Un produs Blogger.

marți, mai 05, 2020

Incursiune informativă în tenebrele trecutului antiromânesc al premierului Victor Orban

58 comments



duminică, 3 mai 2020


Scrisoare deschisa premierului Ungariei



CATE DEGETE ARE “MANUSA” DVS, DOMNULE VIKTOR ORBAN?
-Scrisoare deschisa premierului Ungariei-


Motto: “A pretinde ca in Romania se desfasoara o revolutie ROMANA,
declansata de un ungur, Laszlo Tokes, e ca si cum ai spune ca elefantii zboara,
dand din urechi, din floare in floare si le polenizeaza!”.
(Cpt. Mircea Dogaru, 22 decembrie 1989, orele 20:00, pe DN1,
intre Otopeni si Bucuresti. Declaratie facuta in fata “Jurnalistilor fara front
Domnule premier Viktor Orban,

Recunoscandu-va calitatile reale, dovedite in promovarea intereselor poporului ungar, oricat de strambe si de utopice ar fi acestea, nu pot sa nu remarc ipocrizia falsei pozitii conciliatorist-diplomatice, adoptata de dvs. in fata recentei pozitii, poate nefericita, poate premeditata, avuta de Presedintele Romaniei, in cazul, electoral construit al Proiectului Legislativ de Autonomie Teritoriala “Secuiasca”, proiect devenit un fel de Hopa-Mitica al politicii dvs. si a UDMR. Si nu pot sa nu raspund amenintarii voalate care transpare din afrimatia dvs. ca “Daca vom fi nevoiti, vom ridica manusa aruncata”! O fac tot “diplomatic”, apeland la un set de intrebari nascute din “suspiciunea rezonabila” ca, atunci cand ati fost selectat din cortul mamei dvs. si transformat in “hungarus pur”, ati primit si un altfel de instructaj, pe linia New Age, in scopul manipularii si impingerii spre dezastru a poporului frate ungar. In treacat fie spus, pentru mine ca istoric, permanenta jonglerie de la 1871, cand s-a dat ordinul construirii unei “natiuni omogene” (din unguri si deznationalizati ai tuturor etniilor) cu termenii “ungur”, “maghiar”, “secui” si “ceangau” nu tine! Asadar…

Domnule premier,
Va mai amintiti cand v-ati dus, acum 31 ani, insotit de ciracii dvs., ajunsi, astazi, unul Presedintele Ungariei, altul al Parlamentului, al treilea Primarul Budapestei (de domnul doctor nu va reamintesc pentru ca a dezertat cand a vazut ce enormitati debitati si faceti), in Cehoslovacia, sa impulsionati si acolo “revolutia”, adica secesiunea teritoriilor locuite de minoritatea ocupanta ungureasca? Numai ca cehii au optat, spre deosebire de serviciile romanesti, pentru o “revolutie de catifea”, drept care ati uitat ce ati patit din partea lor, in special a cehilor pe care dementii New Age i-au botezat “popor slovac”, atunci cand v-ati aplecat sa “ridicati manusa”? Ca pana la Budapesta, unde ati intemeiat din ordin FIDESZ, nu v-ati oprit?

Domnule premier,
Slovacia ca Slovacia, ca a fost botezata candva “Ungaria Superioara”… dar cu Romania ce-ati avut? Puteti sa spuneti, astazi, de Ziua Mondiala a Libertatii Presei cu sinceritate, daca si in ce masura ati fost implicat in pregatirea, fie si ideologica a cetatenilor romani proveniti din familii mixte (romano-unguresti sau romano-sasesti, pentru ca trebuiau sa lanseze lozinci in romaneste) de KEOD in cele 12 tabere din Ungaria, in vederea “revolutiei spontane” din Romania? In instruirea lor ca luptatori de elita in poligonul “din cotul Dunarii” sau pe macheta Transilvaniei de la Debretin? Pentru care macheta, armata dvs. si-a pierdut in 1997 seful Marelui Stat Major, in functie de 2 decenii, fiindca n-a raportat interpelarea pe aceasta tema a omologului sau roman, gl. Dumitru Cioflina. Cat despre citatul cu “cotul Dunarii”,
acesta provine din declaratia unuia dintre cei 9 teroristi arestati si condamnati pe viata de tribunalele militare romanesti si pentru eliberarea carora au behait si au facut liste de sustinere 2 ani, damele “civice” ale post-revolutiei romane”! Chiar credeti ca li s-a pierdut urma la Aiud sau in arhiva SIPA, inchisa si “epurata” de Monica Macovei si ciracii ei?


