Un produs Blogger.

marți, aprilie 05, 2011

Ecriven GREGOIRE - un parasutist militar despre pensiile militare

37 comments



37 de comentarii:

Ică Şt. O. Victor spunea...

Raspuns (indirect) lui Grigore Cartianu
Nu degeaba l-a facut Gigi Becali oligofren pe imbecilul asta! Zice ca medicii fac 6 ani de facultate iar ofiterii... instructie!
Ce comandanti (pluton, companie, batalion) o fi avut de a plecat de acolo cu asemenea parere despre ei? Vreau sa spun ca-i cunosc foarte bine pe baietii de acolo si mi s-au parut niste oameni de isprava. As vrea sa stie acest individ ca eu , pe langa 5 ani de "instructie" in Scoala militara si Academie, mai am vreo 3 de cursuri, dintre care 2 de postuniversitare. O fi stiind acest individ ca in armata, nu la vreo facultate civila, am invatat limbaje de programare,cercetari operationale,matematici superioare? A auzit el de metodele de planificare CPM, PERT sau MPM, de teoria jocurilor, de metoda drumului critic? O fi stiind el ca Vx-ul,este o substanta neuroparalitica si se numeste stiintific metil-etoxi-fosfonatul de beta-dimetil-amino tio-etil? Nu cred! Oricum figura lui nu prea "inspira" inteligenta!
Scriam cuiva pe blog ca starea de semilibertate a unui militar de cariera, nu poate fi platita cu toti banii din lume! Da mai Grigore, ce faceai tu la revolutie? Eu cu pistolul mitraliera si grenadele amorsate in buzunare, gata sa mor ca sa scapam de regimul comunist al lui Ceausescu, desi acasa ma asteptau sotia si cei doi copii, pe care nu stiam daca am sa-i mai vad, Grigore! Rusine mare Grigore! Armata a facut revolutia! Tine minte asta!
S-auzim numai de bine!

Plano10 spunea...

@Ica
Stie vecine toate cele ce i-ai spus aci, da` executa si el o comanda.
Nu intamplator am spus in titlu "parasutist militar".E obisnuit sa faca salturi mortale in scop divesionist, cum a invatat la Buzau, fara parasuta de rezerva.
Sa auzim numai de bine!

Ică Şt. O. Victor spunea...

Da, ai dreptate, dar comanda asta pe care el o executa, ne distruge noua dramul de rezistenta psihica, pe care o mai avem!

akord75 spunea...

@plano10
Nu va suparati,dar poate era mai bine sa lasati totul in uitare.Articolele sunt datate 19-21 ian 2011 si nu stiam de ele.Mai bine n-as fi aflat ca mi s-a ridicat tensiunea.De ce le-ati postat acum??Cred ca e tardiv si inutil azi in 5 apr.2011 dupa cate s-au intamplat in lunile din urma
PS Cat despre conceptiile'parasutistului'dobi...nu e tarziu si nici tardiv;nu-l vom uita!

ilie de la scularie spunea...

@akord75 spunea... 5 aprilie 2011, 16:57 :
Li zîci ghini matali bre Akordule dispri zîcirili ECRIVAIN-ului ... Şî mi sî pari mie cî tari te-o năcăjît treaba aiasta... Amu , ca cum s-ar zîci , şi pi mini m-o înfuriet ... da eu îs dintr-aceia 15% (ba poati cî şî mai puţîntei) , iară matali parcă zîceai cî eşti dintr-aceia 85% (sau chiar mai mulţi ... cum ar zîci cezarii cei cu multi numi) , cari tari sînt mulţămiţi di aducirea direptăţii pi pămînt cu legea pensiilor aiasta noua ...

Avram Iancu spunea...

