Un produs Blogger.

vineri, februarie 22, 2019

Liberalii vâlceni nu se lasă! Pensie militară...numai pentru militari şi.... fără pensii speciale

51 comments
21B47 / 201920-04-2019Propunere legislativă privind eliminarea pensiilor de serviciu pentru deputaţi şi senatori şi
senatori, judecători şi procurori, personalul auxiliar de specialitare al instanţelor judecătoreşti
 şi al parchetelor, poliţişti, funcţionari publici cu statul special, funcţionari publici parlamentar,
 membrilor corpului diplomatic şi consular al României, membrilor
 Curţii Constituţionale şi a personalului aeronautic civil navigant
 profesionist din aviaţia civilă din România
Nu sunt opinii trimise 
19-02-2019Înregistrat la Senat pentru dezbatere cu nr.b47 (adresa nr.54/19/02/2019)

 - adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru dezbatere
 - adresa de desesizare a Camerei care nu are competenţă de primă Cameră sesizată
 - forma iniţiatorului
 - expunerea de motive la iniţiativa legislativă










51 de comentarii:

Pol spunea...

Asta se urmareste de fapt, eliminarea acelor pensii “speciale”. Nu cred ca are sanse de promulgare.
Totusi partea buna este ca militarii vor ramane cu pensii militare.
O fi bine o fi rău,cine mai știe �� ne-au ametit complet

Leon spunea...

Un proiect de lege la fel de superficial si total neserios ca si cel anterior, deoarece:
- parlamentarii beneficiaza de indemnizatie pentru limita de varsta;
- pentru militari, de aceasta data nu mai este eliminata pensionarea anticipata partiala;
- sunt mule articole si alineate cu referire la politisti si functionari din penitenciare care nu sunt eliminate din acest proiect de lege;
- cele mai multe articole modificate sunt preluate din OuG. nr.57/2015,..etc.

vasile spunea...

Se cheama dezbinare si manipulare.

M spunea...

Mie mi se pare corect. De ce ar beneficia de pensii MILITARE polițiștii?

Huhu Rezea spunea...

Chiar ar fi de dorit ca liberalii să ajungă la guvernare. Dovedesc că ştiu ce vor.Ultimul ministru bun pe care l-a pus PSD la Apărare a fost Dusa, sub conducerea căruia s-a lucrat Proiectul Legii 223-2015.

avianyc spunea...

Vecinii valceni glumeti!
Cred ca au scris textul cerand consultanta juridica dnului Huhurez.

Iulian Mareș spunea...

Inițiativa legislativă aparține cumva Dnei. Turcanu, din Sibiu?
Asta explică multe...a avut consilier juridic de soi/top!
Sau o fi o directivă transmisă dnei. Vijulie de El Greco?
Cum se face că numai aproape de campanii electorale au unii inițiative legislative populiste..., sau urmează să se oficializeze ceva dosare și ei arata "pisica", epilată total, și spun că are 16 ani?
Nu mai ține cu vrajeala ieftină!

Leon spunea...

Am aflat de ce Guvernul si Parlamentul au intarziat Bugetul de stat pentru anul 2019, lipsa banilor ..., zice Presedintele nostru !
Si ca sa le dea o mana de ajutor, proiectul esta trimis la CCR; uite ce bine coabiteaza cele doua palate..! Si in urmatoarele 2 luni, cheltuielile lunare nu vor putea depasi sumele alocate la nivelul anului 2018. Bravo, dle Presedinte..!
PS: Oare cum vor fi platite salariile majorate deja din ianuarie, conform L.153/2017, pe urmatoarele 3 luni..?

Cezar spunea...

Uraaaa...Uraaaaa!!
Trăiască.. laberaliii
Fără pensii speciale caraliilor de pușcării
Da.da..da!🤣😂🤣😋😋😋😎😎

Gigi spunea...

Apropo,de acești liberali pedeliști vâlceni.
Cum deosebești un vâlcean când umblă prin țară?
Are cățeaua sub căruță.
Dar un liberal-pedelist,vâlcean?
Are două cățele.
Aceasta,este o glumă și trebuie tratată ca atare!
I-am spus-o unui prieten vâlcean,a râs că un cocoșat! Cer scuze celor care nu țin la glume!

