea...

@iceparu
Tu esti nemultumit de L223 sau de OUG 57?
Te intreb pentru ca incurci responsabilitatile.
Legea 223 a aparut pe vremea lui Ponta, Oprea si Dusa la guvernare, iar Ordonanta care reduce drepturile de pensie cu pana la 28-30% a fost ticluita de de cei care n-au indraznit sa miste in front pe vremea lui Ponta si Oprea si au vrut sa se faca pres in fata lui Toba, Motoc si Ciolos.

trofin spunea...

Autorii vor avea pensii de minim 7000 lei.Nu au nici un interes pentru cei ieșiți înainte de 2016.

ionut spunea...

Logica dvs. este perfecta d-le H.

Huhu Rezea spunea...

@Trofin
Vrei sa spui ca ordonantistii s-au sacrificat in fata tehnocratilor. Pe Legea 223 ar fi avut o pensie mai mare cu 28-30%.
Ori, spui asta pentru ca ordonantistii pot opta pentru calculul pe L263?

iceparu spunea...

Prietene ,Huhurez,iti respect opiniile dar cum explici ca la nici o luna de la venirea guvernului meu a aparut art.40?Pai stimabile asa zisi tehnocrati nici nu invatasera intrarile si iesirile din palatul Victoria.Esti tu cu simpatii PSD si nici eu nu sunt departe dar nu ma poti convinge ca treaba nu a fost clocita inainte ca tinerii frumosi si liberi sa debarce guvernul Ponta.
Am primit de la CMJ copia adresei trimisa la CPS de CMJ.Una peste alta iese o vechime cumulata de peste 40 ani.In general multumit.Concluzia generala este ca ai fost sef si nu ofiter cu numar primesti conditii speciale.Ai fost muritor de rand respectiv ofiter cu numar indiferent de esalon conditii deosebite.Pe timpul academiei conditii deosebite.Lipseste scoala militara.Am sa intreb pe baieti care-i treaba.

brenda spunea...

dele H stiti ca ma intereseaza in ce stadiu se afla ordonanta , acel 80 mai este luat in calcul . poate asa mai castiga si amaratul ala de nepot cateva puncte?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Hristos a inviat! Bine v-am regasit, dragi prieteni! V-am lasat in dezbateri pe tema odioasei OuG 57, v-am regasit tot bosumflati pe aceeasi tema nenorocita! Cand se va sfarsi, oare, calvarul acesta? Banditii astia, nu-i de şagă cu ei! Insista sa ne nenoroceasca la pensii, de nu le-ar mai muri multi inainte, Doamne, iarta-ma!
Ce javre nenorocite! Hoitarii ce candideaza la locale vor voturi de la noi...O p....a o vor mai vedea din partea mea! Pardon d' express! Asa voi face si la toamna! Nu ma mai duc la nici o votare cu scarbele astea! Niste jeguri nenorocite, de la Vladica pan' la opinca! Nu merita nici unul nimic, decat sa le umplem congelatoarele si frigiderele cu macra proaspata! Numai penali, numai corupti, numai niste nenorociti ordinari! Toti au parasit Armata si ne dau cu tifla in nas! La ce mama dracului sa-mi mai pierd timpul sa-i mai votez pe gusterii astia? O tara de penali verosi, corupti si lepadaturi politice! La dracul cu ei!
Mi-am adus doamna acasa si ma bucur ca se simte mai bine, dupa ce o vreme am tinut-o la rudele ei. Dar tot nu m-a lasat ca in noaptea de Inviere sa ma tina 4 ore la Urgente ca insotitor sa i se faca perfuzii, sa-i scada tensiunea de la 24 la 14! Asta-i viata! Hristos murea si invia si fara noi...Bine ca n-am avut necazuri mai mari cu ea si totul a fost spre bine. Hristos degeaba a inviat: Coruptia e tot la locul ei, pradaciunile la adresa Armatei continua, noi lacrimam de ciuda si de pagube, calaii nostrii o duc foarte bine si Ciolanus batjocoreste militarii facandu-se ca se opareste la cur de grija lor, vizitandu-i in Kandahar de Pasti! Ce mare sanki! Huooo, bai mamelucule care asmuti la mutilarea pensiilor militare!
Maine e posibil sa mi se ofere un calculator nou-nout ca sa-i mutilez si eu cu viteza ultimilor biţi! Guvernul asta de mare cacat incepe sa scartaie rau de tot si-i da frison mamelucului de la Cotroceni! Vor sa-l spele de pacate cu dezinfectant de şpagă 10% cu care se spala prin spitale de mor zeci de mii de pacienti de la virusi, carcalaci si alti draci! Traim intr-o lume de psihotici si nevrotici penali si politici! La naiba cu ei, noi sa fim sanatosi si fericiti, daca ne mai da mana! Dumnezeu sa va ajute pe toti!

Alin P spunea...

Fraților !!!.... Deci...eu cu cine votez?... Atâta vreme cât pensiile noastre sunt la cheremul deputaților....

kostas spunea...

