Un produs Blogger.

Ce inseamna actualizare?

Prin actualizarea soldelor de grad si funcție nu primim toti - cei cu acelasi grad si aceeasi functie - cresteri egale. Fiecare primeste in baza de calcul doar ceea ce ii lipseste din valoarea actuala a soldelor de grad si functie pentru activi.

duminică, martie 26, 2017

Nicio excepție de neconstituționalitate a art. 30 al L 223/2015, modificat prin OUG nr.57, n-a ajuns la CCR

60 comments
Ca să vă convingeți că  actiunile de contestare a deciziilor de pensionare sau de recalculare se fac lăutărește, este suficient să citiți soluțiile date de Tribunalul București pentru cauzele introduse pe rol în cursul anului 2016. Multe dintre cereri sunt anulate din cauză că sunt formulate necorespunzător și petenții nici nu se îngrijesc să aducă completările cerute de instanță în baza art. 200 cod procedură civilă.
Am subliniat de atâtea ori că articolul cel mai problematic din punct de vedere al nerespectării prevederilor constituționale este art. 30 al Legii nr. 223/2015, modificat prin Art. 40 pct. 6 al OUG nr. 57/2015, prin faptul că introduce discriminarea militarilor cu o vechime cumulată mai mare de 36 de ani.
„Art. 30
Pensia stabilită, recalculată şi actualizată în condiţiile prezentei legi nu poate fi mai mare decât 85% din baza de calcul prevăzută la art. 28.”

Formularea corectă, nediscriminatorie, ar fi:
„Pensia stabilită stabilită în condițiile art. 29 nu poate fi mai mare decât  85% (sau 100%) din baza de calcul prevăzută la art. 28.”
Sintagma „in condițiile prezentei legi” înglobează în plafonul de 85% si sporul pentru pensia suplimentară prevăzut de art. 108.
Sintagma „ în condițiile art. 29”  scoate sporul pentru pensia suplimentară din plafonul de 85%.
Referirile la recalculare/plafon trebuie incluse în articolele 109 și 110, iar referirile la actualizare/plafon trebuie incluse în art. 60.


(in curs de redacare)

Exceptii de neconstituționalitate ridicate de contestatori și acceptate de instanțe
Nr. DosarDată dosarObiectStadiuNr. ActDată ActSoluție ActTitlu ActTip ActNumar M. Of.Dată PublicareNr. Dosar InstanțăPărţiVersiune tip
765D/201703.03.2017LEGEA nr.223/2015 art.18Dosar in faza de raportNu existăNu existăNu existăNu existăNu existăNu existăNu există2.963/101/2016*Fota I. Mirel OctavianConstituția, republicată 2003
484D/201713.02.2017LEGEA nr.223/2015 art.19, LEGEA nr.223/2015 art.21Dosar in faza de raportNu existăNu existăNu existăNu existăNu existăNu existăNu există34.399/3/2016Ungureanu IoanConstituția, republicată 2003
173D/201718.01.2017O.U.G. nr.1/2011 Anexa nr.3 art.8 alin.2 lit.g, LEGEA nr.223/2015 art.28 alin.1 lit.h, O.U.G. nr.57/2015 art.40 pct.4Dosar in faza de raportNu existăNu existăNu existăNu existăNu existăNu existăNu există3.834/86/2016Bâjbâiac Constantin, Boloca Silviu-Ghiocel, Borș Gheorghe, Burlacu Iulian, Crăciun Petru, Coțovanu Sorinel, Csibi Michi, Danalache Ioan, Lupescu Dumitru, Neamțu Marin, Ordinschi Oltea, Prisăcariu Petrea, Roată Viorel, Rotariu Mihai, Sumănariu GheorgheConstituția, republicată 2003
61D/201709.01.2017LEGEA nr.223/2015 art.28 alin.1 lit.eDosar in faza de raportNu existăNu existăNu existăNu existăNu existăNu existăNu există2.751/120/2016Gabor Tiberiu MihaiConstituția, republicată 2003
3288D/201614.12.2016LEGEA nr.223/2015 art.18Dosar in faza de raportNu existăNu existăNu existăNu existăNu existăNu existăNu există3.125/101/2016Graf F. Antonio LenhardConstituția, republicată 2003

60 de comentarii:

Unknown spunea...