Patrascioiu spunea...

Rectific.Trompete e puțin. VUVUZELE PE GRATIS ALE DIFERITELOR PARTIDE.

Sorin spunea...

Nu ar trebui ca titlul sa reflecte în conținutul său si modificarile legii pensiilor militare?

Iulian Mareș spunea...

Cezar,
Pune și pe note muzicale!...partitura, deh! Ham, Ham!

Iulian Mareș spunea...

Pt că Iohannis este f afectat de buget,îpl rog f mult și frumos pe domnul Werner sa returneze cei 350000 € la MFP, pt a fi adăugați în buget, la investiții!
Tare mult îl rog, căci știu că a stat în toți acești ani cu inima grea și este f trist din această cauză!

Iulian Mareș spunea...

Prietene,

Cimpoi, taragot, flaut, trombon, saxofon 🎷, fluier, frunza, solz, drâmbă, tescovina, țuică, raliu, samahianca, cinzeacă, halba, sticla, bidon, plosca, butoi, deca, cisterna, boască, cazanele, pufoaica, electrozi, serpentina, țoi sunt cuvinte dace?

Gigi spunea...

@Patrăscanu
D-le,știți ce îmi place la d-ta,prea le zici cu foc,din toată inima!
Să fiți sănătos!




Iulian Mareș spunea...

Este adevărat că paznicii iau masa cu clanurile mafiote in camere?
Le aduc telefoane, băuturi și le plătesc abonamentele la TV?
Jiji zicea că voi îi făceați și cafeaua și masajul! 🤔 El vă iubește muuuult!

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Ne_bunul are iar învoire în wek? 😂🤣

Huhu Rezea spunea...

@drăghici
Daca vrei sa afli ce zice lumea despre pensiile speciale și militare intră pe conturile Facebook ale parlamentarilor vâlceni Buican, Burlacu și Cîțu.
Despre schimbarea guvernului, pe 10 august anul trecut, spuneați voi, dreptacii, că poate pica și prin asaltul anarhiștilor Pietii Victoriei.

reddog spunea...

Pai acum judecand la rece.
De pensie militara ar trebui sa beneficieze doar militarii.

Dar ce vina au politistii si penitenciaristii pentru ca pana la un moment dat au fost militari?

Nici SRI si SIE nu cred ca ar trebui sa aiba structura militara.

Cei asimilati fortelor de ordine si serviciilor de informatii pot avea legi ale pensiilor distincte sau un capitol aparte in legea pensiilor civile.

avianyc spunea...

@ gigi
Acum m-am lamurit de ce până mai ieri parcarea de la CityCenter Sibiu ( primul din tara) era plina de cate o catea sub "carutele "cu nr de VL.
Acum de cand s-a deschis si in capitala lor un mini citycenter s-au mai rarit.
Sa știi că psd-istii valceni au doua sub caruta si una in caruta !🐒🐒 + 🐒

Cezar spunea...

Evoluția finală a civilului in armata:
P.c.=personal civil=p..a calului
Perfect justificată
Drăghici.. pc.
Sa.mi precizez si mie cu cine s.a batut armata germană.. franceză..italiană...spaniolă în ultimii 50 ani

iceparu spunea...

Ura!Fostul lucrator din securitate are ocupatie.A gasit material ascultator al cantatului la trompeta.
T3 incearca sa-i infunde greierasului mustucul.
Cezarica iese cu tapul la inaintare si impunge in dreapta si stanga pe cei ce profita de pensii speciale.Din cand in cand serveste M-alul cu un pumn de cacareze.



CEZAR spunea...

@./m-Aresal,
Se ami poate adauga cum ca PARNAIASII..gen Borcea ii mai lasa si bortosi ..pe caralii ..indiferent de ..sex...:D...:D..

M spunea...

Domniile voastre vă amintiți de O SINGURĂ DECIZIE din ultimii ani care să DEA ceva militarilor sau polițiștilor, ceva ce nu au avut și ce nu au alții???? Adică ceva care să arate statutul lor denumit "special"???
Și dacă e prea mult o decizie măcar un PROIECT?? De la orice partid: PSD, PNL, USR, PMP, UDMR!!!

