Un produs Blogger.

Ce inseamna actualizare?

Prin actualizarea soldelor de grad si funcție nu primim toti - cei cu acelasi grad si aceeasi functie - cresteri egale. Fiecare primeste in baza de calcul doar ceea ce ii lipseste din valoarea actuala a soldelor de grad si functie pentru activi.

sâmbătă, decembrie 14, 2019

PSD trebuie să-i lase marți pe liberali și pe useristi să decidă

173 comments
Conducerea interimară a PSD ar trebui să înțeleagă că nu trebuie să se mai opună voinței electoratului  care a votat în acest an în proporție de peste 50% cu liberalii și noii marxiști, dând semnalul că nu mai este interesat de măsurile de protecție socială promovate de PSD în ultimii ani. Electoratul a perceput favorabil doar zăngănitul de cătușe și ura viscerală a chiriașului de la Cotroceni și a lacheilor săi împotriva PSD.
Printre lozincile de campanie, concretizate și în proiecte de lege depuse în Parlament, a fost și desființarea pensiilor speciale și de serviciu, subiect cu mare procent de acceptabilitate și astăzi pe media și online.
Proști cum sunt, cei de la putere s-au făcut de râs în Comisia de muncă unde au votat respingerea OUG 59/2017...numai pentru că acea ordonanță fusese dată de un guvern PSD. Nu au fost în stare să perceapă că respingerea acelei ordonanțe are efecte contrare propagandei care a cuprins și mințile mai încete ale unor rezerviști.
Amânate săptămâna trecută,cele 2 proiecte ale liberalilor și useriștilor au fost incluse și săptămâna viitoare pe ordinea de zi a Comisiei de muncă, pentru întocmirea raportului și adoptarea urgență în plen.
Unul dintre proiecte, cel al liberalilor, prevede eliminarea tuturor pensiilor de serviciu, cu excepția celor militare și ale magistraților, dar și acestea plafonate 
Proiectul useriștilor este mai radical, prevede desființarea tuturor pensiilor de serviciu cu excepția celor acordate personalului cu statut militar.
Cum spuneam, având în vedere voința electoratului, pesedisti din comisie ar trebui sa să rămănă neutri și să-i lase pe liberali și pe useristi să întocmească Rapoartele cum doresc, iar în final să acorde votul de aprobare a proiectelor.
Aceeași atitudine  trebuie adoptată și în plen. De ce să-și mai ostilizeze electoratul care crede că o duce rău din cauza pensiilor de serviciu?
Să nu mai poată să spună propaganda puturoasă magiaro-săsească, gâdilitoare pentru urechile blege, că nu au putut elimina pensiile speciale din cauza ciumei roșii!
Așadar, marți se. vor vedea adevăratele intenții ale noii puteri...dacă vrea sau nu să desființeze pensiile stabilite prin legi speciale.
Fără sprijinul PSD nu poate, fiind vorba de legi organice. Cum spuneam, PSD trebuie sa respecte voința electoratului și să valideze programul cu care liberalii și useristii au câștigat alegerile din acest an.

Ordinea de zi a Comisiei pentru muncă de marți 17 12 2019


173 de comentarii:

Silviu spunea...

Ma doare capul cand vad ce se debiteaza aici,cand 4o%Din rezervați sant in instante pt neconstutionalitatea oug59 dv spuneti ca sunt prosti cei de la putere ca propun aprobarea chiar nu inteleg ce vreti

Silviu spunea...

Sa vina Olguta la butoane ca ia stie cel mai bine ce ne trebuie asta inteleg din comentariul dv.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Silviu,lasa sa ne casapeasca pe toti, ca meritam! De fapt merita cu indesat toti care pe liberali i-au votat! Chit ca raman doar pe procese, dar sa-i smardoiasca sa simta prin totii porii ce inseamna sa votezi liberali nenorociti! Sa le treaca si prin oase si sa-i sature pe toti, asta vreau! Pe noi ne rezolvau cu Oprea in PSD, CARE LE IMPUNEA ASTA ANUL VIITOR, DAR NU S-A INTELES, SI MAI ALES CA SUNT DESTUI CARE LOVESC IN OPREA PRECUM CHIORII, DESI LE-A FACUT ATATA BINE CANDVA! ASA LE TREBUIE! Poate acum intelegeti ce a insemnat si inseamna Oprea pentru toti intr-o alianta de stanga pe care o poate convinge sa ne repare! Sa va vedem la toamna viitoare, vitejilor, cum votati!

Leon spunea...

Cele doua proiecte de abrogare/eliminare a pensiilor de serviciu, Pl x nr.166 si 292 sunt programate si in sedinta de plen a CD de marti si miercuri.
Deputatii USR si cei ai PNL din comisia de munca, trebuie sa decida in sedinta de marti ce proiect aproba si pe care-l resping..!
Si intr-adevar, deputatii PSD ar trebui sa se abtina de la vot.
In ce priveste OuG nr.59, desi are un raport de respingere de la comisia de munca, NU apare in sedinta de plen de saptamana viitoare.
Posibil ca Puterea actuala sa faca tot posibilul sa amane votul in plen, sau s-o retrimita la comisie!

Fost parasutist spunea...

Ma' Silviule, da' nepregatit mai esti! Tu zici ca 40% au deschis procese pe OUG 59. De unde ai scos asta? Inteleg ca este impresia ta. Sa ne lamurim: numai cei iesiti la pesie dupa 15 septembrie 2017 au fost afectati de aceasta ordonanta. Ori ei reprezinta, probabil, 10% din pensionarii militari. Nu mai spun ca, chiar si asa, acest gen de pensionari, au pensii cu mult mai mari decat cei iesiti mai inainte. Prostia, sau nu, a guvernantilor de azi, este ca, prin eliminarea acestei ordonante, pensiile celor ce s-au pensionat dupa acea data vor fi mai mari cu cel putin 30% decat ale celor pensionati pana atunci. Poate intelegi si tu, sau e foarte greu!

Anton spunea...

Silviu, aveți dreptate, articol formulat contrar celor discutate pe acest blog, cineva joaca la doua capete...?

Leo spunea...

Cine joacă la 2 capete a fost la DSS......

vosi spunea...

Aici dintotdeauna s-a jucat la două capete !

Anton spunea...

Leon, Nu se mai poate retrimite la comisie, trebuie votata în plen.

Huhu Rezea spunea...

Voi, cei care va faceți că nu înțelegeți articolul, jucați la 2 capete!
După ce trei ani ați înjurat ciuma roșie și ați votat cu fundul, acum vreți să vă salveze PSD pensiile?
Va salvează coaliția ungaro-saseasca de la putere.

Iulian Mareș spunea...

😜..sau.,.

avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Eu am tot zis că sunt 2% pe aici, însă mama proștilor tot față câte 3-4 gemeni deodată!
Trebuie sterilizată urgent!

*Pe pariu că actuala grupare guvernamentală o smântânește și va ieși nimic?

avianyc spunea...

Moare psd-ul de grija rezervistilor taman acum cand pnl le-a spus ca rezervitii trebuie sa aiba pensii Nato si pe linie cu magistratii.
Probabil a aflat si Lov de chestia asta si s-a scremut sa la spuna sipnlistilor ca prin abrogarea Og 59,114 se dubleaza pensiile.
Domnule Huhurez ,sa cred ca sunteti beneficiar de pensie speciala pentru 4 ani de trandeveala in parlament ,viceprimar la Valcea ,finantist la Curtea de conturi sau ati fost si nu stim Avocatul poporului.
Care popor doar dvoastra stiti.

Iulian Mareș spunea...

Tehno,
Cu regret îți spun că poporul in in propor de 60/100 i-a creditat cu un cec în alb.....
Asta e situația...

Huhu Rezea spunea...

