Un produs Blogger.

joi, februarie 25, 2021

Pe vremea când Cîțu textila unguroaice

143 comments

 


Premierul nostru a obținut primul profit din vânzarea de țoale la unguri. 


143 de comentarii:

Xman spunea...

Omul asta daca a studiat in SUA stie engleza.Oare o fi citit in original "Avutia natiunilor" a lui Adam SMITH?Pentru a fi un prim ministru cam asta e cartea de capatai...In ceea ce priveste "activitatea comerciala" a domnului prim ministru,nu cumva se da in fapt ca facea contrabanda prin '90?Avea companie de import-export?A platit vama pentru bunurile scoase din tara?A depus bilanturile companiei respective la anaf?Ce taxe a platit?

Călugărul spunea...

A scrie ceva despre cuțu -Cațu e sub demnitatea mea! Cezare bagă tu ceva despre forma asta de viață că doar cu poza lui și caprele tale s-a învățat câinele să latre! Să muște a învățat după ce a văzut ce faci tu caprelor!

Leon spunea...

Câțu se numara printre cei care au accesat Profilul "avianyc"( pe blog din 2010 ) si pune in practica indemnul:
"TOTUL PENTRU HOTI
NIMIC PENTRU TARA"...!
PS. Deci si Bisnitarul, care NU plateste Taxe si Impozite la Stat, se cheama ca este Antreprenor !

mesteru spunea...

Stiti ce este interesant, ca acum dupa 31 de ani trecuti de la astfel de actiuni, unii au casoace, viloace, masinoace, fel si fel de proprietati care mai de care mai luxoase...si vin acum in 2021 sa ne povesteasca noua cum se fac banii cinstiti.
Eu am lucrat la 01233 Buzias si era dezastru in 1990, aveam colegi plecati la unguri si sarbi cu zilele in asa zisul antreprenoriat al lui câţu.
Pe mine nu m-a dus mintea!
Succes in viata!

Trofin spunea...

Mă mir că un individ , din întâmplare azi premier, spune cu "subiect și predicat" ( sintagma mult agreată azi de majoritatea snobilor !) că , prin anii '90 , multe produse românești erau căutate peste granițe. Azi , din gurile acestor găgăuți , nu auzi decât sudalme la adresa epocii în care România era situată pe un piedestal superior multor altor națiuni. Acea epocă l-a creat și pe Cîțu , dar ulterior a fost formatat și tot ce a primit bun de la societatea de atunci a fost șters și a fost reprogramat de către cei care vor răul nației pentru a le aplica programele lor de distrugere sistematică. Răutățile implementate sunt aplicate și populației fără că aceasta să reacționeze decât sporadic , fenomen care produce mirare.

Iulian Mareș spunea...

Afirmativ 100%!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

O obială si carpă de monstru uman, fost coate goale golan si repetent dement, de doua ori la ASE, si azi nu vrea sa ne lase drepturile integrale din interese golanesc liberale ca sa ne vada cu aer comprimat in castroane si buzunarele goale!

Huhu Rezea spunea...

Bișnițarii din unitățile militare au golit magaziile de izmene, ciorapi, cizme, pantofi și alte echipamente militare, pentru a le valorifica în Jugoslavia, Turcia sau Ungaria.
Ei au vandut âara obială cu obială, ca mai apoi politicienii s-o vânda fabrică cu fabrică.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Ce sa ,,textileze'' el unguroaice?, cand in materie de fofoloance e zero barat, nefiind macar in izmene barbat, ca daca era, acum era de mult insurat, insa fiind el de dreapta politica, acelasi brat il foșoseste cu indemanare silnică sa-si satisfaca poftele trupesti, fara aportul contributiilr femeiesti, ca de aia are ochii iesiti de broscoi lesinat de la atata izmeneli la dat ,,mutului'' împielițat brânciuri in cap!

CEZAR spunea...

Calugare (securan in sutana si cu barba) ,,,erau m-Alul si Honvezul-Dracul !!!....
Eu incasam banutii...hi..hi..hi..

Burebista spunea...

Produsele care se vindeau de către romani după 90 în târgurile din Ungaria nu erau neapărat de calitate superioara însă se vindeau cu preturi de 2-3 ori mai mici decât le aveau ei în magazine.... Pentru romani era convenabil pentru ca obțineau cum s ar spune forint pe leu. Dacă cumpărai din România un treninguri cu 300 lei bucata le vindea în Ungaria tot cu 300 lei bucata.. Dacă schimbări lei în forinți atunci plăteai 2 lei pe 1 forint... Apoi cu forinți obținut-o se cumpărau la început casetofoane auto și dublu radiocasetofoane.. După ce făceau mai mulți bani la a 2 sau a treia tura cumpărai videouri și mai târziu televizoare color... Fata de prețul plătit pe rle în Ungaria în România puteai sa obții și de 3 ori banii investiți însă pentru a le vinde mai repede le băgai într-o consignație și o țineai un preț dublu pe loc.. Apoi același traseu.. Din Ungaria se aduceau în general produse electronice iar din Turcia blugi... În Turcia se vindeau alte produse românești... Rulmenți... Dar de obicei se mergea direct cu valută...
Acest gen de comerț (bisnita) l au făcut foarte mulți după 90 în general cei care nu mai aveau serviciu, sau care nu s au angajat niciodată.. Cei care munceam, cum nu aveam 4-5 zile libere legate nu puteam face bisnita pentru ca ne pierdeam munca. Ca militari nici atât pentru ca ar fi trebuit sa ai aprobare de părăsire a țării...
A fost totuși și un lucru bun cu bisnita aceea pentru ca banii obținuți din tranzacții chiar dacă nu erau și fiscalizati intrau mai apoi tot în economie sau comerț pentru ca erau cheltuiți în țară...
Restul afacerilor de început au fost făcute numai de foștii comuniști și securiști care su pus mana pe toate spatiile comerciale foste de stat prin diferite combinații.. La fel și cu întreprinderile profitabile sau privatizate diar pentru a fi vandut la fier vechi tot ce era prin ele și mai apoi terenul valorificat în favoarea rechinilor imobiliari... Mai țineți minte cupoanele de 1 milion lei în acțiuni.... Sau cele de dinainte de privatizare nu mai știu valoarea... lor... Ni s a aruncat în fata un cupon cu acțiuni care în scurt timp nu au nai avut nicio valoare pentru ca societățile au dat faliment...putini s au ales cu ceva de pe urma acțiunilor acelea...

Xman spunea...

Tara a fost administrata cu URA din '89 incoace.De ce a fost asa?Numai cineva strain de neam poate proceda asa cu propriul popor...care intre timp, dupa ei citire,a devenit o populatie.Se pare ca vor nu distrugerea noastra,ci disparitia noastra...

Draculea spunea...

@ Cornelus mama, mai coaie de arici, mai usor cu sula-n populatie ca te faci de mninunie.
sa stii ca femeile ii prefera-n pat pe ai mai subtirei nu huidume, caci cu marunteii pot face tot felul de mascari sub lepedeu.
Cu privire la Catanu iata pe cine are alaturi, asa ca mucles ca vorbesti cu pacat:
FocsaneancaElena Calistru are și ea o carieră de succes la fel ca și noul premier al țării. Presupusa iubită a lui Florin Cîțu este în prezent preşedinte şi co-fondator al asociaţiei Funky Citizens.
https://www.google.ro/search?sxsrf=ALeKk01b9QM_aAh-6-_mFZMmvka4MJQszw%3A1614335374429&source=hp&ei=js04YKeDGMySlwSn37_YBg&iflsig=AINFCbYAAAAAYDjbntQMm3xP4ynMYYuCC5XXV41ojxLL&q=elena+calistru&oq=&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAEYATIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJ1AAWABg5B5oAXAAeACAAQCIAQCSAQCYAQCqAQdnd3Mtd2l6sAED&sclient=gws-wiz

Draculea spunea...

@De ce va tot mirati si minunati precum o virgina muta patrunsa de Cornelius?
Dar fostul president , golunul nostru si macelarul pensiilor militare, cel care ne-a hingherit ani de zile, cum se lauda cu bisnitareala anilor '90? Cu blue jeansi si bauturi fine, probabil si trafic de curvistine numai sa caute astia bine prin "docomenturile " vremii

Draculea spunea...

@Clasa/clica politica actuala care va imploda in cel mai scurt timp!
Fatza hada a societatii:
https://www.facebook.com/SolomiaUkrainian/videos/969877293545194/

monteoru spunea...

Hai sa recunoastem ca pe noi militariii nu ne-a dus capul.Am stat zi lumina si uneori noaptea prin cazarmi in timp ce altii s-au orientat.Acum suntem invidiosi.Tocmai deaceea mi-am permis sa spun mai tinerilor pensionari ca timpul este ireversibil.

Huhu Rezea spunea...

Deaia n-ai votata tu cu portocaliii!!!! Ignorantule!

Draculea spunea...

La ultimele doua scrutinuri n-am participat la vot si nu dau "doi lei" nici pe aia si nici pe ceilalti- cu TOTII mi-au facut rau nu bine bai ...Deceneus

Draculea spunea...