Iulian Mareș spunea...

Între 14-18.00 Patrascioiu se transforma in filozof fara filozofie și postac Ice! Oare de ce? Noaptea se transforma in lup sau lupă?
Bre, pe timpul transformării nu te apropia de calculator pt că scrii numai cuvinte dace! Stai și mata ascuns într-un colt, pana-ti trece sau bea rece!
Dej ce mai face? Dar Burebista?

reddog spunea...

@Iulian Mares
Becali vorbeste vrute si nevrute.
Pe la PA era cam trist 😁 tare in clont a devenit cand a iesit. 😁

Altceva este important, doamna Cristea, pamfletara demascata 😁 deja vorbeste de optiunea nucleara.
Daca si astea mai sunt glume...
Se vede la orizont un alt denunt al savaliucilor ciordaci.

http://m.ziare.com/europa/sefa-reprezentantei-ce-la-bucuresti-despre-ordonanta-lui-toader-exista-optiunea-nucleara-dar-speram-sa-nu-ajungem-acolo-1550883-font1

reddog spunea...

Cat despre "trecerea la inamic", au fost cazuri si la case mai mari dar nu-mi amintesc sa fi fost blamata toata armata.

https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Constantin_Crăiniceanu

Iulian Mareș spunea...

Întrebare...
Magistrații au dreptul la protest și grevă?

Iulian Mareș spunea...

Red,

Cristea...are cel puțin un dosar!


Veselul de serviciu!

Dar cum de ai știut că la tine am făcut referire?...vă cunoașteți intre voi? 😂🤣🤗

dora spunea...

Reddog,
În SRI, SIE, SPP, STS, pe lângă cei luați din viața civilă și activați (din sursă externă) sunt și cadre militare care au urmat școli militare, Academii Militare. Știați?

Alexcta spunea...

@M
Vă Felicit!
Informații corecte, in timp util și Necesare!
Comentarii de Bun Simț!

Dan spunea...

Piloti de supersonice , marinari pe nave militare , scafandrii militari toti dupa epuizare (20-30 de ani activitate cumplita ) sunt scosi la pensie de invaliditate in bataie de joc cu ”’pensie "" 2000 de lei muritori de foame. Asta doar daca supravietuiesc ( foarte putini) macar pana 45- 50 de ani .Apoi revizuibili anual ( plini de boli si traume grave pana la 60 de ani trebuie sâ astepte si sa supravietuiasca cu 2000 lei lunar . Nici un pilot militar sau scafandru de lupta nu a apucat 60 de ani varsta standard de pensionare pentru militari daca sunt deja invalizi rezervisti .Legea 223/2015 prevede ca doar activii pot cere pensionarea inainte de 60 de ani .Invalizii rezervisti piloti ,marinari ,scafandrii toti fosti militari sunt lasati sa moara daca nu au murit toti in misiuni.Pentru ca nu mai sunt activi ci doar invalizi militari nu li se mai iau in considerare grupele de munca avute ca militari.De obicei AC.Grupe de munca acum inutile.

Iulian Mareș spunea...

