Un produs Blogger.

sâmbătă, august 07, 2021

In timp ce Parchetul General și Ministerul de Interne dorm, infracțiunea de fraudă electorală la Sect. 1 este demonstrată în direct de televiziuni.

161 comments

Circa 30 de persoane cotrobăie prin sacii cu voturi din camera sigilată  a Sect.1 și după 9 luni nimeni nu a fost încă arestat. Imagini de acest fel au mai fost prezentate înca din zilele următoare alegerilor locale. In aceste imagini este noutatea că printre ciorditorii de voturi apare chiar madame Clotilde, primarul actual al Sectorul 1. 
Infracțiunea grupului organizat a fost favorizată de jandarmii care păzeau camera sigilată în care erau depozitate voturile din sectorul 1 pentru primarul general al Capitalei, primarul Sect. 1, Consiliile locale ale municipiului București și Sectorului 1.
Faptul că infracțiunea a fost acoperită timp de 9 luni, iar procurorul care s-a încumetat să cerceteze sesizarea penală despre frauda de la Sectorul 1 nu este lăsat să finalizeze cercetările demonstrează că frauda a fost comandată de la cel mai înalt nivel politic si statal.
Cred că înțeleg și cei mai de gâgă cetățeni ai României de ce se dorește desființarea Secției pentru Investigarea Infracțiunilor din Justiție de către actuala putere, în frunte cu Iohannis.




161 de comentarii:

vasile iosif spunea...

Un stat de drept, cu Curte Constitutionala, ICCJ,Curti de Apel, Parchet General, DNA, etc., in care votul nu este respectat, se va prabusi sub greutatea acestor institutii.
Ce sa mai zici despre respectarea pensiilor militare?
Cu acelasi tupeu au furat si pensia suplimentare, si punctele de pensie pt.stagiul civil adaugat si conditiile de munca.
Nu ma mai mira nimic.

Gigi spunea...

Ceea ce vedem este talharie,jaf pe faţã,iar in ciuda acestor imagini nimeni nu este tras la raspundere? Bun,ce spun cei care vegheaza asupra legalitatii alegerilor? Ce spune opozitia al carui candidat a fost dat la o parte datoritã acestui fapt concret,cã furtul s-a comis in direct dacã mã pot exprima aşa?!
Ce spune UE,celelalte foruri internationale? Am ajuns chiar in acest Hal? Nici mãcar prin lumea a 3-a nu mai vezi aşa ceva! Fiecare om normal la cap vazand aceste imagini se intreaba dacã cei care au comis faptele respective mai sunt în libertate,dacã mai avem organe de urmarire penalã,dacã in ţara asta mai este Justitie,sau fiecare face ce doreşte dupã cum îi dicteaza bunul plac? Dacã nici acum când sunt probe indubitabile nu se iau mãsuri pt.tragere la raspundere penalã,atunci sã ne spunã dracului odatã cã trebuie sã conduca "ãia" şi sã nu se mai mimeze alegeri cã aşa e democratic. Sã se spunã: Mãi,voi santeti nişte dobitoci,nu mai organizam alegeri,uite,ãştia şi ãia or sã vã conduca cã vreţi sau nu vreţi voi.Si cu asta basta!

Huhu Rezea spunea...

Vorba lui Orban...! Aștia trebuie alungați cu parul de la guvernare!
Daca Clotilde și Barna vor fi citați maine la parchet.... să vezi reacțiile ambasadele care stau in spatele lor....

valy spunea...

Așa este domnule Iosif, au furat aproape tot, pensia calculată conform Legii 263/2010, pe puncte ar fi acum aproape dublă.

reddog spunea...

Huhu
Cu parul ca altfel nu merge cu clanul de baroni rosii de la pesedea.
Chipurile astia sunt partid social democrat. 😂
Nu inteleg de ce fanii pesedea se plang de astia de la pluserea. Sunt fratii lor si au aceleasi tactici si strategii.
Unii spun ca sunt social democrati iar ceilalti ca sunt de centru dreapta. Ambii mint.
Din cauza asta nici nu se pre inteleg cei de la PNL cu trotinetistii de la pluserea.
PMP le mai punea frana daca era la guvernare cu PNL.
Unii au votat cu Moliceanu Tariceanu si pisicutul dottore Ponta.
Ambii sunt atârnatori nu luptatori. Dar na, fiecare voteaza cu cine se identifica. 😀

Dibaciu spunea...

Nostalgicilor, sunteti jalnici! Habar nu aveti de procedurile activitatii electorale si va dati cu parerea. Faceti armata de ras! Sunteti incapabili sa va adaptati timpurilor. Copii nostrii chiar sunt nebuni? Lasati tineretul sa-si aleaga drumul si noi sa ne vedem de batranete! Desteptilor!

Huhu Rezea spunea...

Prostea, poți să ne indici procedurile elecorale care permit useristilor Clotildei să facă o clacă de tocat voturi chiar în încăperea sigilată în care sunt păstrate voturile după procedura de numărare?

Michel spunea...

Într-adevăr unii ar trebui să-și vadă de bătrânețe!

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Parca nu ai ști cine este propagandistic...
Kiar, fufa a fost data în consemn la politia de Frontiera? ..si barbatu-sau?...si procurorul pus de BEC?

monteoru spunea...

Parca nu stii orientarea blogului si a majoritatii de pe aici! Cum vrei sa fie vizitatorii consecventi ai Guit TV si Latrinei 3?Destepti!?

Cezar spunea...

@/ cap de ghiata
Boule...adica basist imputit

Huhu Rezea spunea...

Nu e nimic de capul tau, măi mos gheată în par, dacă ti se pare normal ca iubiții tai politicieni să fraudeze alegerile in acest hal.
Vei avea în curand imaginea reală a ceea ce înseamnă forța celor 2 televiziuni si a ascultătorilor care rezonează cu ele. Porcule!

Gigi spunea...

Mãi,d-ne Dibaciu şi etc.Asta e calea pe care vor sã si-o aleaga tineretul? Eşti unul dintre cei care vor sã-si aleaga aceastã cale? Atunci sã o alegeti,dar nu în ţara mea! Tineretul nu sunt în totalitate cã cei care îi vedem in imagini,sau poate vrei sã zici cã acele imagini sunt trucate? Chiar ne-am pierdut simtul rationing? Noi suntem nostalgici? Nu vreau sã jignesc pe nimeni,dar întreb,câti ani aveai in'89? Prietenii şi cunostintele mele pe un grup de Facebook îmi spune sa-ti transmit cã eşti un "dobitoc"dar nu voi face luccrul acesta,din cauza cã nu vreau sã jignesc.Daca voi vreţi sã vã scaldati in mocirla asta eu,"nostalgicul"spun,Ba!

Leon spunea...

De la o vreme vad ca si Realitatea trage cu Tunul in Executiv..!

Cristi spunea...

Țară condusă de lichele.

Iulian Mareș spunea...

Leon,
Dezambiguizare!
...dacă este Realitatea-Tv, atunci trebuie sa prezinte realul...

Huhu Rezea spunea...

O televiziune se discreditează și își pierde audiența daca este si neutra, nu pro, fata de un guvern atat de catastrofal precum al puiului galben de ghionaie.

Iulian Mareș spunea...

Gigi,
Acesta este unul din efectele nefaste ale caniculei din ultimele zile...
Grăsimea din calota craniană se infierbanta, se topește precum în tigaie și îi curge pe nas!
...Nu este pentru prima data xand natura a creat si accidente biologice, ce-i drept rare, xa o excepție, dar uite ca întăresc regula!
...si nu este singur, kiar aici mai are câțiva frați intr-ale suferinței...si kinului traiului biped, pt că și ei sunt bifezi, kiar dacă nu par la prima vedere...

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Sa nu bem apa rece...ce ghionoaie sau pui gălbui...?
Cîțu nu are intelectul, amvergura, priceperea, stiinta politică sa ajungă în vârf! Sa fim serioși, totul pute a hazna de la numirea lui la Finanțe, culmea cu secțiune pe domeniu din partea Guvernatorului BNR! Adică băieții i-au dat aviz favorabil și autoritatea națională Certificat de Securitate!? Dacă i-au dat și capătul Ion se prinde ca a fost la ordin...
Intrebare: Partidele sunt organizații civile sau nu?...🤪

y spunea...

„CINE FURĂ AZI UN OU, MÂINE FURĂ UN BOU”
Dar cine fură voturi?
Ăștia sunt „progresiștii” impuși (pardon, agreați) de stăpânul (pardon, partenerul strategic) și de licuricii sataniști, cu colaborarea colaboraționiștilor din serviciile servile din colonia romanistan și care (ne) aduc progresul (sic!). Au nu ați văzut la jurământul de investire, că au fugit de Biblie ca dracul de tămâie?

Iulian Mareș spunea...

În seara aceasta 108 militari dârji, veritabile salamandre carpatine, fac proba camaraderiei fără frontiere, în spiritul breslei cu vekime de milenii!
La proba de foc ei sunt obligați sa învingă împreună cu urmașii lui Leonida!
Domnul sa-i ajute în lupta lor și sa se întoarcă toți 108 sănătoși acasă!

vasile iosif spunea...

"M-am saturat de lichele, mi-e dor de o canalie "
a spus O.Goga.

vasile iosif spunea...

Rectific: Victor Eftimiu.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Dibaciu, se pare ca tu gandești cu cariciu, ca orice băsănoi de soi si toti ca voi, care ati dat timpul inapoi si va exaltati lesinati, ca niste ratati retardati, sa lasam noua generatie sa distruga cu satisfactie ce n-au reusit basanistii sa bage in putrefactie... Esti din acel blegos care si-o trage pe din dos si vrea sa generalizeze aceasta impuiere de derbedei fara muiere, caci scatofagia, dupa voi ar salva, Romania, ori s-o lasam pe Clocita, jalnica si nemernica, cu barbatul din dotare si lichelele useris lăbărale sa fure voturile legale, ca sa se mentina la puterea falsificata sa ruineze Romania toata?! Tradatorilor de duzina cu nemernicie, v-as duce pe toti in exil, in contumancie, in pustiul Sahara sau Arizona sa nu mai imputiti cu hoiturile voastre zona, caci voi i-ati votat ,adus si sustinut aiurit ca sa avem noi acum de indurat si suferit! Ma mir cum de @Onorabilul te-a mai indurat si te-a lasat sa te faci p-aci de rahat, caci locul tau este intre cracii si gunoaiele Clocitei sa te muste sobolanimea de sub pualele fustei, ca daca aveai scula si erai barbat adevarat nu te faceai aici de rahat, basanistule imbălsămat!

reddog spunea...

Cat a furat pesedeaua la alegeri dupa Revolutie nu a furat nimeni.
Au mers la rupere. Si nu erau camere de luat vederi.
Fratii lor de la pluserea se inspira de la ei.

Huhu Rezea spunea...

Nu cred că dta știai în urmă cu 10 ani cine este Cîțu, dar mama sa, fie-i țărâna ușoară, știa încă de pe atunci, era prin Noua Zeelandă, că Florin a fost pregătit în SUA pentru înalte funcții guvernamentale.
Mai recent se spune printre informații din Vâlcea că va fi urmașul lui Isărescu la BNR.

BatistaPeTambal spunea...