@Pare-mi-se ca s-aude glasul ratiunii pure...ia zi inteleptule care esti sau tu Leoane, Burebisto voi ati auzit ce se zvoneste? ka kum ka sa se aleaga de tilin pesiile militare de cele ale structurilor MAI iar militarii sa treaca la sistemul unei tari NATO, stie cineva ceva? Sau se va face dar asemanator L168, numai "mercenarii" sa beneficieze?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Onorabile, jigodiile si pe aici isi ridica antenele si vuvuzelele, desertandu-si din garleje veninul si latrinele, si atata timp cat dreapta politica dementa are si o sustinere obedienta, din partea celor tot cu ei de-o teapă ce nu se simt ca-s trasi ca fraierii pe țeapă, din cauza ignoranței nesimtite, sa nu-i mai credem ca ar fi cadre rezerviste si elite, ci doar decalotatele belite din tomberoanele cu obosite nule rapandule, ce canta osanale din tromboane liberale, fară interes ca, dupa vandalizarile useristo liberale, Romania se va duce dramatic la vale catre ruinare!

Huhu Rezea spunea...

Nu am zis că detextila unguroaice!😎

monteoru spunea...

Huhule, la capitolul bisnita in UM te contrazic.Imposibil.In cel mai fericit caz se putea sustrage o pereche bocanci vechi.
pe timpul casarii.
Asa ca scoate elementul MApN din ecuatie.

Leon spunea...

Da, stiu ca dupa promulgarea Legii Bugetului de Stat pentru anul 2021, Comisia de Aparare din CD va da un Raport Favorabil cu o Anexa de Amendamente Admise si alta cu Amendamente Respinse la Pl x 199 !
Stiu ca numai MApN este interesat de acest proiect, deoarece aprox.30.000 de pensii ar avea o crestere, la celelalte Institutii (MAI, SRI,etc.) beneficiari sunt mult mai putini...!

Leo spunea...

Un videorecorder la începutul lui 1990 era cât jumătate de apartament de 3 camere în Militari , iar o Dacie 1310 era cât un apartament întreg............

Iulian Mareș spunea...

Leon,
Eu știam ca Sudiști au bișnițarii prin Yugoslavia, Turcia...nu pe la unguri...!

Iulian Mareș spunea...

Leonard,
doar 6000-6500 lei!
Da, cu Dacia sunt de acord

Huhu Rezea spunea...

@ice
Râd antreprenorii lui Cîțu de tine. Zic că ai rămas tot naiv.

Ein Stein spunea...

Unde e mafiotul blogului sa ne explice care e treaba cu lafaiala bugetara?

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24629954-irina-alexe-fosta-politista-pensionata-42-ani-fost-numita-pana-urma-secretar-stat-ministerul-interne.htm

Ein Stein spunea...

Ca paduchele-n frunte

https://www.libertatea.ro/stiri/politico-romania-s-a-oferit-sa-ia-locul-soldatilor-britanici-din-bosnia-retrasi-dupa-brexit-3428914

Saraca da fudula Romania asta.

Leon spunea...

Parca vad ca CIUCA va trimite o Companie din Craiova (natala..!).

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Leon, multumim pentru micuta stire, dar care poate avea un efect mare la pensiile mici, militare, dupa aplicare, si cred ca este ce spunea Coarna ca se vor majora soldele de functie si grad cu PLX-199, ori alte stimulente

Leo spunea...

Natală e Plenița dacă nu o fi chiar Castrele Traiane cu apa din Munții Orodelului.
O RUŞINE de sinecurist politrucizat animat numai de buzunarul lui și al găștii lui (pe PFA ).....

Iulian Mareș spunea...

Ca sa fim cât mai mulți veterani...
Acum, nici asta nu va place...!

Iulian Mareș spunea...

Ein Știința,
Omul asteptat de tine nu a primit încă punctajul de idei de la București...

raul spunea...

Iulica,printre primele bisnitareli sudiste s a numarat aducerea Daciilor noastre ,inapoi😀😀Ai uitat '90,91 cum cumparau romanasii Daciile noastre cu H in fata??😅

raul spunea...

Eu pe jegul asta de Citu ,nici ordonanta sa mi faca cizmele nu l as lua!Dar poporul roman e suveran..
.!Pana si in faptul de a fi prost...!

akord 75 spunea...

Adica alaltaieri manca c..cat catzu cu gura plina ref la cumul salariu-pensie iar ieri
poftim aspect...tu-i'ngurita pe ei si pe mama lor

https://www.g4media.ro/fosta-politista-pensionata-la-42-de-ani-cu-13-000-de-lei-pensie-numita-secretar-de-stat-la-interne-la-propunerea-usr-plus.html
Am sa postez link-ul asta ZILNIC(e real art. nu e fake)
Calcai-as pe ochelarii lui barna dar nu cand sunt pe jos ci cand ii are pe muian

akord 75 spunea...

si ca sa nu va plictisiti cititi doar ce scrie in link ca e de ajuns:angajati si bani furati
https://www.g4media.ro/verdict-definitiv-250-de-angajati-isi-pierd-joburile-statul-ramane-cu-o-gaura-de-90-de-milioane-de-euro-dupa-falimentul-combinatului-de-ingrasaminte-chemgas-slobozia-detinut-de-ioan-niculae.html

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
M spunea...

@Iulian Mareș

Bolojan a rezolvat problema cu chestorița folosind fonduri europene. 😂

Arfy spunea...

Naivilor! Pt voi este bișnița individuală. Obișnuiți că totul se poate fura. În economia mondială am fost un mare kky. Reveniti-vă! Industria mondială nu iartă. Ce este neproductiv, pică! Nu este vorba de produse românești sau de alte nații! Este vorba despre cere și ofertă și despre competență

Xman spunea...

Mai au ce vinde?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Ehei, țață nașă si tu, țață moașă, penzionarii pupători de moaște lăbarale, scoase din gunoaie si canale, sa se uite cu lupa in vârful vulii, ca in fundul căciulii, acum goală ca un scrot castrat, după inghetarea penziilor de la stat, taman dupa ce PNL si USR ca boii plăvani au votat, așa ca plimbați-va damblagiți cu căruța ca a fugit puiul cu ața, că o sa mancati de acum pe ghiftuite numai răbdări prăjite, si o sa mai beti rașpincă si țâghir doar la tata mare, la cimitir! Strigati-va durerea cu un ,,Hai, liberare!,'' mai ales ca se intra in Postul Mare si de Pasti o sa va puneti pe mese, din trei, pe aia mai lunga, tare si mare!

Iulian Mareș spunea...

Leonard,
din pacate nu!

Iulian Mareș spunea...

M,
Adevar 100% scrii! Tipul asta, Bolojan, mie mi se pare ori un nou Napoleon ori un borfas stilat!
Argument: dupa o saptamana la CJ el deja emitea judecati de valoare privind skema de restructurare si noua organigrama, cu 30 % eliminati!
Stii, am cunoscut multi oameni si ardeleni!
Mintea arde la multi, dar nu prea la motzi!

Gigi spunea...

@CFI
Unde dracu vezi tu cã i-a votat românii p-ãştia de la putere? I-au votat ai lor care nu au mai mult de 5-600.000.
Fa şi tu un calcul,S-au prezentat la urne 30% din cetatenii cu drept de vot.Din ãştia 30% iau votat 23%. Din ãştia 30% au votat 10% cu alt partid,partid care cum mã aşteptãm s-au dat la fund când s-au vazit in parlament,adicã s-au dat cu ursul,cã aaltfel îl pãpa.
Suntem nişte laşi şi curve totodatã.Are dreptate @,ãsta,Calugarul ce spune câteodata.Ma doare sufletul când vãd cã din ţara mea s-a ales praful.
Mai e câte ceva de vândut dupã,mai vedem. Marele patriot se invarte in mormant,dupã ce pãrinţii noştri s-au sacrificat sã avem tot ce ne trebuia in ţara. Nici mãcar ceapa,cartofi,fasole etc.nu mai producem,luãm de la alţii pline de otravuri. Vai de capul nostru!

Huhu Rezea spunea...

Să nu ne ascundem după cireș!
O simpla adunare arată că romanii care s-au prezentat la urne au votat în majoritate cu asa zisa dreaptă anti social-democrată.
Voturile pămpălăilor care nu s-au dus la vot s-au adjudecat în acceași proporție de partidele care au depășit pragul electoral.
In majoritatea anti social-democrată au intrat și mulți militari, participanți sau neparticipanți la vot. Se văd după cum comentează.

avianyc spunea...

Ce de mai de mai detextilam la unguroaice pe vremea când licean fiind in Oradea neavând cantina la internatul nou construit serveam masa la cantină unui renumit liceu impreuna cu fetele care aveau internat comun de la liceul Alexandru Moghioros ( profil limba maghiara) ,de la liceul sanitar ,cel de arte plastice și M.Eminescu.
Unul din marile avantaje fata de cazarmatii si condamnatii la îndoctrinare militareasca in LM.
Si ce de curățenie ca in farmacie era in sala de mese si bucătărie.
Ca sa nu mai zic ce de mărțișoare primeau de 8 Martie si in piept si ceva mai jos . SI chiar apreciau 🤣🤣mai ales după o duminică de strâns cu apa termala.
Ca sa nu mai zic de micul trafic de frontiera ,spun doar ca doi colegi de liceu mai " isteti" si dascurcareti in afaceri dețin din 96 doua din cele mai veritabile pensiuni din zona ,pe lângă alte afaceri. Toate cu pornire din lectia învățate din micul trafic de dinainte de 89. Pe rand la aceste pensiuni se desfășoară " darea de seama" in urma adunării generale a colegilor din zona.
Aici Cezar ,are mare dreptate ,Vestul cu Oradea ,Arad ,Timișoaraa fost si ramane departe de tiparele din sud si est.Inainte de 89 datorita micului trafic ,in renumitul piețe ( zise de vechituri) gaseai orice marfă occidentală, de la antibeby pana la ,blugi ,aparatura electronică, cosmetice ,cafea ,etc.
Cand spuneam ca marile pensiuni din Felix ,E60 - depresiunea Vadu Crisului- Ciucea sunt sau au fost deținute de vameșii si politistii de frontiera nu spuneam o glumă.
În 90 milițienii de la economica au golit stocurile de aragaze si frigidere pe care le carau din greu in piata la Debrecen,cu profituri bune ,după schema Cezar, mai ales că si-au deschis primele magazine private.
Iar fostii mici traficanți pana in 89 făceau coada zi si noapte la renumita fabrica de vase emailate din Medias.
Trecerea prin vama cu darul in pasaport i-a făcut oameni pe multi .
Asa ca ," Pe loc repaus "si fuga mars la ZVITA si ZVITM!!!!!!
Aviatia da senzația!!!!!!

