Un produs Blogger.

vineri, decembrie 11, 2020

Generalul a dat afară din guvern oamenii lui Orban... pentru că...

119 comments
Ne spune Cosmin Gușă: dosare penale grele pentru oamenii lui Orban. Sunt vizați Guran și Stamule.

119 comentarii:

avianyc spunea...

Un video mult mai interesant.
De astfel de oameni are tara nevoie la butoane.
Felicitări!

https://www.facebook.com/222839751405592/posts/1255600711462819/?sfnsn=mo

Iulian Mareș spunea...

Guran...mmh! Fostul capitan iar e va da nebun!
Stamule (ce fel de nume este ăsta?) pare un fel de valutist! Bine... și tenul îl ajută, o fi de etnie? Nu, nu fac greșeli precum Colțescu, nu-i spun cioară/țigan etc.
Foarte bun comunicator PNL..., chiar de nivelul lui Dancă și Vâlceanul...

Unknown spunea...

Nu se mai sperie nimeni de dosare penale, stați pe pace!
Cu actualul Cod Penal și Cod de procedură penală, râd inculpații-n nas până și-n fața
celor "legați la ochi"!
Ba chiar fug juzii de rup pământul dacă văd la bară unul mai de "soi" că nu-ș pe unde să să se ascundă!
Ei se pricep să-și de-a cu de la sine putere, "ei pentru ei", sporuri pentru toate aiurelile imposibile!
Știu acum că unul, mare magistru, lucrează sârguincios la redactarea cu argumente juridice solide, a unei plângeri, în sensul că el a fost discriminat că n-a primit spor de Covid. Sigur o să și câștige!
Precedent, ș-apoi toată gloata la îmbuibat!
Despre asta-i vorba!


Mihai Anghel spunea...

Păi Guran e un infractor bătrân. Are certicat ca e nebun.Nu pateste nimic. Dacă era Psd-ist, cu siguranță,da.

Iulian Mareș spunea...

Ciucă a ieșit la instructie cu iezuiții din P. Victoria!

https://www.capital.ro/exclusiv-premierul-interimar-nicolae-ciuca-avertizeaza-ca-trece-cu-tancul-peste-oamenii-lui-orban.html

Xman spunea...

https://www.capital.ro/exclusiv-premierul-interimar-nicolae-ciuca-avertizeaza-ca-trece-cu-tancul-peste-oamenii-lui-orban.html

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Xpert 86 spunea...

să-i destituie pe toti șefii de la casele de pensii pentru incompetență!!!!!!!!

Fost parasutist spunea...

Stamule e aroman.

Alex spunea...

Xpert 86
👍

Xman spunea...

orban vs. iohannis 1-1 la pauza...Pariez ca va fi 1-2 scor final,dupa prelungiri...

vasile iosif spunea...

Ce prefigureaza Decizia CCR nr.632/2020?
Ce ar putea face dl.prim-ministru Ciuca?

Viorel spunea...

Am doar o simplă întrebare: „Cum vă permiteți să vă bateți joc de un general al Armatei Române?,” CUM DE V-AȚI PERMIS CA FOST MILITAR SĂ VĂ BATEȚI JOC TIMP DE 1 (UN) AN DE ZILE DE PENSIONARII MILITARI AI ROMÂNIEI (pentru că ai Armatei Române nu mai suntem de mult prin umilirea la carea ne-a supus M.Ap.N. prin D.G.F.C., D.G.J. și C.P.S.). S-ar putea ca această numire de prim ministru interimar să-l scoată pe domnul Ciucă din coma provocată de accederea în funcția de ministru al Ap.N. fapt ce a avut ca efect 0 (zero) proiecte / realizări / pensii militare. Pare a fi o schimbare în bine. Sper să aibă timp în anul care vine să se ocupe și de personal (activi / pensionari), nu numai de înzestrare.

Viorel spunea...

Xpert-86 și pe cei de CPS a MAI care au calculate corect Deciziile de actualizare din 2017 incluzând indezarea de 5%/2016 motiv pentru care Curtea de Conturi vrea ca pensionarii să dea banii înapoi iar dacă nu se anulează pct. 1iii din Decizia nr. 4 vom da și noi (M.Ap.N.) cei care am avut procentul de calcul al pensiei 85% în momentul pensionării ?

Viorel spunea...

Dacă cele prezentate de domnul Gosmin Gușă sunt reale, nu peste mult timp ar trebui să vedem acțiunea DNA (acuzare / arestare a celor 3 domni+o doamnă și a celor 3 oameni de afaceri) prezentată la TV. sau în presă. Dacă nu apare nimic, rezultă 3 variane: Cosmin Gușă nu a fost bine informat, DNA nu se mai implică din proprie inițiativă, DNA nu se mai implică la sugestia / intervenția cuiva (presupun). Poate aflăm mai multe din presă care uneori se mișcă mult mai repede pentru a da informații pe piață (senzațional-DD Direct).

Teo spunea...

În data de 10.12.2020,a fost publicată în Monitorul Oficial, decizia CCR nr.623 din 22 septembrie 2020 care incepe sa prefigureze solutia ce se va da de CCR in dosarul privind supraimpozitarea pensiilor speciale!
Astfel, se retine in decizia nr. 623 din 2020:
"Cât privește critica referitoare la existența unei discriminări între militari și magistrați, Curtea, prin Decizia nr. 687 din 31 octombrie 2019, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 155 din 26 februarie 2020, paragraful 31, a apreciat că o astfel de critică este neîntemeiată, întrucât militarii, polițiștii sau funcționarii publici cu statut special din sistemul administrației penitenciarelor nu au un statut constituțional și legal similar magistraților, aceștia nebeneficiind de garanțiile de independență specifice magistraților.
Se pare că nu se poate scăpa de impozitarea pensiilor de peste 7000 lei.

itbuff71 spunea...

Stamule e nume machidonesc..Guran e nume de secretar UTC din organizatia LMDC 😀

Iulian Mareș spunea...

Sigur?

Iulian Mareș spunea...

Ți se pare că va face ceva?
Eu pariez pe NU.

Iulian Mareș spunea...

Și cartonaș roșu pt Ludovic!

Iulian Mareș spunea...

Ok ..va cred!

Xman spunea...

ce numar are monitorul ?

Iulian Mareș spunea...

"M. Tucă: Va fi învestit Cîţu?

Cristoiu: Da. E nevoie de un prost. Nu am mai întâlnit un ministru de Finanţe atât de dus cu capu`. Este cea mai slabă coalitie de guvernare post-decembristă. Este cea mai de hăis-cea. Aţi observat şi cât s-au îngrăşat cei de la USR? Şi nu mai sunt împotriva sistemului. Acuma principala bătălie va fi pe Justitie. Cine pierde Justiţia, DNA îl mănâncă. Klaus Iohannis va face pe dracu-n 4 să rămână la Predoiu. (...)"

un oscar = o pensie spunea...

excelent,este nemeritata o pensie de 3.000 de euro in colonia asta,cum vine asta -sa ai salariu 10.000 si pensie 15.000 umflata de oskar? dar OMM sa nu conteze deloc!!!
se poate trai super bine cu 7000 lei pensie,indiferent ca ai fost colonel de birou sau agent de teren 28 de ani in soare sau frig,amandoi au contributiva sub 5000 si statul recompenseaza pana la 7000 maxim,ce e asa greu de inteles? vrei mai mult la real-life sa vedem acolo cat iese contributiva? iese 15.000? sigur NU.

Ein Stein spunea...

Hai na.
Mai bine sa ne uitam la asta ca e si mai interesant, te-au trimis mafiotii sa pui batista pe tambal?
Oare de ce o fi sigilat Ciuca birourile celor pe care i-a dat afara? Sa fie PSD-isti deghizati sau calabrezi ai ciumei galbene?
Tu nu pricepi, daca esti de buna credinta, ca NU se poate intampla ca la Bihor daca institutiile statului nu sunt deparazitate de calabrezi?
Spun asta de cativa ani si se vede ca tot nu pricepem. Ciuma galbena e maestra in a mafiotiza statul. E posibil, zic si eu plin de speranta, sa fie un semn din parte licuriciului al mare si sa se doreasca o intrare in forta in organizatiile mafiote, probabil nominalizarea lui Ciuca sa indice ca nu e de glumit, nu el ca persoana ci ca institutie militara.
Jos mafia, jos ciuma galbena, libertate poporului roman!

Ein Stein spunea...

Se vede ca Gusa e oltean, "Acesti trei oameni si femeia...":)

Jos mafia, jos calabrezii ciumei galbene!
Libertate poporului roman. Asta daca o si doreste si daca se hotaraste sa se trezeasca dracului din "somnul cel de moarte".

