Un produs Blogger.

miercuri, februarie 17, 2016

Domnul deputat Mircovici a reformulat amendamentele

55 comments
Contul Facebook al domnului Mircovici
Mircovici Niculae a adaugat 13 fotografii noi
.Dintr-o greșeala, ieri seara, am postat o alta varianta de amendamente la OUG 57. Aceasta este varianta corecta depusă la comisie. Multumesc celor care m-au atenționat si va urez o seara buna!











55 de comentarii:

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Huhurez: Va multumim pentru erata! Cred ca maine o finalizati...

@ Vineri la orele 15.00, Atenele au o intanlire cu telespectatorii in Piata Constitutiei! Este cel mai bun prilej de a iesi la antrenamente si incalzire, pentru zoia de 06.03 a.c, toti militarii, toti pensionarii civili, persoanele cu handicap, mamele care sunt revoltate de copiii-bebelusi morti de tembelismul tehnoretardat, rudele si toti tinerii care sunt revoltati de consecintele ,,Colectivului,''toti disponibilizatii, somerii, padurarii si lucratorii din Industria lemnului, nemultumitii de relelele intentii ale guvernului actual, politistii, jandarmii, serviciile, studentii si elevii, etc!

Huhu Rezea spunea...

@Corneliu
Eu zic sa-i multumim domnului depuutat Mircovici Niculae pentru efortul de a revedea amendamentele initiale si de a le aduce intr-o forma destul de apropiata de dorintele exprimate pe acest blog, dupa cum am vazut la o prima lecturare.
Vorba dansului; ce bine ar fi daca ar fi si mai multi parlamentari pe caree sa-i preocupe zbaterile militarilor pensionari si activi.

Huhu Rezea spunea...

Bijuteria reformularilor de amendamente ale domnului deputat este articolul 30.
Doamne ajuta sa se si aprobe in Camera Deputatilor.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Korekt, onorabile! Si eu ii multumesc D.lui Mirkovici! Acum suna mai bine! Parca mai putem pleca de acasa! La cat de rau era, acum se pare ca se vor castiga adepti! Vad acolo cu vechimea aceasta de 15 ani efectivi, eu avandu-i cumulati: Ce ma poate paste din asta, onorabile, ca cei reali abia sunt vreo 13, 8 luni, din care pur cadru de 10, 8 luni...Boala nu se mai considera, nici stagiul potential fiind in acum limita. Ce idiotenie: Pierzi stagiul potential prin intrarea in limita de varta, si cum ramane cu recunoasterea stattului pentru perioada de invaliditate?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@@@Huhurez, pai eu n-am dreptul la calcul pe 80% daca n-am vechime completa 15/25 ani datorita ca am fost in invaliditate?

Huhu Rezea spunea...

@Corneliu
Iar ai intrat in panica?
Ai o vechime cumulata, cu stagiul potential din timpul pensiei de invaliditate, de minim 25 de ani pentru care ai avea asigurat procentul de 80% din baza de calcul in loc de 65% cât reglementeaza art. 40 din ordonanta.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Huhurez, va citez din scrisoarea de acum cateva zile de la Casa Sectoriala:
,,In data de 14 11 2014 a fost emisa Decizia privind recalcularea pensiei pentru limita de varsta nr### prin are pensia de inv. de care ati beneficiat a fost transformata in PENSIE PENTRU LIMITA DE VARSTA, INCEPAND CU DATA DE 01 12 2014, conform disp. L263/2014 privind.....cu modif....find in cuantum de #### lei.
Mentionam ca, potrivit disp. art. 82 al (1)-(2) din actul normativ mentionat mai sus, la data indeplinirii conditiilor pt. acordarea pensiei pt limita de varsta, acordandu-se cuantumul cel mai avantajos, in cazul dv ### lei
Mai mult, conf. preved. art. 3 lit h din L 223/2015 privind pens. milit. de stat, cu modif si complet. ulterioare, STAGIUL POTENTIAL este perioada de timp ACORDATA LA CALCULUL PENSIEI DE INV. ca o creditare pt. vechimea nerealizata din cauza afectiunilor invalidante.
Avand in vedere faptul ca dv. beneficiati incepand cu data de 01.12.2014, de pensie pt limita de varsta stabilita potrivit L263/2010, cu modif. ulterioare, devenita pensie militara de stat in conf. cu prevederile art 109 al (1) din L 223/2015, cu modif. si completarile ulterioare, SOLICITAREA DV. DE RECALCULARE A STAGIULUI POTENTIAL NU POATE FI SOLUTIONATA FAVORABIL.
DIRECTORUL ADJUNCT AL CASESEI SECTORIALE,
COL. ....
@HUHUREZ: Eu am solicitat, o data cu cele 6 luni din 5 ani, separat pe o alta hartie, sa mi se recalculeze-actualizeze si stagiul potential! De fapt, am cerut sa mi se aplice la pensie, sa mi se ataseze, dar nu stiu ce au inteles ei. Poate oi fi scris sa mi se recalculeze, nu mai stiu...Sa inteleg din acest raspuns al Casei ca am pierdut dreptul la stagiul potential o data cu intrarea in limita de varsta? Sau ca acest stagiu potential, luat separat exista, dar nu poate fi recalculat impreuna cu toata pensia? Eu chiar nu inteleg nimic si am redat intocmai raspunsul lor! Vad ca mi-ati acordat Dv. sansa ca el sa existe pana la cei 25 de ani, dar aceasta hartie il neaga? Ard de nerabdare sa ma lamuriti, Dle Huhurez! Adica il am sau nu il am pe acest stagiu potential conf acestei hartii?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Huhurez: Felicitari pentru schimbarea de look a paginii si sintetizarii ei cu arhiva pe dreapta, devenind astfel mai vizibila si accesibila. Inseamna ca asta noapte ati avut de lucru. Nici eu n-am avut somn gandindu-ma la acel raspuns de la Casa Sectoriala: Am sau nu am dreptul la stagiul potential pana la implinirea celor 25 de ani? Eu cred ca astia au crezut de fapt ca eu am cerut ca acest stagiu potential sa fie recalculat, cand de fapt eu am cerut sa mi se ataseze, sa beneficiez fizic de el, sa nu-mi fie eliminat, ca nu sunt atat de prost sa le impun sa mi-l recalculeze intrucat ar fi sa recalculezi izmenele de pe gard, ci doar el sa mi se acorde ca o recunoastere cum zice legea, chiar daca am trecut in pensie de limita din cea de boala, pentru ca trecand in aceasta etapa, nu inseamna ca au trecut si bolile produse in timpul serviciului. Ma tem sa nu fiu o victima a unei interpretari gresite ale legii.