Leon spunea...

@Avia, SANATATEA ESTE CEA MAI MARE BOGATIE!
"Timotei 6:10-11
10. Căci iubirea de bani este rădăcina tuturor relelor; şi unii, care au umblat după ea, au rătăcit de la credinţă şi s-au străpuns singuri cu o mulţime de chinuri.
11 Iar tu, om al lui Dumnezeu, fugi de aceste lucruri, şi caută neprihănirea, evlavia, credinţa, dragostea, răbdarea, blândeţea."

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Gigi, au votat ca taunii dreapta, si nu am o forta dumnezeiasca sa arat ca de la noi peste 70% au dat votul liberalilor, ceilalti cu Chelaru, desi stiau ca este un incapabil, las, lacom pentru sine si penal!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Ca sa se stie: Daca se face ceva, sa-i multumiti lui Coarna de la PSD!

Gigi spunea...

Da,am vazut ce este şi în vestul ţãrii .Râuri infectate cu mizerii,sticle de plastic aruncate,ce mai,un dezastru ecologic. Pe lânga faptul cã se fac lucruri de fatada prin centrul oraselor,în afara lor e un dezastru. @Avianyc,hai sã fim serioşi.Nu mai blama sudul,nordul,estul,toţi suntem o apã si-un pãmânt.Toti am pus umarul la distrugere.Las-o mai bine aşa.

Huhu Rezea spunea...

Este greu să mai aducă la CD Raportul preliminar al Pl x 199/2020, trimis de Sovăiala pentru aviz la leneșii Guvernului Câțu.
In ultimele 2 luni guvernanții nu au luat in discuție niciun aviz pentru proiectele venite de la Parlament.

monteoru spunea...

Regrete tarzii.Lipsa de orientare la momentul potrivit nu se mai poate recupera.Cinstea impinsa pana la prostie in perioada de capitalism timpuriu in Romania nu ne este de laudat.Implinirea unor ordine aberante ca cele de a nu ne angrena in activitati economice ne-au adus in situatia sa fim dependenti de statul roman.Uite acum cum stam la mana statului pentru un amarat de procent de 3%.
Imi amintesc ca prin 1994 ceream ziarului Apararea patriei daca imi este permis sa-mi deschid o firma si raspunsul primit a fost unul de noaptea mintii.Citez aproximativ"nu este demna de onoare si demnitate militara"
Ar trebuii luati de beregati-scuzati expresia neacademica-cei ce se aflau la conducerea MApN in acea vreme precum si a initiatorilor Statutului cadrelor militare.
Imi permit sa sfatuiesc activii sa gandeasca in perspectiva.Este daunator sa execute orbeste asa cum am facut noi cei mai in varsta.

Leon spunea...

Pentru corectitudine:
In Februarie au fost Avizate initiative legislative in 2 sedinte de Guvern, ultima pe 18.02.2021:
. PUNCTE DE VEDERE
1. PUNCTE DE VEDERE ale Guvernului referitoare la 23 inițiative legislative
Proiectul poate fi consultat la adresa: https://sgg.gov.ro/new/wp-content/uploads/2021/02/PUNCTE-DE-VEDERE-1.pdf

Huhu Rezea spunea...

Tara Moților, de da Beius, la Stei, la Albac, Campeni, Abrud, Zlatna, până aproape de Alba Iulia, este lăsată în subdezvoltare.

avianyc spunea...

@ Gigi
Foarte obiectiv si de apreciat comentariul dvoastra.
Numai ca tot incepand din Vest lucrurile se vor schimba ,daca si altii vor lua exemplul.

Vedeți putin aici ce urmează;

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/bolojan-ne-dorim-ca-anul-viitor-drumurile-din-bihor-sa-arate-ca-cele-din-polonia-sau-ungaria-3614514/&ved=2ahUKEwj1tqjJ6onvAhXwlYsKHaYtBiEQFjASegQIBBAC&usg=AOvVaw0qmx6QYjR_CJ26ksFkbATl&cshid=1614421472019

Va fi zis si facut ,asta ce zice si face chiar dacă UDMR ul combinat cu pesedeul la Bihor nu-l suportă.

avianyc spunea...

@ Huhurez
Se reface ea pas cu pas la ce a fost pe vremea când austriecii si germanii sasi investeau cu spor in zona.
Sărăcia vine si din faptul ca Ceausescu a dezvoltat sudul ,ridicandu-l din subdezvoltare cu materie primă furata din Apuseni si Bucovina.
Vezi Slatina ,Combinatul de oteluri speciale care da faliment acum de la Târgoviște, Craiova indopata din greu cu industrie,etc,etc. Asta in timp ce prin acele zone a plantat cate o întreprindere de produs mărunțișuri care dupa revolutie nemaiavînd beneficiari au falimentat pe ineficiența economică.
Spune-mi o mare gigant economic implantat de genul celor implementate in Oltenia si Muntenia de Ceausescu in Tara Morților, Stei, Beius, frumoasa Bucovina.
Toate acolo de parca la Campeni, Abrud, Stei, Beius,Suceava ,Gura Humorului, etc aveau raie.
Caricatura de " Lastun" la Timisoara🤣🤣🤣🤣
O fi zona " nedezvoltata" dar vei gasi oameni mândri, harnici si chiar bogați la suflet si in fapt, care nu întind mana la ajutorul social al lui Manda.
Si sa stii ca drumul național Stei-Oradea pe care ai dat in gropi a fost in răspunderea fostului șef CJbihor, plagiatorul Mang, psd egal 0 in Bihor la realizari,inclusiv zona STANA de Vale.
După proiectele lui Bolojan o sa ai ocazia sa vezi schimbarea.
Pana atunci recomandat sa folosesti ruta Sibiu Alba -Turda -Gilau Oradea.
Proiectul lui Bolojan presupune dezvoltarea zonelor inclusiv arhitectural pe modelul zonelor de munte din Austria.
Cu un mic efort va puteti actualiza aici cu ce vine dinspre Vest!

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.g4media.ro/regulament-de-construire-in-zona-montana-a-judetului-bihor-cu-restrictii-de-ocupare-a-parcelelor-si-reguli-care-tin-de-aspectul-constructiei-de-la-acoperis-fatade-pana-la-materialele-utilizate.html&ved=2ahUKEwi7hNyI9InvAhVJpIsKHUwqACIQFjABegQIDBAC&usg=AOvVaw2-Ds_bBcTYYOgT2096gM7t&cshid=1614423532642

sky-zone spunea...

Pai nu primise aviz favorabil de la Citu? Parca asa ziceai Huhule intr-un topic de acum 2-3 saptamani

Huhu Rezea spunea...

@Avia
Esti complet dezaxat dacă poți să spui că acele zone au fost vreodată mai dezvoltate.
Sub austrieci stim ce bine au dus-o locuitorii Transilvaniei; de la rascoalele lui Doja, Horia, Closca și Crisan, Revoluția de la 1848.
După instaurarea dualismului austro-ungar exploatarea românilor s-a intensificat, grăbind destrămarea Imperiului în anii 1914-1918.

avianyc spunea...

"Răscoala din 1784, numită și „Răscoala lui Horea, Cloșca și Crișan”, a fost o importantă acțiune de revoltă a țărănimii iobage din Transilvania împotriva constrângerilor feudale la care era supusă. La ea au participat iobagi români, maghiari, sași de pe domeniile nobililor și statului, mineri din Munții Apuseni și ocnele din Maramureș, meșteșugari, preoți etc. Răscoala a pus în discuție statutul de tolerați în Transilvania imperială al românilor, ceea ce i-a conferit și un caracter național. A izbucnit la 2 noiembrie 1784, în satul Curechiu, Hunedoara, și s-a încheiat la sfârșitul lui decembrie 1784, când Horea și Cloșca au fost capturați de către autorități".
Deci se muncea ceva prin zonă......

Ca atare, sa ne documentat mai bine ce a facut si investit Ceausescu in acele zone si Bucovina in afara de a le fura resursele si de a le transporta la investitiile masive din sud ,ca dupa 90 zona sa ramana in cursul gol fara nicio investiție economica solida si sustenabila ,total la cheremul clicii hotialiste postcomuniste..
Pricepeti cam greu sau mai bine zis nu vreti sa recunoașteți că Ceausescu prin furtul de resurse din Ardeal si-a scos oltenii si dambovitenii lui Lenuta din saracie lucie.
Se ridică zi de zi zona dar pe criteriile economiei investitionale concurențiale ,asa cum au învățat si practicat pe vremea austriecilor si germanilor ,etc.
Saracie era mai putina si nu a fost cauza ,nedreptățile sociale si jocurile politice au dus mai mult la răscoală.
Asa ca peeeseeedeee până la Boita, de aici încolo Sibiu ,Alba ,Țara Morților, Crisana 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Iulian Mareș spunea...