Xman spunea...

Asadar cel cu pensie de 70 si de mii fiind independent ramane cu ea,iar militarii cu pensii de peste 7,000,fiind neindependenti ci subordonati tarii prin juramantul sacru "Jur sa-mi apar tara chiar cu pretul vietii" vor primi un bonus de Craciun cu plata in ianuarie...Daca ar fi fost juraminte indentice mai intelegeam,dar asa..."Jur să respect Constituția și legile țării, să apăr drepturile și libertățile fundamentale ale persoanei, să-mi îndeplinesc atribuțiile cu onoare, conștiință și fără părtinire. Așa să-mi ajute Dumnezeu!"Oare trebusoara cu "fara partinire" e aplicabila si in acest caz,sau e cenzurata de asa zisa independenta?Cu independenta asta am cam ramas fara economie,fara paduri,fara ,fara ,fara...Numai ganduri bune pentru domnul general Ciuca.

Viorel spunea...

Domnule Iulian Mareș, consider că după un an în ale politichiei (vorba lui I.L. Caragiale) domnul Ciucă nu mai este un „biban” în acest domeniu, devenind „veteran” (am uitat, este VETERAN pentru participarea în T.O.) și poate își va lua în serios viitoarea funcție de ministru al Ap., punând accent pe problemele întregului minister, nu doar pe tehnică și alte capitole, uitând de cadrele militare active și de pensionari.

Iulian Mareș spunea...

HUN și POL au europarlamentari care știu să stea vertical la Bruxelles și nu se apleacă in fata furtunii!
In replică, un cumeg român, Mureșan/BND înțelege altfel și transmite informații false, de prost cu ștaif! Nici BND-ul ăsta nu mai este ce-a fost! Nu se ridică nici la glezna STASI!

*Pana si frumusica Merkel a trebuit sa se incline in fata lor!
**Noi jucam ceardașul săsesc de Sibiu, marele oraș al geniilor in viață!

https://m.mediafax.ro/editorialistii/comentariu-adrian-onciu-ungaria-si-polonia-i-au-pus-cu-botul-pe-labe-pe-detractorii-din-uniunea-europeana-19777547

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
y spunea...

și noi încă mai calculăm și visăm ... că ni se va mai da și nouă ceva (jumatatea lui 5?) – sper să mă înșel

Înțeleg din cuprinsul articolului, că prim-ministrul nicolae ciucă („nicu – pentru prieteni”) s-a autodenunțat ca fiind prim-ministrul „un general al armatei române” și, confundă guvernul lui (al lui kwi) cu o unitate militară pe care este pus s-o conducă. În curând, va confunda și românia cu o garnizoană militară al cărei comandat se crede a fi (numit, sau, de drept după îngâmfare – dar nu merit). Oricum, cheltuielile făcute și angajate pe viitor, sunt făcute pe spinarea noastră, a tuturor (civili și militari în rezervă/retragere) și a întregii țări.
Din păcate, asistăm în aceste zile la MILITARIZAREA DEMOCRAȚIEI în România, la instaurarea unei MILITARO - CRAȚII (dar NU bazată pe merite ci, pe mistificări) iar noi, ne amuzăm în loc să ne îngrijorăm; somnul rațiunii noastre, putând da naștere unei „democratice/sau luminate?!” DIKTATURI! Pentru că, nu-i așa – o știm cu toții – în armată – NU EXISTĂ NICIO DEMO - CRAȚIE. Iar vocea poporului a amuțit când 12 (douăsprezece) milioane de cetățeni nu s-au prezentat la vot, iar altora 3* (trei) milioane (votanți psd+AUR), le este total și absolut interzis dreptul la reprezentare în executiv.

* cifrele sunt doar aproximate, dacă vreți cu virgulă și zecimale, le puteți căuta.
https://economie.hotnews.ro/stiri-companii-24472801-intalnirea-premierului-interimar-oficialii-americani-fost-semnat-acord-pentru-reactoarele-cernavoda-fiscutat-despre-proiectul-feroviar-constanta-gdansk.htm

https://monitorulapararii.ro/comert-armament

https://monitorulapararii.ro/ungaria-inlocuieste-sistemele-antiaeriene-kub-cu-nasams-1-34282
extras:
[Şi România are un program de achiziţie sisteme antiaeriene cu rază mică. Astfel, MApN intenţionează să cumpere 27 de sisteme integrate de apărare antiaeriană SHORAD/VSHORAD (cu rază scurtă şi foarte scurtă) pentru care estimează un cost de 2,7 miliarde de euro, fără TVA.
Potrivit angajamentelor internaţionale, un număr de sisteme vor fi integrate într-un sistem de comandă-control aliat care să permită acţiuni în mediul internaţional.
Ministerul Apărării doreşte să achiziţioneze şi 138 de sisteme portabile de rachete antiaeriene cu bătaie apropiată – rază foarte scurtă de acţiune MANPAD, la un cost estimat de 307 milioane de euro fără TVA.].

Unknown spunea...

21 de inch!

y spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Iulian Mareș spunea...

y,
despre banii pt dotare ...susțin Ciucă!
Și eu as vrea un SUV Mercedes, nou, însă mă mulțumesc și cu un Duster!

Iulian Mareș spunea...

Asta: o|o ...

avianyc spunea...

Mai ein stein ,chiar atat de greu pricepe un fost militar ca orice birou care conține documente clasificate se sigileaza la terminarea programului .
Iar în acest caz va sta sigilat pana va fi preluat de un succesor.
Presa habauca ar fi bine a cunoaște regulile inainte de a bate toba cu prostii.
Gusa este un clujean ,mare mafiot si atat.

Iulian Mareș spunea...

Un partid neomarxist, antistatal, mult mai periculos decât un partid naționalist!

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
y spunea...

he he, mai așteaptă puțin, să-i dea drumul din lesă lui laura kodruța koveși cu comanda șo pe ei :))))

un oscar = o pensie spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ein Stein spunea...

Asa? Am inteles acu, Ciuca a sigilat birourile ca s-a terminat programul de lucru si continea biroul documente clasificate. Se vede ca Ciuca nu si-a iesit din mana.
Ca Gusa o fi mafiot nu te contrazic, voi mafiotii va cunoasteti intre voi, poate doar ca el e din alta famiglie.
Tu cand spui lucrurile astea, neobisnuite, le gandesti sau iti ies pur si simplu? Din curiozitate.

Jos bandele mafiote ale ciumei galbene, Romania libera, treziti-va dragi romani!

CEZAR spunea...

Nu-i ..UN PARTID ! Este USR + !
Si bine face ....

Viorel spunea...

Un oskar = o pensie, când nu știi, mai bine taci pentru că spunând o prostie, prin asociere, devii prost. Doar cei ce primesc indemnizație conform Legii nr. 8/2006 primesc 50% din pensia militară. Cei ce au oskar cum zici „matale”, primesc între 10 și 50% din solda de funcție (în funcție de eșalon), pe categorii de personal de la S.G.P. până la șeful S.M.Ap. [să nu rămâi surprins, inclusiv S.G.P. încadrat ca mânuitor / funcție în stat la Depozit armament și muniții / grenade, focoase, trotil, inclusiv P.c.c. primește la salar acest spor unde este cazul, iar instrucțiunea specifică (,) clar, criterii minime și maxime de îndeplinit]. Știi ce este greu de înțeles ? Faptul că tu ți-ai luat un pseudonim care ar trebui să reflecte denumirea în sine, numai că tu ești total paralel și de luni de zile tot o tragi cu oskarul în sus, oskarul în jos.

IulianC spunea...

A intrat in dezbatere publica proiectul cu normele de aplicare pentru militarii veterani din teatrele de operații.
http://e-consultare.gov.ro/w/ordinul-ministrului-apararii-nationale-privind-aprobarea-normelor-de-aplicare-in-ministerul-apararii-nationale-a-legii-nr-168%E2%81%842020-pentru-recunoasterea-meritelor-personalului-participant-la-a/?fbclid=IwAR02YZIvfNpndA8Jvhgqhx8KbaxF_QMXTuIFgfwE6veO6eiVlRnnH_Ak6jU

Gigi spunea...

Lasa-i sã ceara,au mai cerut si-altii iar acum sunt la cosul de gunoi al istoriei.
Orice pasare piere pe "limbarita"ei,dupã ce si-o introduce unde nu trebuie!
Tâmpitii ãştia s-au vãzut pe Cai mari.Ce n-au bagat de seama este aceea ca,caii au început sã devinã nişte martoage.
Prostovanii ãştia nici acum nu au observat cã noi,suflarea SNAOPSN,putem aduce chiar 6-7 procente când vrem şi nu votãm imprastiat.
Nu am nimic cu ei,dar sã nu spunã vreodatã cã nu le-am spus,cum dealtfel i-am atentionat şi pe alţii.