Domnule premier,
Ati tinut cumva si dvs. in 1990, discursuri patriotice pentru “eroii cazuti in revolutia din Romania” in fata unitatii speciale din Seghedin, la ridicarea placii comemorative? Ati colaborat atunci cu Rudas Erno si, ulterior in denigrarea Romaniei, cu Lazlo Tokes care cere astazi “demisia fara intarziere a presedintelui Iohannis”? Ati colaborat cu Eva Maria Barki de la Viena si cu Raffay Erno, KGB-istul transfug din Ardeal si erijat in Goebbels-ul lui Lazos Fur, ministrul care a lansat formula “Cine detine pamantul, are Ardealul”? Cum ati implicat FIDESZ in actiunea, declansata de Lazlo Tokes cu sprijinul unei banci budapestane si a doua banci vieneze, de achizitionare “pe nimic” sau de “recuperare” prin fals si uz de fals a sute de proprietati in centrul si vestul Romaniei? Dar in “rebeliunea” de la Targu Mures, extern pregatita si soldata cu mutilarea televizat-programata a “ungurului” Mihaila Cofariu? Cati din cei 7.000 de luptatori unguri intrati in Romania atunci cu pasapoarte false, alaturi de diversionisti germani, austrieci, rusi etc. au fost oamenii dvs.?

Domnule premier,
Este adevarat ca vi se datoreaza succesul crearii “culoarului” de proprietati pe linia Odorhei-Seghedin pe care, cu stiinta unor scelertati lideri ai Romaniei basiste, intentionati sa faceti trei autostrazi care sa lege “Erdely” adica asa-zisul “Tinut Secuiesc Independent” intr-o Transilvanie autonoma, de Ungaria? Ati uitat ca harta respectiva a fost distribuita, alaturi de harta Ungariei celor 64 de comitate si de brelocuri bilingve, glorificand “poporul ardelean” si “statul bilingv Transilvania” la congresul secret de la Cluj (fost Clusium, azi Cluj-Napoca) al celor 32 de fragmente etnice europene din toamna lui 2003? O diversiune, bineinteles, care sa atraga atentia prostilor nostri si pe fondul careia s-a lucrat magistral! Cu ce si cu cat ati contribuit, in acele zile, la inventarea, pornind de la 498 cetateni romani declarati, la recensamant, “secui”, pe linia KGB-ista a “natiunii putin numeroase, gagauze” a “Natiunii Secuiesti” si a Consiliului National Secuiesc? Cat ati investit si investiti in tradatorii romani proveniti din familii mixte, sa lupte in traditia New Age manista pentru un “Ardeal independent” sub lozinca “Inalta doamne Carpatii cat Himalaya”? Cu cat le intretineti si astazi iluzia ca trebuie sa uite sangele propriilor inaintasi sacrificati pentru Marea Unire a Romanilor si sa se separe ei, Marius Chicos Rostoganii, de “Miticii” de la Bucuresti? Cu cati bani si cu ce promisiuni au fost mituite loazele noastre sa va sustina actiunile anti-romanesti de inventare a unor inexistente proprietati ale bisericii catolice (cladiri si terenuri) si cat au primit magistratii nostri tradatori sa dea statut juridic aberatiei numita “Starea romano-catolica”? O aberatie lingvistica de tipul “Bazinului Carpatic” (furat hidrografiei si operat prin stergerea cu guma de pe harti a Carpatilor Occidentali, ca sa rezulte o ciuperca nucleara botezata “Ungaria Sf. Stefan”) sau de tipul noului proiect sterpelit astazi de dvs. domeniului protejarii mediului si pe care l-ati intitulat “Zone Nationale Protejate”? O inventie pentru care ati comandat in Romania 1.000.000 de semnaturi si pe care vreti sa o bagati in foarte scurt timp pe gatul Comisei Europene!

58 de comentarii:

M spunea...

Doar mă întreb : Viktor Orban e de vină sau noi că nu avem și noi un "Viktor Orban"?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Prea multa atentie se acorda acestui gunoi liberal, vânăt in cerul gurii, incompetent si bahic!

Huhu Rezea spunea...

E vorba de Vicor de Buda(distantare sociala) Pesta , nu de Covidul!

Viorel spunea...

Domnule M, nu ne trebuie un Viktor Orban al Ungariei ci un Mircea cel Bătrân care, atunci când Viktor Orban vine în România în calitate oficială (să cumpere ceva pământ), Mircea îl așteaptă la graniță și îi rostește versuri din Scrisoarea a III-a (fără să credem că se înjosește considerândul ca pe Baiazid un mare războinic, cuceritor, ci ca pe un vasal (doar am cucerit Budapesta, nu ?) luat la mișto ce sosește călare din munții Urali sau stepele euroasiatice, de unde se trage ca neam, nicidecum din Ardealul românesc / Transilvania-țara de dincolo de pădure).
Dacă vine pe furiș cum mai face uneori fără a anunța autoritățile române, atunci îl așteaptă Vlad Țepeș și considerându-l iscoadă ungurească (,) care vine să șterpelească ceva, îl trage în țeapă.
Iar Ștefan cel Mare ar trebui să ia măsuri împotriva trădătorilor de neam și țară.
“Cu două zile inainte de a muri, Ştefan cel Mare a dat ordin ca boierii ce nu sunt de acord cu înscăunarea fiului său Bogdan să fie omorâţi. Domnitorul moldovean a evitat astfel un război civil între susţinătorii lui Bogdan şi cei ai lui Petru Rareş”.
Un fel de Guvernul meu, prim ministrul meu, dar pe cine oare, pe Orban, pe Cîțu, pe Rareș ?
„Astfeliu impedecâ Stefan, chiar in ajunul morţei sale, să se pună desbinare intre boierii, care indată ce simţise că mîna de fier ce-i stăpînise atîta timp era să se ridice de pe ei, inăltase iarăşi capul spre intrigi şi impărechieri. Prin această judecată şi execuţiune grabnită, Stefan păstrâ tronul pentru acel moştenitor, pe care il credea vrednic”, a arătat Alexandru Xenopol.
Vedeți, exact puterea și opoziția din ultimii 30 de ani. Cine spune că istoria nu se întoarce.