CRONICA unei lupte sindicale tradate | 21/03/2017
CRONICA unei lupte sindicale tradate…
Astazi, vorbesc cu regret, despre tradarea miscarii sindicale.
Personaje principale : Ionel Babus – Presedinte interimar F.D.S.P.R.
Dumitru Coarna- Presedinte F.S.N.P.P.C.
Vasile Lincu – Presedinte Prolex
Florin Vilnei – Presdinte F. P. SED LEX
Le numesc personaje principale pentru ca liderii adevarati nu-si tradeaza menirea.
Pe scurt: desele negocieri ratate cu Ministerul Afacerilor Interne, in calitate de angajator, privind semnarea Acordului Colectiv care reglementeaza raporturile de serviciu, precum si incalcarea prevederilor legale privind salarizarea politistilor, prin refuzul aplicarii corecte a H.G. nr 1/2017, au determinat S.N.A.P., in calitate de initiator si organizator, pe data de 16 martie 2017, sa protesteze in fata Ministerului Afacerilor Interne.
Obiective clare: Semnarea Acordului si aplicarea corecta a H.G. nr 1/ 2017.
Dar cine s-ar fi gandit ca pe data de 10.03.2017, la ceas de dupa-amiaza, pe ascuns (fara comunicare publica si fara mandat de la membrii de sindicat), ca hotii, personajele principale sa semneze cu reprezentantii M.A.I. niste Documente/ Amendamente prin care hotarasc ca salariile politistilor nu pot fi majorate corect conform H.G. nr 1/2017.
Marturisesc ca de acest plan de tradare am luat cunostinta dupa protest si mi se pare sinucigas.
Si-au batut joc de nemultumirile politistilor.
Pe 16 Martie 2017, Dl Ionel Babus, presedinte interimar FSDPR, si-a tradat menirea deoarece i-a abandonat si i-a inselat pe politisti, ale caror interese trebuia sa le apere. A venit la protest in fata membrilor sai si a pretins ca se bate pentru nemultumirile lor, dar a uitat sa spuna ca deja tradase, semnase acum 6 (sase) zile in urma.
Marea ticalosie a dlui presedinte Coarna consta in manipularea publica, prin organizarea protestului pe 25 martie 2017. Pentru ce? A semnat deja pe 10 martie 2017 pentru toti politistii.
Isi minte, cu nerusinare, membrii cand el stie foarte bine ca i-a tradat.
Restul personajelor nu conteaza in acest context.
A venit primavara si, odata cu ea, a sosit vremea pentru curatenie sindicala ...
Iulian Surugiu"

http://www.snapromania.ro/comunicat_1174_cronica_unei_lupte_sindicale_tradate

Iulian Mareș spunea...

Popo
Si care este pdv al tau?
Mai puteti face ceva? In fapt pensionarii din MAI nu prea sunt in sindicat...caci deh...pensie mai mica...cotizatie pe sistem si bani mai putini pt telegenicul Coarna...sau Cornata?

Iulian Mareș spunea...

Aditza
Ce ai domnule?
Te-a bruscat?.....te-a kemat pe blog dedicat?
Ai dat buzna? Ce s-a intamplat?
La Haga...nu pierde timpul aici! E coruptie...pierzi timpul!

corcodel 1 spunea...

Diliul exaltat face spume la gura ca , vezi doamne , ce mari personalitati ii fac"discutii" pe bloaga lui : "...Iulian a fost loctiitor sef SMG,..." . Iulian acela fiind impostorul despre care am mai vorbit ca se foloseste in mod fraudulos de numele de Iulian Mare ...
Interesant este ca impostorul nu neaga zisele diliului exaltat ...

Adevaratul Iulian Mares n-a fost "loctiitor al sefului SMG" ... A fost loctiitor al sefului de stat major al unei structuri din "zona" SMG (UM 02945 ...) . Indicativul numeric al SMG nefiind 02945 ... http://smg.mapn.ro/declaratii/fisiere_2014/mares_iulian.pdf

GO spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Unknown spunea...

Olescule blogul tău este public cât timp poate fi citit de oricine fara parola. În alta ordine de idei ai dovezi solide că cei pe care îi calomniezi fac politie politica ? Ca asa ii acuzi pe cei care iti atrag atentia ca aberezi cu gratie. Mai ales că multi pe care îi calomniezi le folosesti numele real deci le aduci prejudicii de imagine .Sfatul meu e să te gândești un pic chiar dacă ai fost militar dat afară

Iulian Mareș spunea...

Corco
Nu trebuie sa te enervezi....lasa lucrurile grele!
Uite....iti propun ceva...posteaza cu numele Am Gh. Marin sau Ady Mynunea! Eu te voi crede neconditionat!
Vrei sa rupem dilema public?....lasa o adresa de mail si eu iti trimit un document oficial care nu avea cum sa fie la un "impostor"... poti alege tu documentul! Vrei sa-ti sugerez ce anume?
Ok...certificat ORNIS...CI...fisa cu locurile de munca, decizia de pensie...talon, legitimatie de pensionar! .....categoric, voi acoperi ceea ce nu face obiectul....adica adresa, etc!.....daca pierzi ai taria sa iti ceri scuze in termenii formulati de mine?
Astept.....

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Te rog sa-mi trimiti si mie niste adrese:
-Trump, Merkel, Gandi, Hagi, Ponta, Delia, Trasca, Boldrin, Budescu..., pentru inceput!
Fireste, glumesc!

PS: In ceea ce-l priveste pe distinsul domn Adran, va ajut eu: alex_obregia@yahoo.com

mirelamarinescu@917 spunea...

dle H .numai permiteti comentarii care nu au legatura cu tema enuntata de dvs , noi santem interesati de ce se va intampla cu pensiile AAnoatre ,despre care dna OLGUTA nu sufla o vorba. Acesti domni sa se sfadeascape alta cale . in legatura cu tema enuntata va intreb daca s+a primit de pe undeva vreo informatie . _?

Pop Iuliu spunea...

http://renasterea.ro/pensii-speciale-de-mii-de-lei-pentru-foarte-multi-romani-cine-sunt-beneficiarii/

Barfe si susanele!
Sa aveti o saptamana buna!

mirelamarinescu@917 spunea...

diversiune ,sau chiar se lucreaza la o alta lege a pensiilor . umbla niste zvonuri pri presa .

