Un produs Blogger.

joi, februarie 18, 2021

Contenciosul dintre CSP a MApN și Curtea de Conturi a fost trimis altui complet de fond

106 comments

Judecătorul căruia i s-a repartizat dosarul s-a abținut. Motivele vor fi aflate la un termen viitor.

Au fost prezenti în sala numai 3 dintre intervenienți.

Este incurajator că aici Curtea de Conturi a fost reprezentată de un consilier juridic.

In sala s-a aflat și doamna Andrițoiu. Să depindă de acest proces funcția de șef al CSP? I-au sărit în ajutor foștii colegi? 

Ei trudesc ca voi să primiți, lună de lună, pensia militară


 Numãr unic dosar: 4241/2/2020

vDosarCHLTest_1.aspx 4241/2/2020 4241/2/2020 Secţia a VIII-a contencios … NR. 19/07.08.2020 4241/2/2020 Fond vDosarCHLTest …
Obiectul cauzei: litigii Curtea de Conturi (Legea Nr.94/1992) ÎNCHEIEREA NR. 19/07.08.2020
Stadiu procesual: Fond
Materia juridicã: Contencios administrativ şi fiscal
CASA DE PENSII SECTORIALĂ A MINISTERULUI APĂRĂRII NAŢIONALEReclamant
CURTEA DE CONTURI A ROMÂNIEIPârât
COMISIA DE SOLUŢIONARE A CONTESTAŢIILOR CONSTITUITĂ LA NIVELUL CURŢII DE CONTURI A ROMÂNIEIPârât
BĂZĂVAN DANPetent
TODEA OCTAVIANPetent
MATEA NICUPetent
GRINDEANU ALEXANDRU SORINPetent
PLEŞESCU GHEORGHEPetent
NECHIFOR CORNELPetent
PALAGHEANU IONEL STELIANPetent
VASILE IOSIFPetent
BUDEANU VIORELPetent
GOLDIC CORNELIUPetent
GURGUIATU IONPetent
GRINDEANU ALEXANDRU SORINPetent
MIHAIU SORIN EUGENPetent
ASOCIAŢIA ROMILPetent

Şedinţe

18.02.2021
Ora estimata: 12:00
Complet: 8-Completul 7 fond
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt:
În vederea soluţionării declaraţiei de abţinere dispune înaintarea dosarului completului imediat următor, respectiv Completului 8 Fond.
Document: Încheiere de şedinţă    18.02.2021

106 comentarii:

stef.john spunea...

Bosanci... are un si nume si ... sigur nu mai este director adjunct.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Asta-i tactica comuna a magistraturilor, in fratie cu clocarimea burghezoiaca, nascuta din mocirla mafiei! Onorabilul a dat luna Mai ca fiind luna rezolvarii. Sa dea Dumnezeu, ca eu vreau binele, nu raul!
Hai ca sunt tare ca fularul: Azi am facut al 2 lea vaccin! Multumesc, Onorabie, cat si camarazilor de bine, care m-ati intors din drum la puctul de vaccinare, ca eram hotarat sa abandonez, luat dupa zvonuri si oameni de ,,bine!'' Ei stiau cine sunt, ca am scris la ziarul Ora 25 si pamflete, si m-au pus la incercare cu zgandarali, sa vada daca mai am glume pe tava, si le-am dzis ca eu sunt tare dupa ințepare, ca ostasul sovietic, dupa purjare, adicatelea calare pe un tanc care trece iarna pe sub Prut, calare pe teava tancului cu tigara aprinsa in mestecatoare si sticla de votca in labă, mitraliat si facut sita, astfel ca la iesirea din apa arata ca o stropitoare care se scutura si merge mai departe, cautand femei! Nu le-am spus ca vaccinul imi provocase o reactie cu erectie 3 in 1, ca la cafeaua solubilă, la ginirea bunaciunilor cu siringile in mânuri! Fiti pi paci ca totul e ok, ca n-am niși pi dracku'!

akord 75 spunea...

A dracu' "coincidenta" 6 juristi sefi in trei ani deci cate sase luni de fiecare in postul de sef...poti sa juri ca-i "reteta" de oskar.

akord 75 spunea...

Eii si dumneata!! Era femeia "in plictis"...

Burebista spunea...

Akord... Nu este rețetă de oskar este rețetă de 6 luni în funcție de conducere, eventual și oskar pentru a avea acolo la dosar pentru eventualitatea pensionarii la un moment dat, dacă legea se va schimba pentru viitor cum s a întâmplat în 2017 cu oug 59...

Calinmihaib12 spunea...

..Domnilor:care vi-ați suspendat procesele pe rol..pt."vrabia de pe gard".!=cred că ați greșit ..iremediabil,fiind"prinși"..și nemaiputând..înainta sau retrage din "jocul..ĂSTA..PERVERS..al unora..!!

stef.john spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Iulian Mareș spunea...

Eu cred ca anual i se trimiteau un numar de imputerniciri, semnate si stmpilate, adversarul tau din justitie fiind nominalizat ca persoana de reprezentare! Inteleg, ti ai dori ca omul asta sa faca deolasari pt fiecare dosar ca sa-si ia imputernicirea! Cu ce te incalzeste asta?

Leo spunea...

BRAVO celor 14 petenți , în frunte cu luptătorul neobosit Dan Bazavan.
Moatmazel petcu a fost la "galerie" ca să dea olecă de imoprtanţă şi să arate că e pătrunsă (de situaţie , desigur nu de altceva).

Anonim spunea...

Buna dimineata, Citu aseara la DIGI ,,Legat de pensiile militarilor, premierul a spus că în acest caz este o „altă discuție”, pentru că militarii au pensii de serviciu și există o anumită contributivitate si aici,,.....legea se va discuta si analiza separat de sistemul contributiv......

Unknown spunea...

pai înseamnă că aici baga doar impozit mai mare la militari?

Huhu Rezea spunea...

Cîțoiul de ghionoi contrazice și CCR-ul care în zeci de decizii spune că pensiile militare, spre deosebire de toate celelalte pensii speciale, sunt în întregime necontributive, după modul de calcul.

Leon spunea...

Astazi, dupa Sedinta CSAT, Guvernul va aproba proiectul BAS si Anexele, iar saptamana viitoare sunt sanse mari ca Parlamentul sa-l voteze, devenind Lege dupa promulgare !
Dupa publicarea Bugetului de Stat in M.O. este posibil sa fie introdus pe Ordinea de zi a Comisiei de Aparare si proiecul nostru, Pl x nr.199/2020, cu intocmirea unui Raport de Admitere..!
PS.Comisia de Aparare din CD are programata sedinta saptamana urmatoare, fara Pl x 199:
http://www.cdep.ro/co/docs/F588427396/oz23.pdf

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Dupa modul de calcul, da!
Dar dpv al contributivitatii nu se poate spune ca militarii nu au contribuit la pensie exact ca ceilalti bugetari!

*Nu vreau sa deskidem cutia Pandorei....cand f multi ”patroni” pe al caror umar se plange cu lacrimi de crocodil nu au platit pt angajatii lor contributii pt sanatate si pensii, cu toate ca:
-le retinea din brut;
-statul, prin organele sale stia si se facea ca nu vede...

Iulian Mareș spunea...

Cine este Moatmazel petcu?
Nu cumva i-ai gresit numele?

Iulian Mareș spunea...

Eu o stiu de cand se numea Hoară....

Leo spunea...

Nu , Julio , nu am greșit. Este numele de "virgină".........

Huhu Rezea spunea...

@Leon
Ai auzit că Guverncîțoiul și-a dat acordul pe proiectul pe care Șovăială l-a retrimis spre aviz?

