Un produs Blogger.

miercuri, martie 02, 2016

Acestea ar fi amendamentele care se discuta la Senat

195 comments
Nesecret
Nr. 702/01.03.2016
COMUNICAT
Azi, 01.03.2016 o delegatie a Federatiei Sindicatelor Democratice a Politistilor din Romania “Alexandru loan Cuza” condusa de presedinte Iulian Surugiu, a fost prezenta la sedinta Comisiei pentru buget, finance, activitate bancara §i piafa de capital, din cadrul Senatului Romaniei, unde urma sa se discute amendamentele pe Ordonanta de Urgenta a Guvemului 57/2015 privind pensiile militare.
Comisia pentru buget, finance, activitate bancara §i pia|a de capital a amanat votul final pentru saptamana viitoare.
Va anexam amendamentele propuse ce vor fi discutate si votate saptamana viitoare






Oare când se va intelege ca pensia militara de serviciu are cuantumul stabilit potrivit articolului   29, prin aplicarea unei cote procentuale la baza de calcul definita in articolul 28?
 Pensia suplimentara si sporul pentru OMM(Insemnul Onorific) nu sunt parti componente ale pensiei militare de serviciu, care ar putea fi acordate sau nu, in functie de cum li se nazare unora sau altora. Acestea reprezinta drepturi dobândite de largi categorii de militari si  nimeni nu le poate include in plafoane, alaturi de pensia militara de serviciu. Sunt drepturi care se acorda peste drepturile de pensie de serviciu, plafonate sau nu.
Le-as propune celor din Comisia de buget finante a Senatului sa se inspire de pe pagina de facebook a deputatului Niculae Milcovici, unde gasesc cam aceleasi amendamente plasate de smecherii pseudomilitari,  dar pe care domnul deputat le-a  reformulat admirabil.

195 de comentarii:

brenda spunea...

am vazut toate amendamentele .deci raportul nu le cuprinde? se mai face un raport saptamana viitoare ,s-au intra asa in camera ,unde se vor aproba sau nu amendamentele ? ce sa mai zic , saptamana viitoare ,dar cand? multumim pentru tot,dle H

Anonim spunea...

Doamne ajuta sa se aprobe aceste amendamente.

brenda spunea...

am dle H raportul nu eufrosina care amendamente se nu .saptamina multum si nu amendamente da .

Anonim spunea...

In cuantumul de 100% din baza de calcul ce nu poate fi depasit (stabilit conform art.30) era corect daca nu cuprindea "inclusiv art. 11 alin. (3) din Legea nr. 80/1995 a Statutului cadrelor militare, cu modificarile si completarile ulterioare".

Nicu spunea...

Citiți, vă rog, cu atenție, propunerea pentru modificarea art. 30. 100% include și pensia suplimentară și OMM.

ghurse spunea...

@alkan "Doamne ajuta sa se aprobe aceste amendamente." Pai daca se aproba aceste amebndamente am sarit din lac in put. E mai rau decat cu art 40 neamendat. Daca cititi cu atentie mod. art 30 veti vedea ca, desi se pleaca de la 80%, in anvelopa de 100% intra si sporul pentru pensia suplimentara precum si OMM. Ei, cum e, sa ne mai ajute oare domnul?!

iceparu spunea...

amendamentele mi se par de bun simt cu pastrarea cuantumului cel mai avantajos.

Anonim spunea...

@ghurse Aveti dreptate. Imi cer scuze.

Huhu Rezea spunea...

La o prima vedere suntaceleasi amendamente pe care Sindicatul Politistilor i le strecurase in prima faza domnului deputat Mircovici.
In urma interventiilor noastre domnul Mircovicile-a modificat substantial.
Joaca tare domnii politisti civili.

Aurica spunea...

voi chiar nu vedeti ca M A I FACE JOCUL LOR!iN ACEASTA SITUATIE PENSIA ESTE MAI MICA DECIT CIUNTITA DE OG 57

Unknown spunea...

Aceste amendamente se pot inbunatati in cam.deputatilor.Adica,la cuantumul de100%sa se aplice omm.

cfb spunea...

Oameni buni,poate credeti ca numai in zilele noastre politrucienii isi bat joc de pensionari,incurcand asa de rau lucruruile incat sa nu mai stie nimeni sa le descurce.Nuuu!Bataia de joc dateaza inca din cele mai vechi timpuri.Cred ca stiti ca pe vremea marelui Constantin Tanase,daca se-ntampla ceva dimineata,toata lumea dadea navala seara la Revista sa-i auda "punctul de vedere".Va supun atentiei mai la vale un cuplet in care Tanase explica norodului un fel de OG 57 din vremea lui.


"Visul lui Tanase") 

"Astăzi eşti funcţionar
Însă mâine pensionar.
Poate te interesează
Pensia cum se calculează.
Din 35 de ani servici,
Care vor fi socotiţi
Iţi scazi primii ani de şcoală
Şi absenţele de boală,
Zilele de sărbătoare,
Orele suplimentare,
Plus un an şi patru luni.
Tragi o linie şi-aduni.
Împarţi tot la cinci, apoi
Ce-ţi dă, înmulţeşti cu doi,
Scazi anul când te-ai născut,
Adaugi tot ce-ai scăzut
Şi la cifra ce-a ieşit,
Pui un zero la sfârşit.
Anii pentru însuraţi
Se vor socoti dublaţi
(Adică ani de război.)
(Socotind că-n vremea asta
Te-ai războit cu nevasta.)
La totalul obţinut,
Pui trei zero la-nceput.
Scazi anii de celibat,
Ridici restul la pătrat
Şi-astfel într-o primă fază,
Afli sumele de bază.
Apoi le extragi la toate
Rădăcinile pătrate
Şi la suma dobândită
Aplici cota cuvenită,
Care nu trebuie să fie
Mai mare de 5 la mie.
Din suma rămasă, brută,
Scazi 4 şi 8 la sută.
Trei la mie la pompieri,
Impozitul pe averi.
Supracota respectivă,
Taxele pentru colivă,
Cinci la sută pentru dric.
Apoi nu mai scazi nimic.
Din totalul rezultat,
Verşi două treimi la stat
Şi restul ţi se cuvine
Nu ştiu dacă mă exprim eu bine!"

Huhu Rezea spunea...

O multime de comentarii si in niciunul nu se observa smecheria dâmboviteana ca ne aflam in situatia unei noi legi de modificare a Legii 223/2015 , asa cum a fost publicata in MO in luna iunie, si nu in fata unor amendamente la art. 40 al OUG nr. 57.
Modificarile aduse legii sunt si mai defavorabile militarilor chiar si in comparatie cu OUG 57.
Sunt si neprofesionisti cei care au propus senatorilor aceste modificari.
In legea initiala cat si in cea modoificata sunt doar doua articole care stabilesc baze de calcul:
-art. 28 stabileste baza de calcul a pensiei
-art. 31 stabileste baza de calcul a contributiei individuale
Articolele 29 si 108 stabilesc procente de calcul, nu baze de calcul.
Articolul 29 amendat este un dezastru de formulare, ca si articolul 30.
Art. 29 se raporteaza la textul art 28 initial, nu la cel din Ordonanta, dsi acela produce efecte inca de la 01 01.

brenda spunea...

atunci ce va fi ,daca amendamentele nu sant cele care sa aduca legea acolo inde trebuie , paeca erau bune cele ale dlui MIRCOVICI ,atunci de unde atata brambyreala , parca vad ca pica toata legea,sant atatia care asteapta o pensie,

brenda spunea...

aceste amendamente sant doar niste propuneri ale politistilor , e posibil ca s-au nascut discutii intre acestea cerute de ei si alte amendamente propuse, de aceea nu s-a hotarat soarta ordonantei,sa vedem ca este o porcarie fara seaman

Trofin spunea...

Huhurez Rez spunea...miercuri, 2 martie 2016, 16:57:00 EET
Am sesizat si eu problemele pe care le-ati prezentat. Am constatat ca amendamentul nr. 2 este eronat , se face trimitere la lit. b) art. 28 articol care este construit pe alineate nu pe litere.
De asemenea , am constatat ca domnii politicieni , semnatari ai amendamentelor , precum si domnii sindicalisti de la Politie nu inteleg sau se fac ca nu inteleg ce reprezinta "cuantum al pensiei "si "baza de calcul a pensiei " . Atat amendamentul nr.2 cat si amendamentul nr.3 fac referire la articole care opereaza cu baza de calcul nu stabiesc baza de calcul. Daca s-au gandit sa majoreze baza de calcul determinata la art. 28 cu sporul datorat platii contributiei la Fondul pentru pensia suplimentara , nu este decriptata asemenea gandire.

totoiany48@gmail.com spunea...

NU ESTE BINE DL.CHESTOR.
NE MULTUMIM CU PREA PUTIN.
PENSIA SUPLIMENTARĂ SI OMM SA NU ÎNTRE ÎN COMPONENTA LUI 100LA 100 DIN SALARIU .
PT.SPECIALISTII LUI PESTE S-A INTRODUS PREVEDEREA DE LA INCEPUTUL AMENDAMENTELOR .
MOBILIZATI-NE PT.MITING .

totoiany48@gmail.com spunea...

PAI 65 PLUS 20 OMM ESTE MAI MIC DECAT PLECAREA DE LA 65 CU OMM IN AFARA PROCENTULUI DE 100.
TEHNOCRACII AU ISCOADE BUNE .
VEDETI DE CE ESTE BINE SA FIE O LEGE A PENSIILOR MILITARE SEPARATA .
ACUM CU SUROGATII O SA LUAM ....
GHINION.

totoiany48@gmail.com spunea...

DVS.CRED CA VA MULTUMITI CU ORICE.
AR TREBUI SA GANDITI IN MOMENTUL POSTARII.
VI S-A EXPLICAT CA EXISTA UN RISC ACCEPTAND ACEST LUCRU.

totoiany48@gmail.com spunea...

DA.DAR VEDETI CA UNII CLEGI POSTACI NU INTELEG.
POATE CA MATEMATIA DANSILOR ESTE ALTA .

totoiany48@gmail.com spunea...

SI DACA NU ...
CE FACEM.
NU ATUNCI CI ACUM CA ATUNCI SA NI SE ÎNDEPLINEASCĂ DORINTA .

vio57 spunea...

Si mai puteti spune ca pe 6 martie stati in casa. Eu cred ca acum este momentul sa le aratam adevarata forta a rezervistilor militari, ca alde cezarica am vazut destui si in activitate si nu am putut sa-i sufar niciodata si in general impotriva celor care incalcau drepturile omului.

totoiany48@gmail.com spunea...

VA ROG SA RELUATI DISCUTIA PE FILIERA PE CARE ATI FOLOSIT-O SI POATE MAI DE REZOLVA CEVA.
AVETI O IDEE CARE ESTE PROTOCOLUL DE MILITARII AU FOST REPREZENTATI DE PSEUDO MILITARI LA ACEASTA COMISIE ?
NU SOLICIT RASPUNS.
SCUZE PT.MAJUSCULE SMART VODAFONE ASA MA POATE AJUTA.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Huhurez: Ia s-o luam babeste: O delegatie a politistilor s-a dus in aceasta Comisie. Daca nu sunt cumva prost informat sau neatent, o delegatie a rezervistilor militari cumva a fost in păr bulucită in acea Comisie? Sunt zeci de sindicate militare, care papa bun niste cotizatii sa-i reprezinte pe cotizanti, ei n-au interesul in aceste clipe extraordinar decizionale? Honor & Patria & Historia & Gargara non participandum in integrum in Comisionum? Aleluia & Amin?

Mihai spunea...

@ Huhurez
Orice amendamente se vor depune se pare că decizia finala va fi functie de caderea în acord intre cele trei ministere si in special mapn si m.finantelor. Se vehiculeaza variana ”de cîti bani avem ,de atîtia pensii”.Baricada 100% se pare ca-i de netrecut. Se pare ca participantii la comisie stiu lucrul asta ,de aici si propunerea de amendament în ton cu ce li s-a comunicat. Sindicatele însa isi fac datoria.Batalia se da pe orice inclusiv intre categoriile de militari si pensionari militari.Fiecare vrea sa-și mai bage cîte ceva. Sunt nemultumiri mari la subsolul pensiilor atit la grade mici cît si la grade mari cu lipsa sporuri in activitate.

Rasfoind azi dupa masa presa am gasit in mai multe ziare acest articol. Probabil de aici au pornit acuzatiile. Am crezut si eu ca-i vorba de magistrati ,dar nu-i . Sunt cadre ascunsi sub secretari de stat ,etc

www.bzi.ro/pensii-uriase-la-mai-cea-mai-mare-e-de-15-831-de-lei-543062

Unknown spunea...

D-na Brenda in a doua interventie a dvs. ce ati vrut sa spuneti? Nu am inteles nimic. Am rugamintea, pentru a nu stiu a cata oara sa cititi textele inainte de a-l publica.Este valabil ptr. toata lumea. Va multumesc.

calin spunea...