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Alex spunea...

Asta ar mai lipsi sa o vedem iar pe proasta de Eba in Senat.De fapt nu este ea proasta ,ci aceia care o voteaza.

Viorel spunea...

În Decizia nr. 623 / 2020 nu vorbește judecătorul de la Curtea Constituțională ci omul pentru interesul propriu (abrogarea pensiilor special = neconstituțională; amânarea impozitării pensiilor până pe data de 15 decembrie / NOI NU AVEM CE CĂUTA ÎN ACEASTĂ CATEGORIE / așteaptă să vadă cine va conduce România în următorii 4 ani) sau omul politic îmbrăcat în haina de judecător care în funcție de interesele vreunui partid politic / persoană (să nu uităm cazul prezentat de TV. și presă privind erata / Băsescu, dosare de evaziune fiscal sau alte abateri lungite până se prescriu) și doar uneori în spiritul și litera legii (nu generalizez pentru a nu fi acuzat).
„întrucât militarii, polițiștii sau funcționarii publici cu statut special din sistemul administrației penitenciarelor nu au un statut constituțional și legal similar magistraților, aceștia nebeneficiind de garanțiile de independență specifice magistraților”.
Concluzia: Ne-au copiat statutul, l-au modificat și completat conform propriilor interese după care pe noi ne-a marginalizat în totalitate.
Nu uit cum acești judecători de la CCR au dat Decizia nr. 403/2019 referitoare la respingerea excepției de neconstituționalitate a art. 11 alin. (1) din O.U.G. nr.90/2017 prin care mii de pensionari și-au pierdut drepturile privind ajutoarele la trecerea în rezervă (2011-2017 / unii au primit, marea majoritate-nu).
Nu uit nici Deciziile ICCJ nr. 16/2015, nr. 5/2017 „Acțiunile având ca obiect acordarea ajutoarelor salariale de care beneficiază cadrele militare, polițiștii și funcționarii publici cu statut special la trecerea în rezervă sau direct în retragere formulate în temeiul art. 20 alin. (1) din Capitolul 2 al Anexei VII din Legea nr. 284/2010 introduse în perioada de suspendare a exercițiului dreptului la acordarea de ajutoare/indemnizații sunt prematur formulate”, nr. 35/2018. Toate în defavoarea pensionarilor militari din toate sistemele.
Când îmi solicit un drept, ESTE PREMATURĂ INTRODUSĂ ACȚIUNEA, când să mi-l dai, ABROGI LEGEA CU TOT CE ȚINE DE EA. Unde este dreptatea domnilor judecători ?
Domnilor judecători, de ce critica nu este întemeiată ? Când eu ca militar greșesc, sunt pedepsit conform RDM. Când abaterea disciplinară se încadrează la „eveniment deosebit” (accident de mașină, vinovat / nevinovat, dezertare, părăsirea postului cu armament și muniție, etc.), procurorul militar mă mănâncă de viu până a constata dacă sunt sau nu sunt vinovat (poate nu am discernământ și am luat-o pe arătură, reacție de moment provocată de un eveniment, un șoc emoțional).
Când dumneavoastră greșiți, dând verdicte diferite (doar un exemplu) pe același caz, cum se numește ?
De ce nu acceptați Legea Răspunderii Magistraților ?


un oscar = o pensie spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Calinmihaib12 spunea...

Off the topic (..și nu prea..!)
..poate va mai uitați..si pe la serialul: " ORA DE VEGHE" cu: Adrian STURDZA și Nicoleta SAVIN= la TV: "B.(BUCUREȘTI)"..!

Viorel spunea...

Domnule Iulian Mareș (marele oraș al geniilor în viață). Eu vă prezint marele oraș al geniilor apuse, dar care nu vor muri niciodată:
Orașul Geniilor este, dincolo de metafora atât de pretențioasă, o rană vie pe obrazul culturii românești.
Miracolul Botoșanilor, un fenomen unic în România
Despre Miracolul botoșănean s-a scris, s-a vorbit în multe rânduri. Nu mult după revoluție, un studiu al revistei Hierasus evidenția, de pildă, un fapt cu totul excepțional în cultura și istoria unui popor. Și anume perioada de grație 1860-1885. O fereastră pe care, încă din 1850, o deschisese Eminescu însuși.


Iată cum arată cei 25 de ani decupați din secolul care a dat Botoșanilor cele mai multe genii (iar lista nu este nici pe departe una completă):
-Nicolae Leon (1862) - întemeietorul Scolii românești de parazitologie
-Grigore Antipa (1867) - întemeietorul şcolii româneşti de hidrobiologie şi fondatorul Muzeului de istorie naturală ce-i poartă astăzi numele
-Ştefan Luchian (1868) - artistul supranumit Pictorul florilor
-Nicolae Iorga (1871) - cel mai mare istoric al românilor
-Octav Băncilă (1872) - deschisător de drumuri în pictura secolului XX
-Dimitrie Pompeiu (1873) - ilustru matematician
-Petru Remus Troteanu (1885) – a pictat Biserica închinată lui Mihai Eminescu
-Alexandru Ciucă (1880) - medic veterinar, membru corespondent al Academiei Române
-George Enescu (1881) - cel mai mare compozitor al românilor
-Mihai Ciucă (1883) - iniţiatorul şi conducătorul campaniei de eradicarea malariei din România.
Concluzionând, în doar 30 de ani (de la Eminescu la Enescu), Botoșanii au dat României cele mai mari nume din Literatură, Muzică, Istorie, Pictură (Eminescu, Enescu, Iorga, Luchian).
Au trecut de atunci 140 de ani. Aproape un secol și jumătate în care Botoșanii nu au reușit să cinstească precum se cuvine memoria acestor genii și a altor câteva zeci pe care i-am amintit în numeroase articole de presă.



Iulian Mareș spunea...

un oscar = o pensie,
As fi dorit sa te intreb daca ai citit o data-n viata actul/ordinul/instructiunea prin care se acorda acel "OSKAR"; cui?, cand?, de cine?, pentru ce?, cum?
Dar nu te intreb... Si stii de ce? Pentru ca s-a postat de atatea ori acele raspunsuri incat eu cred ca doar kiriasii sectiilor de pshihiatrie nu au inteles!
Sunteti cativa ce o tineti langa cu asta.... Asa si? Toti ceilalti trebuie sa va considere Guru?

Iulian Mareș spunea...

Viorele,
este prematura?...Dar cand este matura?

Magistratii (in fapt judecatorii, carora li s-au adaugat pe usa din spate parketarii) sunt pe drept cuvant putere in stat! Judecand si condamnand atatia reprezentanti din celelalte 2 puteri li s-a ridicat nivelul de importanta si a tasnit pe roba precum mucii! Ei au fortat mana legislativului pt legi proprii protectioniste si vor sa-si faca singuri propria lege si kiar erau pe punctul sa realizeze o republica a lor!
Ar fi multe de scris...., tu sa tii minte 2 lucruri:
-cat timp dosarul EADS este de actualitate, neprescris, Kovesi este pe val;
-daca magistratilor nu le-a fost rusine cu Portocala de ce le-ar fi sa-si ia carne la greu, oriunde, oricand, oricum? Aici nu mai este vorba de corb la corb nu-si scoate okii ci de soriciul si ranza pusa pe obraz!

Iulian Mareș spunea...

Madam Eba are bucurii la parlamentarul Mihai Goțiu si vrea sa-i arate nurii, dar el.....:

https://flux24.ro/povestea-useristului-beat-care-vrea-senator/

Iulian Mareș spunea...

FB!

Iulian Mareș spunea...

Din grasime aflu ca ministrii si secretarii de stat sunt persoane, in fapt demnitari, care kiar ei tin documente clasificate in birouri!
Neamule....birourile sunt si ele pe clase de clasificare..., nu ministrii manuiesc aceste documente, ei doar primesc sinteze/pdv la ele!
Kiar crezi ca daca este ministru, cum la investit poate citi 4-500 pagini/zi?
Aici, Dulapul a fost mult mai sincer si a zis ca el citeste 14-15 pagini de multe ori, pana le intelege....

BatistaPeTambal spunea...

Viorele, sa te creditez cu prezumtia de nevinovatie: poate tu ai luat Oscarul pe bune. Am luat si eu astfel 2 in 20 de ani. In unitatea mea cunosc cazuri cand cineva l-a luat 3 luni la rand, inclusiv in cea de vara cand a fost mai mult in concediu. Si cunosc un sef de birou care l-a luat in toate cele 6 luni din care si-a calculat pensia, desi o freca la greu. Deoarece cumnatul lui era ... seful unitatii. Intotdeauna 50%. Asa ca si eu sunt pt. scoaterea lui din calculul pensiei. Sa-mi scada si mie cu 400 de lei meritati, daca le scade nenorocitilor cu 4.000 nemeritati.