Mares
Tocmai pentru că și militarii au contribuit și contribuie, ar trebui ca și pensia militară să ai bă calculată o parte contributivă, de care ă nu poată nimeni să se atingă.
Gulerații nu vor să modifice legea în aces sens pentru că, în multe situații, în special la vechii pensionari, pensia contributivă ar fi mai mare decât pensia recalculată pe această lege proastă a pensiilor militare.

Leo spunea...

Şi a mai spus că :" nu legea pensiilor este vizată ci ÎNTREG SISTEMUL DE PENSII se va modifica".......

avianyc spunea...

@ Huhurez
Cam incurci alama cu bronzul.
CCR a dat de n ori cu mucii in fasole.
Dacă ar fi cum spun ei veniturile salariale ale militarilor și polițiștilor nu ar trebui sa fie grevate de 41,5% ,taxe și impozite din care 25% CIBS.
Probabil la asta se referea Catu .Cu sau fara aprobarea domniei voastre &co băiatul a zis bine ce a zis pe Digi 24.
Ce a spus ar fi însănătoșirea si mersul pe drumul bun al societății.Prin munca si eficienta in toate domeniile.
Si mai țineți cont ca pana prin 2001 civilii si militarii mancau pensii dupa niste decrete ceausiste .......
Da este cu totul și cu totul alta problematica pensiilor militare vizavi de restul pensiilor speciale.
Poate chiar ar trebui si o lege a salarizării pentru militari separata de salarizarea civililor prin care militarii sa devina într-adevăr necontributivi.
Adică fara CASS fiindca asistenta medicală este gratuită cf legii si fara CIBS fiindca militarul are solda ca răsplată pentru serviciul in slujba tarii.
Solda care se supune doar impozitului pe venit.

Leon spunea...

@Huhu Rezea, Raportul Comisiei de Munca din CD a preluat si o parte din Amendamentele din Pl x nr.221/2020, proiect cu Aviz Negativ din partea lui Orban, chiar si prevederi din proiectul de Ordonanta Ciuca iar Raporul propune Respingerea Pl x nr.221 si ADMITEREA Pl x nr.199, cu Amendamente..!

micutzul spunea...

@ Huhu
Un pic mai explicit cu acordul? Care proiect?

Huhu Rezea spunea...

Dacă ai uitat, citește aici:
https://www.huhurez.com/2021/01/pl-x-1992020-trimis-la-cituiala.html

Unknown spunea...

oare se va merge la pensiile militare tot pe o impozitare suplimentara după un anumit cuantum in sus ? ce părere aveți? mulțumesc !

Huhu Rezea spunea...

Nici astăzi nu s-a comunicat pe portal noul termen în dosarul 4241/2/2020 al Curții de Apel Buc.

CEZAR spunea...

Daaa..categoric
80 % ..tot ce depaseste 5000.....a zis clar !

Leon spunea...

@Avia, poate treci pe la biroul parlamentar din Sibiu al D-nei Deputat Raluca Turcan si ,,jucati,, cu Propunerile pe masa..!

Alexandru spunea...

Dar ce au cei de la MApN, draci pe ei, de nu sunt de acord!!??? Aceasta austeritate este doar praf in ochi ptr oamenii de rând, bani sunt berechet ptr toate categoriile sociale si nu numai. Cei cu teatrul asta ieftin de doi bani, regizat de hoți, mafioți și contrabandiști!!!?

Huhu Rezea spunea...

Nu se poate ca în același an să acorzi zeci de mii de indemnizații de veteran în teatrele de operații și să mai si aduci cca 60-70% dintre pensiile militare la nivelul cuantumului minim preconizat de Pl x 199/2020. În acest an Ciucă al nost' a optat pentru indemnizația de veteran.

sky-zone spunea...

Nu cred ca s-a laudat degeaba Ciuca, si a postat in repetate randuri chestia cu PLx199, fara sa faca nimic.Si nu stiu ce muste prinde tehnocrat ca nu este de acord MAPN-ul, cand insusi Rosu a tot afirmat ca ei sunt de acord cu PLx199, dar in varianta admisa de comisia de munca, nu schimbata

Iulian Mareș spunea...

Leonard,
Aha!
Nu cunoșteam ca ar fi avut aceasta latura!
Pe vremuri se cuantifica altfel disponibilitatea...

monteoru spunea...

Treceti prin filtrul mintii legea pensiilor din 1977 care reglementa pensiile pt. civili.Nu a platit nimeni din buzunar contributie decat pt. pensie suplimentara.E o facatura cum ca au contribuit.Ce contributie e asta cum ca pt ei plateau ca,contributie unitatile socialiste.Unitatile socialiste nu erau proprietatea statuluisi atunci cu naiba era asta?Statul lua dela el si platea tot lui?Sa fim seriosi.E un nonsens.Cum ar fi fost ca armata sa ia dela ea si sa-si dea tot ei?
Ori a contribuit toti care au fost angajati la stat ori niciunul.
O fi Catu urat,rau,neam prost etc dar prost nu e.

Leon spunea...

@Tehno, daca citeai linkul postat de mine mai sus, observai ca in sedinta de sapt.viitoare a Comisiei de Aparare, NU apare si Pl x nr.199 !
@Huhu Rezea, daca NU se modifica cifrele proiectului de buget ptr.2021 la MApN, atunci VOR FI BANI SI PENTRU INDEMNIZATII DAR SI PENTRU PENSIA MINIMA, deoarece Asistenta Sociala are un Buget mai mare cu 15,55% fata de anul trecut: 4,31 mld./3,73!

Gigi spunea...

@acord & all
Da,pt.ca legea 223 permite sa-ti umfli BC in ultimele 6 luni,spre deosebire de cei ieşiţi pânã la 01.01.2016,care nu au avut aceastã posibilitate.
Completele de jud.se schimbã cu un scop,nu trebuie sã ne mire.N-ai sã vezi dreptate in ROU,numai atunci când nu va mai avea loc Introducerea "cozii" politicului in treburile just.
Pâna atunci.....
Numai cine nu a avut de a face cu ei nu stie cu ce se confruntà petentul intr-un proces.

Gigi spunea...

Trebuia sà ceri in instanţã,@ Maxx.

Leon spunea...

Poate ar trebui sa fie judecate ambele Dosare la acelasi complet al Curtii de Apel..!

Huhu Rezea spunea...

In sfârșit a fost inscrisă pe portal abtinerea judecătorului caruia i s-a repartizat dosasrul.
Putea s-o facă mai devreme, nu să aștepte primul termen. Sau... s-a speriat de prezența colonesei în primele rânduri ale sălii de judecată.

CEZAR spunea...

Honvedzul KiSS-Tehnocraciu..umbla cu dezinformarea !
Maninca kk-t si zice ca-i magiun de prune,,,,!

monteoru spunea...

Noi niciodata nu am primit solde sau pensii dela ministerul muncii compartiment asigurari sociale ci numai dela armata prin directia finante a acestuia.Ce tot mananca astia cacat.Cum ar fi fost sa plateasca contributia pentru mine armata din bugetul propriu si sa o verse tot in bugetul propriu?E ca si cum ar fi scos niste bani din buzunarul propriu si ar fi bagat aceeasi bani la loc.
Sanatatea si varsta nu-mi permite dar asi merge cu statul roman de gat prin tribunale,curti de apel si la toate institutiile juridice internationale.
Pe timpul impuscatului ne-am asigurat prim munca proprie veniturile si am mai dat si statului.Am fost cea mai rentabila institutie.Armata s-a autofinantat.Suntem prosti,asta e.Ca institutie suntem mai prosti si decat biserica ortodoxa.

