Un produs Blogger.

luni, martie 09, 2015

Jelania „inghetatilor” il dezinformeaza pe presedintele Johannis

53 comments
Un grup de filiale dizidente din SCMD-ul condus de Mircea Dogaru a luat decizia de a adresa o petitie noului presedinte al Tarii, cerându-i ceea ce nu intra in prerogativele domniei sale, potrivit prerogativelor constitutionale.
Eu ma asteptam ca petitia sa se refere la dezbaterile care au loc in prezent in legatura cu Proiectul Legii pensiilor militare, solicitând presedintelui sa ceara decidentilor politici sa urgenteze adoptarea noului proiect, in asa fel, incât, sa rezolve si problema celor 5-6 mii de pensionari MApN care au mai ramas cu pensiile micsorate prin recalculare/revizuire si transformare a pensiilor militare in pensii contributive, nemultumiti de masurile reparatorii luate de Guvernul Ponta prin L 241/2013.
De unde intelepciune?
In scrisoare se razboiesc cu cei peste 85-90%  camarazi de-ai lor, care, prin acelasi proces de recalculare/revizuire s-au ales cu pensiile majorate, printr-un artificiu de calcul, introdus de fostul ministru al Apararii, Gabriel Oprea, fiind anihilata intentia regimului Basescu de a micsora toate pensiile militare. Problema petentilor este ca Gabriel Oprea a grevat bugetul cu cheltuieli suplimentare pentru pensii, in locul asteptarii de a le micsora.
Nu este un capat de tara ca au sesizat Presedintia cu o problema care nu mai preocupa toti militarii pensionari. Dar, sa nu dezinformeze. Ce or fi crezut? Presedintele e nou si-l aburesc. 
Consilierii presedintelui pe probleme de aparare si siguranta sunt cunoscatori ai fenomenului. Cel putin fata de ei sa le fi fost rusine  sa dezinformeze. 
Dezinformari:
1. Petitioneaza in numele a 26 000 de pensionari militari MApN
Se stie ca acest numar de pensii micsorate a cuprins in 2011 si pensionari ai Caselor Sectoriale ale MAI si SRI. La MApN au fost 8-9000 pensii micsorate, din care multe deja au depasit cuantumul din 2010, prin actualizarile valorii punctului de pensie din 2013, 2014 si 2015. 
2.Recalcularea/revizuirea ar fi incalcat principiile neretroactivitatii si ale dreptului câstigat.
CCR s-a pronuntat prin mai multe dcecizii, respingând astfel de sesizari de neconstitutionalitate. Mai mult, a precizat ca numai in cazul pensiilor contributive se poate invoca dreptul câstigat, nu si in cazul pensiilor de serviciu.
3. Recalcularea/revizuirea ar fi incalcat legislatia europeana in domeniu.
Curtea Europeana a Drepturilor Omului a respins ca inadmisibila sesizarea cu privire la incalcarea Conventiei Europene a Drepturilor Omului prin Legea 119/2010.
4. Instantele au stabilit prin hotarâri definitive pastratrea pensiilor in cuantumul prevazut in deciziile emise in baza legii 164/2001.
ICCJ, sesizata fiind prin Recurs in Interesul Legii, a decis ca si pensiile stabilite prin hotarâri judecatoresti sunt revizuibile, potrivit art. 20 al Normelor de revizuire, aprobate prin OUG. nr,1/2011, si ca hotarârile judecatoresti care au decis impotriva legii nu au autoritate de lucru judecat.

Presedintele nu are competenta sa rezolve cele trei cereri ale petentilor. Oamenii au ramas cu mentalitatea de pe timpul lui Ceausescu: presedintele, Comandant Suprem, poate rezolva totul.
Scrisoarea va fi indrumata catre MApN, care o va clasa, asa cum a procedat si cu scrisoarea adresata premierului.




53 de comentarii:

Ionel N. spunea...

@ Huhurez
De ce ,daca demersul colegilor este in van, mai te ostenesti sa-l ridicularizezi ?
Ai incercat vreo data sa te situezi in postura unui coleg care intrevede o posibila "indexare" "post mortem"?
Mi-am propus sa nu mai comentez pe tema dihoniei ce exista intre militarii rezervisti ,insa indignarea pricinuita de anumite abordari (vezi aceasta postare ) ma face renunt la acest gand....
Ce ai fi avut de pierdut domnule H daca sustineai initiativa celor cativa militari adevarati pentru intrarea in normalitate si pentru camarazii (?) tai napastuiti de legea 119/2010 ? Pierdeai ceva ? Sau poate cistigai stima acestora !!

Huhu Rezea spunea...

@Ionel
Mare trebuie sa fie pizma acestei mânute de „inghetati” impotriva camarazilor lor, daca problema care ii roade cel mai mult este ca 85-90% au câstigat prin recalculare si numai ei au pierdut.
Nu-i multumeste ca si-au recâstigat cuantumul avut in 2010.
Nu-si pun problema ca puteau sa râmâna in plata cu cuantumul contributiv care se indexeaza din 2013, nemaiasteptând momente „post-mortem”.
Majoritatea militarilor pensionati sunt preocupati ca noul proiect al legii pensiilor sa li se aplice si lor, pe când reintregitii au ramas inghetati in proiect.
Cum sa nu sanctionezi un asemenea tupeu ? Chiar isi inchipuie ca prostesc autoritatile prin dezinformare?
Am fost si eu pentru o scurta perioada in situatia lor, dar nu m-am suparat pe cei care prin recalculare/revizuire, pe merit, au primit o pensie mai mare.
Eu scriu ceea ce simt, nu ce ar trebui sa placa unora sau altora.
Ma bucur ca blogul este citit si de cei care sunt de acord, dar si de cei care nu sunt de acord cu opiniile mele.
De altfel, blogul este de informare juridica in probleme de pensii, mai mult decât de opinie.

Ionel N. spunea...

@Huhurez
Iar nu mi-am tinut cuvantul si-mi permit o mica replica:
De ce ii urasti pe cei "inghetati" ? In general ,sunt colegii tai de liceu militar ,de scoala militara etc. De ce atata ura ? Ce daca sunt numai 0,005%!? Au gresit ei cu ceva ca statul sa-i pedepseasca ?
Incearca sa fii pentru o clipa "inghetat" pe vecie si sa vezi ce simti!!
In rest, numai de bine !

Unknown spunea...