daniel spunea...

dogaru mircea?.......Hhhhhmmmmm

Iulian Mareș spunea...

M,
"realizați în ce situatie ne aflăm ne dau lectii de patriotism niste nenorociți niste trădători ordinari care au votat un neamt luteran ca reprezentant al poporului român ortodox.Apoi neamțul luteran care a pus sef al serviciului secret un sorosist cu 4 etnii fără religie, deci asta veghează securitatea României,adăugând acelasi neamt luteran si un prim ministru ungur de religie unitarian.Si neamțul asta care a pus Romania la cheremul Germaniei și Austriei adica cele 40 de județe romanesti toate, vine acum sa se dea mare nationalist roman pentru ca vezi doamne s-ar vinde 2 județe. Reamintesc cretinilor ca imperiul se numea Austro Ungaria si era condus de nemti, romanii erau considerati națiune tolerată si nu aveau drepturi. Deci un război germano maghiar se duce pe teritoriul României cu români cretini si imbecilizati pe post de trepadusi. A existat un precedent in 1848, monumentul generalilor maghiari sta mărturie, la fel si disputa între Kossuth si Avram Iancu. Dar ce sa ceri cretinilor imbecili votanți ai gauleiterului neamt."

Iulian Mareș spunea...

Tupeu de femeie nevorbita! Daca o dezbraci de tupeu nici nu o vezi, ca pe Omul Invizibil!


"Mesajul transmis de Laura Codruța Kovesi, după ce CEDO a decis că demiterea sa de la șefia DNA a fost una abuzivă.
"Sper ca această hotărâre să reprezinte o reparație simbolică pentru magistraţii hărțuiţi în ultimii ani. Sper ca această decizie să dea curaj magistraţilor români", a transmis Laura Codruța Kovesi, într-un mesaj pentru magistraţi, în care aminteşte de "campania de intimidare a sistemului judiciar" şi de "încercarea de descurajare a luptei împotriva corupţiei".

"Este un mesaj politic"

"Profesionistul desăvârşit, consacrat de UE ca înalt magistrat a dat, acum, un mesaj politic. Ce să se simtă încurajaţi magistraţii? Cine respectă legea nu are nevoie de încurajări. Cine nu o respectă şi s-a ascuns multă vreme sub poalele sistemului trebuie să se simtă acum încurajați pentru abuzuri? În România, ne place sau nu, sunt mii de persoane abuzate, cu pierderi uriaşe pentru economia ţării, care au intrat în malaxorul pseudo-justiției al unor magistraţi şi care au avut mari probleme, că nu degeaba opoziţia faţă de SIJ a atins luna şi se îndreaptă către ieşirea din sistemul solar".

BONIFATIE spunea...

I. LA SUBIECT
Îmi place geografia, îmi place harta, cu amendamentul că de la noi parcă lipsește ceva, pe ici pe colo, prin punctele esențiale. Dogaru este un istoric-patriot. Mai avem și istorici...
II. D-le M.!
Până și insuportabilul Zegrean de prin anii 2010 trebuie reevaluat, vorba lui băse. A spus răspicat, ieri, la insistența unui moderator de la un post tv: „decizia CEDO este politică”, adică a fost dată și pe repede înainte pentru o persoană care nu a fost parte în judecarea conflictului juridic de către CCR.

M spunea...

@Viorel & Iulian Mareș

Ce am vrut să spun e că am avea nevoie de un om politic tot atât de înverșunat în a apăra interesele românești cât este Viktor Orban în a le apăra pe cele maghiare.

Ia gândiți-vă dacă înverșunarea lui Johannis cu Dragnia și Peeeseeeedeeeuuuu ar fi fost pentru a promova interesele adevărate ale romanilor!!!

O singură idee, simplă! Să copiem, literă cu literă legea maghiară care interzice susținerea din străinătate a ONG-urilor!!!! Adică nici Viktor Orban să nu mai poată trimite bani ONG-urilor din Harcov. Ce ziceți?

avianyc spunea...