Totusi, ma poate lamuri cineva?
De ce fac greva o parte din magistrati?
>>De două zile, în special magistrații procurori din București, Constanța, Cluj au început “suspendarea activității”, pe românește tot grevă, doar că greva este interzisă de lege în cazul magistraților. Și atunci se apelează la faimoasa zicere a șefei procurorilor, d-na Laura Codruta Kovesi, care n-a colaborat ci a cooperat cu SRI, iar echipele nu erau mixte ci erau comune. Sau viceversa.
Un lucru însă mă frapează: atunci când țara întreagă a văzut imaginile de la DNA Ploiești, cu Portocală și Onea, niciun Parchet nu a simțit nevoia “să-și suspende activitatea” în semn de protest pentru felul în care sunt anchetați oamenii în România. Nu am văzut nici măcar un comunicat de condamnare sau dezaprobare a unor astfel de practici. Abia după mai bine de un an și numai după o uriașă presiune publică, Parchetul d-lui Lazăr a început o anchetă în cazul respectiv. Președintele Iohannis a afirmat public că nu e interesat în niciun fel de înregistrările respective, fiindcă “nu comentează cancanuri”. Pentru președinte, respectarea drepturilor omului în țara pe care o conduce este un cancan, iar pentru ministrul său de Justiție, d-na Raluca Prună, era “un lux”.
Profesioniștii din Justiție nu s-au manifestat nici când s-au desecretizat protocoalele dintre SRI și Înaltă Curte, nici când zeci și sute de oameni, ținuți în pușcărie preventivă, au fost achitați de judecători.
Acum însă văd distinși magistrați acționând precum oamenii politici: grevă mascată, sloganuri politice, atac la statul de drept. Probabil că, dacă Portocală și Onea vor fi repuși în funcții, la fel ca și doamna judecător Camelia Bogdan, dacă protocoalele vor redeveni operaționale, dacă generalul Dumbravă cu ale sale plicuri galbene va fi rechemat din pensie, nimeni nu va mai face grevă, fiindcă se revine la statul de drept.
Greva unor magistrați din ziua de astăzi ar putea fi comparabilă cu o grevă a Parlamentului, atunci când prea multi dintre parlamentari ar fi săltați de Justiție, eventual pentru cazuri reale de corupție. “Ce ne tot luați?”, ar putea spune distinșii. “Nu mai poate omul să fure câte ceva”, ar putea afirma onorabilii din Parlament. La fel și magistrații procurori aflați în grevă în acest moment, grevă-grevă dar cu plata integrală a salariilor absolut decente. “Adică ce? Chiar nu mai putem face dosar penal cui vrem, indiferent de vinovăție sau nevinovăție?”. Nu știu de ce zilele astea procuror sună foarte asemănător cu politician.<<

PS-buba la cap este data de lipsa delegarilor; deci nu competenta, examenul, fie el si de dosare de HR ci dorinta de a fi neaparat sef si legat ombilical de binefacatorul tau, ca iobagul de grof!

Iulian Mareș spunea...

Atac la un Matiz!

"Iată ce scrie tânărul care a fost martor la ce i s-a întâmplat bătrânului cu handicap:
- Bravo Lidl Romania, sunteți tari, astăzi la magazinul Lidl Apusului ați blocat roata unui bătrân de peste 80 de ani cu handicap locomotor pe motiv că nu a respectat regulamentul intern Lidl cu privire la parcarea autoturismelor. Bătrânul a parcat lângă spațiul special amenajat pentru persoane cu handicap fără a bloca accesul in magazin sau a circulației, a parcat in acel loc pentru că că spațiile pentru persoane cu handicap aveau accesul blocat cu lanțuri și piloni de plastic. Reprezentații firmei de pază SGG l-au văzut când a parcat, l-au lăsat sa între in magazin după care i-au blocat roata stânga față. La ieșire i-au solicitat sa plătească 100 RON taxa de deblocare. Pentru ca bătrânul nu a avut suficienți bani cei de la SGG au plecat deși bătrânul le-a explicat cu lacrimi in ochi ca nu are bani suficienți la el și că are programare la o clinică de cardiologie in Ghencea. Au venit doua echipaje de poliție care au așteptat aproape o oră pe cei de la SGG care au declarat ulterior foarte relaxați că este parcarea privată a Lidl și că bătrânul a parcat într-un loc interzis, că nu e problema lor că spațiile pentru persoane cu handicap sunt blocate cu lanț și că bătrânul trebuie sa plătească. Trei polițiști s-au umilit timp de aproape încă o ora in fața unui paznic de la SGG rugându-l sa deblocheze roata bătrânului. Într-un final pentru ca Poliția Română nu avea jurisdicție pe proprietatea Lidl și pentru că bătrânul se simțea rău am strâns noi cei revoltați 100 de lei pentru a debloca mașina omului. In tot acest timp șeful de magazin și încă o persoană din conducerea Lidl aflată in inspecție s-au hilizit in vitrina magazinului. Încă odată bravo Lidl și îți doresc să faci tot atât profit câte cumpărături o sa mai fac eu de la voi. Am uitat să spun că bătrânul nu mai avea bani de amendă pentru că făcuse deja cumpărături, ironia sorții, tot la Lidl. Tot ironia sorții este că in loc de flexuri in ofertă era doar tzatziki, măsline și Mythos, a scris tânărul pe Facebook."

https://www.dcnews.ro/batran-cu-handicap-umilit-in-parcarea-unui-magazin-lidl-politia-a-intervenit-pentru-el-raspunsul-lidl_638815.html

Iulian Mareș spunea...

