Un produs Blogger.

miercuri, octombrie 18, 2017

Noul director al Casei de Pensii Sectoriale a MApN. Parcă îți dezgheață pensia militară, nu?

140 comments
   Colonel dr. Mihaela ANDRIŢOIU 
   Împuternicit Director al Casei de pensii sectoriale a Ministerului Apărării Naţionale

  Date personale :
 
  Data naşterii: 26 august 1964
   Locul naşterii: Loc. Brăila, judeţul Brăila  
   Naţionalitate: român          
   Starea civilă: căsătorită

     

     
 Educaţie şi formare:

2010 - Doctor în Ştiinţe militare şi informaţii, Universitatea Naţională de Apărare „Carol I”;
2005 - Doctor în Management, Universitatea din Craiova;
2015 - Atestat al cunoştinţelor dobândite în domeniul Sistemului European de Conturi, Şcoala de Finanţe Publice şi Vamă;
2011 - Mediator autorizat;
2006 - Departamentul pentru pregătirea personalului didactic, Universitatea Bucureşti – Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei - Colegiul de Management al Resurselor Apărării, Educaţional şi al Achiziţiilor;
2005 - Curs intensiv de învăţare a limbii engleze, Universitatea Naţională de Apărare „Carol I”;
2003 - Curs postuniversitar de perfecţionare în specializarea „Managementul resurselor umane”, Universitatea din Petroşani;
1997 - Facultatea de Ştiinţe Economice, Specializarea Contabilitate şi informatică de gestiune, Universitatea din Craiova;
1989 - Şcoala militară de ofiţeri activi "Nicolae Bălcescu", Sibiu, arma servicii, specialitatea finanţe.

      Experienţă profesională:
  • Din 10 octombrie 2017: împuternicit Director al Casei de pensii sectoriale a Ministerului Apărării Naţionale;
  • 2009-2017: contabil şef la Unitatea Militară 02630 Bucureşti;
  • 2007-2009: şef birou la Unitatea Militară 02630 Bucureşti;
  • 2000-2007: funcţii de execuţie și șef birou în cadrul Unităţii Militare 02605 Bucureşti;
  • 1997-2000: funcţii de execuţie în cadrul Unității Militare 01043 Craiova şi Unității Militare 01081 Craiova;
  • 1990-1997: contabil șef la Unitatea Militară 01062 Craiova;
  • 1989-1990: comandant pluton la Statul Major de Pregătire Militară a Studentelor de pe lângă Universitatea din Craiova.
     
      Distincţii şi decoraţii:
  • Semnul onorific În Serviciul Patriei pentru ofiţeri pentru XXV ani de activitate în armată, 2014
  • Semnul onorific În Serviciul Patriei pentru ofiţeri pentru XX ani de activitate în armată, 2009
  • Emblema de Onoare a Armatei României, 2009;
  • Emblema de merit “Ştiinţa Militară, clasa I”, 2007;
  • Semnul onorific În Serviciul Patriei pentru ofiţeri pentru XV ani de activitate în armată, 2004.

Limbi străine cunoscute: limba engleză.

Citiți și primele informații pe care le dă despre actualizarea pensiilor militare pe pagina Observatorului  Militar AICI
Deci, este cobrăileancă, puțin mai mare, cu premierul Tudose.
**********************************************************************************************
Explicația numelui de Hoară
A divorțat in anul 2014 de Hoară Dumitru, la Judec Sect.VI

[DOC]REZUMATUL TEZEI DE DOCTORAT CU TITLUL: GESTIUNEA ...

 TEZEI DE DOCTORAT CU TITLUL:


GESTIUNEA RESURSELOR UMANE DIN SISTEMUL AP
REZUMATUL
ĂRĂRII NAŢIONALE

 
  Conducător ştiinţific,
Prof.univ.dr. TRAIAN SBORA
  Autor,
Economist MIHAELA HOARĂ

           
ELABORATĂ PENTRU OBŢINEREA TITLULUI ŞTIINŢIFIC DE DOCTOR ÎN DOMENIUL FUNDAMENTAL ŞTIINŢE ECONOMICE, SPECIALITATEA MANAGEMENT



Sunt născută la data de 26 august 1964, în localitatea Brăila, judeţul Brăila, căsătorită, fără copii.
În august 1989 am absolvit Şcoala militară de Ofiţeri activi „Nicolae Bălcescu” din Sibiu, cu diplomă de licenţă în specialitatea Finanţe, iar din anul 1997 sunt licenţiată a Facultăţii de Ştiinţe Economice din cadrul Universităţii din Craiova, Secţia Contabilitate şi Informatică de Gestiune. În prezent, sunt încadrată într-o direcţie centrală din cadrul Ministerului Apărării Naţionale.
Am fost înmatriculată la doctorat în data de 01.12.1999 la Institutul Organizator de Doctorat de pe lângă Universitatea din Craiova, pentru domeniul Ştiinţe Economice, specialitatea Management, sub conducerea ştiinţifică a domnului profesor universitar doctor TRAIAN SBORA.
Pentru obţinerea titlului ştiinţific de doctor în domeniul fundamental ştiinţe economice, specialitatea management am elaborat teza de doctorat cu titlul „GESTIUNEA RESURSELOR UMANE DIN SISTEMUL APĂRĂRII NAŢIONALE”.
Am structurat teza pe şapte capitole:
Capitolul 1: MANAGEMENTUL MILITAR – TRECUT ŞI PREZENT.
Capitolul 2: SISTEMUL APĂRĂRII NAŢIONALE – ORGANISM COMPLEX DE ORGANIZARE A APĂRĂRII NAŢIONALE ÎN CONTEXT EUROPEAN ŞI EURO-ATLANTIC.
Capitolul 3: MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE ÎN DOMENIUL MILITAR.
Capitolul 4: GESTIUNEA PROPRIU-ZISĂ A RESURSELOR UMANE.
Capitolul 5: ASIGURAREA RESURSEI UMANE A SISTEMULUI MILITAR PROFESIONALIZAT ÎN ARMATA ROMÂNIEI.
Capitolul 6: MOTIVAREA – ACTIVITATE A GESTIUNII RESURSELOR UMANE.
Capitolul 7: NECESITĂŢI ŞI POSIBILE SOLUŢII ÎN GESTIUNEA RESURSELOR UMANE ALE ARMATEI.
Chiar dacă bibliografia apărută după evenimentele din decembrie 1989 a devenit impresionantă, armata, dincolo de câteva încercări – mai mult culegeri de studii cu caracter limitat - nu a ţinut pasul cu cerinţa reală de a asimila noi concepte, principii, metode şi tehnici ale comenzii militare, de a experimenta, valida şi aplica ceea ce se dovedeşte util şi eficient. Cele câteva încercări transpun mecanic principiile managementului economic în sfera conducerii militare.
Desigur, principiile sunt aceleaşi, dar specificul organismului militar impune o abordare mult mai la obiect a problematicii cu caracter aplicativ. Structura strict ierarhizată a armatei, reglementările atotprezente, locul aparte acordat subordonării necondiţionate, disciplinei în toate împrejurările, articularea şi coordonarea mult mai riguroase ale acţiunilor desfăşurate de componentele dispozitivului de luptă, obligă la aplicarea într-un mod specific a principiilor generale ale conducerii.

Consider că echivalarea totală a unităţii economice cu cea militară este o eroare, din cauza numeroaselor lor particularităţi de ordin structural, motivaţional, psihomoral, deoarece alta este miza acţiunilor militare în raport cu cele productive, altul este climatul

140 de comentarii:

luminita spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Leon spunea...

Sa nu ne mai plangem ca de Ziua Pensiilor Militare nu sarbatorim..! Ce zici Leonard, bem o Bere..?

Bejan Ghiorghe spunea...

Cum Andritoiu cind pe insemnul din piept scrie altceva ?

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Huhu Rezea spunea...

@Leonard
În afară de substantivele care denumesc animale, genul gramatical nu are legătură cu sexul.
Pentru titluri, grade și funcții se recomandă folosirea genului masculin
Poți să spui doamna director Andrițoiu,

luminita spunea...

ar trebui ca pensionarii sa ii trimita un salut de bun venit cu tot ce zice sidl LEONARD

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dan B. spunea...

@Bejan: Aveti spirit de observatie bun, iar noi ne intrebam daca recent s-a maritat sau a divortat.