Pentru multi ”patrioti de serviciu” este o povara citirea acestui articol ,articol care confirma afirmatiile mele facute la adresa premierului Orban si a clicii politice din Ardeal pe care o sustine si incurajeaza spre drumul ”otonomiei”.
Inca ”patriotii de serviciu” nu reusesc sa-si dea seama ca zmetia pe care le-a tras-o presedintele peste bot este binevenita ,precum binevenit este si articolul col Dogaru.
Poate se trezesc si citesc si ”patriotii de serviciu” acest material ca sa vorbeasca in cunostiinta de cauza despre trecerea tacita cu avize favorabile a proiectelor udmr in privinta oficializarii limbii maghiare in Ardeal si a”otonomiei” Tinutului Secuiesc.

Iulian Mareș spunea...

Unguri pictori...

https://daniel-roxin.ro/index.php/2020/05/06/un-pictor-maghiar-din-secolul-al-xix-lea-pune-in-evidenta-continuitatea-dacica-in-transilvania-printr-o-pictura-vezi-dovada/

Gigi spunea...

Noi,românii,avem în ADN o genă care ne facem rău singuri.Unii spun că datorită faptului că am fost subjugați de atâtea secole de toate liftele pământului,avem tendința de a fi mai slugarnici.Cu trădarea,asta e o altă poveste,mult mai gravă.Bine,fiecare popor au trădătorii lui,nu este ceva nou.Trădători au fost,sunt și vor fi,este treaba celor în drept să-i depisteze și să-i de-a pe mâna legii.
Ce am spus mai sus,am spus la modul general.
În ce privește modul de abordare a vecinilor noștri din vestul țării,a politicii lor de expansiune,nu este o noutate,de-a lungul istoriei lor,știm că au dus în permanență această luptă de ocupare a altor țări.Nu este cazul nostru să fi dus o astfel de luptă de ocupare.
Cozi de topor am avut,avem și vom mai avea. Dacă nu suntem atenți,s-ar putea ca visul expansioniștilor să devina realitate.Sunt mai agresivi ca oricând.Simt că se poate și nu e de mirare cu ce am avut în ultimii 30 de ani în politic.Semnale în acest sens au fost,dar nu au fost luate în seamă,au fost duse în derizoriu,iar banul fiind ochiul dracului,a primat în fața interesului național.Consecințele se văd și se vor vedea,dacă nu ne schimbăm,dacă nu se va ivi o mână de fier să ia frâiele puterii.Coruptia,nu numai că ucide,ci poate duce la pierderea de teritorii și a multora altor consecințe mult mai grave.
Că am distrus tot,o știm cu toții,inclusiv brațul înarmat instruit al țării.Am mai spus,ne cam merităm soarta!

Huhu Rezea spunea...

Tu vorovești... mă, honveduțule? De iresponsabili ca tine au nevoie și iredențiștii maghiari, adică de români care seamănă vrajbă între provinciile românești.

Huhu Rezea spunea...

Poate cineva să descifreze această infformație din scrisoarea istoricului Mircea Dogaru?

Cat despre citatul cu “cotul Dunarii”, acesta provine din declaratia unuia dintre cei 9 teroristi arestati si condamnati pe viata de tribunalele militare romanesti si pentru eliberarea carora au behait si au facut liste de sustinere 2 ani, damele “civice” ale post-revolutiei romane”! Chiar credeti ca li s-a pierdut urma la Aiud sau in arhiva SIPA, inchisa si “epurata” de Monica Macovei si ciracii ei?

Leon spunea...

Teorema verificata si in aceste zile:
Voturile pierdute de PNL in Ardeal, se recupereaza de la romanii din Basarabia ( "Nimic nu se pierde, totul se TRANSFERA ")..!

M spunea...

@Gigi

Ce mult îmi doresc să nu ai dreptate, camarade....

M spunea...

@BONIFATIE

Am urmărit și eu.
O tehnică de manipulare este aceea de a accepta lucrurile prea evidente pentru a putea apoi manipula în cele borderline. Zegrean cred că a primit mutarea în plic (nu îl cred în stare de subtilități).

Deconcertantă pentru mine e soluția CEDO. Atât de evident greșită că se bagă sub bancă și un student la drept. De ce să facă așa ceva? Cum nu îi bănuiesc de cretinism am trei explicații :
1. Au primit ordin,
2. Au vrut să arate că fac ce vor,
3. A fost o înțelegere cu partea română. Prin schimbarea intempestivă a reprezentantului României (un tip care își făcea treaba bine) cu o unealtă a lui Johannis mie mi-a dat un semnal clar. Păi tu pui un avocat de la PNL să apere o decizie luată pe vremea PSD? CE DRACU? SUNTEM COPII?

CEDO a dat deci o decizie care mulțumește ambele părți. Kovesi, la fel ca mulți alți infractori a câștigat, iar Johannis are un motiv de a ataca CCR în speranța de a schimba componența cu slugi obediente.

avianyc spunea...