@avianyk
Potolește-ți excesele de propagandist al coaliției maghiaro sasesti!
De unde primești punctajul ? Cumva de la proasta de Sibiu care propagheaza?
Nu fi fraier! Crezi tu că veneau la putere dacă știau că nu sunt bani? Scopul lor a fost sa impiedice PSd să aplice măsurile sociale
Pupa-l tu in fund pe geg-ist!

liceu militar Mitica Tocilarul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Tigri 3, romanii au votat anti Veorica, nu anti PSD, ai dreptate. La toamna PSD 55%-60%, liberalii cam 25% maxim, si nu exagerez. Daca erau parlamentare in toamna asta, PSD lua maxim 35% si a fost o lectie bna pentru acestia, da vad ca baronii vor sa distruga si ce a mai ramas. Le trebuie urgent un cap luminat sa-i scoata din rahat. Esti de dreapta si nu vei fi multumit de ce vor face liberalii si vei fi nevoit sa votezi cu PSD, TI-O SPUN CU MANA PE INIMA, CA LA UN FRATE! Doar ei pot, cu UNPR, sa mai faca la pensii dreptate!

avianyc spunea...

Nu vreau sa mai am dreptate inca odata pe acest blog.
Obligati lumea sa va spuna adevarul desi este in detrimentul fiecarui rezervist expunerea publica a unor comentarii.
Daca nu ati baga batul prin gard mereu ,s-ar mai aseza lucrurile si poate unii nu ar lua idei chiar de pe aici.
Nu-i mai pupati ca tot ciuma raman chiar daca ati mai scos-o si pe asta cu propagandist maghiaro -sasesc.
Frumoasa exprimare;"
Pupa-l tu in fund pe geg-ist!"
Demna de tot respectul.

avianyc spunea...

Tocilare
Tehnocrat = Kis
T3 = sibianul

avianyc spunea...

A spune ce crezi despre ceva despre ratiuni economico -financiare-bugetare nu inseamna ca esti de dreapta nici de stanga.
Bamii munciti se fac greu si se cheltuiesc cumpatat in orice familie cu scaun la cap asisderea cum ar trebui sa faca un guvern responsabil.
Nimeni nu mananca cu doua guri si nu are doua vieti.

avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Leon spunea...

"Vreau să vă spun că, în momentul în care am negociat această lege a pensiilor cu Comisia Europeană și într-o anumită fază și cu Fondul Monetar Internațional, care au bătut și ei la ușă, deși România nu mai avea niciun angajament cu instituția, cele două lucruri pe care le-am discutat ca să nu avem niciun fel de problemă sunt același pe care le văd acum în dezbaterile publice. Pe de o parte, este vorba despre o adresă venită de la Comisia Europeană, și anume creșterea vârstei de pensionare și nesustenabilitatea acestui buget de pensii. La vremea respectivă, ni s-a solicitat ca vârsta de pesionare să crească la 68-70 de ani, ca să se meargă pe media Uniunii Europene. M-am opus categoric și am spus că nu putem să facem acest lucru, atât timp cât speranța de viață a românilor este de cu opt ani sub media Uniunii Europene, deci nu există niciun fel de argument din acest punct de vedere. Iar în ceea ce privește sustenabilitatea cheltuielilor pentru sistemul de pensii am spus că avem 7% din PIB, anul viitor abia ajungem la 8% din PIB iar în 2021, când se va aplica legea pensiilor, vom ajunge la 11,7% din PIB, în timp ce media Uniunii Europene este de 13%, nici măcar cu actuala lege a pensiilor nu ajungem la media Uniunii Europene", a declarat Lia Olguța Vasilescu.

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Huhu Rezea spunea...

Nu înțeleg ce i-au deranjat pe bulmezi că am spus că PSD sa lase soarta pensiilor speciale in seama liberalilor și useriștilor.
Cum, după ce i-au votat nu mai au încredere în ei?
Asta este de-a dreptul schizofrenie civică

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Tigri 3, durerea e ca nu mai ai ce cumpata in ziua de azi. Rosu-PCR din Comisie a tinut mortis sa ne faca praf si pulbere, parca fiind trims de Budapesta si Berlin sa ne Taie garlejele, nu UN ,,camarad'' de-al nostru, si el are functie, atentie, cu bunastarea militarilor, cica! MuLti spun ca asta ar fi de fapt votul lui Ciuca. Oricum, a fost de cineva trimis sa voteze impotriva tuturor, iar daca a facut-o de capul lui este o rara tradare fata de rezervisti, cum nu s-a mai pomenit in Armata romana, niciodata! Ciuca va trebui sa dea socoteala in fata miilor de rezervisti, si asteptam ce raspuns sa ne dea. Eu am zis sa nu-l mai lovesc cu crucea exorcizarii, insa ma mai gandesc si la un telefon de la germano-maghiarul spanzurat in prepeleac, daca nu chiar de la Organ Flasc... Ce ordinarie sorosist-#Rezistenta! ,,Acolo, jos, sunt vulturii, care mananca incomensurabile inimi de oameni!''-Ibsen- Citat din prefata de nuvele ,,Prabusurea casei Usher'' de Edgar Allen Poe, autor si dramaturg norvegian

hankook spunea...

Nu se va intampla nimic, adica va ramane cum s-a stabilit in 2017...s-au dezmeticit intr-un final , cand si-au dat seama ca abrogarea/respingerea oug 59 o sa-i bage in "faliment"....primim , ca dealtfel, ce am primit in ultimii ani: mumu ! Bazati-va doar pe 4,6 % si atat ! Inteleg ca e discrepanta mare intre pensiile militarilor pensionati in perioade diferite si asta ar trebui rezolvata, pentru ca pe viitor vom fi afectati ( daca nu chiar suntem, pentru ca din informatiile pe care le am, pensiile celor pensionati de foarte curand sunt mai mari , chiar asa limitate le net, si asta datorita unor sporuri care ba au crescut ba au aparut in ultima perioada) si cei din zona 2016-2017 si tot asa se va propaga de la o generatie la alta !

Iulian Mareș spunea...

Care sunt acțiunile nesăbuite? Creșterea economică și a PIB sa distrugerea SMURD și scăderea ratingului de țară?
Cine a spus că PSD trebuie dat jos de la guvernare pt că a pierdut alegerile europarlamentare și pt președinte? Nu fosta opozitie un frunte cu KWI, care se consideră co Șef al guvernului?
Au fost rele masurile pt:
- mărirea salariilor în sistemul medical?
-trecerea obligațiilor de impozitare la angajat?
-programul PNDL?
-demararea Fondului Suveran?
-eliberarea magistraților de mana SRI?
Da, este adevărat că nu ne-a favorizat pe noi, ba ne-a și lovit rău, însă noi suntem un procent mic din marea masă.
Ce bine lucrează noul guvern...deja a depășit guvernul Ciorbea!
Cum explică:
- ministrul finanțelor primește bonusuri in off-shore?
-vor sa privatizeze CEC, ultima banca, cu capital majoritar românesc?
-limiteaza dreptul la muncă, în mod haotic și totalitar?
-MF se împrumută in €, la dobânzi mai mari?
-arunca informații idioate cu dubla evidenta la nivel MF.

*PSD nu trebuie să facă nimic, să mimeze doar, PNL face totul, dar pt ei, adică pt PSD!

Iulian Mareș spunea...

Și ce dacă șterg cururi? Este tot o muncă....asta pot, asta fac!
Și este Diaspora sus-slavita, nu?

Huhu Rezea spunea...

Formidabil!
Toate aceste câțisme numai într-o lună?
Nu mai ajung ăștia să ne vândă ouă de câță de Paște!

Iulian Mareș spunea...

Totuși, când ai avut dreptate?

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
pariez ca in ianuarie 2020 vor lansa nevoia de un imprumut masiv la FMI, marca patentata PDL?

tutueanumarinel spunea...

Pai domnule,, Fost parasutist ,, cum va explicati ca eu m-am pensionat dupa 15.09.2017 si am pensia cu 30% mai mica decat un fost coleg care a apucat si s-a pensionat inainte de data amintita mai sus . Cred totusi ca nu sunteti la curent cu minunatele prevederi ale OUG 59 data fara niciun drept de Vulvuta LOV ba mai mult OM imi este calculat,. introdus in pensia bruta impozitat si nici nu il primesc doar mi s-e recunoaste . Ce ziceti de toate aste d-le ,,Fost parasutist,,?

Iulian Mareș spunea...

Crezi ca ti-o vor reda astia de acum?

Gigi spunea...