Stimati colegi,nu va mai suparati,nu va mai faceti"inima neagra'deoarece o sa patit ca mine [ca pensie ca nepensie,job ,luat job-L263,si altele=infarct]pentru ce?Greseala a fost a noastra fiindca "ne-am spalat rufele"in vazul unor scriitorasi sau gazetari de doi bani precum cartianu,care,profitand de "inghesuiala"s-au facut 'bagati in seama,asa a procedat si culcer[rodica]si alti excroci-politicieni=politihoti.Noi trebuia sa incercam rezolvarea problemelor la masa cu Boc,Oprea si altii cu H-alea grele,nu in strada sau la TV-shantz,doar aveam organizatie,fara tam-tam cred ca mai mult obtineam si nici nu ne bagam in gura prostilor.Oricum legile nu le face si nici nu le schimba cartianu[ii scriu cu litera mica din "respect"De acesti "uraciosi"nu ne putem apara niciodata ,sunt si printre noi ,plini de ura si de invidie.tigri2

akord75 spunea...

@ilie de la scularie
Nu te contrazic;dupa calculelelele mele as cam fi in 85% da dupa ce-o veni decizia cu modificarea,schimbarii,recalcularii,revizuite om trai si om vide.
@tigri2(place mai mult asta)
Niciodata dar NICIODATA 'armata' nu a facut balamucul care s-a facut in ultimul timp.Imi aduc aminte ca, cu ani in urma toate deciziile se luau(la masa verde) si se aplicau scurt clar si la obiect in armata de nu stia nici vantul nici pamantul.Acu au trebuit sa apara gargaragii care numai rau ne fac.
Si problema nu e de tembelul care a scris articolul de mai sus ci de miile si zecile de mii de alti tembeli care au citit si chiar cred.+jde mii de emisiuni TV care urmareau de fapt scopul lor politic folosindu-i pe fraieri pe post de nemultumiti.Bine jucat nu??
D-asta e bine ca uneori sa fie mai putin tam-tam

Plano10 spunea...

@akord
L-am postat pentru a intelege ca, pe perioada adoptarii legislatiei de desfiintare a pensiilor militare, regimul portocaliu a avut nevoie sa contabilizeze si reactii pozitive in mass media.
Nu critica ei multi prin presa si televiziuni, dar uitati, d-le Basescu, ca avem si reactii favorabile, l-au incurajat conselerii cotrocenisti.

Acum incepe campania electorala, d-lor rezervisti, si mi-e teama ca-l veti uita pe Gregoire si iar veti crede toate bazaconiile pe care le va scrie in sustinerea PDL sau a ceea ce va mai ramane din el.

akord75 spunea...

@plano 10
Nu ma intelegeti gresit.Nu va reprosez nimic!
Mi-am exprimat o parere ca doar de asta se numeste blog.Decizia articolelor prezentate va apartine in totalitate
cat despre postarea dvs de la ora 19.27 sunt de acord 100%cu observatia ca nici altii nu sunt usa de biserica.Nu trebuie uitata istoria recenta altfel greselile se vor repeta.Sunt sigur ca nu veti cadea in ispita si ca in sinea dvs imi dati dreptate;sau nu??
P>S. am sa va aduc un rezumat de pe MH si comentariul meu.

akord75 spunea...

marți, 5 aprilie 2011
SCMD in fibrilatie Politică. Propunerile Biroului Operativ al Filialei 1 Craiova

A) Filiala Craiova a SCMD - Se angajează prin protocolul semnat cu USL DOLJ pentru:
.....................

B) USL DOLJ - Prin reprezentanţii săi la nivel local şi central se angajează prin protocolul semnat cu Filiala Craiova a SCMD să acţioneze pentru:
........................................
semnat
Biroul Operativ al Filialei 1 CRAIOVA
Publicat de Filiala SCMD Dolj


Parerea mea
Ce sa mai zic.'Alea jactea est' sau 'QED'chiar daca la nivel local.oricum aprobarile au venit de 'sus'......urmeaza si altii!!
pe de o parte e mare dezamagire (pt mine;-speram sa5ramana sindicat in intelesul deplin al cuvantului si sa NU urmeze calea altor sindicate).pe de alta parte ma bucur ca nu m-am amestecat in asa rahat.sa vedeti ce o sa puta in curand.
cu stima
PS Mai bine ma duc si ma inscriu direct la USL(nu conteaza daca-i PSD sau PNL sau PC) si de maine le devin si sef pe linie politica la aia din SCMD
Cel putin la PC o sa ma faca sef din prima si o sa ma puna sa-i dresez
Da de audit... gata s-a rezolvat?? s-au scos din belea!?