Huhu Rezea spunea...

Corneliu
La transformarea pensiei de invaliditate in pensie de limita de vârsta stagiul potential, in realitate numarul de ani pana la vechimea de 25 ani, a devenit stagiu asimilat vechimii in munca pe perioada cat ai fost pensionar de invaliditate gr.2.
Este inclus in vechimea totala in primul punct al deciziei de pensie.
Ce vroiai? Sa-ti ia in calcul perioada cât ai avut pensie de invaliditate si ca stagiu potential... si ca stagiu asimilat?

brenda spunea...

dle h mdar cu cei de vechime de 10 ani +grupa speciala si ani vechime in munca avuta pana la a se incadra ca militar ,toate inainte de 2001 , ma refer la cei in rezerva inainte de 2001, care acum conf art 19 din lege 223 , cam la ce procent se incadreaza ,tinand cont ca li se iau 1 % lipsa ani vechime ,mcu multumiri

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Huhurez: Cu toata stima, pana acum n-am vazut stagiul potential ca ani inclusi in vre-o Decizie, am vazut doar un punctaj in 2011 despre el in 2011, iar in 2014 nu s-a mai pomenit absolut deloc de el. Eu, in noua Decizie, as vrea sa vad scris negru pe alb: Stagiul potential adaugat de la 17 ani efectivi si cumulati spana la 25 de ani= 8 ani si care are valoare de ### lei!
In decizia din 2011 care a fost emisa in urma implinirii a 55 ani in 2010 si cand Casa m-a intrebat ce aleg: in continuare situatia de invaliditate sau situatia limita de varsta? eu am ales continuarea situatiei invalidante pentru ca aveam pensia mai mare decat cea de limita de varsta, iar acolo apare la Pct 4: Numar total de puncte acordate pt. stagiul potential (numai pentru pensia de invaliditate)5.40000 insa in Decizia din 2014 dispare total punctajul sau cuvantul potential, si imi scade dramatic pensia, noroc cu cuantumul avantajos! Asta m-a bagat pe mine la banuieli ca nu mai beneficiez de acest stagiu astazi, si as vrea ca L223/ sa repare Decizia din 2014 in care nu se mai pomeneste de stagiul potential nici ca denumire, nici ca punctaj!

Huhu Rezea spunea...

Pentru rigoare, amendamentul 5, referitor la art. 108, pensia suplimentara, ar trebui sa aiba urmatoarea formulare, apropiata de cea din legea initiala:

Art. 108. – Militarii, poliţiştii şi funcţionarii publici cu statut
special care au plătit contribuţie la Fondul pentru pensia suplimentară
şi/sau contribuţia individuală la bugetul de stat beneficiază de un spor
procentual la cuantumul pensiei stabilite în condiţiile art. 29, 30 şi 39,
astfel:
.........

De ce asa?
Art.29 si 39 stabilesc cuantumul pensiei militare de serviciu si al pensiei de invaliditate...nu baza de calcul.
Referirea la art. 30 ar fi la cea din amendamentul 4, nu la formularile acestui articol din legea initiala sau din ordonanta.
Excelenta motivarea acestui amendament.

Tot pentru rigoare, formularea art.30, de la amendamentul 4, ar fi mai corecta asa: ” Cuantumul pensiei militare stabilite/recalculate/actualizate potrivit art. 29 nu poate fi mai mare decât baza de calcul prevazuta la art. 28.”

Observatiile de mai sus le-am scris si pe pagina de facebook a domnului deputat.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Sa recunoastem ca noua reformulare a mai linistit spiritele! Nemultumiti vor ramane in continuare pilotii, in special, pentru ca nu-si regasesc primele de zbor si alte drepturi, ceea ce nu e corect si se simt frustati pe buna dreptate. Cum am da-o la intors, valoarea acestora este incomparabila cu alte activitati grele, pentru ca si raspunderea lor a fost una deosebita si nu degeaba si pilotilor civili li s-au acordat niste corectii dupa ce Basescu si Boc ii mutilase dramatic la acest capitol.