@Leonard: Eronat! Functia este prevazuta in statul de organizare „director”, caci eventualul „directoare” ar induce discriminarea.

@All: Remarca „.... unele cadre militare în rezervă și retragere, nemulțumite de cuantumul pensiei, au învinuit CPS pentru modul cum le-au fost calculate/recalculate drepturile. Ceea ce ar trebui să se înțeleagă este faptul că personalul care lucrează în domeniu nu face decât să respecte prevederile legale.” este deranjanta prin aceea ca exclude erorile in aplicarea legii (numai eu stiu câteva exemple privind modul defectuos de recalculare si de mânuire a documentelor rezervistilor, in original, aflate in gestiunea CPS a MApN).
Asadar, siguranta etalata pe parcursul interviului nu cadreaza cu managementul aiuritor de pâna acum in CPS. Sper sa nu fie noul „yesman”, in cazul de fata „yeswoman” din aceasta structura si sa actioneze cu perspectiva, nu de azi pe mâine (desi se stia fondul Legii 223/2015 inca din vara anului 2015, nu s-a marsat la solutionarea problematicii actualizarii elementelor de natura salariala pentru cei care au provenit din MU, U si RA desfiintate), motiv pentru care 3000 de pensii inca nu fac obiectul aplicarii legii specifice!

Constantin spunea...

Pe cand si la MAI??? Este incredibil cum un sef de unitate nu verifica solicitarile pensionarilor!!!

Podar spunea...

Eu Ion , ca si Gheorghe , pe piept vad HOARA .
Trebuie sa ma programez la ochelari .

tehnocrat spunea...

Noul director al COS MApN, a lucrat anterior imputernicirii, timp de 10 ani la UM 02630 Bucuresti, Sector 5, Izvor 3-5 5
Oare cu ce se ocupa aceasta UM ?

Ela Pop spunea...

La o femeie colonel sau plutonier nu am auzit niciodata sa i se spuna doamna plutoniera sau doamna colonela sau colonea!!¡!! Ha ha ha!

tehnocrat spunea...

Ce ne spune doamna ?
1. CPS nu face nimic altceva decat sa respecte legea.
2. CPS a initiat mai multe demersuri pt modificarea legii 223/2017 , chiar si-n decembrie 2017.
A respectat CPS legea 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica ?
A supus dezbaterii publice proiectele de modificare a legii 223/2015 ?
A facut publice, propunerile de modificare a legii 223/2015, initiate de CPS ?
Etc.
Din primul interviu, constat ca mere pe drumul lui luca. Nu m-a surprinde sa vina iar prin principalele garnizoane si sa ne convinga de bunaciunea oug 59/2017.

Gigi spunea...

Pe un site,am văzut că astăzi 18.10.este ziua de naștere a d- nei Dana Grecu.
La mulți ani!
Să-i urez și d-nei colonel,cu ocazia numirii în noua funcție,multă baftă și minte!







Dan B. spunea...


@Leonard:

Care a fost modelul de adresare catre Ronana Plumb, „doamnna ministreasa”, „doamna ministra”?

Ein Stein spunea...

Alt contabil, republica contabililor, e clar care va fi parcursul.
Isi incepe lucrarea de doctorat cu o minciuna, zice ca in urma absolvirii Scolii Militare de Ofiteri Nicolae Balcescu a obtinut diploma de licenta in finante. In cel mai bun caz a obtinut o diploma de absolvire nu de licenta care e cu totul altceva.

Ein Stein spunea...

@Dan Buzescu
Doamna colonea a fost NUMITA pe functie nu a ocupat pozitia printr-un examen concurand alti candidati. Asa ca speranta ta de a nu fi o yeswomen trebuie sa mai astepte.
Cand ocupi un post prin examen nu trebuie sa intorci niciun serviciu vreunui binefacator, iti faci doar treaba asa cum ai dovedit-o prin examen.

Pop Iuliu spunea...

@Leonard
Hoardă este numele anterior căsătoriei, adică numele de fata, se poate observa si pe tezele de doctorat susținute de către doamna colonel
Chestiunea cu "directoare", cred ca ați adus-o aici doar ca sa ne veselim.
Speram ca noul director CPS MAPN sa fie mai transparentă cu formulele de calcul si situația aplicării mutațiilor legislative asupra pensiilor militare, ca de la directorii celorlalte CPS nu mai îndrăznim sa speram ca vom obține vreodată o informare.
Ii dorm doamnei colonel mult succes in munca si felicitări, inclusiv pentru faptul ca nu a ieșit la pensie"cu valul" , rămânând sa Servească Țara.

tehnocrat spunea...

Dn director, luminati-va fata, luminati-ne si pe noi:
Prezentati va rog, pe CPS MApN, un algoritm detaliat, inclusiv cu exemple, de actualizare a pensiilor militare, datorita cresterii soldei de functie cu 15%. Evitati astfel, cel putin doua lucruri:
- mii de contestatii la deciziile de actualizare, inclusiv actiuni in instanta
- reducerea nemultumirii pensionarilor militari fata de activitatea CPS MApN.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Distinsa doamna are un palmares de invidiat, deci are capul pe umeri, si nu pare a fi convertita la sectele ce bantuie ca stafiile prin Casa Sectoriala! Are si o prezenta deosebita, in care se poate citi hotararea si competenta profesionala, intarite de acest CV remarcabil ce-o onoreaza! Eu ii doresc sa aiba succese deosebite in lupta cu sistemul mafiot politic, iar in interiorul institutiei banuiesc ca va face curatenia de toamna cu matura si farasul competentelor, iar care paraziteaza pe acolo doar ca sa ne faca noua viata grea, probabil ii va depista si ii va matrasi, asa cum ne asteptam de ani si ani s-o faca cineva! Bine ati venit la timona acestei institutii, onorabila doamna Colonel! Va rugam sa faceti LUMINA si DREPTATE! Va dorim sa nu aveti probleme majore, si sa straluciti la comanda acestei mari unitati militare, financiar-contabile si de pensii, prodigioase odinioara, insa astazi in mare nevoie de revizuiri capitale, de la Vladica pana la opinca, cat si pe partile administrativ-legislative! Va multumim cu anticipatie!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Leonard: Corect: Noul Director, noul profesor, noul doctor, noul inginer, noul militar, noul ofiter, etc...

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Haideti sa-i acordam distinei doamne Director prezumtia de nevinovatie, si sa-i lasam timpul necesar in care si domnia sa, dar si noi, sa ne studiem in liniste, reciproc, pe urma sa dam verdicte, mai ales ca este o doamna si merita, deocamdata si din plin, respectul si politetea noastra masculina!

Dan B. spunea...


Lansarea pe orbita a dnei col Andrita, fosta Hoara, ma indeamna a ma intreba cam cu se ocupa sotul dânsei. Caci, din pozitia de contabil al unui depozit, la CPS, .....

Iulian Mareș spunea...

Nu știți nimic....unde a lucrat și ce și pe cine!
Leonard, te credeam băiat adevărat!
Hoară este numele soțului.. amândoi au lucrat în Craiova, apoi doamna in alt domeniu...
Este și acum f frumoasă și distinsă!

Iulian Mareș spunea...

Huhu,

Indiciu..
Dacă și la CSP a MAI va fi numit unul trecut prin 2 1/4, atunci putem spune că se inkise cercul!

Iulian Mareș spunea...

Leonard,
Locație aproximativa...vino mai spre AFI! Pe partea opusă....

tehnocrat spunea...

Dle Cornelius
Aveti un sistem de periaj, de la toc pana la coc, care frizeaza normalitatea.
Dna director trebuie sa sie un singur lucru: sa- si faca treaba cu respect fata de pensionarii militari, altfel, acestia se duc in masa in loc cu verdeata si domnia sa-si pierde locul si rostul.

Iulian Mareș spunea...

Stein,
Neavând academia la UNAP, a trebuit să facă oareșce diferențe de studii la AFT; de aici acea nedumerire a ta cu licența!

mosmartin16 spunea...

Cum adica, doua doctorate ( 2005 si 2010 ) si numai colonel ?!!! Hai, imbatati-va cu apa rece !!! Huhu, pensiile se dezgheata cu ceva ...pana-n 53 de ani !!! Nu te amagi si nu amagi !!!

mosmartin16 spunea...