Leon spunea...

Legea nr.168/2020 intra in vigoare la data de 8 februarie 2021 !
Acest PROIECT trebuie aprobat prin HG, dupa data de 21 decembrie, domnul Ciuca va fi inca Premier Interimar, si ar putea ,,forta ,, adoptarea !
Colegii care au participat la actiuni militare in afara teritoriului( sa studieze ANEXA 1), cu o durata mai mare de 120 de zile, dupa pubicarea HG. in MO. sa mearga la CMJ(Z) pentru a obtine Legitimatia de VETERAN in Teatrele de Operatii, ulterior facand demersurile necesare la CPS a MApN, pentru a obtine o Indemnizatie lunara de 1000 de lei (trecuta pe Talonul de pensie..!); asa ar trebui trecut si cuantumul cuvenit pentru SOSP!

Leon spunea...

In MO nr.1213/11.12.2020 este publicata H.G. nr.998/11.12.2020, privind acordarea de bilete de tratament si recuperare pentru pensionarii din SNAOPSN :
http://www.monitoruljuridic.ro/act/hot-r-re-nr-998-din-18-noiembrie-2020-privind-stabilirea-num-rului-de-bilete-de-tratament-balnear-i-de-recuperare-a-condi-iilor-i-modului-de-acordare-precum-i-235039.html

avianyc spunea...

Desteptule Mares ,ai citit vreodata instructiunile SRI privind mânuirea si pastrarea documentelor clasificate ? Din cate se vede ,nu .
Stii pentru ce categorie de demnitari este necesar ORNIS? Nu prea.
Stii functie dece se face clasificarea birourilor in care se manipulează si păstrează in înscrisuri, suport magnetic ,hard disk,etc documente clasificate si care sunt masurile de siguranta prevazute in instrucțiunea SRI? Nu prea!
Păcat, la un asa nivel ......

avianyc spunea...

Sfidător acordarea unei INDEMNIZATII de 1000 lei / luna pentru un teatrist fata de cat prevede legea pentru un veteran al celui de-al doilea război mondial care au pornit atacul si simțit mirosul din transee.
Se pare ca lucraturile guleratilor de frunte ........ isi spun cuvantul si aici.
La fel ca si in cazul Oskarului rotit la 3-6 luni.
Intreb si eu ; dece un artilerist care repara sau caseaza muniții periculoase ,focoase ,etc și rămâne fără doua degete din cauza locului de munca cu grad ridicat de pericol beneficiaza de un spor de 30-50% doar pentru luna in care execută astfel de operațiuni iar Oskarul se acorda 6 luni consecutiv chiar dacă o luna este de concediu.
Este normal ca Oskarul sa se cumuleze in baza de calcul a pensiei cu Salariul de Merit pana la introducerea SM in solda de functie?

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Alex spunea...

Intr-adevar la veteranii din cel de-al doilea razboi mondial,nu se gandeste nimeni.Ba da! Unii comandanti de unitati mai trimit cate un pachet cu carti ,un buchet de flori si cate o insigna veteranilor de 90 si ceva de ani, pe care ii au in garnizoana.Niciodata nu uita sa le duca flori.Grozav!!! Ei de flori au nevoie.Cate un veteran mai"rasarit" trecut de 90 de ani ,mai este carat cine stie cu ce mijloace pe la "marile sarbatori"si acolo aruncat intr-un colt ,pe post de cuier sau pe vreun scaun care mai are doar trei picioare.Acesta este respectul ptr.VETERANII ADEVARATI ,veterani care or mai fi in viata doua ,trei mii.
Cu oskarurile este alt discurs.Ar trebui scoase ptr.totdeauna.Ce mama dracului au facut astia ptr.ele ? VOR OSCAR? Sa se faca actori domne'.

CEZAR spunea...

@/ Alb 50
Corecta argumentatia Ta...!
S-au burdusit cu ..Furtisaguri....

CEZAR spunea...

QED- Alex !
Furaciuni in toata regula ...!!

Leon spunea...

S-a gandit Doamna Dancila prin adoptarea OuG. nr.103/2018:
,,Guvernul României a aprobat, în ședința de astăzi, o ordonanță de urgență care majorează semnificativ, de la 1 ianuarie 2019, valoarea indemnizațiilor prevăzute de Legea nr. 49/1991 pentru invalizii, veteranii şi văduvele de război.

Documentul prevede creșterea indemnizațiilor pentru marii mutilaţi şi cei încadraţi în gradul I de invaliditate de la 259 la 1.500 lei lunar, pentru invalizii de război încadraţi în gradul II de invaliditate, de la 231 la 1.000 lei lunar și pentru cei încadraţi în gradul III de invaliditate, de la 196 lei la 900 lei lunar.

În cazul veteranilor de război și văduvelor de război, dacă acestea din urmă nu s-au recăsătorit, majorarea este de la 161 lei la 600 lei lunar.

Măsura de majorare adoptată de Guvern este una reparatorie, având în vedere că aceste indemnizații sunt în sumă fixă, se indexează, conform legii, în funcţie de rata inflaţiei, iar valoarea lor este foarte scăzută.

În prezent, în România sunt 7.027 veterani de război, din care 103 sunt invalizi de război, 389 văduve de război și de 57.530 văduve de veterani de război, iar față de aceste persoane statul și societatea au datoria morală de a se întoarce cu recunoștința cuvenită.


Biroul presă( MApN),,

Viorel spunea...

Alb 50, aș vrea să te cred dar nu pot. În primul rând acest Oscar nu se dă de 20 de ani (ai spus 20 de ani, deci primul l-ai primit acum 20 de ani, adevăr sau minciună, sau poate ai încurcat anii). Un șef de birou nu avea cum să primească 50% spor din Solda de funcție / „Oskar”. 50% spor din Solda de funcție / „Oskar” se acorda doar Comandantului de la nivel Bg. în sus și atunci nu era sigur că aprobarea nu va fi diminuată la un 40-45%. Tocmai ce am sunat fostul meu Contabil șef (Col.) ajuns la București într-o structură „aparte” și care mi-a spus să citiți M.S. 31/2016 (nu este publicat pe google având caracter secret / doar dacă vă poate confirma un coleg activ ce lucrează la financiar, personal sau C.D.C.).
Cu scuzele de rigoare însă după cum pui problema (altă inducere în eroare, de unde scoți aceste sume colosale pentru că nu sunt reale și unii le pot lua de bune, gen liderul / Agent patogen / de la sindicatul Europol).
Încă un lucru Alb 50, logica ta este Neagră. Un sfat, mergi ca și mine după principiul: Dacă (,) comandantul primește primă 100 lei, voi primi și eu 10. Îi primesc, nu-i dau.
În plus, renunți cam ușor la munca ta (400 lei meritați). Pentru mine 400 lei la pensie sunt bani, dacă renunți atât de ușor doar ca să moară și capra vecinului înseamnă că stai bine cu pensia în plus s-ar pute ca doar în concepția ta acei 400 lei să fie meritați.

avianyc spunea...

@ Leon
Bietii veterani de adevarat razboi ..........

În cazul veteranilor de război și văduvelor de război, dacă acestea din urmă nu s-au recăsătorit, majorarea este de la 161 lei la 600 lei lunar.

Frumos de nu se poate . Daca nu au avut sansa sa treaca prin ""teatre de razboi "" ........si sa se intoarca acasa cu ceva zeci de dolarei ........

avianyc spunea...

Daca ""se dadeau revolutionari"" precum multi altii erau mult mai in avantaj

Leon spunea...

@Avia, ai dreptate, PSD a majorat indemnizatia numai de 4 ori; veteranii de razboi sa stea linistiti, oricum sunt din ce in ce mai putini... , Coalitia de antiguvernare le va dubla de la 1 ianuarie(sau NU)...?!

Leon spunea...

Eu nu cred asa ceva:
https://ziaruldevalcea.ro/2020/12/profesionistii-pnl-ministrul-finantelor-florin-citu-nota-4-la-examenul-de-treapta-a-doua-de-la-liceul-energetic-ramnicu-valcea/

Alex spunea...