Atata nesimtire n-am vazut nicaieri,ca in parlamentul asta.De ce taraganeaza atata votarea oug 57,cand trebuia sa o voteze in regim de urgenta? Isi bat joc de atatia oameni din ministerele vizate, care asteapta zi de zi sa vada ce drepturi de pensie o sa aiba si pe ei nici in c.. nu-i doare. Ne cred chiar prosti. Daca era ceva pentru ei, votau imediat.N-au nici un pic de rusine.

iceparu spunea...

Cornele,tensiunea 24?E curios cum de rezista la asemenea valori.Probabil ca sunt si oameni de exceptie.Subsemnatul cu valori mult mai mici am avut necazuri.Ai internat-o pe doamna la Institutul de cardiologie al armatei?Acolo sunt oameni ,ofiteri doctori de mare valoare.Nu cer plata la serviciile prestate.Daca le dai sa fie primit.La cardiologie 2 se afla o fata,pe numele mic Alice frumoasa si enervant de comunicativa.Daca pica pe mana ei o trimite pe doamna la controale la toate cabinetele medicale din SMC.Ce e rau e ca au probleme cu spatiile de cazare iar cabinetele doctorilor sunt niste improvizatii.Mancarea nu este stralucita dar asistentele si infirmiere spre lauda lor isi fac datoria.Eu nu am fost internat in responsabilitatea lui Alice dar am asistat la vizita ei la vizita in saloane.Mai sunt si alti medici acolo mai mult sau mai putin comunicativi dar competenti.In cazul in care doresti indrumare pentru o eventuala internare acolo a doamnei tinem legatura.Privind ordonanta cu pricina nimic nou sub soare.

Huhu Rezea spunea...

@kostas
Decât sa voteze prost ca la Senat, mai bine ceva mai târziu... cand ae mai cristalizeaza apele in politica.
PSD a invatat din ultimii ani ca oamenii au uitat repede de masurile sociale adoptate inainte de alegeri. Dupa ce si-au vazut sacii in caruta, multi se declara de dreapta, adica voteaza antipesede.

Nasul spunea...

Iceparu eu am tensiunea 21 -23 cu 17 de 12 ani Si inca traiesc .De fiecare data cand ajung la vreun spital si imi iau tensiunea asistenta se sperie.

Nasul spunea...

https://deveghepatriei.wordpress.com/2016/03/26/romania-declarata-cea-mai-corupta-tara-din-europa-gunoiul-de-justitie-din-romania-cea-mai-corupta-din-europa-fura-sute-de-milioane-de-euro-ii-aresteaza-de-forma-si-sunt-condamnati-cu-suspendare/

iceparu spunea...

Huhule ai perfecta dreptate.uitam repede facerea de bine .de aia si zicala romaneasca.trebuie sa recunoastem insa ca psd nu a dus dreptatea pana la capat ci cam cu lingurita de unde si atitudinea uneori ostentativa .spre stiinta ta afla ca avem fosti colegi in pnl 'unii cu functii fosti membrii scmd dar fiinca tin la scaun ciocul mic.e cazul lenutei cobuz.si doamna sava are sotul purtator de cuvant la sri,functie mare care-i aduce un venit de peste 8700 ron.la asemenea suma ce ii intra in casa crezi ca doamna secretar de stat e dispusa sa se urineze contra vantului ca sa o execute tehnocratii lui iohannis?.dupa cum vezi imteresul poarta fesul.
.

Iulian Mareș spunea...

Huhurez,

Stii ce-i straniu? Iti explic imediat:
-BEC are radiografia a cum s-a votat de MApN si MAI, prin extrapolarea rezultatelor unui esantion reprezentativ, intrucat rezultatele votului din TOpEx din sectii se raporteaza direct la biroul central si procesele verbale cu buletinele ajung tot la BEC!
Concluziile?......le trageti singuri!

Huhu Rezea spunea...

@iceparu
Vorbeam de votanti obisnuiti, nu de activisti de partid... precum liberalele din compania Alinutei Gorghiu.

Unknown spunea...

Maine incepe campania electorala privind alegerile locale,foarte multi dintre deputati vor fi preocupati si conectati la aceasta actiune. Dupa alegeri se intra in vacanta parlamentara,vom fi lasati sa fierbem in suc propriu pana in sesiunea din toamna.Daca oug.57,art 40 va fi modificat in sensul dorit de noi aceasta se va intampla cat mai aproape de alegerile parlamentare din motive banuite de noi toti,enuntate mai sus de domnul HUHUREZ.Un lucru este cert,prea multe cartite si tradatori ai ostirii romane sau aciuit la conducerea structurilor militare,suntem lucrati din interior,oare de ce? Raspunsul putem sa-l gasim fiecare.Nu am inteles si nu inteleg lipsa de reactie a activilor pe acest subiect.

Alin P spunea...

Dacă tot a început campania electorală...eu mă gândesc să merg cu PSD-ul. Măcar au dat 223...

Sebi spunea...

Huhurez, nu exista un anumit termen de adoptare pe care trebuie sa il respecte camera decizionala?

Petrescu spunea...