Huhu Rezea spunea...

CIBS-ul plâtit de activi se varsă la bugetul statului si ar trebui scazut din efortul bugetar al statului pentru plata pensiilor militare. In prezent nimeni nu stie care este destinația CIBS-ului plătit de militari.
Si sunt vreo 220=230 000 de plătitori de CIBS.

Iulian Mareș spunea...

O asistentă medicală principală are între 4.752 și 5.412 lei. La aceste salarii, se adaugă indemnizația de hrană, sporul de vechime, sporul de toxicitate, plus diverse alte sporuri.

Julian spunea...

Iulian..., spune și secția pe care lucrează, că dacă lucrează în policlinica ia decât 3000 lei + N.hrana.

M spunea...

@Iulian Mares

Probabil una mai amarata!

Un sofer de ambulanta lua între 4.500 de lei și 4.750 de lei. La acest salariu de bază se mai pot adăuga sporuri de condiții, cuprinse între 1.500 și 2.600 de lei, gradație, sporuri de ture cu o valoare de 300-500 de lei și o indemnizație de hrană de 347 de lei.

Sa va mai dau?

Manager ambulanta judetean - 19163 salariul de baza + 9582 spor + hrana + vaucere vacanta etc.
Adica peste 30.000 de lei, adica la 6000 de euro! Adica fa dracului salarii in SNAOPSN ca in sanatate si apoi baga-ti in kur pensia speciala!

Profesor UMF Iasi (asa pe la mijloc) 11628 salariu de incadrare + 2907 gradatie + 950 doctorat + 971 suprasolicitare + 2912 (conf OUG114) + 347 hrana

Total aproape 20.000 de lei. La 10 ore pe saptamana poate lua lejer doua norme deci dubleaza salariul! Sa fie primit!!!

Nu zic ca nu merita! Merita toti ca muncesc de banii aia!!! Dar prea suntem prostii-prostilor.

monteoru spunea...

Lasa sa aiba ca stiu sa-si vanda marfa.Noi cu toate ca suntem multi suntem si prosti cu toate ca ne pretindem destepti.Ne lasam sa se stearga cu noi pe jos.Ne e rusine sa spunem ca suntem militari.Sefii activilor vanduti,activi se caca pe ei de frica,pensionarii carpa in cur.Politica va miroase,banul e murdar.Numai asteptati de la cei in varsta sa miste muntii din loc.
O spun vazand pe fostii mei colegi.
Nu stiu dece va complaceti ca tot felul de tarfulite ce-si scot pasarica la inaintare sa va stabileasca viitorul.

Iulian Mareș spunea...

Dacă delegarea este a CSP atunci inteleg...
Totuși, omul ala, delegatul, unde este încadrat.. la o UM/MU?

Calinmihaib12 spunea...

..legea 3/1977 a pensiilor CIVILE,era destul de simplă:
.alegeai 5 ani din ultimii 10 ani de activitate,..din acei 5 ani se stabilea RETRIBUȚIA TARIFARĂ..din care se calcula PROCENTUAL..pensia brută,pe tranșe de retribuție, ca și la militari..!
Procentele erau cam în limitele: maxime: 54-85 %,(54 % era limita minimă:la grupa a III-a de muncă iar 85 % era limita maximă: la grupa I de muncă..!)=ținându-se cont și de grupele de muncă din care erau retributiile respective, pe principiul:la o retributie mare: pensia era calculată cu procente mai mici ; Pensia suplimentară era stabili tă procentual: din retribuția tarifară, iar procentele erau între limitele de: 5-12 % sau 8-18 %, în funcție de procentele de contribuție în acest scop: cu 2 % sau 4 %..!
( ATUNCI: pensia suplimentară la militari ajungea..la 25 % din pensia brută (cel puțin: așa rezultă din norma de aplicare a legii 164/ 2001,în care era dat un exemplu de recalculare a PENSIEI unui COLONEL: stabilite antreior de legea 164..!

un oscar = o pensie spunea...

monteoru,acum ai realizat ce calitati au militarii?
acum vedeti nivelul de inteligenta din armata?
toti neica-nimeni vin in armata ,incapabili sa acceada in randul adevaratilor specialisti in ceva
in armata inveti doar cum sa ajungi o sluga perfecta-obedienta si fara curaj
a trecut demult vremea eroilor (inconstienti)
acum e vremea sa intelegem ca armata a ajuns cenusareasa societatii
nu mai este nevoie deloc de armata,se mai tine in functiune doar sa se scurga 2% din pib catre stapani(usa)

Alexandru spunea...

Poate anul viitor, Ciuca optează și ptr pensiile militare prin plx 199.....

Viorel spunea...

LEGIONARULE MAXX, nu te mai stresa degeaba, uite spre liniștea ta îți voi da o informație din casă spre informare, pe domnul Col. Păduraru nu are cum să-l afecteze postarea mea pentru că asta este realitatea, calea legală pe care a urmat-o (stabilită la nivel de minister în întreaga țară, nu numai pentru dânsul) și modalitatea prin care poți constata că nu se încalcă legea (domnul Iulian Mareș a intuit ceva, dar realitatea este următoarea). În orice proces în care domnul Col. Păduraru [sunt procese și cu persoane din afara ministerului, adică civili, care spre ex. și-au cumpărat o bucată de teren lângă unitate, fără a se interesa dacă au voie să ridice o clădire pe acel teren, sau dacă (,) clădirea poatea avea și etaj de unde se vede în curtea U.M., altul că de ce U.M 01189 nu îi concesionează locul de veci din Cimitirul Militar pe 49 de ani în loc de 7 cum spune legea, etc.]. Pentru (ar fi culmea) a nu face drumul Botoșani-București pentru o simplă hârtie (împuternicire / delegație), dânsul a fost arondat la U.M. 01189 Botoșani (ATENȚIE, arondat nu încadrat) unde deține un birou (mi se pare și normal) în care se află toate dosarele cu litigiile pe care le are de rezolvat. Corespondența o trimite la DJ, CPS, DGFC, Tribunale, C.Ap. prin CDC al U.M. 01189. Când are vreun proces (data o știe cu cel puțin 25-30 zile înainte) solicită și primește delegația respectivă (posibil și alte precizări legate de proces) de la DJ al MApN prin Poșta Militară (durează 24 max. 48 ore). Orice deplasare la Tribunalul sau C.Ap. Iași sau Suceava sau în orice județ pentru a executa o misiune se dă în OZU al U.M 01189, se emite Ordin de serviciu și în funcție de mijlocul de transport cu care se deplasează, atașează biletele de transport (sau cele necesare când este cu autoturismul proprietate personală) pentru decontare, documente care se trimit la fel la DJ la București. Inclusiv în CO când se deplasează se dă în OZU. Deci totul este legal Stelică. Nu primește împuterniciri sau delegații sub formă de chitanțier sau în alb gata ștampilate și semnate urmând doar să le completeze. Sper că te-am lămurit și dormi liniștit la noapte.

Gigi spunea...

@T
Întrebare:S-a adeverit ceva din tot ce ne-ai spus aici sau pe oriunde?
Îți dau un sfat,mergi la un control,nu mai dezinforma,multi mi-au spus asta.😁Ești zmeu in Online, pisicuț in realitate!

Leo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Viorel spunea...