Trofin spunea...

Huhurez Rez spunea... joi, 18 februarie 2016, 09:35:00 EET

Tocmai eram sa intervin cu privire la formularea ambigua de la art. 30. Cred ca formularea dvs. este pertinenta , nu trebuie confundat art. 29 cu art. 28 , art. 29 determina cuantumul pensiei pe baza art. 28. Banuiesc ca dl. deputatat nu stapaneste termenii sau produce intentionat confuzii.

Trofin spunea...

Huhurez Rez spunea...joi, 18 februarie 2016, 09:35:00 EET
Cred ca o aceeasi eroare o produce, dl. deputat Mircovici si la amendamentul care priveste art. 108. Era bine daca exprimarea amendamentului se referea la cuantumul determinat la art. 29 si art. 30 , nu prin referire la baza de calcul de la art. 28. Formularile care se refera la art. 28 , 30 si 108 mi se par pure improvizatii , nefezabile asa cum sunt editate.

Huhu Rezea spunea...

@Corneliu
Uita-te domnule pe ultima decizie, cea pentru limita de vârsta, din care nu vrei sa spui vechimea totala, si vei constata pe Nota de calcul ca in cei 8 ani cat ai fost pensionar de invaliditate ti-au stabilit punctaje anuale prin impartirea cuantumului pensiei de invaliditate la salariul mediu pe economie din anii respectivi.

brenda spunea...

reformulez; art 19 coroborat cu art 24 , cu 5 ani inainte de a se incadra in armata ,deci civil , toate inainte de 1995 , rezerva far drept de pensie , ce i se aplica? 65 sau 80 . ?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Huhurez:Daca mi-ati fi dat un numar de cutie postala sau un Oficiu postal, dar acum nu-i cazul, sa va trimit la post restant toate documentele, v-ati convinge de unele lucruri care ma nedumeresc, mai ales ca la prima Decizie din 2011 am:
1.Nr. total pct. in toata activitatea : 13.38396
2.Nr. total pct. pt. conditii munca : 2.68120
3.Punctaj supl. pens. suplimentara : 1.72962
4.Nr. pct. STAGIU POTENTIAL (numai pt. pens. de inv.) : 5.40000
Nr. total pct.utilizate in calc. pct. mediu anual 1+2+3+4: 23.19478
Valoarea punctului de pensie: 732,80
Total pensie:850 lei

Iar la a doua Decizie din 2014 am:
1.Nr, pct. in sist aparare :12.41098
2.Nr. pct. coresp. pens. suplimentara : 1.73002
3.nr. pct. pens. supl. grupe/cond. munca : 2.68121
Nr. total puncte realizat: :16.82221
Valoarea punctului de pensie:790,70
Total pensie 666lei (nr. dracului!)
Comparand cele doua, apar diferente uriase, iar la a doua nici nu se mai refera la nr. puncte pe stagiul potential, si pot banui ca lipsa acestuia m-a coborat in jos, extragand matematic punctajul potential da pensia de mai jos din 2014 cu aproximatie! La prima Decizie este numerotat cu 1,2,3,4 iar la a doua cu 1,2,3, lipsind nr. cu stagiul potential!

Oricum, onorabile, eu v-am inteles tot ce ati spus, dar important este ce imi trimit mie de la Casa Sectoriala, si va cred ca este cum ziceti Dvs, insa doar de ei depinde intregul calcul, si pe urma putem discuta de realitati, nu ca acestea virtuale! Pe subiectul meu inchei de aici data fiind situatia inteleasa si va mutumesc pentru rabdare si amabilitate! Dar ce pateam daca nu exista cuantumul cel mai avantajos? Sau, daca Maxim One are dreptate si acesta va fi ridicat pana in toamna, ce se vor face cei care vor fi afectati de ridicarea dreptului de cuantum avantajos? El nu se va mai calugari, ce-i drept! Dar aia afectati ii vor canta lui Malineanu! Eu deja mi-am luat rasa -tabula -razna sa ma calugaresc daca la pensie ma barbieresc!

Mirage 2000 spunea...

Domnilor , nimeni nu a abordat discutia pe marginea primului amendament, cel care adauga la OUG57 si prin aceasta la legea 223/2015 lit.c) Art.16.
Ce specialistii lui peste,sau mai bine zis ce specialiste au activat asti dupa ce pe multi miltari pregatiti in multe domenii,i-au disponibilizat? Hai ca ai nevoie de o specialista buna in M.U.E., dar n-o activezi doar pentru asta, ca nu mai scapi de ea.
Prin disiparea fondurilor catre civili pe care i-au activat dupa ureche si pe care-i pensioneza dupa 10 ani la limita de varsta, se sfideaza toate categoriile militari care si-au sacrificat copilaria,tineretea si viata. Acesti civili activati n-au pic de respect pentru uniforma si gradele militare, ne desconsidera si ne fac de rusine in societatea civila.
Hai sa spunem ca ai nevoie de un specialist, in ceva, dar in ce poate fi atat de specialist de neaparat trebuie sa-l faci militar? Nici in proiectul Manhatan cu bomba atomica nu au fost activati fizicieni de renume, au lucrat ca civili, coordonati de militari. Construim noi o arma ultrasecreta, sau doamnele s-au obisnuit cu sinecure bine platite si nu pot sa lucreze in domeniul civil daca sunt atat de specialiste. Specialistii de mare valoare au cautare, se bat firmele pe ei ,platesc comisoane cui îi recomanda? Luminati-ma si pe mine. Banuiesc faptul ca sunt multe prin MAI, dar si aici daca ar fi, aruncam banii contribuabililor pe putori, si celor care-i merita le dăm cu sutul?