Leo spunea...

Citez titlul : "Nicio excepție de neconstituționalitate a art. 30 al L 223/2015, modificat prin OUG nr.57, n-a ajuns la CCR "
Acum ma citez pe mine : Ba a ajuns , da' n-a trecutde filtre pt. a intra pe rol.
PS
Bravo Geo , la 28 de cm risti sa fi asaltat de user-ite...

iceparu spunea...

Pe R-26500 in curtea Diliului citez din Corcodel, se cearta precum precupetele in piata.
Mares@La mine la Gheboaia este un viceprimar absolvent liceu agricol .Taranii eronat i se adreseaza cu ,domnul inginer,iar el tace.Corcodel te toarna lui Becheru.

Iulian Mareș spunea...

Leo
Si nu numai.... suntem o tara libera ai carei cetateni, bine...unii, tocmai ce vor sa redefineasca notiunea de familie!
Dar....naspa, omul este traditionalist....hetero!
Si...in fapt e doar una....

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Care nu-l ascultati pe admin va asumati o responsabilitate iresponsabila! DOAR UN CUVANT, O MICA VORBA, CONTEAZA IN IN INSTANTA SA PIERZI, DACA ESTI PROST! Chiar si o virgula, pentru ca totul este interpretativ! Ma uitam la jurist care a strigat in gura mare ca AM CONTESTAT DECIZIA! Vai mie, ce mi-e mila de el!I-am retezat-o ,,made Huhurez'' ca in viata mea n-am contestat absolut nimic, decat ca am cerut obligatia de a mi se face REVIZUIREA! Am invocat separatia de Invocare cu Fondul! Am tolerat faptul ca am gresit necontestand la timp decizia, ca bolnav foarte grav si alte probleme de necunoasterea legislativa, dar portita de Revizuire, invocata obsesiv-repetitiv, ma indreptateste, pe langa recunoasterea paratei Casa Sectoriala a greselii, oricum vicleana in atitudine spre a pierde eu, si care incearca sistemul de ,,aburire''! Nu am tolerat atitudineia si acuzatiile de greseala prin invocarea a lipsei mele de atitudine a contestatiei, am sustinut clar ca fiind bolnav n-am avut atitudinea, precum si lipsa experientiei si a pregatirii juridice spre lamurirea contestatiei, dar acum vin cu OBLIGATIA DE A FACE, si nu am tolerat Intampinarea sa se confunde cu Fondul, am fost ferm sa le se le separam, sa nu se CONFUNDE cu Fondul, si am citat in instanta, cu succes, tot ce m-a invata Onorabilul Huhu! Sa mor eu daca nu castig procesul! Judecatorii, trei la numar, au persiflat prin zambete subliminale cu priviri spre tavan declaratia Casei ca eu sunt un sustinator al CONTESTATIEI pe care ei o invoca ca ultim refugiu legislativ! Maiorul Murariu Romeo, sustinatorul meu mutual, deci moral, mi-a zis ca instanta nici n-a bagat in seama un jurist al al Armatei in blugi si care s-a cramponat pe dovezile mele! Vai, lor!
ETC! Va zic: Nu-l ascultati pe Huhu Rezea? Va luati dupa bloguri lozindercae? E pierderea voastra! Eu jur ca voi castiga procesul meu pe mana lui Huhu Rezea! M-ati admirat, m-ati injurat, m-ati urat sau m-ati iubit! Dar, mai ales, m-ati ajutat la greu! Nu ma injurati daca va zic ca tot la Huhu Rezea va aflati Adevarul si Rzolvarea! Fereasca Dumnezeu sa dispara!
URMEAZA PRONUNTAREA DEFINITIVA, DOAR APELUL FIIND O ERECTIE, DAR FARA DIRECTIE! FAI, CASO, AI INCASAT-O! FEREASCA DUMNEZEU, CA PAMFLETAR, FARA DE PACAT, SA TE FAC DE CACAT!

Huhu Rezea spunea...

@Corneliu
Bun, asta a fost dezbaterea pe excepții. Instanța a rămas în pronunțare fară să pună în dezbatere fondul cauzei?

Iulian Mareș spunea...

Ice
Cine este Bekeru?

tehnocrat spunea...

Pt Dl Leonard
In nici o tara membra UE sau/si NATO politistii nu sunt in legea de pensii a militarilor. Este momentul ca si la noi sa fie scosi din legea de pensionare a militarilor. Nu sunt militari asa ca sa mearga pe drumul lor. Este momentul sa se finalizeze demilitarizarea politiei. Politistii sunt civili, trebuie sa se pensioneze ca civilii pe legea 263/2010 prin impartirea la stagiul complet de cotizare de 35 de ani si respectarea limitei de varsta de 65 de ani ca la orice civil. Amin.