Daca lucrurile stau asa si evident ca da:
"Bogdan Chirieac a comentat această decizie a ministrului Justiției, la Antena 3: ”Mi se pare un lucru rațional. Nu stăm să rămânem fără procuror general sau într-o zonă gri, așa cum se află acum procuratura din România, din cauză că a ales să facă politică la cel mai înalt nivel, și, iată, începe procedura, suntem aproape în luna martie, în martie și aprilie se desfășoară procedura astfel încât să avem procuror-general. Un singur lucru cred că nu este luat în calcul de către ministrul Justiției, un om al dreptului, opoziția directă pe care o face președintele Klaus Iohannis”.

Analistul politic amintește că România a avut un procuror general - Tiberiu Nițu- căruia i s-a inventat un dosar de către DNA-ul de atunci, procuror ce a demisionat din funcție, odată cu demararea urmăririi penale. După trei ani, a fost achitat. Bogdan Chirieac subliniază că spre deosebire de Tiberiu Nițu, Augustin Lazăr se agață de scaun."

PS: Nu at fi corect ca Nitu sa fie repus in funtie, PG, macar pentru diferenta de mandat?
Moral ar fi ca DA!...parca si juridic, NU?

Iulian Mareș spunea...

O opinie.....
"Poate că locul "magistraţilor" care "protestează" pe trepte nu despre protocoale secrete, nu despre încălcarea legii tragerii la sorţi, nu despre încălcarea Constituţiei etc. ci pe direcţia lozincilor politicianiste este fix pe trepte. Poate rămân acolo", a scris Mircea Badea pe contul de Facebook.

Ordonanţa de Urgenţă care modifică din nou legile justiţiei - Legea 303 privind Statul magistraţilor, Legea 304 privind organizarea judiciară şi Legea 317 privind CSM - a fost criticată dur de Ministerul Public, DNA, DIICOT, Secţia pentru procurori a CSM, de asociaţiile magistraţilor, de opoziţie, dar şi de preşedintele Klaus Iohannis şi de Comisia Europeană.

PS: cainii nu pleaca de la macelarie, >omizile< de pe frunze, >viermii< de matase de pe frunzele de dud si magistratii de la cascaval!
Daca si danilet protesteaza alaturi de unii totionari din DNA....
Poate de atata "nedreptate" se lustreaza singuri si pleaca in avocatura, nu?

Iulian Mareș spunea...

Doar un pdv....

”Escaladează ce s-a întâmplat în mandatul lui Băsescu, iar viitorul președinte va face și mai urât sau și mai frumos, cum ar spune susținătorii săi, decât actualul, ceea ce nu poate să ducă decât la distrugerea, la spargerea actualului sistem.

Nu se poate trăi în acest război permanent sau se poate trăi, dar foarte prost. La un moment dat, se va ajunge la o explozie. Sistemul prezidențial în România, gândit în opoziție cu cel parlamentar, duce la permanente războaie... Iliescu cu Roman, Emil Constantinescu cu Radu Vasile, Băsescu cu toată lumea. Așa va fi permanent. Românii trebuie să-și dea seama că este nevoie de o schimbare a Constituției, poate de o monarhie constituțională. În Spania, acest lucru a reușit. Noi suntem într-un război, cel puțin la nivelul declarațiilor, între două segmente importante, două jumătăți de țară se bat cap în cap. Ce rol poate să mai aibă președintele altul decât de comandant de oști în războiul civil?”, a zis Val Vâlcu.

PS: sunt in acord cu Valcu!

Iulian Mareș spunea...