Parca a tunat si ne-a adunat ! Cum dracu putem fi atat de prosti? Din sutele de generali, cativa au pus umarul - s-a dovedit de ochii lumii. Au participat la intalniri, s-au dus la marele avocat (probabil au uitat sa achite onorariul), si-au facut publice pozitiile ...si? Reprezentantii militarilor din parlament au muncit de s-au spetit, au dat in balbaiala, zicand una si propunand alta ! Pana la urma care sunt initiatorii celor de mai sus? Aia din antet sau aia de semneaza (care de, au nevoie de imagine). Ne strofocam virtual si amenintam, mai iesim, prin reprezentanti, in strada, dar de tras fraiele le trag altii, ce profita de o lege care trebuia sa fie numai a noastra. Pacat, mare pacat, nu am putut valorifica nimic din principiile si detaliile discutate aici si nu numai - ar fi iesit o lege buna, echitabila. Aici s-au manifestat, 4-5 personalitati, adevarati corifei in cunoasterea legilor. Acum vreo 2 ani le-am facut o chemare sa-si uneasca fortele si cu sprijinul nostru ar fi putut promova un proiect de lege onorabil. Nu s-a putut...Acum, ce sa zic? Cum ne-am asternut asa dormim...Dar ma doare, ma doare ca dispare spiritul de corp, ma doare ca n-am stiut sa inlaturam reprezentantii toxici (Dogaru, i se falfaie, mai primeste +50%), ma doare ca am ajuns sa ne dusmanim intre noi, intre leaturi si arme...ma doare ca ne vindem pielea prea usor. Ma doare ca suntem militari si nu ne vedem inamicul!!!

uber spunea...

In motivatie la modificarea plafonului de la 85% la 100% scriu ei ca militarii sunt discriminati in raport cu alte categori profesionale cu activitati similare(care or fi alea?), de parca are importanta ca te limiteaza la 100% sau 85%, tot discriminare e insa intre beneficiarii L 223 aflati in aceasi situatie juridica. Tot straduindu-se astia sa elimine discriminarile au mai introdus doua noi, proaspete.
Prima, aia in care daca ai 10 ani in armata si ai intrat pe usa din dos, beneficiezi de pensie conform L 223. La asta nu sunt prea multe de spus, e de inteles ca e cu dedicatie pentru pupile, amante, neveste, rubedenii, etc. Auzi la ei, pentru buna desfasurare a activitatii in unitati OPERATIVE se incadreaza din civilie personal cu duble competente, doctori, juristi, la ce dracu iti trebuie la unitatile operative juristi, doctori in stiinte exotice si alte vrajeli. Alo DNA, te rog sa-ti arunci un ochi si pe angajarile astea, vei avea mari surprize si satisfactii.
A doua discriminare pe langa celelalte existente e ca acum cei cu vechime mare nu vor mai beneficia nici de prevederile L 80 privind preocentele pentru OMM.
Pai e din ce in ce mai neconstitutional mai prieteni!
Pe mine ma deranjeaza cel mai mult in afara de incalcarea unor principii si a Constitutiei, faptul ca la noi condamnati la puscarie pentru infractiuni de drept comun fac legi si mai semneaza si primii, sa fie siguri. Suntem dati dracu.
Hai onoare si patrie.

uber spunea...

Eu chiar nu inteleg ce cauta Ecaterina Andronescu pe aceasta lista de initiatori, o femeie educata, profesor universitar, fost ministru. Cum au reusit sa o bage in haznaua asta, pentru mine e chiar un mare mister. Care dintre propuneri ii apartin?

uber spunea...

Avianyc varianta cu cati bani avem, asta e, este o realitate si nu ai cum sa treci peste ea, problema e ca daca e sa fie rau e doar pentru unii nu pentru toti

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Calin, inamicul se afla si printre noi. Sunt cei care l-au votat la doua maini pe Iohannis, cel care i-a adus pe tehnoretardati la putere, cat si cei care-l injurau pe Ponta in timp ce marea venituri si repara peste tot din stricaciunile basismului. Tot dintre noi au votat si sistemul basist, asa ca cei care au votat canalii degeaba se plang acum! Mie sa-mi cada mainile amandoua daca am votat astfel de jigodii, am sufletul impacat!

iceparu spunea...

Prostii dracului aia care s-au tot luptat sa fie anulata legea 164.Acum tipa ca din gura de sarpe cu toate ca atunci ne-au balacarit in tot felul.Plafonarea de 100% in care intra OMM si PS este un dezastru.Mie in varianta asta imi reduce pensia iar cu 21% numai din cauza unor idioti.93+9+20=121.Dobritoiu ,zau daca stiu ce vrea.Pe asta parca cea de a 2-a nevasta l-a tampit. La o lecturare neatenta parca ar fi mai de suportat amendamentele lui Mircovici.Se pare ca art.40/OUG 57/2015 ni se trage de la activi care nu accepta ca pensiile sa fie mai mari decat soldele.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Iceparu, cu Dobriţoprepuţ, fiind prea copt pentru o asa tanara cu nuri, treaba sta cam asa: are un miel la ţâţă care-l stoarce de neuroni!!! Fara neuroni, iei decizii câşe!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Bâzdâgania: Ecaterina Andronescu a fost bagata la inaintare sa faca ceva bun, dar femeia nu se pricepe. Asa ca a fost manarita perfid sa le cada in plasa cointeresatilor pe felie. Daca o intreb maine ce a votat, se jura ca a facut un bine militarilor. Este acum o victima a mafiotilor legislativi. Cine a invatat-o sa voteze in detrimentul militarilor sunt criminalii, si n-ar fi rau sa le aflam numele.

Draculea spunea...

Care-i problema daca pensia depaseste salariul activilor,numai la noi se intampla asta? Uitati-va si la alte categorii,care chiar nu ar fi indreptatite sa aiba pensiile uriase pe care le au,ei neavand munca si privatiunile pe care noi le-am avut. Aici marefer la magistrati,piloti civili ,stewardese,dactilografe de la judecatorii,fosti primari si alti smecheri,revolutionarii lu peste prajit si altii.de ce sa ne uitam la cei cu pensii mici nu este treaba noastra este a celor care impart dreptatea.daca e asa sa fie austeritate pentru TOATA lumea nu numai pentru militari ,mai ales ca noi am avut ceam mai grea viata dintre toti..
Ar mai fi o chestiune de pus pe tapet:daca nu ne simtim in stare sa facem legi ca lumea ,sa dam pensii la militari ,atunci sa ne inspuiram din legislatia tarilor cu care suntem parteneri...si asa tinem SPARLAMENTUL degeaba,doar consuma si fura.

Viss spunea...

Am mai spus. Se merge pe 80 cu 100. Deci nu 102,5 impozabil. Mulțumim Cati Andronescu, mulțumim umflatule de Serban Nicole. Mulțumim, viitorule scriitor Dobritoiu!

Unknown spunea...

iceparu, nu mai arunca in spatiul virtual judecati de valoare precum faptul ca activii sunt la baza initierii art 40/OUG 57.
Uite asa reusiti o parte dintre cei care postati ineptii pe acest site sa aruncati cu noroi in toate directiile...pacat

iceparu spunea...

Danut stii tu cine sta la originea art.40 din oug.57?ai discutat tu un activ ca de la om la om?daca nu ai facut-o stai in patratica ta.mai treci prin filtrul gandirii ce am spus .

Cornel spunea...

Amendamentele au fost formulate de niște idioți care susțin ordonanța guvernului, au încercat să obțină semnăturile pentru susținere ale unor senatori, s-a găsit unul idiot(Dobrițoiu) care să semneze fără să știe ce și deoarece au apărut disensiuni, comisia a amânat un verdict. Interesul este să nu fie promovate modificări care să afecteze OG 57/2015. Doar prezența masivă în stradă mai poate modifica ceva.

Huhu Rezea spunea...

@Dan
Nu cred ca vrei sa ne povestesti ca in serviciile de financiar, juridic, resurse umane din ministerele de forta nu lucreaza activi?:):)

Cornel spunea...

Activi care nu au grupă și altele, astfel că le convine să moară capra vecinului.

Elisav spunea...

Dupa cum se vede Dobritoiu a semnat primul.Vorba cuiva suntem in noaptea mintii.Unii aplaudaci sunt prezenti si aici cerand aprobarea modificarilor care ar duce la regretarea OUG 57.
Ar trebui sa citim documentele nu sa ne dam cu parerea aiurea. Dar cand cei care conduc sau sunt la putere sunt condamnati,dar tot ei hotarasc este normal sa ne trezim cu legilatie care ne arde la buzunar.Sper ca aceasta propunere care ii ajuta doar pe cei cu vechime de fix 25 de ani sa nu fie nici luata in considerare. Se amesteca legile . Suntem aburiti iar unii dintre noi sunt de acord cu ciuntirea unor drepturi legale.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Dan, de la activi s-a pornit absolut totul! Pensionarii n-au ce cauta in birourile care detin si documente clasificate. Dar sa nu uitam ca dintre activi au legaturi de interese si familiale cu rezervisti, si nu fitecine, ci fost sctivisti de partid, barosani cu greutate care si-au postat printre activi fiii, nepotii, pilele...E o increngatura, dar baza modificarilor s-a pornit de la activi, si pe aceste bloguri nu se discuta de ieri, de azi despre asta...Si pe Elita R 26.500 s-a discutat despre rolul activilor in OuG 57, Art. 40. Acum nu sunt indreptatit sa fac un rechizitoriu, dar afirmatiile au existat cu mult timp inainte.

Iulian Mareș spunea...

Hai sa va dau o alta bomba!
Propuneri din sistemul nostru au fost ca baza de plecare sa fie de 40%, astfel putand beneficia de vechime, contributia la pensia suplimentara si OMM!
Si adeptul lor a fost si unul tuns ca sodatii!

Cornel spunea...

Intoxicări, contributiva este de 42%, la care se adaugă sporuri. Dacă
îți dă 65% sau 80% și îți limitează la 85% sau 100%, se mențin tratamentele discriminatorii și se cultivă dezbinarea. Asfel că putem observa cum se fac jocurile. Oricum interesele lor sunt oponente celor cu carieră militară adevărată. Îi fac proprietari de pensie militară pe cei fără vechime în sistem(prag min. 10 ani), desființează OMM-ul prin includerea sa în plafonul de 100%, desființează diferențele dintre cei cu grupă și cei fără, etc.. Vom rămâne dezbinați, prostiți și refulați în comentarii puerile și cu pensii conform sistemului Ciolhanist. Se pare că România nu suntem noi cei ce o populăm, ci cei care manevrează sforile în care suntem prinși.

totoiany48@gmail.com spunea...

CUM ESTE REDACTAT ART.PT. BAZA DE CALCUL SE POATE INTELEGE CA ACEASTA ESTE FORMATA DIN .....MEDIA .....6 LUNI DIN ....PLUS SPORUL DE PENSIE SUPLIMENTARA PLUS OMM ?

Danny spunea...

Modificarile care se doresc sa fie facute, favorizeaza pe cei cu vechime intre 25 - 30 ani cumulati, deoarece la 80% adunate procentele de la pensia suplimentara si Meritul Militar se ajunge foarte usor la maximum 100%. Aceste modificari sunt promovate de cei care au varsta de 47-50 de ani si de cei cu putina vechime specialisti cu 10 ani vechime, care din 80 %, au de unde sa scada. Cata batjocora la militari si cei trecuti de 50 de ani. Trebuie mobilizare generala si iesire in strada pentru ca aceste modificari sa nu fie promovate.

iceparu spunea...

Danut stii tu cine sta la originea art.40 din oug.57?ai discutat tu un activ ca de la om la om?daca nu ai facut-o stai in patratica ta.mai treci prin filtrul gandirii ce am spus .

Iulian Mareș spunea...

Mihaela Mihaila,
Eu vorbesc de propunerile/amendamente din senat si de la deputati, de acum, de la discutiile pe OUG57!

Draculea spunea...

Cine a propus?Alde Dobritoiu,puscariabil sau altii ca elcare dupa ce si-au completat panoplia averilor profitand de functii inalte acuma incearca sa faca pe Maica Tereza?
Sau alalalt,Mircovici,putred de bogat sui cu niste cumuluri de pensii de va depasi si salariul sasului?
Singura solutie este STRADA,PE 6 MARTIE!

Draculea spunea...

Ce le mai poate ...mintea aia de mediocri ajunsi nemeritat in functii mari:
42% dintr-o baza de calcul "ciomuita" +20% OMM+9%pensie suplimentara+30% ceva sporuri=100% pentru umilire ,astfel ca un colonel sa aiba pensia mai mica decat un grefier.Pai fi-le-ar mamitzica lor de nemernici ,pana unde cred ca pot merge cu injosirea pensionarilor militari. De ce atata ura impotriva noastra,daca-i asa ,sa punem mana pe bata ,sa le aratam ca noi stim a lupta si sa-i alungam pe toti din tara.Adica pentru ei si pentru toti inchipuitii de asa zisi 'rivolutioneri" se gasesc bani din belsug,iar pentru drepturile noastre,legitime ,nu? Nu vedeti ca pe toate caile ne improasca cu noroi,mai nou vin pe mass media cu intoxicari de genul "rezulta pensii de peste 15 mii de lei" Sa ne luam soarta in maini altfel ne calca in picioare ,la propriu!

Iulian Mareș spunea...

Viorel,
Afirmativ!
Sunt sigur ca Dogaru stie si el de asta, dar tace si poteaza pe site numai rahaturi cu povestiri din copilaria unora!
Protestul trebuie in dinamica! Guvern, Parlament si ambasada US!
Bataia de joc a atins inimaginabilul!
Vreti tot ce e legal? Ok! Dar scadem baza de pornire! Simplu! Si astfel ajungem la 100%! Ce este incorect?
Raspuns: Voi, mai ganditorilor!