Cred că "informații de la Vâlcea" îl citesc în national.ro pe Cătălin Tache.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Mi-e scarba si imi este rusine ca ca intre rezervisti se mai afla epave esuate si ruine, sclavi ai unui basanism ordinar, barbar si murdar, care prin slugarnicie, lichelism si prostie ne-au adus cu voturile tradarii la starea medievala de sclavie, si mai au tupeul nesimtit si porcesc sa ne dea replici cu iz mitocănesc ca noi, chipurile, am trage tara in jos, si nu ei cu turnatorul lor ticalos si bețiv de alcov, Basanau Petrov! Magistraturile si judecatoriile au fost jucariile acestui nenorocit, care pe toate le-a distrus si ticalosit, incat azi nu mai avem istitutii capabile sa sustina actiuni judiciare viabile, si de aceea Clocita si alti nemernici ca ea isi permita sa faca tot ce ar vrea stiind ca toate randuiele-s la podea, si peste toate apasa talpa Plavanului spanzurat din inaltul prepeleac, alt cretin plin de otravă si venin, bun de juganit, mai ales ca-i un venetic strain, la fel cum e Clocita sau cu e ala de la Bv sau Cimisoara!

Viorel spunea...

Dibaciule, ai dat-o în bară. Primește măciuci de la toți. Iar dacă ai bun simț și pretenția că ești deștept și le știi pe toate, scrie un simplu comentariu cu argumentele tale. Eu spun doar atât și mă întreb: „Habar nu aveti de procedurile activitatii electorale si va dati cu parerea”. Tu le cunoști, ai făcut parte din BEC sau din Comisiile secțiilor de votare ? „Lasati tineretul sa-si aleaga drumul si noi sa ne vedem de batranete!”. Păi tocmai tineretul este cel implicat în frauda de la alegrile din sectorul 1. Tineretul subtilizează voturile din saci înlocuidule cu altele (așa probabil făceai și tu de asta le ții partea). Asta îi înveți tu ? Ăsta este tineretul acceptat de tine care ne conduce astăzi și ne hotărăște destinele. Seniori sunt prea puțini pentru că au fost eliminați prin metode legale sau ilegale. Cred că la viața ta ai fost dibaci la șterpelit tot ce s-a putut.

Viorel spunea...

Domnule reddog. Dovezi, dovezi, spunea Lenuța Ceaușescu la proces rotindu-și palma dreaptă prin aer. Până la proba contrarie (cazul de la sector 1), dând timpul înapoi punem aceeași întrebare. Dovezi aveți ?

Huhu Rezea spunea...

Pentru cei spălați pe creier de propaganda #rezist!
Vedeți voi în imaginile cu desantul pluserist din Camera sigilată, în care nici presedintele sectiei de sector nu are voie să intre fără a fi însoțit de un reprezentant al partidelor, vreun pesedist, liberal, prm-ist AUR-ist?
Nici atât nu realizați că imaginile nu aparțin televiziunilor ci serviciilor care au monitorizat alegerile?
Cred că și televiziunile #rezist au primit asemenea imagini, dar nu îndrăznesc să le difuzeze... pentru ca li se taie finanțarea de la buget.

Viorel spunea...

Domnule Huhu Rezea, înclin să vă dau dreptate având ca model un alt caz (sper să nu vă deranjeze). Și domnul Mircea Gioană care la vârsta de 37 de ani ajunge ambasadorul României în SUA a fost pregătit tot în state pentru a ocupa funcția de președinte. Nu i-a ieșit, în schimb a ajuns al doilea om în NATO. Acum se vehiculează candidatura la prezidențialele din 2024. Dacă poporul și exteriorul va fi deștept, sigur va gâștiga.

Huhu Rezea spunea...

Filmare de profesionist care demonstreaza că serviciile subordonate actualei puteri au și primit comanda de compromitere a posibilului candidat de stânga.
Este chiar bine că serviciile noastre nu trag la aceeași cărută politică.

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
categoric ca nu stiam, dar promit sa scriu un eseu despre viata detinutului Cîțu!

Iulian Mareș spunea...

DA!

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
un serviciu a avut un acoperit in staff, care i-a mai si asigurat ca nicio camera video nu functioneaza....adica nu descarca si stokeaza imaginile!

Iulian Mareș spunea...

La capitolul infractiuni trecute cat si viitoare:

”AJUNGE!

* Știai că atunci cînd anunți de pe poziția oficială de viceprim-ministru (circumstanță agravantă), că nevaccinații nu vor avea voie în mall-uri în weekend, comiți infracțiunea de incitare la ură și discriminare, prevăzută de articolul 369, Cod Penal, care se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendă?

* Știai că atunci cînd afirmi în spațiul public, de pe poziția de ministru (circumstanță agravantă), că „valul 4 va fi al nevaccinaților”, comiți infracțiunea de comunicare de informații false, incriminată de articolul 404, Cod Penal și sancționată cu închisoare de la unu la 5 ani?

* Știai că atunci cînd ceri, din fotoliul de ministru al sănătății (circumstanță agravantă), tuturor medicilor de familie, stimulîndu-i financiar , să vaccineze pacienții din listele proprii cu un ser experimental, care a pus deja viața altora în pericol, săvîrșești infracțiunea de incitare la vătămare corporală, pedepsită de articolul 194, Cod Penal? Sau că, dacă punerea în primejdie a vieții pacienților s-a produs deja prin injectarea de terapie genică, fapta se numește tentivă de omor (prin acceptarea și neprevenirea efectelor posibil mortale ale actului medical) și se pedepsește cu privare de libertate, ce poate ajunge pînă la 10 ani?

* Știai că atunci cînd ai impus deja medicilor, de la înălțimea funcției de ministru al sănătății, să injecteze cu un ser experimental propriii pacienți, iar ordinul a avut ca efect moartea pacientului, prin nerespectarea dispozițiilor legale ori a măsurilor de prevedere pentru exercițiul unei profesii sau meserii ori pentru efectuarea unei anumite activități (vicierea consimțămîntului), fapta se numește omor și se pedepsește cu pușcăria de la 10 la 20 de ani?

* Știai că dacă inocularea terapiei genice a dus la decesul mai multor persoane sau, mai exact, mai multor membri ai unui grup național, etnic, rasial sau religios, fapta se numește genocid (articolul 438, Cod Penal) și se pedepsește cu detenție pe viață sau cu închisoare de la 15 la 25 de ani și interzicerea exercitării unor drepturi?

* Știai că în Romania au murit deja, potrivit datelor oficiale, peste 500 de oameni din cauza vaccinurilor, iar că dimensiunea și circumstanțele unei astfel de tragedii se încadrează la infracțiunea extrem de gravă de genocid?

* Știai că incitarea la săvârșirea infracțiunii de genocid, comisă în mod direct, în public – așa cum fac toți oficialii români de aproape un an încoace, care nu mai contenesc să facă presiuni asupra medicilor, angajatorilor privați sau publici, să determine alte și alte persoane (pacienți, angajați, studenți etc) să își pună viața și sănătatea în pericol, în ciuda numărului imens de decese de pînă acum, datorat acelorași vaccinuri anti-covid – se pedepsește cu închisoarea de la 2 la 7 ani și interzicerea exercitării unor drepturi?

* Nu?

* Ei bine, daca nu știai, acum știi: în fruntea țării avem o gașcă de borfași penali, care trebuie dați jos, judecați și pedepsiți exemplar! Ei sînt, cu totul, cîteva sute. Noi sîntem cîteva milioane. Tot ce trebuie să facem e să ieșim în stradă și să spunem calm și apăsat: „Ajunge!„

*Medicii care au carantinat, în spital pacienți COVID în baza unor legi dovedite ulterior neconstitutional sunt pasibili de amenzi de cinci mii zece mii lei, pe caz carantinat, repetat închisoare 6 luni doi ani pe caz. Procesele au inceput deja! AJUNGE!!! AJUNGE!!!!”

avianyc spunea...

La câte trucaje ne-a aratat Gită Tv unul în plus ce mai contează !!!!!

Gigi spunea...

Nu am nimica cu nimeni,dar unii prea au fost loviţi rãu,f.rãu de tot de jigodism.
Asemenea specimene au existat de când îi lumea,nu este o noutate. Nu ar fi o problemã asta,ar spune unii,ba este şi înca una mare,aceste "curve" cum sunt ei denumiti in termen popular,aceşti dublicitari,sunt cei mai periculosi,deoarece te vinde şi te cumpara la coltul strazii.

Dacã cei tineri se mai pot schimba,sau îşi vor da seama cà au greşit, mai târziu,cã au ales o cale laturalnicã,alţii trecuţi de o anumita vârsta sunt pierduti definitiv,nicio Sansa de recuperare! Sunt pierduti în veci!
Sunt printre noi.Daca la vârsta asta vezi ce debiteaza,ce gandeste,care-i sunt conceptiile,perceptiilevã daţi seama cu gandea unul din ãsta in tinerete?

Dan B. spunea...

Subscriu comentariului colegului Mareș!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Plavanul a dispus fraudarea alegerilor, impreuna cu aportul managerilor, sefi de partide, azi in lupte fraticide, caci o guvernare castigata prin fraudare inseamna a tarii ruinare, destramare si pierzanie, fie ca este vorba de locale, generale sau prezidentiale, in cazul nostru sa persiste guvernarea cu orientarile fasciste! Cine e dobitoc basist va sustine si un guvern fascist, si in acest caz sa nu se mai declare ca ar face parte din rezervele militare, ci un hoitar hoinar si cioflingar, care de Armata, natiune, unitatea statului, tricolorul pe care a jurat ca un tradator ordinar, nu are habar!

Huhu Rezea spunea...

Mares
Cine e speriatul asta de vaccin ca de bombe? A slobozit niste aberații juridice.
Asemenea doze de neincredere în specialiști(nu in politicieni), servite de propaganda iresponsabilă împotriva vaccinării, fac și mai eficient efectul letal al coronavirusului.
Din cele 5 milioane de vaccinați în România nu se stie decât de câteva decese accidentale în timp ce de coronavirus au murit deja 34 000 de romani, cat populația unui oras mediu. Pe plan mondial au murit deja cât 1/10 din mortii celui de-al II-lea razboi mondial. Este o prostie să nu respecti recomandarile antipandemice ale autorităților sanitare.
Este o crimă să faci asemenea acuzații celor care combat pandemia

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Cand unii militari se raliaza fascismului de stat, avem de-a face cu un grup insurectional si infractional organizat, format din imbecili cazuti, in cap cauzat de prea binele pe care statul roman si Armata i l-au dat, ca daca erau beneficiari de pensii militare discriminate si furate azi nu se mai dadeau isterizati pe spate sa tina fascismului parte, dar asa vorbim de niste imbuibati indopati si infricosati, ca daca se va face discriminatilor jegmaniti dreptate ei de acele venituri nesimtite nu vor mai avea parte! Oricum, merita altoiti la oase si flegmele cele mai generoase!

avianyc spunea...

Sper să nu fiu eu singurul care nu crede că un candidat fie el si C. Armand numara voturi !!!!!!!!!!!

Huhu Rezea spunea...

Tu ești analfabet funcțional... rău de tot , daca nu intelegi că imaginile nu sunt dintr-o sectie de votare unde se numără voturile.
Imaginile sunt din a doua noapte de după votare in locul unde fuseseră depozitate toate voturile din sectiile de votare ale Sect 1.Voturile erau numărate de doua zile. Pluseristi Clotildei nu numără ci fraudeaza prin inlocuire voturi, pentru ca se ceruse renumararea tuturor voturilor si se temeau ca se vor descoperi falsurile din procesele verbale.
Potrivit legii electorale reprezentanții partidelor pot asista la numararea voturilor in sectiile de votare, dar nu au ce căuta in spațiile circumscipțiilor de judet sau sectoare unde se centralizează si se depoziteaza voturile.

M spunea...

Acum, de dimineata, Antena 3 a dat un reportaj despre faptul ca numai USR lupta pentru desfiintarea "pensiilor speciale".
Spuneau cum "toti romanii isi doresc desfiintarea pensiilor speciale", cum ca "partidele de la putere au promis ca rezolva pensiile speciale in 30 de zile dar ca PNL si UDMR s-au rasgandit", cum "PNL si UDMR vor ca acest subiect dorit de toti romanii sa treaca in plan secund".
Totul finalizat cu "ar ramane numai pensiile magistratilor care sunt prevazute in Constitutie".