Dacă domnul Ciucă (,) consideră că este legal, moral sau cum vrea dânsul să o ia, ca în anul 2021 să pui în aplicare Legea nr. 168/2020 valabilă (parte) pentru activi și pensionari militari iar ceilalți, la fel activi și pensionari să o ia în mână, atunci înseamnă că pur și simplu încalci în totalitate art. 14 CEDO, INTERZICEREA DISCRIMINĂRII. Creează ură și discordie în propriul minister, în propria casă pe care chipurile o conduce.
În cazul acesta, având în vedere că a optat pentru indemnizația de veteran (vorba domnului H.R.), eu îi urez să ajungă direct în „Subteran” (are loc pentru că au plecat minerii la grevă).

Leo spunea...

Iar acum este iarăși "free"............

Leo spunea...

Şi a terminat LM Ştefan cel Mare în 1990 iar mai pe urmă drepţii la Spiritul lui Haret

stef.john spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
raul spunea...

1 Cand va dadeam si eu exemple,de ,,nesimtiti",cum da Iulian...Am nepot sofer pe ambulanta ,noiembrie anul trecut 6200 fara spor de covid!
2 Tot o frecati cu plx 199 !Bai frate si pe asta am mai spus o ,daca tot le calculezi individual ,fa o dracu in spiritul legii si calculeaz o cu toate elementele la salariul minim din anul asta ,la anul schimbi numai o cifra in programul ala!Tot o aburim cu minim ,cu recalculare dupa ce legea se aplica in totalitate ,etc etc ,cand deja toti spun ca legea e pe ...duca si pe cale de a fi caduca!Oricum suntem ca in filmele cu p...!Astia fiind la CPS !Ce tot o aburesc atat ,sa spuna naibii odata ce vor...!

jupderval spunea...

O sa se intample cum mi sa intamlat si mie. O sa primeasca judecatorul indicatii, in plic. Asa a fost si la mine, iar cand am spus judecatoarei ca am dreptul la orice informatie primita din partea CPS, judecatoarea mi-a spus ca ea este STAPAN in sala de judecata si ca face ce vrea. Aici am ajuns, si mai vrem si dreptate, vai de mama noastra !!!.

avianyc spunea...

Vad multi novici pe aici care abia acum când guvernul aplică ”directivele lui Avianyc ”privind inlaturarea ”Lâfăielii bugetare pesediste”,lăfăiala care dupa cum atragea atentia baga bugetul si țara in gard, realizeaza în sfârșit si ei cam ce se intampla prin salarizarea bugetara care de fapt a făcut nimic altceva decat cea mai mare discriminare si ură posibila intre bugetari si privati intre salariatii bugetari si marea masa a pensionarilor civili in mod special si militari pensionari cu pensii ridicole.
Când in mediul civil oropsit care cuprinde pensionari și angajati in privat cu salarii mult sub bugetari care chiar muncesc de multe ori in conditii deosebit de grele, o pensie de 4000 lei este considerată ”pensie de lux” ,ar fi bine ca multi habarnisti de spiritul societatii civile sa coboare cu picioarele pe pamant si sa inteleagă ca in societate trebuieste un echilibru in toate.
Spun incă odata ca sa inteleaga toti ”aiurelii” care nu au inteles încă ,că majorarile salariale brodate cu sporuri cu basculanta ,inventate de multe ori, din fastamagorica si nesustenabila lege 153 trebuiau facute in tandem cu majorarile anuale a salariilor cu 25% cf L263 si 223 cu rata inflatiei plus 50% di cresterea SMBE.
Alta era situatiea acum . Numai ca pensiile foarte mari rezultate dupa majorarile salariale imbibate cu sporuri nu au permis acest lucru si atunci ca sa calmeze situatia au intervenit cu art 60 din OG 59.
Si asa va ramane pana la o noua lege a salarizarii sustenabila la care se va readapta reglementari noi in privinta viitoarelor pensii militare , posibil impozitarea peste anumit plafon.
Cam asta a facut mult laudatul de unii peseeeedeee !!!!!!!
A sosit vremea ”culegerii” roadelor ” dupa cum am avertizat de mult timp. Adica suportarea consecintelor....... legii 153 si legii 127 ,fastamagorii in scopul obtinerii de voturi ......

monteoru spunea...

Imi bat gura degeaba.Nu intelegeti ca nu se da de bunavoie nimic?
Cu miloaga nu tine.Numai politia si activii pot misca lucrurile din loc.Ei trebuie miscati.
Maxx@ fa in asa fel incat cei ce reprezinta partea reclamata cand te vede sa fuga.Nu ai gura?

Iulian Mareș spunea...

Ceea ce depășește 49% ca impozit este considerat furt!

Iulian Mareș spunea...

Doamna Renate Weber este cam din peneleu si pare "ruda" cu Sasul!

Iulian Mareș spunea...

Nenea,
Asa contribuiau toti oamenii muncii, nu? Nu suntem noi vinovați ca asa se aplica în socialism impozitarea veniturile si care, după cum lesne se observă, nu este doar de natura și proprie capitalista si capitalismului! Nu?

Iulian Mareș spunea...

In WC ca sa iei modul si să-l bati cu el?

Iulian Mareș spunea...

Oskărel,
Numește nici frumos nici sănătos ceea ce scrii!
Nimeni nu ne-a ținut cu arma la tampla...
Inactivitatea militarilor in a-si impune pdv are picioare scurte și fără anumite pârghii nu se poate transforma rapid! Tupeul si golani unor politicieni nu are legătură cu democrația și buna sau normala guvernare.
Doar sunt rezultati din vot, nu?
Ai votat greșit? Ești prost! Ai votat bine? Aștepți si înduri! Deci de cati prosti vorbim noi? 42%! E binele
Insa nu se poate sa fii și hot si jude in același timp!

Sfat: nu-ți mai ponegri camarazii, căci nu este sănătos și corect! Ce, tu ai diploma de prost? Nu ai! Insa te dezvolți bine.

Iulian Mareș spunea...

Dar ce, Cezar nu este om, este jivina?
Este si el de-al nostru, nu-l lăsăm in urmă...

Iulian Mareș spunea...

Da, dar atunci in solda lunară, solda de functue avea o pondere mult mai mare ca acum.

Iulian Mareș spunea...

Tu ce pensie ai?...in plata! Ca sa prindem miezul teoriei, nu ca as fi f curios!

Iulian Mareș spunea...

Korect....

Viorel spunea...

Domnule Călinmihaib, vă înșelați. Nici un Tribunal sau C.Ap. nu ne-ar fi dat câștig de cauză pentru că nu știau cum să aplice legea. Poate că unul ar fi zis da, celălalt însă ar fi zis ba. Ca și la Ioan Niculae, Tribunalul București îi dă 3 ani și 6 luni, C.Ap. București îl onorează cu 5 ani. Cine a judecat corect și cine strâmb doar judecători sunt și unii și alții ?

Viorel spunea...

Domnule avianyc, (o fi Ioan Boldea administratorul blogului și se dă drept Huhu Rezea ?) nu știu la cine v-ați referit că încurcă alama cu bronzul, însă unul sigur a încurcat-o cauzând un prejudiciu de 18.000.000 lei. Este vorba de: „Ce se întâmplă acum cu sculptorul Ioan Bolborea care a înlocuit bronzul cu alamă pentru mai multe monumente din Bucureşti”. Asta e să fii artist și să beneficiezi și de indemnizație pe Legea nr. 8/2006. https://www.google.com/search?q=scluptor+care+a+inlocuit+bronzul+cu+alama&rlz=1C1GCEA_enRO800RO800&oq=scluptor+care+a+inlocuit+bronzul+cu+alama&aqs=chrome..69i57j33i10i160.19400j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Viorel spunea...