Cica doctorat in ...informatii... Ia mai cautati si o sa gasiti usor si plagiatul !!!!

mosmartin16 spunea...

Ce spune distinsa doamna in plus de ceea ce stim ?!!!!! Ii spun eu : in dimineata de dupa Revelion, pensiile militare sunt inghetate!!! Si ceea ce e mai rau ...urmeaza o era a glaciatiunii... In rest ...e doar un functionar care executa si nu decide mariri sau micsorari !!!

Huhu Rezea spunea...

Google spune că și fostul soț, H Ion Dumitru, a obținut un doctorat în gestionarea dezastrelor sub coordonarea aceluiași profesor de la Craiova.

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Cald! Nu cerceta mai mult... Un lucru este deja clar! Doamna va fi numită și nu va pleca decât pt promovare!

Martine,
Devii cârcotaș! Pt gradul de general nu este o condiție necesară titlul științific de doctor!

Stein,
Meritocrația este la fel de utopică ca și Falansterul de la Scăieni, despre care aflu că a fost revigorat de câteva familii!

Ein Stein spunea...

@Mares
Culmea e ca nu am nicio nedumerire eu doar am constat o minciuna:
"În august 1989 am absolvit Şcoala militară de Ofiţeri activi „Nicolae Bălcescu” din Sibiu, cu diplomă de licenţă în specialitatea Finanţe..."
Cat despre lucrarea de doctorat sunt convins ca e de o inestimabila valoare. Iti dai seama ca indrumator i-a fost un profesor civil la o universitate civila care probabil se pricepea la trebile armatei ca magarul la fuga. Citeste si tu doua-trei idei din lucrare sa vezi ce te luminezi. Sunt scarbit de snobismul asta academic care de fapt e doar un motiv pentru a evita procesul de ocupare a functiilor prin examen. Examenul iti arata valoarea si competentele plus ca te aseaza deasupra oricarei banuieli. Da' ce stiu eu?

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Tehnocrat, chiar sunt bucuros ca a plecat celalalt, un haiduc mai mic, care numai Director de Casa Sectoriala n-a fost pentru noi, ci pentru unii muma si pentru altii ciuma! Mi-a placut mult de tot chestia aia de metafora cu toc-coc! OK! Am mai invatat una bucata chestie mishto!

Ein Stein spunea...

@Mares
Meritocratia e utopica in sistemul de stat ba chiar hulita in schimb in sectorul privat si in special im mediul corporatist e o regula si o practica curenta. In locul meritocratiei e de preferat un doctorat doua colea, ce rost are sa pui mana pe carte si asa uiti ce-ai invatat. Pierdere de timp.
Meritocratia nu trebuie sa sperie pe nimeni de fapt se reduce la faptul ca posturile se ocupa pe merit. Simplu, nu?
Apropos l-ai vazut pe ala de e ministru la Educatie ce scoate pe gura?
Oare o fi meritocrat?

Leo spunea...

H-ule , H-ule , iar ai luat drujba din garaj....

Ein Stein spunea...

@Huhu
Pai ce te asteptai, familie de doctori, na.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Iuliane: Curentuil acesta de gandire pro occidentala, falansterul de la Scaieni, a inceput in anii 1800 de niste ganditori intelectuali vizionari si s-a pierdut in timp, acum el se perpetua inconstient, ca o realitate cotidiana, dar atunci era miza unei viitoare Romanii pe concepte occidentalizate, acum pe interese meschine personale, de grup, sau ale celor foarte bogati, cei mici vazand in Occidenta salvarea de la foame prin migrare, nu prin aducerea Occidentului acasa, in Romania! Bravo pentru remeber, si asta denota ca sunt si alte cai, mai culte de abordare, nu numai pe subiecte de pensii militare! Felicirari!

Iulian Mareș spunea...

Stein,
În toată societatea meritocrația este utopică....nu sunt expert SNSPA, dar nici nu-i greu de observat că în mediul corporatist, unde se aplică la hematii, inovatorii și inventatorii nu sunt de la șefi departament în sus!

PS-sa nu mai continuam, că-i spulberam sperantele lui Cornel într-o pensie mai mare; iar îi place și de femeia asta...cum îi plăcea la început de LOV!
Cert este că pe la 30 ani era o frumoasă!....că și acum!

Leonard,

AFI Palace Cotroceni!...mă uimești, te-ai țarănizat rău....
Ia și tu o harta de pe net...

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

De-am avea medici cati doctoranzi avem!...

Neacsu spunea...

Domnilor, de ce atata graba? Nu va luati dupa hartii, infatisare, CV, mai ales CV pentru ca in CV fiecare isi trece ce stie ca l avantajeaza. Asteptati si o sa vedeti, sau poate simtiti. Cine a lucrat in Craiova stie ce vorbesc, nu se mira, nu se grabeste.

Anonim spunea...

@leonard......concurati puternic cu genunchele liviu pop(vreti sa-i luati locul in minister? acum cand a fost luat ostatic de teroristii din factiunea Al-Fabet si apoi a fost transferat la teroristii din factiunea Al-Gebra)
Pe cand va auzim.....am vazut o inginera sau o cosmonauta sau de ce nu mergeti la o doamna "medica"......cu parere de rau dar calcati tare de tot in strachini si tot vreau sa va spun ca de luni de zile scrieti aiurea d.p.d.v gramatical(si m-am amuzat) dar va rog sa ma credeti ca acum ati depasit masura si culmea este ca si insistati in....nestiinta.....apropo; ati vazut vreodata o "locotenenta" sau o "capitana"/"maioara":):)?

Iulian Mareș spunea...

Stein,
Uite că sa tăiem coada!
Care este funcția ta îndeplinită și dacă ai dat vreodată examen pt ocuparea unei funcții?

Eu am dat, scris (cam 30 întrebări) și practic în utilizarea PC: o tema dată să o prezint in PowerPoint și să o susțin! Totul a durat aproximativ 8 ore!
Sunt genuri de funcții la care nu poate concura nimeni din afara structurii!
La fel am organizat concursuri pt ocuparea unor funcții! Nu este ușor. Că să organizezi un concurs, inclusiv toate documentele, îți ia aproape o luna! Dinamica de personal este uriașă...sunt și 500 de funcții pe lună. Cine crezi tu că stă să facă concursuri fără număr și luna viitoare să o ia de la capăt!
De acord, pt unele funcții se poate și ar trebui, dar asta nu înseamnă să generalizăm..., părerea mea și a multora!

Anonim spunea...

.....si da are dreptate mos martin,d-na director este doar un functionar,chiar daca este "sefa".....aceasta nu ia decizii decat de aplicare a legilor si a normelor de aplicare; in rest cum se zice mai popular "danseaza cum i se canta". Cred ca ar fi cazul sa-i lasati pe cei de la CPS in pace.....nu ei fura pensiile(cum am auzit pe aici).Cauza e in cu totul alta parte si stim cu totii unde anume.Daca de luna viitoare mos martin va primi o decizie de pensie de 1.000.000 $ fiti siguri ca nu cei de la CPS au stabilit-o.Ei doar au pus in aplicare.....aaaa ca uneori mai si gresesc,da se intampla si s-ar parea ca destul de des

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Neacsu: Aoileu! Nu cumva este o unealta de-a lui Lov de la Craiova sa fim executati din interior?! Mi s-au ciulit urechile si mi-au iesit ochii din orbite deja! Atentie, SASE! Dar, pana una alta, Lov isi asteapta dosarul greu, foarte greu, in pregatire la DNA, si pana la sfarsitul lunii va disparea din vizoarele noastre, intrand in vizoarele lor! Ne-a asigurat un jurnalist foarte bun! Star Treck si presedintele galactic i-au pecetluit deja soarta!

Iulian Mareș spunea...

Akord
Eu am văzut si este posibil sublocotenenta! :))

Iulian Mareș spunea...

Marine,
Pe Amaradiei era multa lume bună pe timpuri. Cred că și astăzi!
Mai știu pe unul din Craiova și am impresia, ce se îndreaptă spre certitudine că a uitat și locul și rolul!

Iulian Mareș spunea...

Sa nu uitam că de mâine vor sosi la Bucuresti aproximativ 100 de oameni de afaceri, de categorie grea!
Ar putea fi un Plan Marshall 2! Să fie de bun augur, dacă asta se vrea!