2 lucruri vreau sa spun...
Am cunoscut cel mai prost om din lume...era din Ciucea. Serios...
2. Pe timpul stăpânirii ungare sau austro-ungare națiunea romana nici nu era recunoscuta! Erau un fel de paria, niște sclavi fara drepturi...

*Va dați seama cât de idiot poate fi un roman care își dorește revenirea la acele vremuri?..o fi din Ciucea!?

Iulian Mareș spunea...

Uf, ce bine le zicea! Era frate cu Bolojan? Barca este lângă Ciucea?...🤣🤪😜

Iulian Mareș spunea...

Si eu făceam aproape foamea in AISM...si Cezar bisnita pe bicicletă...si acum sa fim egali!
Note!
...la pânze de bomfaier Cezar!

Leon spunea...

Cornele, Coarna a facut multe pentru Politisti cat timp a fost Presedintele SNPPC.
Acum in calitate de Secretar al Comisiei de Aparare din CD, deputatul PSD D-tru Coarna, NU prea mai poate face mare lucru fiind in Opozitie.
Toate Rapoartele Comisiei sunt semnate de Presedintele Sovaiala si celalalt Secretat de la PNL.
Cel putin pentru Pl x nr.199/2020, personal cred ca Presedintele PNL al Comisiei de Aparare, Ctin SOVAIALA (colonel in rezerva ), poate decide soarta acestui proiect..!

Iulian Mareș spunea...

Doar handicapații si analfabeții dpv al cunoașterii istoriei încă mai înghit jetul de rahat mincinos, cum ca sasii au fost investitori si nu gropi!
Citiți Suferințele romanilor din Ardeal, scrisa de cel mai obiectiv ardelean, Stoica, din Agnita.
Idioții au fost, sunt si vor mai fi...
Depinde de noi sa le explicam adevărul si dacă sunt "tip Ciucea", sa le "dăm peste rât"!...sau sa-i castram, fie si kimic.

akord 75 spunea...

https://m.defenseromania.ro/uav-uri-pentru-romania-ciuca-confirma-oficial-anul-acesta-incepe-achizitia-dronelor_608617.html

M spunea...

@Iulian Mareș

Românii sunt un popor care are nevoie de un "tătuc". Unul care să decidă singur, să aibă soluții la toate.

Nu uitați, când boc a fost scuipat de o țară întreagă ca un rebut el a fost ales de clujeni primar! Bieții de ei se bucură ca niste copii la orice băncuță montată, la orice dungă dată cu var. S-ar încăiera cu oricine care le spune că totuși, e un orășel de provincie. Văd Oradea sau Clujul ca metropole concurând cu Paris sau New York. Așa vedem ce orizont redus au: își fac zei din personalități minuscule.

M spunea...

@Iulian Mareș

Unul din ludovicii Franței spunea ceva de genul: nu da militarilor recompense că merg la luptă că vei ține țara tot timpul în război.

avianyc spunea...

Mares ,unineuronalule ,sigur cel de Ciucea o fi fost un biet meseriaș care i-o fi construit Mausoleul in care este inhumat prim ministrul Goga aflat în incinta muzeului "Octavian Goga" de la Ciucea ,fosta proprietate a primului ministru al Ro ,cedata de soție statului român la schimb cu răscumpărarea libertății si angajarea pana la sfarsitul vietii ca director al muzeului ,mausoleu construit prin corvoadă fara plată.
Prost a fost ca dupa 45 nu i-a pus pe Crisul Repede ,de politicieni romani ,hoti si profitori din toate timpurile de omul de rand.
Al doilea prost este absolvent postliceala AISM ,unul care-i scuza pe aici pe acești borfasi.
Ai văzut cumva Castelul de la Ciucea ca sa stii cine a asuprit pe acolo din belsug ?
Ti-l arat eu pe jumătate din perimetru si amploare.

https://youtu.be/vHXRHCRCU9Q

Iulian Mareș spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
avianyc spunea...

Fraierii cu fraierii ,nu Cezare.
Pe astia ii citesc antrepenorii dupa primele fraze scoase din gura .
De fapt cam stiu ce le poate pielea ,gargara buna la nimic si profitori ai oricărui sistem .

Leo spunea...

@Avia, SANATATEA ESTE CEA MAI MARE BOGATIE!
totuși , și
@Avia, SĂNĂTATEA FĂRĂ BANI E BOALĂ CURATĂ.

monteoru spunea...

Daca vreti cu adevarat sa dati un sut in partea dorsala lui Ciuca si echipei lui insistati pe unde puteti ca sesizarea lui Renate la CCR privind anularea restrictiilor militarilor sa aiba succes deplin.E si spre folosul pensionarilor militari.Ganditi-va ce putere ar avea o asociatie complet independenta ai carei membri ar fi activi si pensionari.

Huhu Rezea spunea...

La ce dracu faci pe tine aici?
Nu ai topicul anterior despre demersul Av. Poporului?

avianyc spunea...

@ Leonard
Cand "lucrezi "cu pesedisti convinși care inca se mai tin scai de fusta Olgutei la ce te poti astepta .
Leon ,ce sa faca si el , intre doua e-mail uri expediate ,
mai face pe smeritul in lipsa răspunsurilor de la adrisanti.
După care o ia de la capăt. Si tot fara raspuns .....

Huhu Rezea spunea...

Nu e nicio rusine să ai convingeri social democrate, ipocritule!
E mai grav să crezi că le ești superior... dacă esti propagandist iohanist-neomarxist-udemerist.

M spunea...

@Huhurez

Acum trebuie să mai stabilim dacă militarii sau, mai precis militarii pensionari, doctrinar ar trebui să fie de stânga sau de dreapta.

În mod normal militarii sunt de partea complexului militaro-industrial, deci de dreapta!
Pensionarii militari sunt avantajați de un sistem de pensii specific și nu de egalitarismul de stânga. Deci și ei ar trebui să fie de dreapta.

In Romania însă dreapta și stânga nu au nici o doctrină. PSD ia uneori măsuri de dreapta, PNL ia uneori măsuri de stânga. Singurii corecți cu ei înșiși sunt neomarxiștii de la USR.😁

Nu îmi plac actualii guvernanți nu pentru atitudinea față de militari (nici PSD, mai ales în epoca Olguța, nu ne-au fost prieteni) ci faptul că au readus dihonia, ura între diferite categorii, mizeria de limbaj și atitudine. Pentru asta nu îi iert, nu pentru politicile lor care pot fi corectate. Ura va rămâne și după ce ei se vor duce la coșul de gunoi al istoriei alături de defunctul PNTCD sau zombiul PDL.

CEZAR spunea...

M-Ale..,
Aveam OLTCIT Nou Frantuzesc...bai sarakule.....!!!

Călugărul spunea...

După 89 fiecare țară care vinde sau cumpăra colonia de sclavi lași romaniStan își pune conducătorii pe care îi vrea! Cum poți vinde sau cumpara o Colonie?Simplu cumperi sau vinzi parola softului care centralizează voturile de la BEC. Cine detine parola (după așa zise alegeri ) își pune conducătorii pe care îi vrea și jefuiește tot!

Huhu Rezea spunea...

Iar vorbești ca un conspirationist.
Softul face doar adunările, termenii adunării sunt în procesele verbale incheiate în secțiile de votare.
Oricand se poate decide o verificare a termenilor introdusi în soft, așa cum se întâmplă acum la sectorul 1.

avianyc spunea...

@ Huhurez
Desigur ,fiecare cu hoții lui🙈 unii mai hoti sau mai prosti ca ceilalti.
Mai băgăm si noi batul prin gard ...sa starnim reacții 🤣🤣🤷‍♂️
Sa copiem totusi ce-i spre binele cetățeanului
si sa generalizăm, zic eu .
Ar merita popularizate asemenea realizari si prin acest blog daca la A3 si Ro tv nu se gaseste spatiu 🤣🤣🤣

Ein Stein spunea...

@mafiot comunist
Pai daca la rascoala au participat sasi si bozgori alaturi de romani de ce doar Horia, Closca si Crisan au ajuns la roata? Daca motivul rascoalei a fost statutul de natiune tolerata, doar al romanilor, ce se putea intampla prin inabusirea rascoalei? Sa fi considerat tolerat, tu nationalitate majoritara pe pamantul stramosilor tai de o mana de venetici se mai intampla doar in Africa Negra. Voi sunteti negrii Europei, neamuri de slugi.
Dulce si dreapta e palma stapanului ungur data peste ceafa slugii. Va e tare dor de ea.

Călugărul spunea...

Huhurez cred că glumești! Softul cumpărat de la perciunați și conectat la rețeaua de sateliți Monsad nu e calculator!

Călugărul spunea...

Huhurez îmi place că ești glumeț! Auzi... 'Procesele verbale pot fi verificate!' Am râs cu lacrimi... Cine să le verifice cei subordonați politicului? Dacă tu cunoști un singur procuror independent sau corect eu mă sui pe două ouă și strig cucurigu!

Leon spunea...

Mai @Avia, de ce vorbesti numai prostioare !!
Cand Timisoara devenea primul oras liber de comunism din Romania, pe 20 Decembrie 1989 si zeci de mii de muncitori ieseau din fabrici si umpleau Piata Operei, cum poti spune ca nu era industrie in acest oras ?
Cand eram la Automecanica Moreni , aveam colaborari cu Electromotor, ELBA, IAEM, etc. care fabricau componente pentru TAB -urile romanesti..!
PS. Astazi aceste platforme industriale mai sunt active, sau au devenit zone imobiliare..??