CEZAR spunea...

Nu va lasati pe mana ..nehalitilor ...de mai sus ...!!

brenda spunea...

dle H atunci care este formula cea mai buna ? eu cred ca azr fi mai bine sa lase asa cum or hotara cu amendamentele astea, in decurs de 2 ani se va putea vedea ce va fi,se vor schimba multe. nu esxista garantia ca ce se cere acum ramane valabil atunci

Iulian Mareș spunea...

?????????
Aparu, Disparu! ...numai Tu?!

In esenta, toti suntem nehaliti, pt ca ne-au halit EI!

Danny spunea...

O alta intrebare. Cum poate o organizatie sindicala mediocra din politie sa sustina si promoveze niste amenamente care ii favorizeaza pe unii, pe cei tineri si ii defavorizeaza pe cei cu vechime multa? Nu am nimic cu interesele lor de grup dar sa fie prinse intr-un context in care ceilalti sa nu fie defavorizati.

brenda spunea...

credeti ca daca pe data de 8 n=martie se va iesi in strada ,se va rezolva ceva?,civilii sant informati ca militarii cer pensii mari ,f mari , asa ca nu cred in acest demers-strada- sau poate daca nu vor mai pleca din strada.daca s-ar fi speriat de asta ,mai ales ca sant informati de ce se va intampla , ar fi luat o hotarare cei din comisia de buget si am fi stiut incotro se merge , dar vad ca se vrea sa iasa doar scandal ,......degeaba ..

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Uite asa: Brusc si dintr-o data se anunta un deficit la pensii, cica de 4 mld. euro! Pe de alta parte, daca nu s-ar mari salariile, cica statul roman ar pierde 1 mld. euro! Niste coeficienti manipulati sa justifice ceva. Ce? Dracul stie, dar ei ies precum curvele cu niste argumente anticipate sa motiveze amanari sau razuiri. Am avut guvernari cacalau cu idioti, dar astia intrec orice imaginatie in materie de siretlicuri si sicanari. Astia ne-au produs cel mai mare stres posibil de cand au fost numiti de Iohannis in mod talharesc! Blestemate fie-le vietile!

Huhu Rezea spunea...

@Dany
Sunt interesati ca la 36 ani vechime cumulata, chiar si mai devreme, sa iasa din sistem cu pensie de serviciu si sa lucreze in privat.

brenda spunea...

dle DANI. chiar daca aveti dreptate ,vedeti ca la comisia de buget finante au fost ei , ailalti unde au fost daca au fost sa arate ce amendamente au propus , vad ca numai polotistii se agita , e normal sa se agte pentru ei , dece nu fac asta si militari adevarati , sa zicem adevarati , ca in strada nu o sa vedeti prea multi ,macar sa vina acei 26.ooo de disponoilizati , dar nu cred . nu mai este mult si se va ajunge la capat ,sa vedem

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Danny: Nu fii copil! Capii sindicalistilor din Politie sunt niste mafioti sadea! Al Capone e miel bland pe langa ei! Sunt vocali in prezenta microfoanelor si pe sticla TV, in realitate fac jocurile guvernantilor pe bani grei! Apoi isi fac jocurile lor, personale si ale acolitilor lor, de varsta lor, ce treaba sa aiba cu tinerii din politie care de foame si lipsuri, dar si din cauza ca sunt prost platiti, se dedau la infractionalitati marunte sau spagi de gainari. Ar trebui ca toti grangurii astia de la sindicate sa fie dati jos, ca tot ei au manarit si in numele militarilor, daca ai nostrii sunt morti ca si blogurile lor, dar incaseaza sume din cotizatii...

brenda spunea...

dle h dar dece sa se intample asta? cei care acum sant deja la pensie au o vechime mare data si de grupa AC .pentru aceasta grupa s-au platit contributii ,la care procentul a fost ca la grupa speciala ,deci si asa nu li s-a calculat corect, si acum ar trebui sa nu ii plafoneze ,,,,ca nu mai sant oricum multi ,mai toti sant pensionari militari inainte de aparitia legii 164.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

S-a descoperit ca Rares Bogdan cu Marian Vanghelie-Goagal au pus la cale debarcarea lui Ponta, primind ordine de la Iohannis prin Rares Bogdan. Si Goagal asta penal sta in huzur, cica in arest la domiciliu...Daca era un prapadit ca mine, sau ca altul, deja eram in celule condamnati definitiv, iar ei continua sa comita infractionalitati din aceasta pozitie. Se vehiculeaza si numele G.ral Oprea, nu prea e clar in ce context, dar sa nu uitam oscilatiile sale cu pendulatii adanci catre Iohannis-PNL ,,in interesul national,'' mai bine zis in interesul unei conspiratii? Nu e greu sa-ti dai jos chilotii pe centura politica si sa-ti pui poalele in cap in interes propriu, dar uite ca Dumnezeu nu bate cu parul, ci cu dosarul!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Huhurez: Dupa iesirea la pensie majoritatea celor de la MAI se angajeaza in privat, cei de la MApN deja sunt legume uzate si rosi de boli fizice si psihice la varsta pensionarii! Ar trebui sa se tina cont de acest aspect, exista statistici clare si dovezi medicale in acest sens. Duceti-va intr-un spital militar si veti vedea ponderea internatilor din cele doua ministere, cauzalitatea si gradul de uzura care este diametral opus intre cele doua categorii, armata fiind net defavorizata, iar daca se mai calculeaza si rata mortalitatii raportat la cele doua categorii, este evident ca armata este intr-o pierdere mult mai mare...In consecinta, amestecarea celor doua categorii intr-un singur sistem de pensii nu a fost bine gandita, pentru ca deosebirile de uzuri si responsabilitati sunt diferite total. De aici si neantelegeri, discriminari si discutii interminabile pe aplicarea Legii, poate chiar si aparitia OuG.57, de ce nu?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Parerea mea: Daca s-ar renunta la revendicarile din strada, calaii de pensii ar prinde curaj si ar umbla si la cuantumul cel mai avantajos, cel despre care Maxim One ne atrage atentia de multa vreme! Tot calaii de pensii ar amana pana la calendele grecesti punerea in aplicare a Legii 223/2015, a recalcularilor/actualizarilor si maririlor de solde la activi, iar daca iesirile in strada nu sunt ferme si vehemente ne vom trezi cu mari surprize, chiar si din partea viitoarelor guvernari! Revoltele trebuiesc coordonate doar de un cap iluminat si pe o singura idee, caci cea actuala, dogarista este diametral opusa contextului general. Avem nevoie ca de oxigen de acel cap iluminat, de o vehementa acerba, chiar si a unui mic grupuscul constituit dintre noi care sa revendice in numele tuturor. Acestia, cu siguranta si avantajos, sa fie dintre cei cu domiciliul in Bucuresti sau apropiere, dat fiind circumstantele si factorul costisitor al transportului navetist provincial. Imposibil sa nu avem valori cu atitudine hotarata si intransigenta printre noi!...

Iulian Mareș spunea...

Corneliu,
Afirmativ!....este pe teava...deja draft de lucru!
Stai sa vina toamna, daca mai raman birocratii!

Huhu Rezea spunea...

@Daca L665 trece tacit de Senat, trece in forma propusa de guvern a OUG 57/2015.
La Camera decizionala nu exista procedura aprobarii tacite.

Iulian Mareș spunea...

Huhurez,
Afirmativ!

brenda spunea...

bine ,atunci trece tacit la senat si se va decide in camera daca ramane ca cea data de guvern s-au se aproba amendamentele ,deci sa ajunga in camera dupa aprobarea tacita si vom vrdea

Iulian Mareș spunea...

Brenda,

V1-Ramane neschimbata si la deputati!
V2-Se lungeste pana-n toamna!
V3-Se modifica defavorabil, plecare de la 42% si max 100%!
Iti este clar?

Unknown spunea...

Totul este odiversiune eftina.Ne atrag atentia:"nu sunteti de acord cu OUG ?(art.40)atunci lasa ca va aratam noi ca se poate si mai rau).Noi suntem,dupa pensionarii civ.cea mai dezavantajata categorie sociala."La razboi inainte la placinnte inapoi".Ca sa fac o inversare de cuvinte.

CEZAR spunea...

Sa ia Mares-alul comanda pietei ..!!
...ca de aia ii ..Mares-al ...!!

brenda spunea...

paeca era o asociatie a militarilor,dl general GROPAN etc ....unde sant si ce au realizat?

iceparu spunea...

100-20-9=71.Deci imi asigura coeficient de calcul real 71%.Iar ma fura.Sa-i bag in pizda masii pe toate lichelele care s-au bucurat de anularea legii 164.Se stiu ei care.
Stati acasa pe 6 martie puturosilor,ca sa ne hinghereasca slugile tehnocratilor.Un prost zice ca nu sunt de vina activii de parca aia care au clocit art.40/OUG 57 ar fi venit din cosmos.Noaptea mintii pampalailor.Asteptati sa vina ciobanii,taranii ,camionagii,buticarii,revolutionarii lui peste sa ne apere drepturile ca noi suntem castrati.Halal natangi.

brenda spunea...

dl h marti 8 martie pe ordinea de zi la comisia buget finante oe primul punct oug 57 dar nu se mai refera la legea aia 665sau cat era sa fie , ce o mai insemna?deci pe 8 martie ori ,ori

Iulian Mareș spunea...

Eu iau numai comanda celor afectati psihic, cu traume de lupta, nu si a lasilor!
Oprea este aut!.....cineva tipa!

Iulian Mareș spunea...

Stai sa vezi cand se va pleca de la 42%!

uber spunea...

iceparule, mai omule eu pur si simplu nu te inteleg. Ar trebui sa chiui de bucurie, acum maistrii aia de la tine din sat care se dau colonei si le purtai de grija, vor avea niste pensii la fel ca ale zilierilor care lucreaza ocazional pe mosia ta. Ti s-a indeplinit visul, ce doresti mai mult de atat? Da-te-n vileag, ce nemultumiri ai, facem o terapie de grup aci pe blog, sa te ajutam.
Poate acum la batranete ai sa pricepi si tu ca atunci cand arunci cu rahat in ventilator si nu esti pe partea care trebuie, te stropesti tot, da tooooot.

Hai onoare si patrie.

Anonim spunea...

proba

Anonim spunea...

proba

uber spunea...

@huhurez
Aia cu 36 ani vechime cumulata, pensie si apoi lucru in viata civila nu se sustine. Ca sa beneficiezi de pensie trebuie sa indeplinesti conditii cumulative, cea mai a dracu e aia cu indeplinirea varstei, din tabele. Degeaba ai vechime cumulata, nu indeplinesti varsta, ura si la gara. Din tabele rezulta cam asa pentru cei care sunt in activitate, nu prea poti sa iesi la pensie decat in jurul varstei de 49-50 ani, exact varsta la care nu te mai vrea nimeni. Am mai scris ca aceasta lege nu are nimic de-a face cu sisteme precum cel al nostru sau al politistilor. Aceasta mizerie de lege trebuie abrogata si facuta una ca la niste vecini mai dezghetati si mai putin hoti decat noi.

uber spunea...

Astazi presedintele Iohannis a declarat ca o va reinvesti pe Laura Codruta Kovesi sefa DNA. Sa-i uram cariera indelungata si cat mai multe rezultate. Poate isi face un pic de timp sa se mai uite si prin ograda MApN -ului ca stau dosarele alea de urmarire penala degeaba.
Singura noastra sansa de a se indrepta ceva este doar in DNA si CCR, asa am ajuns, halal tara de rahat.

CEZAR spunea...

Ti-ar place un 71...????

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Generalul Gropan este un om cu simtul raspunderii si serios. Poate sa miste pietrele ce apasa pe drepturile noastre. Daca se mai doteaza cu niste pumni bine trantiti in birourile care trebuie, dar si niste vorbe de ocara, hotarate si pe masura, insotit de cativa vehementi verosi, putem afirma ca avem o reprezentanta serioasa! Important este sa se formeze un Comitet de initiativa, foarte urgent, si sa ajunga la Camere, sa nu treaca tacit nici un document! Dumnezeu sa ne asculte si sa ne ajute in aceste clipe de mare cumpana pentru toti militarii, politistii si serviciile speciale in rezerva, dar si activi!

Iulian Mareș spunea...

Brendo,
Gropan & nu fac legi, nu depun amendamente....maximum lobby!
Esti militar? Taci si indura, caci asta ai invatat!
Cand mergi la vot adu-ti aminte si da cu ei pe la stampila!
"Cand îi prinzi ia-le gatul!"

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

In seara asta, Ponta vrea sa dezvaluie public faptul ca sunt bani de pensii si salarii, pe Romanica TV! DEZVALUIE CEA MAI MARE MINCIUNA A TEHNORETARDATILOR; CE BANI MAI SUNT IN VISTERIA STATULUI SI PE CARE RETARDATII NU VOR SA-I IMPLEMENTEZE! LA H. 21.00

Huhu Rezea spunea...

@brenda
De Ziua Femeii Comisia de Buget iti va face cadou Raportul cu amendamentele la art.40 al OUG 57.
@blitz
Nu sesizezi subtilitatile.Pensia militara de serviciu cuprinde atât pensia pentru li mita de vârrsta cât si pensiile anticipate.Se mai adauga si reducerile de vârsta standard pentru conditiile de munca din art. 21. Asa ca se ajunge usor la vechimea cumulatade de 36 ani.

de

Unknown spunea...