Ein Stein spunea...

@Mares
Uite Iuliane ca sa o taiem, coada, functia pe care am indeplinit-o a fost de plutonier la mina Petrila.
Eu nu prea inteleg ce nu intelegi. Din punctul meu de vedere, privind lucrurile simplist ca un plutonier de mina, lucrurile stau in felul urmator.
Functia asta de director al CSP e una de foarte mare raspundere, nu stiu daca te-ai prins dar seful CSP are in grija mai multi oameni decat are Ciuca. Curios, nu? Dar si adevarat.
Ce avea daca se scotea functia la concurs unde sa participe inclusiv civili cu pregatire in dreptul muncii sau juristi? Se dadea examen si cel mai bun/competent ocupa postul, doamna colonea nu cred ca avea vreo emotie, la cate doctorate are ar fi trebuit ca un examen sa fie doar un galop de sanatate. Daca o fi fost sa fie sa ocupe altcineva postul, asta e, rezultatul la exament ar fi spus totul.
Pe deasupra de ce nu vrei sa pricepi ca ocuparea functiei de director la CSP de un om competent, dovedit prin examen, ar fi fost numai si numai in beneficiul tau. Nu mai aveai ocazia sa il injuri ca nu aplica legea cum trebuie, ca o face dupa ureche, la comanda, etc. pentru ca el chiar se pricepe, a dovedit-o prin examen nu ca a fost numit sau imputernicit. Daca e sa extrapolam situatia la intreaga societate ai sa constati ca vei avea numai beneficii avand de-a face numai cu oameni competenti. Mie mi se pare umpic cam straniu saltul asta de la contabil la un depozit de izmene la o functie in care raspunzi de 80 000 de oameni. Nu crezi?
Si ar mai fi o chestiune, ce treaba are contabilitatea cu pensiile?
Retorica doar, nu incerca sa-mi raspunzi.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Ein Stein, cred ca l-ai avut coleg la Petrila si pe Lt. maj, pe atunci, acum of. sup. pens, Murariu Romeo de la Braila, cam un an prin 85-86, care apoi a fost detasat si mi-a fost coleg la Lupeni, si am facut un cuplu de comanda excelent pana la sfarsitul stagiului, apoi amandoi ne-am peregrinat si pe la Canal. La UM la Braila era un foarte bun artilerist-cercetas-topograf, un pluridisciplinar de fapt...Pe unde o mai fi acum?

Iulian Mareș spunea...

Actualul soț Alexandru Andriţoiu, unul dintre cei mai apreciaţi medici craioveni, care profesează la Spitalul Militar de Urgenţă „Ştefan Odobleja” din Craiova.

Iulian Mareș spunea...

Stein,
La mina ai avut timp să gândești, uneori puțin greșit..
1- ea are dosare (la CSP) nu oameni că Gl. Ciucă
2- ea execută legi, nu ea/el le elaborează...subordonații poate mai și greșesc calcule, este omenesc
3- nu a lucrat la depozit...Direcția centrală este cu totul alta și este de primă mână
4- nu prea m-am lamentat și înjurat CSP, ci legiuitorii de HG și OUG
5- nu exclud concursul, exemplul meu l-am expus, dar nici nu-l generalizez

Tu ai dat examen pt o funcție, poziție, ceva? Dacă nu, atunci înțeleg! La această întrebare aștept răspuns cu detalii sumare...

Iulian Mareș spunea...

Stein
PS....este finanțată, înțeleg, nu fost șef compartiment alimente...

tehnocrat spunea...

Pt Dl de la Petrila-Mina
La 14/10/2017 a intrat in vigoare legea 167/2017 modificarea organizarii si functionarii MApN.
La " art.6 (4): Casa de pensii sectoriala si Oficiul National pt Cultul Eroilor functioneaza in subordinea nemijlocita a ministrului apararii nationale , sunt organizate potrivit reglementarilor specifice , IAT NIVELUL DE SALARIZARE a personalului acestora este asimilat celui prevazut pt structuri centrale ale ministerului"
Pt buna functionare a unui sistem, seful sistemului isi alege subordonatii nemijlocici, ca alfel sistemul nu functioneaza . Asa ca lasati examenele pt negrii pe plantatie.
Dna director a fost imputernicita de seful direct: Ministrul MApN.
Poate o si cunostea demult pt ca , Dl Ministru MApN Mihai Viorel Fifor, are multe legaturi cu Craiova: universitatea de litere 1994, masteratul 1995 etc.
Acuma domnule daca vreti, puneti cv-ul dnei director langa cv-ul lui Fifor si nu cred ca ma puteti contrazice ca aceasta doamna nu rra cea mai nimerita pe postul de director, nemijlocit sub ministru MApN, in spiritul si litera kegii 167/2017.

raul spunea...

Din ce in ce mai bine!Dupa ce le ingheata ,pensiile vor fi si mai mici ,daca se aplica ce zic astia ,cu scaderea impozitarii la 10% dar din tot ,fara pragul de 2000!Multumim din inima partidului!

Iulian Mareș spunea...

Stein,
-eu am apreciat doar ideile privind COR...
-nu-mi place faza cu mina si plutonieratul...consider ca ai facut o gluma nepotrivita cu omul nepotrivit!
-nu mi-ai raspunsla intrebarea privind examenul...
Concluzia: cauta tara care aplica teza meritocratiei, in forma pura!

Iulian Mareș spunea...

Raul,
Am vaga impresie ca impozitul de 10% din Tot este mai bine decat (Tot-2000) X 16%!
Pentru salariati....nu am studiat.....

luminita spunea...

PARCA SI O INDEXARE IN IANUARIE in 2018 , apropo impozitul se aplica la pensia in plata_ ?

tehnocrat spunea...

Care este diferenta intre impozitul de 16% pt suma de pensie ce depaseste 2000 si impozitul de 10% din toata pensia ?
Aceste impozite sunt egale pt o valoare care rezulta din rezolvarea ecuatiei:
(X-2000)*0,16=X*0,1
Rezulta X=5333,(3)
Asa ca prin schimbarea impozitarii, au de castigat cei cu pensii brute mai mari de 5333,(3) si de pierdut cei cu pensii brute mai mici de 5333 lei. Adica mai multi pierd si mai putini castiga, statul incaseaza mai multi bani la buget.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Guvernarea pesedista a pus ochii pe pensiile mari, deocamdata la civili. Se cauta solutii de shuntare pentru ca inghit mii si sute de mii de pensii normale, medii si mici. Sunt 62 de pensii de 100.000, va dati seama ce inseamna asta? Si toate-s de la Justitie. Cam greu sa se bage acolo, dar la Armata se poate intra cu buldozerul, pentru ca nu avem stapani, desi la Armata nu se poate discuta la modul pensiilor din alte departamente, cu acele cuantumuri atat de nesimtite, ci doar cele care sunt politice ale celor care au facut politica activa. Politicienii sunt timizi si chiar infricosati de Justitie, stiindu-se mai toti cu musca pe caciula, infractori sadea, si o sa faca un r...t cu chierje, insa la fraierestenii ceilalti vor intra la greu, stiind ca nici nu sunt reactii pe masura, aici a se vedea numarul insignifiant de protestatari pentru drepturile rezervistilor, unde abia cateva sute au iesit in strada, desi numai in Bucuresti sunt circa 30.000. Lasa sa-i beleasca la pensii, daca asteapta toti sa iasa altii pentru ei! Rezervistii stim doar sa ne juganim si sa ne hartuim numai intre noi, dar nu sa-i atacam pe politicieni, la modul grosier, sa-i trezim la realitate! Si doar numai rezervisti militari sunt? Politisti si servicii, nema? Mai va, lupta sindicala, oi blande cu mitralierele in rastele!

tigri2 spunea...

@Iulian
Salariu=A
Ax10% = (A-2000)x16% >>A=3333,33lei
Deci abia peste 3333.33 este rentabil impozitul de 10%,iar majoritatea salariatilor au sub aceasta suma. Si asta-i cu dedicatie pentru ai lor mafioti cu salarii uriase!
Sarantocii pierd aicea!

ionel bardas spunea...

raul este mai bine cu 10% din tot doar pentru cei a caror brut depaseste 5400 lei adica 10% inseamna 540 lei impozit iar 3400 dupa eliminarea a 2000 inseamna 544 impopzit.toti ce au brutul sub aceasta valoare pierd prin impozitarea de 10% din tot.