@iceparu
Cum se face că ai primit o copie de la CMJ cu adresa trimisă de ei la CPS (bănuiesc a fi vorba de reîncadrarea aia în grupe şi recalcularea vechimii) ? Mie mi-au spus că nu se prevede nicio notificare a solicitantului cu ce rezultă.

Nasul spunea...

PSD au dat legea 223 (la presiunea lui Gropea) e adevarat.Dar au facut o lege stramba si inaplicabila de la inceput.Daca se vroia dreptate era foarte simplu .Scoteau militarii de sub incidenta legii 263 si se aplicau legile anterioare .Simplu si eficient .Dar militarii si rezervistii sunt acun doar o masa de manevra folosita de toti.Cat priveste OUG 57 m-am saturat sa-mi bat gura ( si tastele) V-am spus ( de zeci de ori de cand a aparut) ca prevederike acestei OUG nu vor fi modificate nici macar cu o virgula deoarece sparlamentul lucreaza doar la ordinul sefilor de partide.Care sefi sunt subordonati direct lui Soros .Iar Soros (adept al Ungariei mari ) NU vrea ca Romanisranul sa aiba armata.Nici un fel de armata nici macar in zdrente ca acum.De ce, o sa vedeti probabil in curand.Aprooo Soros a mai facut o magarie prin tradatorii din ''guvernul mau'' .A deturnat o investitie germana ( fabrica de motoare Mercedes ) de peste 300 de milioane de euro din colonia Romanistan in Ungaria .Cum? Simplu . Guvernul '' mau''' al tradatorilor a refuzat sa le acorde nemtilor facilitati fiscale obligatorii in toate statele UE.Uite asa dispar investitiile bune si nu mai sunt bani nici de pensii.Iar romanistanii trepanati tv (mamaligi lase) stau ca boii la macelaria perciunatilor fara sa faca nimic.Ceva totusi fac :..Muuu Muuuu Muuuu .Atata pot ..PS . La tv-urile perciunatilor ( adica toate) nu se da ninic de ratarea acestei investitii germane din cauza ''guvernului mau ''.Acum merge sa va urez si traditiinalul ''Sa traiti bine ''.

iceparu spunea...

E noutate sigura cu precizari de la CMJ.Scolile militare precum si academia militara tehnica,institutul de medicina militara ,imstitutul de marina pana cand ai primit gradul de ofiter respectiv subofiter nu se pun la vechime.In concluzie 3 sau 4 ani dupa caz se arunca la cosul de gunoi.Treaba e aiurea deoarece erai obligat sa te supui ,mai pe inteles te baga in lupta dupa nevoi.Buna oara subsemnatul fiind elev in anul 4 in scoala militara in octombrie 1968 am fost trimis la o unitate militara unde mi s-a dat comanda unei subunitati cu care am executat lucrari genistice ,eu si subunitatea fiind dotati conform statului de razboi.Norocul nostru a fost ca atacul presupus nu a avut loc.Presupun ca acelasi lucru este si la politie,jandarmerie,pompieri,Sri,SIE,STS etc.Cine are alte date certe sa le aduca la cunostinta.
Algatorule@ nu stai bine.In concluzie esti tot timpul cu sabia lui Damocles deasupra capului.Spre bine tau fii mai conciliant,mai pemisiv cu cei ce te indispun.Stresul ataca si inima prin cresterea colesterolului rau.Presupun ca esti sub tratament.Pentru asemena valori ale tensiunii nu te invidiez .Eu m-am invartit in jurul lui 17 si m-au catalogat drept hipertensiv.E de noutate.Am aflat ca ai naibii betivi nu au treaba cu tensiunea si stau foarte bine cu vasele se sange.

Anonim spunea...

@sebi teodorescu
Asa cum interpretez eu constitutia, OUG 57 poate sta in CD 60 zile. Daca a fost depusa pe 21.03, termenul expira pe 21.05. Daca nimic nu se intampla in acest termen, ordonanata se intoarce in senat, care devine camera decizionala , unde are iar termen 30 de zile si daca nimic nu se intampla devine aprobata tacit. Asa ca mai asteptam

Huhu Rezea spunea...

@Dragomir
Daca legea salarizarii n-ar dispune amânarea actualizarii cuantumului pensiilor militare ai putea sa te pensionezi imediat, puntru ca art. 60 s-ar aplica din oficiu, la intrarea in vigoare a legii salarizarii,pentru drepturile deschise in anul 2016.
Asaaa....daca poti, mai amâna iesirea la pensie.

iceparu spunea...

Petrescu@ mie mi-au trimis copie
prin posta.In prealabil am mai dat cate un telefon la ei.Nu cred ca eu am facut o exceptie pentru ca o perioada am facut parte din sistemul lor,treaba fiind cu mult timp inainte.Insista la ei fiindca in opinia mea e dreptul tau sa stii.Vezi cum discuti cu ei.Limbajul si atitudinea te pot ajuta.

instalatoru spunea...

D-le Iceparu, afirmaţia d-Voastră că Şcolile Militare de Ofiţeri, Academia Militară sau Facultatea de Medicină Militară nu se iau în calcul la vechime, îmi pare a fi eronată (desigur, pot să greşesc). Toate formele de invăţământ superior absolvite cu diplomă se iau in calcul la vechime, inclusiv prin L263, pentru pensionarea la limită de vărstă, e adevărat. Deci, nu cred că poate fi eliminată prin modificările la L223, eventual să se renunţe la art. 19, pentru viitor, desigur. Dar vom vedea, că la noi orice este posibil...