Asteptari...!!!

Vladimirescu spunea...

In data de 06.03.2016, toata lumea la miting. - Jos Guvernul Ciolos.

Iulian Mareș spunea...

Cine rage dupa Oprea G.?
Acum se va duce la Ontzanu!....deja i-a ridicat osanale pe blog!
O sa-l vedeti, in curand, la vorbitor!
Ce?

totoiany48@gmail.com spunea...

NU AM OBȚINUT NIMIC ȘI NU VOM OBTINE DACĂ ACTIONAM IZOLAT SAU FRAGMENTAT.
DL.GROPAN A FOST UMILIT DE CIORBEA. NU AM VĂZUT LA TV , A FOST FARA FILMARE.
I S-A SPUS ,, CEILALTI DE CE NU CER ?,,
NE VOM DA SEAMA TARZIU CA INCURAJAM, LAUDAM NE PUNEM SPERANTE ÎN LIDERI NOI ÎN LOC SA FIM SERIOȘI ATUNCI CÂND II ALEGEM, CÂND APROBAM STATUTE , FARA SA FIM RIGUROSI LA METODOLOGIA DE DEMITERE ȘI LA MATRICEA DE SITUATII CÂND POATE FI DEMIS.
ÎN PREZENT AVEM O PALETA LARGA DE SINDICATE ALE MILITARILOR CARE NU REUSESC SĂ STABILEASCA UN SET MINIMAL DE REVENDICARI COMUNE. FIECARE LIDER E ," MAI LIDER ",
CA O CONCLUZIE, NU MĂ SIMT CONFORTABIL CU CEI CARE SI-AU FACUT PROPRIILE ,, SINDICATE ,,.
ROG CA TOȚI PENSIONARII ,, APTI, , SA VINA LA MITING.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Huhurez: Sa va auda Dumnezeu, dar sa se termine o data tot balamucul asta, pe urma sa incepem luptele pentru aplicarea actualizailor/recalcularilor fara intarzierile pe care in ascuns si le-ar dori tehnoretardatii! Noroc, mare noroc ca la toamna sunt alegeri si scapam dracului de nenorocitii astia! O sa am ochii cat cepele cand voi vota si pe cine voi pune stampila!

Mario spunea...

Pentru Corneliu si multi altii, credeti ca daca votul nostru ar conta (la alegeri) ,am fi lasati sa votam??? E o simpla intrebare......

brenda spunea...

aati fost tare dle H ,amendamentele astea nu ma privesc pe mine , dar am mare grija pentru cineva apropiat mie, pensia mea imi este suficienta pentru un trai decent , sa va dea dumnezeu sanatate ca acele amendamente sa se aprobe , acelea la care ati cotribuit si dvs . cu stimasi multumiri ,vechea dvs cunostiinta

Iulian Mareș spunea...

Corneliu,
Nu s-a obtinut nimic...e si mai groasa ceata!
Nu intelegi ca unii vor plecarea de la 42%, ca pana la 100% sa-ti dea toate drepturile legale?
Evident OMM, inclus in cei 100%!

totoiany48@gmail.com spunea...

DLE, H VĂ ADRESEZ RUGAMINTEA SA COMENTATI UN PIC URMATOAREA AFIRMATIE:
LA ART.30 SE VORBESTE DE BAZA DE CALCUL.
ACEASTA AR TREBUI SA SE FORMEZE DIN :MEDIA .....PLUS PENSIA SUPLIMENTARA PLUS OMM.
CONSIDER CA ESTE BINE.
LA 80% DIN ACEASTA BAZA SE ADAUGA 1% PT.FIECARE AN .....
AM MAI POSTAT ACEASTA "ABERATIE " A MEA DAR NU A COMENTAT NIMENI PRO SAU .....
SCUZE PENTRU MAJUSCULE, TEHNICA DE BIROU NU MĂ AJUTA ALTFEL .
MULȚUMESC ANTICIPAT.

Draculea spunea...

Fara suparare ,MM si SO sunt o categorie care nu se amesteca datorita capacitatii reduse de a intelege ce se intampla. OK ,unii dintre ei si-au completat studiile pe la licee serale si agricole,care numai licee nu se pot numi,acolo intri bou si iesi vaca.apoi unii au facut niscai facultati gen Spilu Balet,o spoiala ,dar cu diploma si pe care unii o exploateaza crezand ca daca au diploma sunt si destepti.Fals ,deoarece inteligenta nu se capata prin diplome ci prin studii aprofundate.
O alta greseala s-a produs cand ,unora dintre MM le-au dat pensii cu nemiluita ,ajungand sa "bata la fund " un colonel,aceasta dandu-le si mai mare indrazneala de a persifla pe orice ofiter.Ma uit ca la unii le-am fost comandant ani de zile si acuma au pensii cu cate 50% mai mari ca mine.Inclusiv terestri carora li s-a acordat acelasi spor ca si mie,de 50%.Ce putem face daca ne-a bagat pe toti in aceiasi cratita.
Chestia sta in gandirea incompleta a celor ce alcatuiesc legile.Pai cum sa-i iei unui pilot sporurile si sa mai si spui ca de ce a parasit activitatea mai devreme caci este bine stiut ca pilotul nu poate ramane in activitate peste 50 de ani deoarece se degradeaza sanatatea si te opreste la vizita medicala ,apoi varsta de pensionare a unui pilot este la 20-24 de ani vechime ,dupa care parametri de functionare ai corpului nu mai sunt in grafic.Asa au ajuns MM terestri cu cate 32 de ani vechime +_50% grupa de munca ,sa depaseasca un pilot cu stagiu complet,care va avea doar 20 sau 24 de ani vechime.

CEZAR spunea...

Mares-alul ..striga in piata ..
Ocupati ..garilii...!!!

Huhu Rezea spunea...

@Toto
Propunatorii de amendamente nu prea stapânesc bine notiunile de baza de calcul si de cuantum ale pensiilor militare.
De aici poti sa-ti dai seama de calitatea celor care se baga, astfel, in seama.
Ei au vrut sa spuna ca in plafonul de 100% din baza de calcul ar trebui sa intre atât cuantumul curat al pensiei militare, calculat in baza art. 29, cât si pensia suplimentara, stabilita de art. 108, si indemnizatia pentru Insemnul Onorific, stabilita de art.11 din Legea 80/1995.
Nici atâta nu stiu ca art.11 al L80 nu mai are 3 alineate ci... doar unul.

totoiany48@gmail.com spunea...

DECI , MANIPULARE, ESTE DE R A U .
MULȚUMESC MULT.

brenda spunea...

nu puteti sa atentionati pe dl MIRCOVICIsau pe cineva care este invitat la comisia buget de la data de 8 mcand se va finaliza raportul ia in calcul cele spuse de dvs? dupa cate am inteles aveti aceasta posibilitate . sau se mai poate face ceva cand vor fi puse toate aceste in camera decizionala?

brenda spunea...

PREA MULTE AVIZE FAVORABILE SI NUMAI UNUL SINGUR IN FAVOAREA NOASTE , NU STIU CUM O SA APROBE ACESTE AMENDAMENTE , dar sa speram .poate pe data de 6 ,cand se vor duce in strada sa ii apostrifeze pe aceia care au dat avize in favoarera ordonantei si sa le strige numele si sa le fie rusine . ,

Vladimirescu spunea...

Singurele amendamente de bun simt si care ar face o ierarhizare corecta a diferitelor situatii intre pensionari ar fi cele reformulate de domnul Mircovici, ar disparea discriminarile intre persoane care ar avea ca baza de calcul aceleasi elemente dar vechime diferita.trebuie sa ne luptam pe toate caile si cu toate mijloacele ca O.M.M.si C.P.S.sa se adauge la baza de calcul si nu sa intre in plafonul de 100%. Asa a fost cu legea 164,pana si Boc-Basescu cand ne au recalculat, pentru C.P.S.s-a calculat punctaj separat iar O.M.M.s-a aplicat la cuantumul pensiei rezultate in urma punctajului,De ce acum nu se mai aplica aceleasi reguli.Perfect de acord cu cele consemnate dupa amendamentele de mai sus si inaintea comentariilor.

Chef Snail spunea...

In structurile centrale de la Bucuresti este o avalansa de rapoarte de pensionare incepand cu 15.03.2016. Sa fie un semn ca incepand cu acea data se va proroga legea 223?

micutzul spunea...

@ Viorel Kis
Omule in legatura cu diferentele intre pensii iti dau dreptate.
In ceea ce priveste inteligenta , pregatirea , etc. a mm. cred ca e minunat daca iti ceri scuze. Am cunoscut si am lucrat cu mm. din antiaeriana, aviatie sau radiolocatie care merita tot respectul. Cunosc poeti, pictori si alti mm cu alte si alte veleitati. Sunt sigur ca probabil ai fost nervos sau suparat. Si nu sunt ei de vina ca niste tembeli au facut o lege favorabila lor. Si mie daca imi dadeau mai mult cred ca eram bucuros.

iceparu spunea...

Vladimirescule asa este dar intrebarea este cine sa lupte?Pe multi ii doare in prastie cu gandul ca se pastreaza cuantumul cel mai avantajos.Sunt cativa pe blogul lui Olescu si Huhurez si inghetatii care mai zic ceva ,restul dorm cu gandul ca daca se obtine ceva vor profita si ei.Activii invidiosi pe pensionari se gandesc ca pana vor iesi legile se mai schimba de 5sau 6 ori.Asa ca mergem pe 6 martie macar sa ne racorim si sa arata ca nu toti suntem niste prostii lumii.

Iulian Mareș spunea...

Vladimirescu,
Corect %!

brenda spunea...

nu are nici o legatura cu legea pensiilor , daca ai varsta si vechimea necesara sigur vei dori sa te pensionezi pe orice lege , asa ca chestia cu avalansa este aiureala , nu se va proroga nimic , se vor aduga nuste corecturi ,iar in cei 2 ani de recalculari om vedea , acum au dretul altii sa iasa la pensie ,asa ca nu mai bagati strambe

brenda spunea...

dle ICEPARU ,dece nu santeti mai optimist, se va schiba guvernul si o sa se revina asupra legii asa cum se face acum pe legea 263 sau cum s-a facut pe legea 164 cam de 100 de ori , ssa se aplice si vom vedea concret cum o sa o aplice si atunci avem ce comenta si iesi in strada ,pana una alta sa vedem ce iese pe 8 din comisia aia , deci rabdare si fara rautati

vio57 spunea...

Vestea cu iesirea masiva la pensie, ma refer la cererile de pensionare, este adevarata.
Incepand cu ianuarie 2016, M.Ap.N. se confrunta cu un val mare de cereri de pensionare, in conditiile legii 263/2010 aveau cateva zeci de cereri pe luna iar acum au peste 600 de cereri lunar, de 10 ori mai mare. Asta este temerea cea mai mare a M.Ap.N ca vor ramane fara cadre militare.

Huhu Rezea spunea...

@spulber
Ordonanta nu cointereseaza cadrele sa ramâna in activitate pâna la implinirea limitei de vârsta.
Din contra, le spune ca ramân degeaba in armata dupa ce au facut 36 ani vechimecumulata, ceea ce inseamna si 20 de ani vechime efectiva.

AndreiPopa spunea...

Imi spunea cineva ca a iesit recent un colonel de la ei la pensie si a cerut bani pt haine militare, si cica i s-ar fi aprobat ceva suma anuala....e real asa ceva?

Iulian Mareș spunea...

Brendo,
O lumanare, o iconita, o rugaciune...nimic?

brenda spunea...

aceasta lege 263 ,calculul pe puncte la care se adugsa si 0rd 1\2011 le ies pensii mult mai bune daca au vechime , mare omm , grupa . se grabesc fiidca legea asta 223 nu le da nimic , asa .a invins basescu si boc , multi vor ramane cu pensia pe legea 263chiar daca se va recalcula ,,sau asta se urmareste?

AndreiPopa spunea...

Imi spunea cineva ca a iesit recent un colonel de la ei la pensie si a cerut bani pt haine militare, si cica i s-ar fi aprobat ceva suma anuala....e real asa ceva?

maiag spunea...

Vorbim aiurea,au trecyt 2 luni si o saptamina si nimic nu misca,mai e putin si se inkeie pwrioada de optiune a celor 6 luni,de unde sa stim ce sa alegem daca nu detinem date?ce fac aia care au iesit la pensie acum 15-20 de ani,de unde sa stie sracii?unii sunt reprezentati de vaduvele lor,unele cu carte putina ca asa era la moda,sa stea sa creasca copii si sa le faca tocanitza si ciorbitza,am asistat la niste faze la centru militar si casa de pensii de rizi pizii,o doamna de aprox 80 de ani se prezenta ca find doamna colonel,am intrebat o la ce unitate a lucrat si mi a spus ca nu ea ci sotul,dar a mostenit si titlul lui de colonel si intreba daca are dreptul la jumatate sau la intreaga suma pentru grad,oricum,parlamentarii se ocupa sa si dea acum functii de functionar public daca nu mai sunt alesi,m am uitat pe grilele de slarizare,un soldat angajat are 9 mil salariu de functie,sub minim pe economie,un sg maj are 11 mil,sub minim,vai mama lor cind o sa iese la pensie,oricum grila de salarizare la militari este cea mai joasa,sub asistentele medicale,moasele comunale si ingrijitoarele de la spitale si casele de copii,si vad ca nimeni nu se leaga de asta
daca dumnezeu duminca o sfinta ploaie de ne uda pina la copaie,piatza victoriei va fii libera de sarcini,si pe vreme buna nu cred ca se mai string 1000 de fraeri
sa fim sanatosi.

iceparu spunea...