Huhu Rezea spunea...

Unde ați citit voi că pensiile se impozitează integral cu 10%, fără deduceri? Vă face plăcere să răspândiți ştiri rele?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Doamna Colonel disculpa CSP de vina pentru pensiile militare scazute, pasand vina catre politic, CSP fiind doar executant, insa inainte de a ajunge la aceasta afirmatie declara limpede ca CSP a putut face interventii pe politic sa intervina legislativ in alte probleme! Acum eu ii zic doamnei asa: Da, doamna Colonel, executati ce a votat legislativul, da ati afirmat ca ati putut, sau mai degraba Casa a intervenit la politic pentru anumite probleme, si eu afirm cu tarie ca s-a intervenit monstruos pentru gomflarile la acele cadre cu pensii politice, disriminatorii, care acum au pensiile astronomice, dar mintea nu i-au dus si nu-i duc sa intervina la politic sa reglementeze acele blocaje la pensii, dar mai ales ca pensiile acelea monstros de mici sa fie putin mai mari? Sunt oameni care s-au imbolnavit si si-au pierut capacitatea de munca la datorie, independent de vointa lor, in misiuni ordonate, dar pe aia nu-i vedeti, Doamna, sau mai degraba, dv. fiind noua, predecesorul n-a avut fler sa intervina la legislativ si pentru acesti oropsiti, decat doar pentru cei gomflati cu pompa? POATE DV. O SA LUATI TAURUL DE COARNE SI IN ACEASTA PROBLEMA, CA DE LA PATRUNJEL PANA LA ULTIMA PAINE SI ULTIMUL MEDICAMENT, TOATE S-AU SCUMPIT SI NU SE MAI POATE TRAI CU 600, 800, 1000 SAU 1500 LEI! POATE AVETI O SCLIPIRE, O ILUMINARE SI IN ACESTE PROBLEME SOCIALE, DOAMNA COLONEL! CUM S-AU GASIT GRADE, TITLURI, DOCTORATE POLITICE SI FONDURI GRASOAIE PENTRU GOMFLATII POLITICI, PENTRU AMARATII ASTIA SPER SA GASITI SOLUTII, DAR SI BANI! VOINTA, EMPATIE SI SOLIDARITATE CRESTINEASCA SI UMANA SA FIE, CA BANI SUNT SUFICIENTI, DOAMNA COLONEL!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Huhu Rezea, in aceasta dimineata s-a pus problema impozitarilor diferentiate de catre Min. de Finante, chiar Dragnea tapetand-o. Se fac analize, probe, sunt discutii, deocamdata. Cand incepe sa iasa fum, tocmai, hop, si focul!

radu spunea...

raul (joi, octombrie 19, 2017)
Informatia este gresita, nu pensiile fac obiectul acestei impozitari, cititi si lamuriti-va:

http://www.informatia-zilei.ro/sm/impozitul-pe-venituri-va-scadea-de-la-16-la-10-dar-vor-fi-taxate-salariile-mici/

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Misa, ministru de Fi a spus aseară, într-un interviu, că..."toate veniturile"! Asta e om mare!

Iulian Mareș spunea...

Raul,
Pensia nu-i venit? Este plecat? ::)

Iulian Mareș spunea...

Corneliunsson,
Termină tată cu lamentările...ce crezi că-ți face Mihaela?
O iei de la capăt? Mai zilele trecute erai bucuros că îți va creste renta viageră!

Huhu Rezea spunea...

@Mares
Mișa a dovedit de atâtea ori că nu este cel mai bun comunicator. S-a referit, în general, la micșorarea impozitului. N-a intrat în detalii.
Reducerea impozitului este o măsură liberală, dar având în vedere că avem un guvern social democrat ar fi straniu să crească impozitarea pe veniturile mici.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Discutati degeaba, ca doar impozitarea progresiva va rezolva problema inechitatilor!!!

Leon spunea...

Si eu cred ca s-a referit la toate veniturile Salariale, nu la veniturile din pensii..!
Decizia luata de scutirea pensiilor pentru plata CASS si Impozitarea pensiilor ce depaseste suma de 2.000 lei ramane in vigoare.

reddog spunea...

@Huhu Rezea
Nu este chiar guvern social-democrat.
La guvernare sunt si liberalii lui Tariceanu si probabil din cand in cand stiu sa le reaminteasca celor din clanul lui Dragnea ca fara ei nu au majoritate. :)
E cam stranie combinatia asta, ceea ce ii uneste este lupta impotriva Justitiei si a "sistemelor" paralele, perpendiculare etc.
E tragico-amuzanta fixatia asta a lor cu comisia aia parlamentara care investigheaza cine a fost in sufrageria cuiva la alegeri... :))

Huhu Rezea spunea...

@reddog
Tie ti se pare că procuratura și poliția fac parte din Justiție?
Justiția abuzivă impusă de Macovei și Basescu trebuie să dispară.

Iulian Mareș spunea...

Red,
Din sufrageria cu pricina se reglau nr. de voturi din diaspora!
Ție ți se pare altfel?

Anonim spunea...

@mares
Pai daca dvs stiti deja "chestia" cu sufrageria mergeti si spuneti.....deci comisia aia e tot degeaba si tot ridicola odata ce dvs "stiti adevarul"
PS despre modul de reglare a voturilor ne dati amanunte?.....se reglau cu porumbei calatori,dadeau cu banul, sau avea fiecare cate un laptop si "clampanea" voturi fara numar:):):)

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dan B. spunea...

Cum-necum, rezonez cu dl C. Ifrim!
Va amintiti ce teapa au tras guvernantii aliantei DA cu ocazia validarii cotei unice de impozitare de 16%? Amarastenii au fost manipulati ca vor avea si ei o reducere de impozit de la 18 la 16%, fara a realiza ca noua cota nu le-a adus un leu in plus la salariu (având in vedere deducerile personale, cei 2% au fost anihilati), insa reducerea de la 45 la 16% a fost excesiv de benefica tuturor acelora cu retributii mari?
Asadar, si eu apreciez ca o impozitare progresiva (pâna la 70%), nu numai pe retributii, pe tipicul tarilor nordice, unde protectia sociala este excelenta, aduce si un trai mai bun si o clasa de mijloc puternica (marii industriasi, cu cat au profituri mai mari, cu atat sunt mai impozitati suplimentar, obligându-i la stagnare pe acestia si la promovarea altor producatori mai mici).
Desi nu sunt de acord cu dubla impunere (pensia=venit de intoarcere, impozitat la vremea lui), daca totusi se aplica cota progresiva, mi-as dori ca acea suma retinuta de stat, din pensia mea, sa devina venit la pensia amarastenilor, dar nu la cei care nu au prestat munca in viata lor!

Huhu Rezea spunea...

@leonard
Dacă te obrăznicești...te suspend precum Madridul autonomia Cataluniei. Varsă-ţi băsismele pe alte site-uri!
Ai și uitat de Legea nr. 2/2017 cea care a modificat Codul Fiscal și a impus pentru pensii deducerea sumei de 2000 lei la impozitare?
A zis cineva că modifică această dispoziție?

„Art. 100. - Venitul impozabil lunar din pensii se stabileşte prin deducerea din venitul din pensie a sumei neimpozabile lunare de 2.000 lei.”

Iulian Mareș spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Iulian Mareș spunea...

Daca am fi corecți ar fi trebuit să plătim contribuții doar pentru sănătate și nu sa nu se rețină impozit din pensie, care provine din b solde ce au fost impizitate!
Idem impozitul pe dobânda de la depozitul bancar, cel puțin pt cei care economisesc doar din salariu; iar salariul a fost impozitat o dată!

Iulian Mareș spunea...

Leonard,
Cel mai bine ar fi că până la o pensie netă egală cu 10 salarii minime pe economie să nu se perceapă impozit! Sumele ce depășesc acest cuantum să fie impozitate cu maximum 10%!
Așa, fiind bani mai puțini și îndeletnicirile de smenuiala se vor restrânge fff mult, spre 0!

Iulian Mareș spunea...