Andrei spunea...

avianyc.
Brasov, Sibiu, Timisoara, Cluj, Baia Mare, Tg Mures, Sf Gheorghe, au avut industrie creata in regimul communist. Centrele industriale se creaza in zone cu populatie numeroasa si calificata. Ce industrie, inafara de minerit, turism, prelucrarea lemnului, poti face in Apuseni? Este adevarat ca zonele de sud si de est aveau, pana in 1947, un nivel de dezvoltare mai scazut decat Ardealul, in beneficiul unui procent mic al populatiei din Ardeal. Pe de alta parte, industrializarea mai accentuata a sudului (in principal) si estului s-a facut in sensul utilizarii resurselor naturale si umane existente, asigurarii rutelor celor mai directe pentru export si import (efectuate in procent de peste 90% prin portul Constanta). Granitele erau inchise, plus ca Romania nu avea dezvoltata reteua transporturilor rutiere internationale, bazandu-se pe transporturile maritime, in principal, si cele feroviare. De asemenea, nu se justifica transportul locomotivelor de la Oradea, sau automobile de la Zalau, de exemplu, pana la Constanta. Datorita Mioveniului s-a construit si prima autostrada din Romania. O centrala nucleara trebuie sa fie construita langa un curs de apa cu debit mare, hidrocentralele la fel. Este exact ceea ce s-a intamplat cu investitiile tarilor din vest in Transilvania in perioada de preaderare si dupa aderarea la UE. Au cautat forta de munca calificata si ieftina pana unde le permitea infrastructura - Cehia, Ungaria, Romania (ce a mai ramas a intrat si la noi). Nu poti spune "ati luat de la noi ca sa va dezvoltati voi".
Dupa cum vorbesti dumneata despre "cazarmatii si indoctrinatii din LM" banuiesc ca ai fi dorit sa fii elev de liceu militar, dar ori nu ai indeplinit conditiile necesare pentru a putea candida (situatie scolara, medicala, fizica, psihica), ori ai picat la examen, ori ai ramas cu o frustrare declansata de realitatea ca lm-istii au fost cei mai buni la invatatura in scolile militare, AcTh, medicina. Programa de invatamant din liceele militare era pe profil matematica-fizica, programa unica pe tara, dar erai nevoit sa inveti la fel de bine si la romana, istorie, biologie, geografie, muzica, psihologie, desen tehnic sau studiul materialelor. Se formau echipe sportive, erau echipe de handbal, volei in campionatele judetene (seniori) sau nationale (scolare), spartachiade. Erau bareme stricte la atletism, gimnastica. Candidatii, selectionati prin verificarea situatiei scolare si examene medicale, veniti din toata tara, erau in medie 3,8 – 4/loc. Pe primul loc era invatatura. Profesorii erau selectionati dintre primii 10 absolventi ai facultatilor de profil. Daca luai vreo nota mai mica de 7 in timpul saptamanii nu aveai dreptul la invoire S sau D, chiar daca-ti venea randul (10% din efectivul clasei). LM-istii s-au numarat mereu printre ocupantii primelor locuri la olimpiadele nationale si, uneori, internationale (vezi Ionescu Amilcar, locul 2 la olimpiada internationala de fizica in anul 1983, exemplu ce-mi vine acum in minte). Pregatirea militara, disciplina si curatenia veneau imediat dupa invatatura. In acei ani s-au format caractere, s-au legat pretenii care dureaza si in prezent, indiferent de arma aleasa ulterior, s-a invatat si respectat sensul spiritului de echipa si camaraderie, iar cei care incercau sa calce stramb (vzv de colegi) erau sanctionati prompt si dureros de catre colegi.
Daca dumneata ai fi facut liceu militar cu siguranta ai fi avut cunostintele necesare care sa-ti permita sa intelegi corect problematica industrializarii, pentru ca de aici am pornit. Consideri ca ai bravat prin mozolirea fetelor pe la cantina. Si pe un lm-ist de anul doi l-ar pufni rasul.
“AISM, scoala postliceala”. Vulpea cand nu ajunge la struguri … (sper ca ai invatat urmarea la cantina liceala).
Atata timp cat vorbeai despre Aerul Albastru al dumitale nu m-am bagat, fiecare pe meseria lui, m-am gandit. Ar fi indicat sa faci la fel. Nu povestesti filme pe care nu le-ai vazut. Altfel, aviatia (de pe blog) da senzatia de greata.

Gigi spunea...

Istoricii vremii,
spuneau: românii din Transilvana,în momentul când au fost ocupati de austrieci,dupã retragerea Imp.Otoman,au schimbat "jugul de lemn
otoman" cu cel de fier,austro-ungar.

@Avianyc Aşa da!Numai sã reuseasca! Aşa ceva am vãzut undeva prin jud.Vâlcea,într-o comuna,în interior cât şi înafara comunei,
santuri podete,ceva de vis.Deci,dacã primarul vrea sà facã,face,dacã nu,ia banii statului degeaba! dar ce bani!!!

Cezar spunea...

😎😎😎🤣😎😜😜😜🤣🤣🤣

Cezar spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Călugărul spunea...

Mancurții romaniiStani să îi mulțumească lui Trump că a amerlocii au blocat rețeaua de sateliți Monsat în ziua alegerilor! Trump nu a fost iertat pentru asta și multe altele .

Burebista spunea...

Dacă o sa treacă acea lege doamna chestor o sa renunțe la pensie pe perioada cât va fi secretar de stat și după, la viitoarele alegeri parlamentare va fi sigur pe un loc eligibil din partea USR Plus...
Nu va săraci fără pensia de 13000 pentru ca indemnizația de secretar de stat este mult mai mare... Mai face și ceva vechime pentru pensia civila de la 63 ani... 🤣

Burebista spunea...

Tu în ce țară ai trăit pana acum... Deje sunt la putere bișnițarii aia despre care vorbești.. Și încă de mulți ani. Restul care nu au făcut Bisnita sunt foști securiști și comuniști din linia 2, 3... Mai sunt și câțiva foști lideri de sindicat sau foști directori și contabili șefi din marile întreprinderi... Dar ăștia sunt tot foști comuniști... 🤣

Burebista spunea...

Cornelius.. Mai schimba placa... Ca nici PSD ul nu ți-a dat nimic... Ba chiar ți a tăiat și dreptul de a ți se mai actualiza pensia cu soldele activilor... Cine crezi ca îți dădea mai mult... Aur? Pro România? Alde care au fost la guvernare cu PSD? Oprea independent?...
Timp de 4 ani ăștia sunt la putere și dacă noi îi înjuram într-una o sa primim plăcută suedeza cum am primit și de la PSD.

Burebista spunea...

Ia sa vedem dacă pe timpul lui Ceaușescu s a făcut ceva în Ardeal, Banat și Maramureș....
Cred ca la Reșița a continuat și modernizat combinatul siderurgic.... La Timișoara COM Tim... La Brașov Tractorul, Autocamioane, la Râșnov armament și biciclete.... La Târgu Mureș Azo Mureș... La Baia Mare parca un combinat chimic... La Arad Aradeanca... La Cluj Clujeanca... La Făgăraș Nitramonia... În localitățile mai mici din munți Minele de cărbune, aur la Roșia Montană,
Combinatele mari de oțeluri sau cele chimice au fost făcute în sud și în general în apropierea Dunării pentru a fi mai aproape de fluviu pentru transport....spre Constanța și de acolo spre tarile unde Ceaușescu făcea exporturi.. Spre Asia, Africa sau America de Sud... Ca nu prea îmi aduc aminte sa fi exportat oțeluri, țevi, mașini, utilaje, tractoare, camioane sau autoturisme prin tarile vestice... 🤣
Și or mai fi multe mari întreprinderi sau uzine în Transilvania pe care nu le știu eu...

Huhu Rezea spunea...

@Bure
Vezi ce inseamnă să fii proaspăt pensionar militar!
Nu PSD a reluat indexările în anul 2013 si le-a platit permanent... cât a fost la guvernare? Poti să faci o socoteală cât au crescut pensiile militarilor în perioada 2013-2020 numai prin indexare? Mie imi iese cu cca 35%.
Boc si Băsescu le suspendase in anul 2010.

Călugărul spunea...

se joacă cu capra? Că călărește și se joacă și cu măgarul se știa de mult( că doar se bărbierește la stână cu bricheta)! Nu e periculos pentru el deoarece are ciobani angajați la stână care îl răcoresc cu saliva lor ! Altfel e băiat bun dar nu are noroc în dragoste....de capre! Are o dragoste neîmpărtășită pentru capra neagră! Îmi pare rău de el ca și de Câtu...

Burebista spunea...

Greșit
. Indexarile cu rata inflației și jumătate din creșterea reala a salariului mediu brut pe economie a fost introdus în legea 263 de Boc & CO...
Creșterile dedpre care vorbiți din recalculare din 2012,2013 au fost făcute cu contribuția importanta a lui Gabriel Oprea... Și cu aprobarea lui Ponta care care se spune ca avea sau avusese o juma de norma pe la unele structuri.... 🤣
După ce au fost basculati cei 2 știți ce a urmat... Modificarea 223 prin oug 57 și apoi prin oug 59 distrugerea legii..
Dacă oug 57 doar a plafonat puțin pensia în sensul ca după acordarea sporului pentru Omm sa ajungă la un maxim 102 % din baza de calcul BRUTĂ... Oug 59 data de PSD a nimicit legea în sensul ca pensia netă este egala cu 58,5% din baza de calcul....
Cert este ca niciun partid nu ne are la suflet pe noi, pensionarii militari sau polițiști, și numai când în conducerea statului au ajuns și niște foști, am avut câte ceva de câștigat...și ca activi și ca pensionari...