Bine ca au revolutionarii lui peste din 1989 vreo 2500 de lei.Au "luptat" de s-au rupt.In afara de aceasta indemnizatie au si alte facilitati,cum ar fi scutirea de impozite si taxe ,ceva parca ptr.copii lor,iar cei mai destepti au primit si teren intravilan in ,zone destul de bune din localitatile unde au "luptat" cu sarg.Nu am studiat legea lor ,dar acesti "eroi" au indemnizatii mai mari ,primite ptr.cateva zile de "lupta" ,decat pensiile unor militari dupa douazeci si ceva de ani de serviciu,militari care vrem nu vrem au ajutat enorm in decembrie 1989.
Ptr.acele cateva zeci de zile in care am stat incazarmati ,am executat misiuni avand asupra noastra munitie reala de razboi,cu riscul de a fi linsati de grupuri de golani care purtau arma si habar nu aveau cum sa o foloseasca,noua de ce nu ne da nimic?!Numai portul uniformei in acele zile ne expunea la mari pericole."Cel care coase nasturi" ar trebui sa faca ceva in acest sens.Cel mai bine ar putea face un demers cei cativa oameni care au fost intr-adevar in strada ,au fost paziti sau escortati de militari permanent si care au ramas practic in viata datorita militarilor.
Poate intr-o zi ar trebui discutat si despre militarii linsati pe strazi
in devembrie 1989.

Alex spunea...

Daca veteranii au mai ramas doar sapte mii si ceva ,ar trebui sa le faca lor pensii speciale de 10.000 sau 15.ooo de lei.Desi ei personal nu i-ar putea folosi ptr.sine,sigur si-ar ajuta nepotii si stranepotii.
Lor de ce lu le mai adauga cate un Oscar?

Ein Stein spunea...

@avia
Tu ai citit "instructiunile SRI..."? Daca da, cu ce prilej? Nu cumva .....?

Ein Stein spunea...

De ce sa nu crezi, el e chiar destept si cult in cap, si patru e nota, nu are rost sa te incurci in detalii. Sunt unii care au "luat" BAC-ul la batranete si tot au ajuns mari generali, altii nici macar nu-l aveau si tot au ajuns "doctori", profesori universitari si chiar indrumatori la doctorate.
El macar a avut taria de caracter sa nu ia examenul, cinstit, deci cred ca merita sa fie ministru de finante sau chiar Prim. Nu inteleg cu ce am gresit noi ca natie sa patimim atat, probabil ne meritam soarta.
Jos ciuma galbena, jos banditii si mafiotii, jos analfabetii!

Iulian Mareș spunea...

Grăsime avia!
Eu am avut ORNIS mulți ani, tu niciodată!
Este o lege, netotule nu norme SRI!
Funcție de certificatul tău pe ușă biroului va scrie 'Zona"!
Baaa, pt ce scrii tu prostii. Sunt CDC-uri cu spații de consultare! Dacă biroul îți permite și "Nevoia de a Cunoaște" îl poți consulta câteva ore in birou, dacă ai zona compatibila și dacă ai fost trecut pe Lista de distribuție sau consultare.
Stai pe banca, nu te mai murdari!

avianyc spunea...

Ein stein ,cat timp nu iesi din barlogul A3 si Ghita Tv vei fi paralel cu randuiala chiar si in zona in care chiar presupun ca ai lucrat candva .
Sa stii ,de la mine citire; toate institutiile din tara asta care lucreaza cu documente clasificate si constitue arhive lucreaza cu astfel de documente avand ca baza ""Instructiunile SRI privind manipularea ,arhivarea ,pastrarea si depozitarea documentelor clasificate"". Aceste instructiuni le gasesti si la fiecare BDS al unitatilor Militare.
In baza acestor instructiuni institutiile pot emite instructiuni ,ordine ,etc proprii dar fara a incalca prevederile instructiunilor SRI care este singurul abilitat in Ro pe acest domeniu.
Documentele clasificate se indosariaza ,impacheteaza etc si pastreaza in arhive functie de termenele de pastrare dupa care cele de interes militar se predau prin depozitele intermediare de arhiva Depozitarului Central de la Pitesti.
Restul arhivelor sunt predate la Arhivele Nationale ,gestionate de MI , MI care in cadrul Academiei de Politie pregatesc functionari arhivari atat pentru MI cat si pentru mediul civil.

Huhu Rezea spunea...

@avia
Legea protectiei informațiilor clasificate nu este o lege a SRI ci se adreseaza tuturor cetățenilor României.
Crezi că până se duce Ciucă la Guvern acele informații erau vraiște prin clădirea din Piata Victoriei?
Ciucă a primit dispoziții să sigileze în scop de conservare probe împotriva oamenilor din apropierea lui Orban... despre care se detin date ca au comis acte de corupție.

Calinmihaib12 spunea...

Veteranii de război,("bătrânii")
: nu uitați: au luptat împotriva rușilor..,și apoi alături de ei: împotriva fasciștilor..!( pe 2 fronturi); acestora:..soarta le-a fost și este decisă de:"priete nii" rușilor și..urmașii lor..! care azi,sub o formă sau alta, conduc și decid soarta =tuturor= românilor..!
"Problema" veniturilor oricui: salarii și pensii e mai simplă decât pare:într-un stat democra tic: = stabilești niște salarii/ solde decente,potrivit unor prin cipii și norme corecte,adică să includă: și riscurile și restric țiile = adevărate =profesionale,
după care pensiile se stabilesc în baza unei legi:relativ simple ,concise,fără: "inflorituri" care nu sunt necesare= atât timp cât veniturile sunt stabilite onest,decent: în concordanță cu atribuțiunile funcționale, riscu rile și restricțiile socio-profe sionale..!

Huhu Rezea spunea...

Stiam ca Werner este prietenul lui Merkel nu al lui Putin!

avianyc spunea...

@ Mares
"" in primul rand raspunzator si abilitat in RO de acesta latura ,Netodule"" SRI.
SRI nu emite legi ,el lucreaza in baza legii de abilitare votate de Parlament ,promulgata de presedinte si publicata in MOf si emite /a emis ""Instructiuni de manipulare ,arhivare ,pastrare ,depozitare ,transport ,etc al documentelor clasificate"".
Toata distributia ,(tranport ,distribuire si colectare de la beneficiari a corespondentei clasificate ,etc ) se face prin personalul SRI.
Ca atare ce spui tu ,dovada ca nu ai citit asa ceva este o particica din Instructiunile SRI privind lucrul cu documentele clasificate) ,baza pentru orice instructiuni proprii emise de institutiile in cauza.
Daca o sa-ti spun ca pe vremea cand eu am fost delegat aproape doi ani in Cehoslovacia prin anii 81-83 tu abia predai pistolul mitraliera soldatului racan neinteresat de domeniu sau rabla ala de telefon de campanie ....... cu manivela............
Ca sa nu-ti mai spun ca orice functie de cda indeplinita a necesitat ORNIS ,inclusiv misiunile externe ulterioare .

Iulian Mareș spunea...

Se pare că fac obiectul și cei care au executat Pol.Aer. în Țările Baltice, iar din marină numai la Active Endeuver!

Nu au ieșit încă normele de aplicare, dar legea se aplica celor care au fost în operații în afara teritoriului național (Irak, Afganistan, Balcani), misiuni ONU (Angola. Congo, Somalia, Etiopia etc). Oricum, detalii și dacă faci obiectul afli de la CMJ după 10.02.2021, când intră în vigoare legea.

Iulian Mareș spunea...

Mai, sporul pt lucrări de excepție se acorda la 5% din Ef. Control, în urma unui vot în ședința de lucru a comandantului in urma unor propuneri! Comandantul nu făcea obiectul, el fiind aprobat de eșalonul superior ierarhic!
Clar, da?
Are corespondent și în viața civilă în învățământ se ia ceva asemănător pt 4 ani!
El se acordă pt 1 an de zile, licul putând fi redistribuit in anumite situatii ( deces, pensionare, retragere pt motive imputabile), însă nu este legat de concediu de odihnă!
*Acum, în condițiile în care L 223 a tot fost lovită de OUG unii comandanți au acordat Oskar pt 3-6 luni celor ce urmau să iasă la pensie! Deci a fost rău că și-a ajutat subordonații? Pai, nu sunteți țigani?

avianyc spunea...

@ Huhurez
Legea protectiei informatiilor se constitue din cateva art si precizeaza doar cadrul general.
Legea abiliteaza SRI sa gestioneze domeniul si sa emita instructiuni ,ordine ,sa controleze etc in acest sens.
Instructiunile emise de SRI in acest scop si mentionate mai sus cuprind peste 40 de pagini ,fata -verso care reglementeaza in cele mai mici detalii modul de lucru cu documentele clasificate.
In baza acestor instructiuni ministerele pot emite propriile instructiuni dar care nu exced instructiunile SRI.
Instructiunile SRI sunt valabile atat in mediul militar cat si in mediul civil.
Partea militara se arhiveaza la Pitesti ,restul la Arhivele Nationale subordonate MI.
Academia de politie are in programa prevazut domenii de studii cu locuri atat pentru institutiile din sistemul de aparare cat si din mediul civil pentru functionari arhivari.
Mai sunt si alte facultati civile care pregatesc in aceasta specialitate.