Acum, va intreb si eu, cum dracu sa nu zici "latrina 3"???????

Huhu Rezea spunea...

Decât pensii militare plafonate și înghețate, mai bine pensii contributive garantate ca drepturi câștigate, de care niciun cioflengar politic sau media să nu se mai împiedice.

M spunea...

@Iulian Mares

😁 Si eu intreb cand vad un asemenea "articol" plin de informatii inexacte: asta nu e "raspandire de informatii false?😂

Nu am incredere in guvernul citu. Il vreau plecat cat mai repede.

Dar, ma intreb, oare de destepti romanii si bulgarii sunt ultimii din Europa la vaccinare? Adica, toti ailalti sunt prosti si aici s-a rasturant caruta cu destepti? Faptul ca suntem tot pe ultimile doua locuri la consumul de sapun sau pasta de dinti ne arata tot a fi destepti?

avianyc spunea...

Am spus eu undeva că erau dintr-o sectie de votare ?
Rezultatul votului de la Sectorul 1 il stabilesste organele de cercetare prin judecata completului de 3 sau 5 tras la sorti !!!!!!!!!si nu televiziunile A3, Ghita Tv ,etc

avianyc spunea...

Corectez puțin , USR plus Câtu de Valcea (sub aripa lui Huhurez) au fost de la inceputurile facerii lor impotriva pensiilor de serviciu ale militarilor si trecerea lor pe contributivitate. In rest de pensiile speciale ale altor categorii nu-i treaba mea,să se apere fiecare cum poate dar nu invocand restrictii de drepturi si libertati precum cele ale militarilor.

Leon spunea...

https://m.ziare.com/stiri/turist-salvat-inec-maistru-militar-timpul-liber-1694109

Iulian Mareș spunea...

Nicu-T-Avya,
Ai dreptate...exact ca în filmulețul în care Betivul Kior, mentorul lui KWI, îi dă o ștevie peste bot unui puștan!...A fost demonstrat clar de Funeriu ca Betivul nu avea cum lovi cu 12 M/h!

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Numai enunțul ca producătorul și va cinismul nu răspund penal, financiar, istori...șamd, ar trebui sa iti zgarie urekea...
De ce se îmbolnăvesc iar evreii din Israel? De ciudă ca au alt Premier?

Leon spunea...

https://m.dcnews.ro/adrian-nastase-imaginea-cu-rezistii-care-isi-bagau-mana-in-sacii-cu-buletinele-de-voturi-este-halucinanta_832352.html

Dan B. spunea...

@Huhu:
Ai început (sau continui?) să „bați câmpii” cu grație!
Chiar atât de inconștient ești, încât să nu apelezi la o minimă informare privind statistica COVID, fiind partizanul zombificării? Cum îți explici că actualele țări roșii, recte Israel și Anglia, au fost fruntașe la rata de vaccinare? N-ai putea să fii obiectiv, astfel încât să nu mai „pui botul” la aberațiile globaliștilor?
M-am interesat de zicerile realelor valori ale medicinei, laureați ai Premiului Nobel sau chiar inventatorii testului RT-PCR, și am realizat că marea masă a noilor contaminați provin dintre cei cu vaccinare completă.
Știi care-i actuala definiție a absurdității? „Pentru prima oară în istoria umanității, oamenii pot transmite o boală, pe care n-o au, celor care s-au imunizat împotriva ei!” Dr Flynn -virusolog.

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
În afara de enunțurile copiate si de breasla ale lui Dorneanu și CCR ai auzit de un articol în care pensia este garantată magistraților?
*Îți spun FOARTE CLAR: EU NU VREAU PENSIE CONTRIBUTIVA PT CA NU AM AVUT ACELASI STATUT CU SUDORII, MEDICII, CADEELE DIDACTICE, FUNCTIONARII ..ETC! MA INTELEGI? NU FAC PACT CU NIMENI! SA O RADIEZE PRIN LEGE! CEI MAI BUNI MILITARI AI ARMATEI REGALE AU SFARSIT IN PUSCARIILE COMUNISTE!
NOI NE MERITAM SOARTA PT CA AM LĂSAT ACEST CANCER NATIONAL SA SE DEZVOLTE... NE MERITĂM SOARTA! SA NE PURTAM PACATELE SI GRESELILE...PENTRU CA NU EXISTA TEXT DE LEGE CARE SA NU POATĂ FI DISTRUS DE GOLANI. ...SI AZI, LA CONDUCEREA TARII SUNT NUMAI GOLANI CE LUOTA PE FATA ÎNTRU DISTRUGEREA ROMANIEI...

Iulian Mareș spunea...

Cu mainile bagate pe sub fusta „democratiei”, AUGUST 8 2021, ADRIAN NĂSTASE

Imaginile cu rezistii care isi bagau mainile in sacii cu buletine de vot de la sectorul 1 este halucinanta. In timp ce Iohannis ne explica periodic cum e cu statul de drept, cu „valorile si principiile”, reprezentantii USR isi bagau mainile pe sub fusta democratiei. Felul in care au incalcat toate regulile de competitie electorala loiala va avea, sper, consecinte juridice.

Si pana la aceste alegeri au existat incercari sau fraude de un tip sau altul. Spre exemplu, modalitatea prin care Cristian Parvulescu a amanat pana dupa al doilea tur de scrutin din 2004 publicarea rezultatului expertizei internationale care confirma corectitudinea softului folosit. Sunt multe alte exemple dar parca niciunul atat de grosolan precum cel de la sectorul 1.

Pe de alta parte, este evident ca in prezent s-a depasit epoca robotului telefonic cu mesaje negative si s-a ajuns la modalitati eficiente de utilizare a inteligentei artificiale, dupa cum s-a vazut la alegerile din SUA sau in desfasurarea referendumului pentru Brexit. Este clar ca, in acest moment, se pregatesc mecanisme mult mai „sofisticate” pentru desfasurarea alegerilor din Romania din 2024 – locale, parlamentare, europarlamentare si prezidentiale. Cu ajutorul unor „consultanti” straini sau a unor factiuni din serviciile de informatii romanesti.

In aceste conditii, cred ca ar fi normal ca mecanismul alegerilor sa fie luat inapoi de la STS – un serviciu de informatii – si trecut, asa cum e firesc, la Autoritatea Electorala Centrala.

„Viitorul se construieste acum”.

Leon spunea...

@M, n-am vazut emisiunea, dar cred ca s-a comentat acest articol:
https://www.bugetul.ro/surse-marea-lovitura-pe-care-usr-plus-le-o-pregateste-politistilor-si-militarilor-tinteste-desfiintarea-pensiilor-de-serviciu/

Cezar spunea...

#/Avya-Muci
Esti IDIOT!
AI FURAT CÎLT..SI UNSOARE RUL- 100 !
IN LOC SA BAGI..LA ROATA PLANORULUI AI BAGAT IN SCAFÎRLIA TA..CARE AVEA MULTE LOCURI GOALE!
DE AICI TI SE TRAGE....🤣🤣🤣🤣😛😛😛😛😛😛😛

M spunea...

1. Eu nu spun ca alea sau alelalte sunt mai bune! Doar am remarcat momentul în care Antena 3 a căinat "singurul partid care vrea sa facă voința românilor".

2. Antena 3 s-a remarcat de-a lungul anilor ca fiind o televiziune, sa zic asa, sensibila la durerea infractorilor! Nu e treaba mea sa le fac politica editoriala dar sa nu se planga ca le zice lumea "latrina 3"

3. @Leon - au preluat ideile lui Nasui si le-au insusit, fara a semnala sursa... 😁 ca sa zic asa: televiziune de hoti si de infractori!

4. UK are in jur de 300 de "pensii speciale". Bine că i-am dat afară de la noi, din UE!😂

Cezar spunea...

m-Ale
Eu vreau pe..CONTRIBUTEALA..
DOAR PENTRU CA SA NU MAI POTI TU FURA...
🤣🤣🤣🤣😛😛😛😛😛😛

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Just, @Onorabile! Eu abia astept contributivitatea!

Mirelaperianu spunea...

vai de tineretul tau. esti dusv cu pluta

M spunea...

O sa desfiinteze USR-ul sectia speciala... dosarul o sa fie pasat de la un parchet la altul, ramane in nelucrare.... hai, pa! Fara penali in functii publice!

Raman sa cred ca daca nu se organizeaza iesirea in strada nu se va face presiune spre rezolvarea acestui furt!

Iulian Mareș spunea...

M,
Nuuu! Suntem pe ultimul loc pt că acești Golani de la guvernare nu stiu/nu pot/nu se mai obosesc sa minta frumos!
Căci, deh, milioane de vaccinuri au cumpărat...cu mult peste 5 vaccinuri/om!
Eu as face câte 3 la fiecare mana ca să nu mai vândă Cîțu...

*Eu am făcut vaccin anti malarie și tot am făcut boala... de 2 ori!...

M spunea...

Bravo lui!!! Si felicitari celor care l-au recrutat si il pregatesc! 👍

Mirelaperianu spunea...

da pe contruitate deoarece cei cu contributie la civil si 10 ani de armata sa poata avea o pensie fara sa mai astepte pana la 65 de ani. nu vor putea sa faca alte norme de aplicare mai ree decat cele din 2010 pentru militari dece nu vad cum se aplica pentru militari pe legea 3 din 1977 a cu dect 214 ce scria in acest decret/?

M spunea...

@Leon

https://ziare.com/stiri/incendiu/pompierii-romani-prima-misiune-stingere-incendii-grecia-1694118

Dan B. spunea...

Așa ai afirmat și la primul filmuleț, cu tigani producători, în care rolul principal era deținut de Mircea Băsescu?

Gigi spunea...

Mãi bãieţi,ce vreţi mai clar de atâta? Chiar aşa sunteţi de neincrezatori,asta cã sã nu va spun altcumva,când se vede clar cum acei indivizi cotrabaie prin sacii de voturi depozitati in acea camera? Camera care banuiesc ca era sub paza şi cineva raspundea de acele voturi. Cum,Doamne iartã,unii sustineti nişte idiotenii care nu faceţi altceva decât sã deveniti la un momentdat penibili.Hai,mai accept sã ne confruntam pe anumite aspecte când sunt presupuneri,când fapta respectivã este auzita de la o persoana sau alta,cã a vorbit baba Rada pe marginea şantului etc,dar când vedem clar cu ajutorul imaginilor,mai exista dubii?
Bine,n-ar fi exclus sã vedem peste un timp cã "specialistii" o sã spunã cã acele imagini sunt trucate,cã un anumit partid a filmat dintr-un unghi de 361 de grade şi d'aia a apãrut in imagine anumite persoane etc.Oricat aţi fi de partizani cu cei care se vãd in imagini,incetati,cã va faceţi de râs.Suntem copii?
V-am spus,nu este exclus sã apãra şi surprize din partea "expertilor",e posibil orice pe plaiurile Mioritei.

Viorel spunea...

Domnule Iulian Mareș. Nu spuneți cu voce tare. Dușmanul ascultă. Dacă spuneți că o să scrieți un eseu, vor considera că vreți să deveniți scriitor și să primiți și indemnizație de 50% din pensie (și așa prea mare pentru unii) pe Legea nr. 8/2006. Scrieți eseul sub un pseudonim.

avianyc spunea...