Huhu Rezea spunea...

Hai să fim riguroși și să nu discutăm din auzite!
In 2013, când s-a reluat indexarea pensiilor, premierul Ponta era președintele PSD si conducea un Guvern USL.
Cele 68% din pensiile militare rămase în plată cu cuantumul contributiv mai avantajos au crscut numai prin indexare cu cca 35%.
Asa că, afirmatia d-tale cum că PSD nu a dat nimic la pensiile militare este complet gratuită, dacă nu răutăcioasă.

Leon spunea...

@Bure, Huhu are dreptate !
Legea 263/2010, a intrat in vigoare la 01.01.2011, dar Basescu&Boc&Oprea au mentinut VPP de 732,8 lei la aceasta valoare si in 2011 si 2012.
Ponta l-a majorat in 2013 la valoarea de 762,4 lei (+4%), 790,7% in 2014(+3,7%) si 830,2 lei in 2015(+5%).
Reamintesc, ca aceste Indexari Ponta le-a aplicat la CUANTUMUL AFLAT IN PLATA Revizuit/Stabilit de Legea 119, OuG.1/2011 si L.263, si multi dintre noi am avut pensiile INGHETATE TIMP DE 7 ANI( 2009-2015)..!

Calinmihaib12 spunea...

BUREBISTA:..la RÂȘNOV:..era o fabrică de SDV-uri: scule, dispozitive..,burghie de calitate bună..etc.,
..Armele,motoretele și biciclete le:erau fabricate..la ZĂREȘTI..!
, lângă..RÂȘNOV..!

Burebista spunea...

Pensiile au fost indexate conform legii... Nu din bugetul PSD... Dacă nu era Gabriel Oprea ministru de interne și viceprim ministru nu se dădea nimic nici la activi și nici la pensionari... Poate dacă nu-și dădeau demisa după colectiv, deși cei 2 nu aveau nicio treaba cu ce sa întâmplat acolo, probabil ca nu ar mai fi existat nici oug 57 și nici viitorii lideri din PSD Liviu Dragnea, Olguta, Iordache, Tudose, Grindeanu, Dancila care ne-au ciuruit prima data la pensii prin oug 59 și pe activi la salarii prin 153, poziția în grilă și creșterea etapizata...
Lăsând la opărite pe cei din structurile centrale și de conducere din ambele ministere care și înainte aveau solde și salarii foarte mari restul fin snaopsn sunt la coada clasamentului între bugetari....
Dar ca să va fac pe plac.. Fie ca dvs. Cei din PSD sunt cei mai buni dintre toți care ne-au condus din toată istoria României..

Huhu Rezea spunea...

In mod sigur au fost mai buni decât handicapatii liberali portocalizati și neomarxiștii progresiști care conduc astăzi.

Leon spunea...

Si indexarea de 3,8% ANULATA de PNL nu era legiferata de OuG.nr.114/2018..?

Huhu Rezea spunea...

NU! Indexarea este reglementată a se acorda din oficiu încă prin OUG 57/2015, art. 40.
Cîțu a suspendat pentru un an art. 59 din L 223/2015.

Burebista spunea...

Corect, Zărnești lângă Râșnov...

avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Leo spunea...

Și acum la Zărenști se fabrică rachete cu 2 foi și 6 pinioane , sau biciclete anti tanc.............

CEZAR spunea...

"Al Dreak de Honved".,
Un gagicar mai mare ca tine nu se exista !
Noaptea prin cimitir ..cu lopata in mina..!!

Leon spunea...

Are si pensie militara pentru 20 de ani de vechime in serviciu(17 + 3 ani SM) si probabil inca 2 ani stagiu de civil ca lector ..!!

Leon spunea...

https://m.dcnews.ro/236-de-la-tragerea-pe-roata-a-lui-horea-si-closca-cum-au-sfarsit-liderii-rascoalei-taranesti-din-transilvania_804673.html

Iulian Mareș spunea...

Teoria lui avianyc nici măcar nu este nouă!
Orice BOU cu țâțe o ia în brațe: Ardealul muncește vs oi ne luați banii!
Numaii Boii ca exemplarul nostru pot expune asa ceva...
Exponatul nostru de Antipa este din Ciucea?
Ferească Dumnezeu de PROSTII în plină dezvoltare!


Iulian Mareș spunea...

Mai avianyc,
Dacă era destept in cap, erai la reparații aeronave nu la întreținere curenta. Hai, nu înghiți prea multe bășini ca explodezi...

Iulian Mareș spunea...

Calugarul,
Stii puține fapte de arma ale lui....
De exemplu, xa a plecat la Iași pt iubirea vieții stii?
Ei bine...când s-au întâlnit ea avea minus la inventar piciorul drept...
Dar el tot o iubește...

Iulian Mareș spunea...

Nicu Prostu

Leo spunea...

Titi Fîlfoailă e pe mână cu sinecuristul politrucizat și-i doare în măciucă de sistem. Dacă ceva se va întâmpla , va veni din exteriorul sistemului patronat de măciucă care reprezintă și slujește propriile interese ale sistemului MAFIOTIZAT.
LICHELE PREMIUM .

Andrei spunea...

In acele vremuri, marii nobili erau capi ai armatei, puteau influenta politicile statului. Recompensele (pentru ei) erau un ducat, un regat.

avianyc spunea...

@ Leon
Nu ar fi mai bine sa te ocupi de ”Rascoala din 1907” . Sa ne dai explicatii cum sub boierii si arendasii romani taranii locuiau in bordeie sub pamant ,bolnavi de tuberculoza ,pelagra etc.
Dupa aceea poti trece si la momentul ”Horia” incepand de la intalnirea si promisiunile împaratului.
@ Leon , Burebista , Andrei
Leon , Buresbista , Andrei si pe cine inca nu cunoaste luații si depuneti in fiecare zi o floare la mormantul lui nea Nicu pentru realizarile de la 0 facute pentru zona pe care a scos-o din saracie.
_ Combinatul siderurgic Galati-1965 (DEJ –galatean la origine) , Combinatul siderurgic Călarasi 1968 , Combinatul chimic Turnu Magurele 1962 , Combinatul chimic Slobozia 1962, Rulmenti Alexandria 1971 , Alumiu Slatina 1971 –(cu Alumina de la Oradea) ,Arpechim Pitesti 1969 , Autoturisme Dacia Pitesti 1966 , Combinatul chimic ”Oltchim ” Rm Vâlcea 1966 , Intrep. de osii si boghiuri Bals -1970 , Combinatul chimic Craiova -1961 , Intreprinderea de masini agricole Craiova -1978 , Anvelope Caracal 1978 ,Fabrica de confectii Rosiorii de vede -1980, Întrep. de fire si fibre sintetice Corabia 1976 , Autoturismae Olcit Craiova -1968, Avioane Craiova -1972 ș.a.m.d. multe altele neenumerate. precum Nuclear elecrtica Fetesti ................ De cele de nivel ”republican” din Bucuresti nu zic ca nu-i cazul ........

Andrei spunea...

Dupa siguranta cu care faci afirmatii, poti fi crezut. Documenteaza-te despre: utilaje de foraj, rafinarii, vapoare, locomotive, autocamioane, tractoare, automobile, elicoptere si avioane, utilaje grele, turbine, oteluri speciale, aluminiu, laminate, rulmenti, echipamente hidro, apa grea, material de constructie, produse chimice, calculatoare, mobila, incaltaminte, confectii, produse alimentare, armament si munitie. La fel, resursa umana. Este adevarat ca ponderea exporturilor era catre tarile mediu dezvoltate, dar acestea au fost si sunt sunt majoritare pe glob. Adevarat ca nici calitatea nu era in top 3, dar nu toti conducem Mercedes. Romania a fost, alaturi de Polonia, tara socialista europeana cu cea mai dezvoltata si diversificata industrie grea. Nu se poate spune ca eram nimeni in economia mondiala. Ce s-a intamplat dupa 90 este alta poveste.

Andrei spunea...

Dumitale ti-a intrat in cap una si e greu sa intelegi ce citesti macar, ce sa mai vorbim de dezvoltarea ideilor citite. Nu pricepi ca nu ti-a luat nimeni Oradea sau Felixul? Sunt la locurile lor. Si nici bogatiile, care or fi fost alea. Iar ungurii s-au retras in 45 cu tot cu ce mai aveati prin camari. Daca nu e foarte greu, citeste ce a scris Mircea Malita in cartea "Secolul meu cel scurt", sper ca stii cine si de unde este. Centrele industriale din Ardeal, de nivel national, erau Timisoara, Resita si Brasov, ce tot vorbesti de Oradea, Arad sau Cluj.
Urmeaza citat din Wikipedia, poate incetezi cu paranoia.
“În ciuda vicisitudinilor de ordin politic și ideologic, viața economică a Oradei a cunoscut, în anii dictaturii comuniste, o incontestabilă dezvoltare. Începând din 1949-1950, după naționalizare, întreprinderile și-au desfășurat activitatea în conformitate cu planurile cincinale, caracteristice vremii. Accentul dezvoltării industriale a fost pus pe ramurile constructoare de mașini, energetică, siderurgică și chimică, dar industria ușoară și alimentară a fost, de asemenea, reprezentativă. Urmare a acestor evoluții economice, populația Oradei a crescut semnificativ, sporului natural adăugându-i-se și o importantă componentă de mișcare a populației către zonele mai dezvoltate. S-au înregistrat progrese și în domeniul serviciilor publice, transport, sănătate. De asemenea, turismul a constituit o preocupare pentru autoritățile vremii, în acest sens Băile Felix și Băile 1 mai, ale căror resurse de apă termală cu efecte curative aveau o reputație constituită încă din Antichitate, dar mai ales din secolul XVI, au fost aduse la standardele vremii.”