Iată cum s-au furat MLD.de dolari:

h//m.ziare.com/rompetrol/cel-mai-mare-furt-comis-vreodată-de-un-român-tocmai-s-a-mușamalizat-tara-a-pierdut-peste-un-miliard-de-dolari-1589622.

Iar stăpânirea sî-au făcut salarii de salarii,pensii speciale(adevărat speciale),iar nouă ne-au înghețat pensiile de ani buni printr-o OUG criminală.

spiritul lui Haret spunea...

Am votat anti PSD precum si aproape toti militarii pentru ca PSD a mintit.Daca si PNL va minti va avea soarta PSD-ului.Sper ca Marcel Ciolacu va scapa de peremistii LOV,Stefanescu,mitraliera ,Ceordache si Nicolicea si de corupti.Daca nu ,nu va mai ajunge nici parlamentar decat daca va candida pe undeva prin Giurgiu sau Olt.
Kis@"Ciobanasul de capre nu e pe roze.Sta cu morcovul in cur pentru ca se afla pe lista neagra pentru evenimentele din Timisoara.Pe deoparte il inteleg si chiar ii gasesc circumstante atenuante.Ce putea face un aterizat de la gospodaria agrozootehnica in strada?

valica spunea...

-De unde si de ce are buget ARMATA sa subventioneze echipa de liga a 4 a , Steaua cu 1,5 milioane de euro anual ???Ce Real Madrid, FC Barcelona sau CFR Cluj este subventionata de ministerul apararii??
-De unde are buget sa asigure +50% din pensii pentru muzicantii fanfarelor militare , membri ai uniunilor de creatie , ce au creat ceva pentru Armata Nato?
- De ce sunt platitie pensiilor magistratilor militari din fondul CSP a MApN, cand aceea au calculate pensiile pe legea 303/2004 si nicidecum pe legea 223/2015 ??
Deci pentru astfel de situatii sunt fonduri disponibile dar cand vine vorba sa se respecte legea 223/2015, votata de Parlament cu 99,9 %, nu mai sunt fonduri.
De ce guvernul nu respecta Memorandumul semnat si asumat la integrarea iun Nato, privind salarizarea si pensiile militare, de a facut Lia Olguta Vasilescu varza sistemul , incat un General de Armata membru Nato, cel mai mare grad actual la pace,sa aiba salarul cat un primar de comuna cu 3000 de locuitori si de cu mult sub salarul directorului Politiei Locale din Primaria Generala a capitalei ???

Leo spunea...

Sunt 70 de dosare la CCR acum.
Cu cel al lui Flavius care este pe drum acum , se fac exact 40%.................

CEZAR spunea...

Iarasi cheama- Motanelul KKcios recte T2..alias Tehnocrat ..la lupta..
Haideti fratilor sa LUPTATI...ca mi-au luat ciukkalata Mocca.....
Ori eu ori voi...sic..!!

Leo spunea...

Desigur , după ce că F&M a fost autorul lui art VII + art. 84 și a fost la butoane încă 2 + 1 ani pt. fiecare art, crezi că te mai salvează daddy de la hotelul Rahova , sau prietenul lui Omar , un mare cărturar și ideolog piscicultor.

Iulian Mareș spunea...

Un PDL-ist vopsit in galben, de-al nostru:

https://adevaruldesprevirgilguran.blogspot.com/2012/12/de-ce-nu-apar-infractiunile-savarsite.html

https://adevaruldesprevirgilguran.blogspot.com/2012/12/ceea-ce-nu-spune-candidatul-usl-virgil.html


*Asta pune umarul sa ajute pensionarii militari? Ptiu si piei Drace!

Iulian Mareș spunea...

Corneliunsson,

Iata parlamentarul galben cu probleme psihiatrice, nu cu ce boli te lauzi mata!

https://adevaruldesprevirgilguran.blogspot.com/2012/11/inca-o-dovada-ca-virgil-guran-s.html

maiag spunea...

TRAINDO SPERANDO,MURINDO KAKANDO.nu va exista nici o indexare de 4.6.trebuia sa dea ordonanta sau hotarare de guvern,taloanele pt ianuarie sunt deja la tipar,asa ca ,,sugeo..sugeo. ca ne o da in mana dreapta ca sa facem dute-vino cu piele pulii,ma amuza sperantele voastre,eu ma bucur ca ne da guvernul asta exact ce am votat majoritatea,asa ca,,,,ciocul mic

totoiany48@gmail.com spunea...

Nu aveti decat putina dreptate ,cand va referiti la dumneavoastră .Personajele enumerate sunt cele care corespund pentru a lupta cu pdleii . Pacat ca au intervenit baietii cu ochii albastrii si au pus in aplicare planul ...extern cu dl Dragnea . Pensiile nu POT fi mai mari decat salariul activului ,clar . De acord ca activul nu este plasat corespunzator in grila de salarizare,dar sa-i multumim lui apa sfintita de ciuca .

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
IulianC spunea...

Unknown, ai dreptate partial, eu m-am pensionat anul acesta si am cu 100 lei mai mult decat un coleg care area aceleasi conditii de munca pensionat in iunie 2017. Cand s-a pensionat avea cu 700 lei mai mult decat salariul, in 2 ani am recuperat.

Iulian Mareș spunea...

Gigi,
Nu prea cred!
Cu așa structuri puternice și cinstite? DNA, SRI, SIE, PG, ICCJ, DIICOT, DIPI.... imposibil! Presedintilor le-au ieșit hematiile pe nări pt cat au vegheat! Imposibil! Știri False! Ciumă roșie,...Jos, Jos, Să moară Mița!

avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Iulian, babalacul asta tanar, Mooe Guran, gurist de dreapta bolsevica, ca n-avem noi nici macar mugurei de dreapta democratica, nu are convingeri de dreapta, cum nu sunt eu popa, dar pentru fofei si-o vinde si pe mă-sa! Dupa muianjerie, se vede pe el ca se trage din parinti carutasi de CAP, sau tarani emigrati din cauza saraciei intr-un oras provincial, mama textilista la sectia de scame si ațe si tata necalificat intr-o echipa de fierari betonsti, ambii fiind ciripoi racolati la Secu, vanzandu-si vecinii, cu care se cleveteau de la jumarile furate din garnitele uitate pe jamul bucatariei din baraca, in cartierul muncitoresc de baraci, pe la baraje de acumulare sau santiere de fabrici de vâscoza, iar Guran jr. facut pionier si utecist ca-si para colegii la diriga ca-i furau feliile de majun in recreatia mare sa i le arunce la maidanezi, de atunci urand tot ce vietuieste biped pe lume, catranit pe clasa muncitoare din cauza ca parintii nu s-au calificat sa aiba salariile mai mari, ca sa-i cumpere si lui ghete din piele, in loc de tenisi, unt de vaca si pufarine sa bage la matul gros, pe care azi il indeasa sa recupereze ce-a pierdut in copilaria-i depresiva, drept pentru care la Voila isi face retragerile si pe bune, dar si motivatie sa scape de bulău, in calitate de șmenar si șmanglitor, reminiscente tot din copilaria-i de frustat! Tot ce borăște pe anusul contra naturii cu dentitie se numeste impostura, dat fiind calitatea de mafiot in slujba pârâta a dreptei, care-l plateste pentru debitatiile-i scabroase si totodata il pasuiesc la DNA sa nu fie înhatat si tarat cu catusile pe labe, pentru a da socoteala la ce a savarsit din lacomie si nesatietate! El, Ceausescu Trompetă si o droaie de cretini, scoliti la moscheele sorosiste de talibani, sunt mandria si fala dreptei politice alienate, cu care spanzuratul si Organ Flasc dau din coate si genunchi sa se cocoțeze la putere in toamna cealalta, ca sa nu dzic ca pe lumea cealalta, de sub pamant!

Huhu Rezea spunea...

Daca nu se modifică art. 59 introdus în lege prin OUG 114/2018, indexarea cu 4,6% a pensiilor militare se face din oficiu, de la 01 ianuarie, fără să mai fie necesară o noua lege sau hotărâre de guvern.
Comunicatul INS privind rata inflației pe anul 2018, indicator definitiv, e suficient

Dan spunea...