Domnule Huhu Rezea, „am văzut, dar nu am văzut” un caz în care: „Admite cererile de abţinere formulate de domnul judecător X.Y. şi de d-nele asistent judiciar Z.K. şi O.E. Dispune repartizarea aleatorie a dosarului conform disp. art.110 alin. 2 din ROI cu blocarea completului CM1-N . Fără cale de atac. Dată în cameră de consiliu”. Au refuzat să intre într-un joc de poker. Probabil domnul judecător, om în vârstă și cu experiență și-a dat seama că ni se coace ceva ceea ce pentru dânsul, un bun creștin a considerat că nu se merită să joace (ceva ușor) după muzica altora sau impusă (muzica) de alții, s-a abținut. Probabil a lăsat până pe ultima sută pentru a Evita stresul / presiune (în anvelope).

Viorel spunea...

Domnule Leon, există o explicație sau poate chiar mai multe (spune Leana lu Pârțag din Sadova, o fi pe unde s-a născut Ciucă ?), astfel: 1. Domnul Ciucă nu vrea să-l dezamăgească pe domnul Câțu, astfel îi strânge și dânsului 2 miliarde pentru fondul de rezervă al primului ministru la rectificarea din toamnă (a se vedea cum a luat bani de la înzestrare, salarii și asigurări sociale / pensii). 2. Nu cred că PLx-199/2020 are șanse de izbândă. 3. Un mic (,) cadou (cred că asta este singura șansă pentru 2021), = Proces CPS / Curtea de Conturi=admiterea principiilor 1i și 1ii și respingerea principiului 1iii din Decizia nr. 4 și 5=Astfel indexarea de 5% aferentă anului 2016 va fi inclusă în cadrul pensiei prin revizuirea modului de calcul.

Viorel spunea...

LEGIONARULE MAXX, mă dezamăgești de tot. În primul rând confunzi capra cu varza. Bucureștiul nu este Iași, Suceava, Botoșani sau o altă localitate din Ardeal sau Muntenia. WC-ul este WC și dacă ai căzut acolo greu mai ieși iar dacă mai trage unul și apa te-ai dus pe canal. Cum poți avea o părere atât de proastă despre tine, doar ești militar ce dracu. Și dacă prin absurd (o minune) te-ai fi târât ca râma spre sala de judecată îți dai seama că se declanșa alarma de incendiu, apăreau și trupele speciale cu masca pe figură crezând că este un atac biologic asupra C.Ap.

Leon spunea...

@Viorel, sa asteptam Anexa 3/18 privind Bugetul MApN, publicata in MO si mai discutam atunci !

Viorel spunea...

Ați uitat una din cele mai importante domnule Huhu Rezea (nu știu acum, mă refer înainte de Pandemie), GĂRZILE (în special sâmbăta, duminica, sărbători legale) plătite dublu. De micile / marile atenții uităm. Și ca să fim modești. Medicul primește o sticlă de „visichi”, asistenta o ciocolungă, dar noi ce am primit toată viața de ostaș ?

Viorel spunea...

un oscar = o pensie, sigur ți-ai făcut autobiografia. Fii mândru că ai învățat să tragi cel puțin cu pistolul. Nu oricine poate. Citește cazul (dar nu printre rânduri), Milea, Năstase. Te dezici de o instituție (cred că este și singura) care prin multitudinea de Arme / Specialități militare, deține cei mai mulți specialiști grupați într-o structură numită M.Ap.N.

Iulian Mareș spunea...

Leonard,
expresia ta <> suporta enele "mici" modificari: mereu "free"............

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
a fost reinventat Nini al lui Sapunaru?! C
De ce si-au batut nasii joc de el cu acest prenume de scena de circ?
"Nini Săpunaru, numit secretar de stat al Departamentului pentru relația cu Parlamentul"

Iulian Mareș spunea...

tehnocrat,
PNL-isii se omoara si intre ei? ... sau doamna renate a defectat, in viziunea lor?

CEZAR spunea...

Nu vorbesc cu Honvezul burtos - KiSS Tehnokraciu.. caruia 1000...de euro nu-i ajung pentru ca s-a p,limbat cu tractorul MI-8
Si nici cu..omul fara umbra care da sfaturi de la inaltimea celor 15000 lei obtinuti ..numai el stie cum
NB
Akord ti-a cerut sa-ti precizezi ultima functie obtinuta prin concurs...????
Eu ti-am cerut..sa ne explici ..cu ce a crescut capacitatea de lupta a Armatei in urma aplicarii ..OSCKARULUI..obtinut de tine....????
Asteptam...

Ein Stein spunea...

@Mares
Foarte bine ai punctat, nu e decat un demagog sulfuros, el a dat dosul la 40 de ani cu pensie grasuta si acum nu mai poate de mila civililor, basca ca ne tine morala noua celor iesiti la limita de varsta. Ciuma galbena au obtinut in alegeri numarul de voturi tocmai pe aceasta demagogie, cand au ajuns in apropierea ciolanului, pac, alte sporuri, un 30% colea de Covid, ca e pandemie si se justifica. Sau datul afara al amantelor si neavenitilor, pac, au mai angajat cateva zeci de mii de Feti Frumosi si Ilene Cosanzene, toti copii buni dar fara noroc in viata si trebuie sa-i sprijinim, ca statul e institutie de binefacere. Cu pensiile speciale la fel, pac, ne mai gandim ca nu e asa de simplu iar oamenii chiar merita specialele. Si tot asa, au facut exact pe dos ce au promis si vine mafiotul blogului si vorbeste de lafaiala bugetara peeseedee.

Ein Stein spunea...

Apropos ca vad ca nimeni nu a remarcat o alta ticalosie galbena. Spre exemplu in cazul Ianculescu, directorul de la ape,de care s-a vorbit in presa, sau chelenerita masteranda la Master. Cei inlocuiti de respectivii erau in posturi de pe vremea peeseedee, ocupasera posturile prin concurs, erau de specialitate, aveau pregatire in domeniu adica omul potrivit la locul potrivit. PSD-ul nu s-a coborat atat de jos in a pune tot felul de panarame, cel putin in posturi sensibile si specializate unde e nevoie de stiinta de carte. Cand colea vine ciuma galbena si ii inlocuieste cu tot felul de chelneri, fotomodele, vanzatori de sucuri, amante, complet analfabeti, exact asa cum au promis in campanie, Romania lucrului bine facut.
Nici PSD nu e usa de biserica dar daca e sa-i pui in balata cu ciuma galbena parca lucrurile devin limpezi.
Eu am mai spus si o repet nu sunt membru sau sustinator al niciunui partid politic, nu am si nu voi avea legatura cu politica, singurul lucru care ma intereseaza este eliminarea cauzei dezastrului Romaniei, restructurarea si reprofesionalizarea institutiilor statului, ocuparea posturilor numai si numai pe baza de examen. Atat.
Vorba lui Citu cand a fost intrebat de un reporter: Eeeee, alea au fost promisiuni de campanie electorala doar nu o sa le bagam in programul de guvernare.
Jos ciuma galbena, jos mafiotii, jos demagogii.

Calinmihaib12 spunea...

..spune TV.B.1, acum câteva minute:citându-l pe Rareș BOGDAN
dintr-o postare pe internet,cum că salariații bugetari au salarii anuale totale de 110 miliarde de lei,adică vreo 7.638 de lei =bruți = pe lună,..ceea ce pare "mult"=??!,dar punctul lunar( cu S.M.B./Ec.=5.200 lei) ar fi cam: 1,46901 puncte× 1442 lei (VPP) = 2118 lei PENSIE minimă..!(la un stagiu de cotizare de 35 de ani=vechimea luată în calcul,fără grupe de muncă și pensie suplimentară incluse în CALCUL..!).
..apreciați dacă e: .."mult" sau .."puțin"..!