Andrei spunea...

Ce frumos l-ai scris pe Dej cu majuscule. Afla si dumneata ca el si cu Petru Groza l-au determinat pe Stalin sa nu dea Ardealul Budapestei. Si mai afla ca proprietarii de pamanturi din Moldova, in perioada 1907, erau romani, adevarat, dar arendasi erau evrei. Hai, domnule, chiar asa? Ai ramas doar cu amintirile din cantina liceului? Ceva cunostinte de cultura generala, nu?

Viorel spunea...

Domnule avianyc, toate realizările prezentate și realizate de Nea Nicu le-ați cumpărat dumneavoastră întreprinzătorii, patronii care prin relații și șpagă (nimic nu se vinde / cumpără fără contribuția celor 2 elemente) pe nimic, le-ați distrus dacă erau competitive (în interes cu alte firme strpăine / dv. sau alții fiind paravanul) sau ați mai investit ceva în ele și uite așa ați ajuns mari milionari în euro (de carton / nu euro) pe munca și sudoarea timp de zeci de ani a poporului roman. Dar sunteți (dv.) și vă lăudați că sunt (ceilalți) mari patroni.

Leon spunea...

@Avia, poate revezi filmul Rascoala, si ne spui si noua cate Bordeie apar in satele din Regat la inceputul secolului trecut..!

Leo spunea...

IAC în 1968 iar Oltcit în 1978.
Dar IUG Craiova ?

Iulian Mareș spunea...

Camarazi,
Provenind din liceul industrial cu 13 clase (ultima era pt carat span) omul crede ca putintica istorie și cultura generala făcută în liceu, pot tine loc o viață. Pot, da, însă numai la birtul din Ciucea...
Andrei are dreptate..Stalin vouă sa va facă iobagi moderni, iar din interior susținea Walter Roman.
O asemenea lepră cosmopolita mai rar...
Fara pic de rușine mârșavul expune mereu aceeași teorie... Deh, din matricea de iobag vreți sa faceți români cat de cat suverani!
Ăsta o fi țigan penar?

Iulian Mareș spunea...

Leon,
Cineva a avut interesul sa plătească o polita tânărului regat...răscoală din 907 a avut origini in acțiunile unor agenti ai unei mari puteri. Ca ulterior focul răscoalei a cuprins toată tara...asta este o cu totul o alta poveste.
Oare ce partid era atunci la guvernare?

Andrei spunea...

Viorel,
Vrei sa spui ca avionyc a afirmat ca este patron? Parca fac unele legaturi in ce-l priveste, daca este adevarat.

Burebista spunea...

Nu-mi mai aduce aminte ca și tata Dumnezeu sa îl ierte a pierdut vre o 4000 de mărci schimbați în lei și băgat-o la caritas pe vremea aia... Vroia să-mi ia o casa ca de la minister slabe speranțe... Nici pana la pensie nu am mai primit casa deși eram pe liste sau face rapoarte oricând se cereau.... Pentru alții din fruntea ministerelor întotdeauna s au găsit și câte 2 case... Vezi cazurile Dobritoiu și parca și ăsta de este acum în parlament Chelaru...

Andrei spunea...

Multi s-au facut oameni. Altii, inconstienti, dupa 2-3 ture, si-au vandut case, masini si au pierdut tot in noiembrie 1993. CMJ-uri, IPJ, SRI, SPP organizau curieri a doua zi dupa salariu pentru transportul banilor si listelor. Din nou curieri la ridicarea banilor. Aveam la AISM colegi din Cluj, Arad, Timisoara care au facut cateva tururi, faceau naveta saptamanala cu avionul. De pe la jumatatea lui 1993 se inapoiau banii mai tarziu cu 1-2 luni, dar cei pe care i-am scris mai sus, mai putin CMJ uneori, ridicau banii la timp. Stirea are unele date gresite. Cel tarziu din februarie 1993 puteau depune bani oameni din toate zonele. In vara lui 1993 s-a construit un acoperis deasupra zonei de asteptare pentru ca oamenii sa nu stea in ploaie, zapada, in toamna si iarna care urmau. Deci nu erau semne de incetare a activitatea, dimpotriva, abia prinsesera curaj oamenii din sud si est. Primarul Clujului era Funar, UNPR. Primaria beneficia de pe urma Caritas-ului, Clujul a inceput sa-si modernizeze infrastructura, Funar si UNPR incepusera sa aiba priza la ardeleni, multi luasera bani in cateva transe, priveau viata altfel decat cea harazita de catre emanati. Arestarea lui Stoica a venit pe neasteptate, la ordinul lui Iliescu, si a fost facuta de o echipa care s-a deplasat special de la Bucuresti. Motivul a fost cresterea popularitatii UNPR-ului si a lui Funar, rival al lui Iliescu, acesta anuntandu-si si intentia de a candida la prezidentialele din 96. Oricum s-ar fi incheiat la un moment dat, dar sigur nu in acea perioada, iar oamenii erau multumiti daca luau bani in 3-4 tururi. Nu i-ar fi deranjat sa piarda al 5-lea, de exemplu.

Leo spunea...

Și mai precis ce anume să vadă ?
Secvența XXL ?

avianyc spunea...

@ Andrei
Acum daca d-voastra reusiti sa demonstrati ca pe acele vremuri pe la Cluj era teren viran si se pasteau vitele iar la Oradea pe vremea cand Iosif Vulcan il publica pe Eminescu se cresteau gaste si rațe pe tarla , nu am nimic de comentat.
Totusi ,va pot spune ca in timpul liceului industrial pentru constructii de masini Oradea (spec. TCM) –5 ani la zi , prin anii 70 am batut la picior in vizite anuale de studii foarte multe intreprinderi industriale, intre care ; Vagonul Arad (1910), Strungul Arad (1948) ,Uzina Mecanica Timisoara (1960- fuziune intre Intrep. Metalurgica banateana (1890) si Atelierele Padurea Verde) , Uzina Mecanica , Laminoarele si cocseriile Resita (1771), Combinatul siderurgic Hunedoara (1884), Portile de Fier I cu coborare in sala turbinelor, Electroputere Craiova , combinatul Industria Sarmei Campia Turzii (1920), Prima fabrica automatizata de sticle si borcane –Turda , Carbochim Cluj N.(1949) , Clujeana Cluj N. (1911)
Practica scolara (intrep Infratirea Orarea(1902- masini unelte)si alte intrep din Oradea.
Practica studentie(5 ani) ATM -spec ”Constructia si exploatarea la sol si aeronavelor si motoarelor de av” – Avioane Craiova , Avioane Bacau , Steagul Rosu Bv(1921) , Hidromecanica Bv(1880), IAR Ghimbav(1925).
In fiecare an de liceu si studentie vizita la TIB( Targul international Bucuresti de masini unelte si tehnologii )
Asta ca sa nu aveti curiozitati si sa nu va mai aruncati altadata precum rața...... in fata cu vasta dvoastra cultura industriala.
Și uite ca la atata experienta si scoala serioasa din anii 70 se poate intra la Ac Th M si de la un liceu civil pe 16 locuri pe tară ocupate de 12 civili ,2 LM,2 of activi ,2 MAI.

Viorel spunea...

Domnule Andrei, nu numai că a afirmat că este PATRON „de tablou electric”, dar a și afirmat că pentru cei dintre noi cărora nu ne ajunge pensia ne asigură loc de muncă / angajează cu ziua la dânsul pe moșie, ne mai asigură și una sau parcă 2 mese pe zi dacă lucrăm zi lumină. I-am și scris într-un comentariu că îl și văd călare pe cal cu biciul în mână la dânsul pe plantație.

Iulian Mareș spunea...

Impresionant...
Si toate astea ti-au produs rau, infatuare si ganduri urate despre maica România!
Este ok...important este sa iti cunoști dușmanii...
Dar, ia zi moșule o fabrica de varza murata in butoi de stejar nu ai văzut în marile stagii de documentare și practixa...?
Când am scris de varza și butoi, cred xa te-ai prins ca bat la branza de vulpe in burduf de hienă...

Andrei spunea...