Treaba cu 40% suna a intimidare. Cu alte cuvinte daca nu vreti 65% si maxim 85% lasa ca va frigem noi un 40% sa va saturam.E si asta un mod de a negocia cu gandul ca vor gasi prosti.

Vladimirescu spunea...

De acord cu precizarile formulate de Micutzul la adresa d-lui Viorel Kis: Cinstea,Demnitatea, Onoarea,Inteligenta,Buna crestere le ai sau nu le ai,ele nu vin odata cu gradele de pe umar,vezi cazul foarte mediatizat al politistului Godina care daca nu gresesc parca este doar agent de politie, comparativ cu sefii lui,comisari,chestori de politie si care fug la pensie dupa apucaturile militienesti pe care s-a constatat ca le au cu subordonatii referitor la modul de indeplinire a atributiunilor de serviciu iar acum sunt in cercetari. Deci atentie marita domnule Kis.

Iulian Mareș spunea...

Andre,
Ti-am mai raspuns! Ok?

Draculea spunea...

Cum fiecare padure are uscaturile ei asa si la un grup numeros mai gasesti cate unul mai rasarit ,dar asta nu inseamna sa generalizam.Tot ce am spus este real,cu demonstratiile de rigoare ,asa ca imi mentin si intaresc parerea,am cercetat in teren ,din 10 intervievati daca gasesti unul care sa cunoasca realiatatea si sa doreasca sa se implice.Daca vreti sa ma contraziceti cercetati ,faceti un sondaj la mitingul de pe 6 martie si veti constata ca peste 80% dintre participanti sunt fosti ofiteri.
Am toata stima pentru MM,toata viata am conlucrat precum fratii,doar atat,iar acuma deja ,nu numai ca nu au niciun respect,nici nu am nevoie,dar sunt si fuduli nevoie mare ,ei chiar cred ca sunt mai bine pregatiti decat fostii lor superiori ,considerand declinarea valorilor morale prin cuantumul pensiei.
Nu ma incalzeste cu nimic ca din 1000 de MM,unul este poet sau inginer,cu toate ca ar fi vorba de 10 mii...

Draculea spunea...

Chiar daca am luptat ca un tigru ,in planul ideilor ,pentru cauza noastra,am inceput sa devin sceptic cu privire la mitingul de duminica .Sunt multi care nu pricep ce vor,automultumiti,creduli si lasi sau nesimtiti asa ca inclin sa cred ca nici eu nu voi participa ,de ce sa lupt pentru niste "smecherasi nesimtiti"?

bibiloi spunea...

Pentru coloneii la doua caciuli chiar nu va este rusine nu va ajunge cit aveti bucurativa si rugativa sa va mai tina DUMNEZEU la amaritii de SGV nu va ginditi ca nu beneficiaza de OMM si au salarii si pensii de mizerie de ei nu va preocupa voi stati si acum cu capul in nori vreti 200% tot nu var ajunge iesiti in bulevard daca va pasa nu stati cum ati stat o viata si ati gusuito la munca .

uber spunea...

In urma suspendarii din functie a unui cadru militar pentru ca era urmarit penal acesta a dat MApN in judecata pe critica de neconstitutionalitate a Art. 89 din L 80. A pierdut procesul si la tribunal a fost respinsa si de Avocatul Poporului si cumva a ajuns si la CCR, unde de asemenea i-a fost respinsa critica. In motivarea deciziei CCR printre altele a raspuns asa:
".....Faptul că în cazul cadrelor militare măsura suspendării este obligatorie, iar nu facultativă, este justificat de statutul deosebit al cadrelor militare, care presupune, între altele, preţuirea onoarei forţelor armate ale României, ale armei şi unităţii din care fac parte, precum şi demnitatea gradului şi a uniformei militare pe care le poartă....".
Cu alte cuvinte inclusuv CCR precizeaza ca masura suspendarii in temeiul Art 89, este OBLIGATORIE, nu mai vorbesc de onoarea armatei, armei, demnitatea gradului, etc. Intrebarea e cine se opune atat de tare incat nici macar deciziile CCR nu au valoare.

Este vorba de:
DECIZIA Nr.187 din 6 martie 2007 referitoare la excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art.89 alin.2 din Legea nr.80/1995 privind statutul cadrelor militare.
Publicată în Monitorul Oficial nr.237 din 05.04.2007

Ce are de spus DNA pe aceasta tema?

Precizez ca nu am nimic de impartit cu niciunul dintre cei vizati insa atat timp cat unii dintre ei incearca pur si simplu sa ne distruga doar din cauza unor frustrari personale, consider ca inainte de a ameninta cu legea intai trebuie sa o respecte.

Hai onoare si patrie.

CEZAR spunea...

Asa Bibiloi ...
Pentru a primi MM..trebuie sa absolvi o scoala militara ./...!

uber spunea...

Mai kiss vad ca nu vrei sa incetezi cu tampeniile tale. Afla prietene atunci urmatoarele. Pentru a participa la examenul de admitere la o scoala de maistri militari, este obligatorie diploma de BAC, asta din cate stiu eu este valabila dinainte de 89. Cum de stii tu ca unii si-au completat liceul atat timp cat nu aveau cum sa ajunga maistri daca nu-l aveau. Asta e un aspect. Al doilea aspect este ca in afara de scolile de MM doar la colegiile care pregatesc asistenti medicali BAC-ul este obligatoriu, iar in urma cu nu mai mult de un an -doi, era gata - gata ca la universitati aceast document sa nu mai fie obligatoriu.
Alt aspect, tu ai urmat o scoala militara de aviatie cu durata de trei ani, probabil ca aveai diploma de BAC sau ai obtinut-o cumva in timpul activitatii. Problema ta este ca tu ai urmat o SCOALA nu o universitate, deci practic, legal, teoretic sau ce mai vrei tu, nivelul tau de instruire este unul de nivel POSTLICEAL, cu alte cuvinte, legal, ai acelasi nivel de instruire cu un MM.
Asta ca s-o lamurim pe asta cu eruditia si sa vezi practic cam unde te afli.
Faptul ca ai predat intr-o scoala ca profesor de textile este o infractiune, tu neavand pregatirea necesara, te faci vinovat de fals intelectual si uz de fals.
Nu ai fost decat un parlit de sofer de elicopter, acum astfel de calificari profesionale se fac la o gramada de scoli de profil in cateva luni.
Nici tu nu intelegi cum e cu aruncatul rahatului in ventilator.

uber spunea...

@All
Luati de buna aia cu 40%, asta se urmareste. Mares are dreptate

Draculea spunea...

Bibiloi ,chiar nu realizezi ca esti un prostanac ratacit printre oameni.Ce are pensia unui muncitor cu pensia unui militar? mai prostanacule ,nu pensia colonelului este mare ci pensia muncitorului este mica ,asa ca,mai gusatule lupta pentru marirea pensiei tale nu de micsorarea pensiei mele.

Iulian Mareș spunea...

Biliboaca,
Tu ai intrat in armata ca sgv, stiind ce si cum, adica functie, solda...etc!
Romania este la inceputul drumului privind armata cu profesionisti!
La inceput perioada de contract avea o limitare ca varsta, a fost prelungita, acum aveti si pensie!
Se lucreaza si veti avea si OMM!
Tipa in urechea parlamentarului votat de tine sa faca diligente pt marirea soldelor bugetului apararii.
Daca vrei si nu stii, ai cu 500 lei mai putin decat slt, cu 4 ani de academie si zeci de examene!
Tu, caporale, sa nu mai indraznesti sa ridici geana si ciocul la un colonel, caci nici nu stii ce inseamna!
In Franta, soldatul ...cand isi vede cdt cp. crede ca s-a declarat Patria-n pericol si mobilizarea generala!
Eu sunt unul din coloneii, cu 19 ani de scoala si te trag de urechi, dar intr-un fel nu tu esti vinovat!
Cati colonei a crescut ma-ta in batatura?

Draculea spunea...

Personal,voi iesi, duminica 6 martie la mitingul din Piata Victoriei, sa-mi cer drepturile dar nu pot sa nu va admonestez pe cei ce veti sta acasa si nu veti ceda doua trei ore din starea de lenevie,multumindu-va sa fiti nepasatori ,chiar pentru interesul vostru.Daca o sa pierdem aceasta natalie urmeaza alinierea tuturor la noile pensii -nu va culcati pe-o ureche cu dreptul castigat ,se va da si acolo un OUG de anulare.

tupak amaru spunea...

la MAI , cei de la SNPPC ( coarna )au negociat cu cei din conducerea ministerului in data de 02 si 03 martie . am inteles ca saptamana viitoare vor aparea cele 7 acte normative ce reglementeaza pensiile ( vor fi publicate in M. Of. normele metodologice ) , au fost instruiti contabilii sefi din teritoriu privind modul de calcul al pensiei conform l 223 .
au aparut urmatoerele zvonuri , la care nu rezulta ca s-a raspuns : baza de plecare 45% , vechime cumulata 30 sau 35 ani . in aceste conditii este evident mai mult decat o sperietoare .
hai sa fluturam in continuare prostii cu pensii peste 100% , ca da bine la civili .
vad ca nu intelege prea multa lume ce-i "arde " pe acesti politruci : aducerea noastra la nivelul pensiei unui necalificat .
pensiile de invaliditate , grupele de munca , contributia la fondul de pensii si OMM - vor fi primele in atentia acestor nenorociti .
nu am fost in masura sa impunem niste puncte clare : baza de plecare 80% si elemente clare ale soldei lunare brute .
unii se mira de ce politistii au facut acele propuneri : s-au prins (prea tarziu) ce inseamna "alte sporuri " si au inteles ce pensii vor avea ( in special agentii )
faceti circ in continuare cu injuraturile ... nu va fi abrogata legea , va fi aplicata .


Draculea spunea...

STIMATI CAMARAZI
Renuntati la doua trei ore de confort si leneveala si veniti cu totii pe 6 martie in Piata Victoriei. nu va amagiti la gandul DREPTULUI CASTIGAT deoarece si Legea 223 a fost publicata in Monitorul Oficial si apoi au venit cu acest OUG, la fel vor proceda si cu dreptul castigat daca vor vedea ca ne pot fraieri cu acest OUG 57.

brenda spunea...

ati vazut ce cer pensionarii de laGALATI? azi la protestul lor?

vio57 spunea...

Bai nea Bubuloi cati sgv ai vazut in strada, sunt foarte surprins de cele spuse de tine.Pai acum noua moda de ati castiga drepturile este strada. Ce-i impiedica ca pe 02.03.2016 sa iasa in strada si sa-si apere drepturile. Aaaa, pai sa te plangi si sa nu faci nimic in acest sens, iti plangi degeaba, apa de ploaie.
Nu am nimic cu nimeni, dar sunt foarte multi si ei si ar putea sa vina cu o mana de ajutor in data de 06.03.2016.
Odata la o adunare la nivel inalt, am ridicat problema sgv (si slava domnului sunt multe de rezolvat)si mi s-a spus ,,dumneavoastra aveti toate problemele rezolvate" de va intereseaza de altii si le-am raspums, nu domnule dar ii reprezint.

vio57 spunea...

Si apropo domnule bibiloi, cei gusati sunt cei din servici, din aceasta cauza razboiul nostru este pierdut inainte de a incepe, aia sunt cei care au pensii astronomice si din cauza alora nu vom avea castig de cauza niciodata si vom pierde la masa verde dar daca mai avem strop de minte vom castiga in sarada. Pa.

vio57 spunea...

Militari in numele democratiei unitiva. Aveti aceasta datorie sa o aparati, altfel sunteti o gloata de ........

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Iuliane, cu 45% baza de pornire ne-am cacat in sus de fericire!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Singura solutie: Inca o Revolutie! Cu astia nu-i de glumit, fratilor! Stia el Maxim One una si buna si o sa vedeti ca nu se va calugari!

Iulian Mareș spunea...

Tupakule,
Domne, hai sa ne punem ordine in idei exprqimate!
Contabiili instruiti in teritoriu stabilesc pensii, ce naiba? CSP stabileste!
Nu am inteles ce se va publica in MO....metodologia cui? A MAI? Posibil, pt ca actul juridic cu valoarea juridica cea mai mica este ordinul de ministru si daca este neclasificat se publica!
Coarna l-a influentat pe Toba? La ce si cu ce?....eu nu prea cred!
Toba face ce i se spune de sus nu de jos!
Tine minte ca 42% nu este zvon este o varianta de lucru, care, pana la 100%, iti poate da toate drepturile legale! Ai inteles? O ipoteza! A cui? Nu mai repet! Ai uitat? Sa-ti fie de bine!

Huhu Rezea spunea...