@maiag...
Ca lucrurile sa fie asa cum spui tu sunt 2 posibilitati:
1) guvernul sa incalce o lege in vigoare... sau...
2) legea sa fie modificata iar modificarea sa intre in vigoare cel tarziu la 31 decembrie 2019.

Tu la care din aceste posibilitati te referi?

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
hankook spunea...

Esti putin pe campii, e lege pentru 4,6 % , ce plm ordonanata mai vrei ?

Iulian Mareș spunea...

Din păcate tu devii nostalgic iar eu sunt realist!
Să-ți facă dreptate gașca saso-maghiara, alogenii deh!
Tu ce zici? Face sa nu? ....atunci le poți cânta ode în continuare!
Este clar un lucru: ce-a fost nu o sa mai fie!
...la câte întrebări ți-am ridicat tu ai găsit de cuviință să povestești cum era că locotenent!
Eu cred că opoziția va vota orice prostie iohanistă (el le da lumina de la Cotroceni, căci este "Șeful Guvernului", nu?) până când se întremează un pic! Dar ce te faci daca pică Orban și o pune pe Turcanu! Picată la vot vine al2lea Premier desemnat:Vecerdea! Și Parlamentul îl aprobă!
Uite așa, rămâne Federația de Tenis fără el! Dezastru național!

*Până la cei 6000 nu erau tot la capitolul generic: Sporuri? Aha, aduce era de bine, acum este de pork?

Gigi spunea...

Domnule Anonim,sunt de acord cu dumneata că ai pensia mai mică decât cei care s-au pensionat "înainte" de 15.09.2017,dar totuși e mai mare ca la cei pensionați până în 2016.Pensiile noastre diferă de perioada și legea după care am ieșit.

avianyc spunea...

@ M
Dupa cum a confirmat si LMMT ,vecin la Buzau cu multi fosti colegi aviatori la Boboc ,cam asta era salararizarea celor care participau direct la zbor si pregatirea promotiilor de viitori piloti ,militari si civili ai Ro.Cam 150 pe promotie nu 5-10 ca azi.
Se lucra de la 7 pana la 19,oo zilnic 6-8 luni pe an ,dimineata zbor ,dupa masa pregatire preliminara 4 ore pentru zborul de a doua zi.
Cu detasare anuala pe aerodroamele Ianca ,Alexeni ,Kogalniceanu.
Cei casatoriti isi vedeau familia doar duminica, 6 luni de zile la rand.
Ca locotenent si loctiitor al cdt incasam prin 82,83 in jur de 6000 lei iar un col pilot pana la 11000 lei.
Asta era munca ,asta era plata .Nici macar niu aveam timp de sedinte de lpartid si nici membru nu eram.
Abia prin 87 m-au inhatat.

Gigi spunea...

De acord,Valică!
Sunt multe,multe alte chestiuni care ar trebui eliminate și atunci nu ar mai fi probleme la pensii,s-ar construi autostrăzi,spitale etc.
Evaziunea Fiscală,cea mare,a ajuns un flagel.Dar,după cum vedem,pe ei îi interesează cum să ne f..ă pe noi rezerviștii să mai facă economii la buget,pt.ei,iar de furăciuni nu vor să audă.

Gigi spunea...

Care români,Corbele?
Cei 6 mil.care le-au crescut pensiile și salariile precum Făt- Frumos?
Cei plecați la muncă în străinătate,refuz să le spun diaspora,au în țară neamuri cărora le spun pe cine să voteze+voturile lor+alte și alte chestii,factori determinanți ce înclină balanța.

Iulian Mareș spunea...

M,
Nu vezi ce fata de Bruxelles are Buldogul? La engleza are 4 pe linie, conform STANG-ului...instituțiile și politicile europene le mănâncă pe pâine prăjită! ... dimineața.

avianyc spunea...

In fine !
Nu am vazut inca lt - secretar de partid.
Poate doar daca l-au mutat dintre civilii cu scoli superioare de partid "la structuri "si l-au facut locotenent ..
Tu "M" cu ce te-ai ocupat prin armata cu secretari de partid locotenenti.Ma gandesc ca nu aveati secretat de partid si la pluton. javrelor.

Iulian Mareș spunea...

M,
El mai semna și pe la băiatul cu urekea fină și făceau banii cuveniți pe din două! Era liberal de atunci....

avianyc spunea...

@ Mares
Prin acei ani era apreciata si bine platita munca grea din anumite domenii.Si rezultatele muncii erau palpBile.
Inca mai sunt in activitate multi piloti civili si militari formati la Boboc
Si sunt foarte competenti.
Si cu grupele de munca era alta poveste.
Azi ,totul este pe invers ,mai es la pensii.

Gigi spunea...

Silviu@,se rezolvă cu un paracetamol,o aspirină!

Gigi spunea...

Corect,@Cătălin!Oscarul face diferența!Nu trebuie blamat,dar adevărul trebuie spus!
Pe legea 263/2010 nu aveai posibilitatea să-ți umfi lunile care fac obiectul Bazei de Calcul.Asta am spus eu,de nenumărate ori aici.Iar idiotul de Leș a pus botul la acel proiect,băgând în aceeași oală pe cei ieșiți în perioada 2011-2015 cu cei ieșiți în perioada 2016-2017.09.15,și chiar după.

Huhu Rezea spunea...

Încetați să mai aglomerați cititorii cu nimicuri sau atacuri la persoană.Nu mai public așa ceva.

Huhu Rezea spunea...

@Leonard
Din deciziile CCR înțeleg că, în mod eronat,contestatorii au atacat noile texte ale articolelor 59 și 60, introduse prin Art.VII din OUG 59, nu eliminarea discriminatorie a actualizării pensiilor militare în plată la data de 15 09 2017.Este o mare diferență, așa cum am mai subliniat pe blog, fără să se dea mare importanță. Toți se miră de ce CCR respinge excepțiile ridicate pe OUG 59.
CCR se pronunță pe ce ceri, potrivit principiului disponibilității. In fond, noile texte, cu plafonul net, pot fi constituționale.
In concluzie,în atenția celor care vor mai contesta la CCR, art. VII al OUG 59 poate fi neconstituțional pentru că a eliminat actualizarea, nu pentru că a introdus plafonul net.

liceu militar Mitica Tocilarul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Huhu Rezea spunea...

Ice
De ce nu-l abordezi tu pe Ciolacul, doar e buzoian de-al tău.

Leo spunea...

Iată un singur motiv (nedezvoltat) pe care Flavius a povestit c[ l-a invocat
"Sunt vătămat şi prejudiciat de prevederile Art. VII pct. 3 (care a modificat Art. 60 din Legea nr. 223/2015) prin care s-a eliminat actualizarea pensiei mele militare de stat ]n raport de soldele de funcţie ale militarilor activi, în conformitate cu fostul Art. 60 alin. (1) din Legea nr. 223/2015 trebuia realizată de la data de 01.01.2018 prin majorarea cu 25% a soldei de funcţie a militarilor activi conform Art. 38 alin (3) lit. a) din Legea nr. 153/2017.
De asemenea prin Art. VII al OUG 59/2017 s-a realizat şi altă consecinţă vătămătoare a dreptului meu de pensie deoarece au fost abrogate şi actualizările previzibile din anii următori anului 2018 , aplicabile etapizat în conformitate cu ANEXA Nr. VI CAPITOLUL I din Legea nr. 153/2015 până în anul 2022 inclusiv, ca urmare a majorării soldelor de funcţie pt. militarii activi. În timp ce pentru rezerviștii deveniți pensionari începând cu 01.01.2018, Bazele lor de Calcul , în mod IMPLICIT și REAL conțin soldele de funcție majorate la nivelul la care Baza mea de Calcul este blocată la solda de funcție a anului 2008, astfel cuantumul bazei mele de Calcul , pt. același grad fiind mai mic de aprox. minim 3 ori față de pe cel pensionat în anul 2018. "
Mai multe nu știu , că Flavius nu a vrut să spună ce şi cum a elaborat acțiunea lui , făcându-mă invidios pe el din acest motiv......

liceu militar Mitica Tocilarul spunea...

Daca iti cer sa faci cunoscuta activitatea pana la pensionare:ultima unitate militara,functia,gradul este atac la persoana?Asa pentru a inlatura orice suspiciune.