Poate ca estre bine ca Presedintele sa afle una si alta...nu cred ca a fost dezinformat.
Hotararile CCR...si schimbarea de "macaz" a CEDO, dupa vizita a multor magistrati la Bucuresti in 2010...se pare ca va sunt necunoscute.
Ceea ce nu-mi vine sa cred, este "ticalosia" cu care promovati ideea ca o minoritate a "inghetatilor", cum va place la fel de peiorativ sa-i numiti pe oamenii care au avut de suferit, chipurile le face un mare rau "recalculatilor pe +"....
Chiar e ridicol cum ganditi.Un pic de cenzurare a "gandurilor" domniei voastre n-ar strica, nu de alta dar daca sunteti fost militar ar trebui sa aveti un pic mai multa compasiune si intelegere pentru proprii camarazi, indiferent de situatie.
Asta daca nu aveti "misiune" sa puneti la pamant orice "zbatere" in aflarea a ceea ce s-a intamplat rau unora dintre noi in anii trecuti. Si unul singur daca ar fi fost ar trebui sa va abtineti in a lua la misto problema cu care se confrunta. Altminteri, eu unul,apreciez faptul ca va preocupati sa fim tinuti la curent cu ceea ce se mai intampla cu noi, insa unele comentarii pe care le faceti sunt pline de o "suficienta" vecina cu un anume tip de aroganta atotstiutoare care nu prea ar trebui sa va caracterizeze..am totusi sentimentul ca nu prea sunteti un militar de cariera adevarat. Aveti ceva mai multa "civilie" in CV...:))

Huhu Rezea spunea...

@Ionel
Ura este a acestor frustrati impotriva camarazilor cu pensii majorate prin re/re.
In frunte cu Dogaru, au facut demersuri smecheresti pentru abrogarea L 119 si revenirea tuturor pensiilor militarilor la cuantumul din 2010.
Nu am uitat cât de codosi au fost acesti rasfatati al Legii 164/2001.

@Dan Sutu
Daca nici deciziile CCR si CEDO nu mai sunt repere la care ne raportam, inseamna ca militam pentru haos si dezordine.
Ticalosie maxima este in acea petitie catre Presedinte, in care frustratii se plâng pe aproape o pagina ca Basescu nu s-a tinut de cuvânt sa faca economii la buget in 2010 si, prin modul de calcul, a micsorat pensia la numai câteva mii de pensionari, pagubind masiv bugetul statului prin majorarea pensiei la peste 150 000 de militari.

He,he! De când m-am pensionat, din cauza imbecilitatii Legii 164/2001,care a persecutat timp de 8 ani pensionarii aflati in plata la 01 04 2001, a trebuit sa ma recalific si sa prestez multa vreme in civilie.
De aceea ti se pare ca nu mai sunt militar de cariera.

Mihai spunea...

Daca cei 90% nu au voie sa faca referiri la zbaterile celor cîteva mii ramasi inca netrecuti de limita la care functioneaza indexarea atunci nici voi cei cîteva mii nu ati prea avea voie sa loviti in stil total lipsit de fair-play in camarazii care prin acel artificiu introdus de Oprea au scapat la limita sau cu o tura-doua de neindexare de regulile maretei L241 croita tot de atotputernicul atotstiutor Dogaru,taietor impreuna cu un pe rol ministru penal al grupelor de munca acordate si in mapn ca si in MI, facator de pensii speciale pentru pilotii civili, grefieri,revolutionari introducator al societatii civile in sindicat doar se vor mai aduna ceva cotizati,mare sustinator pontist- melescanizat, apoi in cor prin acest material mare sustinator al presedintelui si lucrului bine facut si altadata laudator al domnului Oprea pentru ca a salvat de la dezastru pensiile militare. Niciodata insa nu am auzit de la ei, decît cind au fost strînsi cu usa ,ca ar exista pentru militari si problema uniformizarii grupelor de munca, a separării grupei CS de AC, a recalcularii prin noua lege a tuturor pensiilor, iar acum prin acest material a promovarii noii legi a pensiilor.
Acest demers pe lînga ”ingredientele ”puse impotriva celor 90-95% este aproape un atac miselesc chiar la promovarea noii legi a pensiilor militare.
Tare imi este frica ca nu cumva presedintele in rigoarea lui sa ia o hotarîre ferma care sa nu fie pe placul nimanui ,iar actele normative viitoare sa respecte principiul -nimeni mai presus de lege.

CEZAR spunea...

Il doare pe Klaus fix in pix...de problema !!
Tare imi este teama sa nu intrebe un consilier ..in stilul lui caracteristic...
- Ia spune.....domnule ...ce vechime ....au ...astia ....care se vaieta ....ca ...nu sunt ...multumiti......cu aproape .....3000 pe ....luna.....
Pai 15 ani sa traiti ..don comandant suprem....si poc ,poc din calcaie !
Daaaaaa.....pai bine ....asta-i lucru ...bine ...facut ....??
Ia ...recalculati.......mai ....bineeee......cred ...ca este ....o greseala .......
PS. discutia ..pe parcursul unei saptamani ..

Huhu Rezea spunea...

Ranghiunosul @Trofin confirma. prin calcule pe Blogul potecarului, numarul mult mai mic de „inghetati”, beneficiari ai pomenilor Guvernului Ponta fata de numarul cu care a fost dezinformat Johannis.

„Trofin10 martie 2015, 11:23
Am fost si raman un om al cifrelor.
Pentru a veni in sprijinul acelor camarazi care au opinii contrare numitului Huhu Rez ( persoana care considera pe toti pensionarii militari NEIMBUIBATI - adica cu pensii neindexabile, oblojiti de legea 241/2013- ca fiind "ranghiunosi " fiindca afecteaza imaginea celor cu pensii continuu majorabile doar pe baza unui singur merit - au trait mai multi ani prin serviciile armatei , nu ca au contribuit mai mult decat pensionarii neimbuibati , fiindca principiul contributivitatii in armata a fost asimilat ca sa se poata reconstrui unitar legea pensiilor din 2010 ) , fac apel , iarasi (!) la tabelele MApN din 08 Dec. 2011 cu situatia pensiilor recalculate. In acele tabele figurau , la data respectiva , pentru MApN 76891 pensionari dintre care 69160 cu pensii recalculate mai mari decat cuantumul din dec. 2010 , 185 de pensii cu acelasi cuantum din dec. 2010 si 7546 de pensii cu cuantum mai mic decat in dec. 2010.”

Cred ca se inseala când sustine ca numai 335 din cei 7546 diminuati prin recalculare au depasit cuantumul din 2010 in urma actualizarilor vpp din 2013,2014, 2015, actualizari care au insumat 12,76% si majoritatea pensiilor diminuate avea cuantumul de 3000 lei.

CEZAR spunea...

..aaa..Trofin ..un alt contabil prin Armata ..un alt Mos Ppppartag ...!!

CEZAR spunea...