Akord,
Este greu de prefigurat skema: vot strâns sau defavorabil in țară, soluția = voturi pentru din străinătate! Ex. Paris!
"Noi suntem statul" trebuia doar să dea semnalul și să coordoneze!
Voi merge când voi avea dovezi, deocamdată comisia va investiga și pe viitor probabil nu se va mai întâmpla așa ceva!
Fraudarea și suspicionarea votului popular este cel mai rău lucru ce i se poate întâmpla unei democrații!
Și urmările se percep și azi...
Iar cei care votează hoți, bețivi, mincinoși, ipocriți, gargaragii nu sunt victime ci complici!
Ca principiu, puterea se câștigă și pierde numai democratic, prin vot, iar dacă acesta este și popular, atunci este sfânt!
Cred că nu aveți alte păreri?

iceparu spunea...

Este calificata ca ofiter de finante.Cum sc.of. in 1990 nu era echivalata in viata civila cu studii superioare femeia poate si datorita faptului ca in 1990 era in catedra militara a universitatii a urmat cursurile facultatii de contabilitate si informatica de gestiune.Deci are o licenta.Celelalte cursuri etc precum si doctoratul sunt dantelarii.La data numirii era colonel deci vine de pe o functie de colonel.Adevarul este ca functia de sef CPS nu are nimic in comun cu contabilitatea.Observ ca si-a asigurat o marja de scuze prin afirmatia ca ,CPS aplica si nu emite legi.La cei 53 ani probabil ca se asigura ca la pensie sa fie tratata cu indulgenta.Ce ma surprinde in mod deosebit este UNAp fosta AMG .Examen de admitere materii din liceu si taxe?Curios.

reddog spunea...

@Iulian Mares
Domnule colonel, credeti ca sufrageria aia era un fel de centru de comanda?
Mai degraba centru de comanda imi pare sufrageria lui Huhu Rezea, fiind la butoane poate suspenda cum vrea... :)
Nu ca n-as fi de aceeasi parere in cazul suspendarii autonomiei Cataloniei de catre Madrid.
Pe mine ma framanta cine a fost in sufrageria lui Huhu Rezea in seara alegerilor... :)

Leo spunea...

Iulian
trebuia sa impoziteze pensiile speciale mai mari de 10000 lei cu 90% din ce depaseste 10000 lei.
programul de guvernare merge bine. Stati linistiti la locurile voastre, ALO , ALO ,..
PS
Iarta-ma H-ule....

Huhu Rezea spunea...

@câineroşu
Tu ai frământări inverse explicabile; ai profesat numai printre deținuți.
Efectul Kruger, despre care am discutat câteva articole mai jos, este vizibil la tine.

Iulian Mareș spunea...

Red,
Ce cred eu contează f puțin! Ce au făcut ei în această țară, ei da, aceasta este un subiect cert, ce va trebui lămurit!
Probabil își împărtășau emoțiile de la vot!

reddog spunea...

Huhu Rezea
Nu stiu cum e cu Efectul Kruger dar eu cred in Efectul Kovesi-DNA. :)
Studiul acestui Efect, realizat de catre cativa ilustri necunoscuti, spune ca infractorii sunt foarte abili in a-si gasi scuze de genul conspiratiiilor sau al sistemelor, paralele sau nu... :)
Ar mai fi si Efectul Bastos, aplicabil celor care sustin clanul Dragnea. :)
Altfel spus, sa musti mana care te-a hranit/votat. :)
O asteptam pe LOV sa le spuna votantilor sai: "In nemernicia mea, ca o catelusa turbata, am muscat mana care m-a votat"... :)

Iulian Mareș spunea...

Red,
Când electoratul votează repetitiv, majoritar stânga ce ar mai fi de spus?
Daca Macovei și 'copiii ei avortați spontan la ordin" au ajuns să facă dreptate în justiție, atunci ne merităm soarta!
Domnia legii nu este egal cu viziunea lor! Nu mințile lor au gândit totul și sforaresc totul, să din serioși...nu se nasc genii, nici rele, pe terenul de baschet sau printre repetenți, cu oricâte titluri științifice sau profesorale și-au acoperi micimea și subtirimea!
Toate astea i se vor întoarce în cap unui dulap! Atunci se va nărui totul!

iceparu spunea...

Fapta a fost savarsita.Daca trebuia votat aveam alternativa?Daca nu votam o faceau alti .
Sufrageria lui Oprea mai curand locul unde indivizii voiau sa savureze impreuna victoria sau eventual sa deplanga impreuna infrangerea.

Pop Iuliu spunea...

@ Stelian Palagheanu
Din sursa credibila, doar in Ianuarie se va realiza actualizarea.

Pop Iuliu spunea...

http://ancmrr.ro/comunicat-nr-26-din-19-10-2017/

Iulian Mareș spunea...

Daca aplicarea impozitului de 10% va afecta veniturile mai mici atunci ar trebui să i se aplice numai lui Cezarică!... că tot le dorea "numai de bine" unor colegi!

Gigi spunea...

Am fost martori la alegerile din iarna trecută.
Am votat bine,ca să nu fie rău,că ne săturasem de tehno.vezi OUG 57.
Cu toate că aveam dubii,am trecut peste ele și am votat cu ceva nou.
Dar,ce să vezi,după numai 5-6 luni,hidra a început să-și arate adevărată față.O față mai hidoasă ca cea dinaintea lor.
Este și o zicală în sensul ăsta:Când a ajuns..... împărat întâi pe tacsu'la tăiat.
Multe adevăruri găsim în proverbele și zicalele românești!
În ceea ce-l privește pe Bastos"marele"trădător al Daciei,respectiv al lui Decebal,trebuie să recunosc faptul că,din păcate,sunt mulți bastoși,printre noi!
Parcă,noi,românii,suntem blestemați să trăim în slugărnicie,în umilință.Când ne e și nouă mai bine câțiva ani,zeci de ani,trebuie să facem ceva neprevăzut pentru a o lua iar de la zero și să trecem din nou prin slugărnicie și mizerie!
Să fie oare blestemul de care spunea deunăzi un distins camarad?






Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Daca sufrageria avea efect, azi nu mai eram blocati la pensii! Doamna Cucuveaua Rozbombon, redeschideti, va rog, sufrageria sa vina caldura ca sa se dezghete penziile militare! Azi au zburat multe pasari de prada politice din dosul gratiilor, ca efect al gratierilor ,,de aglomeratie!'' Usurel, usurel ca se reocupa cu un alt contingent de innaripate: Lola e pe cai mari cu dosarele deja, ca exemplu dupa Dragan Superpenal!

Iulian Mareș spunea...

Red,
Nu eu o spun ci kiar el...miliardarul in conflict cu US, Hungaria și Israel:

m.activenews.ro/stiri-politic/George-Soros-a-actionat-in-Romania-in-decembrie-1989.-Magnatul-s-a-intalnit-chiar-pe-22-decembrie-1989-cu-actualul-consilier-al-presedintelui-Iohannis

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Huhu Rezea spunea...

Există şi păreri favorabile la adresa fostului DIRECTOR al CPS...din cei 4 enanghelişti, sunt trei, Luca şi Matei.
De exemplu, pe site-ul "Cătarea cuiului" un craiovean zice că Mihaela a venit să ia caimacul trebuşoarelor meşterite de Luca din Corbeni ..de lângă Potecarul.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Ia sa cititi comunicatul sindicatului militarilor ce cer ei de la ministrul Apararii, publicat aici prin bunavointa colegului Po Iuliu, ca oug 57 cu art40 nu apare deloc!

Iulian Mareș spunea...

Leonard,
Dna este finanțist!
La CNP există un departament juridic și atât; nu știu de ce crezi așa de mult in juriști...sunt extratereștri? Uite, Pelican a fost la CNP, într-o funcție de conducere importantă...
Poate și acele norme clasificate au rolul lor! Oricum cei activi pot accesa fișiere din server de pe orice statie autorizată și legată în sistem!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Iulian, complectez cu indemnizatia de instalare, care sigur s-a dat si in comunism, dar tot secretizata! AScum o iau mai putini, nici chiar cei in ,,drept'' Dar de ce un politician militar cu cocoasa de camila la pensie nu ne dezvaluie pe ce ia pensia, ca ne-am cruci pe ce ia coeficienti de care n-a auzit nici naiba!

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Și el.... Urăște femeile frumoase!
Și mai are și probleme cu inima...poate ajunge la Dr. Andrițoiu..