Huhu Rezea spunea...

Da, cu o asemenea formulare a cererii, CCR este obligată să se pronunțe în legătură cu constituționalitatea eliminării actualizării pensiilor militare, nu pe plafonarea la cuantumul net.

Huhu Rezea spunea...

Domnule Bulmez, ai la dispoziție opțiunea de a nu mă mai inoportună cu prezenta dtale pe blog Indiferent cum te disimulezi,tot ți se văd pușcoacele de gărzi patriotice.

Viorel spunea...

Maiag, mai bine îți spuneai toiag, sună mai frumos iar toiagul impune respect, demnitate, autoritate pentru cel ce îl poartă. Și pe mine mă amuză mediocritatea ta în vocabularul pe care îl folosești și te compătimesc în modul de gândire.
Cum poți să te bucuri dacă guvernul nu va acorda foștilor tăi colegi (privind armata în ansamblu-activi/pensionari) indexarea de 4,6% ? Cuvintele „sugeo..sugeo” foloseștele pentru tine și familia ta nu ni te adresa nouă.
Îți dau un sfat, începe de la nord la sud și de la est la vest și numără toate gropile de pe șoselele și drumurile României (atenție, pentru tine ele reprezină neuroni, neuronii ce îți lipsesc ție din cap), la sfârșit faci o analiză și vezi cum stai cu bila, având această preocupare, nu mai ai timp să debitezi comentarii vulgare.

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dan spunea...

Eeee.... din cauza asta am ajuns in situatia in care suntem... in loc sa gasim o solutie pe care sa o sustinem la unison... noi ne muscam de gat unii pe altii. O sa murim cu pensii de rahat taiate de guverne (PSD, PNL, etc.) si in plus cu rani la gat provocate intre noi.

liceu militar Mitica Tocilarul spunea...

Rezea @Ciolacu nu Ciolacul.Se poate sa gresesti numele celui ce reprezinta astazi PSD?
Privind faptul ca pensiile militare difera functie de anul trecerii in rezerva sunt cunoscute de Ciolacu.Spre stiinta ta responsabilul grupului de pensionari PSD din judetul de resedinta al persoanei Ciolacu este ofiter.Casa Lucia
face prajituri delicioase.Poate in viitor ii ofer fructe .

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
👍! Asta ne ia de proști? De 3 zile freacă tasta cu aceeași prostie...

Iulian Mareș spunea...

Ice,
Ești dus rău...tatăl lui Ciolacul a murit! Tu pe ce lume trăiești? În lumea țuicii?

Lenovi spunea...

https://www.antena3.ro/actualitate/eugen-teodorovici-psd-sustine-eliminarea-pensiilor-speciale-cu-exceptia-celor-militare-550426.html
Acum ce sa mai credem? Care și ce votează?

Huhu Rezea spunea...

Precis a citit acest topic.🤫

Leon spunea...

"Întrebat despre pensiile aleşilor locali care ar intra în vigoare la 1 ianuarie, Eugen Teodorovici a spus: "Este timp, până la finalul lunii decembrie, să se discute şi să fie un vot final, pe formă finală, pe una dintre cele două variante: fie se elimină pensiile speciale cu excepţia celor militare, fie se taxează conform acelui proiect depus în Parlament. Asta ajută şi actualul Guvern. De aici vor fi economisite sume importante pe care le poate folosi Guvernul pentru alte zone".

Iulian Mareș spunea...

T3,
Tu povestești stupid, pt că ai impresia că alții frecau menta. Doar atât 100 mtr să tragă într-o singură zi cu 6 categorii de armament, cu 4 ofițeri șefi de sectoare de tragere și să mai fie și februarie! După un marș, în medie de 10-14 km. Așa că nu te mai lauda că nici alții nu au stat în puf Oana pe la gradul de maior.
Și nu-i plătea nimeni în plus sau țară era recunoscătoare numai pt unii. Eu știu de unde vine supraestimarea și de ce sunt și pretenții și așteptări, însă nu voi dezvolta pt că am trăit că nilitar între aviatori și i-am stimat mult!
Cum spuneam nu este un blog pt depanat deibturi și nici pt filozofia importanței unei categorii de forțe! Sănătate, omule!

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Multumesc, Onorabile, multumesc, Lonard, si le-am pus-o si in mana, caci in urma contestatiei, caci Tribunalul nu ma admitea mai departe, chiar nemotivat in procesul pe recalCulari-CCR, mi s-a permis deschiderea usii sa merg tantos inainte! DA, LEONARD, DEZVALIRILE LE POT DA IDEI CLOCARIMII, CARE ACUM SCHIORCĂIE SI CHIORLĂIE CA APUCATII, EI CREZAND CA MANDEA E GRAMADA FACUT PROST! De acum incolo vor da de dracul cu mine, caci asii inca nu s-au scos, si nu-s putini, bre, si-o sa-o scot cand le e lumea mai draga! Ce caciulile dracului vor pocni ca petardele pe salile pasilor pierduti!

Iulian Mareș spunea...

Râde de proști!

Iulian Mareș spunea...

Vio,
GP-izdul bătrân, Ice, se maimuțărește și el la bătrânețe...precum copii de 1 an!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Lenovi, toti si-au dat seama ca Armata & institutiile de forta au votanti cu care se pot decide niste alegeri. Pana la prezidentiale, toti ne golaneau cu trivialitatea ,,pensii speciale,'' chiar daca noi URLAM CA LUPCHII LA LUNA CA SUNT PENSII MILITARE DE LA CUZA VODA, DE PESTE 150 DE ANI si, ce sa vezi?: Acum, liberalii zic public peste tot numai de pensii militare si ca sunt de peste 150 de ani, speriati de moarte sa nu ne supere, si PSD da cu caciula de pamant si sare cu declaratii stufoase ca militarii nu au treaba cu pensiile speciale si ca trebuie sa fie indreptatiti si separati de speciale, carele pana acum ne dadeau șutane si mereu ne aruncau in malaxorul cu specialele, facand-o pe prostanii sa nu pricep diferentele! Acum, se intrec care mai de care sa ne castige de partea lor, sa ne perieze pe bretonașe, pentru ca si eu am repetat de sute de ori si in petitiile mele catre toti sa aiba grija cu militarii si celelelte institutii de forta pentru ca, ingemanate la vot, pot da intre 1.8000.000 si 2000.000 de voturi, cu familiile si prietenii convinsi sa voteze cum le cerem noi! Le sta ca un os in bojoci si Oprea cu alianta cu toate sindicatele, si implicit in PSD, asa ca vad cu nu e de glumit cu noi! Daca ar realiza si faptul ca actualizarile sunt o necesitate mai stringenta ca oricand, dar nu cu rahatul de 4,6%, ci alea serioase sa scoata pensiile mici, ale invalidantilor, si medii din marasmul blocajului de peste 10 ani...Oricu, le-o scot prin nas cu procesele, si tot nu-i las eu sa faca ce vor cu pensia mea!

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Daca am scrie plangeri si petitii la toate institutiile statului ca Orizontul Rosu PCR sa fie scos din functia din MApN SI Casa de Pensii pentru abuz in serviciu cu consecinte grave asupra intereselor generale si inalta tradare fata de rezervisti, cat si pentru toate matraplazacurile din cariera de acolo, trimise cu sutele macar, nu cu miile, ca n-avem noi asa mari luptatori in fuste si cu sutiene peste cocosei, si ar fi azvarlit de acolo, ca pe o masea stricata ar mai fi ce ar mai fi, dar si o lectie pentru toti mafiotii de acolo, gulerati si impodobiti cu manecute albe de șmenari!

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Leon spunea...

"Marcel Ciolacu, preşedintele interimar al PSD, afirmă că social-democraţii nu sprijină propunerile celorlalte partide de abrogare a unor pensii speciale, proiecte care se referă la un număr mic de asemenea venituri şi care ignoră grosul: pensiile magistraţilor şi cele ale militarilor. În schimb, PSD susţine impozitarea masivă a pensiilor acordate pe alte principii în afară de contributivitate.