Mare pacat ca alde Huhurez il tine la cuscă pe colegul tigri 2 -alias Kis.
Sper sa fi dat pe la Hurzicani peste vreo ”mătușă Tamara” si să-și fi pus stiletul la carotidă până să vină mascații.
Ar mai avea cine se ocupa si de ”învătăcelul lui mos Alecu” când împrăstie căcăreze parfumate pe DN 1 Valcea -Brezoi.

Gigi spunea...

Aceşti idioti si tâmpiti,sã le deffinteze pe ale lui ma-sa şi a lui tac-su.
In psrtidul asta sunt şi militati,Politisti,aia ce fac? Nu le trege vreo 2-3 perechi de palme,la fundulet,sã le vinã mintea la cap?
Prostovanii astea,cred cã dacã ne desfinteaza nouã pensiile vor mai castiga votul a 2-3 batuti de soarta civili plini de urã asupra a tot ce este militar,
frustrati cã la f..ut in armata lt.sau cpt.X.Asa a procedat şi roşcata din Bãnie şi s-a vãzut ca a fost un fiasco total,a pierdut alegerile.

Polman spunea...

Iohanel sa Ienervat ca ,,ala,,a justiției umbla sa..., serviciile s-au Ienervat si au inceput sa scoata in piata filmarile, si...nu sunt toate, ,,asta,, a sect.1 isi bate joc de toti din sectorul 1, ce sa mai spunem...o sa o vedem pe ,,asta,, pana la poarta unei institutii a justitiei...asta se urmarwste.. sa se ,,scape de problema,,..ca pe Husery nu ii mai baga nimeni in seama, mai ales Cuțu-Cuțu, ala ne nu a dat indexarea la pensii...bataie de joc la sectorul 1, eu avand norocul sa locuiesc in alt sector al capitalei europene...eu asa vad ,,problema,,, ca tre' bagata sub ,,preș,,...

avianyc spunea...

# Mareș
Da ,ai dreptate . Daca suprafata cercului facut de palma pentru a-și lua avânt inainte de plasarea loviturii se calculeaza cu formula ” raza la pătrat ” evident ca rezultatele date din pixeli vor fi eronate.

avianyc spunea...

@ Dan B
?????????????????????????!!!!!!!!!

Huhu Rezea spunea...

Gigi
Stai cuminte ca nu-ți desfiinteaza pensia! Ti-o recalculează... 😒Prin recalculare unele cresc, altele scad. Dar... ce râmăne este drept garantat.
Nu e normal ca o pensie militară să aibă un cuantum la jumătatea dreptului de pensie contributivă, așa cum sunt in prezent aproape 50% din pensiile recalculate pe această prostie de Lege 223/2015, modificată prin 3 ordonanțe.

Leon spunea...

„În urma primelor discuţii avute cu ofiţerul elen, schimbarea personalului operativ este planificată a fi efectuată la 6 ore”, arată IGSU."
O munca dificila si riscanta au Pompierii militari, la fel ca minerii care se schimba tot la 6 ore..!

avianyc spunea...

Cât timp marea majoritate a poporului/populatiei este de-o nemasurabila lipsa de civilizatie ,spirit civic deliberat si nu constrans ,geaba ,rezultatele la vot vor pe masura.
Rezultatele la vot sunt expresia a ceea ce doreste acest popor slab educat , popor care mereu voteaza impotriva celor care au fost la butoane si nicidecum pentru ceva mai bun , mai eficace pentru aceasta natiune.
La patru ani scenariul se repeta prin eliberarea urii cumulata impotriva celui de dinainte prin vot.
Dintr-un popor necivilizat ,lipsit de elementar simt civic pentru mediul inconjutor cel putin ,care in goana dupa a face bani prin orice mijloace umple totul si peste tot de mizerie pe metru patrat de ne huleste peste tot lumea civilizat si ne consideră gipsy.
Cand am citit un articol in care se spunea ca apa marii aduce fecalele la mal in statiunile de pe Litoralul romanesc mi-a venit un nod in gat. Ce sa mai vorbesc de mizeria din bucatariile restaurantelor ,pensiunilor ,marginea drumurilor nationale si europene ,parcari in spatele carora este plin de hartie igienică ,etc.
Si s-au perindat prin ”vot de ură ”impotriva precedesorilor guvernanti aproape toate partidele.
Acum s-a mai votat cu ură impotriva celor de dinainte și pentru ce in fapt si cu cine i-au schimbat . Ca sa ne alegem cu ce vedem ,oameni rupti de lume ,un presedinte care a plecat de la Sibiu cu fixatia pe psd și atât .
E rău si poate fi si mai rău cu votul lumii necivilizate ...........
Nu am votat la anterioarele alegeri ,am vreo trei timbre pe buletin de participare la vot ,nu tin partea niciunui partid ,insă până cănd nu vom ajunge la un stadiu de educatie si civilizatie mult mai ridicat nu ne vom ridica din mizeria care domina peste tot inclusiv in curtile ,gradinile si casele unor romani ,locul de unde primesti cei 7 ani de acasa . Si ce ai vazut acolo vei transmite mai departe.
Sectorul 1 este doar varful aisbergului in materie de mizerie ,dar coborand pe scara in jos cam peste tot bantuie aceeasi mizerie facuta si intretinuta cu nepasare si lipsa de educatie de majoritatea populatiei.
Geaba morala crestina daca lipsa educatiei civice isi spune cuvantul mai presus de orice dogmă.
Geaba unii intretin si au un stil de viata ordonat si le place sa traiasca in curat in spatiul lor si in mediul inconjurator daca needucatii murdaresc la loc (arunca mizeria pe trotuar in fata portii ,la fel chistocul de la tigara ,paharul de la inghetată ,etc) ,ba te si mai apostrofeaza in stil ”bombardieri” daca le faci observatie. Ei si daca astia din urma mai si voteaza ,iese ce se vede.
Geaba au umblat unii prin țări civilizate că nu s-a lipit nimic de ei.

Viorel spunea...

Domnule Mr. Cezărică. Se spune SOLICIT pensia pe contributivitate (așa mi-a spus un fost comandant) și nu EU VREAU pentru că vă adresați ministrului Ap.N., Guvernului sau chiar Comandantului suprem. Contează mult modul de adresare în fața unora cu pretenții cât Turnul Eiffel dar cu studii la talpa gâștii (firul ierbii).

Gigi spunea...

SCMD,organizeaza pe 16 Sept.miting.
Dl.Leon vãd cã a uitat sã ne informeze! Bine ca pânã atunci este destul timp.

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Pe cine aburește?
Pensiile recalculate pe L 223, zici? A rămas în plata cu cuantumul cel mai avantajos...
Nu faci decât iluzii unora cu mintea ieftina, ca specialistul în transhumanta și nici măcar în aia, căci transhumanta era balcanica nu numai națională!
Nu se va mai întâmplă notata xa un general 1* sa aibă pensia mai mica decât un colonel cosmonaut, din Flota Strategică. Gradele le-am ales ca să nu deranjez pe cineva cu voie sau fără de voie... In veci nu vei mai vedea situații descrise de mine!
În fapt ce spui tu? Dacă nu se poate sa urce atunci sa coboare.
Sa mor rănit din dragoste de țară...nu vezi ca Ăstora le pute legea pensiilor civile, punctul de pensie, indicele de corecție..., varsta de pensionare...etc, mai bagi și bățul prin gard...
Nu auzi ca au găsit ei niște indicatori nou, de profesie, de breasla, de solidaritate...
Hai, xa înnebunit userii și Golanii ăștia pana în iarna se arestează unii pe alții!
*Dau navala militarii voluntari ca să apere averea lui Klauss! ...mai răsfirați băieți, mai răsfirați ...

Iulian Mareș spunea...

108 pt Infern! Grea muncă și periculoasă, dar Cîțu nu știe...

Iulian Mareș spunea...

Dacă au învins Hlobalistii Polonia, reușind sa suspende un parket cu rol asemănător...

Iulian Mareș spunea...

Încerca și poate le va reuși! Insa eu cred xa, neamțul sacrifica pe asta de la justiție și pe C. Armand ca să ii arate mâțu lui Barna! De nu sta calm, întra și Barna la malaxor...

Iulian Mareș spunea...

Nicu-T-Avia,
Nu eu am dreptate ci Funeriu, ala cu BAC ce nu ii dădea dreptul la studii universitare.
Atât de deștept încât nu ai mai auzit nimic de el...

Iulian Mareș spunea...

În urma unei analize post acțiune (APA) se impune:
- STS sa nu mai aibă treaba cu alegerile!
- Clotildei sa i se ridice sutienul și sa fie cazata pe canicula asta la Târgșor!
- procurorul de la Sect. 1 sa fie numit lector la cursurile de drept penal la Facultatea Jilava, pt a i se scădea ceva din cei 7 ani, "de studiu"!
&Ăsta ar fi finalul în normalitatea democratică!

Leon spunea...

Romania la 2 Olimpiade, 1.Locație Statele Unite ale Americii Los Angeles, anul 1984.
Participare a 13-a Editie
Nr.Sportivi: 124 în cadrul a 13 sporturi
Portdrapel Corneliu Ion
Medalii : Locul 2.
Aur 20 Argint 16 Bronz 17 Total 53..!!
2.Tokyo anul 2020:
Numar Sportivi 101.
Medalii, Locul 46 Total= 4
Aur 1
Argint 3..!

Calinmihaib12 spunea...

Huhu:
..te cam.."avânți".. fără vreun motiv serios..!( mai ales că esti."moderatorul"
blogului,..și..e importantă pt... "credibilitate".. abținerea..de la afirmații ÎNCĂ.. NEDOVEDIBILE..!
..În imaginile difuzate PRIMA OARĂ de.."A.3"-TV (de ce tocmai EI și nu.."tv-urile.."serviciilor"=ÎNTREBARE RETORICĂ..! !)..în grămadă aia de oameni= nu se poate vedea fața nimănui,nu poți ști de la ce partid sunt, nici măcar data și ora înregistrării..nu se
văd..!( imaginea din topic are data: 20 martie, sau mai 2020,
dată care nu a fost.. din preajma alegeri lor locale.din..sept. 2020..!= DACĂ nu mă înșel..!??), așa că ai răbdare (..și "tutun"= dacă ești fumător..!)să se pronunțe..cei care chiar pot..ASTA ..!

M spunea...

@Leon

Marea problemă este accesul. Mașinile nu pot intra prea mult. Pe de altă parte nu poți nici să faci compromis în a nu purta echipamentul de protecție (chiar și minim tot are vreo 8 la 10 kg). Dacă adăugăm și temperatura locală crescută în plus și de proximitatea incendiului.... În 6 ore pierzi și 3 kg.

Să dea Dumnezeu să se întoarcă toți cu bine! 🙏

Huhu Rezea spunea...

Ce sula calului de educatie civică ai bihorene dacă te mai si lauzi că nu ai votat decât de vreo 3 ori in 30 de ani?
Un analfabet funcțional nu-și dă seama că el însuși este lipsit de educație civică.

Huhu Rezea spunea...

Mares
Pe actuala lege a pensiilor militare sunt mii de colonei si generali care au pensia militară recalculată mai mică decât pensia în plată a unor subofițeri și maiștri militari.
Chiar ți-e necunoscută aceasta anamalie intreținută de toți gulerații care s-au pensionat în ultimii 6 ani.
Te rog frumos să faci diferența între pensia militară recalculată potrivit acestei nemernice legi a pensiilor militare și pensia rămasă în plată ca mai avantajoasă, care nu este calculată/recalculată potrivit acestei legi... ci pe legea contributivității.
Vreau să trecem pe legea contributivității pentru ca fondurile pentru pensiile militarilor să nu mai fie jonglate de gulerații din instituțiile militare, pentru ca ministrii să nu mai poată returna, pentru mentinerea in funcție, miliarde de lei la rectificările bugetare de la finalul anului.