Mirage 2000 spunea...

Domnilor , nimeni nu a abordat discutia pe marginea primului amendament, cel care adauga la OU G57 si prin aceasta la legea 223/2015 lit.c) Art.16.
Ce specialistii lui peste,sau mai bine zis ce specialiste au activat asti dupa ce pe multi miltari pregatiti in multe domenii,i-au disponibilizat? Hai ca ai nevoie de o specialista buna in M.U.E., dar n-o activezi doar pentru asta, ca nu mai scapi de ea.
Prin disiparea fondurilor catre civili pe care i-au activat dupa ureche si pe care-i pensioneza dupa 10 ani la limita de varsta, se sfideaza toate categoriile militari care si-au sacrificat copilaria,tineretea si viata.
Acesti civili activati n-au pic de respect pentru uniforma si gradele militare, ne desconsidera si ne fac de rusine in societatea civila.
Hai sa spunem ca ai nevoie de un specialist, in ceva, dar in ce poate fi atat de specialist de neaparat trebuie sa-l faci militar? Nici in proiectul Manhatan cu bomba atomica nu au fost activati fizicieni de renume, au lucrat ca civili, coordonati de militari. Construim noi o arma ultrasecreta, sau doamnele s-au obisnuit cu sinecure bine platite si nu pot sa lucreze in domeniul civil daca sunt atat de specialiste. Specialistii de mare valoare au cautare, se bat firmele pe ei ,platesc comisoane cui îi recomanda? Luminati-ma si pe mine. Banuiesc faptul ca sunt multe prin MAI, dar si aici daca ar fi, aruncam banii contribuabililor pe putori, si celor care-i merita le dăm cu sutul?

Huhu Rezea spunea...


@Corneliu
In sistemul public de pensii se asimilează stagiului de cotizare şi perioadele necontributive, denumite în continuare perioade asimilate, în care asiguratul:

-a beneficiat de pensie de invaliditate;

Nu ai optat pentru pensie de invaliditate, ci ti s-a acordat din oficiu cuantumul mai avantajos.
Din decizie pensiei pentru limita de vârsta lipsesc cei opt ani de stagiu asimilat stagiului de cotizare, numiti asa si nu stagiu potential.

iceparu spunea...

Trebuie sa-i multumim domnului -gradul-Mircovici.Totusi MAPN nu trebuie iertat.Demonstratia din 6 martie trebuie sa fie la poarta MAPN,MAI,SRI.Trebuie presiune fiecare cum poate pe deputati.Nu stati cu mainile in san.Domnul Mircovici face ce poate dar nu-i cereti imposibilul.

instalatoru spunea...

Da

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Huhurez: Din fericire pentru mine am la dosat cererea mea in 2010 cand am optat pentru pensia de invaliditate cand am fost intrebat ce optez intre ea si cea de limita, ceea ce uita si am sa le reamintesc, pentru ca cea de inv. era mai mare cu fix 100 de lei! Uraaa! Dar sa nu uitam ca nolens-volens ei te scot la limita oricum, cu toate cererile depuse! Scrie in lege ca te scot, dar e culmea ca in 2014 m-au scos, cica, la cererea mea!!!!!!! Nu exista asa ceva!E bine sa le readuc aminte, iar eu va multumesc pt. sfaturi si sprijin!
@ Lumeeee, lumeeee, au intrat dracii in ei! Basanau Mangă l-a facut sluga lui Voiculescu pe Ciolannus Smen in conflictul ICA-Voiculescu- Antenele cu bagaboante in emisiunile de noapte! Hai sa fim seriosi si impartiali: Basanau s-a bagat cu tot cu sticla si cu pahar in toate rezolutiile judiciare! Confiscarile de bunuri sunt manariile lui ascunse si jur pe Dumnezeu, desi ma uit la toti ca la teatru si din pozitie neutra! Chiar suprimarea libertatii de exprimare s-a urmarit in final, chiar si o razbunare proprie, si i-a reusit paharnicului ramolit! E prima data cand ii cam dadeam dreptate lui Smen cxa a intervenit cu expresia aia heirupista la adresa Justitiabililor indoiti si nedrepti! Daca asa face un bilant al erorilor si al ororilor judiciare, mi-ar trebui aici un pomelnic cat al tuturor eroilor romanasi de la Cotul Donului! Numai la rezolutia in cazul Huidu cu trei mortaciuni sa ne uitam si deja parerea generala s-a format negativa cu stari de voma! A fost macel pe sosea si i s-a dat cu plimbari pe promenada, fara o secunda de bulau! Dar baiatul judecatoarei de la Craiva, sau al judecatorului tot de acolo care te taie la liber la garleaja si sunt achitati lunar? Dar sa pun frana ca intru adanc si sunt mai grave, precum doamna aia care a pierdut cu madam Liviutza Stanculescu Jonglerescu, s-a rejudecat pe manarii si pe rusinici s-o infunde pe biata femeie pentru chiar nimic, ci doar un imprumut neonorat care a fost transformat in santaj!~Sa fim pregatiti ca incepe sezonul de ras pe burta, mai ales cu remanieri! Ai auzit, sMOTOCitule?