Ciolacu a precizat duminică seara, la B1 TV, că proiectele de lege care se referă la desfiinţarea pensiilor speciale au puţine şanse să reziste controlului de constituţionalitate şi eventualelor procese în instanţele civile. Astfel, PSD propune stabilirea unui prag maxim, la nivelul salariului preşedintelui. Toate pensiile care depăşesc acest nivel să fie impozitate. În acest fel, măsura nu ar presupune adoptarea de noi legi sau abrogarea unor legi, nefiind nici dubii în privinţa constituţionalităţii. Liderul PSD a mai precizat că inclusiv în sondajele comandate de PSD peste 80% dintre respondenţi se declară deranjaţi de pensiile speciale."

Leon spunea...


"Ideea impozitării pensiilor care depăşesc nivelul salariului preşedintelui a fost susţinută zilele trecute de Gelu Diaconu, fost preşedinte al ANAF în perioada guvernelor Ponta, care la rândul său se referea la o idee a UDMR.

"În debandada de astăzi este imposibilă o corecție unitară și cât de cât echitabilă a pensiilor speciale. Astfel încât susțin inițiativa UDMR de stabilire a unui plafon maxim al pensiilor speciale la nivelul salariului public net cel mai mare, adică cel primit de președintele țării Peste acest nivel, pensiile să fie impozitate drastic. Mai mult, propun o impozitare cu 90% a tuturor veniturilor din salarii plătite din bani publici care depășesc acel plafon. Salariul net al președintelui ajunge spre 15.000 lei net/lună! Este arhisuficient și pt o pensie și pt un salariu plătite din bani publici", scria Gelu Diaconu pe Facebook."

Negritoiu spunea...

C.F.Ifrim,
Ai vazut vreun sindicat care sa ia pozitie in favoarea pensionarilor militari?
De unde 2000000 de voturi?Vrem sa ne sprijine familiile si prietenii in conditiile in care nu exista colaborare intre noi.Numai mistocareala si jigniri .Ati vazut la alta categorie profesionala atata raca intre pensionari? S-au unit si si-au rezolvat problemele.
Credeti ca liderii politici nu urmaresc cu atentie vanzoleala din randul rezervistilor? O cunosc, o controleaza si dirijeaza prin metode specifice inclusiv prin agenti de influenta. Ne arunca tot felul de teme(contributivitate,la functii si grade egale-pensii egal,comisii si comitete de lucru pe langa...) dar nu iau nicio masura concreta.
Petitii? Ce sorti de rezolvare au in conditiile in care la contestatii s-a raspuns la misto.
Ati vazut ce s-a intamplat in Franta cand guvernantii au incercat sa umble la sistemul actual de pensii? Dar acolo exista sindicalisti adevarati care stiu sa-si apere interesele.Noi ce avem:sefi de sindicate care au devenit ministri drept multumire pentru activitatea depusa in sprijinul.....guvernului.Exemple: M.Sarbu,Mitrea,Pop.

Iulian Mareș spunea...

T3,
Si-ti mai zic ceva...toate atelierele unde se executau RC/RM, unde ekivalentii tai lucrau la TC, TAB, MST, Au aveau AC cu invertor, automate pt cafea si muzica in surdina, plus program de gravida!
Ar fi cazul sa termini cu etalarile infantile!
Eu pun punct aci!

Leon spunea...

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/ciolos-pensiile-speciale-ale-parlamentarilor-si-primarilor-trebuie-eliminate-altele-pot-fi-impozitate-se-poate-angaja-raspunderea-1232242&ved=2ahUKEwivgMjQubnmAhXN8qQKHZxECxUQFjABegQIBxAB&usg=AOvVaw0EgFUto8nhXyOrB2kgGiyX&cshid=1576474770506

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Tehnocrat, dar ai vazut purpuriul aprins ce masca de bolsevic inlemnita are, cu priviri taioase de securist in misiune de gineală, trasaturi rigide, ca de de macara pentru ridicat elemente grele de prefabricate de beton? Ăsta n-a zambit nici la țâță cand era bebeloi, nici la fulfă, cand a a dat cu ochii si bornăul de ea la batranete, caci nu-l vad ca si-ar fi pierdut virginitatea pana la fro pașpatru de ani! Asa arata cicatelea un meletar marțafoi, țobolan clocar de birou, si daca-i dai o amanta sa se simta si el bine, te da in gat la Secu, singurul lucru ,,bun'' invatat si practicat in comunism...

CEZAR spunea...

Asteptam ziua de ..MARTI..!!
Oamenii fara umbra au cam ramas fara ...aer....!!

CEZAR spunea...

REVIN:
SA CEREM - MACAR CEI DE PE BLOG...ca Big-"Litlle M " si m-Alul SA-SI LUMINEZE FATA si SA-SI DESCHIDA PAGINA DE FB !!!
E PACAT CA ASEMENEA VALORI SA NU FIE BAGATE IN SEAMA....sic...!!

CEZAR spunea...

AICI MOTANELUL KKCIOS recte TEHNOCRAT..NE DEMONSTRA CUM AR TREBUI SA AJUNGA EL LA 16.214,50 lei pe L- 223
IA ORDONAT m-ALUL SA STEARGA DRAKULUI.....

tehnocrat
duminică, decembrie 15, 2019
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Răspundeți

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
CEZAR spunea...

UN EXEMPLU DE IPOCRIT CARE DA PE GOARNA !!!

M
duminică, decembrie 15, 2019
@Tehnocrat 👍


Eu nu văd posibilă utopia cu pensii egale pe grade, funcții, vechime, loc de muncă, condiții, etc. Sunt prea multe variabile! În plus la o egalizare devine interesantă contributivitatea și atunci un număr important de rezerviști ar cere asta.
O pensie minimă pentru fiecare grad este mai viabilă.

CEZAR spunea...

ALL ,
BAAAAAAAAAAAA....PENSIA NONCONTRIBUTIVA NU ARE NICI-O LEGATURA DE CAUZALITATE CU CATE GAURI IN BETON DADEA UNUL SAU ALTUL IN ACTIVITATE CAND ERA ..ZMEUL ZMEILOR..
POATE SA FIE LEGATA EVENTUAL DE GRAD SI VECHIME.....!!!!
HOTARATI-VA ! ORI CONTRIBUTIVITATE....ORI POMANA GUVERNULUI....!!

Iulian Mareș spunea...

Și eu sunt deranjat de pensiile speciale, de politica avută de PSD în raport cu acestea, de gGuvernul ROU fost și actual, de Președinte, de CCR, de justiție și de "C, Ice și T3"! 👍😂🤣😜

*Cu regret și corectitudine, domnule Ciolacul, PSD trebuia să să a justiție socială când era pe capră vizitiului și ținea, dacă ținea, hățurile armăsarilor!

Iulian Mareș spunea...

M,
se mai întâmplă. Important este să-și revină, cu atât mai mult cu cât a fi th de aviație nu este egal cu a fi pilot, oricâte hârtii ai semna pt darea la zbor!
Și eu semnam se subunitatea este pregătită pt serviciul de pază, cu muniție de război, însă nu-mi puneam pene la căciulă! Și băgau garda câte 1-2 luni neîntrerupt, cu rotații de 24 ore! Și era 30 de oameni nu 2-3 tone de fiare!
Asta este...fiecare am făcut câte ceva la vremea noastră!

*Exemplele alese sunt minore, pt a nu forță neuronii!

Iulian Mareș spunea...

Ba are...pt că solda era compusă din elemente definitorii. Dai doar gauri in asfalt primește punctaj ciuruit...

Iulian Mareș spunea...

Ești cu capul? FB este plin de conturi false!
Fă o solicitare la LM, Bălcescu, UNAP, C3A, smft și SMAp, nu este mai sigur?
Sau nu ai auzit de instituțiile astea?

Iulian Mareș spunea...

Omul șterge ce vrea! Ești Admin?

CEZAR spunea...

erata.
I-A...

Iulian Mareș spunea...

Încep să cred că nu mai au Xanax sau nu-și mai face efectul la tine!

Huhu Rezea spunea...