Poate totusi inteleg si ”patriotii de serviciu” ...........ce inseamna primar patriot devotat urbei ........

https://actualdecluj.ro/exemplul-oradea/?fbclid=IwAR2PxvltqRc_L69mDwDKN06M6QoOozh5vcO_JiHprS2WB4E5z2IufNgpm_8

avianyc spunea...

Poate cele pierdute de psd din cate mai aveau pe aici, mai ales unde functioneaza ca unsă alianta psd-udmr .....

spiritul lui Haret spunea...

Nu va e rusine ma?Va dati patrioti dar daca luam din urma acest blog se afla ca atunci cand se punea problema sa fiti rechemati sub arme afirmati sus si tare ca va dati plecati.
Cine in scop electoral a mers la compromis cu UDMR-ul?Cine e vinovat ca oficiali ai Ungariei se plimba prin Romania ca la ei acasa?Asta nu mai vreti sa vedeti?
Ce are religia cu patriotismul?Ce are patriotismul cu faptul ca unul s-a nascut neamt sau altul ca provine dintr-o familie mixta?Daca neamtul si celalalt erau la PSD erau buni?Mai natarailor judecati faptele nu prin prisma apartenentei politice.Faceti-va ADN ca sa vedeti ce amestecatura sunteti.
Gresala guvernelor care s-au perindat a fost si este ca neglijeaza romanii din afara Romaniei adica aflati in Ungaria,Bulgaria,Serbia,Grecia.
Incurcate sunt caile domnului.Dogaru zice multe.Nu stiu ce stie Dogaru privind teroristii.Vizual am avut contact cu autoturisme inmatriculate in Uniunea Sovietica.



cjipa spunea...

Poate ne explică sau ne dă informații suplimentare dl Dogaru!

Stelian P. spunea...

Sa recapitulam:
- Avem 6.509.135 de nenorociti, tradatori ordinari,cretini si imbecilizati pe post de trepadusi, votanți ai gauleiterului neamt.
- 3.339.922 de romani adevarati, patrioti,nationalisti, etc.
Vai de noi !

avianyc spunea...

Teorema infirmată.
Ungurii nu votează partide romanesti.
In rest alocuțiunea președintelui chiar dacă pe un ton neelegant a fost bine primită.

Ein Stein spunea...

Sunt sanse de 99% ca pictorul "maghiar" de fapt sa fie roman, slovac, secui, sarb, ceh, ucrainian cu parinti sau bunici "maghiarizati". Si in tara lor, mandrul popor mongol mai se regaseste in proportie foarte mica populatia fiind in majoritate caucaziana provenind din maghiarizarile fortate asupra populatiilor cotropite prin viclesuguri. Aceleasi viclesuguri incearca sa le joace si in vremurile noastre sprijiniti de bandele de talhari care mai au in gura gustul unui imperiu si stau cu ochii zgaiti si pofticiosi la resursele naturale si sclavii ieftini. Talharii isi pun mari sperante in imbecili si tradatori, e singura lor sansa asa cum a fost de-a lungul istoriei. Politica "pasilor marunti" este evidenta, dor idiotii nu o sesizeaza. Vremurile sunt noi, naravurile sunt aceleasi. Saracia din zonele vizate e doar rodul tradarilor reprezentand asul de atu in mana bandelor de talhari, restul e doar vrajeala si zgomot.

Ein Stein spunea...

@avia
Asa e, poate inteleg si patriotii de serviciu care e problema reala, adica statul mafiot care trebuie restructurat, reprofesionalizat, iar primarul de la Oradea demonstreaza ca se poate.
Problema e alta, ce ne facem cu tradatorii de serviciu?

avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Leo spunea...

Cred că damele “civice” ale post-revolutiei romane”!” , sunt Ana Blandiana și Doina Cornea. Aș vrea să mă înșel că nu la ele se referea Mircică.

M spunea...

@Stelian P

Adica: "prosti dar multi". 😁

In rest: da, vai de noi!

Domnia ta poate sa spuna, cu mana pe inima, ca e multumit de divizarea, de ura si de mizeria adusa in Romania de guvernarea Johannis?

Gigi spunea...

Şi eu îmi doresc acelaşi lucru,stimate @M.
Nu mor caii când vor lupii!

Viorel spunea...