5 aprilie 2011, 16:42
da io m-am 'prins'TNT-atule.Cred ca in perspectiva viitoarelor alegeri si a campaniei electorale e nevoie de muuuulti lipitori de afise;si unde mai gasesti atatia oameni cu timp la dispozitie ,entuziasti,organizati si disciplinati ca pensionarii militari.
Ma intreb doar cum o sa-i organizeze?:pe grupe cu col. cdt.grupa cu servant 1-purtator galeata cu aracet
2- servant cu 2 galeti aracet rezerva
3-purtator de afise electorale
4-servant cu bidinea si pensule
5-observator(cercetas) sa nu-i prinda concurenta si sa-i cotonogeasca, sau politia daca lipesc afise de-am...lea
....si modul de organizare ar putea continua in mai multe variante
6- responsabil cu ruperea afiselor concurente
7- rezerva si purtator de scara aluminiu pt lipirea afiselor pe stalpi la inaltimi de peste 2,5 metri(anti concurenta electorala)

Deplasarea se va executa in coloana iar servantul 5 va merge cu spatele pt a asigura ariergarda(avand in fata ochilor servantii 6 si 7)

5 aprilie 2011, 18:05

dupa ce veti citi si continutul o sa vedeti ca nu eu sunt afiliat politic ci altii care incheie protocoale politice pt. binele lor in timp ce jura sa apere platitorii(pardon sindicalistii adica pe voi camarazii mei)

Plano10 spunea...

@akord
Nu stiu de ce ti se pare tie un lucru atat de rau ca un sindicat colaboreaza cu partidele politice, functie de interesele sale.
Se intampla la noi, cu alte sindicate, se intampla si in marile democratii.
Nu stiu daca ai realizat pana acum ca legile nusunt votate de sindicate ci de parlamentarii partidelor politice.Sindicatele promit sustinere in alegeri unui partid pentru realizarea scopurilor sindicalistilor si nu ale liderilor lor.
Sindicatele oportuniste sunt cele care semneaza protocoale cu partidele de la putere, asa cum sunt si inprezent unele afiliate din interes cu PDL.
Trebuie sa intelegeti o data pentru totdeauna ca nu este o rusine sa faci politica.
In conditiile actuale portocalii stiu ca nu pot sa-i atraga pe rezervisti. Este o mana cereasca pt ei mentinerea rezervistilor in afara politicii militante sau de sustinere electorala.
Eu unul salut colaborarea care s-a semnat la Craiova.

Avram Iancu spunea...

Oare toti pensionarii militari sunt la vrerea unei parti [carora nu le convine recalcularea?]si sa se revina la starea initiala ca asa doreste furerul?Chiar unii membri ramasi {multi am fost si putini au ramas]habar nu au ce masinatiuni se pregatesc cu aceasta masa >Oamenii inca nu au primit noile pensii si vad sindicatul ca pe un mesia ,dar dupa ce se vor dezmetici nici nu vor mai voi sa auda de asa ceva,deocamdata se practica MANIPULAREA.Deocamdata agonia dicteaza.Personal sunt de acord cu recalcularea ,mi se pare logica ,si chiar daca ma bucur de moartea caprei vecinului ,nu as vrea sa scada pensia niciunuia sunt de principiul "toata lumea sa traiasca numai noi sa nu murim"sunt dusmanul tuturor partidelor deoarece le consider stupine de hoti si talhari,indiferent de culoare politica.tigri2

Avram Iancu spunea...