Huhu Rezea spunea...

@alpacin
Citeste si d-ta Regulamentul Camerei inainte de a posta termenele de adoptare a unei Ordonante.
@iceparu
Te exprimi gresit. Perioadele de scolarizare constituie stagiu de cotizare, vchime in munca, dar nu aduc spor de vechime decât in anumite situatii.

iceparu spunea...

Zorin Bercea@colegule la noi, orice este posibil.nu am interes sa duc pe nimeni in eroare.mie asa ni s-a spus deoarece eu am observat ca imi lipseste scoala la vechime.intreaba-l pe mares ca el a fost sef la resurse

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Iceparu: Este forte real, prietene, ca sotia face des 24 tensiune, insa numai pe fond de atac de panica, si asta in contextul cand ne aflam toti la masa in voie buna! Are ganduri care o rod si care-i creste tensiunea. De pilda, atunci de Pasti, se gandea la cum va fi la Biserica, desi avea sa stea cu mine in masina cunatului parcata in zona, caci pe picioare mult nu poate sta. Dumnezeu stie la ce gandeste ea negativ in acele clipe si cand brusc si pe nepusa masa ne vanzoleste pe toti, chiar si pe medici! E dat dracului acest atac de panica generalzat si de necontrolat cu absolut nimic! In spital a avut 2 astfel de episoade, insotite si de crize de epilepsie de i-au speriat si pe medici, abia aducand-o in simtiri! E ceva cumplit si chinuitor pentru amandoi. E de nedescris si care m-a daramat complet. Acum parca se simte mai binisor, dar, of, pana cand?!
In ce priveste votarea, se pare ca doar PSD mai merita ceva, mai ales la toamna sa nu picam pe mana liberalilor si basistilor. Fratilor, mai bine nu va duceti la vot decat sa votati liberali si basisti! Daca astia castiga primariile si guvernarea, ne-am ras si ne-am distrus pe mana noastra daca ii votam! Nu vedeti ca doar ei se ocupa de razuiri la toate nivelurile?
In ce priveste vechimea cu scolile si academiile militare, constituie vechime, dar nu si procentaje la calculul pensiilor in mod semnificativ, asa cum afirma D. Huhurez. Au aparut noile calcule la pensiile civile, azi le-a prezentat pe Romania TV Andreea Cretulescu. Ascund noi pradaciuni si inselaciuni ca sa scada pensiile, contrar celor promise in campania electorala de mamelucul de la Cotroceni! Bine ca revine in forta Ponta, care l-a facut criminal pe acest indobitocit sorosist si mason! Oare sa aplice si la noi acesti coeficienti civili?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Iceparu: Am retinut chestia cu cardiologia. Daca e nevoie, iti voi lasa nr. de telefon, insa deocamdata are o schema de tratament de la cardiologia Spitalului militar Focsani care vad ca da rezultate, in paralel cu un regim alimentar sever si calmante sedative pentru atacurile de panica, generatoare, de fapt, ale crizelor cardiace. In esenta, inima i-ar fi buna, dar panicile din te miri ce ii dezvolta spaime ce-i creeaza tensiunile astea de speriat. Si faptul ca se da jos din pat ii da spaime, caci are ameteli, si ametelile o sperie de moarte, dar ce Dumnezeu n-o sperie in boala asta atat de paguboasa si tampita, cum n-am vazut la nimeni?! De la toaleta vine permanent cu 18-20, si nu de la fortare, ci de la frica pasilor ce-i face pana si de acolo, gandurile-i ascunse din cutiuta ei cerebrala si ametelile. Abia a reanvatat sa mai faca cativa pasi caci mai mult se tara prin casa sau o caram eu taras. E ceva de groaza...Saptamana viitoare, daca e cald, incerc s-o scot in fata blocului la aer ca n-a mai iesit de un an, in afara de dusul la spitale. Asta e.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Aligatorul: Soros Saprosan pentru cur diareic a deviat fabrica germana de automobile in Polonia, nu in Hungaria bonghioneasca. Ce mi-e una, sau ce mi-e alta, important pentru ei sa nu avem industrie si nici bani pentru pensii si salarii! Armata fiind tinta lor principala, iar scula mamelucului de la Cotroceni, scula de la Aparare si toate boaitele sorosiste concura la distrugerea si dezonorarea metodica a Armatei. Trasnetele si fulgerele lumii sa se abata peste creierele lor debile!

iceparu spunea...