M spunea...

Eu nu îmi amintesc dar când bețivul ordinar a desființat pensiile militare a desființat și obligațiile rezerviștilor?

Că eu mă duc în Piața Victoriei să dau foc la uniformă, la livretul militar și la angajamentul de confidențialitate (exemplarul 1 😁) și de acolo direct pe aeroport, cu bilet la Moscova (că încep să uit ce știu și în puls se și învechesc informațiile). 😂

M spunea...

@Iulian Mareș

Vedeți seria de reportaje din Budapesta, inclusiv interviul cu Orban făcut de Tucker pentru Fox!!!!!!

avianyc spunea...

Dacă dta vezi educația civică doar în a merge la vot chiar daca nu ai pe cine vota ,nu am nimic împotrivă.
Personal vad educația civică intr- un orizont mult mai lărgit si un context mult mai amplu.
Cat timp candidează niste haimanale la ce m-as duce sa le votez.
Asa de dragul sa fiu complice la mizeriile de zi cu zi vazute cu ochiul liber si trăite după alegeri?
Nu, asta niciodată.
Si cand am cu cine vota ca sa-mi apăr interesul sau sa votez un program care-mi convine tot se pisa pe votul meu ( vezi cazul Geoană votat de întreaga familie).

Leon spunea...

@Gigi, imi place indemnul lui Dogaru:
,,...Pe cale de consecinta, va transmitem indemnul de a renunta, pentru cateva ceasuri, la defectele colective traditionale ale românului, la ambitiile retroactive, fudulia nefondata, invidie, lacomie si smecheria de doi bani a celui care se indoapa cu mici si bere in fata televizorului, lasandu-i pe altii sa-i scoata castanele din foc si sa IESITI DRACULUI IN STRADA, joi, 16 septembrie 2021, la orele 10.30, la Guvern, alaturi de SCMD/CNSC, SFTFR, SUS CFR Calatori – FSTRB, USS-CFRsi SN “Forta Legii”!,,
PS. De regula LEO ne tine la curent cu postarile SCMD ( Teo si T2 sunt in Vacanta..!)

M spunea...

😁 Mi-a placut intrebarea unui pompier român!!!

În jurul orei 11.00, au fost anunțați:
- Cine se oferă voluntar pentru a merge în Grecia? Ați văzut incendiile de acolo. Au nevoie de ajutor.
- Se pleacă acum? Avem timp să mergem acasă să ne anunțăm familiile?
- În seara aceasta trebuie să fim la București.


Mi-am amintit de o situație pe Frontex! Primim mail de dimineață gen: "Pregătiți o navă care să plece de urgență în Marea Mediterană pentru gestionarea traficului de migranți!"

Se face tabelul cu echipajul, nava intră la alimentare și pregătirea de marș, cadrele intră la medical, un psiholog este adus de la București să facă evaluarea de urgență, se împart uniforme, își pupă ăia "părinții și frații" 😁 și seara raportăm la Frontex că nava e gata!!!
-Ăăăăăăăă.... Care navă? întreabă ăia de la Frontex.
-Păi aia de ați cerut să fie gata de plecare de urgență!!!
- Aaaaaa.... Păi "de urgență" înseamnă să fie gata în maxim 2 săptămâni!!!
😂

Huhu Rezea spunea...

Felcere
Când nu știi un lucru, este civilizat să întrebi în loc să reproșezi ceva celor care știu despre ce vorbesc.
Nu stii să citești data electronică de pe o înregistrare video.
Inregistrarea este din ziua de marți 29 09 2020. Alegerile locale au avut loc duminică 27 09 2020.
Ințelegi acum mai bine de ce Clotilde și desantul său nu aveau voie să cotrobăie prin sacii cu voturi?

Leon spunea...

Huhu si Iulica, eu sunt exceptia care intareste ..regula !
Si in prezent eu am in plata cuantumul mai avantajos, RECALCULAT in anul 2008 cf.Legii nr.164/2001( deci abia la 7 ani de la aparitia acestei legi..!) si cu Indexarile ulterioare.
Pensia Revizuita cf.OuG nr.1/2011, Recalculata/Actualizata cf.L.223/2015 este mai mica decat cea din 2008..!

Iulian Mareș spunea...

Stiu...ne trebuie rău de tot 3 pagini A4 cu România Educată, ca să nu scuipam pe jos!

Huhu Rezea spunea...

Leon
Pentru pensiile recalculate potrivit L 223/2015 ești regula, nu excepția.

Calinmihaib12 spunea...

.Huhu:iar sari calul.
.și "limita" decenței (ca să nu spun..a "bunului simț"comun!) Care e "problema" ta, că din când în când o iei "pe arătură"..?!, încălcând.."normele de..CIVILIZATIE"..?,.."insultandu-mă pe mine= un necunoscut pt.tine,..ca și pe alții asemenea..!
..ti-am spus că știu să citesc..= inclusiv imaginile..EDITATE.?!
( ți-amintești imagi nea EDITATĂ..cu CAPITOLIUL..din WASHINGTON..din 06. Ian.a.c...?).
Imaginea..pusă..nu are LUNA..SEPTEMBRIE ..din an ..vizibilă ..?!!.= DE CE ..??;
29.."Mar" sau "Mai". 2020= arată că filmarea a fost făcută în..luna: MARTIE..sau..MAI..!!= ORICE AI SPUNE..!= până.."faci/faceți"..VIZIBILĂ..PROBA DOVE DITOARE..a lunii ..SEPTEMBRIE..2020..!
RESTUL..e VORBĂRIE ..DE ACOPERIRE A UNUI ..FALS..!
..și să nu te faci că uiți să răspunzi la întrebările din comentariu: cum de "A.3-TV"..a fost "aleasă"..pt.BREAKE-NEWS..?,..și de unde știți.."VOI"..de pe blog..CINE sunt persoanele..din sala aceea,..și..din CE PARTIDE..??!

Huhu Rezea spunea...

Mai leneșule, te afunzi în prostie, ca și cand ai auzit pentru prima data de acest scandal.Antena 3 nu a fost prima televiziune care a transmis filmul cu Clotilde ciorditoarea de voturi.
Ti-am explicat ca Mar din formatul datei electronice înseamnă ziua de marți, nu lunile martie sau mai, cum înțelege un analfabet funcțional.

M spunea...

@Iulian Mareș

Insuccesul campaniei de vaccinare se datorează guvernului? Poate că da!

Dar atunci și în Bulgaria e la fel? Tot, probabil că da!

Și noi și bulgarii suntem coada Europei? Sigur că da! Avem un popor ușor de manipulat și mai ales care se opune din principiu autorității. Mai țineți minte poezia lui Topârceanu?
Cand se ia cate-o masura,
Lumea-njura
Pe agentul sanitar
Si-l intreaba fara noima:
- Ce-ai cu noi, ma?
Pentru ce sa dam cu var?...


Nu spune știri de care au nevoie! Spune știrile pe care vor să le audă!

Antena 3 și-a vaccinat angajații prioritar, primăvara trecută, dar a continuat campania antivaccin pentru că ascultătorii lor asta vroiau să audă!

Viorel spunea...

Transmisiune în direct din cel mai sărac oraș al Moldovei, ca și Moldova dealfel cum îi plăcea unui încrezut să ne critice și ne facă (un fel de sărăntoci) în comentariile lui. Ești omul cel mai fericit când obții totul părin muncă și nu prin înșelătorii și furtișaguri.
Declarație Simona Radiș: Simona de AUR a ajuns acasă, la Avrămeni: Ajungem să avem şi carne vie în palme, dar strângem din dinţi şi continuăm antrenamentele
„Facem destule bătături în palme. Mâinile noastre suferă când începe sezonul. Ajungem să avem şi carne vie în palme. Dar suntem obişnuiţi să strângem din dinţi şi continuăm antrenamentele”.
Simona Geanina Radiș - medalia de aur la canotaj, proba de dublu vâsle feminin, cursa de 2000 m, în 6 minute 41 de secunde și 3 sutimi, obținând noul record olimpic al probei;
Mugurel Vasile Semciuc - medalia de argint la canotaj, proba de patru rame masculin, încheind cursa în 5 minute 43 de secunde și 37 de sutimi.
Ceilalți 3 membri ai echipei de canotaj, proba patru rame masculine sunt din județul vecin Suceava: Mihăiţă Ţigănescu, Ştefan Berariu şi Cosmin Pascari.
Deci pe lângă oameni de valoare, Moldova cea săracă dă și sportivi de valoare. Cinste lor și muncii depuse. Nu se aseamănă cu fotbalul sau alte sporturi de senzație și bine plătite, contează ceea ce faci din plăcere și cu succes.

Calinmihaib12 spunea...

Huhu:..las-o moartă ..cu "lenevia"..!
..imaginile sunt din..se pare că..(09=?!).29.2020, ora~"10 sau 18 "..( pt. că LUNA..e masca tă..!( de ce..?);
Armand spune că a întrat în 28.09.= luni,în acea sală, nu marți 29.09...!?
Dacă..priveam..A.3.care difuza "prima"(?) imaginile, nu aveam cum să văd..și alte posturi tv..!( chiar dacă A.3.citase sursa . : ROMANIA TV..!).
..În orice caz, .. "cazul" e..extrem de ciudat,aș spune:.PREA "SUSPECT" de..CIUDAT, dovedind..prea multă "handicapeală"..,dacă totul e "adevărat".., la niște..politicieni ..cu pretenția de a.. conduce..o țară..!

Calinmihaib12 spunea...

Huhule:..adevărul.. pe tine te supăra..!
ADEVĂRUL:..din acest caz suspect..având în vedere că USR..e: în viziunea"cunoscătorilor"..din zona..PSD ( "neomarxisti",..nu-i așa..(?) ar putea fi
..un fel de..GAMBIT ..al..DAMEI..!
Timpul..va lămuri.. CAZUL ĂSTA..STRANIU.!

Huhu Rezea spunea...

Zău că ești tare leneș. Pe film ai minute în sir data inregistrarii.Inregistrarea pornește de la ora 00 a zilei de marti, 29 09 2020.
Clotilde o fi plecat luni seara de acasă, dar a ajuns in camera cu sacii de voturi după orele 24, adică în ziua de marti,

Gigi spunea...

@LEON Pãi,sincer va spun,cam are dreptate col.Dogaru,cu indemnurile,dar şi cu constatsrile! Deh,sindicalist cu experienta! Fãrã vreo ironie.ARE DREPTATE!

Gigi spunea...

@Viorel Sã fii idiot sã imparti ţara in regiuni istorice şi sã le clasifici dupã sãrãcie sau bogãţie.
Asemenea idioţi au minte ingusta şi cu un ochi se uità la alţii.
Şi alte ţãri au regiuni,dar niciodatã nu s-au dezis de ţara lor.
Ar fi multe de spus,dar ma opresc.Multe avem de învaţat,din pãcate suntem departe,foarte departe in ceea ce priveşte conceptia şi perceptia lucrurilor.
Nu degeaba ne fac unii cum ne fac. E greu!

Calinmihaib12 spunea...

Huhule:..în ultimul comentariu scriam altceva,pt.că..cu "timpul înregistrării..m-am lămurit..văzând clipul video și înregistrarea TV..!; într-adevăr..e 29.09.2020,dar pe la orele 18..,adică a 3-a noapte de la alegeri.., dar pt. mine nu e prea important asta..!,mai ales că madam ClOTILDE.."ȘARJEAZĂ"..:cu ziua de ..luni: 28.o9...adică cu o diferență de o zi și jumătate,față de ora înregistrării..!așa că nu-mi pierd vremea cu incoerența.."sforarilor" ..!
Va lămuri(..dacă cei.."interesați" chiar vor..ASTA (..!)ce și cum..e cu "frauda" asta..cam "nebunatică".. justiția română!,dar mie îmi pare.. că asistăm..la un scenariu"șahistic" de model.."GAMBIT al DAMEI..!
Îți repet:..că TIMPUL..va lămuri.. ȘARADA ASTA..!(dacă "CEI INTERESAȚI" ..chiar VOR VOI..asta..! ).