PS Cu privire la cartianu ,spune la un moment dat ca un colonel pensionar are 38 de mil iar un medic specialist 13 .Ce medic specialist are 13 ,iar medicul stagiar nu e specialist>Iar daca am vorbi de un specialist [chirurg]par exemple are 13 mil pe ora nu pe luna.Oricum sa fac ceva pe matematica lui cartianu[sa facem].

Plano10 spunea...

@Tigrii 2
Propaganda asta cu toate partidele sunt la fel, toate sunt conduse de niste hoti, mincinosi, etc, este o scuza sau o justificare pentru cei care au votat sau inca mai intentioneaza sa voteze cu Basescu si cu PDL sau , cu acelasi rezultat, indeamna sa nu se duca lumea la vot.

Trebuie sa-ti mai amintesc ca alternativa la partide(pluralism) este DICTATURA?

akord75 spunea...

@plano 10
Totusi va repet ca exagerati cu propaganda unisens(pro....)
Declarativ sunteti obiectiv si impartial dar de fapt incercati sa influentati dpdv politic.
Pana la urma ne/nu ne vom duce la vot si daca da, oamenii vor vota indiferent de discutiile de pe acest blog sau de pe ORICARE ALTUL
Cei care mai haladuim pe aici pe la dvs,avem o varsta,experienta de viata si niste venituri care ne permit sa fim foarte putin influentabili cum lesne se poate observa din discutiile zilnice(ca doar n-o sa votez eu dupa cum imi zice Tigri2 sau Ilie de la scularie (nu va suparati sunt doar ex. alese aleatoriu))

ilie de la scularie spunea...

@akord75 spunea... 6 aprilie 2011, 07:25
Cî ghini li mai zîci matali , bre Akordule ...
matali ai sî votezi aşa cum ţi-o zîci telighenţia di feliu lu Pîrţapeviciu... cari ne-o bagat în butoiu cu boascî şî atunşi cînd ne-o pus de-am votat cu cederiştii lu Ţapu , şî atunşi cînd ne-o pus de-am votat cu potrocalistii lu pretenu vostru ...

Ică Şt. O. Victor spunea...

Orice ai spune Ilie, de cand urmaresc comentariile tale pe blogul acesta, nu ma pot abtine sa nu rad, indiferent daca subiectul in discutie a fost unul care sa determine, in mod normal, o asemenea atitudine! Si stii de ce? Pentru ca admir sincer capacitatea ta de a "moldoveniza" (nu stiu cum sa-i spun altfel) scrisul.
S-auzim numai de bine!

Plano10 spunea...

@akord
Sa ne intelegem!
Eu mi-am exprimat deschis convingerile politice in sensul ca vad in USL o constructie politica alternativa la incompetenta actualilor guvernanti si o sansa pentru reinstaurarea democratiei in Romania.
Fiecare e liber sa gandeasca sau sa voteze conform convingerilor sale.
Ii apreciez si pe cei care spun deschis ca Basescu si PDL reprezinta solutia cea mai buna pentru scoaterea Romaniei din criza. Dar nu-mi place ipocrizia celor care spun ca nu trebuie sa faca politica si, in loc sa-si laude preferatii, o dau cotita si critica doar opozitia. Sau induc ideea... nu va duceti la vot ca toti sunt la fel cu cei pe care ii sustinem noi.

CEZAR spunea...

Cei care-i critica ,e posibil sa le faca mai mult bine ,decat cei care-i lauda desantat

Avram Iancu spunea...

Asa e,aveti dreptate ,partidul s-au partidele sustinute de dvs.vor fi viitorul de aur al tarii numai ca toate si-au demonstrat aplecarea spre minciuna ,incompetenta si jaf din averea noastra,poate s-o ivi vreo grupare sau vreo forta care sa nu-si mai propuna inavutirea sub emblema politica.tigri2

Plano10 spunea...

@Cezar,@tigrii2
Cu cine va certati voi?
De acord ca si critica ajuta. Ia puneti voi mana si criticati-i si pe astia de la puetere, ca poate se indreapta.:):)
Cine va citeste crede ca voi sunteti adeptii formelor autoritare, ca sa nu zic dictatoriale, de guvernare.