Cornele e boala psihica.cunosc fenomenul fiindca eu am avut soacra in asemenea situatie.bolnavii psihic sunt un pericol pentru cei din jur.cand au atac de panica li se accelereaza pulsul si creste tensiunea.este boala de spitalul 9 bucuresti.atetie la tendinta de sinucidere.cauza este in urma unui eveniment care a socat-o neplacut in viata dansa fiind o fire foarte sensibila.aminteste-ti cazul madalia manole.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Iceparu: Exact! Am dus-o si acolo de cateva ori, si la Iasi, si la Buzau, etc. la cei mai buni medici profesori. Degeaba! E cea mai tampita boala posibil pe lumea asta! E ca raia de nu se mai vindeca! Am dus-o la toate manastirile din Moldova si popii celebrii, s-au dezbracat de patrafire pe ea, i-au citit moliftele sfantului Vasile cel mare, i-au turnat babele cositor-NIMIC, frate! Asa va muri! Dar ii chinuie crunt pe cei din jur, pe cel de langa ea, in spata eu! Medicii si asistentele mi-au zis ca sunt un fenomen de rezist cu ea asa de ani de zile, dar uite ca m-ajuta Dumnezeu si trec peste toate si orice si o ingrijesc si o voi face pana la capat! Crunt ca nu pot plati facturi, sa fac piata si altele, ma milogesc la unii si la altii, ca daca plec o gasesc aproape moarta de panica si nu prea sta cu oricine. E pacat de Dumnezeu s-o abandonez pe mainile altora, ca nimeni n-o intelege si i-ar grabi sfarsitul, iar eu as muri ca un nenorocit lash si fara empatie pentru suferintele ei. E si dependenta de mine, nu poate trai fara prezenta mea, si doar nu avem acte care sa ne lege, traim asa de aproape 20 de ani! Am sa fac si acte si cununie la popa, ca poate traind in pacat, asa ar fi o pedeapsa divina, mi-ar fi zis babele si popii...Viitorul nu-i roz, dar ma intareste Dumnezeu, m-am invatat cu jugul, lipsurile si toate greutatile. Doar mama foarte batrana ma mai ajuta, in rest fug toti, se ascund si nu ma ajuta cu nimic, in afara de sora ei, dar e departe si tot eu duc crucea grea in carca! Nu doresc nici dusmanilor prin ce trec eu! M-au mai lovit si cainii astia cu pensia sa-mi faca viata si mai grea! Traim impreuna cu doar 1350 lei, nu poate lua pensie de insotitor ca are domiciliul in Vn. si sta in Onesti, acolo are ea drepturile legale, si nu o pot transefera din mai multe motive, mai ales ca stam cu chirie si nu are un domicilu stabil aici, eu rezolvand-o politic in acest sens, blocul unde stam fiind privat foarte greu accepta buletin pe el. Ehei, incurcaturi foarte mari care ne leaga de maini si picioare! Si daca ii fac transfer aici, se poate trezi ca un nebun ii transforma pensia cu revenire din an in an la Comisie, ea avand permanent si din cauza epilepsiei, dar s-au vazut cazuri cand si mutilatii sunt chemati sa vada daca le-au crescut cioatele, sau batrani ca le-au dat alt grad de inv. mai mic, desi sunt senili sau zac la pat inconstienti! Asa ca stau pe burtica intrucat e apa mica! Traim in colonia fascista a Romanistanului, nu? Doar fascistii conduc aceasta colonie sorosist-masonista, si nu capete luminate de romani! Pana vor pleca fascistii d la putere, asa ne chinuim. Hitler era mai bland parca cu connationalii sai! ASTIA SUNT MAI CAINI SI MAI HIENE DECAT FASCISTII HITLERISTI!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Heliobacteria pilori, Ciolosderos, vrea sa remaieze, ca pe ciorapii in plasa de curve de centura, acest guvern fascistoid pe 15 Mai! Unul dintre ei l-a atacat direct pe Ciolosderos pe motivul aleia de la Cultura care s-a prostituat moral intr-o expozitie de sex in tara Licuriciului debil! Intarata-i, drace! Mamelucul de la Cotroceni s-a depravat rau de tot cu acest guvern sub auspiciile crucii imbarligate fasciste- sorosist-masonice, si a coborat in sondaje pana la fundul closetului plin cu dejectii! Toti au atacuri d panica severe la rostirea numelui de Ponta! Se cufuresc la cur si li se fac gurile pungi de un leu numai cand guitza Ponta un cuvintel! Acum, tot DNA-ul il va ataca pe Ponta pentru a-i gasi alte noduri in papuris sa-l indeparteze de la sefia ce i-ar aduce locul trei in Stat, dar si presedentia peste vre-o doi ani si ceva, daca da Dumnezeu sa se intample si asta! Mamelucul de la Cotroceni s-a ras de a doua candidatura, dar e posibil sa fie dat gios de tot cat de curand, zic gurile rele! Om trai si om vedea. Cine va vota liberali si basanisti va executa Romanistanul si Armata cu propriile lor mânuri si isi vor taia de la gură propriile pânuri! Iac-asa, daca asta se va intampla!

Nasul spunea...

Ai dreptate e vorba de Polonia .In rest datele problemei sunt aceleasi.Ne-am faultat singuri prin guvernul '' mau ''

Iulian Mareș spunea...