Iulian Mareș spunea...

Iceparu
Categoric!
Nu avem inca victoria finala!
Oricum, terenul cucerit trebuie pus in stare de aparare!
Eu am fost pe 24.01 si voi fi si pe 06.03!

Alexcta spunea...

Pe LEXMIL s-au publicat cele doua ordine comune:
- M24/15.02.2016, privind intocmirea dosarului de pensie;
- M25/15.02.2016, privind recalcularea pensiilor.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Iuliane: Sub nici o forma nu trebuie sa se cedeze la presiuniunile ce le facem permanent asupra mutantilor tehnoretardati si la iesitul in strada pe 6 Martie! Daca nu se iese, iar vor intra cu labele lor murdare in Lege! Va jur ca asa se va intampla! Trebuie scos acest guvern afara din Romania, alungat cu parul si pietre de unde au venit si la cine i-au trimis sa ne distruga pensiile, pentru ca ei nu se lasa pana nu-si fac damblalele incepute! Un rahat poleit cu aur si diamante, tot continut de rahat are! Din moment ce au atentat, trebuie sa le judecam si sa le condamnam intentia criminala de a ne distruge sistemul militar de pensii! Va rog sa ma credeti ca Maxim One nu se joaca cu vorbele, stie el ce stie de zilnic ne atrage atentia in mod serios: Daca voi ii lasati la locurile lor pe guvernantii de carton, tehnoretardati, ei va vor elimina nu numai toate calculele si avantajele, cat de curand si tot ce s-a incropit, dar va fi eliminat si cuantumul cel mai avantajos, pentru ca pana in toamna au de gand sa-l aplice, asa ca nu va mai jucati cu ei! Eu, personal, din tot ce vad ca s-a zbatut Dl. Mircovici sa faca, va fi totul razuit prin manarii ascunse si agresive cu ajutorul CCR care este sluga masonolor si guvernantilor! Astia daca nu sunt dati jos cu strada, cu toata Romania ce le va sari pe cap, sunt pregatiti sa ne aplice lovitura fatala! Vom trai si vom vedea!

Iulian Mareș spunea...

Unii din CCR vor fi audiati la parchetul general!

tigri2 spunea...

***CUS despre ce LEXMIL vorbesti ,ce este asta ,blog ceva ,ca am scris pe GOOGLE si nu apare nimic.Explica-te sau...

Viss spunea...

S-a zbătut săracu' dom' Mircovici, da' oamenii răi tehnocrați nu ne vrea binele!

Alex Ionut spunea...

Rog mai exact locația paginii. Va multumesc

Iulian Mareș spunea...

Nu va mai chinuiti.....este in MILNET, pe STAR, nu are porturi USB deschise si poate fi clasificat!

Huhu Rezea spunea...


Raspunsul domnlui deputat Mircovici dat unui aviator nervos

Mircovici Niculae

”DA,problema este ca nu va fi aceeptat si riscam celelalte amendamente.In lege,eu am introdus acest amendament in vara anului trecut si alaturi de inca cateva au generat ordonanta.Acum,o modificarea a bazei de calcul ar duce la aprobarea ordonantei,fara amendamente sau la respingerea ei si prorogarea intrarii in vigoare a legii.Baza aprobarii amendamentelor o constituie pensiile mici ale militarilor angajati si ale celor iesiti din armata cu ordonanta 7.Cred ca daca ar fi cate o lege pentru fiecare categorie tot ar fi nemultumiri.De jigniri m-am saturat,sa se mai ocupe si alti colegi proveniti din sistem Daca nici 130% din brutul activilor nu ajunge,nuva ajunge niciodata oricat s-ar da.”

Coavghe spunea...

Hm...domnul deputat ...tot respectul...dar explicatia data domnului Radu Popescu, de pe FB, este cel putin ciudata, avand in vedere faptul ca un amendament se refera la abrogarea literelor l) respectiv o) ...adica plata cu ora pentru anumite familii ocupationale. Si uite cum vom avea discriminari crase intre militari ...pentru unii muma pentru alti ciuma ... Oricum daca se aproba asa, adica cu abrogarea literelor l) si o) fara litera e) din OUG 57, magistratii vor avea de lucru serios in perioada urmatoare pentru incalcarea altor legi cum ar fi: Constitutia, Codul Fiscal, Legea Muncii .etc (adica plata CIAS-pentru sporuri,indemnizatii si prime care nu se introduc in solda lunara dupa bunul plac al unora), coroborat cu ocaua lui Cuza - vezi mai sus -

Iulian Mareș spunea...