Avram Iancu spunea...

Macar asa vre-un an pana curata tara de hoti ,le confisca ce-au furat,ii condamna si apoi se poate reinstaura democratia.tigri2

ilie de la scularie spunea...

@Avram Iancu spunea... 6 aprilie 2011, 13:58
Ghini li mai zîci şi matali Pisoiaş... da iaca cî pi domnu Dan l-o scos dintri partidi , şî pi Vadim sî pregătesc să-l popreascî la ocnî...

Avram Iancu spunea...

Eu nu pretind ca actualii sa ia puterea ca se vede cat sunt de murdari,ros-albastri sunt la fel,sa apara un "virgin"vorba demonstrantilor"aia hoti astia hoti,mamlor la toti"e ghini bre?Ighen?tigri2

CEZAR spunea...

@PLANO In Democratie trebuie sa dispara Autoritatea? nici gand. Poporul prin alegeri libere si democratice te investeste de fapt cu foarte foarte multa AUTORITATE. Depinde ce faci cu ea si cum o pervertesi in ,,sa faca fiecare ce vrea"

Avram Iancu spunea...

Vad ca in tara asta daca nu esti trup si suflet cu cate unii care se cred "guru"sau cel mai cel dintre cei-cei esti idiot sau mai nou "disperat"asa ne categoriseste maria sa "reformatorul"Dogaru ,ca am fi niste disperati care ne dam onoarea pe cuantumul soldei.Pai pe ce sa o dam?Care mai este rostul nostru de acum ,sau mai bine zis demnitatea nu trece si prin portofel?Sau vrem sa ne impopotonam cu grade si decoratii si sa mai facem pasul si partzul in fata multimii ovationande ,cine e bolsevic?Pe d-l "plano10"nu il acuz de inclinatii politice .fiecare cu atractia lui ,cu convingerile si argumentele lui.Eu imi doresc o pensie decenta si sa o capat inca o jumatate de secol,cu sanatate si bucurii-nu neaparat onoruri militare.tigri2

CEZAR spunea...

ASTA-I TIGRI2. si io la fel.Restul sunt panglicarii de adormit fraierii

Plano10 spunea...

@Tigrii2
Nu vrei sa intelegi deloc ca nu este condamnabil sa ai inclinatii politice!
Cine spune ca nu face politica nici nu distinge care este interesul sau.
Uite, tu scrii pe bloguri pt a fi auzita opinia ta si pt. a-ti apara un drept castigat printr-o decizie politica. Se chema ca faci politica, nu te mai ascunde dupa cires!

akord75 spunea...

acum am citit si eu minunatia de pe blogul scmd.
deci victoria e asigurata.Deja se stie 'strategia adversarului'ca doar e scrisa in titlu si inca pe un an inainte(astia da 'cercetasi'). Dupa care m-am 'delectat' cu ultimele oferte de cursuri.Piparate tarife si pentru ce...??Ptiu drace ca ma gandii la Piperea

akord75 spunea...

Plano10 are 2 obiective
1- sustine interese de partid NECONDITIONAT(a se intelege platit indiferent sub ce forma ca nu doar bani sunt pe lumea asta)
2- cine indrazneste sa nu fie de aceeasi parere este 'pus la punct'.Pana la urma se va uita in oglinda si se va pune singur la punct.Ca el ia bani din ce posteaza noi nu.Deci el are obligatii pt.banii incasati noi suntem liberi si asta il duce la 'turbaciune'

ilie de la scularie spunea...

Era , pi la noi p'in sat , un fost adjutant di la armatî ... cî fusăsă scos la pensie înainti di a sî înnoi lumea cu adjutanţi-şăfi ... Şî fusăsă el scos la pensie cu oleacî di 'cîntic' cî trebuie sî sî facî loc la alţii mai tinerei ... Şî tari erau amarîti tăti neamurili lui cî nu l-o mai ţînut la servici ... da cînd i-o vinit lui vremea sî sî pitreacî di pi lumea aiasta , o lasat cu limbî di moarti şî cu blăstăm pi tăti neamurili , cî pi el să-l îngroapi îmbracat melitar , cî el aiasta o fost la viaţa lui ...
Amu ... cred cî sî întoarci în mormînt , saracu , cînd audi nişti JAGARDELI POTROCALISTI vorghind , dispri armata , cî ei nu au nevoie di onoruri melitari ... ca aiestea îs panglicării di adormit fraierii ...

akord75 spunea...