Mai toți politicienii și ziariștii agățați acel stat profund arunca tot mai des fake news-ul că eliminarea pensiilor speciale ar fi neconstituțională.
Pe blog sunt comentate câteva decizii ale CCR conform cărora partea necontributiva a pensiilor de serviciu nu este un drept câștigat cu un adaos pe care statul îl plătește în limita posibilităților financiare.
Și pe Gorghiu am vazut-o susținând același fake news pe fb.

Leon spunea...

In aceste zile, PSD trebuie sa ia o decizie cu privire la impozitarea pensiilor de serviciu, deoarece are in Comisia de Buget din CD doua proiecte, unul al lui Liviu Pop, cu impozitarea cu 90% pentru ce depaseste 10.000 de lei- Pl x nr.449/2019- si al doilea al lui Teodorovici, cu Taxarea suplimentara de 30% si 50% pentru sumele peste 7.000 /10.000 lei-Pl x nr.396/2019- ambele proiecte sunt in asteptarea Raportului si cu sanse mari de adoptare la una din variante, deoarece majoritatea deputatilor doresc acest lucru: PSD, UDMR, PRO, Plus, etc...!

Trofin spunea...

Simplu si corect !

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Fratilor, m-au zdroghit facturili! Imi vini sa-mi iau lumea-n cap, dar undi dalacul?!

Leon spunea...

Dumitru Coarna, dupa discutia telefonica cu Ludovic Orban:
".... În ceea ce privește regimul juridic al pensiilor militare de stat, președintele FSNPPC/SNPPC i-a solicitat premierului (asemenea deputaților, săptămâna trecută) menținerea polițiștilor în cadrul de aplicare al Legii nr. 223/2015 – și a primit asigurări în acest asens –, aducând în atenție riscurile profesionale, importanța socială a serviciului public prestat, incompatibilitățile și restricțiile stabilite prin lege, dar și alte argumente, care țin de integritatea și stabilitatea Sistemului din care facem parte.

Menționăm că cele două proiecte legislative care vizează, între altele, și pensiile militare (Pl-x nr. 166/2018 și Pl-x nr. 292/2019), au fost repuse pe ordinea de zi a Comisiei pentru Muncă din Camera Deputaților pentru mâine, 17 decembrie, deși săptămâna trecuta fuseseră amânate pentru februarie 2020, dar ne exprimăm convingerea, pe baza discuțiilor cu mai mulți factori decidenți și a analizelor făcute, că rațiunea și echilibrul vor prima, iar regimul pensiilor militare de stat nu va fi modificat în sensul aberațiilor juridice vehiculate în ultima vreme.

BIROUL EXECUTIV CENTRAL

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
liceu militar Mitica Tocilarul spunea...

Caesar nu te lua de M-alu Borcea.Ce te faci cu un prost luat de la Borcea si adus in Bucuresti.

Leon spunea...

https://m.jurnalul.antena3.ro/bani-afaceri/economia/pensiile-de-lux-ale-magistratilor-s-au-cat-patru-normale-830301.html

Stelian P. spunea...

Aprob pozitiv !
Nu sariti cu gramatica. Glumesc (pentru cei care nu au simtul umorului).

spiritul lui Haret spunea...

Asa se intampla cand un prost de la Borcea e facut bucurestean.Ghici cine e individul.castigatorului ii ofer un vin de mure.

CEZAR spunea...

CA SA STIM CUM DANSAM !!(de aia majoritatea celor care combat sunt militieni si vorbesc in numele Armatei )

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2555611558029808&set=gm.811506715962360&type=3&eid=ARCM9CznRto3_JHn_0gddhanojlEVRaBSr9aiDFT7NdC9rO47Tnp33camkMsyOuBU-HGhohMpOX1oFGU

gigi 2 spunea...

Contributivitate cel mai corect

CEZAR spunea...

WHAT....????

Huhu Rezea spunea...

#M
Vezi că îți crește nasul!
Pe cine crezi că pacalești cu acel punctaj de 140?

Iulian Mareș spunea...

Ia zi ne e, ce facturi de piei de cloșcă ai, că și eu am platit azi de m-am spetit?..
Cred că știi că dl. Cîțu ți le va reduce enorm începând cu ianuarie 2020? Numai robot a scăzut groaznic: de la 2,68 in noiembrie la 3,12 azi!
Ai dracu pesedeii ăștia roșii umblă la butoane!
Domn' Iohanu cat pieliiplatiti facturilor la Cotroceni a, primăverii și cele 6 casutey?

Of, of, of!...cum va mai puteți descurca, căci uite, săracu Corneliunsson a dat de capătul luminii și-i tot beznă!
Eu cred că dl. Orban curbează lumina țării! Al dreaku el de românaș smeker!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Leon, multumim! Prompt, ca intodeauna, si la obiect cu informatiile! Deie Domnul sa ne fie cu folos!

Iulian Mareș spunea...

Da, marile adevăruri sunt pe site-urile de agățat tute, care cerșesc atenție!
Lumina lumii.

*Asa-i că te deranjează pensia aia de subofițer? Nici nu mă miră....

Leon spunea...

http://m.ziare.com/pensii/conducerea-psd-a-decis-ca-partidul-sa-voteze-orice-propunere-de-abrogare-a-pensiilor-speciale-1589873

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Iulian, ehei, noroc ca mi-au sarit neamurile in ajutor, ca nu puteam plati la zi facturile. S-au scumpit gazul, curentul, apa, si aici totul e la paușal, iar pensia e aceeasi din 2010. Total intretinere si chirie 1.080 lei, pensia 1078 lei, deci cu 2 lei mai mult ca pensia! Bai, clocarilor, voi mai cititi pe aici despre durerile ce le-ati produs rezervistilor cu actiunile voastre mafiote? Ce mai clociti in cloaca voastra sa ma zdrobiti definitiv? Ai? Asta e blestemul meu si ma rog la Dumnezeu sa ajungeti si voi ca mine, guleratilor, nici mai bine, si nici mai rau, doar si numai ca mine, sa dea Dumnezeu! Sa traiti de doua ori mai mult ca mine, dar exact in situatia mea si cu aceleasi boli, nu mai mult!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Civil, s-a descurcat Coarna sa ramana politistii, in continuare, pe Lg. 223/2015. Deci acele porcarii amintite se vor inmulti si vor prospera la pensiile lor. Pe strada, la pariu, nu gasesti un politist nici daca ti-ar lua garleaja talharii si de o suta de ori, si asta de zeci de ani, de parca nici n-am avea politie si politisti. Stau aproape de Politia Onesti, e langa Piata, si ii vad cand ies de la sedinte puhoi, căcălău, ca frunza si iarba, dar nici de-al dracului nu vad unul prin Piata sau pe bulevarde, iar noaptea cand in parculetele din oras isi fac de cap drogatii si betivii cu mag-ri date la maxim, pe ragete de fiare, pocnitori si puscoace, desfrauri cu beuturi si boarfe rastignite in tufari, mizerii aruncate la discretie si nu poti dormi de ei, nici macar iarna pe ger, ca beutura ii tin incalziti, chiar ca atunci nu vezi picior de politist sau jândar, de te-ar jugani borfasii si pus crucificat, chiar si pe poarta Primariei! Si ma intreb: De ce mai cer porcoaie de parale la salarii, apoi la penzii? Si iar, ai?!

Geo spunea...

Multumim dl Leon pt informatii, pot fi vesti bune?

Gigi spunea...

@gigi 2 = omul cu contributivitatea!?

CEZAR spunea...

https://www.national.ro/dezvaluiri/politista-lui-blaga-pensie-de-130-de-milioane-la-42-de-ani-565121.html/?fbclid=IwAR1Zwxz1t9Hf-B5-SWpUkkhaxPOVlOM6GNit8FnLIZ_kIFtiwxDr4mQRkbw

Leon spunea...

Sa vedem ce se aproba maine in Comisia de munca, probabil ca PNL renunta la proiectul lor si va vota proiectul USR, si raman cu pensii de serviciu militarii si magistratii..!
Coarna l-a amenintat pe Orban ca pleaca 5.000 de politisti din sistem cu drept de pensie si asta l-a convins.
Vedeti ce inseamna un sindicat puternic condus de un lider bine pregatit ?

Gigi spunea...