Leo spunea...

Eu numai de ROSU Imparat , am auzit pareri favorabile. Doar am auzit...

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Iulian Mareș spunea...

Corneliunsson,
Indemnizație de instalare la secret?
Cred că te-ai dat la o sticlă de borș sau 🍺?

Iulian Mareș spunea...

Leonard,
Dar de Giorgi? Să-i fie țărâna ușoară!

tigri2 spunea...

@Cornelius, spui multe lucruri bune , dar printre ele, de multe ori "dai cu mucii-n fasole".
te repezi sa scrii ceva , sa cataloghezi si sa critici, FARA A CITI , :
" Referitor la pensiile militare :
- Pensia militară nu este „specială” şi nici „nesimțită”, este o pensie militară de stat existentă în România de pe timpul Domnitorului Cuza şi regăsită în toate țările NATO şi UE;
- Pensia militară să nu fie cuprinsă în Legea unitară a pensiilor publice, aceasta să fie acordată pensionarilor militari conform prevederilor Legii nr.223/2015 ,FARA MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE , așa cum a fost aprobată în Parlament în 2015;
- Am insistat pentru eliminarea art.59 şi 60 din OUG nr.59/2017."
Uite aici este art.40 din OUG-57 (despre care pomeneai:"Blogger Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Ia sa cititi comunicatul sindicatului militarilor ce cer ei de la ministrul Apararii, publicat aici prin bunavointa colegului Po Iuliu, ca oug 57 cu art40 nu apare deloc!"
Te rog sa razpunzi si sa te dumiresti !

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Tigrisor, cu tot respectul, liota sedentara s-au dus la ministres cu jalba-n bastoane la cersit de bilete de tratament in statiunile cu masaje eroice, nu pentru drepturile cuiva! Ei se duc cu o prefata la inaintare, dupa ce deja s-a hotarat ferm ca pensiile militare nu sunt speciale, iar in ce privesc acele oug-uri ucigase, ele stau in votul celor de la CD, si un ministres care sta la umbra perdelelor trase si tremurandu-i izmenele sa nu fie schimbat din functie, nu are nici o putere sau curaj sa deranjeze pe boss-ul cu mustata de bulibasa sau pe cei din Shpalament pentru astfel de ,,nimicuri'' ale noastre! N-au putut de ani de zile cu oug 57 si pot ei acum! Ti-ai si gasit cu cine, cu cei care ne mustruluiau ca am iesit in strada la proteste si ca-i facem de rusine! Interesul a fost bilete in statiuni sa-si schimbe sangvinul, caruia i s-au inmuiat capacitatile feromonale!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Nu v-am mai spus ca-s satul de jocurile de glezne care urmaresc doar privilegiile personale, si nu interesele tuturor, de la pensiile cele mai mici, la cele ,,mari,'' dar luate pe drept si cu vechime? Ei urmaresc ca nu cumva doar ale lor sa nu fie atinse, si ii dor pe ei in carja si palarie de pensiile nenorocite! Mai degraba cred cu tarie ca un Dogaru face cat toata liota aia sedentara si anonima!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Sa va spun si de ce sunt revoltat pe aceasta ,,Asociatie,'' egoista de fapt chiar si prin titulatura, caci in afara de ,,elitele selecte,'' altii nu pot intra sub carapacea lor ermetica: In anii care au urmat oug 57, dar si alte hotarari politice demente, domniile lor au fost in contact permanent cu toata stabaraia MApN, CSP si politica, de fapt fosti colegi mai tineri, de influente, ramasi la timona: Au participat la festinurile lor, s-au dus anual la cerut bilete la tratamente, au mai fost ridicati in prepeleac cu cate un grad, o excusie sindicala, le-au fost in gratii, au fost cu ei nemijlocit. Eu n-am luat in viata mea un asemenea bilet in statiuni si nici n-as avea sansa lor. Dar, o data macar nu au intervenit hotarat la clarificarea aspectelor punitive din aceste hotarari legislative dezastruoase pentru rezervisti, in cel mai fericit caz au mimat doar, desi la influenta si relatiile lor puteau s-o faca, iar in Minister si Casa Sectoriala au acces ca acasa le ei, noi avand, discriminatoriu, interdictie de a intra le ei. Asociatia, de fapt, este alcatuita din fosti colegi de serviciu care de-a lungul carierelor s-au ridicat unul pe altul si s-au sprijinit reciproc, tocmai de aceea si alte categorii de grade mici n-au acces intre domniile lor. N-au fost straini de nici o htarare politica luata impotriva drepturilor, insa nevizandu-i, n-au avut nici un interes sa intervina. Credeti ca n-au fost avizati ca se va petrece ceva urat, din interiorul CSP si minister si ca au fost straini de matraseli? Eu zic ca nu! Nu pot acuza de ceea ce nu stiu, dar pot presupune ca, avand colegi cu staif, si in bune relatii cu unii dintre ei, din interiorul sistemului militar, s-a procedat astfel ca ei sa nu fie atinsi de aripa neagra a acestor oug-uri si M-uri, tocmai de aceea au si fost revoltati de initiativele noastre stradale, pentru ca de fapt le atacam actiunile samavolnice ale amicilor-colaboratori din interiorul sistemulu, si prin atitudinea de revolta de fapt ii gratulau pe acestia si le aratau recunostinta faptului ca ocrotirea lor presupunea si o atitudine ostila noua! La ce vii tu acum, la spartul targului si cu atata intarziere, si cand s-au clarificat deja unele aspecte, avand si surse care atesta ca oug 57, oug 59 este posibil sa fie eliminate, cu niste propuneri ca sa arati ca esti eroul zilei si ca meriti acele bilete la tratamente ca ai facut dreptate pentru toti? Dar pana acum, ce au facut domniile lor, in afara de regrete eterne pentru cei din afara Asociatiei?

tigri2 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Iulian Mareș spunea...

Daca miniștrii și conducerea politică a PSD nu au avut curaj, uite că a făcut-o Președintele Senatului, pe timpul unei declarații de presă:
"Întrebat daca se vor aplica majorările salariale de la 1 ianuarie, Călin Popescu-Tăriceanu a răspuns: „E o întrebare prea amplă“. În condiţiile îmn care bugetul e pe muchi de cuţit, e foarte probabil ca indexarea salariilor şi a pensiilor promisă de PSD în campania electorală să fie amânată."
Sursa: www.adevarul.ro

tigri2 spunea...

@Stimati camarazi si voi frati / dusmani, propun ca pentru toate nedreptatile si umilirile regimului actual fata de pensionarii militari, sa declansam "intifada" impotriva lor, macar pentru faptul ca unii dintre noi am fost copii batrani, fara adolescenta si asta ca sa-i fie tarii bine!

Iulian Mareș spunea...

Corneliunsson,
Nu mai adaugă nimic...indemnizația de instalare, atunci când ești mutat la ordin, nu a fost clasificată!
Clar?... Mutat, cu M!
Altceva este clasificat acum...ordinul privind normele de acordare a sporului pt continuitatea conducerii!.... Poate fi ekivalentul sporului pt îndeplinirea atribuțiilor constituționale?
Și da și nu!

luminita spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Huhu Rezea spunea...

Leonard
Dacă vrei să te franțuzești corect se scrie „le nouveau directeur de la CPS” Chez se traduce cu la...la CPS.
Ai documentele de care vorbești? Pune-le pe mail și le public fără a indica sursa.

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Erata...chez se traduce prin acasă la....

Iulian Mareș spunea...

Leonard,
Nu te băga...in câmpul cu mine AT și AI, cea nouă are susținere specială, tot de la niște sg.maj., dar nu malefici, ci doar f. ermetici!
Este interesant de urmărit mișcarea!
Posibil să fie 3D, cu rezoluție înaltă.

Iulian Mareș spunea...

Leonard,
În afară faptului că ți-am lăsat pe celălalt titlu un avertisment, azi am fost sunat de la CSP, să mă felicite cu ocazia....la, la, la și să mă anunțe că sunt fericitul câștigător, în urma tragerii la sorți, a unei prime în valoare de 12000 lei!
Verificând cardul am constatat că ăștia nu glumesc: când iau- iau, dar și când dau, te fericesc!
De acum voi scrie numai la superlativ și nu glumesc! M-au făcut, la buzunar, cu plin!