Viorel spunea...

LEGIONARULE MAXX, nu o mai bate în cap. Parte din (aș putea spune tot dar nu am detalii despre dosarele tale) ceea ce afirmi tu despre Col. Păduraru nu se confirmă. Am o vorbă și mi-o mențin. Trăiești din amintiri ca și badea Jan de la Costești „Când eram eu în armată…..și tot așa până îl adormeam cu un litru de vin ca să scap de el”. Ți-am explicat destul de clar. Acele Împuterniciri și documentele trimise în procesele în care reprezintă M.Ap.N. îi sunt trimise de la DGJ prin Poșta Militară. Ce nu ai înțeles. Vrei să meargă la București pentru o hârtie ? Cât despre funcția ta de Șef serviciu cazarmare s-a schimbat de mult MAXX, se numește Șef Formațiune Cazarmare. Cât despre documente cu caracter Strict secret nu mă mai aburi pentru că am văzut și verificat ani de zile (fiind în comisia de verificare anuală a documentelor clasificate, chiar am solicitat declasificarea lor într-un an în procesul - verbal de inventariere) acele Cărți tehnice / schițe (maro) învechite de vreme (de când au fost construite clădirile), în rest, vax albina. Sincer nu vă bagă nimeni în seamă decât atunci când au nevoie de o yală la ușa biroului, un cui, un șurub și financiarul ca să plătești la sfârșit de lună utilitățile pentru a încheia luna pe articole bugetare. Tu la timpul tău poate erai o bucățică de sculă (mână în mână cu Cdt.) și ai avut posibilitatea să mai faci unele mișmașuri, asta până a apărut în cadrul statelor de organizare Compartimentul Achiziții care se ocupa cu (,) cumpărarea a tot și toate. Ți-a tăiat macaroana și sursa de aprovizionare.

Viorel spunea...

Domnule Leon, de ce nu am primit PENSIA MINIMĂ (cum afirmați) de la 01.01.2021. Și anul trecut au avut bani. Cei 15,55% se duc pentru pensionari care vor baneficia de INDEMNIZAȚIE și vor fi cam mulțișori având în vedere că misiunile externe au început din anul 1991 (Cp., B., Observatori militari, etc.) plus cei care intră în sistem (se pensionează), cei care ies (decedează) sunt mai puțini (nu cum afirmă unii / în grafic aș spune) și în sfârșit o rezervă în caz de …. (ca și pe orice recipient plin cu ceva / plus-minus 5 ml).

Calinmihaib12 spunea...

VIOREL:te "autoamagești" crezând că..judecătorii.."nu știu să dea o soluție corectă..", dând.."pro nunțări"= hotărâri = diferite în spețe identice..!!
..și chiar dacă ar fi adevărat și lucrurile așa se întâmplă, ATUNCI: se impune întrebarea:
..la ce "drakula" există="ICCJ"= care are..și..misiunea de A UNIFICA JURSPRUDENȚA..!!..și de cel puțin 31 de ani..NU FACE NIMIC: în această direcție,misiu ne..de a instaura LEGALITATEA ADEVĂRATĂ..!și nu =ARBITRARIUL= ..în..SOCIETATEA ROMÂNEASCĂ..!
..Uită-te la filmele americane cu procese adevărate (..trecând peste eventualele elemente propagandistice..!) și vezi DIFERENȚELE URIAȘE între moduri le de desfășurare a proceselor ..de ACOLO..și de AICI..!:
..ACOLO:judecătorul și avocatul: vin cu TOMURI de JURISPRUDENȚĂ pe masă..!,AICI:judecătorul vine cu.."o grămadă dedosare"..despre care "nu se știe" cât.. "știe".. din ELE,iar despre JURISPRUDENȚĂ ..nici pomeneală..!, eventual judecătorul român are vreun.. "protocol"..care îl..dirijează în.."direcția" dorită de "STAT"..!=ADEVĂRATE PROCESE DE TIP BOLȘEVICO - NAZIST..!!adică DICTATORIAL..!,în care interese obscure/sau nu, dar: SIGUR..: =ILEGITIME=,chiar:= NELEGALE=își impun:..PUTEREA și..VOINȚA..!

Calinmihaib12 spunea...

Iulian MAREȘ:
...în norma metodologică de aplicare a lg.164/2001,era dat exemplul de recalculare a unui COLONEL pensionat în 1995,..cu o pensie de serviciu de 2.800.000 lei ROL + 700.OOO de lei ROL = PS.SUPLIM.(= 25 % din pensia brută amintită), care a devenit după recalculare (la 70 % de recalculare = la o vechime de 35 de ani..) dublă: incluzând și OMM=6.687.136 lei + 700.000 lei ROL(=PS.SUPLIM.) = 7.387.136 de lei..!
..în 1995 un MR. MEDIC ,cu funcție de LT.COL.MEDIC avea SOLDA de medic șef de Rg.=cam 550.000-600.000 de lei (ROL),iar un COLONEL avea în jur de 1-1,xx milioane,la nivel de regiment..!(Cdt.Rg.,..).
COLONELUL din exemplul citat.., din 1995:când s-a pensionat,până în 2001,când i s-a recalculat pensia: a mai trecut prin niște indexări..cu inflația permanentă din acei ani..!
..oarecum legat de cele scrise acum: un CRISTALIN pt.implant ocular:UNGURESC,vândut pe rețetă din magazinul de optică medicală a oftalmologului operator, CRISTALIN de BUNĂ CALITATE(din material care permitea acomodația "naturală" a ochiului operat= FĂRĂ A NECESITA PURTAREA OCHELARILOR..!=atât la distanță, cât și la apropiere..!) costa aprox.250.000 de lei ROL,(adică aprox. 1/2 din solda mea de medic militar,.de atunci..!).

Viorel spunea...

Domnule Călinmihaib, nu mă amăgesc deloc. ICCJ există (pentru mine și marea majoritate a pensionarilor ieșiți la pensie în perioada 2011-30.06.2017, adică cei care am pierdut ajutoarele la trecerea în rezervă) doar cu numele. Citiți cele 2 Decizii și trageți concluziile: 1. „Dispozițiile Î.C.C.J. nr. 16/2015 menționează un aspect fundamental, acela că, aceste ajutoare au fost suspendate și nu anulate, suspendarea acordării ajutoarelor fiind stabilită pe o perioadă strict delimitată 03.07 - 31.12.2010, ori, dacă exercițiul dreptului ar fi fost suspendat și ulterior datei de 31.12.2010 (în baza legilor anuale de salarizare sau a altui act normativ), acest aspect ar fi fost menționat în Decizia sus amintită. ATENȚIE CE URMEAZĂ: Prin urmare, plata drepturilor nu poate fi amânată la infinit. De altfel, din preambulul ordonanțelor de ugență prin care s-a amânat plata, rezultă că această decizie nu a fost determinată de o criză financiară ci de un impact suplimentar asupra cheltuielilor bugetare și a deficitului bugetar”. 2. „Dispozițiile Î.C.C.J. nr. 5/2018: Acțiunile având ca obiect acordarea ajutoarelor salariale de care beneficiază cadrele militare, polițiștii și funcționarii publici cu statut special la trecerea în rezervă sau direct în retragere formulate în temeiul art. 20 alin. (1) din Capitolul 2 al Anexei VII din Legea nr. 284/2010 introduse în perioada de suspendare a exercițiului dreptului la acordarea de ajutoare / indemnizații sunt prematur formulate”. BRAVO COANĂ CHIRIȚA, întâi îmi spui că „plata drepturilor nu poate fi amânată la infinit / făcând referire începând cu anul 2011 și până la darea Dispoziției”, iar dup 3 ani „acordarea de ajutoare / indemnizații sunt prematur formulate”. Asta este INALTA CCJ domnule Călinmihaib. Se contrazice singură. Și ne mai mirăm de sentințe diferite în Tribunale și C.Ap. Citiți și minunățiile din Decizia nr. 403/2019 a C.C.R. A luat de bun punctul de vedere al MARELUI AVOCAT AL POPORULUI domnului Ciorbea. Nu mai scriu că mă „bate” domnul H.R.

akord 75 spunea...