Doar ASTA VOR LATRAII POTECARI !! NORMAL LA VECHIMEA LOR DE 15ANI...ARANJATI PE ULTIMA LUNA CU FUNCTII MARI ...le vine manusa ...
!,,Zice Potecarul..insolent ...,,
Exista o singura cale clara de rezolvare a problemei de catre stat: reintrarea in vigoare a Legii nr. 164/2001 privind pensiile militare, exact asa cum era aceasta formulata inainte de aparitia Legii nr. 119/2010! Ulterior, Legea nr. 164/2001 putand fi amendata, modificata etc.!

Huhu Rezea spunea...

Ptiuuu!
Ce limbi ii trage Potecarul noului Comandant Suprem. Auzi... este primul oficial român care vorbeste despre salariile si pensiile militarilor.
Daca tot o face sa pi-pa-ie mai sa-ca-dat, in ritmul de vorbire al sa-su-lui.

mos alecu spunea...

Măi , iubitorilor de contributeala ...
Sedeti blinzi !

Nici acest "grup" si , cu atit mai putin , nici cetateanul (patron de blog) cu mintea la nivelul copiilor neadmisi in "clasa 0" , nu va pun in pericol iubita voastra contributeala !
Daca ati sti sa cititi si sa intelegeti ceea ce cititi , ati observa ca nici "grupul" si nici cetateanil cu mintea zburătăcită nu doresc renuntarea la contributeala !
Ei doresc :
- plata sumelor "retinute" celor din l.241 in perioada de dinainte de l.241
- acordarea unei majorari de 100% a punctajelor obtinute in "alte conditii" .
Atit !
Nu-i intereseaza pe ei alte probleme !
Sa li se dea lor acele sume ... si gata , toata lumea-i fericita !

Restul frazeologiei folosite de acestia ... sint cuvinte care , spera ei , ca "din coada au sa sune" ... si vor produce un efect "devastator" asupra destinatarilor ...

Mihai spunea...

Băi da cum de se abtine alde mos Alecu sa nu-și exprime sentimentele vizavi de noutatile aparute.

Mihai spunea...

PS
No ca pîna am scris io zapisca apăru si marele nostru părerolog mos Alecu.

Huhu Rezea spunea...

@mos alecu
Bine ca esti d-ta repetent in „clasa 0” si n-ai observat ca „ei vrea” si pensie militara si pensie contributiva.
Ca sa fie „lu-cru bii-ne faa-cut” :):)

CEZAR spunea...

Zice Retard R-123 catre Piloate -Avianul....,,,PS 1: Zi sa mori tu, ca nu esti aceeasi persoana cu Huhurez, CEZAR si inca vreo 3-4!

Ba asta ma enerveaza ! Cum sa ma jigneasca in halul asta ....hi ..hi

mos alecu spunea...

Cind am spus : "Daca ati sti sa cititi si sa intelegeti ceea ce cititi..." nu ma asteptam la o atit de rapida si clara confirmare a faptului ca nu stiti sa cititi si , cu atit mai putin , sa intelegeti ceea ce cititi ...

S-a ofuscat cineva din cauza definirii , de catre mine , a "cetateanul (patron de blog) cu mintea la nivelul copiilor neadmisi in "clasa 0"" ...
Intelegind , ofuscatul , ca ar fi fost vorba despre el !

Mai citeste , ofuscatule , si , poate , vei intelege ca este vorba despre cel care doreste , numai , majorarea punctajelor celor din "alte conditii" ...

mos alecu spunea...

Un boulean de aici se leaga (pe alt blog) de karadeniz : "avianyc10 martie 2015, 17:23
@ Karadeniz
Dar cum naiba se face ca la MI aplicarea HGS 1019 nu a fost declarat ca fals..." .

Boulene ... ti-am explicat , mai demult , si pe aici : hg s-1019 nu este pentru MAI . HG S-1019 a modificat , in hg 1294/2001 , NUMAI anexa referitoare la MApN .
La MAI este aplicabila hg 1822/2004 . Iar hg 1822/2004 contine ceea ce contine hg s-a019 .

Huhu Rezea spunea...

@mos alecu
Vrei sa lovesti 2 din manda! Adresarea acea impersonala, de regula, o folosesti fata de gazda. Ce, nu puteai sa scrii Potecaru? Ti-e frica, de, pote te ameninta si pe d-ta cu piscociul!

Auzi la el,potecar.
Au scos astia proiectul legii pensiilor pentru ca i s-a incuviintat unuia de la Arges executarea silita a Casei Sectoriale.
Asa-i trebuie Casei, daca nu stie sa-si faca apararea in instanta. Si sa se indrepte cu actiune de recuperare a pierderilor de la conselerul juridic care, probabil, a depasit vreun termen de prescriptie.

Mihai spunea...

@ mos Alecu
o fi el bouleanul boulean insa asta nu te scutesti sa rumegi bine ce scuipi. hg 1822/2004 se refera doar la politisti . Ori MI mai are si militari ,militari care se supun unei anexe din HGR 1294 cu modificarile ulterioare adica si HGS 1019.
Nu-i nimic putina apă rece si trece . Asta-i daca te-ai sculat doar după apusul soarelui.

Huhu Rezea spunea...

@avianyc
L-ai prins in ofsaid pe @alecu.
Stie el ceva, dar a gresit nitel.
HG 1294/2001, referitoare la conditiile de munca pentru cadrele militare in activitate, a avut vreo 6 Anexe, pentru fiecare dintre institutiile militare.
Anexa 1 care a fost modificata prin HG S 1019/2010 se aplica doar cadrelor MApN.
Celelalte anexe ale HG 1294/2001, pentru MAI,SRI, SIE,SPP etc, au ramas nemodificate de HG-ul secret din 2010

CEZAR spunea...

Ce s-a imblanzit Mos Alecu !! Mai sa zici ca-i de-al nostru ...
Atentie ca ataca subversiv .....

mos alecu spunea...

Mdaaaaa !
Ne spune cineva ... descoperitor al apei calde : "L-ai prins in ofsaid pe @alecu.
Stie el ceva, dar a gresit nitel." ...

Dupa ce ca mos alecu va invata carte ... acum cica "stie el ceva , dar a gresit nitel ." !

Chestie de memorie !
Memorie care defineste inteligenta !
Unde memorie nu-i ... nu-i !

Deci ... sa-i repetam acestui descoperitor al apei calde !
Nu putem sa-i improspatam ceea ce nu are : memoria !

As spune ca-i repet si bouleanului ... dar bouleanul si-a sters comentariul la care ii dadeam eu raspunsul urmator ...

mos alecu spunea...

La : "Păi dacă la jăndari + poliţişti + alţii din MAI şi SRI li s-au recalculat pensiile cu HGS 1019..." .
Nu !