Cam corecta, pe ansamblu!

brenda spunea...

va rog mai explicit despre ordinul comun si despre intocmirea dosarului de pensiunare , daca este publicat ? multumim

brenda spunea...

dece nu asteptam ca sa se aprobe acele amendamente , oricate vor fi aprobata , ca in decurs de 2 ani de la intrarea in vigoare cu asceste amendamente se mai poate lucra pe lege ,asa cum se lucreaza acu pe legea 263, eu cred ca ar fi bine sa nu fortam lucrurile

brenda spunea...

dl MIRCOVICI are perfecta dreptate , ganiti-va si la cei care au nevoie de o pensie ,mai ales din cei care sant in rezerva cei cu pensie pot sa se razboiasca dupa ce o aplica ,mai ales daca se aproba si amendamentele .. nu va lacomiti

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Brenda, subscriu! Sunt cu miile neandreptatiti si cu pensiile de mizerie. Niciodata cei cu venituri foarte mici nu se incadreaza punctajelor de indreptatire. Au fost atacati si scosi din sistem fortuit cu ordonante, sau pe functii mici. Nu mai zic ca situatia gradatilor e un dezastru, ei fiind acum baza Armatei. Daca se ajung la pensiile alea fara frana si ingogosate se atrage atentia celor din jur, se produc zumzete si cleveteli, comparatii si altele, bugetul de stat fiind limitat, si iar veti vi atacati cu ordonante care de obicei razuie liniar tot pana jos, dar cei cu pensii mari raman, in principiu, cu ele destul de suficiente, iar cele mici se vor prabusi efectiv. Nemultumitului i se ia darul, zice o vorba...

tigri2 spunea...

***Da huhurez ,uite ce raspuns mi-a dat mie:
D-l GlMr Mircovici:
"Dle kis,limitarile propuse de Dvs,ar produce un tsunami in Romania.Va dati seama ca in sistemul caselor sectoriale din sistemul nostrum sunt peste 170 000 de pensionari,iar noi pe actulele amendamente ajungem la aproape 130% din brutul activilor?"
EU:
Limitarile erau o solutie pentru ca nu cumva un MM(care a si zburat ca tehnic de bord) sa aiba o pensie mai mare ca a unui colonel din alte structuri,ok sumele sunt orientative...dar chestia cu primele de zbor este o mare discriminare.Cu stima!
Joi 21:26
Oricum acestea sunt limite superioare ,putini le vor atinge ,majoritatea vor avea pensii mult mai mici si apoi Valoarea totala a pensiilor pe L 263 este mult mai mare decat ar fi daca toata lumea ar primi pensii pe L223 fara modificarea art 28,inclusiv cei 15% promisi...

iceparu spunea...

Raspuns corect aviatorului nervos.Decenta nu strica.Omul va spus.Maxim 130%.Sa zicem multumesc pentru atat.

brenda spunea...

dle CRNELIU . sa stiti ca cites tot ce scrieti aci , apreciez consecventa dvs in multe probleme , subscriu apropape la tot ce spuneti , este o mizerie in tot sistemul acesta , ce se intampla cu armata este de necrezut , orice stat isi intareste si cadtrele active dar si pe rezervisti , asta ca sa ii aiba sanatosi in caz de nevoie , ori astia ii imbolnavesc in toate felurile , le iau drepturi , le tae din pensii , ii mint, eu am pe cineva f apropiat care a fost nevoit sa plece din armata ,,este in rezeva ,dar fara pensie , l-a intretin u familia si acum cand poate sa aiba o pensie asteapta si asteapta ,dar nu stie ce, swanteti foarte curajos ,am observat ca dl H are si dansul o simpatie pentru dvs ,, deci asteptam , eu de bine de rau am pensie si chiar buna , deci cu sipatie si vesti bune

tigri2 spunea...

***Iceparu,vad ca in tara asta fiecare da "directii" si indicatii dupa cum simt ei.Aflati ca legea nu este o problema de etica sau de suflet:"dura lex ,sed lex"(legea este dura ,dar e lege) adica sa respectam litera si spiritul legii,nu ca asa am simtit eu cand stateam pe veceu.Si ar mai fi ceva care trebuie respectat:"Ubi lex non distinguit, nec nos distinguere debemus = Unde legea nu distinge, nici noi nu trebuie sa distingem "...chestia cu 130% are mai multe aspecte si noi,aviatorii atacam tot ce este "muma pentru unii si ciuma pentru altii" In cuantumul de 130% de ce neaparat sa nu intre literele "i "si "o" si sa ramana in vigoare litera "e" adica de ce artistii sa beneficieze de sporuri si aviatorii NU? --"Ubi lex not distiguere".Aici nu ne jucam ca la turma lui cezar porcaru"

brenda spunea...

dle CORNELIU de pasti va dau un miel ca v-am stalcit numelre ,scuze

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Brenda: Sub pseudonim feminin nu stiu de fapt cine se identifica, domn sau doamna, dar nu conteaza la urma urmelor, si multumesc pentru aprecieri, transmitand urarea cu bucuria consumarii pensiei pana la peste 110 ani, asa cum eu le doresc tuturor sa fie sanatosi si fericiti! Sincer sa fiu, la situatia mea limitata nu prea beneficiez de drepturi, dar eu ma implic in numele tuturor, tocmai de aceea am scris Casei Sectoriale de Pensii ca identific actiunile Armatei de mutilare prin calcul al pensiilor ca fiind, nu numai discriminatorii, ci si fasciste, repetand termenul ca o intarire a ce gandesc eu liber ca se intampla cu unele pensii, in special mici, de boala ca a mea, ori aiurea, care sunt supuse primele la jecmaneli si razuiri!