Huhu Rezea spunea...

@Avy
O fi ce spui, dar nu vrei să înțelegi deloc că sigiliile puse de Ciucă nu au legătură cu masurile de manipulare a documentelor secrete.

Ein Stein spunea...

@avia
Instructiunile alea nu se refera la lucrul cu informatii si documente clasificate, este extrem de clar la ce se refera, poate aveti voi, stii tu de cine vorbesc, instructiuni obscure si te-ai dat in vileag.
Dar nu asta e problema, te rog sa vorbesti in termeni frumosi despre Antena 3 si Ghita TV, sunt posturi TV incomode pentru bandele de mafioti si trebuie sa li se acorde mai mult respect. Te-am mai rugat odata sa ne faci o lista cu posturile TV pe care avem voie sa le urmarim.
De unde ai vrea sa aflam care e stadiul de impartire al ciolanului intre clanuri, cat revine fiecarei bande? Macar informeaza-ne tu daca nu avem voie sa urmarim posturile TV, eu nu ma supar, am mai trecut prin asa ceva in urma cu zeci de ani cand ascultam subversiv Radio Europa Libera deci nu e o surpriza pentru mine.
Jos mafia galbena, jos banditii, jos analfabetii, Romania libera.

avianyc spunea...

@ Huhurez

De unde aveti informatia ca prim .m. a sigilat de la el putere biroul unui subaltern pentru fapte de corutie ?
Este abilittat cumva prim min interimar sau plin sa stabileasca daca fapta subalternului constitue sau nu infractiune ? Eu stiu ca doar procurorul poate sigila un birou in urma declansarii unei cercretari penale. In rest intre prim min ,ministru .... si subalterni pot exista doar relatii administrative . Cat timp lipsesc si pana se preda birourile in cauza cu documente,logistica informatica ,etc acesta sta sigilat de regula ,dupa lege cu doua sigilii ,al fostului functionar si al sefului ierarhic sau al sefului comisiei de predare primire daca a fost numita.
Daca fostul functionar ,viitor parlamentar ales si-a predat documentele si logistica de birou sefului superior ,respectiv prim min. ,etc,atunci acesta evident ca poate sigila biroul pana il va preda noului titular .
Ati vazut dvoastra cate sigilii sunt pe birouri sau stiti chiar exact scopul sigilarii? De unde ,de la presa dornica de senzatii tari ?
Nu va dati seama ca ce spuneti este o enormitate si ceva in afara procedurilor legale?
Cum ar fi ca sa se declanseze cercetarea penala impotriva celor destituiti ,corect demisionari, si acestia sa-l acuze pe Ciuca ca a modificat sau sustras documente .
Chiar puneti asa usor botul la niste manipulari de presa inconstienta. Chiar nu stiti ca prim min. interimar ar putea fi acuzat de abuz in serviciu? Chiar credeti ca este dispus sa se bage cu capul inainte in asa ceva ?
dece nu lasati totul in seama unei banale actiuni administrative deocamdata ...... Asa mi s-ar parea normal.....

un oscar = o pensie spunea...

mama,cum mai plang imbuibatii mares si m!!!
nu se mai satura de luat bani pe nedrept!!!
am avut coleg care avea doar 5 ani vechime in munca ,avea loc de munca fara pic de stres dar a primit oskar pt ca a divortat si ii trebuia bani pt partaj!!! HAHAHA,ce mai ziceti mai eminentelor mares si m?

avianyc spunea...

@ Huhurez

De unde aveti informatia ca prim .m. a sigilat de la el putere biroul unui subaltern pentru fapte de corutie ?
Este abilittat cumva prim min interimar sau plin sa stabileasca daca fapta subalternului constitue sau nu infractiune ? Eu stiu ca doar procurorul poate sigila un birou in urma declansarii unei cercretari penale. In rest intre prim min ,ministru .... si subalterni pot exista doar relatii administrative . Cat timp lipsesc si pana se preda birourile in cauza cu documente,logistica informatica ,etc acesta sta sigilat de regula ,dupa lege cu doua sigilii ,al fostului functionar si al sefului ierarhic sau al sefului comisiei de predare primire daca a fost numita.
Daca fostul functionar ,viitor parlamentar ales si-a predat documentele si logistica de birou sefului superior ,respectiv prim min. ,etc,atunci acesta evident ca poate sigila biroul pana il va preda noului titular .
Ati vazut dvoastra cate sigilii sunt pe birouri sau stiti chiar exact scopul sigilarii? De unde ,de la presa dornica de senzatii tari ?
Nu va dati seama ca ce spuneti este o enormitate si ceva in afara procedurilor legale?
Cum ar fi ca sa se declanseze cercetarea penala impotriva celor destituiti ,corect demisionari, si acestia sa-l acuze pe Ciuca ca a modificat sau sustras documente .
Chiar puneti asa usor botul la niste manipulari de presa inconstienta. Chiar nu stiti ca prim min. interimar ar putea fi acuzat de abuz in serviciu? Chiar credeti ca este dispus sa se bage cu capul inainte in asa ceva ?
dece nu lasati totul in seama unei banale actiuni administrative deocamdata ...... Asa mi s-ar parea normal.....

Huhu Rezea spunea...

Dacă stie Cozmin... înseamnâ că organele de ancheta au avut încredere în noul premier să-i transmită să dispună mssuri de conservare a pronbelor.
Crezi că ciuma galbenă nu este tentată să fure?

avianyc spunea...

Domnule Huhurez , legea abiliteaza doar politia sub coordonarea procurorului in vederea conservarii probelor.
Sa nu coboram atat de jos stacheta pentru un prim ministru al unei tari parte a UE , NATO , ONU- Drepturile universale ale omului ,etc.

Iulian Mareș spunea...

Va rog eu,
Lasati- l în pace că-i lipsește o doagă...
In 83 când șoptea la Secu era ORNISS? Era Secu și atât!
El emite niște prostii pt că pt Armata nu SRI emite certificate ci o structură proprie.
Știe ceva, dar F. vag; sunt anumite certificate de acces la documente clasificate UE și NATO, pt anumite funcții.
...până mâine dimineață boul este in stare sa contrazică, așa cum îl pupa in cur pe Băsescu, așa îl pupă pe Iohanu și pe geniul Bihorului !
Dpv al meu, își poate face și altar cu ei in casă, nu vedeți că este în criza de popularitate? Grăsime...

Iulian Mareș spunea...

Omule!
Nu sunt îmbuibat!
Urcate pe un piedestal nu mai mare decât cărțile pe care le-ai citit!
Cum poți scrie că a primit pt partaj?
Fata de tine kiar sunt eminentă...la asemenea prostii scrise!
Și eu greșesc că am dorit să-ți explic ceva rațional, însă tu nu ești pregătit să primești adevărul!

Iulian Mareș spunea...

Faptul că celor care au fost în TOpEx (făcând pol ex a ROU cum nu o face liderul de domeniu, nepromit de nimeni, el însuși un nimeni în drum) nu este sfidător!
Sfidător este că puținilor veterani din WW2 nu le-au acordat mai mulți bani, nici în ultimul an...
Să fie cauza că au luptat și spre Est și spre Vest?

*Similar am mai aflat o sumă: nu toți luptătorii anticomuniști din anii 47-58 sunt recunoscuți și primesc indemnizații !
Și în acest caz s-a găsit un criteriu de departajare, până i-au scos pe unii din tabel!
Asta este cușer?

Iulian Mareș spunea...

Prostul asta crede că un ministru, șef de cabinet, secretar de stat țin în sertar documente clasificate?
Niciodată...li se aduc, iau act, semnează și sunt duse imediat!

Calinmihaib12 spunea...