M spunea...

Nu o sa credeti nici daca o vedeti pe Clotilda punand stampile pe buletine de vot false si apoi bagandu-le in saci! 😂
Lasa ca desfiintati SIIJ si ingropati rapid ancheta!

Leon spunea...

Domnilor, eu am vrut sa scot in evidenta cu totul altceva:
Am plecat cu locul 2 la Olimpiada de vara din 1984, Los Angeles si dupa 36 de ani am ajuns pe locul 46, la Tokyo, avand o mica diferenta de Sportivi particpanti, 124/101 !
Are dreptate Ana Maria Branza cand spune ca SUBFINANRAREA SPORTULUI ROMANESC va duce la Rezultate si mai slabe!
Cu atat mai mult Merita Felicitarile noastre sportivilor care au venit in Tara cu Medaliile Olimpice..!

Calinmihaib12 spunea...

M:.."ți-a scăpat porumbelul din.. taste.."..!:
..Nu e problema de a crede sau nu CEVA ce..se întâmplă într-un SPAȚIU
.PROTEJAT..de o LEGE..(..sau: ASTA se vrea:..MANIPULAREA NOASTRĂ.."să credem"CEVA..ÎNCĂ..NELĂMURIT de cei în drept..și care au..și MIJLOACELE LEGALE..să facă..ceea ce e de făcut ..?!)..în care "intră"..O MULȚIME DE "persoane":..AUTORIZATE=?? de..cei în drept să..o facă..?! și FAC..ceva ce încă.."nu se știe"..?!
..deci eu aștept..STATUL..să-și facă "treaba" și să LĂMUREASCĂ "SITUAȚIA" .., NU..TROLII..de..partid și/sau.. alte "structuri".."ABSCONSE"..!!
..Și..ÎNCĂ NU AI ÎNȚELES(=sau= mai probabil= "te faci că nu intelegi"= și atunci te întreb: CE INTERES DIRECT..AI..??..) că pe mine TOȚI politicienii..nu mă interesează,nu ii simpatizez..,cu atât mai mult, NU EU.."desființez.. SIIJ"..sau alte .."asemenea"..!,ci cei care sunt din aceeași..GRUPARE DE INTERESE COMUNE. .!=care au luat PUTEREA..TOTALĂ..în dec.1989..!!
..și nu mai tot "faceți apel"..la "mersul la vot"..că întrați..ÎNTR-UN CERC VICIOS..care se.."tot învârte.. la infinit"= ca un..perpetum mobile ..!

Calinmihaib12 spunea...

M:
P.S.:..întreabă un șahist, sau citește o carte despre șah..cam ce este.."GAMBITUL DAMEI"..și apoi..vezi..cam cum..se aplică în.."zona socio-politică"..!

M spunea...

Nu dumneavoastră personal desființați SIIJ cu grupul din care faceți parte!

Oare nu e conflict de interese dacă partidul desființează parchetul care cercetează un furt făcut de unul din capii partidului?

Să vă dau un exemplu: PSD ar fi desființat DNA!

Grav mi se pare că sunt oameni care privesc cu calm acest abuz!
Comentați, la mișto, cum că Clotilde a furat a doua zi nu în noaptea alegerilor! Ați avut măcar curiozitatea să vedeți când s-au dat rezultatele de la sectorul 1? Va spun eu: la ora înregistrării BEC încă nu avea rezultatele finale. Nici nu avea cum! USR fura pe rupte! Ca și înaintașii lor comuniști!

Da, știu, sunt cu rușii, cu Ciuma Roșie, sunt plătit de Dragnea și celelalte lozinci. 🤮

Gigi spunea...

Calinmihai
Poate era ceasul de la camera 🎥 cu o 24 H înainte?😂😂😂

Calinmihaib12 spunea...

M.:
..vad că..chiar..nu înțelegeți.. "situația"..de fapt..!
Eu nu comentez "la mișto"..NIMIC..!
; îmi puneți..în "taste"..că AȘ FI COMENTAT..când..ar fi furat ARMAND.. ceva.., CEEA ce de fapt = EU NU AM FĂCUT, dar..faceți d-voastră..TOȚI care faceți pe "PROCURORII"..aici pe blog, fără să aveți TOATE DATELE PROBLEMEI.., decât niște imagini.. care nu spun NIMIC:..CLAR, LIMPEDE ..!
..Iar problema COMUNICĂRII rezulta telor alegerilor..E O "BOALĂ" VECHE ..de..31 de ani= NETRATATĂ ȘI NEVINDECATĂ..pt. că = AȘA..VOR AUTORITĂȚILE ROMÂNE..!; motivele: ..căutați-le..d-voastră..!?!!
..Cât ii privește...pe USR-iști..,
nu pomeniți.."de funie în casa spânzuratului"..!!

M spunea...

@Gigi

Era un pixel albastru!! Cine îl găsește devine ministru! Funeriu știe de ce! 😂

Calinmihaib12 spunea...

..acum(21:43'..)..la.."ROM.-TV"..e..
o "spălare..de minți..(cu sofisme.!) .."grosieră"..;
O MOSTRĂ:..de "GOGOMĂNIE"..: "toate camerele video"=mai puțin una(!)..au fost.."acoperite cu..ziare"..!(= de către cine?,..cum de nimeni nu s-a sesizat..,mai ales că în ziua alegerilor..,organizate de..cine..?, se făcea.?..monitorizare video..LIVE (?)..cu obiectivele..="ACOPERITE CU ZIARE"..??..s.a.m.d...!

Iulian Mareș spunea...

De fapt camerele video nu erau acoperite cu ziare ci cu hartie de copt! Si nici nu erau imagini de la noi, erau din Liberia, ...si nu erau de la Alegeri ci de la Împraștiere/Divizare...etc!
Pentru unii, Adevarul este mereu Dincolo de No i, si pa_na la Urm a Noi(i) sunt-em din-co lo de A de var!

Iulian Mareș spunea...

Ca sa spun ceva adevarat si sa le intre unora in cap... Interesul cu spargerea unitatii natiunilor prin neomarxism este de natura rusa, la fel cu cat mai rapida plecare a US Army din EU! Ia mai gandeste doctore! FSB a tocat bani fara numar in aceste misterioase politici si in fapt, parte a unui razboi hibrid!

Iulian Mareș spunea...

M,
pixelul incriminat era ROȘU!

Iulian Mareș spunea...

Un pixel Rosu, neomarxist....

NEMURIRE

Multe stele-s căzătoare –
Numai una, numai una,
Steaua clasei muncitoare
Va luci întotdeauna!

Uraganul când se-abate,
Steaguri mătură din cale,
Doar pe unul, dintre toate,
Pe cel roșu nu-l prăvale.

Măcinate-s de rugină
Tronuri, sceptre și coroane,
Dar trăi-vor în lumină
Numai seceri și ciocane!

M spunea...

@Calinmihaib

Nu trebuie sa fiu procuror ca sa stiu ca in camera aia nu aveau ce cauta candidati si nici reprezentantii unui partid. Ca sa simplific, poate ca si dumneata ai sigilat la viata dumitale ceva, SACII ERAU SIGILATI!!!!!

spălare..de minți, GOGOMĂNIE, se vrea:..MANIPULAREA NOASTRĂ, NELĂMURIT de cei în drept, Va lămuri justiția română


Astea sunt comentarii "la mișto"!!!

Iar va simplific: USR a fost prins la furat. Procuratura este mânjită și nu am încredere într-un procuror care a stat ca o momâie pe treptele tribunalului la instigarea "rezist".

Dacă era o filmare cu niște unii cotrobăind în casa unui om tot așa ziceați? "Să vedem..... și alții au furat... să lăsăm justițea..."

Acest partizanat dus la extrem mă deranjează! Este evident că sacii SIGILAȚI nu puteau fi DESIGILAȚI decât cu comisie și în prezența tuturor partidelor! De ce PLM e numai Clotilda acolo??

M spunea...

@Leon

Acum 8 ani ungurii au luat harta țării și au înfipt pioneze astfel încât să acopere întreaga suprafață cu bazine de înot aflate la maxim 1 oră de mers cu mașina (dus-întors) spunând că ăsta este efortul rezonabil acceptat de părinți de a își duce copiii la înot. Apoi s-au apucat să le construiască!

Noi avem 2 (două) bazine omologate, ambele în București!
Dar lasă, dacă taie pensiile militare se rezolvă!

Huhu Rezea spunea...

Principala instituție a statului vinovata de patrunderea in scop de frauda in locul in care erau depozitati sacii cu voturile numarate din Sectorul 1 pentru alegerea primarului general, primarului de sector si consiliile locale este JANDARMERIA. Ea asigura paza si securitatea Biroului Electoral al Sectorului 1.
Complicitatea Jandarmeriei este demonstrată de faptul că a asigurat nu numai patrunderea ilegală intr-o camera sigilată aflată in paza sa, dar a asigurat si retragerea desantului usr-ist din sediu cu rucsacii in spate, refuzand să-i prindă în flagrant la solicitarea manifestantilor care i-au recunoscut.
Jandarmeria si Ministerul de Interne ar trebui obligați să publice procesele verbale cu desigilarea depozitului cu voturi, scopul desigilarii, persoaanele care au intrat in depozit si operațiunile pe care le-au executat.
Inteleg că ministrii de interne sunt politici, dar ce tac sefii Jandarmeriei si DGPI.
Dacă Iohannis tace, de ce nu intervine Parlamentul pentru clarificarea celui mai grosolan atac la democrație de după revoluție?

M spunea...

@Iulian Mares

Pot sa inteleg fanatismul. Ce nu pot sa inteleg e nevoia de mistificare.

🔴 Actualul PNL este compus dintr-o parte pnl-istă (mai mică) și o parte pd-istă (mai mare). PD este desprins din FSN. De ce mama naibii se dezic de trecutul lor?

🔴 "Dreapta" a condus Romănia în ultimii 30 de ani cam tot atât ca și stânga. Indiferent de ce spun unii și alții am avut și realizări. De ce dracu se dezic de faptul că au guvernat țara asta?

🔴 USR are doctrină neo-marxistă, libertariană. De de nu și-o asumă?


🔴 Hoți sunt în toate partidele. Cum să ai tupeul să strigi că ăialalți sunt singurii hoți când și partidul tău are hoți notorii?

Leon spunea...

Pai DA, Ungaria lui Victor Orban cu 166 sportivi calificati la Tokyo, a terminat pe locul 15, cu 20 medalii olimpice: 6 Aur-7 Argint-7 Bronz !
Dar Kosovo, cu 11 sportivi au cucerit 2 medalii de Aur..!?

M spunea...

Ati citit consemnul postului de paza???
Este ca si cum ati spune ca subofiterul care face controlul accesului in ministerul sanatatii este vinovat ca nu a controlat achizitia de masti!

Eu nu imi amintesc exact cum suna consemnul dar, de exemplu, imi amintesc ca pe parcursul procesului de votare politia nu are voie sa intre in sectie DECAT LA SOLICITAREA BIROULUI ELECTORAL.

Noi cand "asiguram paza sectiilor de votare" nu aveam voie sa intram. Asiguram doar paza exterioara. Accesul se facea cu aprobarea biroului electoral. Daca aia ziceau sa intre cineva, ala intra! Consemnam in pv nume, prenume etc., ora de intrare si ora de iesire si gata!!!!