Iceparu,
-nu am lucrat nici macar o zi la resurse..., nici macar umane!
Un fraier a scris asta, cu tenta peiorativa, dar el este doar specialist in "jigniri", intrucat a lucra laresurse umane nu constituie ceva rusinos, este o functie din stat si atat!
Ca unii au marota cadristilor anilor 50-60-70, este o alta poveste, dar eu prin anul 65 abia invatam liniute! :-)
Deci, nu crede tot ce citesti sau auzi, ci numai ceea ce ai analizat!

Iulian Mareș spunea...

Cele mai tari armate din lume!

http://www.dcnews.ro/mobile/top-10-cele-mai-puternice-armate-din-lume-cifre-incredibile_504750.html

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Iuliane, cea mai tare...atacata Armata din lume, din interior, este Armata romana! Nici o tara si nici un guvern de pe mapamond nu-si ataca cu atata ravna militarii cum se procedeaza in Romanistan! Politicul este cel mai mare dusman al nostru, aproape infailibil in a ne executa miseleste prin fatza si pe la spate! Ce oroare!

Trofin spunea...

Am audiat toata inregistrarea de la sedinta din 05.04.2016. Nu s-a pomenit nimic cu privire la PLx82/2016. Discutarea PLX82/2016 a avut loc in sedinta comuna ,in aceeasi zi , intr-o alta sala , patronata de Comisia de Munca din C.D. Raportul nu a fost publicat.

Iulian Mareș spunea...

Suntem la concurenta cu Turcia, privind atacurile din interior!
La ei, ei bine din cu totul alte motive!
:-)

Anonim spunea...

Nu stiu cu ce se ocupa comisia juridica din CD, oricum nu au nici o legatura cu juridicitarea legilor. Supun atentiei urmatoarea problema: ordinul comun al ministrilor trebuia sa emita normele metodologice de actualizare a pensiilor nu si de recalculare conf art. 60.(4) din legea 223/2015, articol care nu a fost modificat de OUG 57/2015.In normele metodologice de actualizare a pensiilor trebuia luat in calcul si art 60. (3), care deasemenea nu este modificat de OUG 57/2015, si care prevede ca atunci cand sunt majorari ale functiei si gradului si mai sunt si indexari ale pensiei se ia in calcul varianta cea mai avantajoasa pentru pensionar. Cu alte cuvinte normele emise de ordinul comun al ministrilor nu respecta legea 223/2015 cu modificarile ulterioare, introducand discriminari intre pensionari. Mai pe intelesul tuturor , pensionarilor pensionati inainte de 01.01.2016 nu li se aplica art.60.(3), in timp ce pensionarilor pensionati dupa 01.01.2016 li se aplica acl art, 60.(3). Daca se aplica art. 60.( 3) , pensiile pot fi sensibil mai mari.

Anonim spunea...

Revin cu o completare; eu voi face cerere de actualizare a pensiei in baza art. 60.(3), din legea 223/2015, cu modificarile ulterioare, chiar daca noi suntem incadrati la art.109 sau 110, sa vedem ce articole vor aplica

Huhu Rezea spunea...

Art. 109 si 110 stabilesc ca art. 60 alin.(4) se aplica si in cazul recalcularilor. Actualizarea se aplica din oficiu de la data majorarii soldelor de grad si functie.
Ordonanta nu mai amana la 2 ani aplicarea primei actualizari, dar aceasta nici nu se poate face inainte de emiterea deciziei de recalculatre, pentru ca nu se cunoaste media pe 6 luni a soldelor de functie. Asa ca...prima actualizare se face tot dupa 2 ani.

avianyc spunea...

Constat cu stupoare ca sunteti pe linga fenomenul recalculare- actualizare.
Ce algoritm de calcul mai vreti cind aveti toata metodologia de calcul in M 25/2016.
Nu trebuie decît sa va extrageti din adeverintele de la arhiva cele 6 luni convenabile sa calculati procentul realizat din solda lunara cf L 138/99 pentru fiecare spor detinut si admis in baza de calcul si apoi cu procentele de spor realizate individual pentru fiecare din cele 6 luni sa actualizati fiecare luna la nivel o0.01.2016 tinînd cont de procentele de spor realizate la solda lunara compusa din CF+CGr+Gradatii+SM+IC,ID sau cf metodologiei din M25 a+b+c+d+e+f sau s1+s2+S3+S4+S5+S6. Procentul de spor realizat se calculeaza cu formula (g1(valoare spor trecuta in stat sau adeverinta de salarixare / CF+CGr+Gradatii+SM+IC+ID)x 100
Urmati metodologia ,calculati cuprocentul actual cu pornire de la 65% si aveti valoarea pensiei.
Coeficientii de functie sim grad de la 01.01.2016 cuprind in ei toate actualizarile,indexarile,majorarile de functii,etc pe care le reclama alpacin.
Asa ca Ionel N si altii nu asteptati alt algoritm de calcul ca nu va veni.
Important este sa alegeti cele 6 luni in baza adeverintei de venituri realizate altfel in special cei care aveti incluse sporuri la timp efectiv lucrat riscati sa nu alegeti cea mai buna perioada de 6 luni consecutive.
Mina pe pix ,metodologie si la calcul.
Baftă !

avianyc spunea...