Contra #
"De ce sunt procurorii nemulțumiți? Pentru că nu se mai permit delegările. Pentru că le cer și lor, așa cum au judecătorii, să dea examene. În carieră se avansează pe bază de examen, de concurs, de interviuri, în niciun caz pe bază de delegări. Sunt nemulțumiți că a intervenit acum chestiunea cu numirea procurorilor șefi de la DNA, DIICOT, dar nu au fost nemulțumiți când președintele Klaus Iohannis a decis să tot amâne numirea șefilor. Stăm așa din interimat în interimat?", a spus Weber pentru DC News.

"Ocolirea procedurii parlamentare nu este în ordine"

Weber este de acord însă cu nemulțumirile procurorilor în ceea ce privește modul în care au fost adoptate modificările legislative. "Eu sunt de acord cu faptul că aceste ordonanțe au fost date peste noapte, în sensul că nu au fost discutate. Niciodată nu voi susține ordonanțele de urgență. Îmi dau seama că există situații excepționale, dar sunt foarte puține. În rest, ocolirea procedurii parlamentare nu este în ordine. Nu s-au discutat cu CSM-ul și nici, în general, în cadrul unei dezbateri publice. Pe fond însă trebuie să vedem și ce înseamnă aceste prevederi și de ce ar fi lumea atât de nemulțumită", ne-a mai spus Weber.

Iulian Mareș spunea...

Rapuns pt Red privind dna. CristeaI

iti trec concluzia la inceput, ca poate nu ai timp pt a citi tot textul: este si proasta, defetista, raspandaca de zvonuri false si anti Romania!

Angela Cristea a spus recent că, având în vedere posibilele încălcări ale principiilor statului de drept în România "există procedura de infringement, există opțiunea nucleară, dar sperăm să nu ajungem acolo".

Renate Weber a apreciat că lucrurile sunt evident exagerate.

"Prin opțiunea nucleară, doamna Cristea se referă la activarea Articolului 7, care înseamnă anularea dreptului la vot pentru o țară membră a UE. În primul rând, greșește profund pentru că infringementul se referă la încălcarea legislației europene. Nu există legislație europeană pe statul de drept. Cu siguranță, procedura nu poate fi folosită.
În ceea ce privește "opțiunea nucleară", mi se pare cu totul deplasată pentru că aș întreba pe oricine se exprimă acum împotriva acestor ordonanțe dacă știu despre ce este vorba în respectivele modificări legislative. Doamna Cristea știe? A citit modificările? Despre asta este vorba. Noi oricum suntem într-o evaluare continuă privind statul de drept. A fost făcută o rezoluție. Comisia Europeană face tot felul de evaluări. Avem și MCV-ul. Asta cu opțiunea nucleară e foarte exagerată", ne-a spus Weber.

Iosif spunea...

D-le H,

In laboratoarele Puterii - cum se spune - desi nu este clar care Putere, se "cloceste" un nou Statut al cadrelor militare, dupa acelasi model stalinist, cu drepturi si libertati fundamentale violate si restrictionate, cu drepturi economice interzise, cu program non-stop, cu obligatia de a participa la misiuni in strainatate, etc., fara drept de aparare a drepturilor economice si sociale, inchistat si dogmatic, punand clasa politica la adapost de orice concurenta....

Din lipsa de "catindati" la "beneficiile" Armatei - lectia aplicata Armatei de Rezerva fiind elocventa pentru orice visator ar mai dori sa faca parte din forta activa - solutia filierei indirecte devine atat de permisiva incat, in curand, ca si in constructii si industria hoteliera, armata va putea deveni azil pentru portoricani, filipinezi, nepalezi, maidanezi, dupa cum avem destule exemple si la case mai mari.
De unde vor mai lua piloti de supersonice, scafandrii militari, parasutisti de mare altitudine cu aterizare la punct fix carora refuza sa le plateasca conditiile de munca desi acestea nu fac parte din baza de calcul cum e definita de art.28/L223 nefiind un venit platit in timpul activitatii?
Care va mai fi baza de selectie in conditiile preconizate si cu oglinda noastra in fata ? Cu un IQ<50 ?
Intrebarile sunt pur retorice.