Cred ca cei din jandarmerie sunt martori, ei consemnand in procesele lor verbale si rapoartele la iesirea din schimb ce s-a intamplat dar, cercetarea fiind in faza secreta cred ca nu pot da informatii presei.

Ce repede acuzati, stimate domn, mai ales pe cei in uniforma! Parca nu ati fost sub ordin!!!! Va reamintesc o expresie: "cercetarile sunt efectuate in continuare de politisti SUB COORDONAREA procurorului". Ofiterul de politie judiciara vine clar cu un mandat. Daca pe timpul executarii acestuia apar elemente noi, pune mana pe telefon si suna procurorul. "Domnule procuror, este cineva aici care spune ca a vazut ceva!". Nu se apuca sa ia nici macar o declaratie de capul lui!

Nu uitati! Dupa ce ministrul usr-ist a retras ofiterii de politie judiciara pentru a bloca aceasta ancheta, Politia Capitalei a avut disponibilitatea de a pune la dispozitia procurorului SIIJ politisti care sa execute renumararea voturilor!
Eu zic ca este o dovada de buna credinta!


PS - daca jandarmii si-au incalcat consemnul imi doresc sa faca puscarie, mai multi ani decat Clotilde!!!! Dar pana atunci nu ii acuz!

Calinmihaib12 spunea...

M:
..nu ați înțeles NIMIC..din ce se întâmplă în ROMÂNIA ..de 31 se ani..!
PCR.."s-a dat peste cap"..și a devenit .."FSN"..!(după modelul italian al ..PCI, din..noiembrie 1989= care și-a schimbat numele..!);
apoi a preluat.. PUTEREA = cu ajutor SOVIETIC,după care a "guvernat".."cum..s-a priceput"..ROMÂNIA..!,dar pt...ASTA..în..
"chinurile"..de început: s-a divizat în..2 mari fracțiuni ..PRINCIPALE:PSDR și PD ("stânga" și "dreapta"..stângii),..+ o grămadă de grupuscule.."multicolore"..= pe post de (vorba unui cântec):
"ESARFA DE LA GÂT"..! a "STÂNGII"..VEȘNIC LA PUTERE..=prin această "manevră" simplă și eficace din 1992..!
RESTUL:e deja ISTORIA
..scrisă de.. "ÎNVINGĂTORII..ROȘII ..?,.sau multicolori, ..că până la urmă, CULOAREA NU CONTEAZĂ .!,ESENȚA E..PUTEREA ..!!

M spunea...

Pot să vă povestesc din propria mea experiență cu participarea la măsurile privind votarea.

Aveam un număr de secții de votare arondate, care mi se comunicau dimineața.
Trebuia să trec pe la fiecare și să stau câteva minute întrebând dacă sunt probleme. Puteam să sesizez probleme în apropierea secțiilor (transport de alegători, continuarea campaniei, consum de alcool).
Nu aveam voie să intru în secțiile de votare decât la solicitarea comisiilor, după care se întocmea proces verbal. Înainte să intru trebuia să primesc acordul verbal al tuturor membrilor comisiei (excepție făcând cazurile de urgență când era suficientă solicitarea președintelui).

Cred că jandarmii aveau o listă cu persoanele cu drept de acces. Ce făceau aceste persoane în interior nu mai era de competența jandarmilor decât dacă erau solicitați de procuror sau judecător.

Vă înșelați dacă credeți că un subofițer de jandarmi poate interpreta legea în fața unui procuror și a unui judecător. Dacă nu avea consemn clar (și nu cred că acesta acoperea ce se întâmpla în interiorul depozitului) nu văd ce vină pot avea. Dacă însă mă înșel și aveau în consemn atunci sper să facă pușcărie la greu!!!!

Calinmihaib12 spunea...

Cum.."de ce"..(?).. din ultimul paragraf ..!
Întrebarea e RETORICĂ
..cu un răspuns(..din multele..posibile..) chiar..în comentariul
..care aștept să..fie publicat..!= dacă iubești..ADEVĂRUL..!( și nu TE..amăgești.. SINGUR..!

Calinmihaib12 spunea...

M:
..în comentariile astea din urmă..îmi confirmi..ceea ce scriam eu..și.."îmi dădeai peste degetele de pe taste"(..acum chiar glumesc..amar ..!).. când afirmam că..e treaba AUTORITĂ ȚILOR ROMÂNE..să lămu rească.."întâmplarea invocată"la ALEGERILE ..din ROMÂNIA..!(chiar la TOATE..dacă e posibil..!!),..și NU..a noastră..a comentatorilor de pe bloguri..!

Huhu Rezea spunea...

@M
Eu am citit legea alegerilor locale si acolo sunt reglementate operațiunile și modul de păstrare a documentelor după ce au fost predate la Biroul Electoral de Circumscriptie.
Ce vedeti in imagini nu este într-o secție de votare ci in depozitul Biroului Electoral al Sect 1, loc în care erau depozitate sub paza jandarmilor buletinele de vot din cele peste 150 de sectii de votare ale sectorului.
Consemnul jandarmilor deriva din legea alegerilor locale.
Daca s-ar fi dispus renumărarea voturilor, operațiunea nu se desfăsura in acel depozit ci in alta încăpere în care personalul tehnic aducea pe rand sacii sigilați. In niciun caz nu aveau voie să intre in depozit atătea persoane care să resorteze buletinele de vot, cum se vede in imagini. După cum știm, a existat cerere de renumărare, dar Biroul de Circumscriptie al Municipiului București a respins-o. Așa fiind, de ce au intrat usr-iștii, in frunte cu Clotilde, în depozitul cu voturi pșzit de jandarmi?
Candidații au voie să intre in sectiile de votare, dar le este interzis cu desăvărșire să mearga in sediile birourilor de circumscripție unde se centralizează și depozitează voturile.
Imaginile arată că Jandarmeria nu a respectat legea și consemnul privind asigurarea securitații procesului electoral la Sect 1, motiv pentru care conducerea ministerului trebuia, dacă nu era părtașă la fraudă, să declanșeze cercetarea disciplinară, independent de cercetarea penală.
Acum este tardivă cercetarea disciplinară.

CEZAR spunea...

Doctoreee....au fost alegeri libere? Au fost ..
Asa a vrut ..poporul care-i problema...?
Cine a mai trecut de la socialism la capitalism?
Cine doreai sa preia capitalul de stat...tatarii..??
Da tu alta solutie...de trecere a capitalului centralizat de stat in capital particular ...??
Alta..decit ..furtisaguul cu legea in mina...!
Ghinionul nostru ..ce sa furam..? Tancuri si mitraliere..sau seringi...

M spunea...

@Huhu Rezea

Atunci aveti dreptate! Va rog deci sa imi indicati articolul si va promit ca am sa injur Jandarmeria la fel ca dumneavoastra si ca cei din rezist!

Pana atunci luati aminte!!!

art. 121

(3) Persoanele acreditate și delegații acreditați pot asista la operațiunile electorale numai dacă prezintă actul de acreditare. Ei nu pot interveni în niciun mod în organizarea și desfășurarea alegerilor, având numai dreptul de a sesiza președintele biroului electoral în cazul constatării unor neregularități. Orice act de propagandă pentru sau împotriva unui partid politic, unei alianțe politice, alianțe electorale ori candidat independent sau încercarea de a influența opțiunea alegătorului, precum și încălcarea în orice mod a actului de acreditare atrag aplicarea sancțiunilor legale, anularea acreditării de către biroul electoral care a constatat abaterea, iar în ziua votării, îndepărtarea imediată a persoanei respective din secția de votare. Îndepărtarea din localul secției de votare se realizează de către personalul care asigură paza secției de votare numai la solicitarea președintelui biroului electoral al secției de votare.

Sunteti intr-o grava eroare, parerea mea! Este evident ca nu simpatizati Jandarmeria dar faptul ca niste ametiti la Romania TV au spus ceva NU inseamna obligatoriu ca e adevarat!

Va intreb insa ceva: UNDE MAMA DRACULUI ERAU REPREZENTANTII PSD!!!!!! LA BAUT? SE CORDEAU PRIN TOALETE????

Poate ar trebui sa invatam ceva de la celelalte categorii socio-profesionale care nu isi acuza membrii decat atunci cand impotriva lor a inceput urmarirea penala! Mai era o chestie cu "prezumtia de nevinovatie"! Parese ca atunci cand e vorba de jandarmi nu o aplicati!
Aici nu pot sa fiu prea galagios ca nici eu nu o aplic cand e vorba de politicieni! 😂

Andrei spunea...

Obesv mult apatit pentru coprofagism de la televiziunile securistilor Felix si Ghita.

Coprofaga antenuta a mai dat-o la intors, dar televiziunea care isi spune cu nerusinare Romania (sila!), o tine langa, ca boul consecvent.

De ce acest apetit? Pe de o parte pentru ca rezervistii privesc lumea prin dioptriile pensiei: imi dai ceva la pensie, te iubesc la nesfarsit. Chiar daca esti o tută de politruc.

Apoi pentru ca exista rezistenta la schimbare: noi vrem pensii militare si atat. Ce conteaza ca nepotii nostri vor plati inmiit datoriile facute de guvernanti. Sau ca aia pe care ii pupam in cur vor sa ne scoata din Europa.

Si nu in ultimul rand pentru ca ne dam patrioti, dar nu iubim decat propriul buric, indesat de alcool si mancare proasta. Restul nu conteaza.

Sa fiti iubiti!

Cezar spunea...

M
Tulumbare...trebuia sa fii in Grecia
Stai aici di debitezi NUMAI ENORMITATI

Calinmihaib12 spunea...

CEZAR:
..te înșeli:..!; nu
s-a trecut de la socialism la capita lism adevărat..,ci am rămas tot acolo..în famiglia"socialiștilor" care sunt în etapa de "capitalizare"= strângere de bani..și "asset-uri"..!
...și:..NU AU FOST ALEGERI LIBERE..!,cât timp..REZULTATELE se comunicau după..PREA MULTE ZILE..de la data alegerilor,ceea ce mă face să cred.. că.."CIFRELE" au fost MANIPULATE..!

Iulian Mareș spunea...

@M,
noi nu luam in calcul cateva lucruri:
-ceea ce-i uneste si-i diferentiaza in egala masura sunt banii si accesul la vinderea resurselor nu neaparat la exploatarea lor, pt ca sunt si prosti si putori, in esenta;
-cateva structuri, care si-au scolit valuri de angajati pe afara au descoperit/au fost initiati/instruiti ca partidele nu sunt decat partea lor oficial-civila, interfata sub acoperire! cea mai mare greseala este sa le dai dreptul la activitatea comerciala proprie, incontrolabila! Bașca, an de ani alocare bugetara exponentiala! De fapt, eu imi dau, mie, imi, mi, pentru mine si numai mie! Priviti cativa handicapati din partide f. bogati! astia nu stiu sa mearga singuri pe drum, dar sa faca afaceri! Lor li se face avere oficial si cand gresesc li se ia tot, nu numai 75%!
CEI ISTETI, CAPOȘI, MAI CURATI sunt lasati in pace pana la un anumit punct in care incep sa deranjeze, incurce..... Caz scoala: producerea vs import de ingrasaminte kimice! HEXI PHARMA! Ciment....

Iulian Mareș spunea...

Doctore....
Mata esti la grupa mica!
Asa cum Socialismul avea etape, asa are si capitalismul! Noi vrem Consumatorism fara industrie si productie! Ma intelegi?

Iulian Mareș spunea...

M,
conform OA (Ordin de Actiune) dat pe OZU din Padure, trecusera la odihna obligatorie!

M spunea...