Cum nu l-as sustine, de exemplu pe @TIGRI 2 care isi revendica pe drept orele de zbor, care sunt de exceptie, si nu o conducere a unui autovehicol in poligoane sau pe drumuri!? Asadar, eu nu ma limitez egoist doar pentru drepturile mele si fac front comun alaturi de toti neandreptatitii! Si tot ajungand la TIGRI 2, ii transmit ca sunt alaturi de toti aviatorii, dar uite ca si cei de sus le transmit despre limitarea fondurilor, cu toata bunavointa lor! Importante este sa castigam batalia celor 80% si 100%, fata de 65% si 85%! Batalia e pe departe de a fi castigata, greul abia incepe!

M-a uimit iar Dragnea cu inconsecventa sa: In loc sa ia taurul serios de coarne si sa arunce manusa motiunii de cenzura in arena parlamentului, sa tranteasca TOT guvernul asta impotent si criminal, a trecut, asa, la un santaj pufos cu amenintarea ca daca nu se remaniaza cativa retardati tehnocrati, abia atunci isi va rupe elasticul de la izmene s-o faca! Nu mai avem oameni cu snaga si bataiosi sa se impuna in esichierul stangii constructive! Suntem la mila publica, precum cersetorii, suntem epuizati de luptele acestea emotionale de cativa ani, pe unii i-am pirdut in acest front virual si invizibil, suntem doar o mana de curajosi incapatanati sa nu cedam, chiar daca se aud câraieli pe aici, dar ele fiind doar de divertisment si camaraderie, si regret ca exista o masa consistenta care stau in fotolii confortabile, ascunse de draperii groase, de unde privesc toate zbaterile noastre, asteptand acel deznodamant fericit sa ne intram in drepturile grav ciuntite, dar totusi nu invinsi de tot, si sa se bucure si ei, cei de dupa acele draperii rusinoase si lase! Draperiile fiind obrajii lor grosi, ca soriciul de porc batran!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Brenda: Mielul nu-i apanajul meu gastronomic, asa ca ramanem fara datorii! Stalcitul cuvintelor este chiar apanajul meu, ca pamfletar la o publicatie, asa ca ma simt in mediul potrivit!

CEZAR spunea...

CERE MILOGUL DE t-2(motanelul KK-cios )

A. Prima de clasificare
B. Prima orara de zbor
C. Prima de parasutare
===============================
O intrebare de ,,pifan"..:Dar solda de functie si de grad pentru ce o mai primea ..pilotul ??
Pe acelasi principiu un pifan de ce nu primeste prima ..pentru aruncarea grenadelor de razboi ,,ofensive si defensive'..pentru tragerile de lupta cu munitie de razboi ziua si noaptea indiferent de starea vremii..cu grupa ..plutonul compania si batalionul...pentru trageri reale cu aruncatorul de grenade antitanc portativ...pentru traversarea unui rau -fluviu imbarcat pe TAB..pentru realizarea de distrugeri reale cu TNT...etc ..????
Eu cred ca sunteti ridicoli ..putin zis ...!!!

CEZAR spunea...

UITE CE ZICE KK-ciosul ...
tigri219 februarie 2016, 13:54

...Maxim One ,eu m-am retras ,rar cand mai dau pe acolo unde cenzura este in floare si nu ai ce citi decat cateva comentarii bolnavicioase de-ale lui Cornel.
Răspundeți

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Cezarica: Oooo, ramai, ramai, ramai precum floarea de gutui, singura pe ramurele, urmarind scrierile mele...

Coavghe spunea...

Pentru Cezar,
La Operatii Speciale exista un dicton "Daca ar fi usor oricine ar putea face" ... Asadar cred ca a vorbit invidia. De ce domnule pifan nu ai incercat sa devii pilot, parasutist, scafandru. Azi dimineata la un post de televiziune emisiune despre plecarea unor militari de la Operatii Speciale in teatrul de Operatii ( unde apropo acestia chiar lupta si mor) - stiu despre ce vorbesc- si ma gandeam cu amaraciune ca peste ani pentru acesti copii marcati pe viata fizic si mai ales psihic va veni tavalagul politrucilor osanzari - nu ma mai pot abtine unii se cred Churchill - si vor schimba regula jocului la final dupa bunul plac, invocand reguli si justificari puerile, tehno-cripto-comuniste de egalitarism.