Cu stima

Iulian Mareș spunea...

Dl.Iosif,
Cam aveți dreptate, dar li se că întoarce direct in față!
Și acum în Statut este obligația de a nu refuza misiunea externă cu unitatea sau subunitatea!
Refuzul plecării în misiune, după nominalizarea structurii, atrage excluderea și nu demisia!

Iulian Mareș spunea...

Daca pe scările TB protestează și 2 procurori DNA/BH, cu dosar penal în lucru, mă doare fix in ora 14.00 de soartă acestor mizerabili, aduși pe funcții și eșaloane juridice la care nici în vis nu puteau accede!

PS: precedentul periculos constă în
faptul că și alții, cu același statut legal, pot face grevă și/sau protest: militarii!
Eu nu am văzut sa protesteze când Dumbrava spunea că justiția este un câmp tactic pt SRI, sau o vaca in halat de baie declară că drepturile omului sunt doar un moft!
Afară din sistem cu toți sofiștii! Au demonstrat că nu-și pot face curățenie în sistem! Clar..

M spunea...

Un membru in comisia de munca din Parlament imi spunea ceva interesant anul trecut:
"Cata vreme la admitere in Academia de Politie sau Academia Fortelor Terestre sunt 10 candidati pe un loc NU NE FACEM PROBLEME!"
Ce aduce beneficii de imagine? Cresterea salariilor in sanatate sau la "Jandarmeria care gazeaza copii si femei cu bratele pline de flori"? Beneficii pentru dascali sau pentru "militarii care nu fac nimic toata ziua"?
Oricum proiectul e mai bun decat precedentul dar tot e prost! Ce sa te astepti de la PNL sau USR?

Bogdan-Adrian spunea...

1 Nu vad in proiect nimic despre functionarii Curtii de Conturi ! Au fost uitati sau omisi?
2 Politistii fac parte ca si toti militarii din Sist de aparare, ordine si securitate nationala.
3 La trecerea in rezerva si politistii devin militari fiind trecuti in rezerva cu grade militare
4 Politistii pensionati in ultimii 10 ani.au fost 2/3 treimi din cariera militari
5 Politistii sunt demilitarizati dar activitatea si atributiunile sunt aceleasi ca si atunci cand erau militari
Toate astea oare nu conteaza ptr acesti besmetici de la PNL ? De peste 100 ani , atentie inclusiv in comunism , am fost singura categorie, noi militarii cu pensie de serviciu ( militară) in afara sistemului public de pensii iar acum niste tembeli vor sa ne elimine ! De ce raman doar magistratii ?.Decizia CCR din anul 2000 cuprinde si.militarii nu numai pe magistrati !!!!

BONIFATIE spunea...


Da, domnule M!
Limbricii ăştia care fac şi desfac legi, cu semnături încârligate (văd că în ultimele PDF-uri le sunt burate semnăturile), formează "elita" politică care tratează oamenii după "reprezentativitate" (număr de voturi) şi după imaginea lor cu impact în popor.
Membrul respectiv (o fi al cincilea din cinci) face pe prostul când ne abureşte cu 10 candidaţi pe un loc pentru că problema ţării este în altă parte.
Păi dacă ar fi locuri suficiente în aceste instituţii, mai ales la armată, care a ajuns să concureze, ca număr, cu garda elveţiană după decimare, adică dacă ar fi de zece ori mai multe locuri în fiecare nou an, atunci ar fi un candidat pe un loc.
Prin anii 2010, 2011, pe vremea lui necuratu*, fiind deja pensionar, am aflat din mass-media o veste unică în analele poliţiei române. Toţi absolvenţii Academiei de Poliţie "au fost traşi pe dreapta" un an (???), în timp ce se făceau angajări masive din "resursă" externe iar la un judeţ, nu spun care, s-a ajuns ca toţi şefii / adjuncţii de inspectorat judeţean şi de poliţii orăşeneşti, să provină din foşti plutonieri.
Nu am nimic cu subofiţerii, unii erau chiar mai buni profesionişti decât unii ofiţeri, însă vreau să subliniez o chestiune de principiu care nu o mai dezvolt pentru că se subînţelege.
Care era cauza !?
Evident nişte politruci conducători sau urmaşi ai acestora, cu ochi mai mult albaştri, cu ştafete (nu cu ştaif) preluate de pe vremea lui Dej care erau datori până la moarte caporalilor lingăi, ce au învăţat lecţia de a avansa prin îmbinarea colaborării cu corupţia, nu au uitat să-i răsplătească.
Meteahna este valabilă cam prin toate instituţiile şi entităţile care au dus ţara în prăpastie.
Nu ne pot respecta decât oamenii respectabili.
Trebuie ca ei, care au rămas cam puţini, să ajungă în fruntea ţării.
Cum? Asta este o întrebare chinezească scrisă în limba arabă.
Noapte bună şi viaţă lungă!