Pe cine cred unii ca sperie cu procente de 45% când toate pensiile speciale pleaca de la 80%?
Or fi ele proaste amendamentele politistilor, in schimb sunt excelente motivarile. Eu uitasem de decizia CCR care asimila magistratii cu militarii. Acum, este valabila si reciproca.
Singurele amendamente care ar evita atacarea cu succes a legii la CCR sunt cele propuse de domnul deputat Niculae Mircovici.
Baza de calcul a pensiei militarilor nu este asa de ridicata incât sa fie considerat exagerat un cuantum al pensiei de 130% din acea baza de calcul.
Pentru cei care combat la indicatii, de pe biletele virtuale, si spun ca pensia ar fi mai mare decât veniturile activilor, ar trebui sa nu uite câte venituri ale activului nu intra in baza de calcul.

Iulian Mareș spunea...

Huhurez,
Nu e vorba de speriat!
Este o ipoteza de lucru imbratisata de 2 de la noi, da?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Atentie: Blogul este invadat de activi! V-ati trezit, fratilor? Daca eram in locul vostru initiam pana acum vre-o 44 de bloage pentru dreptate! Stati cu mainile in san ca la pensie o sa va sugeti degetul, in loc de pensii sa va traiti linistiti batranetile!

micutzul spunea...

Mai nene mai, ia uite colea....veni pulimea sa zica ce si cum cu armata...Cum ca unii au busuluit-o prin armata....I-auzi colea Veto. Pai nenicule daca iti placea armata asa din suflet o sarutai de la 14 ani , faceai licee , scoli de buslumuiala...etc....Pai daca tu ai fost fraier si nu ai venit in scolile militare.... Noi acolo dormeam, beam si jucam barbut. Cand ne mai plictiseam saream gardul sau mai ceream o permisie sa mergema la cei nevoiasi de acasa sa mai luam contact cu viata grea... Apoi veneam iara la odihna si trai bun in scoli....Fir-a mama ei a dreacului de armata ce nesimtita s-a facut in ultimul timp...
@ Cezar
Te pomenesti ca si tu ai fi vreun nedreptatit care nu e inteles ? Suna nene la Bucuresti , poate gasesti ,,vreo sprijina,,....
Baietas care ataci la gioale , eu ti-am raspuns onorabil dar ai grija ca prostii astia de militari te pomenesti ca afla ID-ul..si alte date si iti fac vreo sorcova de martisor...In rest numai de bine....mei la scoala si daca poti fa-te nene militar de cariera...

Iulian Mareș spunea...

Biliboaca,
Poti, daca te incadrezi in varsta, sa dai examen la formele de preg. pt sof sau Mm, sau, de ce nu, la academia categoriilor de forte, ce arma vrei tu, sau la Academia tehnica sau medicina/stomatologie! Retine ....cea mai ok diploma, adica care iti confera drepturi inatacabile, este cea obtinuta in urma unei scolarizari de minimum 2 ani!....ca sfat!

Micutzul,
Pai adresa lui C este pe net, numai el nu stie....niste ciorutze, au trimis deja poze cu el, intrand si iesind din imobil la diferite ore! Era imbracat, vai steaua lui!...el are o sprijina..., dar la Iasi si unul la Deva!

Iulian Mareș spunea...

Huhurez & All
Cezar=Biliboi=Rezervist Revoltat=Laba Trista!
A ajuns sa se citeze din el, culmea nebuniei!
Fenomen inca in studiu la Sp. 9!
Deja a parcurs etapa in care vorbeste de el la persoana a III a singular!
Ex.: Lui Cezar îi este foame! Cezar merge la crasma homlesilor! Cezar îl iubeste rau pe Oprea G. si pe R.H.!....Cezar este Nae Contra!

Iulian Mareș spunea...

Johanis, la bilantul MApN, la care a fost prezent si Ciolos, este tare mandru de Armata Romana!
Ne si multumeste omul!
Ce mandru sunt!
Dar voi? Ghinion!






maiag spunea...

miine fac o plimbare in piata victoriei.sunt convins ca nu se string 500 de oameni,provincia sigur nu vin,treba este dezumfalata,nea Mirciulica latra la stele.

CEZAR spunea...

Huhurez..te rog nu-l lasa pe Mares-al sa persiste in ..,,idiotia -dobitoceasca"..
Eu stii bine ( daca nu apeleaza la Plano 10..ca asta mi-a ginit e.maill ..din prima postare fiind singurul cu UK !!)..ca am un singur ID..Cezar ..

CEZAR spunea...

@ Micutzu ..te-ai trezit ..putin mai devreme ...??
Hai fa nani ...trandafirii galbeni cacaciosi nu mai au cautare ..!!!

CEZAR spunea...

vineri, 4 martie 2016, 22:35:00 EET
Corneliu spunea...

Atentie: Blogul este invadat de activi! V-ati trezit, fratilor?...

Poti nominaliza un singur activ de pe acest blog...???

Draculea spunea...

CARE-I DIFERENTA---NU VA LASATI AMAGITI

Cu totii nazuim spre o viata mai buna ,demna si linistita ,ferita de griji si lipsuri,mai ales dupa o viata traita numai in stres si privatiuni,la unii chiar de la cea mai frageda varsta ,14 ani...toate lacrimile copilariei mele s-au scurs pe uniforma
militara,adolescenta mea a avut culoare kaki,atunci de ce sa nu am pretentii? Suntem indreptatiti cu totii in a cere pensii decente ,in raport cu cele ale partenerilor nostri de tratat, NATO, deoarece vom muri la fel ca ei ,in caz de necesitate.
Acuma se plang ca nu sunt bani si noi,noi ce facem cu viata noastra,dati-ne viata inapoi ,dati-ne sanatatea zdruncinata de activitatea pe care am desfasurat-o ca militari...adica penru voi se gasesc bani iar la noi nu???
Sa va prezint cum sta situatia cu pensiile,in functie de LEGEA 263 /2011(pensia veche); LEGEA 223 /2015 si OUG 57 /2015 ART.40

1. Conform LEGII 263/2011(pensia aflata in plata) a fost calculata la TOTALUL VENITURILOR BRUTE,avute de-a lungul intregii cariere(cuantificata anual)impartita la 20 dupa care s-a adaugat procentajul de 10,15,20%(ORDINUL MERITUL MILITAR-OMM).
Deci vom avea B+20%

2.Conform LEGII 223/2015 pensia se va constitui din MEDIA TUTUROR VENITURILOR BRUTE realizate in 6 luni consecutive din ultimii cinci ani de activitate +
--La media obţinută se adaugă un spor de până la 15% în condiţiile stabilite prin ordin comun al conducătorilor instituţiilor din domeniul apărării naţionale, ordinii publice şi securităţii naţionale.
--Se va adauga OMM(10,15,20%)
---Se va adauga PENSIA SUPLIMENTARA(3,6,9%)
BAZA DE CALCUL pleaca de la 80% dar se adauga cate 1% / an din vechimea stabilita in Decizia de pensie(sunt adaugate sporurie si stagiile ulterioare iesirii la pensie),asta pana la atingerea nivelului de 100%.
Deci pensia poate ajunge la B+44%

3.Conform OUG57/2015(art 40),LEGEA 223/2015 va fi ciuntita astfel se intra in BAZA DE CALCUL exceptand sporurile(30%) ,primele si premiile,
-apoi se pleaca de la calculul a 65% din aceasta baza de calcul "ciomuita" si ciufulita,plafonand-o la maxim 100%,deci adio OMM,PS si cei 1% anual,nemai vorbindu-se de cei 15% spor la medie,promisi.
Deci pensia va fi B-44%.

NOTA:
-- Cuantumul rezultat pe Legea 223 va fi mai mare decat cel stabilit pe legea 263(pensia in plata) deoarece pentru baza de calcul se alege o perioada in care veniturile erau cele mai mari din cariera ,pe cand pe contributivitate ,la calcul intra media pe toti anii lucrati.
--Multi incearca sa se amageasca ca oricum vor ramane cu valoarea in plata,nu fiti creduli,dupa ce vor vedea ca acceptam incalcarea Legii 223 ,in continuare, vor veni cu alt OUG care sa ne oblige pe toti sa trecem la sistemul militar de pensii adica la L223 -MODIFICATA ...GENETIC.
Asa ca ,veniti cu totii in strada ,maine pe 6 martie ,sa ne strigam drepturile MULTIMEA DA PUTEREA!!!

Iulian Mareș spunea...

C,
Regret, tu esti pasiv! R H stie asta bine!

brenda spunea...

santeti oameni in toata firea . balmajiti vrute si nevrute, aasa nu o sa rezolvati nimic , puneti acest spatiu oferit de proprietar ,pentru a beneficia de informatii si eventual indrumari , dvs va bateti joc de acest lucru lansand fel de fel de prostii , daca maine veti face la fel ,atunci sa va fie rusine , terminati cu toate tampeniile astea ,,va rog fiti onesti

uber spunea...

@bibiloi
Faptul ca SGV nu primesc OMM este o realitate insa as dori sa subliniez faptul ca aplicarea procentelor de 10-20% care revin din OMM la o baza de calcul ridicol de mica nu te ajuta foarte mult, cum nu te ajuta nici nesimtirea de care dai dovada jignind niste oameni pe care nu-i cunosti si habar nu ai ce au facut in armata.
OMM se poate acorda SGV doar daca se prevede in statutul lor, un lucru realizabil insa trebuie sa existe vointa. Dar cum am mai spus, problema este la salarizare, cea care genereaza baza de calcul a pensiei.
Acum un SVG si nu numai, primeste o "solda" sau salariu sa-i spunem, cu mult sub salariul minim obligatoriu pe economie ceeace mie mi se pare un pic cam ilegal si cineva ar trebui sa dea niste raspunsuri pentru asta. Daca nu rezolvati problema bazei de calcul, procentele din OMM sunt doar o frectie la picior de lemn.

Draculea spunea...

***R-26500,esti cam dubios,ce interese servesti? Cum pula dracului te-ai "imbolnavit" exact can lupta dintre noi si autoritati se acutiza si se anunta demonstratia din 24 ianuarie.Acuma ,din nou,ai plecat la biserica,exact cand este mai mare nevoie de acest blog pentru a comunica referitor la demonstratia de maine.Exact cu o zi inainte ai blocat accesul liber la publicare...totul este premeditat,te crezi smecher?Uite iti spun eu,vei avea "din trei pe a mai lunga" dever aici pe blog,il vei urma pe Cezar si pe Mehedinti cu blogurile lor.Voi veti scrie si tot voi veti comenta si citi. esti necinstit ,joci murdar!

CEZAR spunea...

S-a Emancipat DAOGARU !! Ia uite pentru ce cheama prostimea in piata .....!!!

II. Pentru eroii Revolutiei, civili si militari:
Abrogarea insultatoarei OUG nr. 95/2014, falsificatoare de Istorie si repunerea imediata in drepturi a beneficiarilor, civili si militari, ai Legii nr. 341/2004.

III. Pentru pensionarii civili:
Initierea imediata, de catre Ministerul Muncii, in cooperare cu Federatia Unirea a Pensionarilor din Romania, a unei noi legi a pensiilor, pornind de la Legea nr. 19/2000, fraudulos abrogata, cu respectarea procentului de 45% din salariul mediu brut la calculul punctului de pensie, respectarea Deciziei ICCJ nr. 19 in Dosarul nr. 18/17 oct. 2011, privind recalcularea pensiilor civile, si departajarea clara, din punct de vedere juridic, a pensiilor de ajutoarele sociale, indemnizatii si rente;
Acordarea prin HG, de Pasti, a celei de-a 13-a pensii, promisa pentru Craciunul 2015, pensionarilor saraci.

IV. Pentru salaratii statului, civili si militari:
Aprobarea in urgenta (aviz favorabil) a Proiectului Legii unitare de salarizare, inaintat Parlamentului de Guvernul Ponta;
Acordarea tot de Pasti, a salariului minim pe economie, de 1250 lei, promis prin HG;
Sistarea actiunilor de preluare frauduloasa a spitalelor CFR;
Sistarea imediata a disponibilizarilor si intreprinderea masurilor de salvare a SIDEX Galati, Santierului Naval Galati, Complexului Energetic Oltenia, Ford-Craiova si CUG Iasi (S.C. Fortus S.A.);
Acceptarea proiectului CNSC de reluare a activitatii de catre Fabrica de Apa Grea dela Drobeta-Turnu Severin.

V. Pentru Libertate si Democratie:
Solutionarea crizei “Antena 3” prin respectarea dreptului de preemtiune al postului, la inchirierea/cumpararea spatiului in care functioneaza;
Declansarea procesului de depolitizare a actului de justitie, prin numirea fireasca, in functia de Procuror General, a Presedintelui Asociatiei Procurorilor din Romania, recunoscut ca lider de profesionistii din sistem.
Doamnelor si domnilor,
Daca Guvernul nu isi asuma indeplinirea acestor solicitari, conform unui grafic, asupra caruia ne vom pune de accord, incepand cu 6 martie vom sustine pana la Victorie un singur lucru – DEMISIA!. Si vom apela si la Presedintele Klaus Werner Iohannis, rugandu-l sa dea, de data aceasta in interes national, “Ordinul de lupta”: “A trebuit sa moara bebelusi pentru ca acest guvern sa cada”!
Va asteptam, asadar, cu mic, cu mare, in Piata Victoriei, duminica 6 martie 2016 la orele 11.00, pe toti, civili si militari, militari si civili, pent

Unknown spunea...