Pentru cei interesati: In ordinul Ordinul Comun publicat in MO nr.130/19.02.2016 nu exista nici o referire, ca de altfel si in OUG 57, la sintagma "sporuri permanente" -asa cum au vehiculat multi- ci doar,-reproduc- "adeverinta privind sporurile la salariu", asta insemnand totalitatea sporurilor care au fost introduse in solda/salariul lunar brut in vederea impunerii CIAS si care nu sunt specificate negru pe alb in OUG ca nu s-ar include, acest lucru semnificand faptul ca structurile financiar contabile vor fi nevoite sa treaca in adeverinte toate sporurile incluse in salariu brut in vederea stabilirii de structurile competente, adica CPS - cea care va ulteior ar putea fi parte in fata instantei pentru explicatii. pentru taieri ilegale, Baza legala este chiar ordinul comun si daca cititi cu atentie art 15 alin. 2) si mai ales 3) aveti la indemana uneltele necesare pentru contestatii si ulterior procese.

Pentru piloti si nu numai... in salarizarea, cel putin a militarilor, pentru majoritatea sporurilor, indemnizatiilor si primelor nu se aplica Legea 284 ci normele de aplicare a Legii 138 de aceea sintagma de prima de ora de zbor nu exista ea numindu-se indemnizatie orara de zbor, ceea ce nu se regaseste in OUG 57. .. asa ca. .. Mult succes

tigri2 spunea...

***Coavghe,spui prostii,cu privire la "prima orara de zbor"
Conform 138 / 1999>>> B. Prima orară de zbor

Prima orară de zbor se acordă tuturor categoriilor şi specialităţilor de personal navigant de aviaţie, definite la art. 9 din statut, astfel:...
Conform Legii 284

Coavghe spunea...

Tigri2 scuze ai perfecta dreptate cu privire la sintagma prima orara pentru personalul aeronavigant....anexa 3....indemnizatii sunt pentru celelalte categorii din legea 138/99

Cu privire la l 284/2010 nu s-a aplicat niciodata
2010 - nu se aplica prin L285
2011- prin L285
2012 - prin L 283
2013 - prin OUG 84 /2012 se mentine ca 2012
2014 prin OUG 103/2013 se mentine ca in 2013
2015 se mentine ca in 2014
Daca este altfel inseamna ca au innebunit finantistii si se aplica salarizari diferite...?

Unknown spunea...

Numele meu e Emil,ofiter activ. Va dau exemplu ca invitatie si la altii activi. Sa ma ia naiba? Sunt ofiter activ, nu si prost, martie martie 63, ma pot pensiona desigur, intreb daca fac o alegere buna. Adica 34 cel putin de la prima carte de munca am, deschiderea ei, + armata 1,6 luni si sc. de ofiteri, eu zic 3 ani de pregatire,ei vor zice poate ca mai putin de 3 ani scoala militara, Ei SE REFERA LA ZILE DE VECHIME,NU? Aproape nu dar pe septemmbrie e discutie, e, o sa vad.....septembrie. Sunt in prag de pensie, am alegeri? Care se potrivesc pentru mine pozitiv pentru pensionare? Nu stiu exact. Exista prea multe versiuni ca interpretare, legea, ordonanta, previziuni, ce ne cheama pe noi? interesul national, il sustin. Dar ce este devarat? Posibil sa dispara OMM? Am auzit si eu curveste si rusinos, eu la radio sant sa zic. Se vorbeste ca dis...pare OMM, ar fi .....rusine de nesustinire? De ce? . De va incepe analiza la CD,dar care cate çate zile sau spuneti cat dureaza?- C.Senat au trecut?! Maine, azi 14.03. Cred ca maine constat o parte din adevar sau pacaleala la senat. Ori durere. Acum la C.D. ce sa fac? Sau ei ce sa fac activ? ........ Deci vechime serviciu la mine este cascheta 27 ani, 34 cu tot ce este liniar, la grupe de munca am un plus de 11 procente/ani parca, astept vesti.

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Numele meu e Emil,ofiter activ. Va dau exemplu ca invitatie si la altii activi. Sa ma ia naiba? Sunt ofiter activ, nu si prost, martie martie 63, ma pot pensiona desigur, intreb daca fac o alegere buna. Adica 34 cel putin de la prima carte de munca am, deschiderea ei, + armata 1,6 luni si sc. de ofiteri, eu zic 3 ani de pregatire,ei vor zice poate ca mai putin de 3 ani scoala militara, Ei SE REFERA LA ZILE DE VECHIME,NU? Aproape nu dar pe septemmbrie e discutie, e, o sa vad.....septembrie. Sunt in prag de pensie, am alegeri? Care se potrivesc pentru mine pozitiv pentru pensionare? Nu stiu exact. Exista prea multe versiuni ca interpretare, legea, ordonanta, previziuni, ce ne cheama pe noi? interesul national, il sustin. Dar ce este devarat? Posibil sa dispara OMM? Am auzit si eu curveste si rusinos, eu la radio sant sa zic. Se vorbeste ca dis...pare OMM, ar fi .....rusine de nesustinire? De ce? . De va incepe analiza la CD,dar care cate çate zile sau spuneti cat dureaza?- C.Senat au trecut?! Maine, azi 14.03. Cred ca maine constat o parte din adevar sau pacaleala la senat. Ori durere. Acum la C.D. ce sa fac? Sau ei ce sa fac activ? ........ Deci vechime serviciu la mine este cascheta 27 ani, 34 cu tot ce este liniar, la grupe de munca am un plus de 11 procente/ani parca, astept vesti.