Domnule spirit ul lui Haret, vă aprindeți degeaba și ne criticați fără temei. “atunci cand se punea problema sa fiti rechemati sub arme afirmati sus si tare ca va dati plecati”.
Da, ne dăm plecați (exagerați, or fi afirmt 2-3 comentatori pe ici și colo) și mi se pare normal și corect. Am slujit sub arme timp de 36 de ani și ce am primit sau primesc de la clasa politică. Și o iau pe rând:
- Salarii mărite la maxim la toate categoriile, mai puțin la proștii din sistemul de apărare, ei să aștepte până în 2022 când le vine rândul, pentru că în Parlamentul României nu avem parlamentari care să aibă soțiile, copii, nepoții, rudele, amantele, etc. încadrați ca militari sau polițiști, ci doctori, asistenți, profesori, etc. și amd. Și trebuia tăticu sau mămica din postura de politruc să facă ceva pentru ei. Dacă erau bătuți în cap și nu ajungeau să aibă una din profesiile specificate anterior, aveau ei grijă să-i bage în politică;
- Pensiile civile, aplicarea legii exact cum preveăzut în lege, pe ani, prin mărirea punctului de pensie (foarte bine, bravo lor și mama este pensionară și mă bucur pentru ea, singura categorie care nu trebuie neglijată), dar ce ne facem cu pensiile noastre (RĂSPUNDEȚI VĂ ROG CU ARGUMENTE), una stabilești prin lege și alta aplici tu guvern, modificând legea prin OU. Este echitabil ? Ce are situația economică dezastruoasă (pe care tu politicul prin incompetența guvernanților, legilor, HG, OU. și a altor măruri luate) în care este țara, cu pensia mea (banii mei depuși la „CEC” lună de lună și an de an până am ajuns la pensie) care trebuie să-mi asigure un trai decent la bătrânețe sau cum a zis domnul președinte KWI “coș minim de consum pentru un trai decent”, o fi un coș minim de consum pentru un trai decent poate pentru dumneavoastră și alții cu pensii acceptabile, dar noi “prostimea” avem acel coș sau trebuie să ni-l facem din răchită sau salcie ?

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Posibil să facă aluzie la perioada 47-57, când prin zona respectiva sârbii infiltrau spioni și legionari, iar Secu a executat cea mai vasta operatie de scotocire și anihilare a acestora!
Nici până acum nu sunt publice toate documentele și eroii! Căci au fost mulți ofițeri cazuri la datorie, inclusiv grăniceri!

Leon spunea...

https://www.gds.ro/Actualitate/2020-05-06/viktor-orban-a-postat-pe-facebook-o-imagine-cu-ungaria-mare-in-harta-fiind-inclusa-si-transilvania/

Iulian Mareș spunea...

Viorel,
Ești dispus să aperi averea uriașă a establishmentului din ROU?
Lasă-l că a rămas la nivelul lui 89!
De câți bani aloci atâta siguranță, securitate și apărare națională ai!
Este un serviciu din domeniul serviciilor strategice! Daca politicienii doresc, pot spune răspicat cu subiect și predicat că nu au nevoie și tinerii se vor orienta spre altceva...
Citind legislația în vigoare veți fi surprinși cât de mulți sunt exceptați de la mobilizare/completare și luptă!
Și ar mai fi multe de zis...
Transmit din Malta, însă sunt alaturi de avia. Adică sunt umbra lui, horor!

Calinmihaib12 spunea...

M:.."surpriza": .. personajul incriminat de tine - cum că ar fi făcut ce spui că a făcut = e = MARE ATENTIE = din ACELASI GRUP SOCIO-POLITIC =din care faci parte si pe care il susti=BELICOS,MARTIAL..fără
argumente plauzibile,gregar. .!;si daca ar fi adevarat ce spui,el nu ar face ALTCEVA decât SĂ CONTINUE ..LINIA DE..ACTIUNE venită în ROMANIA LA ..PUTERE inca de prin 1945..INCOACE..!

Iulian Mareș spunea...

M,
Daca Robotul zice că citește de multe ori până înțelege poate fi catalogat și Trăsnea?
Eu nu mă sperii de 6'3 mil de proști și manipulați!
Oare nu se vede că omul se kinuie rău în acest post, total nepotrivit pt el!
Peste 1-1,5 ani Băieții (👮) își vor căuta alt Jupân și-l vor aruncă, cum au făcut cu Kiorul! Atunci sa te ții....😂👍

Huhu Rezea spunea...

Nu, @ Mareș, tabăra de la cotul Dunării, unde teroristii făceau antrenamente pe macheta cu harta Transilvaniei, era în anul 1989 ...vara.

Burebista spunea...

CCR a decis pentru magistrați și pentru ei..
CCR a decis: Abrogarea pensiilor speciale este neconstituțională https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/ccr-a-decis-abrogarea-pensiilor-speciale-este-neconstitutionala-1302989

Stelian P. spunea...

Vreti sa spuneti ca in ultimele 6 luni au aparut ura si mizeria sau va referiti si la perioada cind tara a fost guvernata de 3 guverne PSD ? Exact acelasi tip de intrebari le auzeam si in perioada guvernarii Basescu. Deci mai concret la ce perioada va ginditi ?
Am multe nemultumiri dar stiu ca si perioada asta va avea un sfirsit asa ca nu-mi gratulez oponentii cu jigniri asa cum facu unii aici SUB AUTORITATEA patronului (stie dinsul bine dece si la ce subiect juridic am folosit literele de tipar).

M spunea...

@Stelian P

Iliescu a rămas în istorie cu "măi, animalule".

Johannis va rămâne în istorie cu "m#ie".