@M
140?Ai plecat direct de la colonel cu solda încă de când ai intrat în sistem?Vezi ca vede "omul cu contributivitatea si cade de pe scaun!😀

Gigi spunea...

Guv.vrea să scoată plafonarea la consumul de gaze și curent de la anul,să vezi atunci facturi!
Ne da unul aseară exemplu pe cei din UE că au preț mare față de noi,38% față de noi 19%.Dar a uitat să spună ce salarii/pensii au ăia față de noi.
A drekului pielea pe ei,preturi ca la ei,salarii ca la noi!?

Gigi spunea...

Cum să-i vezi când 70% stau prin birouri?

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mancaruri Gustoase spunea...

azi asa...maine altfel...da=ti copilul la Liceul Militar...si ureaza=i succes in viata...ha ha ha ...

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Gigi spunea...

Nu!Pe timpul d.lui era miliție,nu poliție!

Iulian Mareș spunea...

M,
Dacă.... 😜👮😜

Vnvncl spunea...

12.12.2019 - Un început de bun augur: Raportul de respingere, în Camera Deputaților, a OUG nr. 59/2017 a fost transmis Biroului Permanent (în completarea informărilor noastre pe același subiect din 10 dec. 2019)
12.12.2019 - Un început de bun augur: Raportul de respingere, în Camera Deputaților, a OUG nr. 59/2017 a fost transmis Biroului Permanent (în completarea informărilor noastre pe același subiect din 10 dec. 2019)

În cursul zilei de ieri, 11 decembrie, președintele Comisiei pentru Muncă a Camerei Deputaților (comisie de raport), deputatul Adrian Solomon, a trimis Biroului Permanent al Camerei solicitarea de respingere, la votul plenului, a PL-x nr. 310/2017 – proiectul legii de aprobare a OUG nr. 59/2017, care a fost dezbătut cu o zi înainte. Prezent la aceste dezbateri, președintele FSNPPC/SNPPC, Dumitru Coarnă, vicepreședinte al Biroului Național al Confederației Sindicale Cartel ALFA, a luat cuvântul, solicitând RESPINGEREA proiectului (amendament însușit de către Comisie). Dacă plenul va da vot final favorabil (miercuri, 18 dec.2019), după promulgarea și publicarea legii în Monitorul Oficial, se va reveni la modul de calcul al cuantumului pensiei militare de stat reglementat prin Legea 223/2015, modificată prin art. 40 din OUG 57/2015, respectiv raportarea acestuia se va face la salariul brut, și nu la net.

Reamintim că, în aceeași zi, 10 decembrie, au mai fost discutate în Comisie încă două inițiative, care aveau în vedere, între altele, eliminarea ,,pensiilor speciale” și scoaterea funcționarilor publici cu statut special din corpul Legii 223/2015 (eliminarea pensiilor militare de stat pentru polițiștii din MAI și din Ministerul Justiției – A.N.P.). Comisia a stabilit că va relua dezbaterile pe cele două proiecte în februarie 2020.

Referitor la aceste proiecte, care aduc atingere intereselor și drepturilor noastre legitime, președintele SNPPC a invocat riscurile profesionale, importanța socială și permanența serviciului public prestat de polițiști, incompatibilitățile și restricțiile stabilite prin lege, experiența celor din generațiile anterioare anului 2002, aflați acum în pragul pensionării, care au fost militari înaintea adoptării Statutului polițistului (devenind forțat, prin efectul legii, funcționari publici cu statut special), calitatea de militar în rezervă, după pensionare, dar și alte argumente, care țin de integritatea și stabilitatea Sistemului de Apărare, Ordine Publică și Siguranță Națională, de calitatea României de stat membru NATO și UE etc.

Iulian Mareș spunea...

Ce, era greu să faci și tu pe polițista?
Rujat, Makita, pensat, ciorapi cu adeziv, kiloti minusculi...te descurcai tu, ca și altădată! 👮👩‍🦰💃🤰👩‍✈️👯🤰

Iulian Mareș spunea...

Gigi,
Se știe cine-i gigi2, un veki postav, dar sub alt nume!

radud spunea...

Toate pensiile militare de stat vor fi indexate cu 4.6 %, începând cu 1 ianuarie 2020, așa cum sunt prevederile legale, sumele aferente acestei indexări fiind prevăzute în proiectul de buget al MApN pentru anul 2020.
Casa de pensii sectorială a MApN a luat toate măsurile necesare pentru aplicarea acestei indexări începând cu luna ianuarie a anului viitor”, a transmis MApN.

calin spunea...

https://www.national.ro/news/salarii-de-1-500-de-euro-pentru-politisti-675952.html/

Liviu PO spunea...

Si astfel au ajuns agentii de circulatie sa aiba pensie mai mare decat pilotii de vanatoare cu vechime completa (liceu militar si pensionat la 52 de ani),pentru ca poate nu stiati ,dar si agentii de circulatie au conditii speciale de munca...

Huhu Rezea spunea...

@M
E dificil că sa ai un punctaj mediu de aproape 5 procente timp de 30 ani prin împărțirea soldei brute la salariul mediu pe economie.

Leon spunea...

Si Ordonantele de urgenta, cu raport de respingere pot fi retrimise la comisii pentru un raport suplimentar.
Un exemplu recent: Pl x nr.812/2015, pentru aprobarea OUG.nr.13/2015, dupa 4 ani a ajuns la promulgare, avand un raport suplimentar de respingete a acestei Ordonante.
Deci si pentru OuG 59 raman in picioare cele doua variante.

Leo spunea...

La mine în cartier sunt coarne de ren la ofertă , semn că Rudolf a trecut pe aici.

Leon spunea...

Desi Biroul permanent a primit raportul de respingere a OuG.59/2017, nu l-a programat in sedinta de plen de miercuri !
Initial era sedinta de plen si pentru maine, dar au anulat-o.
Deci OuG 59 ramane in vigoare in continuare..!

Iulian Mareș spunea...

Dacă ți le pui bea și un ceai ayahuasca!

Dorel 66 spunea...

Casa sectorială de pensii a MAI a emis un comunicat prin care arată că va indexa începând cu 1 ian.2020 toate pensiile de serviciu cu 4,6% aflate în plata la 31 dec.2019 precum și celor cuvenite in luna dec.2019.

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Supozitoare sau biberoane liberale, cu văleleu si of, Rudolf, pentru mestecare si ingerare, orale!

Unknown spunea...

Până acum, toate vocile liberale dezinformau opinia publică spunând că polițiștii ies la 40 de ani. Probabil că la următoarele declarații publice or să spună că polițiștii se pensionează la 30 de ani și au o pensie de peste 15.000 de lei.

Iulian Mareș spunea...

Afirmativ!
*Sistemul a permis ca unele salarii, in regii Autonome de Stat, sa fie peste cel al Presedintelui, ceea ce este incorect! Idem ROMATSA, indiferent de unde vin banii (EUROCONTROL), care nu si-a adus spatiul aerian de acasa, ci este al ROU!

Iulian Mareș spunea...

Asa ti se intampla cand de prost ca noaptea polara cand esti "Pe Blogger din decembrie 2019"! Cont fals!
Nu ai carte si nici minte! Si ma bucur!

Dan spunea...

Televiziunile (si presa) au manipulat populatia inainte de 89... azi o fac de 10 ori mai rau.

Iulian Mareș spunea...

Pe Blogger din decembrie 2019. stim cine esti si cat poti GP!

Dan spunea...

Adevarul este ca au salariile cu 25% mai mari decat armata, asta e cert. Bravo lor... au sindicate care se zbat pentru ei. La ei sporurile se dau la toata lumea nu numai la cei ce îndeplinesc conditiile de obtinere a acestora.

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

daca se aproba propunerile de eliminare a pensiilor de serviciu azi ce urmeaza? trebuia abrogata legea 223?

IulianC spunea...

Ceva noutăți cu ce ne mai pregătesc drăgălașii de politicieni astăzi?

Leon spunea...

Comisia de Munca va intocmi un Raport Favorabil pentru Eliminarea tuturor pensiilor de serviciu, mai putin pentru Militari, Politisti si Politisti de Penitenciar.
Maine in plen se va vota acest Raport (Realitatea +, orele 16.50)