Domnule, nu a spus nimeni ca orasele Cluj si Oradea erau locuri de pascut gaste, dar nici nu se poate spune ca erau “centre industriale”. Clujul a fost centru politico-administrativ, centru cultural si universitar. Centru economic si cultural a fost si Oradea. De Brasov, Resita, Timisoara am scris si eu.
Dumneata duci insistenta la extreme, fara a avea baza afirmatiilor, cum ca s-a luat din Ardeal pentru a se ridica sudul si estul, in timpul regimului comunist, lasand Ardealul in starea initiala. Total fals. Inafara de faptul ca au fost construite numeroase fabrici in Ardeal, s-a investit masiv si in industria locala existenta pentru dezvoltare si retehnologizare. Ai stat atatea ore pe net sa cauti datele alea cand, de fapt, alta era discutia.
Uite Hunedoara, tot pe Wikipedia: “În anul 1957 Hunedoara avea o populație de 36.000 de locuitori și își dorea tot mai mult imaginea de oraș industrial. Uzina, cunoscută în această perioadă sub numele de Combinatul Siderurgic Hunedoara, angaja muncitori din satele învecinate dar și din Moldova și Muntenia, îndemnați să se stabilească în oraș în timpul procesului de industrializare forțată din perioada comunistă.[4] Acest proces a făcut ca populația orașului să explodeze de la 4.800 de locuitori în 1930 la aproape 90.000 în 1990, Hunedoara devenind astfel cel mai mare oraș mono-industrial din țară. Spre deosebire de alte orașe din România care abia își începeau procesul de industrializare la începutul regimului Ceaușescu, procesul a fost încheiat mai devreme la Hunedoara care în anii 1960 deja avea o comunitate unită iar în 1970 a atins apogeul dezvoltării urbane și industriale. Producția a atins apogeul în 1982-1984 și a stagnat în ultimii ani ai regimului comunist.[7]” . Despre celelalte poti cauta singur, nu numai datele infiintarii.
In ce priveste studiile dumitale, nu ti le-a contestat nimeni. Sunt multi militari veniti de la sate si care au fost admisi in sistemul invatamantului militar. Important este si cum continui sa asimilezi si cum iti folosesti cunostintele, cum si daca ai dobandit exercitiul gandirii pentru a intelege situatii.
Ori dumneata ai impresia ca esti stapanul inelelor cunoasterii. Nu stii sa accepti alte opinii, nu stii sa-ti argumentezi afirmatiile decat prin incercarea de a jigni pe cei care nu sunt de acord cu dumneata, insulti alte scoli, de parca ai fi studiat concomitent la Sorbona si la Oxford si vii acum sa vorbesti cu emfaza in fata unor elevi de generala din nu stiu ce catun uitat de lume sau cu civili care n-au habar ce inseamna scolile dumitale. Daca ai facut liceu industrial si academia tehnica (sper sa-ti amintesti ca dupa Cehoslovacia, 1968, si pana pana prin 73-75 sistemul de obisnuit de admitere a fost suplimentat cu unele prevederi in scopul acoperirii deficitului de cadre), ai vizitat fabrici si TIBCO, consideri ca esti specialist si in altceva decat motoare, sisteme si ce ai mai studiat acolo?
Curios am fost si voi mereu. Iar “cultura industriala” nu reprezinta nici pe departe domeniul meu de activitate.
Retine, poate iti va prinde bine macar de acum incolo: numai prostii spun ca le cunosc pe toate, pentru ca de fapt nu stiu nimic; desteptul invata permanent, pentru ca pe masura ce invata intelege cat de mult mai are de invatat.

Calinmihaib12 spunea...

Burebista:..în comentariul din 28 feb.,ora:19:47,descriai situația casei..care n-o aveai,,căci armata nu ți-a dat una..!; știu și eu ..niște cazuri asemănătoare,prin alte părți din țară..!( n-ai fost singur în acea situație..!)

Pol spunea...

Grave nereguli în calculul pensiilor militare au fost descoperite de verificările efectuate de Curtea de Conturi la casele de pensii sectoriale ale MAI, MapN şi SRI, ceea ce a condus la diferenţe de tratament între pensionari.

„Misiunea de audit de conformitate a avut ca obiectiv verificarea unor aspecte semnalate prin petiţii, respectiv faptul că cele trei case de pensii sectoriale, ale Ministerului Apărării Naţionale, Serviciului Român de Informaţii şi Ministerului Afacerilor Interne, au aplicat metodologii diferite în procesul de actualizare a pensiilor la 30.06.2017, ceea ce a condus la diferenţe de tratament între pensionarii MApN, SRI şi MAI”, se arată în raportul Curţii de Conturi.

„CPS MApN a eliminat în mod incorect din algoritmul de calcul al pensiei actualizate la 30.06.2017 suma reprezentând echivalentul majorării de 5% acordate în anul 2016”, arată sursa citată.

Curtea cere casei de pensii a MApN actualizarea pensiei în anul 2017, conform art. 60 alin. (1) din Legea nr. 223/2015, constituie procesul de majorare a pensiei ca urmare a creşterii soldei de funcţie, respectiv translatarea în cuantumul pensiei a creşterii salariale de la personalul activ, având ca punct de plecare cuantumul pensiei în plată la momentul respectiv, inclusiv indexarea din anul 2016;

Începând cu data de 30.06.2017, pensiile militare la care sunt incidente prevederile art. 60 din lege
trebuie să aibă în componenţă majorarea de 5% acordată în 2016, la care se adaugă fie indexarea de
5,25% acordată în anul 2017, fie actualizarea soldei de funcţie cu 15%, acordată de la 30.06.2017,
aşa cum prevede art. 60 alin. (3) din Legea nr. 223/2015.


UNELE PENSII DIN MAPN SUNT MAI MARI DECÂT PREVEDE LEGEA

În ceea ce priveşte pensiile foştilor poliţişti, jandarmi şi alte structuri ale Ministerului de Interne, Curtea a constatat că unele dintre acestea sunt mai mari decât stabileşte legea, respectiv peste plafonul de 85% din salariu.

„Curtea de Conturi a constatat deficienţe privind cadrul procedural şi modul de realizare a actualizării pensiilor militare de stat la data de 30.06.2017, după cum urmează:

- procedura de actualizare a pensiilor prevăzută la art. 60 alin. (1) din Legea nr. 223/2015 şi Ordinul comun elaborat în baza art. 60 alin. (4) nu cuprind precizări explicite privind algoritmul şi modul de calcul al pensiei actualizate; utilizarea unei metodologii de calcul eronate în determinarea cuantumului pensiei actualizate ca urmare a interpretării şi aplicării greşite a prevederilor art. 60 din Legea nr. 223/2015.

- acordarea nelegală a unor drepturi de pensie ca urmare a actualizării pensiilor la 30.06.2017, cu depăşirea plafonului de 85% stabilit prin art. 30 din Legea nr. 223/2015.

Prin adăugarea echivalentului valoric al indexării din anul 2016 peste cuantumul pensiei actualizate plafonate la 30.06.2017, în unele cazuri s-au calculat şi acordat nelegal drepturi de pensie peste plafonul de 85% din baza de calcul prevăzută la art. 28 din lege.

Au fost încălcate prevederile art. 30 din Legea nr. 223/2015:

„Pensia stabilită, recalculată şi actualizată în condiţiile prezentei legi nu poate fi mai mare decât 85% din baza de calcul prevăzută la art. 28”.
ADEVARUL 02.03.2021

Andrei spunea...

Asta-i ca la Radio Erevan. Mai intai scrie ca la MApN s-a dat mai putin, iar dupa subtitlul "UNELE PENSII DIN MAPN SUNT MAI MARI DECÂT PREVEDE LEGEA" vorbeste despre pensiile foştilor poliţişti, jandarmi şi alte structuri ale Ministerului de Interne.

Gigi spunea...

Am vãzut şi eu aceastã stire.Cine a fãcut acest art.neprofesionist fãrã a se fi informat in prealabil.Se vede clar cum sunt luate franturi de pe ici de pe Colo.Pe lânga adevãr,se abereaza.Politistii nu au beneficiat de actualizare in 2017.
Un lucru se spune corect,acela ca la militari nu s-a inclus ind.din 2016(5%) in act.din 2017.

Iulian Mareș spunea...

De fapt, Serioja nu a câștigat o limuzina Voga ci i s-a furat bicicleta în timp ce dormea beat mort în șanț!

Calinmihaib12 spunea...

POL:
..sunt "aiureli": prin confuzii DELIBERATE între cuvinte cu semnificație diferită= în domeniul financiar contabil: "INDEXARE" și "ACTUALIZARE"
=indexare= majorare a cuantumu lui (pensiei,salariului),în funcție de inflație..!, care în mod natural,normal= într-o țară normală ,NU are legătură cu limitarea de 85 % din art. 30
din lg.223/ 2015..!,
= actualizare= înseamnă MAJORARE a cuantumului..( pensiei,salariu lui) cu ocazia modificării= MAJORĂRII = coeficienților de ierarhizare și/sau a % = procen telor ELEMENTELOR STRUCTURALE componente:ale SOLDELOR, SALARII LOR LUNARE-BAZĂ DE CALCUL a pensiilor..!
..utilizand DELIBERAT,în diferite legi ale pensiilor= CONFUZIA între cei 2 termeni," "legiuitorul"=HOȚ..dă posibili tatea= CERTITUDINEA= folosirii acestei confuzii lainterpreta rea arbitrară a unei "legi defecte", perverse = perfide, de către o AUTORITATE DE STAT: IRESPONSABILĂ,cu REA-CREDINȚĂ ..pe scurt= TICĂLOASĂ..!care "NU VREA" să plătească un drept legal(= pe care s-a angajat inițial să-l plătească..!).

Leon spunea...

Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor Sociale de Stat au fost adoptate ieri de Parlament, FARA CA UN SINGUR AMENDAMENT AL OPOZITIEI SA FIE APROBAT,...cred ca este o Premiera in ultimii 30 de ani( ca de altfel si bugetul pe anul trecut cand a fost trecut prin Asumare de L Orban); in anul 2019 Parlamentul dominat de PSD a acceptat Amendamentul PNL de DUBLARE a alocatiilor Copiilor..!!
Cele 2 Bugete vor ajunge Luni la Cotroceni pentru Promulgare, deoarece raman 5 zile la Secretariat pentru o eventuala Sesizare a CCR !
PS. La votul din Parlament s-a demonstrat ca PUTEREA ARE MAJORITATE, avand un numar de 50-60 parlamentari in plus fata de Opozitie si cu siguranta vor urma si alte "surprize" pe placul votantilor PNL&USR+...!

sky-zone spunea...

@Leon, poate acum se hotarasc si cu PLx 199 sa il bage la dezbatere, dupa ce au adoptat bugetul.