A inceput ceva Huhurez sa spuna ... dar doctorii si avocatii nu vorbesc decit "contra cost" !
Asa si el : arunca momeala si atit !
N-ar explica pe intelesul "prostimii" nici sa-l pici cu ceara !

Deci ....
Stiu c-am mai spus-o ... dar ... "repetitio mater studiorum est !".

La "infiintarea" l.164/2001 trebuia "o ceva" care sa statueze problema conditiilor de munca pentru militari .
S-a "editat" hg 1296/2001 . Pentru toata "militarimea" romaneasca : MApN , MAI (pe vremea aceea si politistii erau militari) , SRI , STS , SIE , SPP , Ministerul Justitiei (gardienii de la penitenciare erau militari ... ca politistii) . Aceasta are 6 anexe : pentru fiecare "parohie" in parte .

In 2004 politistii si gardienii de la penitenciare se "civilesc" .
Se emite o lege a pensiilor de stat pentru politisti .
Este nevoie de "redifinirea" conditiilor de munca ale politistilor in contextul noii legi a pensiilor lor .
Se emite hg 1822/2004 ... conditiile de munca pentru politisti .
Aceasta este mult "mai generoasa" ca hg 1294 . Este , cumva , "imbunatatita" ... asa cum , abia in 2010 , se va realiza (NUMAI) pentru MApN cu hg s-1019 .

Deci politistii sint multumiti de conditiile de munca ... pen'ca ele fusesera oficializate inca inainte de re...re...re... Ca urmare ele putind fi luate in calcul si pentru cei re...re...re...

Pe cind la MApN ... hg s-1019 nu este aplicabila decit celor care erau IN ACTIVITATE la data aparitiei ei .
Este aplicabila pentru toata perioada in care respectivii au fost in activitate ... nu numai pentru "restul" de activitate de la data aparitiei hg s-1019 (daca au trecut in rezerva cu drept de pensie ... daca au trecut in rezerva fara drept de pensie , pa aplicare conditii de munca) .
HG S-1019 modifica NUMAI anexa 1 (aia a MApN) din hg 1294.
------------------------------------
Chestia garienilor de penitenciare ... mi-este neclara din punct de vedere alnormativelor conditiilor de munca ...
Se pare ca ei (dupa civilire) au ramas cam "cu curu-n doua luntri") ... De aceea acest proiect de lege spune ca si gardienii de penitenciare beneficiaza de prevederile hg 1294 ... Probabil ca se refera la acea anexa din hg 1294 despre gardienii de penitenciare de pe vremea cind ei erau militari ...
sâmbătă, 14 februarie 2015, 07:26:00 EET
( ://www.huhurez.com/2015/02/alta-discutie-despre-proiectul-legii.html )

Huhu Rezea spunea...

@mos alecu
Surprinzator, cu toate ca atunci dezvoltasei corect ceea ce eu spusesem intr-o fraza, mai sus nu ti-ai mai adus aminte de Anexa 1 la HG 1294/2001 si ii bagasi pe toti MAI-stii la politioneri.
Se mai intampla.
In 2004, când politistii se civilisera, asa cum am mai spus, toti MAI-stii, inclusiv politistii pensionati inainte de L 164, primisera pe cale judecatoreasca sporul pentru conditiile de munca.

fiducius55 spunea...

marți, 10 martie 2015
DOAMNA CRISTIANA IRINA ANGHEL ÎI INTREABA PE MINISTRUL DUȘA ȘI OPREA

RAPORT CATRE POPORUL SUVERAN
ÎNTREBARE
Adresată: MIRCEA DUȘA – Ministrul Apărării Naționale
GABRIEL OPREA – Ministrul Afacerilor Interne
Şedinţa Senatului din data de: 09 martie 2015
preluare scmd Oradea
Obiectul interpelării: Legea pensiilor militare
Domnule Ministru,
În “Programul Legislativ al Guvernului României pentru anul 2014 – principalele reglementări”, din ianurie 2014, la pagina 5, la punctul 3 se frace vorbire despre un Proiect de Lege privind statutul cadrelor militare, gradaţilor şi soldaţilor, Iniţiatori: MAN ,PRIORITATE LEGISLATIVA - prima sesiune 2014, martie 2014, cu motivarea realizării unui act normativ flexibil, care să configureze, în mod unitar, cadrul juridic necesar exercitării profesiei militare în toate instituţiile din sistemul de securitate şi apărare naţională,
iar la punctul 4 se face vorbire despre Proiectul de Lege privind pensiile militare de stat, Iniţiatori: MAN, PRIORITATE LEGISLATIVA - prima sesiune 2014, martie 2014, cu motivarea: “Proiectul de lege instituie reglementări prin care se revine, în principal, la regulile care caracterizau sistemul pensiilor militare de stat, în mod similar cu sistemul de pensii militare din statele membre NATO.”

Suntem în martie 2015 (poate sunt eu ignorantă și nu știu să mă informez corect) dar nu știu de existența unor asemenea proiecte înregistrate la Parlament.
Având în vedere prevederile actuale care discriminează militarii în raport cu alte categorii de pensionari, dar și discriminarea dinlăuntrul categoriei (ofiteri care au pensii mai mici decât subordonații lor, doar pentru că au ieșit la pensie anticipat iar guvernarea anterioară a considerat legal ca pensia să nu mai fie reîntregită la împlinirea vârstei standard de pensionare etc.),
având în vedere promisiunile electorale,
având în vedere depășirea termenului liber asumat cu un an.
Vă întreb, cu tot respectul, domnule ministru:
Când vă veți respecta cuvântul dat?!
Vă invederez faptul că, deși nu sunt specialist în domeniu, în cazul în care nu vom avea înregistrată la parlament multrâmbițata lege, luna aceasta (martie 2015), voi depune eu o inițiativă legislativă.
Militarii (în rezervă și retragere) merită respectul nostru, al tuturor, și tergiversarea, de ani, a soluționăriii problemelor lor, din punctul meu de vedere, este inacceptabilă.
preluare dupascmd Oradea

Mihai spunea...

@ Huhurez
Expertul mos Alecu ca intotdeauna iese din ofsaid pe după tușa (adica se da in afara terenului, pe urma intra in teren si sare la gîtul arbitrului). Mare șmecher. Si daca îi asa cum toaca in coment sa ne spuna impreuna cu Karadeniz trecut in batalionul lui R 26.. de ce au afirmat sindicatele din MAI in urechile lui Dogaru ca la ei HGS 1019 s-a aplicat din 2011.
Ma gîndesc ca Dogaru nu o fi mai aruncat o gogorita pe piată asa doar ca sa mai dea o sperantă celor care mai spera in asa ceva.
No,mosule, acordeaza stuna si cîrîie,poate lamuresti mai pe deplin dilema.
Huhurez sa-i acorzi prioritate 0 daca se poate.