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Huhu Rezea, fiind fost artilerist, in Armata, nu stu de ce sunt smecher sa insinuez, pe buna dreptate, instantei partiala urzenie (pe bune) sa-mi repete orice ar zice pe pretentia ca nu aud...,,Da, d.le Ifrim, asteptati acasa decizia instantei definitive'' Haide sa va zic ca Dna. Judecatoare... Sobra, te amendeaza numai daca respiri neconditionat, are muscatura viperei si depinzi de aprobarea Domniei sale... Trece prin tine ca o stanca cazuta printr-un creier, te priveste ca pe o rezerva a Armatei Salvarii plina de eroziuneaa timpului, adanca in empatie, mistocara cu cel care invoca nenonstitutionalitati pe motivatii de priapism... Am avut in pat o astfel de femeie care mi-a dat atat de multe fiebinteli incat eram sa am atac cerbral...Ramanea atat de gravida cand visam, cand eram in erectie si iar drakului ramanea grea cu gemeni...Fiind flamand de iubire nu stiu daca dependenta judecatoare de dreptate ma va arunca pe aripi de vant...Te astept, doamna, flamand...Am un orizont de decor in care visele mele sunt reci...Daca erau
calde, ma trezem cu o pensie atinsa de un aer de prospetime...

Unknown spunea...

Tehnocrat . Polițiștii primesc bani pe orele suplimentare doar de 2 ani.Asa că ..

CEZAR spunea...

@ Huhu Rezea, fiind fost artilerist, in Armata, nu stu de ce sunt smecher ....?????!!!
..............
Parca zicea ca a fost de auto !
Isi stabilise si o functie care3 cred ca nu exista in ..stat...
Comandant de pluton ,,LECTOR"..la scoala de soferi....pam ..pam ..poti sa gasesti prin comentariile de in ceput ...
Tin minte ..foarte bine pentru ca Serban--Don Corleone stiu ca l-a luat in balon pe tema asta ....

Huhu Rezea spunea...

@Corneliu
Te intreb foarte serios. Ai primit de două ori cuvântul?
O dată pentru dezbaterea excepțiilor ridicate în Intâmpinare de Casa Sectorială și a doua oară pentru dezbaterea pe fond când, în calitate de reclamant, trebuia să vorbești primul de ce soliciți revizuirea deciziei..
Nu era nicio tragedie dacă excepțiile se reuneau cu fondul.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Adrian Bontas, vai mie! Pe cine vrei sa dai in judecata? Pe Gelu Olescu, un mare luptator vitual al drepturilor noastre, mai mult sau mai putin eficace, dar care ramane in Istoria Armatei ca luptator care, alaturi de @Huhu Rezea, au adus Dreptatea pe trompa elitelor politice sa le convinga sa nu aspire, decat sa respire ce drepturi avem? M-ai luat la misto, m-ai jignit, m-ai f.....t, dar ramai, pentru mine, un mare prieten, ca doar si tu ca civil esti om ca si mine, care nu o sa-ti permit sa te razbuni, tot ca o efigie a prieteniei! Esti egalul meau, ca si ale unui Colonel, la drepturi, dar nu ai dreptul sa ameninti cand te afli intr-o atmosfera si cand proprietatea celui invocat ii da dreptate sa te atinga din unghiul proprietatii! De ce esti rau ca Cezarica, cel mai bun prietn al meu pe care il iubesc ca pe un frate? Lasa mortii amenintarea! Tu realizezi cat rau iti faci sa ameninti? Pe bune: Zi-mi macar unul care te-ar sustine! Injura-ma, dar nu-mi fi dusman, pentru ca nici nu stii cat pierzi! Cezarica...Hmmmmm, Lasa-l, Doamne, ca nu stie ce face...

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Domnule Huhu Rezea: Chiar ca va zic sincer: Nu stiu de ce dracul tot imi vine sa scriu pamfletar...

JUDECATOAREA A ZIS CLAR: ,, D.LE IFRIM RAMANE O SENTINTA IN PRONUNTARE!" Juristul a vorbit foarte scurt: Dl. Ifrim a invocat ca CONTESTA decizia! Fu.....ul in gaoz! In viata mea n-am flegmuit, dar de data asta am inghitit! Mie mi-a luat foc curul, pentru ca eram atent si pus pe resortul replicilor, chiar foarte dur, fiind la indemnul Maiorului meu prieten temperal...La care eu: Ignor afirmatia D.lui jurist, care viciiaza realitatea pe o tema vicleana si derutanta, ca in Intampinarea care incalaca moralitateta si expresia operativa a Justitiei si orice raspuns la cererile mele de rvizuire, este de-a dreptul obstructionista si anti juridica, nu este macar sustinuta de un suport legal pe litera de lege ce are ca scop, in acceptiunea paratei egoiste, o actiune de derutare a onorantei instante! Nu mi-e rusine sa afirm ca e un siretlic viclean! Reafirm a o mia oara, ca si in Cerere, ca si in repetatele mele cereri de Revizuire, CA ABSOLUT DELOC NU CONTEST ABSOLUT NIMIC! RECUNOSC CHIAR SI PROSTIA DE A NU CONTESTA DECIZIA! NU SUNT JURIST SI SUNT UN NOVICE NEPRICEPUT JURIDIC! AM SIMTIT INSELACIUNEA SI LIPSURILE CE REZULTA, DAR S-A IZVORAT TOTUL DIN NECESITAEA DE A SE REVIZUI, O PORTITA CAR-MI DA DREPTUL LA O ACTIUNE REPARATORIE DE REVIZUIRE CONF..X, Y, Z... ,,Onoranta instanta, fiind grav bolnav si cu probleme din toate punctele de vedere, reafirm ca eu niciodata n-am contestat absolut nimic, fiind costient ca nu am dreptul sa contest la depasirea termenului, dar portita revizuirii ma indreptatste, si ca sa nu va obosesec, absolut toate cele din cerera mea raman viabile asa precum mi-am asumat responsabilitatea si m-am semnat!'' Hai sa fim sriosi: 16 ANI NU SUNT CEI 25 LA CARE AM DREPTUL! Sincer, m-a atras simpatia completului de judecata vazand prostia de un rar infantilism a juristului care, de o prosie rara, iar s-a dat in gat ca ,, de ce n-am facut contestatie la timp!'' Era asa de tanar si de prost incat, dupa plecare din Sala, AM RAS SI M-AM DUS SA BEAU, DUPA MULTE LUNI DE ABSTINENTA, O BERE! Ce dobitoc! Un rachiu nu te face sa te pisi ca o vaca! Mai,oameni buni, oare mor daca dupa 10 ani cineva mi-a dat un drac de rachiu? Valeleu ce misto a fost!