..Răspunsul..ăsta nu "prea se potrivește" pt.că:
1.nu "Werner" are:rolul,puterea, înțelepciunea și:..DECIZIA..!
(..poate că ar fi..PUTUT..dacă îl chema:..Wehr("dig")-ner..!(adică= "DIG"..împotriva celor ..PUTERNICI..!).
2..TOUCHE..!: ți-ai pus vreodată
întrebarea: dacă "WERNER" este.. ""prieten""..cu..AMÂNDOI..??.!!
..pt.că: nici unul (nici unii.!) dintre EI: așa, în genere, nu NE consideră: pe NOI, ROMÂNII.. prieteni, ci"trădătorii"..lor: adică trădătorii:FASCISTO -COMUNIȘTILOR germano-ruși,complo tiști și.."TRATAT"-iști..!!?
..care "au manevrat"..o lume întreagă:..în scopul..RĂULUI LOR
..!!(..și nu cred că..VOR UITA VREODATĂ..că noi am făcut ATUNCI ceea ce se putea face..în scopul menținerii:ființei naționale/ teritoriale..și nu în scopul:LOR al..CUCERIRILOR TERITORIALE..!
.și..CAM ce se întâmplă de 31 de ani..!..ar putea fi CONSECINȚA ..și a celor expuse AICI..!

un oscar = o pensie spunea...

partaj era o gluma fortata
dar sigur divortase si asta e motivul invocat pt acordare oskar
daca as face piedestal cu cartile citite nu as putea sta in varf fara masca de oxigen!!!
15.000 pensie necontributiva este un furt si imoral pe deasupra!
esti cetatean roman si faci parte dintr-o colonie de sclavi de tip sud-american sau chiar Haiti
faci parte din cei 1% imbuibati care ar trebui maturati de istorie pentru contrast si exagerare!!!
hai ca ma pun pe creatie special pt elita voastra restransa.

Calinmihaib12 spunea...

..DOMNILOR:..ce este "oskar"-ul ăla despre care tot pomeniți..?

Leon spunea...

O remarca :
De ce tine mortis Ludovic Orban sa ajunga Presedinte al Camerei Deputatilor ?
Oare a uitat ca este numai o etapa spre "Beciul Domnesc?
Poate sa intrebe pe Adrian Nastase, Bogdan Olteanu si Liviu Dragnea..!

M spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
avianyc spunea...

Mai deșteptule Mares ,un membru al guvernului se cercetează penal doar la sesizarea Președintelui, Senatului ,C.Deputatilor prin procedura stabilita de legea responsabilității ministeriale.
Până la cercetare trebuie sa existe sesizare.
După ce va apare sesizarea va puteti exprima.

CEZAR spunea...

Se pare ca don Ciuca a dat de greu ! Pina acum tavita cu apa rece si rahatul..turcesc il primea cu temnenele ..in cortul..blindat !
Acum se lupta cu Danca si clica lui !
Chelarul deja a inceput sa fie belit ...incet..incet si pus sare ! Nu inteleg de ce tocmai Rominia Tv..face asta ! Sa fi dat Ghita ..oprdin...??

Huhu Rezea spunea...

@avia
Deocamdata DNA si alte organe de cercetare penală investighează faptele susceptibile a fi acte de corupție. Tu nu ai auzit de cercetare in rem?

CEZAR spunea...

Don Doftor ...da-o draku de treaba..!
Ceva ce nici marele Ciomu nu a primit pentru lucrarea de exceptie facuta pe masa de ..operatie !

avianyc spunea...

Huhurez
Mai bine ai publica comentariile care aduc lămuriri in capul unor prostovani incalcati.
Bine ar fi si dat sa evalueze bine ce spui.
Rem nu exista in situatia asta .
Membrii guvernului si mai ales Secretarul general al guvernului cu rang de ministru se cercetează numai dupa indeplinirea procedurilor prevazute de legea răspunderii ministeriale pe care se pare ca nu o stapanesti.

un oscar = o pensie spunea...

oscar=spor pt lucrari de excelenta
maxim 50% la solda de functie
deci mares primeste 3000 de lei sporul asta adica 2 pensii gen Corneliu Ifrim
intelegi unde s-a ajuns cu nesimtirea?
mares i-a un spor de 6 luni pt urm 40 de ani care este echivalentul a 2 pensii lunare
si el zice ca nu este imbuibat!!!

Cezar spunea...

Niste gretosi..nesimtiti
Mai si justifica..cat de mult l.au meritat ei
Nici unul insa..nu prezinta o lucrare de exceptie realizata si impctul acesteia pentru cresterea capacitatii de lupta a Armatei..

Iulian Mareș spunea...

In 99% din cazuri esti superficial si aceasta o poti lua sigur ca pe un eufemism!
Am exprimat eu ceva din ceea ce tu imi atribui? ...adica, pt ca tie trebuie sa ti se explice absolut tot, am negat, scris eu ceva despre "un membru al guvernului se cercetează penal doar la sesizarea Președintelui, Senatului ,C.Deputatilor prin procedura stabilita de legea responsabilității ministeriale. Până la cercetare trebuie sa existe sesizare. După ce va apare sesizarea va puteti exprima"?
Pai, daca nu, atunci cearta-te cu stelele pana dimineata!

BatistaPeTambal spunea...

D-le Mares, dta. nu vrei sa intelegi. Cei care urmau sa iasa la pensie dar n-aveau pile primeau spor de excelenta pe maxim 1 luna din 6. Ruda cdt-ului primea pe 6 din 6. Loctiitorii primesc constant (6-12 pe an). In cel putin o parte din institutiile militare (n-am spus neaparat MApN)sporul de excelenta (obligatoriu 50% pentru TOTI cei premiati)se aproba/acorda lunar, nu anual. Fiecare subunitate are dreptul la un anumit nr. de premieri, si comandantul aproba propunerile sefilor acestora fara prea multe comentarii. Si da, si eu am informatii despre astfel de recompense acordate pentru cele mai ridicole motive (compensatie pentru participare pe post de "iepure" la concursuri de promovare, semnare "ca primarul" de acte ...delicate etc.)
Viorel, ai dreptate: acum 20 de ani se numea salariu de merit si se acorda cam la fel.

Iulian Mareș spunea...

Se acorda anual, intelege!
Ca se poate face redistribuire partinica, asta este o alta poveste....., o portita lasata in instri=uctiunile de acordare facute de fiecare minister!

Iulian Mareș spunea...

NU NE VINDEM TARA!!!???

Plange neamul romanesc
Ca strainii-l targuiesc
Sa-i cumpere din lastari
Si sa-i taie din stejari.
Nu lasa frate romane
Codrul tau pe maini straine
Cand mai greu pe lume-o fost
Ti-o dat hrana si-adapost.

Nu ne vindem tara
Nu ne dam comoara
Nu vindem acest pamanat.
Nu ne vindem rostul,
Painea si adapostul
Asta-i tot ce-avem mai sfant.
Nu ne vindem tara
Nu ne dam comoara
Nu vindem acest pamanat
Casa parinteasca, radacina noastra

Stati romani si judecati
Si pamantul nu vi-l dati
Nu dati zestrea pruncilor
Pe mana strainilor.
Pune-ti voi semintele
Si culegeti roadele
Nu lasati pita si vinul
Sa vi le imparta strainul.

Cum doamne sa nu te doara
Musafir la tine-n tara
Asta o-m fii noi, frati romani
Daca-o vindem la strani.
Ca omul fara pamant
E un pai purtat de vant
N-are nici o radacina
Si sta la mana straina.

Nu dati casa si pamantul
Ca nu stiti ce-aduce vantul
Casa va adaposteste
Si pamantul va hraneste.
Locul-n care v-ati nascut
Nu-i de dat, nu-i de vandut.
Cat o fii pretul de mare
Astea nu sunt de vanzare.

"* Vizita lui Ceaușescu în SUA din 1978, la invitația lui Jimmy Carter:

„Între 12 și 17 aprilie 1978, Ceaușescu a efectuat ultima lui călătorie în Statele Unite. În timpul vizitei a fost semnată o declarație comună a celor doi președinți. Din delegație au făcut parte Nicolae și Elena Ceaușescu, Ion Avram – ministrul Industriilor, Ștefan Andrei – ministru de Externe, IM Pacepa.

* În 2017, Klaus Iohannis a fost primul lider est-european primit la Casa Albă de președintele Donald Trump. Înainte de vizita în SUA la învitația președintelui amerirican din aug.2019 Iogannis a declarat presei: „ există o disponibilitate la nivelul Guvernului român de a repara anumite chestiuni care nu au fost bine gândite”, făcând referire la OUG 114 şi Legea offshore. Ar fi de dorit, pentru că mulţi investitori de bună credinţă sunt îngrijoraţi”, a adăugat preşedintele cu privire la cele două acte normative. Şeful statului a mai spus că americanii au o îngrijorare că Europa va ajunge prea dependentă de Rusia în domeniul energetic. De asemenea, el a menţionat că România îşi doreşte ca Exxon să rămână în proiectul de la Marea Neagră”.

* Ștefan Andrei, n. 29 mart. 1931– d. 31 aug. 2014"

"Atunci când a fost vizita în SUA, Klaus Werner Iohannis știa de această înțelegere, și cu toate acestea a dat pe degeaba rezervele României. Înțelegerea scrisă trebuia doar invocată.