"xa" "k"=tendinta obsesiv-compulsiva de a atrage atentia,de a se evidentia sub orice forma.Marcat de singuratate si neintelegerea celor apropiati,suferinta psihica in urma nerealizarilor in viata.
Cautarea de moduri alternative de exprimare care sa atraga atentia celorlalti si pentru o crestere iluzorie a stimei de sine.

akord 75 spunea...

Toata problema sta de fapt in VPP
A fost mic si foarte mic acum este 1442 (vor vedea altii cum va fi ,nu cred ca noi) pt ca mi se pare o mare eroare cum ati "calculat" 35 de ani de munca la un VPP valabil 1 sau2 ani...in nici un caz 35
No offence
Asa ca nu cred ca prezinta vre-o relevanta calculul dvs....e chiar un pic aiurea

akord 75 spunea...

Calinmihaib
daca vreti sa vedeti realitatea si nu filme urmariti postul
CBS reality(are o sectiune cu procese reale) Emisiunea se numeste "Judge Judy" si este in fiecare seara dupa ora 22 ,este si in cursul zilei.Aveti programul acolo pe tv

Huhu Rezea spunea...

@Leonard
Tocmai domnului Băzăvan s-ar putea să i se respingă intervenția, dacă vreuna din părți va ridica excepția lipsei de interes în cauză, excepție de fond, pentru că dânsul nu era pensionar în anul 2017. Exceptia o poate ridica, din oficiu, și judecătorul.
Dacă judecătorul va citi cererea sa, Bazavan va contribui și el la formarea convingerii că Decizia Curtii de Conturi este corectă în privința punctelor 1/i și 1/ii și incorectă în privința punctului 1/iii.
Dacă instanta va valida punctul 1/iii decizia il va afecta si pe Bazavan și pe viitorii pensionari, până la intrarea in vigoare a OUG 114/2018, pentru ca nici pensiile lor nu vor mai putea fi indexate peste plafonul de 85%.

Burebista spunea...

Prima indexare cu inflația după actualizarea din iulie 2017 a fost în ianuarie 2019 cea de 1,3%, după intrarea în vigoare a oug 114... În ianuarie 2018 nu s au indexat pensiile militare pentru ca inflația în 2016 a fost negativă...

Viorel spunea...

LEGIONARULE MAXX, mai ușor cu amenințările pentru că doar cel cu musca pe căciulă sau dus cu pluta reacționează ca tine. Citește cu atenție comentariul după care răspunde într-un mod civilizat dacă te consideri mare Sof. sau M.M. de cazarmare și nu o mare sculă (în primul ți-am zis bucățică de sculă / ca pe un compliment mai glumeț), poate și ăsta este motivul pentru care în sălile de judecată din Tribunale sau C.Ap. judecătorii nu te bagă în seamă și te taxează mereu. Fii mai cumpătat și nu impulsiv. O fire mai impulsivă o am eu pentru că așa m-am născut nu pentru că am vrut și care uneori mi-a adus numai necazuri (deși aveam dreptate, dar tonalitatea și modul agresiv de exprimare nu erau cele adecvate) fapt ce m-a determinat să-mi controlez cât de cât vocabularul înainte de a afirma ceva. Cât despre numărat chiloți sau izmene se vede treaba că nu mi-ai citit comentariile. Am fost și Șef deposit echipament când am terminat Școala Militară, și Plt.Cp. / Administrator și Merceolog, CDC, CDC-OM iar ultimii 19 ani și 7 luni la S. 1 Personal (nu am numărat nici cuie, nici lanțuri). Din 1997 când m-am mutat la Botoșani l-am avut ca prieten și vecin de scară pe M.M.Pr. ALEXA Dumitru Șef Formațiune Cazarmare la U.M. 01189 Botoșani. Îl cunoști ? Se subordona pe linie de cazarmare unității voastre, dacă nu atunci în ce an ai ieșit la pensie ? Despre mișmașuri, astea sunt firești și în limita bunului simț. Am o yală dar i-o dau celui de la personal pentru că îmi este prieten, celălalt să mai aștepte. Mâine voi suna un coleg de la U.M 02033 Iași (astăzi este ocupat) și voi afla toată activitatea ta de la numirea pe funcție până la ieșirea din sistem. Cât despre tata (nu te-am jignit cu comentariul meu, știindu-te mai hazliu am crezut că îl consideri ca pe o discuție mai tragico-comică) îți doresc să ajungi unde este el din 1994 și să suferi cum a suferit el de cancer la plâmâni (galopant / 6 luni) pentru că cu documentele de moștenire în mână nu și-a primit 7 hectare de pământ, carul cu 2 boi și căruța cu un cal. Nici nu se putea ține pe picioare de slab ce era dar zilnic stătea la poartă să vadă dacă nu cumva îi vine băiatul (adică eu) de la Galați unde lucram. Crezi că dacă mi-ai postat numele și prenumele mă intimidează sau sperie. Nu. El se găsește pe Portalul Tribunalului Botoșani, C.Ap. Suceava și C.Ap. București. Să-ți fie rușine. Te-am considerat (deși glumeț) un om de bun simț.

Andrei spunea...

Viorel, la Galati ai fost la Cp 5?

Calinmihaib12 spunea...

VIOREL și AKORD:..și ce am scris
eu...contrazice cele scrise de d-voastră..??
..nu vreți să vedeți ce POT să scrie niște.."judecători" români în...."hotărârile" lor..!!?

Viorel spunea...

LEGIONARULE MAXX, numai dumnezeu iartă cu adevărat, părinții care ne-au născut și crescut dar nu toți (unii își bat joc de proprii copii și invers) și preotul, dar el își face doar datoria. Eu comparativ cu tine am trimis Cererea de intervenție principală recomandată prin Poșta Română nu prin email. Și nu mai minți (redau din comentariu): „Tu la timpul tău poate erai o bucățică de sculă (mână în mână cu Cdt.)”. Deci am zis POATE, dacă pentru tine POATE înseamnă că ȘI EȘTI, atunci este problema ta cu „gramatica limbii române” și nu cum ai afirmat tu: „Cum este si fraierul ăla de BUDEANU cu padurarii lui. Pentru ca ma facut SCULA COMANDANTULUI nu-l iert. Eu nu l-am jignit niciodată. Ai sa regreți cum m-ai făcut”. Deci nu mă jigni și nu mă amenința pe vorbe fără temei. În comentariul anterior ți-am spus că tata a murit în 1994 iar tu ca un militar instruit vorbești de rău o persoană ce nu mai există. Eu nu mi-am permis să zic ceva de părinții sau familia ta. Deci atenție la cuvinte. Comentariul meu a fost destul de pertinent, trebuia să mă combați cu argumente nu cu jigniri și amenințări. În afara subiectului, faci glume (uneori proaste) cu toți, când cineva îți reproșează sau îți spune ceva ce nu îți convine treci la atac.