Atât a putut! Jalnic!

avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Calinmihaib12 spunea...

Domnilor :l- ați revăzut pe JOHANNIS = azi= la B.1 TV. - la emisiunea "golanilor"..de la ora 18,00..(?)cum s -a purtat in ungurime..?, in ciuda evidenței, "patri-hotii"(= hotii=cel putin =a sentimentului intim ,personal,= si nu falsul patriotism= de parada, de"ochii lumii" afișat de politicienii nostri )l-au acuzat: de te ..miri ce..?!.
ADEVARUL a re-iesit la iveală..! FARA SA MAI NECESITE ALTE COMENTARII..!

Calinmihaib12 spunea...

.. CCR = o structura EMINAMENTE POLITICA,CU ROLUL DECISIV= dat de art.147,al.2 =de A IMPUNE =FARA DREPT DE APEL =VOINTA MAJORITATII DIN PARLAMENT( care PERFID,pt.a sta in.."spate" si a nu se compromite In ochii ELECTORATULUI=votând LEGI
NEPOPULARE..!= si: INATACABILE..!),a modificat -cu scopul amintit, în 2003 =art. 145 ,al.1 =MAI DEMOCRATIC= din Constituția din 1991..!. MODIFICAREA: a transformat CCR: dintr-o structura de:GARANT si de CONTROL al constitutionalitatii legilor, a tratatelor internaționale,a regulamentelor Parlamentului si a ordonantelor GUVERNULUI.(= art 2/lg. 47/1992 ), într-o AUTORITATE PUBLICA LEGISLATIVA= cu rol de legiferare -ATRIBUT SPECIFIC AL PARLAMENTULUI (=ca
UNICA AUTORITATE LEGIUITOARE A TARII..).CURAT- MURDAR.., COANE...!

Huhu Rezea spunea...

Ce prostii poți să vorbești, doctore!

Calinmihaib12 spunea...

Domnule Huhurez :iti traduc - daca nu ai inteles dar trebuie să deschizi Constitutia in vigoare din 2003 si cea din 1991: compara art.147,alin.2/constitutia din 2003 cu art. 145,alin.1/constitutia din 1991..!. Art.147/al. 2 da dreptul CCR SA =RESCRIE=ILEGAL SI NECONSTITUTIONAL= ..O LEGE..(ceea ce era atributul NUMAI al PARLAMENTULUI!, ceea ce prin art. 145/al.1 = NU PUTEA,LEGAL SI CONSTITUTIONAL,SA FACA:într-o LEGE,urmând SA TRIMITA LEGEA ..supusa controlului si constatata ca neconstitutionala- la PARLAMENT, care la randul său :AVEA 2 OPTIUNI..!(citeste-le in constitutia din 1991 !..) SI NU MAI ARUNCA VORBE NEGANDITE (si..apropo' de..:"informatii") si NE -INFORMATE..! .."sa te..auzim..!(=daca te supăra adresarea mea directă,asemănătoare cu ale tale,fă ce doresti..!)

Huhu Rezea spunea...

Eu cred că ar trebui să găsesti un blog de recomandări si sfaturi medicale și să nu mai pierzi vremea aici. Juriștii nu se amestecă în rețetele d-tale.
Câțiva ani renunțasei să mai comentezi enormități aici...și bine ai făcut.
CCR nu are competență să modifice nici măcar o virgulă din textul unei legi. CCR verifică doar constituționalitatea legii, o constată și e treaba legiuitorului s-o modifice cum vrea, numai să nu încalce Constituția.
Te rog ...scutește-ne de recomandări bolnăvicioase!

Stelian P. spunea...

@Iulian
Cu toate ca argoul pe care il folositi nu va claseaza in rindul oamenilor educati am sa ma cobor la nivelul dvs ca sa va explic un lucru simplu de inteles. Cei peste 6 milioane au stiut sa-si aleaga un candidat cistigator deci au dat dovada de multa intelepciune. Prostia este intotdeauna in rindurile celor perdanti. Nu stiti cine clama aici "poporul are intotdeauna dreptate ?" Nu va ajuta nici memoria.Pe linga prostia de a alege creatura lui Dragnea nu uitati si cele doua referendumuri pierdute in mod stralucitor. Ati invatat ceva ? Nu, sunteti prea suficient pentru asemenea alegeri.

Iulian Mareș spunea...

M,
Si asta nu-i tot: EL, mitocanul nr 1 a si definit ca #MUIE, este o optiune politica!
Ce lectii despre maniere elegante arunca trepanatii pe aici! Sunt patruns de emotie...si voi rectifica : acolo unde am folosit BOU, voi rescrie VITEL (asta, vitelul este si mai si...., neavand experienta de viata a lui tac-su, deja plange ca vrea si el JUGUL, ca tătấne-său, pt ca vrea sa-si intreaca parintele!)

Iulian Mareș spunea...

Ein Stein,
Lipsa date! Presupuneri da!

Iulian Mareș spunea...