Leo spunea...

Iulian
E tarziu. Sunt bagat pana la ureichi. Da 3D ; 4K dar penetrabili. Nu atat de ermetici cat se ventileaza "prin lume"..
PS
Da-i tare Flavius , ca sa ajungi ministru...

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Iulian, in concluzie petru toti, avem acest drept, la urma urmelor cu indemnizatia aia? Stiu ca orice se aplica la unii, si ceilalti e posibil sa aiba dreptul, ca situatiile au fost similare tuturor. Oricum, azi ai un drept, maine ti-l iau, ca la grupele de munca ce nu sunt platite, doar bagate la vechime, si tot un fleac aduc!

Iulian Mareș spunea...

Flavius...,
îți spun așa că poate vei înțelege!
Indemnizația de instalare, a fost, este și sper că va fi un sprijin financiar pt mutarea militarului, la ordin, într-o altă garnizoana sau la terminarea unei forme de învățământ, finalizată cu repartiție!
Se acorda o suma de bani pt militar, soție și copii, inclusiv c/valoarea transportului lucrurilor, mobilei, ghivecelor cu flori pe CF sau roti!
Dacă nu ai primit atunci ai fost într-una din situațiile:
-nu ai absolvit o formă de învățământ cu repartiție...poate ai fost seria 3, Dupcek;
- te-au fentat rău...nu mă mir;
- ai uitat tu și e scuzabil!
Respectivă indemnizație se putea lua numai o data/an și cred, repet, numai pt mutari la ordin!
Eu am luat de 7X....deci 7 garnizoane!
Acum este clar? Tu ce credeai că este?

PS-dacă nu ai luat-o la timp, salut, dar se mai acordă una, îi spune ajutor, inclusiv Au și 5-7 muzicanți,, dar te mai poți bucura de el și nici nu îl poți vedea!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Leonard, vad ca lui Iulian i s-a facut sete si de baut cu noi, iar CSP l-a cadorisit cu un onorariu prin tragere la sorti! Ce udatura mai aleasa merge la caviar? Dar nu chishleaga sa facem carari la pishuar!

Huhu Rezea spunea...


CATALOGUL
BIBLIOTECII
Teze de doctorat
2009-2010

HOARA, Mihaela. HOARA, Mihaela. Managementul riscului
integrat si implicatiile asupra securitatii nationale. Bucuresti,
Editura Universitatii Nationale de Aparare ‘Carol I’, 2010, 287
p.
Coordonator - MURESAN, Mircea
Din cuprins: Introducere. Managementul de risc integrat
in contextul globalizarii. Analiza strategica si competitiva -
parte a procesului de management al riscului. Analiza de
intelligence si securitatea nationala. Concluzii.
Cota D.2399

Dan B. spunea...

@Huhu:

Mai, sa fie, maine-poimaine, daca-i ceri, elaboreaza si strategia nationala de aparare, cu planuri strategic-operative cu tot!
Sunt curios daca dna col Muresan (LMDC Breaza) a fost colega si amica dnei col Horea, de ce nu s-a apelat la „coordonatorul” G. Oprea si sunt impresionat pentru saltul de la echipamentul militar la preocuparile geostrategice.
Cred ca dr Andritoiu are mare trecere la vârful PSD si al Ostirii, desigur pentru competentele sale medicale.
Cred ca amicul Mircea a facut mai mult decțt ceea ce presupune „coordonatorul” lucrarii de doctorat; daca ar fi fost teza lui, nu m-ar fi mirat, caci stiu cât de bine ii merge mintea!

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
CEZAR spunea...

Nu credeti ce spune ..m-Alul
Minte sa va oftice ..sa faceti ..icter si sa dati in primire ..!!
In acest mod raman fonduri pentru ..alea lor ..nesimtite ...!!

Leon spunea...

Leonard, asteapta Decizia de Actualizare a pensiei si apoi avem ce sa comentam..!
Citeste ultimul numar din Observatorul Militar,pag.9..!

Leo spunea...

DA Leon , ai dreptate dar eu am analizat explicatii ale fostului savant sef.
Din Obs. Mil. pag.9 , am inteles va s-au propus modificari la Art. 81 al L223 , care vizeaza "alt drepturi de asig. sociale" , fara legatura cu actualizarea.
Nu vezi ca ACTUALIZAREA este o TEMA continua , datorita contradictiilor precizate de dr.luK si prevederile Legii 223 precum si a Legilor salarizarii militarilor.
Inca ceva , de de a spus dr. luK ca intai recalculeaza si apoi actualizeaza. Unde scrie acest algoritm ? Se poate actualiza concomitent cu recalcularea , se pot actualiza pensiile recalculate si calculate aflate in plata la 30.06. 2017.
Tu esti un baiat meticulos si riguros cum era si alpacin. Deci spune-mi ce sa inteleg din Obs. Militar precizat de tine ? Eu nu am deslusit nimic nou. Dimpotriva , se mentine NARAVUL fostului.

Leon spunea...

Leonard, nu te contrazic deloc. Observatorul militar face o Sinteza destul de completa, chiar binevenita pentru pensionarii din MApN. Ce am retinut si eu: 1.Au fost platite Diferentele cuvenite in urma recalcularii, in aceasta luna. 2.Mai sunt sub 3000 de pensii de recalculat; Termen 31.12.2017..! 3.In luna Noiembrie se vor plati Diferentele cf.Art.121 din Legea 223/2015(si ptr.mine). 4.Se vor emite,din oficiu, Decizii pentru Actualizarea pensiilor aflate in plata la data de 30.06.2017; Deciziile calculate dupa aceasta data cuprind si majorarea cu 15% a Functiei. Este posibil ca si Deciziile de recalculare emise dupa aceasta data sa cuprinda aceasta majorare de 15% a Functiei..! 5.Art.81.lit.a) din Legea 223/2015 se refera la Dreptul pensionarilor militari la Bilete de Tratament Balnear si de Recuperare. In concluzie ,ai dreptate..! Conducerea CPS sa vina cu precizari clare cand vor emite aceste Decizii de Actualizare si mai ales cum se va calcula. Chiar as propune sa posteze pe site un Model de calcul pentru aceasta actualizare.

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Leo spunea...

@ pop iuliu ,***
motorele mele de cautare (DIESEL de 1080hp de tank Merkava), mi-au gasit ca "numele de fata" este "PETCU" si nu "Hoarda".
Cat priveste pe "doamna" , eu prefer sa vorbesc romaneste si sa-i spun "directoare" daca poarta fusta. ( e ceva ce eu nu stiu , venit pe filiera globalizarii ?...)
Referitor la "transparenta" , pt. mine doctorita este la fel ca predecesorul O MARE DEZAMAGIRE . SAVANTII (si mai nou SAVANTELE) nu se dezic . Au liga lor...

Cosinschi Constantin spunea...

Comentarii?Pe ce tema?Care i tinta?Cu trecerea timpului ,comentarile au devenit doar apa de ploaie.Indiferent de unde vine ,doar planurile de viitor au importanta pentru noi ,pensionari.Directorul ,a prezentat doar o situatie -existenta la preluarea functiei.Intentiile de viitor ar fi fost bine sa le enunte.Ca orice alta Casa de Pensii ,CPS aplica legile stabilite de alti in alta parte.Toti am semnat contracte cand am intrat in Scoala.Cate din prevederile acelor contrate sunt ,astazi respectate de legiuitor?Am fost folositi acolo unde a fost mai greu,de multe ori in functii care nu aveau tangenta cu pregatirea din scoala.asa patesc si cei care astazi ,sunt in uniforma.Sanatate sa dorim tuturor.Doar ministrul poate face ceva pt pensionari militari.A abordat problema acestora ??

Dan B. spunea...


@constantin cosinschi:

Daca respectivele comentarii au ajuns a fi „apa de ploaie”, de ce nu ai revigorat dta dialogul? Nu cumva fiindca erai pe alte tărâmuri? Afla ca ceea ce amintesti dta azi, au fost dezbatute si pe dunga.
Într-o societate normala, asa ar trebui sa fie, ministrul de resort sa se ocupe de noi, insa politicienii nostri sunt legati ombilical unii de altii, prin interese de grup sau individuale.

Baracuda spunea...

Hoara prietene. Și nu este numele de fata ci al primului soț.