@ Huhurez
Prima actualizare se face concomitent cu recalcularea.
Ceeace spui este practic a doua actualizare si este posibil sa fie prorogata in cazul aplicarii noii legi a salarizarii.
Conformati-va metodologiei de calcul din M25/2016 trecind calculele de recalculare -actualizare la 01.01.2016 prin toate etapele pina ajungeti la finalul anexei 1b la M25/2016 apoi faceti ceeace urmeaza sa mai faca casa Sectoriala de pensii la primirea anexei 1b de la CMJ,adica calculul final al cuantumului tinînd cont de vechimea cumulata,CPS si OMM, cu pornire de 65% pe varianta actuala sau posibil pe 80% sau ce se va aproba in CD.

Huhu Rezea spunea...

@avya
In sensul Legii 223, prima actualizare se referea la cea corespunzatoare primei majorari a soldelor de grad si functie dupa 01 01 2016.
Prima actualizare ar putea avea loc concomitent cu emiterea deciziei de recalculare, daca intre timp s-au majorat soldele activilor, numai ca recalcularea se cuvine de la 01 01 2016 iar actualizarea de la data majorarii soldelor.

Anonim spunea...

@huhurez,@tigri 3

Ori tineti cu ursu ori sunteti angajati la casa de pensii.
Ce am vrut sa spun este ca M 25 nu respecta insusi art 28, modificat de OUG 57 si art 60. ( 3).Cele 6 luni alese trebuiesc actualizate la data iesirii la pensie nu la data de 01.01.2016. Dupa aplicarea art.28, 29, 30 si 108 , trebuie aplicat art 60.Daca sunteti asa de siguri pe voi raspundeti la o intrebare simpla: cand se aplica art. 60.(3), iar daca nu raspundeti sunteti sigur colaboratori cu cei care au initiat ordonanta.

Ionel N. spunea...

Tigri 3. 08.05 2016/08.55
In sistemul de penitenciare s-a emis o instruciune de completare a fisei pentru stabilirea soldei functiei de baza folosita in calculul pensiei.Ne-am dat si noi cu parerea despre aceasta instructiune chiar pe acest blog!

uber spunea...

Legea 283/2011

Art. 6.
(1) În anul 2012, avansarea personalului încadrat pe funcţii de execuţie în gradaţia corespunzătoare tranşei de vechime în muncă se face prin încadrarea în clasele de salarizare corespunzătoare vechimii în muncă dobândite, prevăzute la art. 11 alin. (3) din Legea-cadru nr. 284/2010, cu modificările ulterioare, personalul beneficiind de o majorare a salariului de bază avut, corespunzător numărului de clase de salarizare succesive suplimentare multiplicat cu procentul stabilit la art. 10 alin. (5) din legea sus-menţionată, fără acordarea salariului corespunzător coeficientului de ierarhizare aferent noii clase de salarizare.

Legea 285/2010 Art 11. prevede 5 gradatii cu 3, 2, 2, 1, 1 clase succesive functie de vechime, maxim poate sa fie 9 clase succesive.
Legea 285/2010 Art.10 alin 5)Diferenta dintre doua clase de salarizare succesive este de 2,5% din salariul de baza,...
Gradatia maxima vechime poate fi 9*2.5=22.5% aplicat la salariul de baza.

Huhu Rezea spunea...

@alpacin
Se poate domnule sa gresesti atât de mult?
M25 este valabil pentru recalcularea si actualizarea pensiilor in plata, nu pentru deschiderea unor noi drepturi de pensie.
OUG a indreptat in art. 109 si 110 omisiunile din L 223,semnalate la timpul lor, si pe acest blog, prevazând actualizarea pensiilor in plata la data 01 01 2016, nu la data iesirii la pensie, cum spune art. 28, pentru noii pensionari.

Huhu Rezea spunea...

@alpacin
Referitor la aplicarea art. 60, alin.(3), o sa te dezamagesc daca-ti spun ca actualizarea si indexarea pensiilor se regularizeaza intre ele, asa cum am mai explicat intr-un articol anterior.
Daca pensia militara in plata la data de 01 01 2016 si indexata cu 5% potrivit art. 19 din OUG 57/2015 este mai mare decât pensia recalculata potrivit art. 109 si 110 si actualizata potrivit art. 60 alin.(1) lit. a), ramâne in plata pensia indexata...pâna va fi depasita prin actualizari succesive. Altfel spus, nu se vor acorda indexari peste cuantumul actualizat al pensiei militare.

uber spunea...

@huhurez
Referitor la comentariul anterior privind gradatiile.
Sunt in eroare?
Daca da, faceti lumina va rog pe aceasta tema.

Anonim spunea...

Inca o dovada precum ca M25 face varza de Bruxeles cu legea 223 si OUG 57/2015:
- pentru persoanele care nu vor face cerere de recalculare ( cred ca mai mult de 1/3 nu vor face cerere), sunt doua posibilitati pe care M 25 nu le rezolva si anume
a) daca se baga din oficiu ultimile 6 luni , iar o luna sau mai multe luni nu se regasesc in statele de plata, ce se va intampla cu baza de calcul ?( nici legea , nici OUG 57 si nici M 25 nu da rezolvare)
b) daca ultima luna este incompleta, se va lua in calcul asa incompleta?.