COTUL DUNARII: Szentendre (orasel turistic), Visegrad (Castelul – fosta resedinta a regelui Matei Corvin, panorama – Cotul Dunarii si Insula Szentendre) si Esztergom (Catedrala Catolica – locul de incoronare al regilor Ungariei si centru milenar al catolicismului!
Este o zona impadurita si usor accidentata, propice mascarii unei tabere de instruire, la granita de Nord, cu Slovacia actuala!
In ianuarie 89 Mircea Raceanu fusese condamnat la moarte, ulterior comutata pedeapsa!

Iulian Mareș spunea...

Foarte bine! Exista scut!

M spunea...

@Huhurez

Uite un articol interesant despre cum ne văd alții pe noi!!!!!

Nu vi se pare că seamănă izbitor cu politica maghiară?

https://greekcitytimes.com/2020/05/07/albania-and-romania-collude-to-weaken-greeks-in-northern-epirus/

Gigi spunea...

https://www.capital.ro/cutremur-in-europa-e-alerta-la-granita-romaniei-ce-se-va-intampla-cu-ungaria.html

M spunea...

@Gigi

Freedom House nu este infiintat de George Soros? Ala care e rau in Ungaria si in America dar bun in Romania?

avianyc spunea...

Ai nostri ca brazii!!! si doar spre știință!
1.Madam R.W. pana in 2006 președinta a "Fundației Soros in Romania🤣🤣🤣🐒🤣🤣🥨
2 . Precedent inainte de cazul LCK la CEDO ; cazul procurorului șef Beka din Hungaria tras la indigo cu cazul Kovesi.
Castig de cauza ; Beka cu daune morale 100 000 euro din partea statului maghiar.🤷‍♂️🙉 Statul maghiar s-a conformat deciziei CEDO.
O zi bună!

Iulian Mareș spunea...

Din US! Inclusiv în Israel!
Puțin nici nu vrea sa sa a de banii lui!...îl bate cu vergeaua de la Kalașnikov!
Numai "ai noștri tineri" sug vârtos precum Vițeii!

M spunea...

@avia

Chiar sunt curios! Sursa despre procurorul sef Beka!

avianyc spunea...

@ M
Uite ca am gasit cu greu comentariul ca sa raspund intrebarii .
Tradus foarte bine si pe un site oficial.

http://ier.gov.ro/wp-content/uploads/cedo/Baka-impotriva-Ungariei.pdf

M spunea...

@avia

Multumesc frumos. Am sa scriu in continuare diferentele MAJORE dintre cele doua cazuri!

1. Judecatorul maghiar la CEDO s-a recuzat. Motoc, ca o sluga conostiincioasa a ramas in complet!

2. a fost ales președinte al Curții Supreme de către Parlamentul maghiar. In cazul nostru, Kovesi a FOST NUMITA de catre Johannis. Nu cred ca esti complet afon in materie de drept ca sa iti explic diferenta dintre Parlament si Presedinte!

3. La maghiari a avut loc o reforma a sistemului judiciar. Practic functia lui Beka - baci s-a desfiintat si infiintat din nou. La noi DNA-ul nu s-a desfiintat. Beka a fost numit in noua functie si mai apoi demis.

4. Beka nu reclama demiterea in sine ci faptul ca si-a pierdut salariul si pensia SPECIALA (ca la noi si ungurii au pensii speciale)

5. Nu uita ca Beka era JUDECATOR (in multe tari procurorii tin de puterea executiva d-aia sunt in Ministerul Public).

6. Conflictul constitutional maghiar a fost intre : Curtea Supremă și Parlament. Beka reprezenta Curtea Suprema. La noi conflictul a fost intre Guvern si Presedinte - Kovesi nu era parte!

7. Foarte bine sesizeaza CEDO: Simplul fapt că cineva a fost eliberat dintr-o funcție publică care implică exercitarea puterii publice și care și-a pierdut în consecință atributele puterii publice nu poate fi văzută în sine, ca o încălcare a drepturilor omului.

8. Beka nu a putut sa conteste o decizie CONSTITUTIONALA iar Kovesi avea mai multe cai de atac a deciziei ADMINISTRATIVE!

9. Chiar si suma de bani data drept compensatie este lamurita de CEDO "Acordarea unei despăgubiri cu titlu de prejudiciu
material ar fi fost mai potrivită în cazul unei ingerințe ilicite în dreptul reclamantului la respectarea bunurilor sale. În al doilea rând, și în mod mult mai fundamental, măsura în cauză a constituit, așa cum s-a indicat mai sus, o atingere adusă independenței justiției, nu drepturilor individuale ale reclamantului"
Practic sed spune ca neiesind la pensie din pozitai de Sef al ICCJ practic ungurul a pierdut la pensie. NU E CAZUL LULUTEI!

Concluzia:
Cele doua spete NU AU NICI O LEGATURA UNA CU ALTA!


Oricum, multumesc de o lectura interesanta!