Huhu Rezea spunea...

Mi-am dat seama că ești nițel cam euforic, dar, dacă este adevărat ce povestești, înseamnă că instanța a rămas în pronunțare fără să mai pună în discuție fondul cauzei, lucru care se întâmplă doar când acțiunea este respinsă din motive de procedură.
Pe fonul cauzei, ultimul care primea cuvântul era juristul Casei Sectoriale . El trebuia să explice de ce n-ar fi fondată cererea de revizuire.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

O pierdere grava! Astazi, cand m-am prezentat la proces, i-am zis lui Ana: Iubirea mea scumpa, daca la proces va veni un prieten sa ma sustina moral, in afara de Maiorul Murariu, ii voi oferi cadou unul dintre cele mai bune si frumoase bastoane (pacat ca Cezarica...n-a luat unul pe unde-i vrea noada !) ale mele, pentru ca la drum lung nu plec fara unul dintre ele...N-am varsta detractorilor s-o fac pe viteazul...Stiu ca unul a venit sa ma vada cum port orice basc huschit ca vanatorii de munte sau Guevara cu cele mai sofisticate embleme pentru ca firma Ifrim e UNICAT, de fapt sunt dinstinct si prin baticul de la gat, nu-i asa nene care nu ti-e lene?...Chiar eram dispus sa-mi declar intreaga onoare de sustinator....Of, iar uit ca suntem rommmmmmani de la coarnele plugului...Cand am ajuns acasa mi-am sarutat batranul meu ajutator, bastonul, pe linia in dunga...Cumetre, dupa cate se vad, sau vede, numai bastonul meu nu va statea la indemana garlejei, voua, alora...stiti voi bine cine sunteti....! Cel mai frumos film este sa stai in baca ta! In alta parte s-ar putea sa te trezesti plangad. Ana, ca orice femeie cerebrala, cea mai frumoasa si scumpa dulceata din lume, chiar pe bune, zice: Lasa-l dracului de nebun poet frumos! Mai, dracule, mai poetule admirabil femelelor, de fapt cine dracul esti?

mirelamarinescu@917 spunea...

alta intrebare

CEZAR spunea...

Mai, dracule, mai poetule ,,admirabil femelelor"" de fapt cine dracul esti?
--------------
Normal fara dinti si in bastoooon....!!

Unknown spunea...

Cornel sa nu ai încredere în așa zisa justiție din Romanistan (sufocata de ofiteri acoperiti).Te vei lămuriri curând .Eu am patit- o pe pielea mea când judecătorul din Ialomita mi-a a zis in fata la proces ( cu MAI )că refuză să citească dosarul de a rămas avocata mea cu gura căscată ( nu ii venea să creadă ce a auzit).

CEZAR spunea...

Sa umblati cu grija cu T2 Coltosul si Don Corleone ...
Febletea lor si candidata la presedentie votata de ei ..tocmai facu un pas spre bulau...6 ani ...!!

Huhu Rezea spunea...

Tribunalul Bacău nu a fost convins de @Corneliu că nu a formulat o contestație la decizia de pensie.


27.03.2017
Ora estimata: 09:00
Complet: C24LM
Tip solutie: Respinge cererea
Solutia pe scurt: Admite excepţia indmisibilităţii şi în consecinţă: Respinge contestaţia, ca inadmisibilă. Cu apel în termen de 30 de zile de la comunicare. Declaraţia de apel se depune la sediul Tribunalului Bacău.
Document: Hotarâre 282/2017 27.03.2017

Huhu Rezea spunea...

@marineasco
Are vreo treaba Otilia cu terorizmul? Iar esti indisciplinată?

mirelamarinescu@917 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Huhu Rezea, M-am bucurat degeaba! Gata, eu m-am convins: Poti sa fii si Dumnezeu, daca apelezi in instanta impotriva Statului roman, impotriva Armatei sau altor institutii pierzi cu toate argumentele! Mi-au zis si avocati cu care sunt prieten si m-am consultat ca eram pe faras de castig, dar vad ca nici nu-si motiveaza hotararea. Un avocat, cun priete, Stelica, mi-a zis: ,,Cornele, uita-te la ce-ti spun eu: Nu mai cheltui bani si nu te mai hazarda, pentru ca din start acest proces l-ai pierdut, ti-o spun eu, chiar daca ai tu dreptate! Pentru ca in Romania nu avem inca justitie impartiala si nelegata ombilical de stat! Ei inca primesc ordin sa dea rezolutii in favoarea statului, esti inca mic si nu stii nimic!''
Sunt dezamagit total si cred ca ma voi retrage total de peste tot intrucat am facut si o depresie severa pe fond emotional! Toti sunt rai, ma judeca precum justitia iar justitia este sluga statului nedrept! Daca as face contestatie cred ca tot acest epilog ar fi!