La calcularea celei mai avantajoase medii din ultimii cinci ani, mi-a iesit in perioada reducerilor salariale cu 25%. Unde in prevederile Legii 225 sau a OUG 57 ar exista referirea (indirecta, bineinteles) ca as putea alege si aceasta perioada fara riscul de a-mi fi redusa pensia neta cu 25%?

Iulian Mareș spunea...

Cezar,
Lasa prosteala...nu se intelege nimic si asa..... si vino la miting in Bucuresti! Il vezi si pe G. Oprea, vine si Horvath, te destrabalezi, nebunaticule!....te duc eu la baieti de baieti, in Parcul Operei!

Iulian Mareș spunea...

Nelu,
Cum dracu ti-a iesit cea mai avantajoasa perioada cand ti s-a taiat cu 25%? Ai fost destituit din functie ulterior?
Exista prevederea de care vorbesti! Ia legea si citeste-o, dar eu m-as feri de perioada aia!

Iulian Mareș spunea...

Bzd
Biliboi= Cezar=Laba Trista=Rezervist Revoltat, fiind demascat de R26500!
Numele si adresa reala o stim toti....a avut si firma, aparand in registrul comercial cu date specifice!
Deja s-a ales cu 2 shadows permanente!....acum bea iar pe caiet!
Plange de necazul lui Oprea! Plange si bea, ...bea si plange!

Iulian Mareș spunea...

Brendo,
Tu asculta la ce am scris...2/VIP au plan cu plecarea de la 42%! Si nu numai ei!
Protestu trebuie finalizat la ambasada US, chiar daca este mai departe!
Trebuie sa fie cu finalizare, de data asta!....si nu glumesc!

iceparu spunea...

Petre Padina este nerecuperabil.Nu va puneti cu tampitii.Cand intalniti un tampit ocoliti-l.Tampitii pot fi stapaniti numai cu camasa de forta.Postarea pe Armya nu poate fi decat rodul gandirii unui tampit.Asta e.Avem si noi tampitii nostri.

Huhu Rezea spunea...

@ion nelu
Citeste art. 28 alin.(11) al Legii 223, modificata prin OUG 57.
Dupa cum pui intrebarea se vede ca n-ai inteles ca nu sumele brute ale soldelor din lunile alese se actualizeaza la nivelul din 2016, ci coeficientii de ierarhizare pentru functie si grad preum si procentele pentru indemnizatii si sporuri.
Pâna si @tigri a inteles, cu chiu, cu vai,sa nu mai indexeza anual soldele din perioada aleasa.

CEZAR spunea...

@/Blogger iceparu...o simtisi nene...??

Si apoi cine zice ala ESTE
Ti-am mai spuso si cu ocazia demolarii L-164...cand latrai la fel !
Si s-a adeverit ca am avut ..dreptate ..
Cum putea sa aiba gen.Paul un asa prieten...???

Unknown spunea...

@Huhurez Rez
Merci, HR. Intradevar, in Art. 28 alin. 11 zice ca nu se ia in considerare legea diminuarii salariului cu 25%. Am totusi unele angoase ca n-am facut tocmai bine ca am ales perioada diminuata. Sper sa nu am surprize ca ar insemna o reducere semnificativa a pensiei. Multumesc inca o data.

CEZAR spunea...

Adica Tigrii 2..ii etalonul de prostie ...????

brenda spunea...

dle MARSsau cum te cheama ,lasa ptostiile si du-te maine si stai acolo pana vrea ciolosi sa dea 80 bafta

CEZAR spunea...

Blogger Iulian Mares spunea...

Bzd
Biliboi= Cezar=Laba Trista=Rezervist Revoltat, fiind demascat de R26500!
Dragul meu Maresa.l Poty ..a fost TREPANAT de curand si se explica starea lui de IDIOTENIE !!
Dar Tu ..dragul meu ..sa inteleg ca asa te-ai nascut ...???

brenda spunea...

dle H pe ARMYA se vorbeste foarte urat despre mitingul de maine si multe altele,,ce parere aveti? aceia fac apel ca sa nu se mearga maine la miting , eu cred ca o sa iasa un mare FAS, se alege praful daca sant atatea moduri de gandire chiar intre militari ,eu nu mai inteleg nimic,ba cred ca ordonanta nu se va modifica ,

Iulian Mareș spunea...

Iceparu,
Dar avem ospiciu pt Cezar! Evident, este vraiste la cap!

Brendo,
Ti s-a mai spus sa citesti atent si sa scrii la fel!
Eu am fost pe 24 si merg si maine! Tu vii? Ai fost?
Eu nu glumesc cu enunturile....vezi ca stiu mai multi despre ipoteza aia de lucru!
Daca vii, sa porti un carton cu Brenda/LA!

C,
Te duc la baieti de baieti! Ok?

Iulian Mareș spunea...

Breando,
Ala este Cezar cu placeri vinovate!
Nu esti atenta la ce citesti.....!?
Nu mia intra acolo...este doar o latura...el rage de dorul lui Oprea!

C,
Stie f bine BZD cine esti, pervers batran!

Iulian Mareș spunea...

Prognoza meteo!


» Toate localitatile din Romania
» Vremea in Europa
» Vremea in Republica Moldova
» Stiri, Prognoze, Avertizari
Vremea in orasul:
Prognoza meteo pe 2 saptamani. Vremea in intervalul 29 februarie - 13 martie 2016
Prognoza meteo pe 2 luni. Cum va fi vremea in martie si aprilie 2016


Prima pagina / Romania /
Vremea in Bucuresti
Sambata, 5 martie
15:00 - 18:00

11°C
Innorat Presiune atmosferica: 1011 hPa
Umiditate: 60%
Precipitatii: 0  mm
Punct de roua: 4°
18:00 - 21:00

6°C
Senin Presiune atmosferica: 1012 hPa
Umiditate: 86%
Precipitatii: 0  mm
Punct de roua: 4°
21:00 - 00:00

4°C
Innorat partial Presiune atmosferica: 1012 hPa
Umiditate: 92%
Precipitatii: 0  mm
Punct de roua: 3°
Duminica, 6 martie
00:00 - 03:00

5°C
Senin Presiune atmosferica: 1007 hPa
Umiditate: 94%
Precipitatii: 0  mm
Punct de roua: 5°
03:00 - 06:00

2°C
Senin Presiune atmosferica: 1010 hPa
Umiditate: 95%
Precipitatii: 0  mm
Punct de roua: 1°
06:00 - 09:00

4°C
Innorat partial Presiune atmosferica: 1010 hPa
Umiditate: 93%
Precipitatii: 0  mm
Punct de roua: 3°
09:00 - 12:00

11°C
Innorat partial Presiune atmosferica: 1010 hPa
Umiditate: 70%
Precipitatii: 0  mm
Punct de roua: 5°
12:00 - 15:00

14°C
Senin Presiune atmosferica: 1009 hPa
Umiditate: 60%
Precipitatii: 0  mm
Punct de roua: 7°

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Cezarica, sunt foarte multi care intra pe Huhurez si doar citesc, nu se implica in discutiile de pe blog, si l-as ruga pe Dl. Huhurez sa ne confirme numarul crescut de vizitatori de pe blog care intervin foarte rar, dar in schimb il spioneaza, il citesc, se strofoca si se foiesc in jurul acestui blog. Doar eu stiu vre-o patru, cinci persoane care se uita ca la un spectacol dar nu intervin in discutii din comoditate, lasitate sau frica. Stau cu curul in doua luntrii sa se pensioneze sau nu. Sunt doi din Buzau, unul din Focsani si doi din Judetul Bacau, pe care-i stiu eu. La nivel national sunt cu miile si oscileaza intre ideile dogariste, Huhurez si Armya care sunt guvernamentali. Armya este foarte nociva si nu-i frecventat decat de cei saraci cu duhul, sa nu-i etichetez altcumva...Cat despre revendicarile lui Dogaru, cum ai vrea sa atraga cat mai multi oameni in strada daca nu s-ar folosi de strategia includerii a cati mai multi nemultumiti din mai multe domenii? Crezi ca vor iesi cei 30.000 de rezervisti bucuresteni, sau vor veni multi din teritoriu? Si, atunci, s-a folosit de durearea celor de la Antene, de durerea revolutionarilor, a pensionarilor civili sau ale atora sa-i atraga in strada, si bine face sa iasa un balamuc care sa-i sperie pe guvernanti! Eu regret ca n-a chemat si elevii, studentii si alte categorii, iar de acolo sa nu se plece pana ce nu cade guvernul de retardati!

CEZAR spunea...

Zdrongaru ..si-a REprecizat obiectvul pentru maine .:: ANULAREA OG..in totalitate !!
La Romania Tv...printre clabucii pe care-i produce in mod constant ..!
Asta bineinteles ..dupa ce obtine legea salarizarii..a 13 A penzie ...etc etc ...
PS..Mares-ale ..as veni si eu intr-o excursie maine ..dar imi este atat de scarba sa dau peste tine pe acolo incat ..renunt , Pierzand toate avantajele promise de tine ...desigur

Huhu Rezea spunea...

All
Azi si mâine nu mai discutam dspre pensii ci despre agonia regelui sau pieirea Republicii, pe postarea urmatoare.

Iulian Mareș spunea...

Corneli,
Daca nu stiai mizeriile alea la care te referi sunt de pe blogul Armya al lui Cezarica, bolnavul!
Asa ca sa stii cu cine te conversezi!

Cezar(ica)....
Scarba sa-ti fie de tine, nebunule!
L-ai barfit pe admn Huhurez pe SCMD apoi, pe admin R 26500, aici si pe mizeria aia de blog, copy/paste, al tau, Armya!
Acum ce sa mai zici, mahalagioiule!
Du-te la psihiatrie!...
Cum este sa pui un articol si...tot tu sa postezi comentarii la articol?
Mai scarba sa-ti fie de tine si omul pe care-l ridici in slavi, Oprea!
Ti-am mai scris cat de nociv a fost pt armata, mr. Oprea!
Stai sa vezi, ca mai urmeaza unul!
Tu cate fete tulburi ai?....ai ajuns deja la 4!
Te primeste omul sa postezi, chiar si idei abjecte si apoi il jicnesti si barfesti!
Nu-i nicio pierdere cu un postac mai putin! ...poti posta pe balamuc.ro!

CEZAR spunea...

Brenda...ai mare grija maine daca treci prin piata !
Este unul ..care nu-i sanatos , asta-i clar ..foarte periculos ! Se da Mares-al ..si crede ca-i fost militar -colonel pe la SMG..!

Data trecuta ..a furat pachetelele cu mancare colegilor ! Sa ai mare grija ..la poseta Brenda !
Nu cumva ..sa ramai cu el prin locuri mai dosnice ! Nu..nu ..te violeaza ca-i terminat ...dar ..are apucaturi urate ..ai grija ..

CEZAR spunea...

Tu sa faci reguli doar pe ...blogul tau ..! ASTA DUPA CE REUSESTI SA TE CONECTEZI SI TU LA fb....!!!!

iceparu spunea...

Petre Padina@cum se impaca vacile cu tine?Sa fii proprietar de vaci nu-i acelasi lucru cu a fi vacar.Printre atatia normali nu e de mirare sa mai fie si un anormal.Mai direct mai indirect, multi ti-au zis ca ai ceva la cap.Faptul ca nu pricepi ar trebui sa te puna pe ganduri.Nu ma fac avocatul lui Kis,fiinca de-a lungul timpului a avut si el derapaje dar tu le pui mot.Chiar nu stiu ce sa-ti mai spun sa te fac sa intelegi ca ai intrecut orice masura.Aruncand laturi in stanga si dreapta nu devii mai convingator .Apara-ti convingerile cu bun simt.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Iulian: Fiecare cu ce poate! Am postat versificat si acolo azi sa-mi incerc penita daca mai zgaraie pagina virtuala. Eu, fiind un pacifist, m-am amuzat de acele pamflete demobilizatoare, dar fiind in pustiul Sahara este bantuit doar de pasari rapitoare, hiene si scorpioni, victimile fiind inexistente ca urmare! Un exercitiu de democratie nu strica in lumea opiniilor libere, asa ca mult zgomot pentru nimic nu poate fi edificatori intr-o mare tulburata de nedreptati legislative si sociale! Noi, mergem inainte! Nu dam un pas inapoi de la revendicarile pe care le opinam aici. Prevad ca lumea furioasa va iesi la drumul mare sa-si ceara drepturile. Nu-i exclus ca miscarea sa ia amploare si sa-i puna pe ganduri serios pe tehnoretardati. Nu-i exclus sa nu se mai paraseasca strada pana la caderea guvernului. Totul depinde de starea nervoasa si supra plinul nemutumirilor. S nu-i uitam pe cei din Administratie care sunt dati afara pe capete, si sunt zeci de mii! A inceput Armaghedonul 2, dupa Boc-Basescu, iar noi Marea Cruciada inh numele dreptului de a avea o pensie la fel ca magistratii, care sunt sub noi cu cateva etaje bune ca valoare, gradul de dificultate a muncii, timpul util nelimitat de lucru, risc, pactul cu moartea, deplasari, infruntarea vicisitudinilor intemperiilor si multe altele, pe cand ei in 8 ore si-au facut treaba, unii si-au luat si spaga, si la nani-sex-distractie si timp liber pana a a doua zi! Deci, la lupta, oameni buni, sa ne redobandim ce este al nostru!

Draculea spunea...