Mai am intrebari de baraj , pe care o sa le aduc la cunostinta, dar pe rand.

La ultima intrebare huhurez nu a raspuns convingator . Art 60. (3 ) spune altceva. Din momentul aparitiei primei decizii de pensie pensionarul este pensionar nu salariat ca sa i se actualizeze pensia dupa legea salarizarii. Calitatea de pensionar ofera un drept de patrimoniu pentru pensie, iar indexarile ulterioare sunt tot drept de patrimoniu pe care nu le poate lua nimeni. Este ca si cum un proprietar de casa si-a mai construit in anexa o bucatarie si vine statul si ii ia bucataria, pentru ca s-a schimbat legea ( cand s-o schimba constitutia mai vedem). Si inca ceva art 109 si 110 se raporteaza tot la art. 28, nu reprezinta legi de sine statatoare si ). Aveti senzatia ca toti am facut liceul la seral si facultatea la X si 0.

Huhu Rezea spunea...

@alpacin
Te rog eu sa sa mai citesti M25 referitor la recalculare si actualizare .
Daca ai rabdare, vei constata ca sunt date solutii si pentru neclaritatile din comentariul d_tale.
Gasesti Ordinul M25 aici:

http://www.huhurez.com/2016/03/ordinul-m252016-privind-procent-dura-de.html

Sunt generatii de militari care s-au zbatut pentru actualizarea pensiilor in functie de soldele celor in activitate. Cu ce te deranjeaza actualizarea?
Pe de alta parte, de ce sa mai fie actualizate sau indexate pensii in plata mai mari decât cuantumul recalculat si actualizat potrivit Legii 223/2015 cu modificarile ulterioare?

Anonim spunea...

Nu sunt impotriva actualizarilor, ci doresc ca legea sa se aplice la fel pentru toti. Articolul 59, s-a aplicat anul acesta, s-au indexat pensiile cu 5% , pentru toata lumea si pentru cei pensionati inainte de 01.01.2016 si pentru cei care s-au pensionat dupa. Daca anul acesta se maresc salariile si coeficientul de crestere este mai mare decat cel de indexare se va aplica cel favorabil pensionrului conform art 60.(3), dar acest lucru se va intmpla doar pentru cei pensionati dupa 01.01.2016. Problema este ca art 59 si 60 sa se aplice pentru toata lumea din momentul iesirii la pensie, nu numai pentru cei iesiti la pensie dupa 01.01.2016.Aici apare discriminarea , pentru cei pensionati dupa 01.01.2016 o sa se aplice de acum inainte art. 60.( 3), pentru orice actualizare viitoare iar pentru cei pensionati inainte de 01.01.2016 se va aplica art 109 si 110.

Anonim spunea...

Si acum o intrebare importanta pentru initiatorii legii; conform legii 164/2001 , art 48 toate functiile pensionarilor treceau pe gradul maxim, la prima actualizare. Sa-mi spuna si mie cineva care este legea si articolul dupa care s-a facut M 25, unde se prevede ca aceste functii se dau inapoi la cele avute , sau mai exact acele celebre echivalari ale functiilor, gradelor si sporurilor s-au facut in baza urmatoarei legi.....?. Care

Huhu Rezea spunea...

@alpacin
Art. 28.
Daca se adopta modificarile aduse de Senat articolului 109, va trebui modificat si Ordinul M25 in privinta actualizarii unorelemente salariale.

Anonim spunea...

revenim iar la logica,
art.109 si 110 face referiri la " succesiunea de legi ale salarizarii militarilor"Intrebarea mea a fost : care sunt aceste legi ( legile trebuiesc sa fie valide, nu abrogate) si care sunt articolele care prevad echivalarea functiilor in varianta care a fost formulata in M 25.

emillian123 spunea...

Pt. ALPACIN: In general-pensionarii militari-mai cu "vechime"-adica cei care au mai trecut prin "re-re-cal.-revizuiri".... -au deja la casele de pensii "ceva" evidente privind veniturile lunare-deci-respectivii pensionari-daca au ales sa nu "ceara" 6 luni consec. din ultimii 5 ani -stiu-avand deja decizii de pensie -pe sistemul contributiv -cu toate veniturile realizate- ca vor "intra" la recalculare din "oficiu" ,cum de altfel -scrie si in art.3 ,alin. "c" din Ord. M. 25/2016; pe de alta parte -daca -prin absurd- nu se "gasesc" soldele (sau "venituri brute"..?- ramane de vazut...!)se mentioneaza undeva - ca se pot alege alte 6 luni(dupa instiintarea pensionarului -de catre casa de pensii- de situatia asta "neprevazuta"...!).Mai e o problema (mica/mare ?) cu soldele (/veniturile) din ultimele 6 luni: se pierde influenta gradului avut la pensionare - in structura soldei...[in lg.164/2001-cand se facea media ultimelor 6 luni de activitate...(..cand se modifica solda de functie...), ultimul grad -nu intra in calculul mediei celor 6 luni-ci se adauga la aceasta medie rezultata...]