CEZAR spunea...

Baaai Piloate ..lasa-l bai ca Mosul sufera !
Sa clampanesti aiurea in tramvai ....peste 5 ani ..ii dureros !!
PS.. Baaai piloate ..ti-am spus bai ca Caprele nu sunt capre ..!!!
Ai vazut ce a patit Tony Lopata ...daca si-a bagat laba si a vrut sa vinda ...fara avize ..un lot de capre ..???

Mihai spunea...

Caprare ,chiar voiam sa te atentionez prin biroul de presa al federatiei stînilor fara cîini din Ro nu cumva sa intri cu caprele pe sub sîrma ghimpata la ruși.
Mai bine pastreaza-le si le dai mită ca sa nu-ti distruga stîna cînd or trece pe aici cu grebla.
Tine si pentru R 26... cîteva ...... pentru antrenament in teren variat.

Mihai spunea...

Cezare,cine stie ce-or fi ”mîncat” caprele alea de o trebuit ”importate kakarazele” la bietii ruși.
Ca ma gindesc io din biroul contabil al stinii ca nu trece parlamentarul de la grebla la mertan din 50 de capre amarite.
Doar mos Alecu cu contabilitatea paralela are dreptul sa ma contrazică.
Îti mai aduci aminte cînd Haisam ”o tulea” de pe aci nestingherit tinindu-se de coada oii ”care stia drumul”....si tinea si” cîrma vaporului”.

mos alecu spunea...

Multa lume-i năcăjită cu_capu' !.
Ma-ntreaba un boulean : "Si daca îi asa cum toaca in coment sa ne spuna ... de ce au afirmat sindicatele din MAI in urechile lui Dogaru ca la ei HGS 1019 s-a aplicat din 2011."
Primul raspuns ar fi : "Intreaba-i , boulene , pe ei ! Nu ma-ntreba pe mine !" .
Dau nu asta ar fi chestiunea ! Chestiunea ar fi ca nu stiu daca acei sindicalisti au spus o asemenea prostie dogarului ... Mai degraba dogaru , in nestiinta lui crasa in doemniul pensiilor , a scos si el o zicere ca sa vada cotizantii ca_cit este el de interesat si de cunoscator in problema ...

mos alecu spunea...

Tot despre "lume năcăjită la creere" ...

La un blog vecin a aparut un comentariu al lui "AC/DC10 martie 2015, 16:58" .
Ce ne spune AC/DC :
- a iesit la pensie in oct.2008
- a aflat intimplator despre existenta l.14/2007 si l.90/2008
- NUMAI din cauza ca a aflat despre cele doua legi i s-a facut o pensie mai mare
- pentru a i se aplica si lui prevederile celor doua legi "a umblat" si si-a completat dosarul personal cu multe adeverinte ...

Nimeni nu i-a atras atentia lui AC/DC ca cele doua legi NU I SE APLICAU ... de nici o culoare ! . Cele doua legi stipulau ca beneficiaza de conditiile de munca stabilite de hg.1294/2001 SI MILITARII PENSIONATI INAINTE DE 01.04.2001 (inainte de l.164/2001) .
Militarii pensionati dupa 01.04.2001 (asa cum este si cazul lui AC/DC) erau PE DEPLIN in prevederile hg.1294/2001 , prin prevederile l.164 ... fara a avea nici un amestec din partea l.14/2007 sau l.90/2008 .

Aaaaa !
Situatia ca AC/DC a trebuit sa umble pentru a-si completa unele date din dosar (memoriul original) este alta chestie ... Este vorba despre comoditatea unor cadristi care nu-i actualizasera documentele de evidenta ...
Dar nu este vorba in nici un fel despre aplicarea (pentru AC/DC) a prevederilor l.14/2007 sau l.90/2008 ...
Se vede treaba ca_contabila , care-i furnizase pretioasa informatie despre existenta celor doua legi , era cam plopizda (in domeniul legilor) de felul ei ! ...

mos alecu spunea...

Si ... tot la lumea "năcăjită la creere" ...

La comentariul lui AC/DC (despre care vorbeam mai inainte) ... bineinteles ca a aparut un vajnic aparator al contributeliii . Aparator care sa-i "iecsplice" lui AC/DC ca_cit ii de buna l.119/2010 ...
Spune invatatorul nostru de pe-acilea : "Noroc ca Legea 119/2010 a aplicat din oficiu sporul pentru conditiile de munca." ...

Iar se dovedeste ca memoria este generatoare de inteligenta ! Iar cind memorie nu-i ... nu-i !

L.119/2010 NU a aplicat conditiile de munca "din oficiu" .
L.119/2010 a aplicat NUMAI acele conditii de munca recunoscute printr-o decizie pe l.164 :
"Art. 9. - Constituie stagiu de cotizare în sistemul public de pensii:
a) vechimea în muncă recunoscută pentru stabilirea pensiilor până la data de 1 aprilie 2001;
b) vechimea în serviciu recunoscută pentru stabilirea pensiilor, în cazul persoanelor prevăzute la art. 1 lit. a) si b), până la intrarea în vigoare a prezentei legi." .
----------------
Da ! L.119/2010 a creat o "portita" pentru cei care nu stiusera despre l.14/2007 si l.90/2008 : le-a dat posibilitate sa obtina documente doveditoare ; sa le trimita la CPS ; si sa le fie recunoscute conditiile de munca de la 01.01.2010 .
De retinut : cu documente doveditoare obtinute de impricinat ; nu "din oficiu" ...

Pentru uituci : S-a facut minareala aia cu CMZ Bucuresti . S-au marit niste pensii cu conditiile de munca ... dar s-a revenit si s-au re-micsorat , pentru ca documentele nu fusesera obtinute legal ...
-----------------
Pentru unii uituci este greu si sa faca o propaganda de calitate ...

Huhu Rezea spunea...

@mos alecu
Dupa abrogarea HG 735/2010 nimeni n-a mai fost obligat sa aduca vreun document la Casa Sectoriala... pentru recalculare/revizuire.
Uitucilor nu li s-au recunoscut conditiile de munca dela 01 01 2010 ci de la 01 01 2011.
Cei care depusesera cerere si adeverinte inainte de 31 12 2010 primeau drepturile, retroactiv, de la 01 01 2008, dar potrivit L 164/2001.

mos alecu spunea...