Huhu Rezea spunea...

O sa primesti motivarea acasa.
Eu cred ca judecatorii au fost deturnati si de vaicarelile d-tale ca de ce nu ai putut să faci contestatie la timp, in loc să te referi doar la obligatia Case de a revizui din oficiu pensia, obligatie care s-a nascut din momentul in care a constatat ca a gresit transformarea pensiei de invaliditate in pensie pentru limita de varsta.

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Nu m-am vaicarit cu nimic, am sustinut de prima data ca eu nu contest sub nici o forma decizia, am cerut doar revizuirea pensiei cu obligatia ca paratul sa-mi efectueze revizuirea, insa avocatul a spus ca eu ma aflu in pozitia de contestatar al deciziei, la care eu iar am luat ultimul cuvantul si am zis clar ca pe parcursul si in continutul cererii am exclus contestatia, si citez ce-am zis:

-La pct 1: ,,Actiunea exclude orice contestatie, pentru ca ea are ca obiect obligatia de a face revizuirea conform notificarilor la care parata Casa Sectoriala a raspuns, recunoscand greseala, greseala pe care refuza s-o repare! Notificarile catre Casa Sectoriala au implinit procedura de sesizare prealabila inainte de a ma adresa instantei. Reamintesc cu fermitate ca in toate adresele catre parata Casa Sectoriala am subliniat de foarte multe ori apasat si tare ca nu contest nimic, decat sa se efectueze revizuirea pensiei si imi mentin cu tarie toate cele solicitate atat in sesizarea prealabila cat sin in Raspunsul la Intampinare!''

_La pct.2, pe Fond: ,, Imi mentin toate cele solicitate in Cererea initiala si in raspunsul la Intampinare sustinute de Legile''...(aici insiruind toate puntele din legislatie ce se regasesc si in Cererea initiala) reamintind la urma ca ,,eu nu contest nimic, decat obligatia Casei de a efectua revizuirea.'' Avocatul doar atat a zis: ,,Va rog sa respingenti aceasta contestatie'' la care eu am cerut permisiunea instantei sa ma apar si sa infierez afirmatia neadevarata a avocatului, ca eu chiar nu am contestat nimic, niciodata! Eu am crezut ferm ca instanta a inteles ce am zis eu, dar reafirm ca jocurile erau deja facute in culise sa castige Armata, asa cum sunt regulile in Romania, iar daca mai am puterea am sa ma duc si la Apel, o fac sa vad macar din curiozitate daca si acolo sunt sortit sa fiu invins de culise!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Va jur ca nu m-am vaicarit de nuimic, n-am zis nimic in plus fata de toate cele ce trebuia sa vorbesc! Chiar am repetat obsesiv ca nu contest nimc, de aia mi-e ciuda de rezultatul asta!

Unknown spunea...

E greu să învingi mafia de stat.Foarte putini reușesc .

Leo spunea...

Cornelius , din faptul ca judecata s-a terminat la primul termen inseamna ca nici nu s-a judecat fondul ci s-a admis exceptia de inadmisibilitate invocata de casa de pensii. Cu alte cuvinte tu nu ai argumentat respingerea acestei exceptii ridiocate de casa de pensii. Sentinta de respingere pt. "INADMISIBILITATE" nu spune ca nu ai dreptate pe fond , deoarece fondul nici nu s-a judecat . Inadmisibilitatea = nu poti cere ce ai cerut , deci ai formulat neprofesionist actiunea. Mare grija la apel caci e definitiva treaba.... Curaj si angajeaza un avocat care va cere cheltuielile de judecata deci practic iti vei recupera "investitia" in proces daca ai dreptate. Casa de pensii are talent mare la exceptii ....

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Huhurez & Leonard, totul a fost ca la carte, doar am citit ce am vorbit. Juristul a aparut ca din pamant si a zis simplu ca eu contest decizia. M-am cerut la bara sa-l contrazic si am facut-o apasat ca nici in cerere si nici in intampinare nu se va regasi ca eu contest decizia, ci doar cer o obligatie de revizuire pe care mi-a fost refuzata de mai multe ori iar Casa si-a rcunoscut greseala. Prietenul meu cu care eram mi-a zis inca inaite de a intra la Tribunal ca nu voi castiga, pentru ca el si alte zeci de ofiteri si subofiteri au avut avocati de renume cu droaia, platiti cu bani grei, afiliati si la sindicate si au pierdut in acel Tribunal. Nici nu visa el, deci, sa am sorti de izbanda.