Prin faptul că nu a cerut partea (50%) care era stipulată pentru România prin înțelegerea SCRISĂ, și prin faptul că a modificat OUG 114, Johannis se face vinovat de DEZINTERES (eufemism) față de Poporul Român.

Conform Dreptului Internațional, SUA nu putea modifica unilateral o înțelegere scrisă, și de aceea aveau nevoie de un trădător care să se facă cum că nu ar ști de această înțelegere.

Cum ar spune Richard al treilea, „O șepcuță pentru un regat”.

Condamnarea lui Liviu Dragnea și declarația lui ca „persona non grata” în SUA a fost cauzată de faptul că la fiecare ieșire publică Liviu Dragnea reitera până la saturație: „50 Exxon, 50 noi”, fiind că pe atunci încă nu se semnase „cedarea” moca a drepturilor statului nostru către americani de către o coadă de topor venetică și alogenă."

Ein Stein spunea...

Ce este ciolanul?
O intrebare la care nu se gaseste raspunsul de mii de ani, unii mai rautaciosi ar spune ca e retorica, altii ar fi curiosi sa afle raspunsul, pe altii nu-i intereseaza, si pana la urma vorba romanului "Cate capede atatea pareri".
Totusi, repet, totusi, un grup de savanti si oameni de stiinta, format din elitele partidelor care doar ce au pierdut alegerile parlamentare,neavand de facut ceva mai bun, s-au hotarat sa lamureasca o data pentru totdeauna, asa ca s-au adunat sa defineasca pe intelesul tuturor. Daca tot am inceput sa o dam in proverbe, unii mai rautaciosi ar spune ca "Tara arde si baba se piaptana". Fals! Fals dragi cetateni, e o problema de "interes national", ea trebuie lamurita, nu mai merge sa o dam in carpeli, gata, s-a terminat, tara se afla cu un picior in groapa si cu celalat pe o coaja de banana. Asa ca echipa de elite, inarmata cu rigle de calcul si echere masoara ciolanul pe latime, lungime, grosime. Hoooop, nu iese, echerul nu e bun, nu merge, ticalosul de ciolan nu e perfect drept. Un geniu vine cu solutia si propune un alt instrument, unul banal, si aflat la indemana oricui, gura. Solutia e, cate guri intra de-a lungul ciolanului, asa ca savantii s-au asezat de-a lungul lui si au apucat vartos cu dintii de el. Culmea e ca in loc sa afle un raspuns, beton, au dat in alte probleme, au ramas guri care in dreptul lor nu ajunge ciolanul, tocmai de o astfel de belea nu aveau nevoie savantii nostrii. Unii au venit cu propunerea de a lungi nitel ciolanul, altii au propus solutia de a veni cu guri mai mici, altii inca gandesc, insa toate aceste propuneri, cum au cazut de acord, trebuie sa fie in spiritul "Dati cate una sa ajunga la toti". Concluzia e ca omenirea inca nu e pregatita sa dea raspuns la intrebarea care o framanta de milenii. Chiar daca acest grup de savanti inimosi au luat taurul de coarne si au vrut eclipseze aparitia vaccinului anticovid s-au poticnit inainte de a incepe. Oricum scepticii trebuie sa stea linistiti, lucrurile evolueaza, daca tot nu au definit ce e ciolanul si au transformat-o intr-o problema mondiala, Conjectura Ciolanului, macar au aflat cum poate fi impartit, cinstit, romaneste.
Vorba lui Brancusi "V-am lasat saraci si prosti, va gasesc si mai saraci si mai prosti".
Noi sa fim sanatosi.

Gigi spunea...

Unii n-au mama,n-au tatã când este vorba de vândut pe daiboji tot ce se poate vinde pentru ei şi cloaca lor scarboasa din care fac parte,pt.inavutire.Dar,nu se gândesc la cei care suferã,adicã marea masã de cetãţeni,neajutorati şi care îi trimit odatã la patru ani sa le reprezinte interesele.Cã sunt destul de creduli şi se uità in gura lor,a acestor termite infometate şi ahtiate dupã averi,asta este o altã poveste.La aceste alegeri,poporul a dat de înţeles cã s a satura t de aceşti traseisti, slugoi şi avari şi au protestat in tacere neprezentandu- se la vot,iar 10% din cei 30 % care s-au dus,au decis sã voteze un nou partid,numai şi numai sã nu puna stampila pe aceiaşi traseisti şi vopsiţi in alte culori.
Cred cã a venit vremea cã aleşii sã intoarca faţã cãtre popor,cã alfel va fi jale mare, s-a ajuns la limitã insuportabilitatii şi fereasca sfintul sã explodeze mãmãliga.

Gigi spunea...

Ciolanul,a fost ros pânã la maduvã,ce sa-l mai masoare.Au trecut 31 de ani de la marea involutie.Ma bucurã faptul cã "prostimea credula"a început sã se trezeasca la realitate.
Credeam cã vom fi adormit pe veci!

Ein Stein spunea...

Proverbul ca savantlac
Nu demult am asistat la o discutie, aplecata, dar nu asa cum va ichipuiti, aplecata stiintific, pe tema actualitatii proverbelor romanesti. Mai sunt ele valabile sau nu? Marul discordiei a fost "Codrul e frate cu romanul", proverb neaos romanesc. Unul dintre savanti spunea ca nu mai de actualitate ca nu mai avem codri si atunci se intra pe o contradictie filozofica, foarte bine reliefata de Shakespeare in "to be or not to be". Celalalt spunea ca nu are rost sa ne legam de detalii, ca se pomeneste la figurat iar filozofia nu are ce sa caute aici, si tot asa de se facuse un fum in incapere, ca atunci cand nevasta, captivata de telenovelele turcesti, uita cozonacul la cuptor. Ce vreau sa va spun, e, toti acesti savanti se afla intr-o eroare profunda. Oameni buni, codrii exista, ei sunt adapostiti in stive de cherestea, frumos randuite de Schweighofer, doar pentru a fi feriti de ochii hulpavi ai vreunui amator de furtisaguri. Pe de alta parte chiar daca ei exista nu are rost sa ramanem incremeniti in traditii si timp, trebuie sa evoluam, de aceea propun o modificare proverbului in forma "Matematica e frate cu romanul". Pai cum? Pot intreba unii mai carcotasi. Oricine stie ca matematica pe sfera e deja desueta, orice profesor universitar si doctor fara BAC o stapaneste la perfectie, exact cum stapaneste Orban miscarile de dans cand se zguduie pe ritmuri de manele. Savantii nostri, cum am scris, si in comentariul anterior, au descoperit o nou specie de matematica, "Matematica pe Ciolan", una mult mai pervesa si evoluata. Deja descoperirea savantilor nostri a facut valuri in mediul stiitific planetar, si cum era de asteptat a starnit invidii. Matematicienii de la NASA recunosc ca aceasta matematica, nou aparuta, ar fi pentru omenire un impuls in evolutie exact ca un sut in cur dat unui individ care da sa sara garla. Daaar, ca intotdeauna exista un dar, rosi de invidie, spun ca nu trebuie sa ne grabim, nu exista inca suficiente elemente pentru a teoretiza, inca nu poate fi pe deplin inteleasa si alte mici viclesuguri doar pentru a nu recunoaste geniul romanesc. Oameni buni hai sa fim alaturi de alesii neamului, sa-i sprijinim cum putem fiecare, cu mic cu mare, sa nu lasam sa se piarda aceasta resursa de inteligenta, sa nu ne mai lasam furati. Matematica pe Ciolan e inventie romaneasca, ne apartine, noua, si sa speram ca nu si copiilor nostri.

Leon spunea...

Am o completare !
Ciolanul are un singur Stapan, si acesta este locatarul de la Cotroceni..!

un oscar = o pensie spunea...

subscriu cele mentionate de alb50
la mine erau 10 buc de oskar
primele 6 functii din stat de org. erau abonate non-stop(legate) de oskar ,nu conta omul,oskarul era lipit de fct,Restul de 4 le jongla cdt cum vroia ma-ciuca lui,de obicei erau 3 of si un subof pilos care dadea cu ciocul la sefime

Leon spunea...

Mesaj dur din Germania pentru Iohannis:
https://www.stiripesurse.ro/klaus-iohannis-atentionat-de-social-democratii-din-germania-speram-ca-nu-veti-impinge-romania-in-d_1548850.html

Clawoodiu spunea...

Daca pentru dumneavoastra Stamule Tanase este la nivel de valutist, inseamna ca o dam in balarii - este Decan al Facultatii de Administrarea Afacerilor in limbi straine din ASE Bucuresti, el fiind conferentiar universitar doctor si preda in limba germana.