Of , of , of ! ...
Nu era vorba despre documente pentru recalculare ...
Era vorba despre : "Art. 2. - (1) Pensiile prevăzute la art. 1 pot fi revizuite si la cererea beneficiarului, în baza actelor doveditoare prezentate de acesta, întocmite conform prevederilor legale, din care rezultă alte date si elemente decât cele utilizate la recalculare/revizuire, perioade referitoare la drepturi cu caracter salarial, perioade suplimentare la vechimea în serviciu, respectiv în muncă, utile în sistemul public de pensii, care se au în vedere la stabilirea stagiului de cotizare si a punctajului mediu anual. (oug/1/2011)... preluare a art.10/hg 735.2010 ...

Daaaa ! Ridic mina ... a greseala recunoscuta : De la 01.01.11 , nu de la 01.01.10 ... Greseala de tastatura ! ...

Vaaaaiiii ! Si eu care nu stiam ca adeverinte (pe l.90/2008 ) depuse pina la 31.12.10 trebuiau sa fie "rezolvate" pe l.164 !!!!!

Dar ... tot n-am inteles ca_cum ii treaba cu "aplicarea DIN OFICIU" ...

Mihai spunea...

Mos Alecule iar triblezi pe dupa tusa jucatorii de rezerva iar cînd intri in teren faci si pe jucatorul si pe arbitru dictînd ;”S-a facut minareala aia cu CMZ Bucuresti . S-au marit niste pensii cu conditiile de munca ... dar s-a revenit si s-au re-micsorat , pentru ca documentele nu fusesera obtinute legal ...”
Ar fi bine sa stii pentru viitor ca arhiva nu elibereaza adeverinte ilegale si false. Faptul ca Dogaru si Dobritoiu în goana lor bezmetica de a obtine „cuantumul din 2010 ” au declarat in vaditul scop de a nu afecta cumva bugetul pentru acoperirea cuantumului din dec 2010 (interesul lor de prima urgenta) aplicarea acelor adeverinte doveditoare a incadrarii in grupe ca fiind niste falsuri si zic ei ca s-a procedat la uz de fals in aplicarea legii iar in marinimia lor au aplicat de la ei putere iertarea de la returnare a” necuvenitelor nevinovatilor”. Altii cf HGS 1019 au fost ridicati in grupă din oficiu fara adeverinte cf,. fisei de incadrare si calculati ca atare.
Daca nu era la mijloc obtinerea cuantumului din 2010 in mod sigur ar fi propus aplicarea unitara a HGS 1019 (mai ales ca era deja aplicat pentru marea majoritate) penru toti militarii după cum de altfel declarase ca ar fi normal Dobritoiu la adunarea cu rezervistii la Timisoara.
HONOR ET PATRIA (vezi sa nu pui botu la curvaseala si sa-ti pătezi ce ti-a mai ramas din onoarea de altadata-exclud respectul de pe scara blocului sau de pe podul din fata propriei curti)

Mihai spunea...

@mos Alecu
”Primul raspuns ar fi : "Intreaba-i , boulene , pe ei ! Nu ma-ntreba pe mine !" .
Te-am intrebat stiind ca esti bine ”informat ,documentat si cu relatii pe bloguri”. Mă gîndeam io asa in nedumerirea mea ca ti-o fi raspuns nea Marin ca_cum stau lucrurile cu ce auzira liderul printre doagele-i rasfirate.
Doar n-oi fi vrut sa-l derajez pe cezar -caprarul din cîntaritul chiagului de pus in lapte cu asa o neinsemnata intrebare.

Huhu Rezea spunea...

@mos alecu
Revizuirea din oficiu este ceea ce se spune in art.1/2011.Adica te revizuieste fara sa te intrebe.
D-ta vorbesti mai sus de revizuirea la cerere ca urmare a unei nemultumiri fata de revizuirea din oficiu.

Art. 1 din OUG 1/2011
(1) Pensiile prevazute la art. 1 lit. a) si b) din Legea nr. 119/2010 privind stabilirea unor masuri in domeniul pensiilor, pentru care la determinarea punctajului mediu anual s-a utilizat salariul mediu brut pe economie, potrivit art. 5 alin. (4) din aceeasi lege, se revizuiesc, din oficiu, cel mai tarziu pana la data de 31 decembrie 2011, pe baza actelor doveditoare ale veniturilor realizate lunar de beneficiari.
(2) Obligatia identificarii si transmiterii la casele de pensii sectoriale a veniturilor realizate lunar de catre fiecare beneficiar, in vederea efectuarii revizuirii prevazute la alin. (1), revine institutiilor din sistemul de aparare, ordine publica si siguranta nationala in cadrul carora beneficiarul si-a desfasurat activitatea.
(3) Institutiile prevazute la alin. (2) transmit datele necesare revizuirii la casele de pensii sectoriale, cel mai tarziu pana la data de 31 octombrie 2011

CEZAR spunea...

Iarasi trancaneste Mosul d-anpulea..!!

mos alecu spunea...

Si ... tot la lumea "năcăjită la creere" ...

Pornise discutia pe-aicisa de la zisele invatatorului nostru ca_cum_ca : ""Noroc ca Legea 119/2010 a aplicat din oficiu sporul pentru conditiile de munca." " .

I-am "iecsplicat" zicatorului ca l.119 n-a aplicat "din oficiu" nimic legat de sporul pentru conditiile de munca ... ca fusesera aplicate numai sporurile pentru conditiile de munca"recunoscute" (prin decizii de pensie) de catre l.164 ...

In final vine invatatorul si ne spune : "Revizuirea din oficiu este ceea ce se spune in art.1/2011.Adica te revizuieste fara sa te intrebe." .
Asta avind legatura cu "aplicarea din oficiu a sporului pentru conditiile de munca" tot atita cit are legatura sula cu prefectura ...

Probabil ca ... din cauza de "vrista" ... Dar ... orişicît !!!

mos alecu spunea...

Ma tot "gîghilă" , cu limba printre picioare , unul tare năcăjit la creerele lui ...
Cetatene ... vezi ca se DRIBLEAZA , nu se TRIBLEAZA ...
Dar ... nu asta ar fi problema principala !...
------------------------
Zice , nacajitul , ca : "Ar fi bine sa stii pentru viitor ca arhiva nu elibereaza adeverinte ilegale si false..." .
Sa chiorasti tu ?
Se elibereaza intr-o veselie ! Vezi multele "proceste" cistigate cu documente false eliberate de arhive ...
Dar nici asta n-ar fi problema ...
legata de documentele trimise de CMZ Bucuresti la CPS ...
Problema , acolo , este ca s-au trimis acele documente fara a fi fost cerute de impricinati ... Legal era ca impricinatii sa ceara acele documente ; documentele erau trimise impricinatilor ; impricinatii trimiteau acele documente la CPS ...
Sa zicem ca si acest aspect ar fi putut fi rezolvat ... prin anuntarea impricinatilor sa ceara acele documente ...
Nu s-a facut aceasta "corectura" (cererea de catre impricinati a documentelor necesare) deoarece era ilegal sa li se recunoasca conditii de munca prevazute in hg s-1019/2010 .
Explicatii ti s-au mai dat privitor la ilegalitatea aplicarii hg s-1019/2010 celor care erau , deja , pensionari la 01.01.2011 ...