Eu va zic tuturor ca @ Huhurez m-a invatat totul ca la carte, dar nu uitati ca judecatorii erau de varsta apropiata de cea a pensionarii, deci fosti judecatori comunisti, special alesi sa judece astfel de cazuri si instruiti ca noi, sau oricine care se judeca cu statul, sa piarda procesele. Nu va mai faceti iluzii ca sa castigati vreodata contestatii la decizii in instanta sau cereri de revizuire ca nu avem nici o sansa! Nu va e clar ca traim intr-o justitie comunista? Pana ce nu se scoate Legea raspunderii judecatoresti orice sansa de a castiga e sortita pieirii inca din fasa. Eu am sa ma duc la Apel, am sa-i contrez cum voi putea, insa deja mi-am obisnuit constiinta ca pana la sfarsitul zilelor mele sunt lipsit de sanse din cauza lipsei banilor, dar si ca asa m-am nascut fara noroc. Nu ma inham si la un avocat sa ma umplu de datorii, daca pierd am sa pierd taxe de timbru, nu si banii de avocat si de deplasare a acestuia de la Onesti la Bacau. Va mai zic ceva tuturor: Completul nici nu se oboseste sa citeasca Cererea sau rechizitoriul, iar pe sefa de complet am vazut-o ca fiind foarte repezita si intransigenta, fiind mai degraba ocupata cu ordinea, linistea si curatenia din Sala de judecata.

Intre timp tot sunt informat de cativa prieteni din Armata si Politie ca vin recalcularile absolut numai pe minus, deci totul a fost premeditat sa fim demolati, mutilati, distrusi la pensii! Sa ziceti bogdaproste cei care aveti pensii bune si sa va dea Dumnezeu sa le aveti sanatosi, ca daca le aveti mari si va vin pe minus si o sa ne ia cuantumul avantajos de la 01.01. 2018 macar ramaneti cu ceva, ca daca mie-mi va veni ca in decizia din 2014 din nou 666 de lei, pot sa ma rahatez in ea de viata ca n-am pentru ce sa mai traiesc si sa ma chinui pe lumea asta nenorocita!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Acum ma intreb daca in decizia de recalculare, ce trebuie s-o primesc, nu cumva astia o sa-mi bage perioadele asimilate, fiind o recalculare? Sau daca nu mi le baga, fiind o noua decizie ce poate fi contestata si constat ca n-am aceste perioade sa le cer prin contestatie la noua decizie? Doar e o recalculare, adica se reia totul de la capat si se trec toate elementele care tin cont si de faptul ca am fost in invaliditate.

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Huhu Rezea spunea...

@Corneliu
Decizia de recalculare pe care o vei primi nu poate fi emisă decît în baza art. 109, adică cu vechimea cumulată din ultima decizie de pensie pe Legea 263/2010, tocmai decizia în care nu și-au introdus stagiul corespunzator pensiei de invaliditate gradul II.
Obligația Casei de a-si repara greseala comisă subzistă din momentul constatarii acelei greșeli, din momentul în care ai sesizat si ai cerut revizuirea.
Asta n-ai reușit să-i convingi pe judecatori. Te-a vrăjit judecătoarea care credeai că-ți face cu ochiul. ;(;(.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Fratilor, indiferent cum as lua-o, se pare ca in Romanistan cand ai pierdut un lucru, nu-l mai regasesti! Cum as da-o la intors, tot statul trebuie sa castige. Pai, nu vedeti ca apar pe aici pe blog actiuni mult mai importande decat decizia mea denaturata, oameni cu bani, cu stare, cu avocati si tot nu poate sa faca nimic, iar un parlit ca mine va asteptati sa-si gaseasca dreptatea? Nu-i mai bine sa ma duc eu in instanta si sa explic babeste ca toate actiunile mele nu urmaresc decat sa-mi recastig un drept pierdut in urma unei decizii eronata a statului, necontestat la timp, si sa le zic pe sleau ca pot sa aduc tot Baroul Bucuresti in instanta sa ma apere, dar ca sunt sortit din start esecului, pentru ca cine se judeca cu statul regula de aur mutuala este numai ca statul sa castige?! Asta e...Sa vad si in motivatie ce mai zic ei...Rau ca vorbesti mult, rau ca explici putin, rau este indiferent cum ai face, pentru ca statul nu trebuie sa piarda in castigul romanului de rand. N-am eu bani ca ma duceam cu avocat, dar nu risc eu si cu avocat si procesul pierdut, asa cum au patit-o mii de rezervisti. Daca o fi sa raman in pierdere, asa mi-e soarta si cu asta basta, dar incercarea la Apel tot am s-o fac, macar din ambitie, sau poate ca acolo s-o gasi un judecator mai putin capricios si cu oarecare intelegere...

CEZAR spunea...

cat de curand ne va informa ca a tras-o pe ..ula ..!!!

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Huhu Rezea spunea...

@Corneliu
A ridicat Casa Sectoriala în Intâmpinare excepția neparcurgerii etapei medierii conflictului, inainte de sesizarea instanței?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Huhu Rezea: N-a ridicat nimic onorabile, n-a scos un cuvintel macar. Am vorbit eu pentru Intampinare. Apoi s-a trecut pe fond. Am vorbit eu. Cand sa ma asez eu in banca, s-a deschis usa si a aparut berbecul lor care a clapanit ca se opune actiunii mele , ca ma contesta, ca eu de fapt contest decizia. Am cerut cuvantul din nou si am explicat ca n-am contestat niciodata nici la Intimpinare si nici pe fond decizia de pensionare, constiint fiind ca a trecut termenul, dar exista portita revizuirii si n-am facut altceva decat am cerut indreptarea greselii prin obligatia de se face revizuirea de catre parata care si-a recunoscut greseala. Am specificat ca imi mentin cele din raspunsul la Intampinare cat si cele din cererea de fond. Am specificat chiar sa nu se confunde Intampinarea cu fondul, fiind dinsticte.