Calinmihaib12 spunea...

Akord:..cred că nu ai înțeles ce-am scris:(..cum functioneaza legea 263..= contributivă..!)
1..dacă azi iese la pensie un angajat cu vechimea din comenta riu,de peste cel puțin 35 de ani , pe legea 263..,casa de pensii îi face calculul punctaje lor: din prina zi și până în ultima zi de activitate..!
2...pe baza VENITURILOR LUNARE BRUTE și a S.L.M.B./Ec. din fiecare lună: din cei 35 de ani,îi stabilește punctajele lunare,brute(= simple) din care se calculează grupele de muncă și pensia suplimentară,care măresc punctajele lunare(P.L..!)
3...se adună P.L.-urile și se împarte suma la 12 luni= media aritmetică..!(în primul și ultimul an de activitate: tot la 12..: se împarte,chiar dacă sunt mai puține luni lucrate..!) rezultând punctajul anual(=P.A.) ..!
4..se adună P.A. rezultând P.T.= PUNCTAJUL TOTAL (din carieră..!)
5...P.T. se împarte la 35 de ani
= adică la S.C.Ct.=stagiul complet de cotizare..!,rezultând P.M.A.= PUNCTAJUL MEDIU LUNAR,: scris în CUPONUL DE PENSIE LUNAR , P.M.A. care se înmulțește cu VPP= 1442 de lei= valoarea actuală..!(și"eventual" cu un "factor de corecție"=1,xx (adică cu ceva % de majorare ..!!), rezultând PENSIA LUNARĂ BRUTĂ ..!!
6...= e "CLAR" ACUM..ce am scris în comentariul anterior, mai pe scurt (pt..."cunoscătorii".. cât de cât.. ai tematicii de pe BLOG...??)
7. Sper să nu te superi..! dar, din răspunsul tău:se deduce că nu ai înțeles.."subiectul" comentariului meu anterior și atunci:"am venit" cu descifrarea .."de rigoare"..!
..MULTĂ SĂNĂTATE..!

Viorel spunea...

Un comentariu de încheiere pentru MAXX (deși îmi era simpatic). Știi ce ar trebui să fac acum domnule MAXX ? Nu știi. Ar trebui să-mi dau un pumn în nas sau să ies pe alee, să închid ochii și să mă lovesc (,) cu capul de un copac sau un stâlp care să aibă ca urmări vânătăi, ochi umflați (ca și Of. din topicul de mai sus), după care să-mi fac fotografii cu telefonul ca dovezi, să merg pe stradă și să fiu confundat de cineva cu altcineva și care să mă lovească (ăsta ar fi ghinionul tău pentru că ai suporta consecințele nevinovat fiind) sau în final având în vedere amenințările tale (pe care le iau de bune) să fiu luat la bătaie de cineva pus de tine (totul este posibil în ziua de astăzi). Întocmesc un document în care expun una din situațiile de mai sus la care atașez fotografiile, comentariile tale de amenințare pe care le-am copiat într-un folder și-l depun un ex. la Poliție și cu unul mă duc la Tribunal și te dau în judecată. Stric și ceasul de la mână și ecranul de la telefon afirmând că persoana respectivă, pe lângă pumni a vrut să mi le fure (asta ca să adaug și tâlhărie). De altfel doar faptul că m-ai amenințat intră la ultraj. Mai pun și un martor. Este bun scenariul ? Este credibil ? Poate. Dar eu nu sunt ca tine. Singurul lucru ce ma supărat este că te-ai luat de tata care nu mai este.

Burebista spunea...

Se pare ca și al doilea judecător s a abținut și a respins sa judece dosarul....

05.03.2021
Ora estimata: 09:00
Complet: 8-Camera de consiliu 8 fond
Tip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Admite cererea de abţinere. Înaintează dosarul la Serviciul Registratură în vederea unei noi repartizări aleatorii a dosarului. Fără cale de atac. Pronunţată azi, 05.03.2021 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instanţei.
Document: Încheiere – abţinere 05.03.2021

Huhu Rezea spunea...

Nu este altă abținere, dar ceva necurat se întâmplă cu acest dosar, coroborat și cu ce ce s-a întâmplat în contenciosul cu MAI.
După ce că a stat luni de zile fără termen, abia în luna februarie judecătorul din completul aleatoriu a descoperit că ar fi incompatibil.
Din 05 martie dosarul a fost retrimis la repartizare aleatorie si au trecut mai mult de 10 zile fără să "dea zarurile" cine să judece cauza.
Se pare câ intervențiile principale din dosar au stricat ploile păpușarilor care nu găsesc judecătorul care să se compromită.

Gigi spunea...

Pe mine nu mă mai surprinde nimica!
Luați de aici,chiar daca pare că nu are legătură:
https://gandeste.org/analize-si-opinii/constantin-gheorghe-onoarea-de-a-fi-ocupati-de-americani-costa-sa-le-dam-tot-ce-avem-mai-bun-ura-si-la-cimitir/119773/

Calinmihaib12 spunea...

..si dacă mai sunt și alte spețe:..care să.."arunce o lumină nouă"..asupra unor
"evaluări"..și "practici" ..nelegale..și la unii,și la ceilalți..implicați..?,ceea ce impune noii instanțe o altfel de perspectivă:..asupra a..ceea ce se petrece în realitatea ei "crudă"..?!!

Viorel spunea...

Gigi, te rog întreabăl pe domnul Constantin Gheorghe, cei 10.000 de militari (nu soldați cum zice el) plus familiile lor unde vor cheltui soldele primite, în America sau România / Kogălniceanu sau în oricare loc din țară unde se vor duce să viziteze (Maramureș, Bucovina, întreaga Românie pitorească). Familiile lor vor locui în bază. Poate nu le place cum arată locuințele și mai fac investiții, renovări, etc., deci alți bani la bugetul local. Acum fă o comparație între cheltuielile (cazărmi nu mai ai pentru că au fost dărâmate, terenurile de instrucție și poligoanele date la primării) suportate de la buget prin introducere stagiului militar obligatoriu și ne limităm doar la cei 10.000 [nu spun mai mult deși ar trebui pentru că militarul american (cu N misiuni și experiență) trimis în România nu se poate compara cu bibanul de militari luat din civilie, de la discotecă, de la mămica și tăticu (ăștia nu se pun pentru că sunt piloși), tot cel de jos va fi chemat la oaste]. Cei 10.000 de recruți pot foarte bine să fie toți angajați pe șantierele patriei, deci, pentru o perioadă de 6-9-12 luni pierzi 10.000 de locuri de muncă (iar pregătirea conform NATO=???). Pierzi de 2 ori. Odata prin cheltuielile cu toată instruirea lor, în al doilea rând scoaterea din producție și pierderea banilor la bugetul local (salarii / cheltuieli familiale) și de stat rezultat din CAS, CASS, Șomaj, etc. În plus, contează și factorul psihologic pentru adversar (10.000 militari americani pe teritoriul româniei nu-s de colo). Multe țări ar vrea. Avem noroc cu Marea Neagră „Lac Rusesc”.

Andrei spunea...

Fiecare pe limba lui. Unora le plac rusii.

Huhu Rezea spunea...

19 feb. 2021, 02:03
stef.john a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Si contenciosul dintre CSP a MApN și Curtea de Con...":

MAXX ... Doar 2 au fost de la infiintarea C.p.s. Doar 2. Sau, pre limba eruditilor - DECAT 2 au fost. Vezi si HGR 144 de infiintare. Pana la acel moment functia de director (Sef sectie pensii militare care functiona in cadrul D.F.C.) era de colonel. Dupa...