@Iulian Mares

Da, asa o fi! Ma uit cum se lamenteaza psd-eii ca au fost furati. Dar ei trebuiau sa fie acolo. Nu se dadusera rezultatele finale, nu erau urcate pe platforma toate procesele verbale.

La dracu!!! Daca ii vedeam pe usr-isti cautand prin saci faceam un scandal de se auzea in toata tara! Cum explica psd-eii ca aia erau 50 intre saci si ei nu aveau nici unul pe acolo?

Huhu Rezea spunea...

@M
Vezi cum te trădează simpatiile și antipatiile politice?
Nu ai retinut că pătrunderea in depozitul cu voturi s-a făcut în afara orelor de program ale Biroului electoral, când sediul era păzit doar de jandarmi.
In plus, procurorul Sprâncu declarase că are Covid, dar el umbla în toiul nopții printre sacii cu voturi din depozit.

M spunea...

@Huhu Rezea

Vezi cum te tradeaza necunoasterea organizariii procesului electoral? 😁 "Programul" se incheie DUPA predarea proceselor verbale. Personalul tehnic si acreditatii PSD trebuiau sa fie acolo!

Paza sediului inseamna PAZA SEDIULUI!!! Operatiunile din interiorul sediului nu sunt de competenta Jandarmeriei. Aveti articolele din lege care stipuleaza obligatiile Jandarmeriei si care le dadea dreptul/obligatia de a verifica procesul electoral? DA SAU NU!!!!!!

Jandarmul de la poarta putea sa verifice acreditarea, sa consemneze in PV ora de intrare si apoi cea de iesire.
De cand mama dracului organizeaza Jandarmeria numararea/renumararea voturilor?
In ce lume credeti ca un subofiter de jandarmi isi permite sa dea lectii de interpretare a legii unui procuror si unui judecator?

Aveti o fixatie! De fapt doua!
Prima ca jandarmii sunt vinovati. De orice!!!!!

A doua ca PSD sunt niste fecioare neprihanite violate de lupii de la USR. PSD-eii nu aveau habar ca trebuie sa pazeasca voturile. Ei nu stiau ca se poate fura! Au obosit si s-au dus toti la culcare!

Al naibii aia, Lovin, putea sa stea in fata primariei in toiul noptii dar cei de la psd care aveau DREPTUL sa intre in primarie si sa verifice erau obositi!

Huhu Rezea spunea...

@M
Tare greu de cap te dai... ca s-o aperi pe Clotilduța.
Ce procese verbale să predea marți după alegeri, la orele respective, omule?
In cursul nopții membrii biroului electoral de Sector nu au avut activitate, fiind la domiciliu.
Jandarmii complici nu aveau voie să lase pe nimeni să intre în spațiul destinat biroului electoral în afara programului, pănă când membrii biroului nu reveneau. Presedintele Sprîncu era covidat și nu putea să mai intre în sediu.
Decât asemenea gură cască de pază, mai bine angajau o firmă privată de pază.

Cezar spunea...

Jandarmii..puscaria este a lor...
Mituiti...

Cezar spunea...

@/all
Si cînd va zic eu ca M..tulumbarul e defect la etajele superioare!
Inchide mai macar ferestrele poate ca.ti mai revii
🤣🤣🤣😛😛😛😛

M spunea...

"Biroul Electoral al Sectorului 1 a finalizat, marţi seară, numărătoarea voturilor la Sectorul 1."
Asta făceau, asta predau, de ce nu erau acolo psd-eii??

Nu vă mai răspund pe subiectul ăsta pentru că sunteți înverșunat. Nu mai acceptați argumente.

Gigi spunea...

M@ Şi d-ta omule? Ce dracului,Doamne iarta-ma,cautau aia intr-o incapere unde erau depozitati sacii cu voturile de la toate sectiile de votare din sectorul respectiv? Şi aflate sub paza?Incaperea era sigilata,nu? Unde erau cei care fãceau parte din comisia BEC? Ce cautau cei cu rucsacul in spate acolo,la miez de noapte? Atunci se gasisera sã caute in saci?
Procesul electoral se incheiase,sacii predati şi depozitati in locul respectiv,Sala sigilata şi predata prin P-V,banuiesc,celui care asigura paza.Cine a pus camerele respective,merita felicitat. Cei care sustineti altceva,sincer,deveniti ridicoli.
Cel care era de paza poate lamuri in proportie de 90% ce sã intîmplat acolo şi nai anchetatorii pot face lumina,asta numai dacã nu-si bagã coada "Scaraoschii",stii care,àla cu coarne,paros şi binenţeles,cu coada😂

M spunea...

@Huhurez

Dacă jandarmii aveau post de pază la intrarea în depozit, dacă aveau în consemn controlul/interzicerea accesului în depozit atunci sunt de acord cu dumneavoastră, să facă pușcărie!
Vreau să văd un document! Nu că a spus Ciutacu la România TV.

Până când se dovedește asta eu am să apăr orice om în uniformă, indiferent de culoarea acesteia!

Unde greșesc?????

Huhu Rezea spunea...

M vrea sa ia apararea jandarmilor si da vina pe pesedei care nu erau acolo.
Hotii care au pazit Biroul electoral au tinut de șase la handralaii Clotildei si le-a asigurat parasirea locului infractiunii in loc sa-i perchezitioneze in rucsacii in care se aflau buletinele originale inlocuite.

M spunea...

@Gigi

"Sala sigilată și predată prin PV celui care asigura paza"

Dacă băgați mâna în foc că e așa atunci îmi cer scuze și acuz și eu jandarmii!!!!

Dar dacă NU ERA PREDATĂ?Dacă sigiliul era al procurorului și el a decis să își rupă propriul sigiliu?
Dacă nici nu sigilase considerând că activitatea nu s-a terminat?

Pot indica vinovatul dacă am acces la consemnul jandarmului.

Dumneavoastră puteți altfel?

Spuneți: "procesul electoral se încheiase!"

Cum ați ajuns la această concluzie? La Biroul Electoral de Sector procesul electoral se încheie DUPĂ finalizarea PV și trimiterea lui la BEM.

Vă întreb: dacă se încheiase, se trimisese PV, înseamnă că deja voturile fuseseră "măsluite", deci, ce făceau ăia?!

DA, AVEȚI DREPTATE, CEL DE LA PAZĂ POATE LĂMURI MULTE!

Jandarmii sunt cunoscuți că fani ai USR. S-a văzut în 10 august!

Sunteți un om echilibrat! Nu acuzați fără dovezi!!!!

M spunea...

@Huhurez

Repet de o mie de ori: era în consemnul lor să percheziționeze?

E jandarm nu Batman!

Și totuși, unde erau psd-eii? Dormeau? De ce nu a rămas măcar unul de pază?
Vreți cu tot dinadinsul să acoperiți prostia crasă a psd-iștilor!!!!

Vreți să batem câmpii?
Jandarmii trebuiau să nu permită nimănui să mai intre în primărie. Cine se apropia trebuia împușcat! Se intra numai pe baza de amprentă, însoțit de pază armată, cu cătușe la mâini și cu lanț cu bilă la picior.
Jandarmul era comandant peste procuror și judecător și avea drept de viață și de moarte pe rază de 10 km. 😂😂😂

Calinmihaib12 spunea...

Iulian MAREȘ:..e posibil să..fiu..pe acolo.., dar dorm liniștit..,și nici nu am ambiția să ies din ..zona aceea..!= cu stress..POZITIV..!
..PĂI, eu ce am scris anterior:că"ai noștri "..sunt în "ETAPA".. de "acumulare" inci pientă "capitalistă", ..și pt...ASTA,fac și ei ce pot:FURĂ,VÂND.. ORICE..(inclusiv: OAMENI..!),..ca mai apoi.să-nceapă și ei mari afaceri:imobilia re,comerciale(..agricole,..etc.),din zona ..HO-RE-CA.., ș.a.,.. apoi MOR..transmițând URMAȘILOR lor.."noile
afaceri"..,și tot.. așa..!

Huhu Rezea spunea...

Jandarii nu trebuiau să lase pe nimeni să intre in cursul nopții, cât timp activitatea Biroiului Electoral se suspensase, să pătrundă în depozitul cu documentele de vot. In noaptea de luni spre marti nu se comunicaseră rezultatele centralizate de la Sect .
Ai avut niste colegi de râsul curcilor.

Gigi spunea...

@M
Haideţi sã lamurim nişte lucruri esentiale:
# Procesul electoral era încheiat.
Da era incheiat,odatã ce voturile de la sectii erau numarate şi incheiate p-v.Cã nu erau procesate toate in calculatoarele BEC,asta este altã treabã.Odata ce o Sectie de votare a venit la la BEC cu voturile in saci,cu procesul-verbal luate in ev de BEC şi a depus sacii cu toate materialele care au fost necesare in procesul de vot in camera aceea,procesul de vot este încheiat pt.sectia respectivã.
# Sigiliul de la camera era al procurorului.Pai,este firesc cã Sigiliul era al preş.BEC.Fiecare circumscritie are Sigiliul ei,care stã la presedintele acesteia.
Dacã el rupe Sigiliul,rãspunde el,nu jandarmul respectiv.Dar şi jandarmul rãspunde dacã avea in consemn cã dupã o anumita ora nu mai are voie sã intre în camera aceea.Dar şi în cazul asta trebuia inchiat un documet,cã sã desigilat camera,în cã se cuprinde Motivul acelei mãsuri.Vedeti,noi vorbim,dar vorbim fãrã sã cunoaştem anumite aspecte esentiale.
Dar,este destul de clar ca nu aveau ce sã caute acolo la miezul noptii persoane,chiar şi presedintele comisiei,nu aveau timp ziua sau in orele de program? Sunt lucruri pe care noi le comentam cã simpli cetãţeni,ne punem întrebãri firesti,dar numai anchetatorii pot face lumina in acest caz.
#Jandarmul care era de paza poate lamuri multe aspecte.Este normal şi firesc cã poate lamuri,dar şi preş.circumscriptiei,cine alţii?
#Nu bagam 10 Aug.cu spetã de faţa.
#NU acuz pe nimeni,doar îmi exprim şi eu o pãrere,cã simplu spectator,organele de ancheta prin prisma probelor administrate,
pot sã "acuze",iar justitia sã-i pedepseasca cnf.legii.
Sã fie f.clar,nu suntem noi in mãsurã sã acuzam,noi discutãm,cã nu ne interzice nimeni acest lucru.Sa fie foarte clar.

Calinmihaib12 spunea...

.Iulian MAREȘ:
..în sfârșit,văd câteva cuvinte esențiale, simple limpezi.., în cele câteva rânduri scrise la ora.: 07:05' din 10.08.2021..!;
..rămâne incert.."ce" fel de bani..și "de unde"..provin ei.. "banii"..tocați,adică sunt..și din.."așa zisele"..împrumuturi "uriașe" ale"noastre" (.?care nu știm unde au ajuns..!?) și care NU mai pot fi returnate NICIODATĂ ,,fără..SACRIFICII..,inclusiv..TERITORIALE..?

Gigi spunea...

Corect👍👏

Calinmihaib12 spunea...

..deși e cam..târziu,(..și parcă deja.."s-a cam pus batista pe țambal
"..!),..în comentarii..se tot vorbește..cred eu..DIVERSIONIST:..de "NOAPTEA" din 29.09.2020/MARȚI ,,când,..în REALITATE..se vede relativ clar pe imagini..că e vorba de..ZIUĂ..,și nu NOAPTE ..,cam pe la orele 17-18....!
..Care o fi "motivul"..??
..și era..cam prea "multă lume".. pt un..."FURT IN VĂZUL LUMII"..= LĂSAT să...se..ÎNTÂMPLE..!!?..= de cei INTERESAȚI..= ca lucrurile să..curgă
ASTFEL..!..; QUI..PRODEST..?