Eram si uluit, chiar si emotiv, pentru ca totul s-a petrecut rapid, primele procese anterioare mie nefiind sustinute sau amanate, eu fiind de fapt primul la dezbateri. Sefa completului a zambit si a zis ca ramane in pronuntare. A durat mai putin decat o polutie nocturna! Exact nu am retinut termenul berbecului din alocutiune, pe scurt, dar e cam cum v-am explicat. Aproape ca nu rostise sefa completului despre pronuntare ca berbecul deja era cu mana pe clanta sa iasa, cand a batut ciocanelul ala se topise pe usa! Un rau facut rapid, ca si cum as fi contractat o gonoree cu tot cu ,,alpinisti'' si tot tacamul numai dintr-un mozol! Buna treaba! Berbecul parea de-al casei, foarte stapan si sigur pe sine dealtfel: A baut cafeaua din fuga si s-a dus la femele prin alte cafenele...A fost foarte sigur ca se citise Cererea, macar una din trei judecatoare, Completul era lamurit si urma sa ma indreptateasca...Uite ca n-a fost sa fie asa si, uite cum te nenorocesc pe viata, netinand cont ca la mijloc totusi exista drama de-o viata a unui om necajit si asa destul! Asta a fost cadoul lor otravit de Pasti! Sa-l aiba si ei ,,fericit'' ca al meu! Doamne, ajuta!

Leo spunea...

Draga Corneliu esti incorigibil... La o intrebare simpla tu ai raspuns cu o nuvela.
Este greu de inteles ca la procesul tau nici nu s-a judecat fondul , deoarece ti-a fost respinss ca "INADMISIBILA" actiunea ? Nu te juca cu apelul ca-l vei pierde cu talent daca nu-ti vei gasi pe cineva ca sa te consilieze juridic. Mi-am dat seama ca nu cunosti nici cele mai elementare elemente de drept , de aceea ti-am zis ca nu e de joaca... Ti-am scris pt. ultima oara pe aceasta tema pt. a te constientiza de situatia in care esti si nu din alte motive.

CEZAR spunea...

Las ca-i suficient ca ..a tras-o pe -ula pe jude...!!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Leonard, asta e. Daca mi-as pune avocat mi-as pierde casa, as ajunge in strada. N-am bani de avocat. Daca asta mi-e soarta, n-am ce sa fac! Daca eu castig, se va intrista Cezarica, asa ca o sa-i dau fericirea sa rada de necazul meu! Ma opun fericirii unui om care nu stie ce sunt necazurile? Daca ma indruma cineva ce sa mai fac e bine, daca nu atunci asta mi-e soarta sa mor fara dreptate! Multumesc frumos pentru bunele intentii si sprijinul de pana acum, macar moral si cu idei legislative!

CEZAR spunea...

Eu nu am nimic cu tine ..din punctul asta de vedere ! Castiga ..daca ai dreptate ..
Dar oare ..ai ...???
Chiar crezi ca s-au pus asa toti pe tine ..Casa de pensii ..judecatoarele (bine ca le-ai tras pe -ula cel putin)..ca sa nu - ti dea acolo cativa lei ..in plus .
Mai pune - ti si intrebarea invers ..
Daca tu ai fii CSP...ce ai face ..??
Sau Judele....??
****
Eu nu stiu ce-s necazurile ....??..ar fi bine ..
Treaba-i ca eu nu mi le-am popularizat ..pe net ..
Am cerut ..sfaturi discret cand a fost cazul ..am actionat ..am inghitit ....!!
Ca un ..militar zic eu ..!!
Daca am regulat vreo ..jude ...am tacut malc ...asa-i cavaleresc ..sau vreo sotie de sef ..coleg...etc ...!

CEZAR spunea...

PS..
Eu daca nu ai observat am treaba cu T2Coltosul...care ,,a frecat mansa " recte sofer de tractor cu sfarleaza toata viata activa .... si acum nu-i ajung..aproape 4 mii ..vrea musai el si doar el ..15 mii...!!
Eeei cu asta chiar am ..ceva ...ma dezgusta .....ma face sa borasc ..intelegi ...??

Iulian Mareș spunea...

Cezar
Dar de ce sa nu vrei si tu 15000? Nu e mai bine asa?

CEZAR spunea...

@ m-Ale ..nu trebuia sa te bagi !
Da - asi vrea cu conditia ca pensia medie sa fie de minim 90000... sper ca ai inteles!!
Nu la militari - la popor ...!

Iulian Mareș spunea...

Cezar,
Uite ca ma baga dar, nu sunt proletar ca tine! Da, un fel de Che Guevara modern si abstract!
Printr-un enunt tipic populist tu vrei sa ne aduci la pensia strungarului!
Mersi, refuz! Mai astept o indexare si bat cifra! Nu putem fi egali toti, in numele dictaturii proletare, dar trebuie respectate principii si la salarizare si la pensionare!
Daca am jurat poporului nu inseamna ca accept conditia femeii de serviciu, cu toate ca, in unele regii, o domnuca din astea nu ar face mari eforturi sa te aloce la drepturi de hrana ....etc! :))