BONIFATIE spunea...


Aşa-i d-le Bogdan!
Fără "divide et impera" că nemernicii asta şi vor. Adică decimare şi, pe cale de consecinţă, lipsă de reprezentativitate în demersurile pe care le facem.

mosmartin16 spunea...

...dispute ...legate de propuneri de pensii militare !!!...nu o sa intru in detalii privind ...cine, ce ...au dreptul la acestea !!! O sa arat doar cine isi risca viata ...pe timp de pace ...si dupa ...pe timp de razboi !!! Asadar ...e pace ..de peste 70 de ani !!! Sa dea Dumnezeu ...inca pe atat !!! ...dar ...cine risca zilnic - cu viata - cand flacarile il inconjoara ?..cine risca sa fie zdrobit de o grinda fumeganda ?...desigur ...pompierul !!!...cine risca zilnic - cu viata - cand sunt proteste, mitinguri, manifestatii, actiuni violente pe stadioane, agresiuni stradale ?...desigur ...jandarmul !!!...cine risca zilnic - cu viata - atunci cand este in fata a sute de oameni care il injura, il scuipa, il ameninta ? ... desigur... cel care lucreaza in penitenciar !!!...cine risca zilnic - cu viata - atunci cand este-n actiuni impotriva infractorilor ?...desigur ...politistul !!! Asadar ...de e pace ...sa tot dea Cel de Sus ... care dintre cei care fac parte din sistemul national de siguranta si ordine publica isi risca viata ??? Voi reveni si pentru ..situatia de razboi !!! Numai de bine !!!

Bogdan-Adrian spunea...

Corect d le mosmartin !!! Militarii armatei romane sunt in luptă in caz de razboi , ajuta ne Doamne sa nu mai avem parte ! Celelalte forte ale Sistemului de aparare si securitate nationala sunt in razboi permanent si in timp de pace !!!! SIE ajutand permanent la cunoastrea situatiei tarii noastre in lume , SRI desconspirand si descoperind spionii tarii iar Politia e in lupta directa cu infractorii si interlopii , Pompierii la randul lor fiind si ei in luptă permenentă cu situatiile de urgență ! Deci toti militarii sunt la datorie fie pace fie razboi !!! SA NU.PERMITEM DECI DIVIZAREA NOASTRA ! Actionand numai impreună vom putea fi vazuti ca o forta de care sa se tină cont !!! Sa fim f atenti in continuare la incercarile lor parsive !!!! Sa fiti iubiti !!!!

BONIFATIE spunea...


Cam aşa-i, d-le M.M.4x4 !
M.A.I.-ul este în război pe timp de pace iar pe vreme de război, împreună cu M.Ap.N.-ul, tot în război, fiecare, potrivit legii, cu obligaţiile sale.
Dar, până la urmă, toţi suntem din aceeaşi ţărână şi ne-am ales drumul în viaţă... într-o armă sau alta, după propria voinţă.
Cum îşi respectă fiecare jurământul faţă de neam şi ţară, e o chestiune care ţine de fiecare om în parte şi de vremurile prin care trece.
O seară bună tuturor!

Cezar spunea...

Hai..sa ne limităm la pompieri
Ceilalți cam joacă leapădă uneori mana in mana cu infractori si in dauna interesului tarii
Nu.i vizibil si din avion??