DE CE N-ARE URSUL COADA

Imi pare rau sa constat ca unii ne mai considera ,inca, militari care n-au voie sa gandesca sau sa conceapa,nemaivorbind despre consultari,idei ,sfaturi. In aceasta situatie, ingrata, se afla Dogaru,el gandeste,el suteaza el...va marca.Domnule,nu te lasa sa vii cu o idee cu un sfat.orice scrie nu lasa loc interpretarilor,asta ma deranjeaza enorm,Poate ar fi fost bine sa iesim in strada in momentul in care parlamentul sau Guvernul aveau sedinte,ca sa avem ecou la cele strigate . Apoi ar mai fi, ce anume cerem ,pana unde ne intindem cu pretentiile ,ce domenii atingem ...vad ca nu se vrea iar eu nu ma bizui pe gandirea unui om sau a unui grup restrans,asa ca nu voi achiesa la "ceaiul" de maine din Piata Victoriei,nu am incredere si cu multe chestii nu sunt de acord!
Sunt sigur ca va iesi un mare FAS si ne vom face si de RAS.
Vor fi maxim 15 mii in strada,oamenii nu stiu,nu sunt convinsi ,nu sunt interesati.Nu a fost facuta pregatirea de artilerie a terenului.

1.Nu are cine ne asculta,toti sunt plecati din tara :Iohannis la Tel Aviv iar Ciolanis la Bruxeles
2.Ziua de duminica nu este propice mitingurilor
3.Locul ales:Piata Victoriei este -ampulea,fara vreun ecou,fara a deranja vreo institutie ,trebuia alese sediul MApN intr-o zi de lucru,sau Ambasada SUA deoarece ar trebui si ei sa ridice problema militarilor,ce vor ,la razboi ei echipati pana-n gat si noi in izmene ca-n 1917?
4.Problemele ridicate sunt numeroase si nu intra in atributiunile si durerile noastre
5.Lipsa ,totala ,de dialog,suntem zeci de mii de creiere ,nu unul este gandicaciul suprem ,doar nu este D-zeu.
Sa fiti sanatosi,pe mine nu mizati!

Unknown spunea...

Am onoarea sa va salut pe toti,ma numesc Mmp GABOR TIBERIU MIHAI .o1961 permiteti-mi sa transmit citeva idei.Termenii in care se discuta pe blog sunt dezonoranti ,cine mai are inima de militar roman adevarat nu are dreptul chiar daca este in rezerva sau retragere sa uite de demnitate si onoare,si binenteles daca este militar activ. Atrag atentia ca acest blog este citit de oricine din socitatea civila, de multi cetateni care nu au uitat de cei 7 ani de acasa,Deja sa intrecut orice masura cu vocabularul unora dintre dumneavoastra.In locul mizeriilor pe care cu frenezie ati putut sa le scrieti citiva dintre dumneavoastra,ar trebui sa stiti ca avem cu totii un scop,si acela este de a fi uniti in sprijinul unor idei.Nimic nu se poate schimba in bine cu viitoarele noastre pensii de militari daca ,intocmai ca in situatia unei misiuni de lupta ,nu vom fi uniti impotriva inamicului.Forta nu o da o falanga sau un deget si pumnul strins ca arma a unui brat puternic.Inamicul nostru astazi este clasa politiva sub aripioara careia sa furat de s a stins in ultimii 26 de ani.Astazi postati discutii absolut sterile si le faceti pe plac cerberilor care au aplicat si aplica sintagma DIVIDE ET IMPERA.Asa cum au conceput legea 223 asa sa o aplice cu toate consecintele foarte bune si consecintele rele pe care le are aceasta lege.Singurul mod de a schimba ceva este sa iesim din pasivitate si noi militarii si politistii si jandarmi si toti civilii indiferen ca lucreaza in ECONOMIE sau in invatamint,sanatate,justitie in orice domeniu de activitate.Sunt tari in Europa care la 10 ani dupa al 2 razboi au ajuns mari puteri economice.Rominica noastra este in declin dupa 26 de ani de democratie iar dezbinarea ,ura ,mistocareala si SA MOARA CAPRA VECINULUI sunt pricipiile INCARNATE dupa care traim in aceasta tara.HAIDETI CU TOTII MIINE SA URLAM LA EI MACAR ATIT SI SA NE CEREM DREPTURILE PT CARE AM MUNCIT RESPONSABIL;HAIDETI CU TOTII DOMNILOR CIVILI SA SCHIMBATI CEEACE NU VA CONVINE, si sa luptam democratic pt binele nostru si al celor care vin dupa noi.SA traiti.

CEZAR spunea...

Tulai Doamne ..s-a desteptat KIS...!!!
Apoi daca revine la ratiunea pura si Mares-alul si ICEPARUL...chiar putem aprecia ca s-a intamplat o minune Dumnezeiasca ..
Cornel ..o sa-i dea inainte ...nu-i bai ..oricum s-a obisnuit lumea cu el .....
Da bremnda...ce-o face Brenda ...ca tare ma furnica ..hi..hi...

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Viorel: Toata prostia este ca aceste mitinguri se organizeaza numai duminica, atunci cand toti calaii sunt plecati la dracul sa-i pieptene! In al doilea rand, razuirea Art. 40, si am mai spus-o, poate sa proroge Legea 223/2015! Poate sa amane toate recalcularile si actualizarile pana la calendele grecesti! Aceasta adunare e ca o curva cu doua fete si cu doaua sexe! Acolo o sa se ia militarii la bataie intre ei pe principii, prioritati si dreptul la intaietatea modificarilor si amendamentelor. Revolta este extraordinara si mi-as dori sa degenereze pana la caderea guvernului de tehnoretardati, dar fara unitate in gandire si actiune, va iesi HAOS! Din care va castiga grupul de criminali legislativi si profitorii acestor momente de cotitura!

Iulian Mareș spunea...

Corneliu,
Eu te inteleg, dar ce a scris el acolo reprezinta o defectiune a creierului plapand inca din faza de gastrula!
Tine-l in brate cat vrei, eu nu am timp!
Ce apreciezi?....barfa, mahalagismul, prostia, machiavelismul, neamprostia...grobianismul?
Una este sa ai stil si sa faci pamflet si alta sa arunci venin!
Daca vrei sa observi cat de precar este in constructia frazei, cauta si citeste-i experienta lui de capatai, de la Timisoara la Predeal!....pe facebook, Godina este amuzant....el nu reuseste!...este ceva de genul.."Ce frumoasa a fost vacanta de vara!"
Nu te acuz ca esti impaciuitor...., dar nu e cazul, ca el e doar un grobian, minut cu minut!

Iulian Mareș spunea...

Viorele,
durerea noastra este si a tarii si a altor pensionari!
Unirea face puterea!
Ai fost prea activ ca sa renunti!
Te-a demoralizat i
"Inimaginabilul" Petre Padina?....ah, chiar sa intri pe blogul lui special/senzational sa vezi ce ne balacareste..pe tine, pe mine, pe altii! Delirum tremens! Eu cred ca-si baga-n vena, trage liniute pe nas sau etnobotanice caci asa se scrie doar de cocalari in WC din gara!...poate scrie prostioare si pe garduri! C love RH & demoazela de Iasi cu proteza-n buzunarul de la sort! ...stii, i-au facut dintii prea ascutiti si se musca de buza de jos!

Iulian Mareș spunea...

Iceparu,
Lui Padina i se trage de la mulsul vacilor pe marginea lacului!
Stii, in apa se vede invers!

brenda spunea...

dle CEZAR aveti un fix, grija sa aveti pentru sotia dvs , pe mine nu ma intereseaza mitingul , nu mitingul va rezolva problema pensiilor dvs , asa ca nu am ce cauta la un miting care din capul locului a fost organizat prost ,si ca data , loc , motive , mai bine stati la usa parlamentului toata saptamana viitoare si pe urma mai stati si la camera deputatilor, dar o sa stati degeaba ,deoarece ,trebuia sa acceptati totul si dupa ce vedeati cum se aplica ,abia atunci avreati motive, legea 164 a fost amendata de 100 de ori asa ca ....

Iulian Mareș spunea...

All,
Chiar daca se va bucura de accesarea pacginii, intrati si voi pe blogul Armya, al lui Cezar/Petre Padina si veti constata ce mizerii poate scrie un ..cica, fost ofiter!
Exact ce am relatat in postarea de la 17.00!

Cezar rage caci a fost tzucalarul lui Oprea!

Brenda, nu da crezare potlogarului! El nici nu stie sa ajunga in P. Victoriei.....ce pachete? Noi eram galerie de fotbal in deplasare? Este un schizofrenic, o primata!
Dar, si primatele au mandria lor!

Iulian Mareș spunea...

Brenda,
Bine i-ai zis, cu decenta dat apasat!
Nu are pe nimeni, l-a parasit de mult!.....e amica lui Robert Hotvath, nu te-ai prins?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Tot respectul si scot palaria in fata tuturor celor care maine vor iesi in strada! Ei sunt Eroii, iar noi, cei de acasa, nici macar nu putem sa afirmam ca-i sustinem, pentru ca sustinerea se face prin participare! Din nou regret ca nu pot fi laturi de Domniile Voastre, stimati camarazi! Nici o motivatie nu o pot tapeta, pentru ca scuzele, oricum, nu pot inlocui prezenta...Dumnezeu sa fie cu toti, Dumnezeu sa faca dreptate prin marea Lui mila si sa-i ilumineze pe calai la creiere in hotarari drepte si urgente! Dumnezeu sa-i dea luciditate Col. Dogaru spre sentimente mai bune si reparatorii fata de Art. 40, si nu indepartarea totala! Doamne, ajuta tuturor si, VICTORIE!

Draculea spunea...

Viorel Kis Da ,as fi mers maine,si-mi pare tare rau sa n-o fac ,dar nu vreau sa fiu luat de fraier de catre oricare dintre cei 4-500 de pensionari militari ai Urziceniului ,care,maine vor sta in fata televizoarelor sau in fata unei beri ,ragaind si gandindu-se ,las' ca o sa mearga fraierii si o sa profit si eu.Sa fiti sanatosi,din partea mea sa va aduca pe toti la pensia conforma cu nesimtirea de care da fiecare dovada.Apoi ,privind la scara intregii tari nu vreau sa fiu doar o cifra a celor 1000 de participanti din cei 170 000,vorba confratelui Col Lica Pavel :"Dormiți in continuare în pace, stimați militari in rezervă și în retragere! Suntem in numar de cca. 170 000 (din care minim 30 000 doar in Bucuresti), dar cunoastem ca la protestul din 6 martie, 169 000 vor ramane la telenovele acasa, preferand sa doarma in izmene, visand ca vor face treaba in locul lor doar ceilalti 1 000. De aceea, ne si iau la misto mereu, manelistii politici!"

Iulian Mareș spunea...

Corneliu,
Si acum, ca si in ianuarie, eu iti voi tine locul si te voi reprezenta!
Am ascultat o poveste de razboi..al II-lea!
Unui Cdt B i s-a cerut sa execute un C/atac! Asta a dat ordinul.....si cand au iesit la actiune, mai erau cam 100! S-a crucit si el, dar i-a impins inainte!.....ei, culmea, dorinta, indarjirea lor, i-a facut sa aiba succes si erau de neoprit! Cdt R a insistat sa se opreasca, caci aroape era sa fie incercuit, asa de adanc patrunsese!
Nu numarul ci vointa conteaza!
Poate îi da prin cap lui Dogaru si un mars, in tacere, pe trotuar, pana la ambasada US si UK, Franta, Germania..etc! Sa nu se strige nimic, doar stationare 10 minute!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Iulian: Multumesc, prietene! E mare lucru acest gest generos pentru mine!

Chef Snail spunea...

Din comunicatul SNPPC:
"În data de 03 martie 2016, a avut loc întâlnirea cu reprezentanţi ai Ministerului Afacerilor Interne la care au participat aceiasi reprezentanti ai SNPPC, pentru rezolvarea problemelor rămase în discuţie din data de 2 martie.

Am fost informaţi, astfel, că cele 7 proiecte de acte normative cu privire la pensie vor fi adoptate în şedinţa de guvern de săptămâna viitoare, inclusiv hotărârea de guvern privind Casele sectoriale de pensii cât şi publicarea în Monitorul Oficial a Normelor metodologice privind actualizarea şi recalcularea pensiilor.

De asemenea, am fost informaţi că a avut loc o videoconferinţă cu toţi contabilii şefi pentru a lămuri toate neclarităţile privind modul de calcul şi de stabilire a pensiilor pe Legea nr. 223/2015.

În ultima vreme s-au lansat foarte multe zvonuri cu privire la Legea nr. 223/2015 care au creat o stare de nelinişte în rândul personalului care îndeplinesc condiţiile de pensionare. Neoficial, din anumite surse, am aflat că se încearcă modificarea legii în sensul că procentul din care se pleacă să fie 45 % (în prezent 65%), iar vechimea cumulată să fie ridicată la 30 sau 35 de ani (în prezent 25 ani)."

Chef Snail spunea...

Stimabile Carpe Diem, sper sa ai dreptate, mai ales ca pari a fi un om citit. Eu doar am postat un citat din comunicatul SNPPC, lucru oarecum usor de dedus din faptul ca este incadrat intre ghilimele. Oare daca injuram si eu pe cineva beneficiam de mai multa credibilitate?
Cu stima.