Huhu Rezea spunea...

@mos alecu
Vad ca este peste puterile d-tale sa intelegi art. 1 din OUG nr.1/2011. Institutiile militare au fost obligate sa culeaga toate date necesare revizuirii din oficiu a pensiilor, dupa compromiterea procesului de recalculare prin HG 735/2010.
Crezi ca uitucii care nu aveau Adeverinte au fost trimisi din nou la arhive sa caute incadrarile in conditiile de munca? Nu!!
Era obligatia Institutiilor si a Caselor Sectoriale sa completeze baza de date, asa cum le obliga legea.
Ca ele au luat acele date de la CMJ Bucuresti e alta intâmplare nefericoita.

CEZAR spunea...

Iarasi trancaneste Mosul d-anpulea..!!

mos alecu spunea...

Ne spune cineva cu mintea nacajita ca_cum_ca : "Vad ca este peste puterile d-tale sa intelegi art. 1 din OUG nr.1/2011. Institutiile militare au fost obligate sa culeaga TOATE date necesare revizuirii din oficiu a pensiilor..." .

In exemplarul din oug 1/2011 pe care il am eu scrie "altăceva" ...
Scrie acolo ca : "Art. 1(2) Obligatia identificării si transmiterii la casele de pensii sectoriale a VENITURILOR REALIZATE LUNAR de către fiecare beneficiar, în vederea efectuării revizuirii prevăzute la alin. (1), revine institutiilor din sistemul de apărare, ordine publică si sigurantă natională în cadrul cărora beneficiarul si-a desfăsurat activitatea." .
Deci ... nimic despre vechimea realizata (unde se include si sporul datorat conditiilor de munca) ! ...

Despre stagiul de cotizare vorbeste L.119/2010 ...
"Art. 9. - Constituie stagiu de cotizare în sistemul public de pensii:
a) vechimea în muncă recunoscută pentru stabilirea pensiilor până la data de 1 aprilie 2001;
b) vechimea în serviciu recunoscută pentru stabilirea pensiilor, în cazul persoanelor prevăzute la art. 1 lit. a) si b), până la intrarea în vigoare a prezentei legi." .
Deci ... stagii de cotizare provenite din vechimi in munca (incluzind si sporurile pentru conditiile de munca) RECUNOSCUTE (prin decizii de pensie) de catre l.164/2001.
----------------------
Restul zicerilor despre ca_cum_ca CPS ar fi fost obligata sa foloseasca niste eventuale adeverinte depuse pe l.14/2007 si l.90/2008 ... denota o crasa necunoastere a modului cum functioneaza sistemul ...
Mai simplu spus : CPS NU AVEA NICI O OBLIGATIE legala sa foloseasca niste adeverinte obtinute in baza unor legi abrogate . CPS nu avea nici o obligatie legala sa "linga dosare" ca sa vada daca nu cumva prin vreunul dintre acele dosare nu s-or fi gasind niste adeverinte nevalorificate ...

mos alecu spunea...

Prostovanul de sergent bula (cezar) se tot "da-n stamba" pe aici , ca sa-si vada si el numele scris pe sticla ...
Asta dupa ce colegii lui din haita de maidanezi il iau la şuturi pe oriunde il vad !
Asta dupa ce numai bunul lui "preten si tovaras" , Robert Horvath , il mai baga in seama !...

iceparu spunea...

Huhurez@ luni,9 martie 2015,23 36 00
inteleg ca te-ai pensionat datorita imbecilitatii ,legii 164/2001.Nu vad dece aceasta lege te-a dezavantajat deoarece in cazul meu este invers.Subsemnatul ,pensionar incepand cu 1997,cu o vechme de 32 ani, prin aceasta lege completata ulterior cu sporurile date de conditiile de munca am inregistrat o marire semnificativa.Daca memoria nu ma inseala ,parca fostii activisti de partid nu au primit sporuri.Sa inteleg ca tocmai acest lucru te-a dezavantajat si din aceasta cauza iubesti atat de mult contributeala?Personal nu am nimic cu fostii activisti de partid dar nu pot sa uit ca principala lor activitate prin armata Romaniei era taiatul frunzii la caini.Se mai spunea prin armata Romaniei ca in cazul activistului de partid curatitul la locul de munca era egal cu stersul la gura.Acesti activisti de partid completau cu atat de multa meticulozitate cartile de partid incat ceistii nici nu mai trebuiau sa ne faca dosare.Acesti activisti de partid au nenorocit multi ofiteri pe viata.Pentru ca socrul unuia a facut politica liberala ,respectivul care era propozabil pentru loctiitor comandant de divizie a ajuns la batalion de irigatii.Numai dupa 1990 sarmanul a fost reabilitat.Altul tot din cauza activistilor de partid a ajuns din sef stat major de divizie ,sef gospodarie agro-zootehnica.Astea sunt numai cateva exemple.Cum naiba sa nu iubeasca activistul de partid contributeala cand ele era primul la recompense cu toate ca el o batea toata ziua in cap.Si ce reconpense.
Fa-ma sa cred ca nu ai fost activit de partid prin armata Romaniei si in acest caz imi scot palaria.

Huhu Rezea spunea...

@iceparu
Multe tâmpenii poti sa sustii in câteva fraze.
M-am pensionat pe timpul legii in care puteai sa-ti alegi baza de calcul din 5 ani din ultimii 10. Nu stiam ca o sa vina timpenia de L 164/2001 ai carei autori au zis, da-i dracu pe cei care sunt deja pensionari, facem o pensie doar pentru noi, care iesim la pensie dupa aprilie 2001. Ceva cam de genul Proiectului lui Dusa, de acum.
Se vede cât de uituc esti si ca te multumesti cu ce ti se da.
Ai uitat ca in aprilie 2001 ai fost pus in situatie de umilinta in comparatie cu cei care s-au pensionat dupa acea data.
Ai uitat ca acea prima crestere care s-a datorat actualizarii soldelor din baza de calcul s-a esalonat in rate semestriale pâââââna în 2004?
Ai uitat ca pensia suplimentara a ramas la valoarea din 2001, indexabila anual, pâna in 2004, si nu reprezenta 9% din pensie, cum se calcula la noii pensionari.
Am lucrat in grupa I de munca dar n-am beneficiat de sporul prevazut in art. 20-24 din lege decât dupa data de 01 01 2008. Tie când ti-au dat sporul, desteptule?
Mai stii altceva decât sa banui prosteste ca toti cei care te contrazic au fost activisti?
Daca ai judeca normal ai intelege ca fostilor activisti din Armata le-a convenit Legea 164, cu ultima solda de functie. Neavând grupe de munca si vechime, multi fiind adusi din aparatul de partid, nu le convine pensia contributiva.
De altfel, unii dintre latraii la Legea 241/2013 sunt politrucii unitatilor militare.
Scuteste-ma de astfel de consideratii idioate!