@plano 10
Nu te obosi sa ma contrazici.Mai bine fa-ti un ziar de partid si arunca masca impartialitatii ca nu-ti face cinste

akord75 spunea...

@plano 10
citez plano 10;"Eu ii felicit pe cei de la SCMD Craiova pentru incheierea acelui acord de colaborare cu USL.
Poate ar fi bine ca si Dogaru sa mai lase din orgoliu si sa incheie un protocol similar la nivel national"
Si de ce va scarpinati d-nule plano 10 prin caciula??.
Pur si simplu dogaru transforma SCMD in partid (ca sa stie si fraierii platitori de cotizatii despre ce e vorba) dupa care pasul urmator se aliaza ,eventual fuzioneaza cu USL prin absorbtie si totul e gata simplu corect si transparent.Pentru ce atatea protocoale si intelegeri??Nu cumva din prea multa "corectitudine" +incasare cotizatii.De ce au cerut cotizatia in avans pt.anul 2011 inca din dec 2010??.Vedeti ca felicitati pe cine nu trebuie din interese meschine de partid
Oricum dupa legea de infiintare a sindicatelor(cititi-o cu atentie)SCMD nu este sindicat in adevaratul sens al cuvantului si nici nu indeplineste criteriile unui sindicat dpdv legal.Cum a obtinut decizia judecatoreasca de infiintare e deja o alta discutie

akord75 spunea...

@plano 10
Deci SCMD se aliaza cu USL.OK dupa cum doresti si tu si ei
USL ajunge la putere(mai devreme sau mai tarziu va ajunge cu siguranta)Ia luminati-ne si pe noi ce va face DUPA aceea SCMD
Ca dvs acum ganditi pe termen scurt prin prisma intereselor PROPRII de partid,e de inteles dar pe noi ceilati multi(dar nu atat de prosti pe cat credeti)CU CE NE AJUTA.Haideti ca de abia astept sa aud niste promisiuni frumos poleite ca doar ne-am antrenat in domeniu fo' 20 de ani

vertebrosu spunea...

@Avram Iancu
Schimba-ti ,,PSEUDONIMUL".IANCU este un spirit,tu un ,,paros"(felina2).

Avram Iancu spunea...

@vertebrosu.1.tigri2 vine de la "tiger two"o misiune cu anunmite trupe straine ,asa se chema.2.Iar "Avram Iancu "nu mi-am ales-o eu ci mi-a dat-o blogerul[banuiesc plano10] .3.dar 'vertebrosu'ce sens are si din ce dictionar a fost extrasa?4.calul moare de batran...tante belle cosa,amice.tigri2

Plano10 spunea...

@akord
De ce ii judeci tu pe altii dupa cum esti tu?
Tu n-ai facut nimic in viata ta din placere, din pasiune, din convingere? Ai fost platit si pentru propriile tele hobiuri?
Sa stii, dupa cum vezi din tematica blogului, ca nu scriu aci doar pe teme juridice, iar in cadrul acestei tematici nu scriu doar pentru informarea rezervistilor militari.
Daca nu-ti place politica liberala sau social-democrata nu te obliga nimeni sa citesti ce scriu eu in domeniul politic.
Rezuma-te sa citesti informatiile pe care le primesti cu privire la pensiile militare sau completeaza-le, pentru a beneficia de ele si alti camarazi de-ai tai.Din spirit de camaraderie...
Lasa ipocriziile cu apolitismul ca nu te crede nimeni.
Te rog nu mai cara aci ce-ai scris pe alte bloguri. Sau, daca o faci, reformuleaza.