CEZAR spunea...

CONFIRM SI SEMNEZ !!
ASTA CASIPARUL ii UN MARE IDIOT ...!!

iceparu spunea...

P.S.Cu toate ca ,guvernarea pesedista mi-a reintrgit pensia avuta nu simpatizez pe cei inregimentati politic.

iceparu spunea...

Catre activistul de partid Huhurez
Legea pensiei prin falsa contributie a permis ca multi ce au batut-o in cap prin armata Romaniei sa primeasca pensie egala si nu de putine ori mai mare decat pilotul care strangea din cur cand se urca in avion sau de cat cel care spunea o rugaciune inainte de a face saltul cu parasuta?Este etic ca cei care stateau la caldura si la terminarea programului inchideau soldatii in fichete, au pensii infinit mai mari decat cei ce infruntau frigul si caldura prin poligoane?.Asta este porcaria de lege pe care o aperi tu.Legea pe asa zisa contributeala avantajaza cadristi,finatisti,ismenari,manuitori documente SSID,fosti ceisti,activisti de partid etc. Intr-un cuvant legea pe care o tot lauzi discrimineaza pe cei ce au mirosit obiala soldatului .Nu are nimeni nimic cu cei ce au inregistrat cresteri ale pensiilor atata timp cat isi controleaza gura.Adu-i multumiri lui Oprea care a reusit prin santajarea piratului sa ne salveze de la dezastru. .In alta ordine de idei,tabelele pe care le oferi ca argument pentru a ataca inghetatii sunt niste mizerii prin care Boc si ai lui justificau transformarea noastra in civili in uniforma militara.Vezi ca betivul de Dogaru ti-a asigurat medicamente gratuite.Tare asi vrea sa stiu ce scula pe bascula ai fost prin armata romana si ce mari fapte de arme ai la activ.De propagandisti sunt satul.Retine ca respectul trebuie sa fie reciproc chiar daca detii niste butoane.Adevaratii militari au spirit de corp si nu umbla cu strambe.Activistii aia de partid care de fapt nu erau mai fac cunoscut lumii ca existam si noi.

Huhu Rezea spunea...

Iceparule
Ai aparut din senin si te arunci cu parul in gheata fara sa intelegi care este opinia fiecaruia pe acest blog?
Daca tu esti un mocofan apolitic, care nici la aceasta vârsta n-a inteles ca politicul i-a luat din pensie si tot politicul i-a pus la loc, nu are sens sa mai discutam.
Cine a zis pe acest blog ca Dogaru este un betiv? Nu-ti este rusine sa aduci astfel de acuze de pe alte site-uri?
Adu argumente ca jelania inghetatilor, nu dezinformeaza, lasa povestile idioate despre activisti.

CEZAR spunea...

Confirm inca odata, ca cel CAPARUL ii un IDIOT !!
Treaba buna-i faptul ca prin ceea ce spune ..CONFIRMA SI EL !!!!
Bolovan INGHETAT...vezi in dex definitia ,,pensiei ""
Pana atunci iti spun eu ca PENSIA NU RECOMPENSEAZA NIMIC !Pensia ii rezultatul CONTRIBUTIEI ..si atat !!
Daca ai strans din cur cand ai urcat in avion ...ai fost platit PENTRU ASTA !!
Daca ai inghetat prin poligoane (si se pare ca tu asa ai ramas cel putin la minte )..AI FOST PLATIT PENTRU ASTA ...intelegi ??
2. Doar un mare IDIOT poate spune ca ii falsa contributia militarilor ! Daca ala mai este si militar atunci ii si mai mare IDIOT !
Contributia militarilor este IDENTICA cu cea Civililor ...numai ca afost oprita direct la buget si tu nu ai mai vazut-o !
Pentru mintea ta..inghetata ...Aveai solda 110 lei ..primeai pe stat 100..restul era retinut automat la bugetul statului .....

emillian123 spunea...

DOAMNELOR si DOMNILOR: Nu va mai certati degeaba: va place sau nu, eu va repet ca in esenta ei, Lg.119/2010 - NU TREBUIA SA MODIFICE CUANTUMUL PENSIILOR RECALCULATE: art.3 -referitor la ALGORITMUL DE RECALCULARE a pensiilor speciale face trimitere IMPLICITA la art.180,indice 3/ legea 19/2000- ACTUALIZATA (!)-IN VIGOARE pana in dec.2010 ,practic cuantumul pensiei militare se transforma in P.M A.=punctaj mediu anual. Guvernul BOC- A APLICAT FRAUDULOS, CU BUNA STIINTA, la recalculare -ALGORITMUL DE CALCUL prevazut de lg.19/2000-ORIGINARA-NEACTUALIZATA-pe baza de venituri lunare individuale....etc.SCOPUL REAL al operatiunilor din anii2010-2011-2012= a FOST CRESTEREA (NETRANSPARENTA, NEASUMATA PUBLIC PRIN VOT PARLAMENTAR) A PENSIILOR MILITARE/SPECIALE..!-in conditiile taierilor de venituri la bugetari-in baza legii 118/2010 ...!! VA INTREB: cum ar fi "sunat" marirea publica- a unor pensii speciale ? VA RASPUND TOT EU:(citez un clasic in viata):"...CA DRACUL..." Asa ca Basescu ,guv. Boc & Co. + PRESA =au creat DIVERSIUNEA cu PENSIILE "NESIMTITE"-pt. A ACOPERI ADEVARATUL SCOP: de crestere si nu de taiere a pensiilor SPECIALE/ MILITARE- (sigur cu unele pensii mai mari-taiate -ORICUM: atat in baza legii strambe ,cat si nelegal-adica prin furtisaguri din veniturile lunare...!)

Huhu Rezea spunea...

@emilian
Devii obositor prin repetitie!
Legea 119 s-a aplicat si, in loc de micsorari, am avut in plina criza cresteri la aproape 90% din pensiile militare.
Ai spus acelasi lucru de zeci de ori, numai pe acest blog.